Acceleratul 1661 Bucuresti - Iasi a deraiat langa Valea Calugareasca - un pasager a murit si patru au fost raniti 

de Alina Neagu     HotNews.ro
Sâmbătă, 10 mai 2008, 17:49 Actualitate | Esenţial


Trenul deraiat
Foto: Rompres
Un tren de persoane a deraiat in apropiere de Valea Calugareasca in aceasta dupa-amiaza. Trenul accelerat 1661 plecase din Bucuresti si se indrepta catre Iasi. Locomotiva si primele doua vagoane ale trenului au deraiat, iar o tanara de 20 de ani. studenta in Bucuresti, care se indrepta catre Focsani, si-a pierdut viata. Patru persoane ranite au fost transportate la spital, in timp ce alte persoane ranite usor au primit ingrijiri la locul accidentului, a declarat, pentru Realitatea Tv, Marian Burloi, de la Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta Prahova.

Prefectul Judetului Prahova, Doru Marius Nechiti, a declarat, pentru Antena 3, ca este posibil ca accidentul sa se fi produs din cauza trecerii peste un macaz. Varianta este confirmata si de directorul CFR Calatori Alexandru Noaptes, care a declarat si el ca accidentul s-a produs din cauza trecerii peste un macaz.

Persoana care a decedat este o tanara de 20 de ani. Ea si-a pierdut viata din cauza faptului ca, in momentul in care trenul a trecut peste macaz, o sina s-a desprins si a intrat prin podeaua vagonului, ranind-o grav pe fata. Aceasta si-a pierdut viata din cauza leziunilor grave suferite la cap.

Potrivit Antena 3, unii dintre pasageri s-au plans, insa, ca ambulantele si echipele de descarcerare ar fi ajuns destul de tarziu la locul accidentului, cam dupa o jumatate de ora dupa ce trenul a deraiat. Oamenii au povestit ca au fost nevoiti sa iasa singuri din tren, iar in vagoanele deraiate lumea s-a calcat in picioare, iar unii s-au ranit in incercarea de a iesi cat mai repede din tren. Din fericire, trenul nu era foarte aglomerat, fiind doar cate 30-40 de calatori in fiecare vagon.

Pasagerii vor fi transportati la destinatie, la Iasi, de un tren Intercity care a ajuns deja in apropierea locului accidentului, insa pentru ca trenul sa poata pleca spre Iasi, trebuie dat la o parte acceleratul care a deraiat si nu se stie cat timp va dura aceasta operatiune.

La locul accidentului a ajuns si ministrul Transporturilor, Ludovic Orban. El a declarat ca macazul care se banuieste ca ar fi dus la producerea accidentului a fost verificat in urma cu doar cateva zile si i s-a dat avizul de functionare.

O ancheta va stabili cu exactitate, in urmatoarele zile,  vinovatii si cauzele accidentului.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















9592 vizualizari

  • +2 (2 voturi)    
    CFR (Sâmbătă, 10 mai 2008, 18:34)

    Ionut [anonim]

    Astfel de accidente o sa mai urmeze!
    Obisnuiesc sa merg destul de des cu trenul si pe unele portiuni, cel putin in judetul Bistrita Nasaud, starea caii ferate este deplorabila!
  • 0 (0 voturi)    
    Era de asteptat (Sâmbătă, 10 mai 2008, 18:45)

    Daniel [anonim]

    Banuiesc ca e vorba de sinistrul "accelerat" , trenul care ma facea sa nu vreau sa ma duc acasa in weekend-urile de facultate.

    Trenul ala era groaznic ! nespalat cu anii, neintretinut, cel mai jegos tren care nu era bun nici de personal, dapoi accelerat. Acum banuiesc ca de kkt ce era, asta mai lipsea, sa moara un om saracu...

    Asa e la noi, mamaliga nu prea explodeaza , oamenii nu isi pun probleme decat daca moare careva ...si nici atunci... ne meritam soarta ...
  • +2 (2 voturi)    
    romania (Sâmbătă, 10 mai 2008, 18:49)

    Marian [anonim]

    asta e tara noastra. nici in tren numai suntem in siguranta........
    • 0 (0 voturi)    
      Romania (Sâmbătă, 10 mai 2008, 20:55)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui Marian

      Au fost accidente feroviare mult mai grave in tari mult mai dezvoltate. E adevarat totusi ca CFR-ul a fost prost administrat, investitii si modernizari nu prea s-au facut, oamenii nu isi cumpara bilet samd.
      • 0 (0 voturi)    
        bilet (Duminică, 11 mai 2008, 23:08)

        dyatiron [utilizator] i-a raspuns lui Dan

        oamenii nu-si cumpara bilet si dau cate 1 leu nasului, dar aici e si vina lor k accepta, pt k daca circula vorba despre cutare k ia bani si-l poti prosti cu 10.000 , atunci nimeni n-o sa-si mai cumpere bilet.
  • 0 (0 voturi)    
    nu mai treceti peste macaze (Sâmbătă, 10 mai 2008, 18:50)

    Acar Paun [anonim]

    In Romania un tren deraiaza pentru ca a trecut peste un macaz (!!!)... nesimtitul, poate mai bine o lua pe alaturi, chiar asa sa treaca peste un macaz... mai scoateti un acar Paun si se rezolva... mortilor oricum nu le mai pasa.
  • -1 (3 voturi)    
    Bine ca avem biblioteci (Sâmbătă, 10 mai 2008, 18:54)

