VIDEO Două fetițe, lovite de o mașină de Poliție în timp ce traversau strada în Sectorul 1. Una dintre ele a murit - UPDATE

de Redactia     HotNews.ro
Joi, 13 ianuarie 2022, 14:41 Actualitate | Esenţial


Accident in Capitala cu o masina de politie
Foto: Captura video
Două fete au fost accidentate de o mașină a Poliției, joi, în timp ce traversau strada, în Sectorul 1 al Capitalei. Una dintre fetițe, în vârstă de 13 ani, a murit, iar cealaltă, în vârstă de 11 ani, a suferit multiple traumatisme și a fost dusă la spital, a declarat pentru HotNews.ro purtătorul de cuvânt al Inspectoratului pentru Situații de Urgență București-Ilfov, Daniel Vasile.


UPDATE 17.55 Poliția Capitalei a transmis că primul apel la112 a fost făcut de polițistul implicat în accident, care a solicitat sprijin medical pentru persoanele rănite.

"După producerea evenimentului rutier, polițistul s-a aplecat asupra uneia dintre victime pentru a vedea în ce stare se află. Imediat a accesat telefonul mobil, pentru a formula apelul", precizează Poliția Capitalei.

UPDATE 16.34 Imagini surprinse de camere video din zonă și difuzate de Digi 24 arată că fetițele ar fi încercat să traverseze strada pe o trecere de pietoni, iar mașina Poliției avea viteză.

UPDATE 15.23 Purtătorul de cuvânt al Poliției Capitalei, Diana Sarca, a spus că la acest moment are loc cercetarea la fața locului și că urmează să se stabilească unde se deplasa polițistul, care era singur în mașină, dacă mergea la intervenție și dacă mașina avea în funcțiune semnalele luminoase și sonore. Inițial, Poliția a transmis că autospeciala rula cu semnalele luminoase în funcțiune.
  • "În cadrul anchetei se va stabili în ce direcţie se deplasa, dacă se foloseau sau nu se foloseau semnale luminoase, acustice, care era misiunea în care era angrenat poliţistul.
  • Urmează să se stabilească cine a chemat ambulanţa, cert este că aceasta a venit foarte repede", a afirmat Sarca.
Ea a mai spus că polițistul a fost testat cu etilotestul, rezultatul fiind zero.


..........................

Purtătorul de cuvânt al Inspectoratului pentru Situații de Urgență București-Ilfov, Daniel Vasile, a declarat pentru HotNews.ro că este vorba despre două fete în vârstă de 13 și 11 ani. Fetița de 13 ani a intrat în stop-cardiorespirator și s-a încercat fără succes resuscitarea sa, fiind declarat decesul.

Cealaltă fetiță a suferit multiple traumatisme și a fost preluată de o ambulanță și dusă la Spitalul "Grigore Alexandrescu".

Poliția Capitalei a transmis că accidentul a avut loc în jurul orei 13.30, iar autospeciala implicată ar fi avut în funcțiune semnalele luminoase.
  • "Agentul de poliție aflat la volan, polițist încadrat în anul 2017, a surprins și accidentat două minore ce erau angajate în traversarea străzii.
  • Autospeciala rula cu semnalele luminoase în funcțiune.
  • La fața locului s-au deplasat de urgență echipaje de prim ajutor", a transmis Poliția Capitalei.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















57247 vizualizari

  • +52 (68 voturi)    
    trist (Joi, 13 ianuarie 2022, 14:47)

    cmariusalin [utilizator]

    educatie rutiera lipsa
    plus "da-te ba ca trece je"
    • +28 (58 voturi)    
      Asta se numește: (Joi, 13 ianuarie 2022, 14:56)

      Rescator [utilizator] i-a raspuns lui cmariusalin

      *SIGURANȚĂ ȘI ÎNCREDERE*
      Trăiască și înflorească Poliția Română!
    • +45 (67 voturi)    
      trist (Joi, 13 ianuarie 2022, 15:25)

      twins22 [utilizator] i-a raspuns lui cmariusalin

      De cate ori "cap de creta" au girofarurile pornite doar ca se grabesc sa scape din coloana?
      Cine ii mai crede?
      Eu unul NU, desi ma dau din fata lor - c-asa-i legea nu din respect ptr munca lor.
      • +58 (62 voturi)    
        Trist (Joi, 13 ianuarie 2022, 15:51)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui twins22

        Adevarul este ca munca lor se vede pe strazi.

        Zero respect fata de lege, POLITIA E INEXISTENTA, LA FIECARE DRUM PRIN ORAS VEZI ZECI DE INCALCARI ALE LEGII.
      • -27 (53 voturi)    
        irelevant (Joi, 13 ianuarie 2022, 16:11)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui twins22

        Daca accidentul s-ar fi produs pe o trecere de pietoni, atunci masina avea prioritate doar cu semnalele pornite. Eu nu vad nici o trecere de pietoni. Poate este, dar nu se vede.
        Daca nu este, i se putea intampla oricui... Mergi normal, sub viteza limita pe bulevard si iti sare un copil in fata. Copilul nu s-a asigurat si nu l-ai vazut pe trotuar pentru ca era dupa o masina parcata neregulamentar. Ai nevoie de 1 secunda doar ca sa reactionezi, timp in care masina la 40km/h s-a deplasat inca 11 metri. Faptul e consumat.
        Cine e de vina? Cat de preventiv poti sa conduci?..
        • +26 (30 voturi)    
          nu se vede trecerea in clipul postat pe HN (Joi, 13 ianuarie 2022, 17:28)

