InstaPress a anunţat lansarea oficială a platformei tip marketplace pentru automatizarea campaniilor de advertoriale. În ultimii ani, aceste campanii de advertoriale SEO au devenit tot mai populare, în contextul în care promovarea online este tot mai acerbă. De asemenea, spre deosebire de promovarea de tip PPC, SEO propune o promovare organică, susţinută, pe termen lung şi cu rezultate vizibile de creştere în motoarele de căutare.

​InstaPressFoto: ​InstaPress

În ce etapă a procesului de optimizare SEO a unui site este utilă folosirea platformei InstaPress?

SEO presupune un atac pe două flancuri mari. Vorbim în primul rând de SEO On-Page, toate eforturile de optimizare care se pot face pe site-ul afacerii (inclusiv pe blog), iar în al doilea rând de SEO Off-Page.

În componenţa SEO On-Page intra optimizările de content pe pagină, articolele de blog, o arhitectură bună de linking intern, optimizările de categorie dacă ne referim la un magazin online şi altele.

În partea cealaltă, componenta SEO Off-Page are în vedere întărirea autorităţii site-ului prin linkuri venite din exterior. Aici intervin campaniile de advertoriale şi aici devine foarte utilă folosirea noului tool de publicare automată InstaPress.

Avantajele advertorialelor SEO pentru orice afacere online

Orice afacere care doreşte să devină cât mai vizibilă în online şi să se bucure de recunoaştere, va ajunge la un moment dat să publice articole, advertoriale şi comunicate de presă. În special advertorialele sunt un tip de articol foarte gustat de cititorii diferitelor publicaţii. Este foarte greu să te apropii de cineva şi să faci o vânzare din prima.

Advertorialele SEO au succes tocmai pentru că se bazează pe conţinut de calitate şi pe valoare. În cazul lor, strategia este de a ajuta clientul cu un sfat, de a-i oferi o informaţie interesantă sau de a-l face să descopere o noutate ce îi poate îmbunătăţi viaţa măcar un pic.

Secretul este că fiecare advertorial SEO poartă un link în interiorul său spre site-ul afacerii de promovat.

Se obţin mai multe lucruri printr-o campanie de advertoriale:

  • fiecare link este ca o bună recomandare, gest pe care motoarele de căutare îl receptează. Cu cât un site are mai multe astfel de backlinkuri din exterior/ recomandări, cu atât Google va considera acea afacere mai valoroasă şi mai demnă de vizibilitate. Ca atare, site-ul respectiv va urca mai sus în căutările din SERP.
  • o vizibilitate mai bună a brandului.
  • o creştere organică susţinută. Dacă într-o lună nu o să publici advertoriale SEO nu o să fie acelaşi lucru ca atunci când opreşti reclamele plătite. Asta pentru că advertorialele SEO nu se şterg, ci rămân vizibile pe toată durata de existenţă a publicaţiilor respective.

Care sunt avantajele folosirii platformei InstaPress în derularea campaniilor de advertoriale?

Automatizarea

Acesta este cel mai important beneficiu al platformei şi chiar avantajul său competitiv faţă de alte platforme similare de pe piaţa de publishing. Dacă în mod normal, conform procesului clasic de publicare, advertorialele se trimiteau prin email publisherului, iar acesta le posta pe site manual unul câte unul şi apoi revenea cu linkul, în InstaPress lucrurile stau diferit.

După ce advertiserul sau agenţia SEO urcă în platformă un advertorial SEO, acesta se publică automat pe site-ul publisherului, fără să mai fie nevoie de intervenţia acestuia. Linkul final al advertorialului SEO se generează instant şi astfel se câştigă foarte mult timp de ambele părţi.

Marketplace integrat

InstaPress nu se adresează exclusiv advertiserilor sau agenţiilor SEO. De fapt, în platformă se pot înscrie noi site-uri oricând.

În afară de publisheri, pe InstaPress există o secţiune dedicată copywriterilor sau redactorilor de conţinut pregătiţi să scrie pentru noi proiecte pentru care primesc solicitări.

Prin urmare, advertiserii sau agenţiile SEO care vor folosi InstaPress vor putea avea acces la un număr mare de site-uri (permanent în creştere) şi la servicii de content writing.

Compararea site-urilor

Înainte de a alege publicaţiile pentru campaniile de advertoriale, în general advertiserii şi agenţiile SEO fac o minimă analiză în care pot lua în considerare preţul, autoritatea domeniului/ DA, categoria în care se află site-ul (pentru relevanţă) şi alţi indicatori SEO. În InstaPress utilizatorii pot vizualiza uşor toţi aceşti parametri, ceea ce îi va ajuta să ia o decizie mai rapidă şi mai corectă în ceea ce priveşte selectarea publicaţiilor.

Content variat

Cezar Chiriţă, CEO-ul InstaPress spune că "În prezent, avem peste 350 de site-uri în portofoliu, dar numărul lor creşte constant pentru că am început deja o campanie de promovare şi atragere de noi publisheri".

Aceste site-uri se înscriu în peste 15 categorii, inclusiv content tip adult. Pe InstaPress sunt acceptate advertoriale SEO de content sensibil, cum sunt de exemplu următoarele nişe: pariuri sportive/ gambling, videochat, funerare, cryptomonede, pharma şi altele.

Totuşi, conform termenilor şi condiţiilor din platformă, publisherii care îşi înscriu site-urile pentru monetizare pot decide dacă acceptă sau nu acest tip de conţinu.

Per total, InstaPress este un instrument promiţător pentru afacerile şi agenţiile SEO care au în vedere promovarea Off Page şi construirea unei arhitecturi de linkuri cât mai puternică. În condiţiile în care time management-ul devine un concept atât de răspândit în rândul antreprenorilor şi agenţiilor, această posibilitate de automatizare a publicării şi simplificare a procesului de publishing nu poate fi decât de bun augur.

​Articol susținut de ​InstaPress