    Fritz [utilizator]

    Bine ca avem biblioteci in gari si avem cu ce ne umple timpul pana sunt puse trenurile pe shine.....Intr-o tara europeana nu prea ai timp de citit prin gari, intre 2 trenuri. La noi e un tren pe zi pe o anumita directie, ba mai risti si-o deraiere.....
  • 0 (0 voturi)    
    asta e cu multumiri! (Sâmbătă, 10 mai 2008, 18:55)

    derailed [anonim]

    Daca nu ma insel intr-un raport care s-a facut la inceputul anului pt Ministerul Transporturilor s-a mentionat ca toate macazele au durata normala de functionare depasita! Asa ca sa ne mai asteptam la astfel de surprize! Multumim celor care stau cu gandul doar la campania electorala! Multumim!
  • +1 (1 vot)    
    aberezi (Sâmbătă, 10 mai 2008, 19:06)

    alupigus [anonim]

    Bine tu, profetule, si mare expert in probleme de transport.
    Este cel mai grav accident CFR din ultimii 13 ani. Cel mai grav accident cu un singur mort. Cam departe de apocalipsa ta...
    • 0 (2 voturi)    
      Daca mortul erai tu... (Duminică, 11 mai 2008, 1:34)

      emil [anonim] i-a raspuns lui alupigus

      Daca mortul erai tu, probabil accidentul trebuia condiderat grav, asa e doar un accident usor. Dumnezeu sa o odihneasca pe saraca studenta.
  • +1 (1 vot)    
    deraiere (Sâmbătă, 10 mai 2008, 19:07)

    Schmidt [anonim]

    nu ma mira faptul la viteza care se circula in Romanika noastra sa deraieze trenul. Multumiri ministrului de transporturi si la trenurile noastre care sunt cum sunt???.
    Felicitari MAFIEI DIN CFR., incepand de la Timisoara pana mai departe? MULTUMIM CA PRETURILE SUNT ASA DE RIDICATE SI LA CONDITII DE PLANS DIN ANUL 1880. FELICITARI MAI DEPARTE CORUPTIEI. AM CALATORIT CU TRENURILE D-VS, AM AVU GRIJA DE COPII CA SA NU CADA DIN TREN.FELICITARI ROM. IN GENARTIE 21....
  • 0 (0 voturi)    
    Macaz (Sâmbătă, 10 mai 2008, 19:18)

    Florin [anonim]

    Sa dea dracu' sa mai treaca careva cu trenul peste macaze. Cred ce erau traversele alea de lemn de 1000 de ani acolo, putrezite ca mumiile. Fireste ca de vina sunt autoritatile, intr-o tara unde faci 60 de km. in 3 ore cu trenul, nu s-a mai investit in infrastructura ferioviara nimic.
    • 0 (0 voturi)    
      (...) (Duminică, 11 mai 2008, 23:01)

      dyatiron [utilizator] i-a raspuns lui Florin

      vrei sa zici k nu mai mergi niciodata cu trenul? au mai fost accidente feroviare si in trecut, iar calatorii tot trenul au ales k mijloc de transport ( eu de exemplu tot trenul prefer, asta am preferat dintotdeauna si daca e sa mor...mor fie in masina, fie in tren)
      acum se deviaza circulatia de pe acea ruta, dar se va putea circula, din nou, pe acea linie cu accidentul
  • 0 (2 voturi)    
    Vagoanele cu etaj nu-s pentru trenurile accelerat (Sâmbătă, 10 mai 2008, 20:15)

    Frînarul [anonim]

    Vagoanele cu etaj nu-s pentru trenurile accelerate si rapide. S-au bagat de putin timp la accelerate si rapide. Se vede.
  • 0 (0 voturi)    
    Nicolaiciuc ....etc (Sâmbătă, 10 mai 2008, 20:31)

    cineva [anonim]

    Acum incep sa iasa la iveala >TOATE CELE<provocate de .....nu pot sa spun tot ca mai sunt inca la pute...re
    • -1 (5 voturi)    
      Acciedent (Sâmbătă, 10 mai 2008, 20:55)

      Mi [anonim] i-a raspuns lui cineva

      Sal,zicea unu ca trenurile is jegoase da cine manaca seminte si arunca pe jos ,cine srie pe scaune ,taie rupe si sparge,apropo stiti cine a fost ministrul transporturilor timp de mai multe guvernari?mult iubitu si stimatul nostru presedinte Traian Basescu care acuma osa dea vine pe coruptie ,etc.
      Infrastructura CFR nu a ajuns in stare deplorabila care e acuma de cand a venit tariceanu ca prim mnistru
      • +1 (1 vot)    
        CFR (Duminică, 11 mai 2008, 9:28)

        Danu Barosanu [utilizator] i-a raspuns lui Mi

        Cei pe care-i descrii tu sunt doar cativa din muuulti calatori. Si nu vad ce treaba au cojile de seminte cu macazurile (si alte chestii din calea de rulare)

        In rest, toti ministrii transporturilor au fost varza (inclusiv TB).
        • 0 (0 voturi)    
          ... (Duminică, 11 mai 2008, 19:39)

          ME [anonim] i-a raspuns lui Danu Barosanu

          nU MA REFEREAM LA MACAZ MA REFEREAM LA FAPTU CA VAP LANGETI CA TRENURILE IS MIZERABILE DA CALTORII INCEARCA SA NU FACA MIZERIE?CUM AM MAI ZIS ECHIPAMENTELE SE MAI STRICA, SAU PUR SI SIMPLU A FOST FURATA O PARTE DIN MACAZ NU VA MAI PRONUNTATI AIUREA CA NU STITI VO ICARE A FOST CAUZA
  • 0 (2 voturi)    
    Accidente se intampla (Sâmbătă, 10 mai 2008, 20:42)

