VIDEO Raed Arafat, după haosul creat de autorități prin noile restricții: Au fost neînțelegeri juridice / În mall-uri și în magazinele nealimentare este obligatoriu certificatul verde COVID

de Redactia     HotNews.ro
Luni, 25 octombrie 2021, 12:59 Actualitate | Esenţial


Raed Arafat
Foto: Captura Guvern
Luni au intrat în vigoare noile restricții în România, care însă au generat haos după ce în hotărârea de guvern nu a mai apărut prevederea privind accesul pe bază de ceritificat verde COVID în mall-uri și în alte magazine neesențiale. CNSU s-a întrunit din nou luni dimineață pentru a introduce noile restricții în actul normativ, iar secretarul de stat Raed Arafat a susținut că a fost vorba despre "neînțelegeri juridice", iar situația a fost corectată. Astfel, accesul în mall-uri, dar și la magazinele nealimentare, adică neesențiale, va fi permis doar cu certificat verde COVID.



Declarațiile lui Raed Arafat:
  • Astăzi a fost clarificată HG cu restricțiile, printr-o nouă hotărâre
  • Înainte de aceste clarificări voi prezenta bilanțul COVID
  • 9.187 cazuri noi de COVID, decese - 301, 2 anterioare
  • În acest interval au fost făcute 11.604 teste RT-PCR și 19.694 de teste rapide antigen
  • 1.885 de pacienți sunt internați la ATI
  • 515 copii spitalizați cu COVID, dintre care 41 la ATI

  • Clarificări privind noile restricții:

  • Legat de centrele comerciale - nu veți găsi cuvantul mall în HG pentru că nu există în legislație, nu există juridic cuvântul
  • A fost clarificată situația - la intrarea în centrele comerciale va fi obligatoriu certificatul verde
  • La mall-uri, la intrare, la centrele comerciale, este obligatoriu verificarea certificatului verde, vaccinat sau trecut prin boală
  • Se va permite accesul prin excepţie în centrele comerciale persoanelor care se deplasează la centrele de vaccinare pentru administrarea unei doze de vaccin şi numai dacă sunt stabilite culoare dedicate şi controlate prin intrare, deplasare şi ieşire din mall
  • Adică se va putea intra la un centru de vaccinare, dar trebuie organizat astfel, se intră se vaccinează, se iese din mall
  • Aceeaşi excepţie se aplică și în cazul mall-urilor care au în incintă spaţii de servicii publice, administrative, cum sunt cele pentru paşapoarte.
  • În mall, la magazinele alimentare nu se poate intra fără certificat verde
  • În toate magazinele nealimentare, și din afara centrelor comerciale, se intră cu certificat verde
  • Accesul în instituțiile publice și private. S-au prevăzut unele execepții: pensionarii care trebuie să ridice pensia, cei care merg pentru prestații sociale, alocații pentru copii
  • În instanțe, iar excepții
  • În rest, este nevoie de certificat verde COVID la acces în instituțiile publice și în instituțiile private unde sunt peste 50 de persoane
  • Aceste modificări au fost aduse azi
  • Au fost neînțelegeri juridice. La acest moment au fost clarificate și corectate și vor fi publicate pentru a fi aplicate așa cum au fost adoptate acum câteva zile de CNSU
  • Școlile private își suspendă orele cu prezență fizică
La ANAF, la primării, pentru plata taxelor e nevoie de certificat COVID?
  • Nu va fi exceptată plata taxelor. Putem găsi la orice 100 de excepții, nu avem cum
  • La piață nu este necesar certificat COVID, ci doar mască
De ce școlile s-au închis dar mall-urile sunt deschise?
  • Așa s-a zis, dar vedeți că am luat măsuri dure și pe partea cealaltă. A fost un grup de măsuri împreună
  • Vedem cum reușim să ieșim dacă rămânem pe un platou
Cum mai merge lumea să ridice certificat de deces sau la starea civilă?
  • La Starea Civilă vor merge, probabil, testați. Deci, pentru căsătorie, trebuie testare. Nu e o crimă că se cere un test, e un test
  • Legea are niște prevederi care ne permite să dăm HG cu limitări
Cine a fost de vină pentru transpunerea deciziei CNSU?
  • Nu eu decid, trebuie să spună cineva care face cercetare disciplinară
  • La spitale nu sunt restricții, este la fel ca la justiție
  • Vom comunica sancțiunile
Ce soluții sunt pentru părinții care stau acasă cu copiii?
  • Nu am răspunsul, trebuie discutat cu Ministerul Muncii
Putem vorbi despre un lockdown de Crăciun?
  • La acest moment nu speculăm nimic, așteptăm evoluția







