Europarlamentarul Adrian Severin: Traian Basescu nu se bucura de niciun fel de stima in UE

de A.N.     HotNews.ro
Luni, 28 aprilie 2008, 16:12 Actualitate | Esenţial


Severin, fara imunitate?
Foto: AGERPRES
Europarlamentarul social-democrat Adrian Severin a declarat ca presedintele Traian Basescu nu se bucura de niciun fel de stima in Uniunea Europeana si nu are instinct european, informeaza Antena 3.

Potrivit fostului ministru roman de externe, lipsa de credibilitate a sefului statului se datoreaza „jocului permanent la doua capete” si „ideii ca poate pacali pe toata lumea”.

Social-democratul a declarat ca a citit recent un articol despre aderarea Georgiei la Uniunea Europeana, iar printre sustinatorii ambitiilor regimului de la Tbilisi nu era mentionat si numele Romaniei, "o dovada in plus ca discursul frenetic al presedintelui nu este luat in seama".

Severin afirma ca nici summitul NATO, desfasurat la inceputul lunii aprilie la Bucuresti, nu a fost un succes pentru Romania. In opinia europarlamentarului social-democrat, presedintele Basescu "s-a aratat lipsit de respect fata de proprii cetateni, dar deosebit de lingusitor cu serviciile secrete".

Adrian Severin e de parere ca seful statului nu are instinct european, iar relatiile externe nu sunt altceva decat un instrument electoral intern.

„Face complimente din varful buzelor. Nu crede in relatia cu UE sau in cea transatlantica”, a afirmat Adrian Severin despre presedintele Basescu.

Presedintia nu a comentat deocamdata criticiile formulate de Adrian Severin.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4597 vizualizari

  • +11 (19 voturi)    
    iar dumneata... (Luni, 28 aprilie 2008, 16:22)

    van [anonim]

    ...de niciun fel de stima in Romania.
    • +8 (10 voturi)    
      s-a incins bursucu ... aruncati pe el nijte apa (Luni, 28 aprilie 2008, 17:44)

      cthulhu [anonim] i-a raspuns lui van

      sa se racoreasca.
      da incercati daca se poate sa nu aiba 66% hidrogen. daca H2O nu ii place, incercati H2SO4.
      • -2 (2 voturi)    
        tipic basescian (Marţi, 29 aprilie 2008, 12:06)

        poporul [anonim] i-a raspuns lui cthulhu

        atitudine tipic basesciana ... spune ceva impotriva sefului , ce conteaza ca e adevarat si ca presa de afara are cuvinte incredibilile impotriva presedintelui si a guvernului de acum ,
        hai sa-l facem sa taca,ca nu e cu regimul totalitar instaurat in 2004.
    • -8 (14 voturi)    
      pt van (Luni, 28 aprilie 2008, 17:55)

      Fritz [utilizator] i-a raspuns lui van

      Faptul ca Severin nu se bucura de stima in RO nu cred ca te afecteaza pe tine, ca cetatean, dar e mult mai grav cand presedintele tarii, care te reprezinta pe tine, nu este respectat in Europa si oriunde.
      • +3 (5 voturi)    
        Fritzulica tata! (Marţi, 29 aprilie 2008, 1:15)

        gabriel anastasescu [anonim] i-a raspuns lui Fritz

        Ia intinde tu mina dreapta la 30 grade , in fata, si bate pas de defilare inapoi la dormitor, ca inchid aia de la Baneasa usa, si o sa dormi iarasi sub viaduct. Apropos, ia-l si pe prietenul tau Severin, pina nu il vad oamenii aia cu halat alb, ca vorbeste singur..! Astia de la UE tot nu inteleg...limba de lemn, orice le-ai face.
    • -6 (10 voturi)    
      Basescu e un nimeni,dar NU se fac atacuri de Paste (Luni, 28 aprilie 2008, 18:24)

      gwer [anonim] i-a raspuns lui van

      Basescu e un un papagal demagog, dar NU se fac atacuri de Paste
  • +13 (17 voturi)    
    Spune Severin... (Luni, 28 aprilie 2008, 16:27)

    Cosmin [anonim]

    ... care nu are credibilitate nici aici, nici afara.
  • +13 (17 voturi)    
    penibil (Luni, 28 aprilie 2008, 16:27)

    un fost securist [anonim]

    Acest AS fost securist activist pcr si multilimbist (multicurist) ar trebui sa-si puna cenusa in cap (Daca mai are).Nu are pic de rusine.De ce nu-i deschide-ti dosarul sa va lamuriti cine e ?S-ar putea afla multe lucruri interesante.Atita timp cit gasca de fosti mai au curaj sa scoata nasul nu o sa se faca curatenie in Romania.
    • +6 (8 voturi)    
      'Profesorul' Severin si cursantul Basescu (Luni, 28 aprilie 2008, 18:43)

      don giovanni [anonim] i-a raspuns lui un fost securist

      In 1988, Traian Basescu, la fel ca sute sau poate mii de alti manageri (cum am spune astazi) din economia RSR, a fost 'scos din productie' si trimis, ca parte a formarii profesionale, sa urmeze un curs de comert exterior la Stefan Gheorghiu, adica un fel de Executive MBA (cum am spune astazi). Cine era unul din profesorii pe care i-a avut cursantul Basescu la Stefan Gheorghiu? 'Europeanul' de mai tarziu dom' Severin. Nu stim in ce era 'expert' dl. Severin profesor in 1988 la Stefan Gheorghiu, dar avem o banuiala: era acelasi lucrator cu vorba pe care il cunoastem cu totii de, iata, aproape 20 de ani.
      Dl. Basescu era trimis insa la acest curs dupa o perioada in care isi demonstrase atat calitatile profesionale (manageriale) cat si pe cele de leader (capitan de cursa lunga pe cea mai mare nava a flotei romanesti), sef de agentie comerciala Navrom intr-unul din primele cinci porturi din lume (Anvers), etc. Oricate speculatii sau acuzatii ne putem imagina cu privire la o colaborare (nu numai posibila ci si cu o probabilitate rezonabila in conditiile de atunci) a dlui. Basescu cu servicii secrete ale regimului) de atunci (CIE sau mai degraba DIA), un lucru este sigur: oricate proptele ar fi avut cineva de la aceste servicii sau oricat pretins devotament politic ai fi avut, nu valorau nimic (ba din contra!) si te faceai rapid de cacao in lumea rechinilor din Anvers, sau ai fi scufundat rapid petrolierul Biruinta, daca nu erai un profesionist de prima mana atat in postura de sef de agentie navala cat si in cea de capitan de supertanker. Una peste alta, managerul si capitanul de cursa lunga Basescu a administrat afaceri de sute de milioane de para, intr-un mediu international (deci, inclusiv european). Nu-i putem insa recunoaste in schimb 'profesorului' Severin decat o anumita 'resemblance' cu stirpea popii Burducea (va amintiti, cand cu steaua cand cu crucea?), e drept actualizata cu parole culese la Maneken Pis. Si inca ceva: dl. Basescu injura si spune mascari. Na!
      • -2 (2 voturi)    
        profesorul &cie! (Luni, 28 aprilie 2008, 22:51)