    Roman [anonim]

    Nu am vazut atata rautate ca la romani. Accidente se intampla, asta e... Mai vedeti-va de treaba si nu mai dati vina intodeauna pe guvern. O fi viata grea, dar parca prea multa inraire.
    http://fr.wikipedia.org/wiki/Liste_des_accidents_ferroviaires_en_France#Ann.C3.A9es_2000
    • 0 (2 voturi)    
      raspuns domnului roman (Duminică, 11 mai 2008, 3:37)

      dyatiron [anonim] i-a raspuns lui Roman

      accidentele se mai intampla... dar nu ar trebui s se intample. totul porneste de la guvern pt k daca ar fi o lege care sa se respecte nu s-ar ajunge la furat , cersit, crime si toate astea.daca de sus nu e lege, ce sa-i ceri unuia de langa tine?ce vede la ai mai mari, asta face. si spuneti s ne vedem de treaba? pai tocmai k din cauza k ne vedem de treaba ceilalti ne iau de prosti... or sa spuna k, cum au trecut atatea va trece si asta, nu?ce daca a murit un om?noi hai sa furam in continuare fier dupa linie si sa nu mai verificam starea liniilor...k trece luna si ne vine banul. cam asa vine... dumneata daca ai fi parinte cum te-ai simti? intotdeauna din exterior se vede altfel si nu-ti pasa de altii. da daca era copilul dumneata caruia i-ai dat viata,pe care l-ai crescut 20 ani , e sange din sangele tau... si incerca sa -si faca propriul viitor studiind...iar intr-o zi, knd il astepti acasa...sa auzi k a murit pe drum? va spun eu k nu v-ati mai vedea de treaba si nu ati mai spune atat de usor, k si cum nimik nu s-ar fi intamplat, "accidentele se intampla, asta e..." poate pe moment nu constientizeaza parintele indurerat da knd stii k l-a dat in groapa si nu se mai intoarce...nu ti-ar pica bine
  • 0 (0 voturi)    
    ..... (Sâmbătă, 10 mai 2008, 20:57)

    ME [anonim]

    P.S Nnumai la noi deraiaza trenuri !Sa intamplat si in alte tari mai dezvoltate ,echipamentele se mai defecteaza
  • -1 (5 voturi)    
    tren deraiat (Sâmbătă, 10 mai 2008, 21:00)

    dyatiron [anonim]

    pur si simplu am ramas fara cuvinte si in mare masura shokata... eu circul des cu acest tren de knd sunt la facultate ... am fost nevoita sa mai stau pe aici k de altfel...poate k eram si eu in trenul acesta astazi. kiar nu ma asteptam... cata iresponsabilitate poate exista... fondurile sunt investite in altceva... decat pt sigurantza omului
    • +3 (3 voturi)    
      Sigur? (Duminică, 11 mai 2008, 9:29)

      Danu Barosanu [utilizator] i-a raspuns lui dyatiron

      Tu sigur esti la facultate? Dupa cum scrii as zice ca esti la vreo scoala profesionala.
      • -1 (3 voturi)    
        deviere de la subiect (Duminică, 11 mai 2008, 13:37)

        dyatiron [anonim] i-a raspuns lui Danu Barosanu

        sunt cumva la examen k sa scriu corect gramatical?intereseaza pe cineva k eu postez comm. folosind k , sh, tz? important e sa se inteleaga... domnule, deviati de la subiect. noi discutam de ALTELE, nu de studiile mele ;) .aici ne spunem parerea despre accident, nu ne dam cu parerea despre fiecare la ce scoala s-ar parea k e.
        daca nu intelegeti ce scriu eu...nu mai cititi la rubrica mea ;) .
  • 0 (0 voturi)    
    tren deraiat (Sâmbătă, 10 mai 2008, 21:15)

    dyatiron [anonim]

    e posibil sa fi fost furate bucati din macazul respectiv sau ceva de genul... cel care conducea trenul are experientza doar si stia foarte bine knd sa reduca viteza de ex, la macaze. cel care a furat-daca asa a fost- nu stiu ce a putut avea in cap...atatea persoane puteau muri... iar pe tanara care a murit o compatimesc. dumnezeu s-o odihneasca !
  • 0 (0 voturi)    
    Condoleante familiei (Sâmbătă, 10 mai 2008, 21:37)

    Stefan [anonim]

    Sincere condoleante familei indurerate si odihna linistita studentei.
  • 0 (2 voturi)    
    tren deraiat (Sâmbătă, 10 mai 2008, 21:58)

    dyatiron [anonim]

    e clar k numai in romania se intamplatoate astea. TGV-urile circula in alte tari si le strabat cu 250 km/h si nu mai fura nimeni bucati din nimik. de sus de la guvern porneste totul, pana la inconstientza celui mai mic. CONDOLEANTE FAMILIEI !!!
    • 0 (2 voturi)    
      RE: tren deraiat (Duminică, 11 mai 2008, 9:31)