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















32143 vizualizari

  • +19 (33 voturi)    
    Arafat despre haosul create de Arafat (Luni, 25 octombrie 2021, 13:03)

    Gryphus [utilizator]

    Cine a luat deciziile in CNSU? Arafat
    • +21 (27 voturi)    
      daca eram in timpurile trecute (Luni, 25 octombrie 2021, 13:27)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      astia din varful statului erau sacrficati in piata publica.
    • +14 (18 voturi)    
      :))) (Luni, 25 octombrie 2021, 13:31)

      balex [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      cine se face că le știe pe toate iar el e salvatorul, nu un neghiob? arafat!!
  • +25 (33 voturi)    
    ... (Luni, 25 octombrie 2021, 13:08)

    Elfu [utilizator]

    neprofesionisti.... ar trebui sa dispara toti din functii .
    • -20 (26 voturi)    
      si sa punem pe cine? (Luni, 25 octombrie 2021, 13:44)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Elfu

      ... pe liderul Simion?
      • +11 (13 voturi)    
        asta nu este un raspuns... (Luni, 25 octombrie 2021, 14:29)

        GNG [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

        Ce te face sa crezi ca astia sunt desteptaciunea intruchipata? Ce te face sa crezi ca nu avem in tara creere luminate? In politica nu au intrat varfurile societatii, nici la noi si nici la altii! Dovada? Gestionarea acestei "pandemii" cu informatii care isi pierd valabilitatea dupa cel mult 2 luni! Dovezi care ies la iveala dupa 12-13 luni .
      • +2 (8 voturi)    
        sa vad eu ce o sa va (Luni, 25 octombrie 2021, 15:49)

        Gogu_cel_viteaz [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

        tremure chiloteii cand o sa vina la putere unu mai "rau" decat Simion (si crede-ma, o sa avem asa ceva daca o mai tinem mult cu prostiile impuse de incompetenetii astia) si o sa aiba la indemana un precedent atat de periculor precum "ceritificatul verde". Ce o sa mai planga aplaudacii pe net ca "le sunt incalcate drepturile si libertatea".
      • 0 (0 voturi)    
        ce, (Marţi, 26 octombrie 2021, 9:50)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

        ești fraier? Doar cu tine premier vom izbândi.
  • +5 (23 voturi)    
    nu mi-e clar (Luni, 25 octombrie 2021, 13:11)

    sentenced [utilizator]

    Am voie sa intru la DRPCIV fara certificatul maro? Din toate informatiile de pana acum, pare ca da.
    • -19 (31 voturi)    
      NU (Luni, 25 octombrie 2021, 13:49)

      Popescul [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      Nu. Daca nu esti vaccinat, stai acasa. Oricum picai examenul.
      • +6 (8 voturi)    
        ai dreptate, dar doar partial (Luni, 25 octombrie 2021, 15:47)

        sentenced [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

        Ai dreptate, nu pot intra, asa ca mi-am facut un test rapid.
        Cat despre examen, l-am luat cu 26/26 acum 13 ani, ramane acum doar sa imi inmatriculez noua achizitie.
        Tu stai in casa si salveaza vieti. Fii erou (in mintea ta).
        • +1 (5 voturi)    
          Cine a zis? (Luni, 25 octombrie 2021, 16:44)

          Popescul [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

          Cine a zis ca stau in casa? :). Sunt major, sunt vaccinat. Pana la urma e acceptat ca-n Romania nu e obligatoriu vaccinul, dar nici sat fara caini nu tre sa fie.