          Gogu_cel_viteaz [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          in alte surse trecerea este cam la 10m in spatele masinii de politie ce a lovit fetele. Iti dai seama ca din moment ce masina se deplasa cu viteza mare impactul le-a aruncat dincolo de trecere.
          • +2 (2 voturi)    
            distanta (Vineri, 14 ianuarie 2022, 8:44)

            yx579 [utilizator] i-a raspuns lui Gogu_cel_viteaz

            dupa google maps, masina, daca e cea din clip, e oprita la vreo 40m de trecere. Daca ne gandim ca a inceput franarea mai inainte de trecere, are cel putin 50m de franare.
        • +16 (26 voturi)    
          80km/ora (Joi, 13 ianuarie 2022, 17:52)

          UnCetateanRoman2018 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          boule
        • +22 (28 voturi)    
          totusi (Joi, 13 ianuarie 2022, 18:15)

          Arlecchino [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          Chiar daca ai avea dreptate si as vrea mentionez ca nimeni nu stie exact cum s-a petrecut accidentul dar, chiar daca ai avea dreptate, lucrurile nu sunt chiar atat de simple.
          1. Politistul respectiv a omorat un om. Pe perioada anchetei nu e nici macar suspendat? Mi se pare absolut neverosimil. Poate se si investigheaza singur?
          2. Copilul "nu s-a asigurat" pe trecerea de pietoni? Eu inteleg ca era in misiune dar suntem totusi intr-un oras nu intr-un film cu James Bond, oamenii circula.
          3. Ce masina parcata neregulamentar? De unde? Din nou, inteleg ca nu trebuie sa acuzam pe nimeni inainte de a avea toate faptele dar asta pare a dori sa il scuzi cu orice pret.
          4. Cam ce misiune era? Vreau si eu sa stiu care e urgenta aia care ii face pe politisti sa circule prin Bucuresti ca pe un circuit de Formula 1. Si, in general, poate ar fi bine ca aceste lucruri sa fie mai transparente. Cand se intampla un incident si masina era in misiune sa se spuna imediat care era misiunea. Asa poate nici publicul nu ar mai banui tot timpul ca sunt abuzuri. Nu vad ce justifica secretomania, era politist, nu lucreaza la SRI sau SIE, daca urmarea niste talhari poate sa ne spuna, banuiesc ca au scapat, nu trebuie sa dea detalii. Dar daca se ducea sa-i aduca sefului un pepsi ar trebui sa fie consecinte si pentru sef.
      • +34 (34 voturi)    
        Girofarul pornit nu-ți dă voie să ucizi. (Joi, 13 ianuarie 2022, 19:41)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui twins22

        Regulile de circulație spun că poliția poate trece pe roșu, ori să treacă la trecerile de pietoni cu semnalele luminoase și acustice în funcțiune, circulând în așa fel încât să evite orice pericol. Dacă intersecția ori trecerea de pietoni nu-i liberă, nu treci. Am văzut la tv niște reporterițe care insistau că poliția avea pornite semnalizările-ar trebui date afară asemene reporterițe care îndeamnă la uciderea pietonilor.
    • -9 (29 voturi)    
      hei (Joi, 13 ianuarie 2022, 15:30)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui cmariusalin

      Nu stii mai nimic despre ce s-a intamplat, dar tragi concluzii.
      • +20 (30 voturi)    
        S-a intamplat un deces (Joi, 13 ianuarie 2022, 16:05)

        persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui john70

        si o ranire grava.Asta s-a intamplat.Faptul ca era,sau NU in misiune nu inseamna nimic.
        • -15 (21 voturi)    
          Nu te pripi (Joi, 13 ianuarie 2022, 16:50)

          NoFive [utilizator] i-a raspuns lui persuasiv

          Dar de partea victimelor, erau sau nu pe trecere de pietoni? Pentru că răspunsul la întrebare schimbă vinovățiile dintr-o parte în alta.
          • +18 (28 voturi)    
            vinovatiile?? (Joi, 13 ianuarie 2022, 18:19)

            Arlecchino [utilizator] i-a raspuns lui NoFive

            Vorbim de un copil care a murit. Ce vinovatie? Da, se pot intampla accidente care nu pot fi evitate. Nu putem sa condamnam un om a priori. Dar pe perioada anchetei ar trebui suspendat si, in plus, ar trebui facute publice toate detaliile imediat: unde se grabea, de ce, care era urgenta pentru care gonea pe o trecere de pietoni, etc. In plus, ar fi bine daca infractiunile comise de politisti ar fi investigate de alte unitati de politie, inteleg ca el nu e suspendat si e investigat de colegii lui?
            • +1 (13 voturi)    
              Stai ușor (Joi, 13 ianuarie 2022, 20:26)

              NoFive [utilizator] i-a raspuns lui Arlecchino

              Judeci emoțional. Dacă acei copii au trecut prin loc marcat, e crimă. Dacă au trecut prin loc nemarcat și șoferul avea viteză legală și nu era băut, nu e vinovat. Dacă nu avea viteză legală, e omor din culpă, iar victimele au partea lor de vină. Lipsesc datele exacte, pentru că la fel e scris și articolul, emoțional.
              • +10 (10 voturi)    
                Mai incape vorba (Joi, 13 ianuarie 2022, 21:59)

                filip1 [utilizator] i-a raspuns lui NoFive

                Bineinteles ca Politia circula cu viteza legala !
            • +3 (3 voturi)    
              ? (Vineri, 14 ianuarie 2022, 8:35)

              ionoi [utilizator] i-a raspuns lui Arlecchino

              pai si vezi ca nu se fac..pt ca nu sunt..pt ca idiotul este super-vinovat si mai are si complici de gasca...fuge..schimba haine...mafiot platit de aceia pe care ii omoara!
      • +29 (33 voturi)    
        un ESENTIAL a omorat un copil pe trecere (Joi, 13 ianuarie 2022, 17:07)

        Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui john70

        numai ca fiind in Romania trecerea de pietoni era stearsa si nu s-a obosit nimeni sa o refaca

        dar semnul de circulatie ca e o trecere acolo era vizibil.
        • -16 (32 voturi)    
          habar n-ai (Joi, 13 ianuarie 2022, 17:36)

          igorashu [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

          Si ca pieton pe trecerea de pietoni ai obligatia sa cedezi trecerea unei autospeciale daca are semnalele optice si acustice pornite.

          E valabil pentru politie, ambulante, pompieri, coloane oficiale.
          • +11 (11 voturi)    
            pana acum in toate articolele (Joi, 13 ianuarie 2022, 19:05)

            Gogu_cel_viteaz [utilizator] i-a raspuns lui igorashu

            pe care le-am citit scria ca avea semnalele luminoase pornite. Nu scria nimic de cele sonore. Acum, fie erau si semnalele sonore pornite si s-a omis intentionat sa se specifice acest lucru, fie chiar nu le avea pornite, caz in care situatia se complica pentru politist.
          • +10 (10 voturi)    
            DACA le are dar asta NU le avea (Joi, 13 ianuarie 2022, 19:20)

            Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui igorashu

            si ca politist ai vreo datorie sau numai cetatenii au?
    • +5 (5 voturi)    
      nu denaturati faptele ..... (Vineri, 14 ianuarie 2022, 9:13)

      viziru [utilizator] i-a raspuns lui cmariusalin

      "După producerea evenimentului rutier, polițistul s-a aplecat asupra uneia dintre victime pentru a vedea în ce stare se află. Imediat a accesat telefonul mobil, pentru a formula apelul", precizează Poliția Capitalei.
      Martorii si fotografiile arata ca a verificat copila cu bocancul asta e adevarul asta e Roamania educata .....
  • +30 (52 voturi)    
    Politia in loc sa te apare te omoara (Joi, 13 ianuarie 2022, 14:58)

    Imax [utilizator]

    Asta e statul in care traim, lipsa treceri de pietoni semnalizate. Soferi care nu respecta regulile. Trotuare care sunt parcari pentru masini. Romania = Nesimtire, Nepasare si Prostie!!!
    • +24 (24 voturi)    
      Ce măsuri să ia? (Joi, 13 ianuarie 2022, 17:32)

      bumble-bee [utilizator] i-a raspuns lui Imax

      De exemplu:

      Am făcut o grămadă de notificări către Poliţie, Primăria Capitalei, Primăria de sector, etc.. în care le-am explicat clar că la trecerea de pietoni din faţa şcolii I.G. Duca, şoferii trec mereu pe culoarea roşie, uneori chiar cu viteză.

      Răspuns : mucles. Măsuri: mucles.Probabil tot aşa, aşteaptă să o păţească un copil, sau doi, trei...
  • +28 (34 voturi)    
    Atentie! (Joi, 13 ianuarie 2022, 15:00)

    Kroko Dilu [utilizator]

    *Autospeciala rula cu semnalele luminoase in funcțiune*.Parca ar lipsi ceva,nu?
    • +16 (18 voturi)    
      ... si sonore (Joi, 13 ianuarie 2022, 16:14)

      eGerula [utilizator] i-a raspuns lui Kroko Dilu

      ar mai trebui.
    • +16 (18 voturi)    
      Exact, lipseste ceva... (Joi, 13 ianuarie 2022, 16:37)

      poxim [utilizator] i-a raspuns lui Kroko Dilu

      si anume ca NU rula cu semnalele luminoase in functiune, conform imaginilor surprinse de camerele video din zona
    • +15 (15 voturi)    
      Nu le avea nici semnale luminoase (Joi, 13 ianuarie 2022, 20:02)

      kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui Kroko Dilu

      Au redat pe protv imaginile surprinse de o camera de supraveghere iar semnalele luminoase, sau unde ar trebui sa fie de pe masina politiei, sunt blurate !
      Trebuie sa fii mare prost sa nu observi ca masina nu avea nici semnale luminoase, lipsesc reflexiile de pe obiecte/masini din jur !
  • +27 (31 voturi)    
    Secret de stat (Joi, 13 ianuarie 2022, 15:10)

    Florin Oprea [utilizator]

    Erau pe trecere de pietoni sau nu? În alt caz cu polițiști s-a spus că accidentul a avut loc pe carosabil, de fapt avusese loc pe trecerea de pietoni
  • +27 (35 voturi)    
    Avea si semnale sonore, sau numai luminoase? (Joi, 13 ianuarie 2022, 15:18)

    Denulu [utilizator]

    "Pentru a avea prioritate de trecere, aceste autovehicule trebuie să aibă în funcţiune semnalele luminoase **şi sonore**."

    https://legeaz.net/oug-195-2002/art-61-reguli-de-circulatie
    • +18 (24 voturi)    
      Nu au prioritate inaintea (Joi, 13 ianuarie 2022, 16:07)

      persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui Denulu

      vietii oamenilor.
      • -18 (20 voturi)    
        Ușurel (Joi, 13 ianuarie 2022, 16:51)