      Danu Barosanu [utilizator] i-a raspuns lui dyatiron

      Accidente feroviare au avut loc si in SUA si in Germania si in Franta. Asa ca mai scuteste-ne de "numai in romania se intampla toate astea"
      • 0 (0 voturi)    
        tr (Duminică, 11 mai 2008, 13:24)

        dyatiron [anonim] i-a raspuns lui Danu Barosanu

        aveti dreptate...dar romania e jalnica in comparatie cu alte tari. aici nu se iau masuri... numai cu mita se merge oriunde. dar vreau sa va intreb, k eu nu stiu, s-a furat ceva din instalatie si din cauza asta au deraiat alte trenuri din tarile respective?
      • 0 (0 voturi)    
        acc (Luni, 12 mai 2008, 12:16)

        dyatiron [utilizator] i-a raspuns lui Danu Barosanu

        tataie, mata n-ai inteles... knd am scris "numai in romania se intampla toate astea" , ma refeream la faptu` k numai la noi se fura sinele, suruburile etc. poate k nu ma facui prea bine inteleasa, da` yo la asta ma refeream ;) ;) ;) ;).
  • 0 (0 voturi)    
    cfr (Sâmbătă, 10 mai 2008, 22:06)

    eu [anonim]

    Familia decedatei ar trebui sa dea in judecata CFR-ul, poate asa aflam si noi de ce in directia Moldovei sunt folosite cele mai proaste trenuri
  • +2 (2 voturi)    
    ORBAN iti asumi raspunderea? (Sâmbătă, 10 mai 2008, 22:12)

    anonim [anonim]

    A nu, am uitat....tu te duci doar la inaugurari de autostrazi facute de altii.
    Ia sa ne spui tu noua ce ai facut pentru bunul mers al lucrurilor la SN CFR SA ca tot esti in campanie si te lauzi ca o faci si o sa dregi.
    Sa-ti spun eu ce ai facut, de fapt ce faci in continuare, ai numit un pusti de 25 de ani la conducere ca la prima greseala vizibila semnalata de presa sa il demiti ca sa iesi tu basma curata, nu de alta dar strica imaginii create.In continuare, numesti directori pe criterii politice si pe criterii de competenta.
    Unde naiba ti-a fost strategia din creierul ala de pe toate panourile cand te-ai dus in prima luna de la investirea in functie sa ianugurezi "autostrada soarelui" la care nu ai contribuit cu nimic si cat te-a
    costat strangerile de mana?
    Acum sa te vedem, asuma-ti raspunderea, dar ce conteaza pentru tine viata unui om....de fapt am vazut cat inseamna, trecerile de pietoni sunt de vina si prostii care traverseaza.
    Da dar vezi tu.....nu o sa ne mai canti mult, ne doare capul!.
  • +4 (4 voturi)    
    Student si eu... (Sâmbătă, 10 mai 2008, 22:15)

    anonim [anonim]

    Aseara vizionam pe National Geografic un documentar despre deraierea unui tren din Germania care s-a intamplat in 1991, aproximativ la fel: o sina de control a unui macaz a intrat prin podeaua vagonului. Numai ca acel tren circula cu 200km/h si ma gandeam la ruta pe care circul eu odata pe luna. In urma acestui accident probabil voi alege autocarul.
    Acum 18 ani existau trenuri de lux care circulau cu 200km/h in tari europene. In Romania anului 2008 trenurile abia circula cu 80km/h si deraiaza.
    Eu cred ca romania are 2 mari probleme: lipsa educatiei si coruptia.
    • +1 (1 vot)    
      Alegi autocarul? (Duminică, 11 mai 2008, 17:09)

      a_claudiu [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      Pe drumurile romanesti pline de soferi "smecheri" sa alegi autocarul in locul trenului din cauza "sigurantei" e prostie curata. Inteleg sa te plangi de orar, intarzieri si preturi dar nu de siguranta.
  • 0 (0 voturi)    
    ..... (Sâmbătă, 10 mai 2008, 22:16)

    dudu [anonim]

    ce stupid...
    auzi, sa intre o sina prin podeaua vagonului!!!!

    Dumnezeu s-o ierte si s-o odihneasca....
  • 0 (0 voturi)    
    accidentul (Sâmbătă, 10 mai 2008, 22:18)

    b [anonim]

    Eu am fost in trenul deraiat, la vagonul 5. Nu a fost prea nasol momentul, am crezut la inceput ca a trecut peste ceva mic. Pe urma am vazut dezastrul de la primele vagoane. Sinele rupte, rotile rupte, iesea fum din vagoane, era cat pe ce sa calc peste un fir de tensiune. 3 vagoane au deraiat, si 2 au osiile rupte si sunt aplecate intr-o parte. Pacat ca a murit fata aceea. Cei din vagoanele din spate am scapat destul de ieftin.
    • +2 (2 voturi)    
      Te-ai gandit sa dai in judecata CFR? (Duminică, 11 mai 2008, 9:37)

      je [anonim] i-a raspuns lui b

      Cred ca ar trebui sa va uniti si sa o faceti.

      Poate astfel se mai diminueaza incompetenta autoritatilor. Daca voi nu faceti nici o actiune, nimeni nu va plati nimic, nimeni nu va fi vinovat caci la noi totul se rezolva de la sine.

      Debandada/incompetenta din ministerul transporturilor se vede in ultima perioada prin numarul de accidente care au loc.
      1. auto suntem primii in Europa -> nici o masura, drumuri de rahat, nici un km de autostrada construit
      2.aeronautic-> ne pica avioanele de pe pista ( si asta de 2 ori) a vazut cineva vreun tras la raspundere ?
      3.feroviar -> mor oameni cand merge trenu cu 60Km la ora pe niste sine expirate de 20 ani.