        escu [anonim] i-a raspuns lui don giovanni

        majoritatea Romanilor nici nu stiu ca avem iesire la mare!99/%n-au vazut decat in poze lacul ala mare numit MAREA NEAGRA ,ce sa mai vorbim de oceane !basescu-i presedinte peste cei ce viseaza sa vada Marea neagra !adica o naluca !un vis spulberat de politica fara nici o speranta pentru altii ,poate pentru cei putini !adio ,mare !ne multumim cu baltile de pe strazi !copii nostri poate vor vedea marea !
      • +2 (2 voturi)    
        ai ceva dreptate..... (Marţi, 29 aprilie 2008, 9:47)

        judex [anonim] i-a raspuns lui don giovanni

        dar, sa te faci ca nu vezi ca Severin vorbeste mult si nu spune nimic, ca si-a batut joc de Romania cat a fost ministru de externe, ca a ramas acelasi activist de partid inodor, incolor si insipid, este...peste poate? Nu te-ai intrebat:cine il baga in seama pe Severin in UE? Macar,de Basescu stiu toti acolo ca este presedintele Romaniei, ca a stat la masa cu Bush si Putin!A niabii invidia asta, exprimata mai ales in sarbatoarea crestinilor. Apropo, Severin sarbatoreste Pastele?
        • 0 (0 voturi)    
          De acord cu tine... (Marţi, 29 aprilie 2008, 15:24)

          don giovanni [anonim] i-a raspuns lui judex

          ...si aceleasi lucruri le-am scris si eu. Deci, citeste te rog mai atent ce-am scris. O singura obiectiune: n-are nici o importanta (pentru mine, cel putin) daca dl. Severin sarbatoreste sau nu Pastele. Treaba lui! Ce ma 'oftica' este insistenta cu care se baga singur in seama pentru a-si promova escrocheriile profesionale si, in general, intelectuale.
    • -1 (1 vot)    
      si e ceva rau ? (Marţi, 29 aprilie 2008, 12:14)

      poporul [anonim] i-a raspuns lui un fost securist

      dragul meu domn penibil(asa v-ati autodenumit), Securitatea a facut lucruri bune pentru tara asta, dar si lucruri rele.
      Poate nu te-ai uitat recent sa vezi ca oficial 1 roman din 3 lucreaza pentru serviciile secrete, neoficial cine stie cati.Legat de comunism securitate si PCR, oricat de mult vor vrea cei de acum sa ascunda adevarul, pe vreme comunismului s-a facut mai toata infrastructura din tara asta si noroc ca a fost supradimensionata ca ajungeam de mult ca in India, faptul ca cineva a lucrat pe vremea comunismului nu-l face DELOC mai putin profesionist. Sa zicem ca ar fi ceva rau colaborarea cu securitatea de dinainte de 1989 de ce-i judeci separat pe Basescu si pe Severin ?
      Nu sunt fanul sau contra niciunuia dintre cei doi dar prea va lasasti indobiticiti de "talentatii" din presa.
      • 0 (0 voturi)    
        Cine esti tu de fapt? (Marţi, 29 aprilie 2008, 14:46)

        Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui poporul

        De cand reprezinti poporul? Ce lucruri bune a facut securitatea? Securitatea a construit infrastructura, sa cum reiese di comentariul tau? Iar de restul ineptiilor nu mai spun nimic. Nu mai vorbi de indobitocire, pentru ca de obicei chelul isi pune mana in cap. Om fi fiind noi indobiticiti de presa dar stiu si pe altii indobitociti de propaganda facuta in timpul regimului comunist care nu s-au trezit nici dupa atatea ani.
        • 0 (0 voturi)    
          FALS (Marţi, 29 aprilie 2008, 16:13)

          poporul [anonim] i-a raspuns lui Un roman anonim

          anonimule pentru ce servicu lucrezi ?
          te pricepi la dezimformari :ma citez :

          "pe vreme comunismului s-a facut mai toata infrastructura din tara asta si noroc ca a fost supradimensionata ca ajungeam de mult ca in India"

          de unde reiese ca securitatea a construit infrastructura asa cum ai pretins tu ca si fi zis ?

          Ineptii? da-mi te rog 3 exemple de infrastrucutura majore ,demarate si finalizate in ultimii 20 de ani in Romania.

          Legat de propaganda daca unii doresc sa-mi cunoasca varsta ... aveam cam 4 ani in 1989, dar spre deosebire de multi profesionisti de aici mi-am permis luxul de a invata istorie si de a mai citi cate o carte si sa nu iau de bun mereu ce mi se sugereaza sau se spune se numeste gandire libera ...
  • +9 (11 voturi)    
    Alooo (Luni, 28 aprilie 2008, 16:28)

    Weather [anonim]

    Bai nene,tu esti ala cu apa poluata cu hidrogen,n'asha??Asa ca lasaneeee si duteeee
  • +12 (14 voturi)    
    Wow... (Luni, 28 aprilie 2008, 16:29)

    LexFlexanus [anonim]

    Un roman vorbeste fara dubii in numele intregii europe despre un alt roman. Convingator ? neah... nici chiar daca nu am sti cine e dl Severin. Dar cine stie .. poate prinde pe la sate.. ca doar pt electoratul PSD e destinata gogoasa.
    • -7 (9 voturi)    
      Wow (Luni, 28 aprilie 2008, 17:57)

      Fritz [utilizator] i-a raspuns lui LexFlexanus

      Vino dumneata cu dovezi din presa internationala, cum ca Basescu e bagat in seama prin Europa. Daca tot latrati, faceti-o cu dovezi, nu cu slogane.
  • +9 (13 voturi)    
    A. Severin + Antena 3 = ZOAIE ! (Luni, 28 aprilie 2008, 16:29)

    Henry [anonim]

    fara comentarii
  • +8 (12 voturi)    
    cine vorbeste? (Luni, 28 aprilie 2008, 16:30)

    andrei d. [anonim]

    cine vorbeste? marele diplomat Severin!!! cine a auzit de el? nu il cunosc...
  • +8 (14 voturi)    
    Adrian Severin - nepotul lui Brucan (Luni, 28 aprilie 2008, 16:31)

    Fiara [anonim]

    nepotele de Brucan dupa sotia acestuia, varvara nu stiu cum -ievici,

    tu spui asta?

    dar tu crezi in UE?
    crezi in NATO?

    Ma indoiesc, Severine, ca ai crede in asa ceva!


    Basescu crede! El impreuna cu Monica Macovei si cu Vasile Blaga au bagat Romania in UE mai devreme, adica pe 01.01.2007


    asa ca las-o mai moale cu fumurile tale...
    • -1 (1 vot)    
      FALS! (Marţi, 29 aprilie 2008, 12:24)

      poporul [anonim] i-a raspuns lui Fiara

      imi pare rau sa te anunt ca se stia data exacta a aderarii Romaniei la UE de la 18 iunie 2004,si anume de la Bruxelles.