        NoFive [utilizator] i-a raspuns lui persuasiv

        "Oamenii" respectau legea? Au trecut strada pe loc marcat?
        • +15 (21 voturi)    
          Si ? (Joi, 13 ianuarie 2022, 17:21)

          sfarleaza [utilizator] i-a raspuns lui NoFive

          Dace trece tembelul pe unde n'are voie inseamna ca tu ai liber sa'l zdrobesti ? Locuiesc intr'un oras mare din vest, trec masini de politie, ambulanta, pompieri urland si scaparand din toate becurile, dar la fiecare intersectie sau unde n'au vizibilitate aproape ca se opresc tocmai ca sa nu surprinda pe vreunul care nu'i vede/aude la timp.
        • +9 (15 voturi)    
          ghilimele (Joi, 13 ianuarie 2022, 18:25)

          Arlecchino [utilizator] i-a raspuns lui NoFive

          Sunt si eu curios, de ce ai pus cuvantul "oameni" intre ghilimele? A fost mai usor de scris comentariul tau? Uite, ti-l voi rescrie eu si voi pune toata rescrierea intre ghilimele: "Copiii care au murit izbiti de masina politiei respectau legea? Au trecut strada prin loc marcat?". O ultima nota, scrie in articol ca au trecut prin loc marcat. Deci raspunsul la intrebarea ta este "Da. respectau legea". Intrebarea este: va conta in vreun fel in ancheta?
          • -3 (5 voturi)    
            Precizări (Joi, 13 ianuarie 2022, 20:33)

            NoFive [utilizator] i-a raspuns lui Arlecchino

            Am scris "oamenii" pentru că am răspuns comentariului anterior, al lui "persuasiv", care făcea referință la "viețile oamenilor". Sunt de acord și cu rescrierea. Nu sunt de acord cu judecarea emoțională a unui accident. Iar în articol nu se precizează că au trecut pe loc marcat, ci că "ar fi încercat să treacă strada pe o trecere de pietoni". Condiționalul nu exprimă certitudinea.
            • +1 (3 voturi)    
              precizare (Vineri, 14 ianuarie 2022, 16:34)

              Arlecchino [utilizator] i-a raspuns lui NoFive

              Cand am citit eu articolul se mentiona faptul ca au trecut pe trecerea de pietoni, mai bine zis ca au incercat sa treaca. Este posibil sa fi citit la momente diferite pentru ca sunt mai multe update-uri.
              • -2 (2 voturi)    
                Hai... (Vineri, 14 ianuarie 2022, 23:46)

                NoFive [utilizator] i-a raspuns lui Arlecchino

                Ce înseamnă "update-uri"? Cumva actualizări?
      • -5 (15 voturi)    
        art. 37 din OUG 195 (Joi, 13 ianuarie 2022, 17:40)

        igorashu [utilizator] i-a raspuns lui persuasiv

        (3) În situaţiile prevăzute la alin. (1) şi (2), pietonilor le sunt interzise traversarea şi circulaţia pe carosabil până la trecerea vehiculelor respective.
        • +13 (21 voturi)    
          De unde sa stie niste fetite de 11ani art. 37 din (Joi, 13 ianuarie 2022, 18:38)

          mike_the_hunter [utilizator] i-a raspuns lui igorashu

          Bun ...e interzis, si daca totusi trece un pieton?Ii omori , ca esti in misiune?
          De unde sa stie niste fetite de 11ani art. 37 din OUG 195? Articolul asta il stiu eu ,care conduc de 20 de ani.
          Cine stie ca daca esti pieton trebuie intai sa te asiguri ca soferul ti-a sezizat intentia de traversare si dupa aia treci?
          La noi se arunca lumea buluc pe zebra si in afara ei, ...ah ...pe cati nu i-am injurat cand trec strada prin loc nepermis si dau sms-uri in timpul asta...
          • -4 (14 voturi)    
            din cei 7 ani de acasa (Joi, 13 ianuarie 2022, 19:23)

            igorashu [utilizator] i-a raspuns lui mike_the_hunter

            De unde afla ca nu au voie sa traverseze pe rosu?
            Sau ca ar trebui sa traverseze numai pe la trecere?

            Dar majoritatea populatiei RO e formata din analfabeti functionali.
            La fel si comentatorii de aici, de unde se explica si minusurile primite la o postare cu articolul din lege.
          • -3 (13 voturi)    
            Se numeste (Joi, 13 ianuarie 2022, 19:30)

            Tokeniza. Din carne de vake. [utilizator] i-a raspuns lui mike_the_hunter

            "educatie rutiera" si ar trebui sa se faca la scoala. Daca nu se face si nici nu stiu, ar trebui ca sa iti insotesti copiii cand se plimba pe afara.
    • +25 (25 voturi)    
      nu avea nimic in functiune (Joi, 13 ianuarie 2022, 16:39)

      poxim [utilizator] i-a raspuns lui Denulu

      ci doar o viteza de peste 80 km/h
  • +29 (35 voturi)    
    Un nenorocit (Joi, 13 ianuarie 2022, 15:19)

    Dan_C [utilizator]