      In orice alta tara in cazul accidentului s-ar fi asigurat transport cu autobuze pt calatorii din tren, pt celelalte trenuri anulate idem plus rambursarea biletului pt ca ti-au pricinuit inconveniente.

      La noi? Nici nu se sinchiseste nimeni sa-ti spuna de ce nu vine trenu in gara. Stai ca prostu pe peron juma de ora/ o ora, te certi sa-ti dea banii pe bilet inapoi la care CFR raspunde ca nu au in regulament rambursarea.

      Dupa il vezi pe Orban la televizor cum se mira ca s-a putut intampla asa ceva si cum decreteaza ca fosta guvernare a fost idioata si ca el va lua masuri sa rezolve totul.

      Puii mei...ei nu au fost la guvernare pana acu? Ce au facut? Au orbul gainilor?
  • 0 (0 voturi)    
    trist tare (Sâmbătă, 10 mai 2008, 23:13)

    Ludi [anonim]

    super trista intamplarea...pentru cei ce pot realiza aceasta...
    condoleante familiei...
    din pacate...VA URMA..
    dureros
  • 0 (0 voturi)    
    nr trenului (Sâmbătă, 10 mai 2008, 23:45)

    ratza antipatica [anonim]

    cred ca este acceleratul 1661. nu 1161. ma verificati.
    • 0 (0 voturi)    
      tren deraiat (Duminică, 11 mai 2008, 2:46)

      dyatiron [anonim] i-a raspuns lui ratza antipatica

      nr trenului este, intr-adevar, 1661. luna trecuta am mers in fiecare saptamana cu el. si am si carte de mersul trenurilor.
      mi-as fi dorit k acea fata sa nu fi fost in locul acela... sa fi deraiat trenul fara k ea sa moara. mi-e imposibil sa cred... de ce a trebuit sa se ajunga la asta? orice pedeapsa s-ar aplica vinovatilor tot nu ar aduce-o la viata pe fata care era in floare varstei... care avea viitorul inainte. familia indurerata cu ce se simte mai bine daca or sa se gaseasca niste vinovati? ei aveau nevoie doar de copilul lor care l-au crescut mare si apoi...s-a dus
    • 0 (0 voturi)    
      asta este (Duminică, 11 mai 2008, 11:13)

      Alex86 [anonim] i-a raspuns lui ratza antipatica

      1661 e...am fost si eu cu el la Iasi pe data de 29.04
      e din acela cu 2 etaje...frumos pe dinauntru dar merge foarte incet
  • 0 (0 voturi)    
    aoleu (Duminică, 11 mai 2008, 2:15)

    anonim [anonim]

    de ce trenurile spre moldova sunt naspa,din cauza gradului de civilizatie a moldovei,aaa am uitat sa va spun si eu sunt juma moldovean.cred ca este singurul accident grav din istoria cfr-ului in care este implicat un tren de persoane.in ceea ce priveste infrastructura cfr. nimeni nu glumeste cu macaze sau chestii de siguranta. echipamentele mai cedeaza, indiferent daca sunt noi sau vechi.
    si in afara nu cred ca se repune un tren pe sine in doua ore, sau ca vine autobuzu din 2 in 2minute
    am fost in dublin si cel mai mic interval intre autobuze era de 10min.si nu mai vb de educatie, e la facultate si scrie cu ''k'' se zbarleste pielea pe mine
    • 0 (0 voturi)    
      :O (Duminică, 11 mai 2008, 15:17)

      dyatiron [anonim] i-a raspuns lui anonim

      am auzit la stiri k zilnic se verifica macazele , iar cfr se face vinovat de moartea adolescentei. dar ar trebui gasit si vinovatul care a furat sinele de tren si sa plateasca pt aceasta fapta. sa spram k politia romana va depista hotul.
      moldova face parte tot din romania, iar civilizatie buna sau prosta exista si in muntenia, si in oltenia etc. , nu numai in moldova
      domnu anonim, ar trebui sa vi se zbarleasca pielea knd auziti de accidente , crime, violuri, furturi, jafuri...si mai putin de faptul k eu prescurtez cu "K" pt comm. de pe NET
      • -1 (1 vot)    
        Nu mai comentaţi fără să ştiţi despre ce e vorba (Duminică, 11 mai 2008, 17:04)

        Nume [anonim] i-a raspuns lui dyatiron

        Până nu se termină ancheta, mai bine nu mai ascultaţi ce se spune la televizor. Oamenii ăia câştigă o pâine prin speculaţii, ca să nu spun minciuni... Dacă nu ştiţi ce s-a întâmplat nu vă mai daţi cu părerea.