          Nu vrei sa te vaccinezi? Este e-n regula, deoarece e dreptul tau. Totusi, in acest caz tre sa te testezi in culcare si-n sculare. Ai ce face? Te testezi. N-ai ce face? Tot testezi. De aici cred ca trebuie pornita discutia.

          Cuvantul "testare" ar trebui pomenit mai des in societatea noastra decat numele Domnului :). Cine nu-i cuminte, merge la testare. Frumos, elegant. Cat de cat, sa zic asa.

          Nu vrei sa te vaccinezi, dar nici sa te testezi? Nu-i bai. E loc si pentrut in Romania, insa mai din interiorul locuintei tale. Poti comanda online orice - bunuri, servicii. N-ai canon sa intri in magazine. Te poti plimba in parcuri. Poti alerga in jurul casei. Te vei obisnui si cu noul statut, nu-i bai.
          • 0 (2 voturi)    
            Hahaha (Luni, 25 octombrie 2021, 20:01)

            Bitzer [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

            Hahaha ce te-ai atacat...Cred ca e pentru prima data in viata ta cand te simti erou (in mintea ta).
            • +1 (3 voturi)    
              Erou? (Luni, 25 octombrie 2021, 22:28)

              Popescul [utilizator] i-a raspuns lui Bitzer

              Erou? Nu stiu cum ai ajuns la concluzia asta. De ce sa ma simt erou? Ce-am facut asa eroic? Mereu am spus ca in chestiunea vaccinarii fiecare face ce vrea. Consecintele sunt pe persoana fizica, dar asta nu tre sa fie o scuza pentru a raspandi molima.

              Daca pandemia asta se petrecea in anul de gratie 1952, partidul seta "azimutul" si toti trebuia sa execute intocmai si la timp. Daca esuai, existau n santiere si puscarii pentru "dusmanii poporului". Nu spun ca era corect, ci ca intelegem gresit democratia. In 2021 organu iti propune vreo trei variante, insa niciuna nu e pe placul unei parti a vulgului. Argumentul e ca suntem in democratie, ca nu-mi poti dicta, bla, bla, bla. Totusi, in DEX nu scrie ca democratia implica raspandirea unei molime. Am verificat siu chiar nu scrie. Democratia nu e o scuza pentru a fi topciu, scelerat, boland sau defect la bila.

              Ar trebui sa ne bucuram ca traim in 2021 si nu in 1952. Avem o medicina mai moderna si o societate infinit mai toleranta, mai deschisa. Toate acestea n-ar trebui pervertite din pricina necunoasterii sau a ignorantei.

              Nu vrei sa te vaccinezi? Realmente pentru mine nu este nicio problema. Totusi, m-as bucura sa nu raspandesti molima. Te testezi sau arati c-ai trecut prin boala. In ultima instanta, le poti refuza pe toate trei, insa in acest caz tre sa accepti ca universul tau se va diminua. Iti raman parcurile, aerul liber, nu esti "obligat" sa te plimbi prin mall-uri. Sunt n alte locuri mai intersante decat mall-urile.
    • +6 (6 voturi)    
      teoretic... (Luni, 25 octombrie 2021, 15:42)

      Gogu_cel_viteaz [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      conform masurilor impuse ar trebui sa iti asigure ghiseu afara sau posibilitate de rezolvare online. Daca nu, tu du-te, filmeaza, cere-le in scris ca nu iti permit sa intri si dupa d-ai in judecata si cere si despagubiri
    • 0 (4 voturi)    
      Poti cu test (Luni, 25 octombrie 2021, 15:49)