      Uite o lectie de istorie:
      http://ro.wikipedia.org/wiki/Integrarea_Rom%C3%A2niei_%C3%AEn_Uniunea_European%C4%83

      Daca tot s-au ciondanit "fortele" politice de la noi ... macar pe 2 aspecte au fost toti consecventi NATO si UE,unii au facut treaba si au muncit iar altii au muncit mai putin in general au strigat hotii viseaza clanuri grupuri si au tendinte totalitare,desi nu fac nimic pentru tara.
  • +7 (9 voturi)    
    Risu' lumii (Luni, 28 aprilie 2008, 16:31)

    jean Dalidis [anonim]

    Am trait s-o aud si pe asta : "instinct european" !! Eu de-acuma o sa-l numar pe dl. Severin (sic !) la "europeni" si n-o sa-l mai numar la romani.
  • +5 (7 voturi)    
    Apa... (Luni, 28 aprilie 2008, 16:37)

    Anonim [anonim]

    ...zicea domnul care vorbeste, ca este o mare problema, in anii 90. A fost si a ramas elementul care il va defini pe viata. Un cetatean care vorbeste, chiar daca nu se pricepe si emite opinii. Daca nu stia domnul Severin, si noi, prostimea, avem pareri si nu este nevoie de astfel de voci pentru a convinge. In general faptele cantaresc mai mult decat vorbele.
    Oricum si domnului ca si tuturor care sarbatoresc in aceste zile, Pasti Fericit! Celorlalti, zile bune!
  • +5 (5 voturi)    
    Caragiale (Luni, 28 aprilie 2008, 16:42)

    kinn [anonim]

    I.L. Caragiale: "Multe am invatat de cind traiesc in mijlocul Europei civilizate - unde e dreptate la tribunale fiindca e si pe strada - si intre una mai ales, ca omul trebuie sa spuna europeneste, nu greco-tiganeste ceea ce crede!"
  • +9 (13 voturi)    
    De notat ...... (Luni, 28 aprilie 2008, 16:44)

    DRAGOS [anonim]

    Cine "informeaza" : Antena 3, cea mai jalnica cloaca de media din Romania ........ vacile alea de la stiri vorbeau de Patriarhul Daniel la per-tu, de parca s-au tras de sosete cu el in scoala generala: Daniel in sus, Daniel in jos, Am crezut pana acum ca e doar nesimtire fatza de institutia prezidentiala (titluri de genul: "Basescu betzivul", dar vad ca e extinsa incultura si lipsa de pregatire profesionala. ......... la ce naiba sa te astepti, la asa patron ......
    • +8 (10 voturi)    
      info (Luni, 28 aprilie 2008, 17:05)

      liviu [anonim] i-a raspuns lui DRAGOS

      La ce sa te astepti de la produsele (antenele) lui Dan Voiculescu. Si-a facut dosar de informator, pe care il contesta; el, tov. general de securitate. Ca asta a fost.
  • +7 (11 voturi)    
    esti pe alaturi nene (Luni, 28 aprilie 2008, 16:45)

    Ionel [anonim]

    Esti penibil....eu traiesc in Europa si dintre toti "politicienii" romani, Basescu e cel mai credibil si cel mai apreciat aici...si de media si de oamenii simpli care au mai auzit de Romania...
    Tu esti un neica nimeni de care nu a auzit nimeni
    • -8 (8 voturi)    
      Dovezi? (Luni, 28 aprilie 2008, 17:58)

      Fritz [utilizator] i-a raspuns lui Ionel

      sau numa propaganda. Asta poate toata lumea, numa cand vine vorba de dovezi bateti in retragere.
      • +2 (2 voturi)    
        Fischers Fritze,cine bate in retragere? (Marţi, 29 aprilie 2008, 0:08)

        Victor [anonim] i-a raspuns lui Fritz

        Dupa nic-ul tau trebuie sa fi un cunoscator de limba germana.
        In perioada referendumului,inaintea alegerilori ptr.Parlamentul european,cu ocazia Summitului NATO,ziare de genul FAZ,Die Welt,Sueddeutsche Zeitung,apoi Der Spiegel,
        au avut articole despre Romania,politicienii lor,saracia tarii.
        Despre Presedintele Basescu nu a existat un cuvant critic,ci din contra ca ar fi unul din putinii politicieni romani,care se lupta cu masinaria neocomunista si ca din pacate este singur.
        Cauta si tu in arhivele ziarelor amintite si vei gasi articolele.
        Nu cred ca Ionel a avut vreun motiv sa faca propaganda lui Basescu.Asta-i adevarul!
        Daca vei intreba pe colegii lui Severin din Bruxelles(nu ne intidem la state)daca-l cunosc pe Severin,cred ca raspunsul ar fi:Who is Severin?
        Ptr.ca nici acolo nu prea este prezent si daca da,sta si doarme
    • -1 (1 vot)    
      FALS (Marţi, 29 aprilie 2008, 12:36)

      poporul [anonim] i-a raspuns lui Ionel

      Am trait si inca mai traiesc in 3 tari din Europa, Romania e doar destinatie de vacanta la rude,ca sa le dau celor mi-au intins momeala...ceva informatii in 2004 locuiam la Berlin tin minte cum ( simteau nemtii ceva) era descris circul prin care a reusit sa acapareze puterea,actualul presedinte desi alianta promovata de el pierduse alegerile..
      Europa e un nume generic in ultimii 3-4 ani nu am vazut decat artiocole nebinevoitoare despre puterea si circul de la Bucuresti nu stiu unde e apreciat si e credibil,presedintele actual... nu am culoare politica si sincer nu ma mai intereseaza prea tare dar de spune Ionel e o dezinformare, sau o dorinta a dumnealui.
  • +9 (11 voturi)    
    Un atac de joasa speta. (Luni, 28 aprilie 2008, 16:48)

    uluit [utilizator]

    Ce caracter infect poate sa aiba acest individ numit Adrian Severin... cand imi aduc aminte de toata ascensiunea sa politica, incepand cu FSN-ul si terminand cu PSD-ul, nu pot decat sa ma gandesc ca-i scos la inaintare de aceeasi mafie comunista de care tot speram ca vom scapa si noi odata.

    Sa-ti fie RUSINE tov Severin, ca ne faci de ras cu mizeriile tale si in primul rand ca n-ai stiut sa fii OM si pentru noi ceilalti care nu-ti impartasesc opiniile.

    PS - A. Severin incepe sa-i semene din ce in ce mai mult tov. Iliescu. Nu mai da din mana... ca oricum nu te intelege nimeni.
    • +2 (2 voturi)    
      protocol PSD&PC (Luni, 28 aprilie 2008, 22:24)

      balta alba [anonim] i-a raspuns lui uluit

      Daca privesti cine sunt actorii trebuie sa-ti dai seama ca asta face parte din protocolul PSD&PC.
      In orice caz Severin este saracul din ce in ce mai penibil.Va mai aduceti aminte cand il facea pe Basescu alogen?El vorbea cand pe taicasu il chema ITZIC?
    • +2 (2 voturi)    
      e lesne de imaginat (Luni, 28 aprilie 2008, 22:53)

      Dani [anonim] i-a raspuns lui uluit

      cam ce ambianta incearca sa creeze la UE acest josnic individ in jurul Romaniei si a Presedintelui Basescu . Mi-e greata !
  • +5 (5 voturi)    
    ciobanas (Luni, 28 aprilie 2008, 17:02)

    liviu [anonim]

    Oameni buni!
    Intrebati-l, de anul nou de cate ori l-a colindat si de cate ori i-a urat de toate lui Ceausescu la poarta?Si i-a dorit multa sanatate, si prosperitate (el a avut nevoie), l-a colindat, si de cate ori a zis aho,aho, copii si frati, s-a sculat mai an, badita Traian, etc.
    Al naibi ciobanas; n-are nici pic de obraz.
  • +10 (12 voturi)    
    O data la 100 de ani (Luni, 28 aprilie 2008, 17:04)

