Google a promis că va crește nivelul de transparență pentru arhiva sa de reclame online. Decizia vine pe fondul intrării în vigoare a pachetului de legi DSA al UE, care reglementează practicile Big Tech. Pe lângă asta, gigantul american s-a angajat că va oferi cercetătorilor acces mult mai larg la datele de pe platformele sale.

GoogleFoto: freepik.com

Într-o postare pe blogul companiei, Google numește direct legislația europeană ca fiind motivul pentru care transparența arhivei de ad-uri (cunoscută ca Ads Transparency Center) va crește, menționând că măsura a fost luată „pentru a respecta dispozițiile specifice DSA și furnizarea de informații suplimentare privind targetarea reclamelor difuzate în Uniunea Europeană”. Ce date anume vor fi disponibile utilizatorilor ce accesează Ads Transparency Center, nu au fost încă spuse, însă direcția e clară: mai multe date publice cu privire la publicitatea aprobată de platformele Google, unele dintre cele mai importante din industrie.

Citește mai mult pe Mediastandard.ro

Articol susținut de Mediastandard.ro