      Bitzer [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      Aici gasesti toate detaliile: https://www.puterea24.ro/economie/certificatul-verde-devine-obligatoriu-pentru-obtinerea-permisului-de-conducere-si-la-accesul-in-sediile-drpciv-211413.html
  • +15 (25 voturi)    
    oh no... (Luni, 25 octombrie 2021, 13:15)

    bancheru83 [utilizator]

    parca vad ce zice:inchideti toate scolile si lasati toate bisericile deschise....pai cam asta se intampla si in tarile musulmane!
    • 0 (0 voturi)    
      "se intampla si in tarile musulmane" (Marţi, 26 octombrie 2021, 6:53)

      Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui bancheru83

      Mare parte din ţările musulmane ne-au depăşit cu mult la vaccinare.
      Sursa: https://bit.ly/2ZwC6Fd
  • +27 (39 voturi)    
    In astia ar trebui sa avem noi incredere? (Luni, 25 octombrie 2021, 13:18)

    galeo [utilizator]

    Care au creat un haos total si nu raspund in niciun fel, nici macar cu functia?
  • +26 (40 voturi)    
    frumos (Luni, 25 octombrie 2021, 13:19)

    cucuveauamov [utilizator]

    nici macar dictatori nu pot fi din pricina incompetentei ... singura certitudine este incompetenta, dar nici aia nu e absoluta
  • -6 (18 voturi)    
    cand iti lipseste campul conceptual... (Luni, 25 octombrie 2021, 13:24)

    demaGOGU [anonim]

    ..minimal ptr a exprima corect in limba romana, o realitate simpla - un centru comercial! - recurgi la barbarisme gen "mall".

    totusi, Arafat ar fi trebuit sa stie ca are de-a face o populatie majoritat nealfabetizata nici macar la propriu.
  • +27 (31 voturi)    
    in continuare, imbecilitati! (Luni, 25 octombrie 2021, 13:27)

    Lukkian [utilizator]

    Cum se clasifica un magazin alimentar? daca are preponderent alimente? Multe magazine sunt mixte, spre ex la DM au si alimente, si produse de igiena, de copii etc.
    In plus, daca vreau sa-mi iau haine, nu pot fara certificat. Asta e normal? hai sa trecem putin peste statusul vaccinal si ne gandim putin la aceste chestiuni. Nu vi se pare ca deja se intrece masura? Daca am nevoie sa-i cumpar copilului ceva de imbracat si imi trebuie maine, deci nu pot comanda de pe net, nu mai pot sa fac asta pentru ca asa dicteaza dictatorii astia? Pai unde am ajuns fratilor!?! Poate imi trebuie caiete, carti, orice, you name it. Ce dracu e asta?
    • +15 (27 voturi)    
      Haine... (Luni, 25 octombrie 2021, 14:07)

      n4c [anonim] i-a raspuns lui Lukkian

      ...lasa hainele!

      Ti se strica plutitorul de la closet, nu poti intra in Dedeman sa-l inlocuiesti ca Dedeman nu e magazin esential. Ti se arde un bec, la fel. Ti se fisureaza o teava de apa prin casa, iar asa.

      Ce facem, stam fara lumina, apa, turnam cu galeata in closet (daca avem apa la robinet) ca toate astea nu-s "esentiale" in conceptia CNSU?
      • -3 (13 voturi)    
        Da (Luni, 25 octombrie 2021, 15:29)

        Popescul [utilizator] i-a raspuns lui n4c

        Da, daca esti nevaccinat stai fara toate cele enumerate de tine sau le comanzi online. Alternativ, poti intra la Dedeman daca vii cu test negativ.

        Vaccinarea NU trebuie sa fie obligatorie in opinia mea, insa cei care reprezinta un potential pericol public tre sa stea acasa. Pot comanda online din varful patului, ca n-au canon sa iasa din casa pentru a umbla teleleu prin oras.