    Putin [anonim]

    Basescu nu e bine vazut de ceilalti conducatori ai lumii?
    Pai as vrea sa vad macar in urmatorii 20 de ani un conducator roman care sa stea la masa cu ONU, NATO, UE, presedintele SUA, presedintele Rusiei, cancelarul Germaniei etc.
    Probabil ca asta nu se va repeta in urmatorii 100 de ani.Crezi ca mai marii lumii stau la masa cu oricine?
    De ce in 18 ani nici un alt sef de stat nu a reusit sa aduca un presedinte rus in tara sau sa fie invitat acolo?
    Mai ales ca severin a fost ministru de externe pe timpul lui Constantinescu.
    Severin o fi pagin? Totusi e zi de Paste.
    • 0 (0 voturi)    
      :) (Marţi, 29 aprilie 2008, 12:51)

      poporul [anonim] i-a raspuns lui Putin

      of of greu cu chetiile elementare:

      1.Summitul NATO nu s-a organizat datorita presedintelui Romaniei la Bucuresti.

      2.inegrarea in NATO a fost pornita de PSD si Conventie

      3.Am aderat la NATO in martie 2004

      4.Presedintele Rusiei nu este adus el vine atunci cand si daca doreste dumnealui,lucru valabil pentru orice alt sef de stat,in mod sigur nu a venit pentru presedintele Romaniei,oricare ar fi fost el.

      5.NATO ar fi stat la masa si cu tine daca ai fi fost presedinte la data summitului spre deosebire de politicienii aflati la noi la guvernare acum, prin restul tarilor lumea e consecventa in actiuni, si vorbe...la noi mai greu.
      • 0 (0 voturi)    
        Am inteles (Marţi, 29 aprilie 2008, 14:52)

        Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui poporul

        E clar. Am inteles acum de ce aperi securitatea si pe Severin. Poate ne explici si noua cum ai ajuns de stai prin vest. Daca prin asta nu deconspiri anumite informatii legate de "securitatea nationala". (termenul juridic actual este "siguranta nationala", nu l-am folosit intentionat, prietenii stiu de ce)
        • 0 (0 voturi)    
          sigur (Marţi, 29 aprilie 2008, 16:19)

          poporul [anonim] i-a raspuns lui Un roman anonim

          hai sa iti raspund la atac de fapt sa-ti dau detalii ca de fapt asta cauti... oare de ce ? (
          sigur lucrez pentru o mare companie occidentala,si cu modestie iti spun ca sunt cam pe al 5-lea rand de management din compania aia,asa cum ti-am zis mai sus la Revolutie aveam in jur de 4 ani si am ajuns acolo prin munca multa.
  • +7 (9 voturi)    
    :) (Luni, 28 aprilie 2008, 17:04)

    radu [anonim]

    Saracu AS, nu a beneficiat de niciun comentariu pozitiv
    Oare de ce nu ma surprinde?
    Go east dude!
  • +7 (9 voturi)    
    sarbatori? (Luni, 28 aprilie 2008, 17:09)

    suca [anonim]

    asta nici de sarbatori nu se poate abtine. du-te bai nene si stai cu familia si-ncearca sa te gandesti si la acest popor.

    cata nesimtirie zace in unii oameni. parlamentar roman trimis pe banii nostrii la bruxeles ataca presedintele ales de cei care-i platesc lui leafa de 5000 EURO lunar.
  • +9 (9 voturi)    
    Ce credibilitate mai are acest propagandist? (Luni, 28 aprilie 2008, 17:13)

    uluit [utilizator]

    Adrian Severin exclus din Societatea Academica din Romania (aparut in presa in 12 ianuarie 2005)
    "Dusmanii societatii civile", suspendarea liderului PSD Adrian Severin din aceasta organizatie neguvernamentala. ...Pe noi ne deranjeaza nedreptatea, discriminarea, bigotismul, sansele neegale, lipsa de transparenta si competitia mereu trucata. Pe dvs. nu va deranjeaza nimic din toate astea. Pe dvs. va deranjeaza doar cei care lupta contra acestora, mai ales cand din cauza lor pierd locuri in Parlament amicii dvs. politici. Stati la un loc cu complicii lui Miron Cozma si cu marii spagari ai economiei romanesti si nu va deranjeaza deloc. Va astupati ambele urechi, si cand o sa fiti chemat la Parchetul anticoruptie sa depuneti marturie despre stenograme veti aplica tactica generala, o sa spuneti ca va amintiti doar ce ati spus dvs., nu Florin Georgescu, Rodica Stanoiu si Adrian Nastase, care fac declaratii care ii pot incrimina penal. Auziti de la mare distanta societatea civila si asta va infurie, dar pe cei care conspira contra democratiei pe aceeasi banca cu dvs nu ii auziti defel."

    Sa mai adaug despre scandalul politic cu "Lista lui Severin"? Deja e prea mult... te rog sa dispari din viata noastra! Nu e suficient sa stii o limba straina si sa te imbraci frumos ... mai trebuie sa ai si coloana verticala.
    • +4 (4 voturi)    
      Uite aici ce am gasit prin presa despre Lista... (Luni, 28 aprilie 2008, 17:29)

      unul [anonim] i-a raspuns lui uluit

      (Lista cu spioni a lui Severin. Pe 25 septembrie 1997, ministrul de Externe de pe atunci, Adrian Severin, a acordat un interviu spectaculos in ziarul Azi, ce avea sa fie cunoscut sub numele de “Lista lui Severin” si care avea sa declanseze un urias scandal si aprigi controverse in coalitia guvernamentala CDR. Adrian Severin declara ca este in posesia unei liste care contine numele unor sefi de partide si de gazete care lucreaza pentru servicii secrete straine. Intrucat afirmatiile ministrului erau de natura sa aduca atingere sigurantei nationale, i-au fost cerute probe (pe care acesta nu s-a invrednicit sa le produca). Intr-un comunicat al Consiliului Suprem de Aparare a Tarii, din 22 decembrie 1997, se preciza ca “cercetarile efectuate de serviciile romane de informatii nu confirma faptul ca directorii de publicatii sau sefii de partide politice de pe lista prezentata de Adrian Severin sunt folositi de catre servicii secrete straine”. In urma acestui scandal, in decembrie 1997 Adrian Severin a fost obligat sa demisioneze din guvernul Ciorbea. Ulterior generalul defector Ion Mihai Pacepa a dezvaluit ca el este cel care pe 24 aprilie 1997, la Washington, ii oferise aceste informatii lui Adrian Severin, urmarind debarcarea lui Virgil Magureanu. )
    • 0 (0 voturi)    
      atentie (Luni, 28 aprilie 2008, 22:56)

      Just [anonim] i-a raspuns lui uluit

      oameni buni pe cine votam ! pe votul nostru s-au cocotat astia und'e sunt- si grogaie si ne improasca cu noroi in timp ce saracesc si discrediteaza tara.
  • +9 (9 voturi)    
    "Europa" lui Severin (Luni, 28 aprilie 2008, 17:14)

    Code Blue [anonim]

    E la est de St Petersburg.
  • -8 (8 voturi)    
    Ce ti-e si cu tonomatele astea! (Luni, 28 aprilie 2008, 17:29)

    GGG [anonim]