        Domnişoară dyatiron, aici nu e SMS, nici mIRC. Dacă nu puteţi scrie fără k, sh şi tz, mai bine renunţaţi. Sunt destui cei care-şi dau cu părerea, mai ales când habar n-au ce s-a întâmplat, dar aşa zice la televizor.
        • 0 (0 voturi)    
          ok (Duminică, 11 mai 2008, 22:43)

          dyatiron [utilizator] i-a raspuns lui Nume

          nu-i sms sau mirc, de acord, dar unde scrie k nu am voie s scriu cum vreau pe site?aratati-mi si va cred.(si imi cer si scuze apoi),
          sunt site-uri pe care se scriu cuv necenzurate si nu mai zice nimeni nimic. asta e netul, s scrie orice, deci va rog... nu stiam k e chiar asa grav ceea ce am facut :O:O:O da` ma rog, fiecare are parerea lui.
          nu s-a terminat ancheta dar totusi nu sunt singura care-si da cu parerea. tot de la TV sau dupa net o sa aflam cu adevarat ce s-a intamplat, k doar nu ne-om interesa personal la fata locului
          domnule "nume" probabil sunteti mai in varsta de va jeneaza sa cititi cum scriu tinerii...
    • +1 (1 vot)    
      ... (Duminică, 11 mai 2008, 19:45)

      Me [anonim] i-a raspuns lui anonim

      In sfarsit vad si eu un comentariu de la un om impartial,ai dreptate echipamentele mai cedeaza fie vechi sau noi.
      Inca ceva :Nimeni nu se joaca cu chestii de siguranta la CFR (macaza si altele)ca stie daca se intampla ceva este tras la raspundere si-n plus daca mor persoane o sa le aiba pe constiinta.
      In legatura cu mizeria din trenuri:Daca vreti condtii nu mai distrugeti tot oameni buni!!!!!!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Dati-va jos din tren si verificati macazul! (Duminică, 11 mai 2008, 2:29)

    Radmust [anonim]

    Daca angajatii CFR nu sunt competenti sa faca reviziile instalatiilor, poate ar trebui calatorii sa se dea jos din tren inaintea fiecarei statii si sa verifice macazele. Rusine!

    Pacat de valoarea umana care a disparut in acest accident!

    Vagoanele supraetajate sunt vagoane construite in anii '70 pentru trenuri personale. Acestora li s-a schimbat linoleul si au fost reintroduse in compunerea trenurilor rapide si de lung parcurs. In curand, se pare ca CFR-ul va moderniza si garniturile de vagonete de mina. Pregatiti-va pentru Eurostarul Romanesc!
  • +2 (2 voturi)    
    dezinteres (Duminică, 11 mai 2008, 9:15)

    george [anonim]

    In mod sigur vor mai urma astfel de evenimente. Se pare ca in ultima perioada, principala activitate a celor care intretin liniile de cale ferata este aceea de a-si rotunji veniturile nicidecum de a lua masuri pt siguranta calatorilor. Asta imi aminteste ca in urma cu 2 ani, niste domni ceferisti din Brasov au fost filmati in timp ce furau cu vagonul materiale de la cfr pt a fi vandute la fier vechi. In spirirtul bunei traditii romanesti, respectivii nu au patit nimic pt ca directorul cfr Brasov de atunci a avut grija de asta. Se pare ca era si el implicat, dar mai discret, din umbra.... In momentul in care iti vinzi materialele la fier vechi pt a-ti lua masina, de unde sa mai ai piese de schimb ca sala inlocuiesti pe cele defecte? Si ne mai miram ca deraieaza trenurile si mor oameni.
  • +2 (2 voturi)    
    necazu'cu macazu' (Duminică, 11 mai 2008, 10:43)

    fiu si nepot de ceferist [anonim]

    Bunicul meu a fost mecanic de locomotiva. Tatal meu inginer la CFR - mergea pe teren ("pe linie") cu ...trenul. Inginerul de pe aceeasi functie a schimbat in 8 ani 3 automobile, chiar daca nu au aparut linii noi, tot pe alea le inspecteaza.
  • 0 (0 voturi)    
    Despre Caile Ferate Romane... (Duminică, 11 mai 2008, 11:21)

    Seba [anonim]

    Imi pare rau pentru domnisoara decedata... este pacat de ea. Indolenta este mare din partea autoritatilor, nu se fac modernizari, mecanicii merg drumuri dupa drumuri pentru ca nu sunt oameni care sa faca scoala de mecanici, iar cei care vin noi sunt praf. Starea liniilor este foarte proasta pentru ca mai bine investim in salarii si diurne, masini si benzina, hoteluri si dame de companie pentru nenorocitii de conducatori. Credeti ca cei care lucreaza la CFR sunt multumiti de ce vad? Lucreaza pe trenurile alea infecte cum spun altii si asa mai departe si totusi... NU SUNT ATATEA ACCIDENTE CA SI IN OCCIDENT. Asa ca mai ganditiva si ca oamenii astia isi fac cu mai multa constiinta meseria data situatia...
  • +2 (2 voturi)    
    deraiere (Duminică, 11 mai 2008, 11:37)

    mihai [anonim]

    habar nu au multi de calea ferata.....incepand cu ministrul orban (cantaret ce draku). calea ferata este inca cel mai sigur transport. toti bat pe macaz... da si asta e intretinut separat de cei de la instalatii si cei de la linii, si la cate revizii se fac la un macaz imi este greu sa cred ca e vorba de o intretinere defectuoasa. neoficial inca cauza a fost furtul din instalatii.
  • +2 (2 voturi)    
    sa ne dam cu parerea (Duminică, 11 mai 2008, 13:09)

    mgr [anonim]