        Cei care nu sunt "cuminti", raman in casa. Frumos, elegant. Cat de cat.
    • +1 (5 voturi)    
      In plus (Luni, 25 octombrie 2021, 14:12)

      Aeroporcul [utilizator] i-a raspuns lui Lukkian

      Un mall are restaurante.
    • +7 (15 voturi)    
      haine,pantofi..ciuciu (Luni, 25 octombrie 2021, 14:17)

      larkinsen [utilizator] i-a raspuns lui Lukkian

      Pai dupa mintile lor "luminate" hainele,pantofii si chestiile de uz zilnic sunt neesentiale.domne.Adica se poate umbla si in curu gol.Partea trista e ca niciunul din reporterii aia n-a avut minimul de inteligenta ca sa puna pe tapet si aceasta chestiune vitala,esentiala.Pe ei ii interesau mall-ul si starea civila.
      La fel si cu frizeriile private unde sunt cate doi angajati...deci conform cu cele spuse de idioti,daca sunt sub 50 de angajati poti intra si fara rahatul asta verde discriminatoriu si anti uman.Nimeni nu stie..poti sa mi mergi sa te tunzi ?Sau iti suni frizerul si ii zici:sorry mate,m-ai pierdut ca si client.
      • -1 (11 voturi)    
        Solutii (Luni, 25 octombrie 2021, 15:02)

        Mih222001 [anonim] i-a raspuns lui larkinsen

        Solutii sunt la toate aceste dileme:

        1. Te vaccinezi pentru a reduce posibilitatea de a ocupa un pat de care e posibil sa aiba altul nevoie
        2. Daca tu nu poti sa te vaccinezi, din varii motive, o face cineva din familie care merge pentru tine la mall sa ia pantofi
        3. Te testezi si te duci sa-ti iei pantofi.

        Lista poate continua. Dar cred ca putem incepe cu baza - vaccinare si n-ai probleme. In Franta nu intrai la metrou fara el. Din vara.
      • -1 (11 voturi)    
        Te poti testa (Luni, 25 octombrie 2021, 15:31)

        Popescul [utilizator] i-a raspuns lui larkinsen

        Te poti testa, mare sef! P-asta n-ai vazut-o, nu? Nu esti vaccinat si vrei sa iesi din patratica ta, faci teste pana la loc comanda. Vaccinarea nu-i obligatorie, dar nici n-ai canon sa raspandesti molima. Nu esti cuminte, ramai consemnat in cutiuta ta.

        Hai ca va-nsir ca pe margele. Altul la masa! Next!
      • +3 (7 voturi)    
        stai ca apare imediat un progresist (Luni, 25 octombrie 2021, 15:52)

        Gogu_cel_viteaz [utilizator] i-a raspuns lui larkinsen

        sa iti spuna cat de inapoiat esti ca nu ai cont Emag Genius si ca nu ai habar sa faci comenzi online
        • +1 (9 voturi)    
          Cumintenia pamantului (Luni, 25 octombrie 2021, 16:49)

          Popescul [utilizator] i-a raspuns lui Gogu_cel_viteaz

          Cine nu-i cuminte si nu se vaccineaza si nici nu se testeaza, ramane in casa. Si fara istericale, ok?. Nu-i baga nimeni sula-n coaste sa se vaccineze, dar poate sade mumos in propria-i cutiuta. O sa aiba timp sa deschida o carte si alta in afara de cea de joc. Mai gateste ceva. Se obisnuieste el si cu noua ordine. Si totul executat frumos, chirurgical. Cum zic.
    • -1 (9 voturi)    
      orice om (Luni, 25 octombrie 2021, 16:01)

      hash [anonim] i-a raspuns lui Lukkian

      cu o farama de minte isi face un plan si nu traieste de azi pe maine.

      ca ii pasa virusului ca tu n-ai haine!

      or fi guvernantii tampitzi, dar in chestiunea asta chiar nu-i de gluma. bune-proaste, bine ca s-au luat niste masuri. morcov a tot fost, acum trebuie si o tzara de batz.
  • +21 (25 voturi)    
    Haos organizat! (Luni, 25 octombrie 2021, 13:27)