    Dar stai! Astea sunt comentariile tonomatelor noastre, astea sunt ok.
    Sa va fie rusine ca indrazniti sa aduceti la acelasi nivel cu Baselu pe AS. AS este RESPECTAT de colegii lui parlamentari in PE, ceea ce spune multe. Baselu a stat la masa cu acei presedinti nu datorita lui, ci pentru ca asa s-a nimerit, sa fie el presedinte. Dar la nivelul majoritatii celor care au postat, nu ma mira ca urmatorul presedinte sa fie Copilul Minune, nu numai ca poti sa bei cu el (ca si Base) dar mai canta cate o manea (preferata majoritatii romanilor tiganizati)
    • +1 (1 vot)    
      Unanimitate pentru AS!!!! (Luni, 28 aprilie 2008, 20:57)

      bugsy [anonim] i-a raspuns lui GGG

      @G(igi)G(ogu) G(aga),

      nu ti se pare curios ca majoritatea postarilor sunt negative lui AS? Si, culmea, nu sunt jignitoare, ci un fel de mishto sanatos, ca atunci cand razi de prostul satului. Adica, atat poate, atat face!
      Cam asta este si cu AS, un ingamfat care se crede cineva, acolo la PE. Nu este nimic, sau daca vrei este un nimeni. Acum, prin aceasta declaratie tampita, a devenit cineva. A reusit performanta de a atrage o unanimitate aproape desavarsita in comentariile la imbecilitatea spusa. Pentra asta , AS merita felicitat!
      Ptr. un asa cretin merita sa fii tonomat!
  • -6 (8 voturi)    
    Stima lui Base (Luni, 28 aprilie 2008, 17:47)

    Amalia [anonim]

    Eu cred ca ar deveni mult mai stimat daca ar restitui casa din Mihaileanu pe care si-a insusit-o cum si-a insusit-o.
  • +7 (7 voturi)    
    Nu ma astept la altceva de la un securist. (Luni, 28 aprilie 2008, 17:50)

    Silviu P. [anonim]

    Nu ma astept sa aveti rusine, D-le Severin, v-ati lepadat de ea la nastere, ca mai toti pesedeii care inca ne paraziteaza.
  • +7 (7 voturi)    
    adrian (Luni, 28 aprilie 2008, 17:52)

    sile [anonim]

    Bursucul veninos a gasit un moment "potrivit" sa mai emita niste afirmatii total deplasate!
    Nu-i poate ierta lui Basescu ca l-a mirosit ca nu-i nimic de capul lui,pe cand erau impreuna la PD.
  • +6 (6 voturi)    
    Traiesc in UK de foarte mult... (Luni, 28 aprilie 2008, 17:52)

    Silviu P. [anonim]

    ... si pot sa spun ca singurii politicieni Romani respectati sint Presedintele si macovei. Tu unde traiesti, coropishnita securista?
  • -7 (7 voturi)    
    Stima lui Basescu (Luni, 28 aprilie 2008, 17:55)

    amalia [anonim]

    Merita toata stima, pentru ca e mai tare ca americanii.
    Ei se lauda cu Experimentul Philadelphia cand le-a disparut o nava si-au regasit-o la vreo 500 km distanta, iar Base a facut sa dispara o flota si n-a mai regasit-o nimeni...
  • +5 (7 voturi)    
    severin (Luni, 28 aprilie 2008, 18:02)

    relu [anonim]

    Acest severin e un demagog
  • +5 (5 voturi)    
    Direct din Parlamentul european (Luni, 28 aprilie 2008, 18:11)

    un roman [anonim]

    Eu lucrez la Parlamentul European si am vorbit cu cativa dintre parlamentarii straini de pe aici si pot sa va spun cu convingere ca PSD-ul nu se bucura de nici un fel de stima. Chair o doamna vice presedinte in parlament m-a intrebat, cand a auzit ca sunt din Romania, cum de PSD-ul a crezut ca oamenii or sa accepte sa fie suspendat presedintele... Si mie mi s-a parut ca vorbeste cu multa stima de Basescu si de fosta ministra Macovei...
  • +6 (6 voturi)    
    stima noastra si mandria, severin si romania (Luni, 28 aprilie 2008, 18:24)

    adrian [anonim]

    Este evident ca demagogul si traseistul politic severin se bucura in schimb de foarte multa stima.
    Ar trebui sa-ti fie rusine panglicarule!!
  • -2 (6 voturi)    
    Pro-European ori ba? (Luni, 28 aprilie 2008, 18:29)

    Europa [anonim]

    Incercand sa fiu neutru si impartial in analiza, iata ce constat:
    -Cititorii au comentat omul Adrian Severin si nu vorbele sale
    -Comentariu atac la presedinte este consistent cu faptul ca aparut la Antena3, care este vadid anti-Basescu
    -Adrian Severin are putini sustinatori in tara, iar Basescu are mai multi

    Totusi, revin la intrebarea: Este Basescu mai european sau mai american? Haideti sa discutam asta, stimati cititori. Propun si un punct de plecare: Basescu este mai pro-american decat pro-european si Tariceanu este mai pro-european decat pro-american. De PSD nu stiu sa ma pronunt. Dumneavoastra ce credeti?
    • +1 (1 vot)    
      pro Citroen (Marţi, 29 aprilie 2008, 2:31)

      directia 5 [anonim] i-a raspuns lui Europa

      daca Tariceanu este pro -european sau pro-american ? este o intrebare la care Tariceanu insusi a raspuns fara echivoc ,nu este nici ,nici,este un antidemocrat care se ascunde sub masca unui 'papion' si am cateva argumente sub forma unor intrebari,care prim ministru european ar fi intervenit in actul de justitie in favoarea unui prieten cercetat penal ? ce PM european ar fi tinut in Parlament un discurs de aparare a aceluiasi prieten penal ?[acest discurs este folosit de Patriciu in procesul intentat statului roman reprezentat chiar de Tariceanu] ce PM ar fi facut declaratii jignitoare la adresa UE ,atunci cand este avertizat ca incalca tratatul de aderare ? vezi taxa auto, si exemplele pot continua dar consider ca sunt suficiente pentru a va da seama cat de pro -european sau american este Tariceanu exponentul aliantei pnl-psd-pc-udmr
  • +4 (4 voturi)    
    Aplauze prelungite! (Luni, 28 aprilie 2008, 18:38)

    (Scle)Roza Luxemburg [anonim]

    Stima noastra (a UE) si mandria, Nastase ot Tartasesti
    Romania!!! Pana una alta, tot cu Base sta de vorba Coana Evropa, Cand cu alegerile din Serbia si cu Kosovo, cine a fost purtatorul de mesaj al UE? Ia spune mataluta tov. fost pres.UASCR al Univ.Bucuresti.
  • +6 (6 voturi)    
    nedumerire (Luni, 28 aprilie 2008, 18:55)

    Nicolae [anonim]

    Si care a fost atitudinea domnului europarlamentar Adrian Severin, din cate stiam cetatean al Romaniei, tara membra a Uniunii Europene si care are drept Presedinte - ales prin vointa majoritatii - pe domnul Traian Basescu ?!
  • +3 (7 voturi)    
    Jalnic (Luni, 28 aprilie 2008, 19:26)

    alex [anonim]

    Severine esti patetic ! Eu sunt unul care nu mai traiesc de ceva vreme in Romania dar urmaresc ce se intimpla acasa.
    Crede-ma , Basescu este pe departe cel mai pragmatic politician.De mult nu a mai avut Romania un presedinte ca asta. Voi PSD-ul sunteti ca si o boala nebuna de care greu mai scapam, dar poate va reusi Baselul sa va stirpeasca , asta ar fi cel mai mare serviciu adus Romaniei, sa scape tara asta de jigodiile din PSD
  • +2 (4 voturi)    
    arunca bursucul bomba sa-i pice elefantului trompa (Luni, 28 aprilie 2008, 19:46)

    alex [anonim]

    Probabil ca domnul Severin vrea sa spuna ca Romania ca tara nu are credibilitate ca membru al UE sau al NATO, nu Presedintele Romaniei. Iar credibilitatea Romaniei nu este numai responsabilitatea Presedintelui ci si a fiecaruia dintre noi (incluzandu-l si pe domnul Severin).