    "A surprins si a accidentat..." Nu ca probabil a depasit ca un nesimtit inconstient coloana, ca de-asta a si pornit numai girofarul fara sirena, nu? Ca nu era intr-o misiune, era intr-o semi-misiune, era doar grabit. Sper sa infunde puscaria nenorocitul dracului!
    • +23 (23 voturi)    
      Stai linistit,n-o sa vezi (Joi, 13 ianuarie 2022, 16:08)

      persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui Dan_C

      daca eram eu,adica o sarakie,acum eram incatusat in fata procurorilor pentru 30 de zile.
  • +33 (35 voturi)    
    deci dupa ce ca mimeaza lucrul acuma omoara si (Joi, 13 ianuarie 2022, 15:21)

    viziru [utilizator]

    deci dupa ce ca mimeaza lucrul acuma omoara si oameni nevinovati Polutia romana ???? ce " misiune" aveau ei ca oricum nu fac mare lucru ???
    • +14 (16 voturi)    
      Poate ca nu mima lucrul, probabil (Joi, 13 ianuarie 2022, 16:31)

      kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui viziru

      Autospeciala ,,iera" pa pilot automat iar specialul dormea pe bancheta din spate ! Sirena l-ar fi trezit !
  • +30 (30 voturi)    
    De urmarit... (Joi, 13 ianuarie 2022, 15:23)

    persuasiv [utilizator]

    de urmarit,daca era justificat modul acela de deplasare.Am voie sa presupun ca nu intotdeauna sunt justificate asemenea deplasari,sau risc 18 ani cu executare?
    • +19 (21 voturi)    
      Tot ei verifica (Joi, 13 ianuarie 2022, 16:15)

      axxa [utilizator] i-a raspuns lui persuasiv

      Ai certitudinea ca vei afla adevarul? Sanse minime!
  • +23 (25 voturi)    
    Romania e tara sigura (Joi, 13 ianuarie 2022, 15:25)

    qwerasdf [utilizator]

    oare dupa accident, politistii au intrat brusc in misiune si au pornit sirena plus girofarul? Unde goneau indivizii aia? Sa amendeze vreo baba? Incadrat din 2017.. deci nici 5 ani impliniti de experienta.

    eu m-am intalnit de cateva ori cu ei cand treceau aiurea prin intersectie fara avertizarile luminoase si sonore. Daca ne buseam, eu intrand pe verde / prioritate, eu as fi fost de vina... pt ca bode, pentru ca Romania = tara sigura... pentru ca militieni.

    Da' sunt si multi copii aiuriti, cu castile in urechi si cu nasu' in telefon... dar de aia bunul simt iti zice sa reduci viteza in intersectii si la trecerile pentru pietoni. Nu zbori ca la raliu doar ca ai misiune dintr-o data!
    • +14 (14 voturi)    
      nu bunul simt (Joi, 13 ianuarie 2022, 18:21)

      Dodel540 [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      Ci Codul Rutier specifica sa reduci viteza in intersectii si inainte de treceri de pietoni
  • +23 (27 voturi)    
    interventie (Joi, 13 ianuarie 2022, 15:28)

    gogabi [utilizator]

    Interventie importanta: O babuta vindea patrunjel ?
  • +15 (21 voturi)    
    pe trecere de pietoni? (Joi, 13 ianuarie 2022, 15:28)

    icarag [utilizator]

    nu ca ar conta in cloaca asta ...
  • +37 (37 voturi)    
    propunere (Joi, 13 ianuarie 2022, 15:31)

    john70 [utilizator]

    Toate masinile de politie sa fie dotate cu camera de bord.
    • +5 (5 voturi)    
      ghici (Joi, 13 ianuarie 2022, 21:22)

      informel [utilizator] i-a raspuns lui john70

      cine se opune
  • +17 (23 voturi)    
    ]l doare la cașchetă pe "organ" (Joi, 13 ianuarie 2022, 15:32)

    Don Ciccio [utilizator]

    Cel de la volan - un "organ" aflat în exercițiul funcțiunii - a ignorat totalmente obligativitatea "conducerii preventive".
  • +24 (26 voturi)    
    il spala repede.. (Joi, 13 ianuarie 2022, 15:34)

    Ismail Paine de circ [utilizator]

    .... jegu se ducea sa-si cumpere gogosi calde, era in actiune.
  • +28 (30 voturi)    
    Semnale luminoase (Joi, 13 ianuarie 2022, 15:36)

    Adisu [utilizator]

    In Romania nu mai exista masina de politie care sa nu -mearga cu girofarul pornit.Stau intr-o intersectie f mare si ma uit de la balcon cum toate masinile de politie sunt in misiune, cu girofarul pornit si trec pe rosu,Politaiul roman are asigurare prin girofarul pornit avand prioritate la orice manevra pe care o executa. Am fost in multe tari in care politia isi face cu adevarat treaba si nu am vazut atatea girofaruri si nu am auzit atatea sirene ca in Bucuresti.
  • +17 (17 voturi)    
    2 cuvinte (Joi, 13 ianuarie 2022, 15:37)

    hdd [utilizator]

    siguranță și încredere
  • -5 (25 voturi)    
    13 +13 +13 (Joi, 13 ianuarie 2022, 15:37)

    D-or [utilizator]

    Ani, 13, data, 13, ora,13.
    • -2 (4 voturi)    
      N-ai sa (Joi, 13 ianuarie 2022, 16:10)

      persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      vezi.
  • +19 (19 voturi)    
    Modificare Cod Rutier (Joi, 13 ianuarie 2022, 15:42)

    Don Ciccio [utilizator]

    "În continuare. România se află în topul statelor cu cele mai multe accidente produse în traficul rutier"