    DomnuTrandafir [utilizator]

    "Guvernul mieu" munceşte,
    "Guvernul mieu" nu gandeşte!
  • +27 (31 voturi)    
    Marș, bă, acasă! (Luni, 25 octombrie 2021, 13:31)

    IoPaNet [utilizator]

    Ne-am săturat de incompetenți! Nu mai ai ce să ne explici...
    • 0 (2 voturi)    
      a facut scola online, pardon a fost in vacanta (Luni, 25 octombrie 2021, 15:41)

      hopsinoi [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

      non stop
  • +17 (23 voturi)    
    :))) (Luni, 25 octombrie 2021, 13:32)

    balex [utilizator]

    aștia sunt aia care ne râdeau în față cu analfabetismul funcțional și testele PISA?
  • +11 (23 voturi)    
    Farmaciile? (Luni, 25 octombrie 2021, 13:32)

    Forester [utilizator]

    Sunt magazine nealimentare, imi trebuie certificat?
    Dar in centrele de vaccinare, nu imi trebuie certificat?
    Dobitocilor!
    • -2 (10 voturi)    
      Farmaciile sunt esentiale (Luni, 25 octombrie 2021, 14:56)

      MMviena [utilizator] i-a raspuns lui Forester

      Sunt de acord: Arafat este un dobitoc.
      Dar tu care nu te-ai vaccinat pana acum, ce esti?
      Iti zic eu: DOBITOC
  • -5 (11 voturi)    
    dar (Luni, 25 octombrie 2021, 13:35)

    Ionnut [utilizator]

    Pentru transportul in comun nu se aplica nici o restrictie? Ieri, Duminica in autobuzele de la Obor efectiv masinile erau pline, inghesuite, ma gandesc ca in cursul saptamanii e la fel. Deci segmentul asta nu intra deloc sub ochii autoritatilor?
  • +15 (17 voturi)    
    De ce nu baga testul de anticorpi pentru trecuti? (Luni, 25 octombrie 2021, 13:38)

    Lok [utilizator]

    Adica sa intre la Certificat. Ca ar fi vreo 3 milioane care au avut boala refuza vaccinu cu sfintenie dar nu s-ar supara la un test de anticorpi.
    • -3 (7 voturi)    
      Nu se poate (Luni, 25 octombrie 2021, 15:06)

      bcsb [utilizator] i-a raspuns lui Lok

      testul de anticorpi ii transforma in mutanti, sterilitate 4 generatii
    • +5 (5 voturi)    
      Dar de ce (Luni, 25 octombrie 2021, 15:07)

      noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui Lok

      nu intra testul PCR sau antigen in certificatul verde?!

      Ca nu are treaba cu preventia ci cu vaccinarea cu orice pret....
    • -5 (7 voturi)    
      pentru ca (Luni, 25 octombrie 2021, 15:56)

      hash [anonim] i-a raspuns lui Lok

      imunitatea dobandita dupa boala e mult mai scazuta decat cea accentuata de vaccin.

      fa vaccinul ala odata ca nu te omoara.
      • +2 (2 voturi)    
        mda (Luni, 25 octombrie 2021, 21:18)

        spy [utilizator] i-a raspuns lui hash

        numai vreo 10.000 morti in SUA
    • +4 (4 voturi)    
      nu-i chiar asa (Luni, 25 octombrie 2021, 15:56)

      Gogu_cel_viteaz [utilizator] i-a raspuns lui Lok

      mai relevanta ar fi testarea pentru celule B, cele care au memoria si capacitatea sa produca anticorpii pentru un anumit tip de virus. Studiice cele mai recente arata ca nivelul de anticoropi scad in timp atat la vaccinati cat si la cei trecuti prin boala insa in randul celor din urma, pe masura ce trece timpul nivelul de celule B capabile sa produca anticorpi anti cov creste.
      • 0 (0 voturi)    
        Fie ce vrei tu sa fie testat. (Luni, 25 octombrie 2021, 16:42)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui Gogu_cel_viteaz