    Nu stiu daca un Presedinte (ORICE Presedinte) poate sa fie foarte iubit de distinsii UE/NATO, daca vine la fiecare conferinta ca reprezentant al unei tari in care smekerii, tzeparii, hotzii, mincinosii, injuratorii de mame, violatorii etc. contribuie zi de zi la cladirea unei imagini de r***t a Romaniei.

    La fel si domnul Severin ar fi probabil mai putin iubit prin conferinte daca si-ar asuma in Parlamentul European imaginea Romaniei, fara a incerca sa fie un aristocrat care ne da bataitza de la distanta.
  • +2 (2 voturi)    
    ! (Luni, 28 aprilie 2008, 20:22)

    ileana [anonim]

    !Bine c-ai luat tu pulsul lu' UE, ca sa ne spui si noua cum stau lucrurile!
    Cu cine-ai vorbit?Cu portareasa apartamentului tau de la Bruxelles?
  • -3 (3 voturi)    
    Basescu... un derbedeu (Luni, 28 aprilie 2008, 20:37)

    Barbisonis [anonim]

    Sa stam strimb si sa judecam drept: nu de Severin trebuie sa vorbim aici ci de faptul daca are sau nu dreptate. Parerea mea este ca Basescu este un derbedeu cu un comportament incompatibil nu numai cu functia de presedinte dar si cu cea de simplu cetatean...Chiar nu vreti sa vedeti realitatea?...
    • +3 (3 voturi)    
      Te contrazici frate... (Luni, 28 aprilie 2008, 21:36)

      bibi [anonim] i-a raspuns lui Barbisonis

      pe de o parte spui ca nu tb sa criticam omul Severin, ci ceea ce zice, si pe de alta parte, tu il critici pe omul Basescu.

      Am mari indoieli ca tu percepi bine realitatea!
    • +2 (2 voturi)    
      dispari ma... (Luni, 28 aprilie 2008, 22:57)

      Ovi [anonim] i-a raspuns lui Barbisonis

      pai vad ca nu ai zis daca severin are sau nu dreptate...
  • +3 (3 voturi)    
    Tariceanu e pro-european? (Luni, 28 aprilie 2008, 20:49)

    ASIA [anonim]

    Pt. EUROPA

    Tariceanu pro-european??? Sigur ca da, mai ales cind se stropseste la UE si CE sa ne lase in pace, sa nu ne mai comande, ca stie el mai bine cum se fac privatizarile si pomenile electorale. Daca e asa iubit in Europa de ce nu a facut mai mult de 5-7vizite la nivel inalt ? Basescu a vizitat aproape toata Europa in 3 ani de mandat.
  • +2 (2 voturi)    
    Frustrare! (Luni, 28 aprilie 2008, 21:19)

    Prostanacu' [anonim]

    A. Severin e un mic frustrat. Nu e prima data cind incearca sa latre la Basescu. De altfel nu numai el dar si multi altii isi raporteaza actiunile la ceea ce face sau zice Basescu. Asta denota lipsa de idei politice, lipsa de inventivitate si o mare frustrare. Ma uitam si la explicatiile cheliosului de B.Olteanu care s eraporta tot timpul la ceea ce face si zice Basescu. A ajuns Basescu un simbol pentru Romania si pentru romani. E incredibil cum nimeni nu are idei si nici actiuni in afara celor dictate de Basescu.
  • +2 (2 voturi)    
    papagali (Luni, 28 aprilie 2008, 21:32)

    cod [anonim]

    un nimeni care s-a trezit sa faca gargara
  • 0 (0 voturi)    
    Severine,ai dreptate,intr-un fel (Luni, 28 aprilie 2008, 21:38)

    inaana [anonim]

    Alex,parca mi-ai vorbit din inima!
    Imaginea Romaniei e sifonata,nu a presedintelui!
    Cred ca presedintele isi doreste si el citeodata sa conduca o alta tara.
    Noi nu suntem o tara mica,suntem de marimea Germaniei.
    Pina acum nu s-au auzit multe lucruri pozitive in lume despre noi.
    Pacat!
    Eu cred,ca cei care au cistigat milioane de la Revolutie incoace sunt obligati moral sa faca ceva ptr. progresul societatii romanesti.Doar n-o sa duca banii cu ei in mormint.
  • 0 (0 voturi)    
    Politicienii (Luni, 28 aprilie 2008, 21:45)

    bibi [anonim]

    Trebuie sa invatam odata pt intotdeauna ca politicienii sunt o masura a calitatii unui popor. Daca ne-am fi respectat mai mult, am fi fost mult mai atenti la oamenii care ne conduc.

    Asa ca nu trebuie sa ne mai plangem si atunci cand romanii 'or sa-si faca upgrade la educatie si la constiinta, atunci cu siguranta se va vedea si in lumea politica!
  • +2 (2 voturi)    
    Severin si securitatea (Luni, 28 aprilie 2008, 22:53)

    alexxx [anonim]

    baiatul asta impertinent tinea se ocupa cu sustinerea de panglici pentru inaugurarile lui Ceausescu.
    Lucra la securitate, evident, si cand Tovarasul taia o panglica Severin, imbracat in costum popular o tinea de un capat.
    Un fost securist ajuns parlamentar european...
  • 0 (2 voturi)    
    Severine nu te pricepi ! (Luni, 28 aprilie 2008, 23:09)

    Vlad I [anonim]

    Severine nu te pricepi sa minti !, in locul tau as lua lectii de la Ilici, marele maestru. Minciunile impotriva lu Basescu care au prins au cele marunte dar des repetate pana la delir. Minciunile grotesti nu prind. Ca a fost securist,(daca ar fi fost securist psd-ul deja demonstra asta cu brio), ca urmareste propriile interese (de parca cineva in Ro urmareste interesele altora, o chestie asa difuza sa creada fiecare ce vrea), ca are relatii amoroase cu Udrea, ( chestie usor de crezut pt. ca Udrea este ceva atractiva, desi nu are nici o legatura cu problemele Romaniei), ca este un presedinte certaret ( nici un om normal care vrea binele Romaniei nu s-ar putea intelege cu unul ca Nastase si psd, care talharesc investitorii care ajuta tara cu banii lor) , care este diferenta intre fratii Camataru si guvernul Nastase?
  • +2 (2 voturi)    
    SECURISTUL! (Luni, 28 aprilie 2008, 23:18)

    Alex [anonim]