    Sunt prea multi care isi dau parerea de CFR si daca nu se cunosc exact cauzele mai bine renuntati la comentarii. Sa dam cu pietre este cel mai usor, nimeni nu-si doreste sa se intample asemenea tragedii iar verificari ale functionarii macazelor se fac; de aceea nu ati vazut accidente oribile asa cum se intampla la automobile unde se moare pe capete din cauza vitezei neadecvate.
    Asa cum se spunea intr-un alt comentariu cauzele sunt adunate: indolenta mare din partea autoritatilor, realizarea de modernizari se desfasoare lent, mecanicii merg drumuri dupa drumuri fiindca oamenii ori au iesit la pensie ori lucreaza la privat, cei care vin noi sunt praf dar desigur vor din start salariu mare fiindca asa stie el ca se plateste in Spania; starea liniilor este proasta - pe anumite tronsoane s-au facut mici investitii, destul de multi bani sunt investiti in salarii, diurne, masini ale celor din conducere.
    Angajatii din CFR nu sunt multumiti de ce vad dar nu au ce face incearca sa-si castige salariu.
    Nespalatii, putorile care au furat si fura diferite instalatii de pe calea furata ar trebui pusi la munca voluntara in folosul comunitatii astfel poate ar intelege ce greu este sa faci ceva. Lichelele care mor de foame prin diferite sate sarace ale Romaniei decat sa se duca in tari civilizate si sa ne faca de ras mai bine ar fi munci la modernizarea linilor altfel nici in 20 de ani nu o sa terminam o autostrada de la un cap la altul al tarii sau sa avem trenuri rapide.
  • 0 (0 voturi)    
    daca nici in tren nu mai avem siguranta... (Duminică, 11 mai 2008, 16:33)

    dyatiron [utilizator]

    Traim in Romania, tara unde mori in tren la mai putin de 60 de km la ora ca sinele sunt vai de ele, prin zona buzaului se circula pe o singura linie, iar trenurile personale au intarzieri deoarece le asteapta pe cele de rang mai mare, securitatea in tren sau a traseului...nu exista, biletele sunt la suprapret (pt noi, noroc de carnete de cupoane sau legitimatii) iar functionarii CFR (o parte din ei, nu toti) nesimtiti pana la Dumnezeu si-napoi... Si-a recuperat cineva fara relatii vreodata banii pe bilet fiindca trenul a intarziat sau s-a intamplat ceva neprevazut pe traseu, din vina CFR?. mi s-a intamplat o data datorita intarzierii unui accelerat ce circula ocazional, sa pierd ultima legatua de la ora 20, fapt pt care am stat in gara la ploiesti de la ora 20 pana la ora 4,25 dimineata k sa pot ajunge la destinatie. cu toate k de regula daca nu avea intarziere acel accelerat, trebuia sa astept 15 minute in gara k sa pot prinde legatura. si ce mi-a spus la casa de bilete? k am fost eu vinovata k am urcat in acel tren...
  • 0 (0 voturi)    
    trist (Duminică, 11 mai 2008, 18:24)

    terente pufulete [anonim]

    fara discutie ce s-a intamplat e o tragedie.pacat de viata tinerei.
    habar nu am detalii privitoare la trenuri,doar stiu ca in 6 ani de facultate o singura data am avut intarziere din cauza ca sarise un vagon de pe sine.in rest nu m-au deranjat decat intarzierile ,mizeria si mitocania multora dintre angajatii cfr.
    ps:ii rog pe minunatii care se vaitau ca au intarziat ambulantele si descarcerarea sa se intereseze unde e cea mai apropiata statie de ambulanta si de pompieri.inca nu s-a inventat teleportarea.
  • 0 (0 voturi)    
    AR TREBUI SA VA FIE RUSINE (Duminică, 11 mai 2008, 19:53)

    Claudiu [anonim]

    Ma gandesc daca mafiotii care au facut afaceri cu CFR-ul si cei de la conducerea CFR-ului au vreo remuscare.Ei sunt principalii vinovati. A ajuns sa coste un bilet la tren cat ai pune benzina la masina de contravaloarea a doua bilete pe distanta respectiva. Sa nu mai vorbesc de jafurile de vagoane revopsite si de infrastructura veche. Inca o data se adevereste sintagma ca STATUL ESTE CEL MAI PROST ADMINISTRATOR.
  • 0 (0 voturi)    
    Ministrul Orban nu are sigur nici o vina ! (Duminică, 11 mai 2008, 22:22)

    martin [anonim]

    Pe timpurile odiosului Ceausescu, atunci cand avea loc vreun accident, in mod nedemocratic era imediat concediat ministrul transporturilor.
    Acum in timpurile democratice dupa orice accident ,in care nu e amestecat direct, Orban apare pe toate posturile si cu vocea lui muzicala spune ca va lua toate masurile,pentru ca accidentele sa nu fie zilnice.
    Si ganditi-va ca isi foloseste timpul atat de pretios in care ar putea promite in calitate de candidat la primaria Bucuresti, cel putin un cosmodrom spre luna sau in care ar putea da un concert de ghitara impreuna cu Segovia !
    Iar despre accidentul sau propriu, sa vorbim mai putin ,caci sprijinitorii sai galbejiti, barem nu sar la bataie cand ii intrebi (deocamdata) !
  • 0 (0 voturi)    
    merge ti intai la scoala (Duminică, 11 mai 2008, 22:47)

    angy [anonim]

    daca mai vreti sa scrie-ti ceva,scrie-ti in limba romana, daca vrea bunica Marioara sa citeasca si ea ceva de pe net,sa inteleaga,nu spun asta din cauza celor care scriu cu "k" si cu "tz",ci pentru cei care nu au habar sa scrie in limba romana,ca nu se intelege ce vreti sa spuneti.
    PS:cititi de 2 ori inainte sa da ti "TRIMITE"!!!!
    • 0 (0 voturi)    
      rasp (Luni, 12 mai 2008, 0:10)

