Protecția Consumatorilor Buzău spune că a apărut o categorie de clienți care merg la restaurant, mânâncă o parte din ce au comandat și apoi pun în farfurie unghii, păr sau muște pentru a avea motive să facă reclamații.

Fir de păr în mâncarea de la restaurantFoto: Shutterstock

O parte dintre consumatori şi-au făcut un obicei din a mânca în restaurante gratuit, inserând diverse obiecte în produse comandate pentru ca ulterior să reclame la instituţiile competente, a spus conducerea Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC)

Cornelia Galer, Comisar şef adjunct al CJPC Buzău a spus, cu privire la reclamaţiile primite, că deşi de cele mai multe ori sunt întemeiate, există persoane care folosesc acest instrument pentru a beneficia gratuit spre exemplu de o masă la restaurant.

„De regulă se dovedesc întemeiate aceste reclamaţii. Sunt şi unele neîntemeiate. Ca să înţelegem aşa cam ce se întâmplă în piaţă, s-a format deja o clasă de consumatori care trăiesc neplătind”, a declarat ea.

„Asta am constatat-o noi pe parcursul ultimilor ani de cercetări a reclamaţiilor, adică de regulă sunt persoane tinere care au asupra lor pliculeţe cu fir de păr, unghie, muscă, vierme sau mai ştiu eu ce, se duc în restaurante sau pe terase, comandă, mănâncă jumătate sau trei sferturi, pune acolo din pliculeţ ce trebuie, face poză, face reclamaţie", a mai precizat Cornelia Galer.