    Severin = comunist + securist. Sa ne spuna mai bine care ii sunt aliatii in Parlamentul European in afara de comunistii marginalizati. Falsa fiecare afirmatie a acestui individ!
  • +2 (2 voturi)    
    gradina de secaturi a lu' iliescu (Luni, 28 aprilie 2008, 23:26)

    gogu [anonim]

    de fapt cine dreaq l-a trimis pe severin sa polueze europa, ca noi nu cred ca am facut asta.
    ca...mas in ea de democratie originala!
  • +2 (2 voturi)    
    ce acri sunt strugurii!!! (Luni, 28 aprilie 2008, 23:31)

    cia [anonim]

    as zice chiar agurida!
  • +2 (2 voturi)    
    Tu vorbesti mai parazitule (Luni, 28 aprilie 2008, 23:41)

    alex [anonim]

    Cum dracu se face ca 18 ani ai ramas lipit in politica ,asa ca mucii pe gard, fara sa faci absolut nimic util natiunii !Basescu cel putin a cistigat prin vot direct ,pe cind tu ai parazitat mai multe partide si traiesti pe spinarea noastra, din impozitele pe care le platim la stat.
  • +2 (2 voturi)    
    H20 (Marţi, 29 aprilie 2008, 0:53)

    H20 [anonim]

    Draga Severine , H20 e formula apei. H vine de la Hidrogen si inseamna doua parti de Hidrogen si o parte de Oxigen . Cand ai aflat ca apa e poluata cu H in proportie de 66% ai considerat ca trebuie luate masuri rapide de guvern. Propun sa informezi Europa CAT ESTI DE TAMPIT !!!! POATE ASA NU MAI E UN ROMAN IN PLUS CARE INCEARCA SA SE PLANGA LA INALATA POARTA!!!!! Oricum ce ma pis pe Europa daca Basescu e ales de romani ? Ce sa facem? As fi vrut sa-l schimbam pe comunistul de ilici dar s-o putut ? atunci ce o facut europa ?
  • +3 (3 voturi)    
    Noul Socialism Moscovit (Marţi, 29 aprilie 2008, 1:52)

    Dan Manea [anonim]

    de cand activistii de la Stefan Gheorghiu sunt intervievati...
    trebuiau exclusi din viata civila... sau sa mearga la Moscova ca tare se bucurau cand venea Gorbaciov la Bucuresti...
  • +3 (3 voturi)    
    Informatie / informare / informator (Marţi, 29 aprilie 2008, 2:21)

    whoswho69 [anonim]

    Acest articol ne informeaza despre o informare, data publicitatii de post de televiziune condus de un informator si care expune parerea unui alt informator, coleg de breasla ani buni inainte, dupa 1989 si pana in prezent cu informatorul mentionat anterior... sau mi-a scapat vreo informatie?
    Stiti cum e vorba aia: un om informat e pe jumatate bogat. Tovarasul Iliescu, spre exemplu, a fost si va muri sarac. Pentru a preveni repetarea unei asemenea situatii neplacute, unii formatori si informatori doresc ca, prin informarea noastra cu asemenea informari, noi sa murim putred de bogati. De aceea, noi ar trebui sa multumim si pe aceasta cale, informatorilor...
  • +3 (3 voturi)    
    Care este adresa de email a d-lui Severin? (Marţi, 29 aprilie 2008, 3:31)

    rradulet [anonim]

    Puteti sa ne comunicati adresa de email a d-lui Severin de la postul sau public de la Bruxelles? Poate ii scriem niste mesaje directe, dumnealui si de ce nu, poate altor colegi de breasla...asa ca sa stie si dinsii ce tonomate are Romania si pe la Parlamentul European.
  • +3 (3 voturi)    
    Mergi in est,tov.Severin (Marţi, 29 aprilie 2008, 3:35)

    suedezul [anonim]

    Din neamul lui Brucan nu putea sa iasa decat un alt lingau comunist.In ziarele suedeze nu se prea aduc osanale sefilor de stat din Europa,insa critici da.Au fost multe articole critice referitoare la trecutul si prezentul comunist al lui Iliescu,precum si despre incompetenta lui Constantinescu in lupta cu vechile tare comuniste.Basescu in schimb a fost remarcat ptr.curajul de a demasca crimele comuniste si ptr.lupta cu coruptia din Romania.
  • +2 (2 voturi)    
    parazitul (Marţi, 29 aprilie 2008, 6:27)

    cristian [anonim]

    Minciunile domnului Severin pot fi usor demontate rasfoind colectia oricarui ziar occidental serios.
    Vom gasi o multime de articole care remarca faptul ca presedintele este in conflict cu guvernul si parlamentul care au oprit reformele si trag inapoi Romania spre epoca lui Ilici si Bombonel.
    A S este un produs tipic a clasei politice formata de activistii PCR din jurul lui Iliescu. Un om care nu a muncit nici macar o zi din viata lui. Cand era la CC al UTC lingea bocancii lui Nicu Ceausescu si a celor de care depindea cariera sa. Cei mai
    mici ca el erau tratati cu aroganta si obraznicie chiar daca aveau parul alb. Se cunoaste cazul unui profesor universitar pe care l-a scuipat.
    Dupa revolutie a fost printre cei care au insistat ca fostul sau patron Nicusor Ceausescu sa aiba parte in inchisoare de un "tratament" astfel
    incat sa nu o duca prea mult. Acest om care nu are o meserie, care nu stie sa faca nimic, care pe banii publici umbla in toate lumea (maiestate?)
    tragand la cele mai costisitoare hoteluri isi da cu parerea in materie de politica externa. Singura politica la care se pricepe este de a face in asa fel
    incat parazitii de teapa lui sa o duca in continuare regeste. Pana cand?
  • -3 (3 voturi)    
    pai de! (Marţi, 29 aprilie 2008, 6:39)

    eeeuuuu [utilizator]

    daca in loc de presedinte avem (vorba lui mateiu caragiale, "un bulibasa mehenghi, vanzator si slugarnic, un suflet de rob", la ce ne putem astepta? de fapt, basescu e reprezentativ pentru noi, romanii de astazi, care curand-curand ne vom scrie denumirea etnica "rromani". el e chintesenta potlogariilor marunte si fara perspectiva din care ne facem scopuri de viata. ce vrea el? sa "stinga" sticlele cu tarie si sa sece beciul de la cotroceni de vinuri, sa injure cum si cand are chef jurnalistii, sa fie aplaudat in public, sa se spuna despre toanta de fiica-sa ca e desteapta... nu e un cap mafiot ca putin care ii asasineaza pe jurnalistii care-l critica prin impusacre si pe spionii-dezertori prin intoxicare cu substante radioactive, pe care le transporta in curse aviatice publice, punand in pericol viata a sute de oameni. basescu o fi fustangiu, dar la capitolul "succes" il ia sarkozy, fara probleme. acelas basescunu e in stare sa declanseze catastrofe politice, de dimensiunea razboiului din irak, ca n-are cu ce. el a fost si va ramane doar o musca, pe care nimeni nu o baga inseama, decat, cel mult, pentru a o "altoi" cu pliciul. asta e! daca am vrut un presedinte fost bisnitar de vapor, avem ce ne-am dorit.
  • +2 (2 voturi)    
    Doamne, de ce Doamne? (Marţi, 29 aprilie 2008, 9:00)