    Caz concret, cel prezentat în acest articol: organele de la Poliția Rutieră nu fac excepție, dimpotrivă, acestea alimentează consistent clasamentele accidentelor produse în traficul rutier.



    https://www.hotnews.ro/stiri-esential-25297869-modificarea-codului-rutier-cursuri-conducere-defensiva-prim-ajutor-atat-pentru-obtinerea-permisului-cat-pentru-cei-care-permisul-suspendat-legea-fost-promulgata.htm
  • +9 (19 voturi)    
    Uluitor! (Joi, 13 ianuarie 2022, 15:54)

    yol [utilizator]

    Cel mai important detaliu lipseste din tot articolul!
    Au trecut strada regulamentar, pe trecere, sau nu??!
    • +8 (10 voturi)    
      Ghici (Joi, 13 ianuarie 2022, 16:10)

      persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui yol

      trei incercari ai.
  • +23 (23 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 13 ianuarie 2022, 16:11)

    [anonim]

    • +7 (7 voturi)    
      100% de acord. (Joi, 13 ianuarie 2022, 18:33)

      Cuca [utilizator] i-a raspuns lui

      Asta e si parerea mea.
  • +4 (14 voturi)    
    cine isi mai da demisia? (Joi, 13 ianuarie 2022, 16:15)

    Barbaneagra [utilizator]

    ...USR
  • -14 (22 voturi)    
    din pacate (Joi, 13 ianuarie 2022, 16:42)

    relax1 [utilizator]

    pentru familie....polistul scapa fara probleme...era in misiune....masina avea semnalele luminoase si acustice in functiune....fetitele nu aveau voie sa traverseze..
    Politistul are legea de partea lui.
    Am vazul multe cazuri de oameni in toata firea...vine ambulata cu girofaruri si semnale acustice si se angajeaza in trecerere....
    Ce sa mai spui de niste fete...daca nici cei in varsta nu respecta
    • +19 (19 voturi)    
      Nu se spune nimic (Joi, 13 ianuarie 2022, 17:17)

      aladdin [utilizator] i-a raspuns lui relax1

      de semnale acustice, se pare ca avea doar luminoase care nu inseamna nimic. De fapt nu am inteles niciodata rostul de a porni doar semnalele luminoase; doar ca sa fie vazuti?!? E cool, arata misto pe masina?! Pai nu e masina lor ca sa se laude cu ea.
      In plus, semnalele acustice+luminoase doar le confera prioritate de trecere, nicidecum dreptul de a goni fara sa se mai asigure si sa intre cu 80-100 km/h in masina care deja patrunsese, pe verde, in intersectie; sau in copilul care traversa, asa cum fusese invatat, pe trecere. Adica, le pornesti pentru a trece pe rosu, ca ([poate) esti in misiune, dar te asiguri pentru ca multi altii sunt pe verde si poate nu te observa la timp. Oricum nu vei sta la coada, poti sa traversezi intersectia cu vitewza redusa.
    • +6 (6 voturi)    
      nu avea (Joi, 13 ianuarie 2022, 17:34)

      octavian.piciu [utilizator] i-a raspuns lui relax1

      ceva lipesea: "Autospeciala rula cu semnalele luminoase în funcțiune."
    • +14 (16 voturi)    
      Erau pe trecerea de pietoni! (Joi, 13 ianuarie 2022, 17:48)

      Cheie primara [utilizator] i-a raspuns lui relax1

      Polițistul NU avea semnalele acustice în funcțiune și circula cu peste 100 km/h. Cum să te asiguri dacă retardatul merge cu viteza asta?! Degeaba te uiți în stânga, că-l vezi la 100 m și treci, dar idiotul în următoarele 3 secunde te-a călcat. Javra de polițist ar trebui să înfunde pușcăria.
  • -13 (15 voturi)    
    Lipsă informație (Joi, 13 ianuarie 2022, 16:47)

    NoFive [utilizator]

    Informația esențială lipsește: erau sau nu pe trecere de pietoni? Pentru că dacă nu, înseamnă că așa au învățat de la adulți, îi vezi în trafic trecând strada pe loc nemarcat, unii de mână cu copii.
  • +10 (10 voturi)    
    Nasol (Joi, 13 ianuarie 2022, 16:49)

    RaduMischie [utilizator]

    O tragedie oricum te-ai uita. Pentru parintii fetei decedate, pentru cealalta fata accidentata si, in unele conditii, chiar pentru sofer (ca si daca e nevinovat pe bune, tot va ramane cu trauma ca a omorat un copil).
    Astept mai multe detalii ca sa vad exact ce s-a intamplat si sa stiu ce sa ii mai invat pe copiii mei cu privire la traversare, ca se pare ca a le spune doar sa traverseze pe trecerea de pietoni, dupa ce s-au asigurat, nu mai e suficient.
  • +14 (18 voturi)    
    Primele lucruri facute de politist (Joi, 13 ianuarie 2022, 17:01)

    galeo [utilizator]

    Au fost sa le impinga cu piciorul sa vada daca sunt moarte, sa isi sune prietenii din politie sa se scoata si apoi sa se schimbe in hainele civile.
    Tot timpul s-a gandit doar la el, sa se scoata din situatie, nici cea mai mica empatie pentru victime... Nu tu apel la salvare, nu tu prim ajutor.
  • +13 (13 voturi)    
    Politia Rutiera udriste -sirenele folosite abuziv (Joi, 13 ianuarie 2022, 17:34)

    Telemacara [utilizator]

    Pleaca si vin in fiecare zi de la Udiriste cu sirenele pornite fara sa fie in misiune. dimineata si seara aceleasi show galagios
  • +14 (16 voturi)    
    dgba (Joi, 13 ianuarie 2022, 17:37)

    NoapteaCaHotii [utilizator]

    Pana nu o sa existe o revolta masiva a populatiei soldata cu dezmembrarea unor politicieni pentru a induce frica in sensul opus...nu o sa existe schimbari reale in Romania.
    La noi chiar ar fi utila miscarea "DE-FUND THE POLICE"
  • +19 (19 voturi)    
    Cei mai periculosi sunt EI (Joi, 13 ianuarie 2022, 18:02)

    CogitoErgoSum. [utilizator]

    Nu de putine ori am observat masini de Politie care incalca flagrant legea..

