Produsele din segmentul de lux au, în afară de calitatea excepțională, o altă caracteristică în comun, care le definește și le dă măsura valorii: sunt făcute să reziste testului timpului, să fie la fel de actuale și atrăgătoare cum sunt astăzi și peste 5, 10 sau 20 de ani. Pe segmentul de tehnologie, unde schimbările sunt rapide și semnificative de la an la an, acest lucru poate părea aproape imposibil de realizat. Și totuși, avem exemple care ne demonstrează contrariul.

Beosound A9 5th GenFoto: Bang & Olufsen​

Unul dintre ele este compania daneză de echipamente audio Bang & Olufsen, care, în istoria sa de aproape un secol, a creat modele emblematice, care sfidează timpul - adevărate bijuterii de măiestrie, design și tehnologie de înaltă calitate. Recent, două dintre aceste produse care au creat istorie, au fost lansate în noi ediții. Beosound A9 5th Gen și Beosound 2 3rd Gen păstrează caracteristicile care le-au transformat în produse iubite de atâția utilizatori din toată lumea, dar vin și cu schimbări menite să le păstreze actualitatea și în anii următori.

„Designul fără vârstă nu se referă doar la realizarea de produse care sunt construite pentru a dura, ci și la o estetică de care oamenii vor fi captivați și mândri, determinându-i să prețuiască produsele respective timp de decenii”, spune Michael Henriksson, Vice President of Product Marketing, Bang & Olufsen.

Cu forma sa circulară inconfundabilă, Beosound A9 este unul dintre produsele reprezentative pentru Bang & Olufsen. Cele șase difuzoare integrate îi permit să acopere cu ușurință o încăpere de mari dimensiuni sau chiar un spațiu deschis, precum o terasă. Lansată initial în 2012 sub denumirea Beoplay A9, boxa Beosound A9 este acum la cea de-a 5-a generație. Cu această ocazie, i-a fost adăugată platforma proprietară a companiei - Mozart. Aceasta îi asigură acces la noi funcții și o mai bună conectivitate. Platforma Mozart se bazează pe un modul conceput astfel încât să primească actualizări de software și acces la noi funcții în anii următori, asigurându-i astfel o durată mai mare de viață.

Odată cu această ediție, apar schimbări și în materie de design: au fost schimbate culorile standard, care sunt acum Black Anthracite, Gold Tone și Natural Aluminum. De asemenea, există posibilitatea de personalizare completă a produsului, pentru a se integra perfect în design-ul încăperii. Picioarele din stejar și finisajele din aluminiu completează cel mai reușit design de până acum.

Pe cât de frumoasă, pe atât de simplu de controlat este boxa Beosound A9: o simplă glisare a mâinii poate modifica volumul muzicii în direcția dorită, iar o singură atingere permite redarea, sărirea sau întreruperea unei piese muzicale.

Beosound 2 3rd Gen este un sistem audio mult mai compact, proiectat pentru spații mai mici. Forma conică și finisajul din aluminiu au făcut-o inconfundabilă din momentul lansării și până acum, când primește actualizări importante. În afară de platforma Mozart, include funcția Active Room Compensation, care permite distribuirea uniformă a sunetului în orice loc al încăperii unde este amplasată. În ceea ce privește design-ul, noutatea este dată de finisajul Black Anthracite. Utilizatorii pot controla muzica și prin intermediul telefonului, cu ajutorul serviciilor de streaming și Chromecast.

Noile ediții Beosound A9 și Beosound 2 scriu câte un capitol important din povestea lor, îmbinând trecutul cu viitorul și pregătindu-le să încânte și în anii care vin iubitorii de muzică și de frumos.

Articol susținut de Bang & Olufsen