    Vali Cel Batran [anonim]

    De ce Doamne ti-ai luat mana de pe aceasta tara si ai lasa-o pe mana acestor impostori? Suntem noi atat de pacatosi incat sa fim condusi de asemenea nulitati ca Severin? Pai mai neica-nimeni ce esti, daca Presedintele nu este respectat inseamna ca ROMANIA nu este respectata. Si apoi cum poate fi ROMANIA respectata cand un terchea berchea incult ca tine nu respecta Presedintele ALES? Omul Basescu poate avea slabiciuninile si lipsurile sale dar institutia pe care o reprezinta este sacra si trebuie respectata ca atare, respect care trebuie aratat omului ce o reprezinta indiferent ca iti place sau nu de el. Dar ce poate sa priceapa un apis ca tine?
  • +1 (3 voturi)    
    Vezi sa nu! (Marţi, 29 aprilie 2008, 9:01)

    Radu Constantin [anonim]

    Asta crede ca noi am uitat de celebra chestie din 1990 cu apa cand spunea(pe treptele Parlamentului,intervievat de Catavenci) "este grav ca apa din Bucuresti are 66% hidrogen, primaria trebuie sa ia de urgenta masuri de remediere a situatiei". De unde se vede ca omul nu este prea scolit, si atunci de unde sa priceapa ceva?
  • +2 (4 voturi)    
    cine vorbeste!!! (Marţi, 29 aprilie 2008, 9:38)

    andreea [anonim]

    Inteleg sa dea cu piatra cine e curat. Dar domnul Severin e departe de a avea aceasta calitate. Asa ca nu cred o iata din ce spune dansul. Se baga singur in seama.
  • -1 (5 voturi)    
    yeah (Marţi, 29 aprilie 2008, 9:43)

    coco [anonim]

    bine ca sunteti voi toti desptepti. tineti cu basescu, o insecta otravitoare. vi se pare ca mergem pe drumul cel bun?? va inselati. bv severine. mai ascultati si voi care spun stirile de prin strainataturi, nu va luati dupa ziaristii pupincuristi din ro. basescu e o nulitate. iar severin, oricat l-ati condamna, si in ciuda greselilor din trecut, vb bine si gandeste. sau macar aruncati un ochi peste granita. ca stati toata ziua inchisi intr-un sector prafuit, va intuneca vederea si va muschii maidanezii. multumiti-i pt asta marelui vostru conducator basescu. incuiatilor
  • +2 (2 voturi)    
    ady (Marţi, 29 aprilie 2008, 10:35)

    bobo [anonim]

    Mai bine ne-ai spune de ce te-au trimis ai tai din tara.Oare ce scandal trebuia evitat? Stai linistit acolo si serveste bombonele,eventual bea apa poluata cu hidrogen,infiereaza dusmanii poporului si fa-ti prieteni noi fiindca actualii sunt pe duca.
  • +1 (1 vot)    
    Nu are INSTINCT European!!!! :))) (Marţi, 29 aprilie 2008, 10:41)

    Vasile [anonim]

    INSTINCTUL European = fa-te FRATE cu ORICINE pana treci puntea :))))
  • +2 (2 voturi)    
    Ca bine le zici tu, Bibicule ! (Marţi, 29 aprilie 2008, 11:21)

    arletty [anonim]

    da' de unde stie monsieur Severin ca dl. Basescu nu se bucura de simpatii ? In plus, de simpatii are nevoie presedintele or sistemul de justitie, sleahta de parlamentari afoni in ale politicii or partidele facute doar pentru a ajunge la impartirea bucatelor (ma rog, ce a mai ramas si ce mai vine prin fondurile structurale)
  • +1 (1 vot)    
    Declaratiile frustratilor trimisi de geoana la UE (Marţi, 29 aprilie 2008, 13:19)

    florin [anonim]

    Chiar publicati toate aberatiile acestui individ.Chestia cu stima luati-o din declaratiile UE daca aveti asa ceva.
  • +1 (1 vot)    
    cine imi poate satisface curiozitatea? (Marţi, 29 aprilie 2008, 14:15)

    judex [anonim]

    ce face acest individ dubios pentru Romania la Bruxelles, pe banii contribuabililor? Poate cineva sa ne spuna? Ce face in Romania, stim cu totii: papa banii nostri de pomana, acest revolutionar de profesie si mancator ...t. Daca a avut vreodata cineva rabdare sa-l asculte vorbind, va constata ca vorbeste mult si nu spune nimic. Un zero absolut abonat la banii publici.
  • +1 (1 vot)    
    severin are dreptate (Miercuri, 30 aprilie 2008, 6:40)

    dorinteodor [anonim]

    subiectul nu este severin sau vre-un post de tv. subiectul este degradarea continua a prestigiului unei institutii fundaentale datorita incapacitatii presedintelui de a se comporta ca un european. tara trebuie condusa de guvern, politica externa o face exclusiv guvernul iar basescu incearca sa faca un guvern paralel. asta nu este in regula. nu ma intereseaza cine este prim-ministru, poate fi si basescu, ma intereseaza sa avem un singur guvern care sa cada la un singur vor in parlament, daca nu-si face treaba....
  • 0 (0 voturi)    
    Severin are un singur merit ! (Miercuri, 30 aprilie 2008, 11:21)

    martin [anonim]

    Pe timpuri ,imediat dupa 90, am avut o oarecare simpatie pentru acest Severin. Vorbea bine,desi nu se prea intelegea nimic, dar credeam ca eu nu inteleg. Apoi au urmat prostii ciudate ca Lista lui Severin, colaborari dubioase cu taranistii pentru obtinerea de rentabile functii internationale.
    In sfarsit a esuat la PDSR-ul pe care il balacarise ani de zile, cand era aghiotantul lui Roman si a capatat multe sinecuri, in numele carora sare acum la gatul lui Basescu.
    Insa Basescu cu toate erorile lui omenesti ,este pe langa Severin ,ca un Tutsi (ca sa nu zic titan) pe langa un pigmeu.
    Dar ca sa fim drepti, are si Severin un mare merit, era cam ca un porc si acum a slabit si seamana cu un porc mistret subnutrit !
  • 0 (0 voturi)    
    --un adevar incontestabil-- (Duminică, 4 mai 2008, 15:55)

    Luca Octavian [anonim]

    --- Adrian Severin A SPUS UN MARE SI indiscutabil adevar --" chiriasul de la cotroceni " care ocupa vremelnic "fotoliu " de ---.... nu poate a se bucura de stima oamenilor politici ai UE -- EL se BUCURA cu ADEVARAT DE STIMA SI RESPECT EXCLUSIV DIN PARTEA TIGANILOR -- A FAM -- CONSTANDA , CASUNEANU , VIDEANU , BERCEANU , COCOS -- SI A ALTOR FARA JENA SPUS INTERLOPI -- DE CE INTERLOPI --? ATATA TIMP CAT ACESTI INDIVIZI SI ALTII CA EI NU POT RASPUNDE CLAR LA INTREBAREA-;CUMA AU DOBANDIT URIASELE AVERI -?-POT FI CONSIDERATI INTERLOPI -- SI PARTICIPANTI DITRECT LA SUBMINAREA ERCONOMIEI NATIONALE SI ACTIUNI DUSMANOASE -- IMPOTRIVA STATULUI ROMAN-- AM ZIS --!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by