      dyatiron [utilizator] i-a raspuns lui angy

      dumneata scrii in limba romana... da nu judeca pe altu daca habar n-ai cum sa scrii corect gramatical. dumneavoastra folositi "srie-ti" in loc de "scrieti" asta inseamna k ati trecut prin scoala da nu prea v-ati ales cu cine stie ce gramatica. asa k nu ma mai corectati pe mine. fac apel catre toti cei care au de comentat despre modul meu d a scrie, nu va mai luati de mine, aici nu dezbatem teme despre cum scriem ci despre altceva, ok?
      ps:te numeri si dumneata printre cei care habar n-au sa scrie in limba romana ;)
    • 0 (0 voturi)    
      offff (Luni, 12 mai 2008, 13:51)

      dyatiron [utilizator] i-a raspuns lui angy

      bunica marioara nu citeste coment-uri d p net, ea citeste articolelele , citeste ceva sigur, in ziare , nu certurile dintre noi , tataie !!! ;););););) multi tineri scriu k mine...eu nu cred k exista cineva care s nu inteleaga ce scriu :O:O:O ce spun unii k dumneata sunt cei kre n-au ce face dekt sa se bage in seama... comentati fratilor la subiect ;) !!!
  • 0 (0 voturi)    
    nu mai judecati (Duminică, 11 mai 2008, 22:53)

    angy [anonim]

    nu mai judeca ti voi ca are cine judeca,chiar daca suna dur,dar asta e voia Celui de Sus,nu avem cum sa ne impotrivim! una peste alta,cu toate care sunt si nu ar trebui sa fie,asta e!!!
    • 0 (0 voturi)    
      . (Luni, 12 mai 2008, 0:12)

      dyatiron [utilizator] i-a raspuns lui angy

      are cine judeca , insa , aici , isi spune lumea parere, pt k de asta se permite a se posta comm.
  • 0 (0 voturi)    
    camere video-o solutie??? (Luni, 12 mai 2008, 12:11)

    dyatiron [utilizator]

    daca a fost "o mana criminala" atunci sa se ia masuri pt a nu se mai fura suruburi, sine si alte materiale ...sa se puna camere de luat vederi pe stalpuri !!!
  • 0 (0 voturi)    
    solutie??? (Luni, 12 mai 2008, 19:30)

    tomhet [anonim]

    da, bine zis...
    camere video pe stalpuri... sda filmeze hotii de surubi si fieruri vechi...
    si sa stocheze imaginea unde???
  • 0 (0 voturi)    
    Valea Calugareasca (Luni, 12 mai 2008, 19:44)

    Anonim [anonim]

    Este vorba despre o eleva..nu despre o studenta! Oricum nu mai conteaza acum..insa presa ar trebui totusi macar in aceste momente sa fie atenta la ceea ce scrie sau declara1
  • 0 (0 voturi)    
    Cel mai jegos tren... (Vineri, 6 iunie 2008, 15:32)

    joe [anonim]

    ... este cel care circula pe ruta Iasi - Timisoara si retur! Circul de 6 ani cu el, odata la 2 saptamani, dus si intors pe ruta Iasi - Cluj si pot sa spun ca sunt exact aceleasi vagoane de acum 6 ani. Nici macar o imbunatatire, un vagon nou, nimic. Si in plus, cu mai mult de 60 km/h nu merg, pt ca infrastructura e varza... Sunt scarbit de el, dar n-am ce face, am fost student pana acum si am fost nevoit sa suport jegul ... Plus ca sunt multi fara bilet, si deja nu mai mira pe nimeni cand vad ca nasu' ia banu' si se duce mai departe ... Asta e
  • 0 (0 voturi)    
    cfr (Joi, 18 iunie 2009, 0:57)

    adi [anonim]

    cfr -companie de kkt vai de capul nostru nu ne comparam cu tarile din occident delk cum e psibil bai frate sa moara saraca fata degeaba si tanara de 20 de ani putea sa fie altcineva in locul ei cred k dk era vre-un parlamentar sau presedintele romaniei se face mare ancheta dar asa nmk au dat din gura e din cauza unui macaz iar fata aia zace la 2m sub pamant .Romania tara de kkt vai de capul nostru in strainatate dk se intampla asa ceva se lasa cu arestari dar in romania pun pariu ca cel care e de vina e liber.asta e avem niste cai ferate vai d capul lor bani se cer o gramada dar confortul este egal k 0.cica avem trenuri rapide :))))))))) avem p drq cum e posibil ca un tren rapid care merge pe ruta bucuresti nord-timisoara sa faca 9 ore, trenuri rapide care merg k 100km/h :)))) .in fine asta e romania tara nu e d kkt si cei care o conduc !
  • 0 (0 voturi)    
    Afacerea CFR (Miercuri, 23 septembrie 2009, 8:30)

    Cminor [anonim]

    eu unul astept... totul este o mare dezinformare.
    sunt in stare sa dau semnatura, ca in maxim 4 luni, accidentele se vor agrava, dintr-un singur motiv.
    vor sa vanda cfr pe 2lei la straini sa ia spaga mare din vanzare!!!!!!!!!
    mereu au facut asta...
    au destabilizat, falimentat tot era bun si de valoare in tara asta, ca sa nu comenteze lumea ca de ce il vinde pe te miri ce, sa poata lua de la client spaga.
    totul e o inscenare.
    notati-va pe ceva....
    in maxim 6 luni cfr va fi vandut unei companii straine pe nimic.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by