    Exemple:
    -Pun girofar cu toate ca nu au o urgenta, doar ca sa treaca de coloana..
    -Trecere pe banda dubla continua ca sa alimenteze la benzinarie..
    -Parcati pe banda de accelerare cu radarul..
    -Parcati ilegal pe trotuar cu radarul..
    -Parcati in statie STB ca sa isi ia covrigi (la Unirii)
    -Depasire viteza legala in localitate etc etc etc.

    Sincer ar trebui sa ii verifice cineva pe acesti zmei ai traficului pt ca tocmai ei sunt cei mai periculosi!!!

    Eu personal nu ii suport pentru ca sunt mereu infumurati si se cred "speciali" fata de ceilalti..
  • +18 (18 voturi)    
    Citesc in alt loc ca (Joi, 13 ianuarie 2022, 18:31)

    Cuca [utilizator]

    1. Accidentul a avut loc chiar PE trecerea de pietoni, nu langa.

    2. Politistul a dat drumul la girofar DUPA accident (asa spun martorii).

    Acum.... eu nu am fost (din fericire) martor la nenorocirea asta - dar am vazut cum merg unii Rambo de politie.... si nu pentru ca sunt in misiune, ci pentru ca pot - am vazut uneori cum vin politistii cu sirena si girofar ca sa-si cumpere o saorma - urgenta fiind, desigur, foamea.

    Pe astia desigur ca nu ii vede nici un ministru de interne.
  • +12 (12 voturi)    
    Accident mortal (Joi, 13 ianuarie 2022, 19:23)

    Anonimescu [utilizator]

    99% politistul nu stia de nici o treaba urgenta.Este practica obisnuita a lor in deplasari private cand se trezesc ca intarzie si este mai "protectiv" sa abuzeze de semnalale din dotare(stiu asta, din interior) . Ministrul de Interne nu gangaveste nimic serios cand nu functioneaza sistemul. Este fara autoritate si nu are idei de reforma. Velea era , clar, mai aplicat si-si propunea diverse obiective. Don ministru Bode, dupa ce a terminat autostrazile a venit la Interne sa nu faca nimic...si sistemul simte ca nu "musca"...S-a remarcat la PNL ca distrugator de PNL, vezi aripa inventata , Catu. Politia trebuie sa plateasca , nu cu rotiri de functii cum se procedeaza...Cum sa respectam , astfel, institutia?
  • +13 (13 voturi)    
    Nu numai ca nu ar trebuie scosi (Joi, 13 ianuarie 2022, 20:10)

    vladulu [utilizator]

    la pensie la 45 de ani, dar nici macar nu ar trebuie sa li se dea o masina cu girofar pe mana anterior varstei de 45 de ani, ca sa le treaca mai intai aerele de teribilism infantil, pentru a se maturiza si pentru a actiona rsponsabil. Daca acest lucru nu este posibil recomandam guvernului sa-i scoata la pensie la 18 ani si sa-i trimita in Caraibe. In acest fel eficienta lor ar putea fi mai sporita.
  • +8 (8 voturi)    
    Dumnezeu Sa O Odihneasca In Pace* (Joi, 13 ianuarie 2022, 20:44)

    IVC [utilizator]

    Pentru a fi credibil in acest caz cel mai bun exemplu e cel personal.16-17 iulie 2006 acum 16 ani aproape...cu niste colegi in delegatie...si doi adica Eu si un coleg facem o prostie...bem...plecam la plimbare cu masina firmei...plimbare..pe centura...si oboseala..bautura...masina in sant intr-un cap de pod.Din fericire colegul a scapat doar cu rani usoare...la cum era masina....putea sa nu mai scape...si vine politia...la falticeni bunesti..ca sa nu fie nici un secret...si probe de sange etilotest...0.63 1.35 1.20...gata dosarul.
    Consecinte.
    1.A trebuit sa-l ajut pe coleg cu niste bani cat a stat in concediu medical
    2.Am platit(de fapt am cumparat epava autoutilitara) de la firma cu aproximativ 17.000 Euro
    3.Am avut permisul anulat din 2006 pana in 2009
    4.Am fost condamnat la 1 an cu suspendare(nu aveam antecedente si am stins toate litigiile civile si penale(vatamare corporala din culpa)).Ps.am recunoscut fapta si am colaborat cu organele de cercetare si urmarire penala.
    Eu m-am "spovedit"
    Cazuri de acest fel...sunt satul...ultimul..un colonel sri din prahova beat a omorat un om si a fost condamnat cu suspendare.
    Urmariti Dumneavostra de acum incolo astfel de cazuri
    Dumnezeu Sa O Ierte Si Sa O Odihneasca*
  • +4 (8 voturi)    
    Dictatura girofarurilor si sirenelor ! (Joi, 13 ianuarie 2022, 21:56)

    filip1 [utilizator]

    Suntem intr-o dictatura a girofarurilor, tot din 3 in 3 minute trec masini cu girofaruri si sirene, fie ca sunt masini de politie, fie ambulante sau coloane oficiale, majoritatea merg sa le cumpere ... tigari sefilor sau prajituri colegelor !
  • +7 (7 voturi)    
    s-a aplecat? (Joi, 13 ianuarie 2022, 22:30)

    revo [utilizator]

    in alta inregistrare se vede cum o impinge cu piciorul, sa vada daca mai traieste. Nici unui animal nu-i faci asa.

    Apropo, si-a luat porcul de Craciun? De cate kile, ca lucreaza din 2017 in Politie.

    Bietele fetite!
  • +2 (4 voturi)    
    imaginile de la TV... (Joi, 13 ianuarie 2022, 22:51)

    minus [utilizator]

    arata o trecere jalnica, pe carosabil cu greu poti vedea marcajul de trecere. Nu este o scuza asta, dar va conta in ancheta. Adica nu ii iau apararea politistului, dar este posibil sa nu fi realizat ca acolo este trecere, ca nici indicatorul nu l-am vazut in imagini.
    Dar daca ca politist nu faci fata la evenimentele care se deruleaza cand conduci- in misiune sau nu- alege-ti alta meserie, nene!
  • +9 (9 voturi)    
    Sa iesim in strada! (Joi, 13 ianuarie 2022, 23:04)

    Shoshok [utilizator]

    Pulitia rumneska = organizatie criminala, corupti care traiesc pe banii taxelor cetatenilor si le omoara copiii. Timp in care apara interlopii si se fac ca ploua cand nu exista martori.
  • +9 (9 voturi)    
    Criminalul s-a schimbat din uniforma in civil (Joi, 13 ianuarie 2022, 23:08)

    Shoshok [utilizator]

    O echipa de colegi de la sectia de politie s-a deplasat fulgerator la locul accidentului, l-au luat pe politistul coleg de-o parte si au inceput sa-l schimbe in civil. Oare de ce?
  • +6 (6 voturi)    
    Masina nu avea semnale luminoase ! (Joi, 13 ianuarie 2022, 23:09)

    leeloo2 [utilizator]

    Accidentul s-a produs pe trecerea de la Shop & Go de la intersectia Laminorului cu Mihai VIteazul. Vizibilitatea e perfecta. Imaginea de la ProTv e luata de la magazinul de pe partea opusa a intersectiei fata de Mega si arata masina de politie fara semnale dupa ce a lovit deja si "zbura" cu pietonii, de aia au blurat masina. Nu e nimic ce cercetat e deja foarte clar cum s-a intamplat. Locul exact: https://www.google.com/maps/@44.4893996,26.0261949,3a,89.7y,21.58h,91.74t/data=!3m6!1e1!3m4!1sSgopTTC-RVt6vtKIMWOs9w!2e0!7i13312!8i6656
  • +3 (3 voturi)    
    Ultraj vs OMOR (Joi, 13 ianuarie 2022, 23:24)

    A.S [utilizator]

    1. Posibil ca in urma "anchetei" sa constatam ca politistul se afla in SUPER MISIUNE. Sa descopere autorii de la Arad ....Mercedesul etc.
    2. Posibil ca daca te pui cu chipiul Jmecherului sa fii ulterior anchetat de ultraj.
    3. Jmecherii care ucid copii erau in MISIUNEA statului....de DREPT.

    PENIBIL !!!

    RIP.
  • +4 (4 voturi)    
    mda (Joi, 13 ianuarie 2022, 23:31)

    stupidu [utilizator]

    un special iesit la plimbare cu autospeciala se plictiseste sa stea in coloana, da drumu' la girofar si se crede regele soselelor si omoara o fetita. ce i se poate intimpla? iese anticipat la pensie probabil si o sa-i platim pensia speciala pina la adinci batrineti.
  • +4 (6 voturi)    
    Daca ai girofar poti sa treci peste copii? (Vineri, 14 ianuarie 2022, 1:07)

    Klaus_ [utilizator]

    WTF, in ce rahat de tara traim?! Un fata care a cerut ajutor la 112 a fost omorata si arsa pentru ca Politia incompetenta a asteptat pana a doua zi sa intervina. Iar pe de alta parte un prostanac de politist care isi imagineaza ca e in misiune pt ca nu are chef sa stea in trafic poate calca copii doar pentru ca si-a pornit aiurea girofarul? Pe bune?! Pentru asta platesc 70% taxe pe salariu si inca 19% TVA pe tot ce cumpar in rahatul asta de tara? Ca sa imi omoare Politia copilul?!
  • +6 (6 voturi)    
    Militia romana e ca ala din film (Vineri, 14 ianuarie 2022, 2:41)

    Fu Leng [utilizator]

    Cel Mai Iubit Dintre Pamanteni. Cand merge militzaiul cum masina oamenii trebuie sa se fereasca, ca cine nu se fereste…..”o mierleste in cristosii masii”. Asta e atitudinea militzaiului roman!
  • -2 (8 voturi)    
    in afara de vinovatia criminala, intr-un stat (Vineri, 14 ianuarie 2022, 10:33)

    Levellers [utilizator]

    esuat, mai e un aspect: e voie in Romania ca un copil sub 12 ani sa mearga pe strada neinsotit de un adult ?
    Dumnezeu sa o odihneasca in pace pe fetita !


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by