        Ideea este ca ar putea sa umple cu certificate cu imunitate pe bune dupa o campanie pe care nici nu o platesti. Adica ar multumi o tona de nevaccinati si in acelasi timp ar da frumos si ca solutie politica de scapare a pandemiei.
        • +2 (2 voturi)    
          ar fi inca ceva facut doar ca sa fie facut (Luni, 25 octombrie 2021, 18:48)

          Gogu_cel_viteaz [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          nu ar fi o masura potrivita. ar fi inca un heirup de dragul de a arata ca faci ceva. Problema e ca toate deciziile au ajuns sa fie luate dpdv politic si nu pe criterii obiective. De ce sa fac dovada de anticorpi daca organismul nu mai are anticorpi dar e capabil sa produca anticorpi? Ce fac atunci!? mai bag o doza de vaccin ca sa produc ceva de care nu am nevoie la momentul respectiv si imi si slabesc organismul in fata altor maladii!?
          Iar in cele din urma tot nu s-ar rezolva problema de baza: introducerea certificatului verde. E un afront la adresa libertatii si drepturile fundamentale ale oricarui individ. Istoria ne arata ca oriunde s-a implementat asa ceva lucrurile nu au sfarsit bine, sau tarile in care exista asa ceva inca dinainte de pandemie (cough cough... verzi China) nu sunt exemple de state in care ai dori sa traiesti.
          • 0 (0 voturi)    
            Dar la ce sa ii ai si pe aia pe cap (Marţi, 26 octombrie 2021, 8:11)

            Lok [utilizator] i-a raspuns lui Gogu_cel_viteaz

            Politic vorbind. Ca toata impingerea de certificat oricum le miroase a manareala decat pandemie. Scazi din conspiratii doar din miscarea asta de PR ca oricum trecutii nu se imbolnavesc ca si vaccinatii.
            • 0 (0 voturi)    
              ideea e ca (Marţi, 26 octombrie 2021, 10:20)

              Gogu_cel_viteaz [utilizator] i-a raspuns lui Lok

              daca deja cautam formule de compromis ca sa integram certificatul verde in asa fel incat mai multa lume sa fie "multumita", am dat-o serios in bara. Un asemenea document nu are ce cauta intr-o democratie iar cei care propun asa ceva ar trebui declarati drept fascisti si cel putin zburati din orice functie publica
              • 0 (0 voturi)    
                Nu incerc sa sustin ideea certificatului (Marţi, 26 octombrie 2021, 13:10)

                Lok [utilizator] i-a raspuns lui Gogu_cel_viteaz

                Doar sa stabilesc care e scopul lui. Si cand ai unii care nu prezinta nici un risc pentru societate dar ii tii afara. E panarama.
                Cand spun ca "de ce nu facem aia.." e pentru a pune o intrebare de bun simt.
  • +3 (7 voturi)    
    oricum nu respecta nimeni nimic (Luni, 25 octombrie 2021, 13:38)

    AES [utilizator]

    Azi la Dedeman nu mi-a cerut nimeni nimic, nici macar ala care "lua temperatura" nu era in post....
  • +10 (10 voturi)    
    Probabil? (Luni, 25 octombrie 2021, 13:45)

    Ursuletul de Plus [utilizator]

    "La Starea Civilă vor merge, probabil, testați. "
    Nici acum nu sunt in stare sa zica ceva clar? Maine va mai face o declaratie, in care o sa zica "Mirii si nasii e clar, trebuie. Fotograful si domnisoarele de onoare, probabil"
  • +17 (17 voturi)    
    ziaristii - cascadorii rasului (Luni, 25 octombrie 2021, 13:49)

    Fuscus [anonim]

    ala de la Hotnews citea din comunicatul CNSU si Arafat i-a atras atentia ca in Monitor scrie altceva. reporterul:"dvs de unde cititi!?":))) el era parasutat acolo... trimis in misiune...:))))))
  • +12 (16 voturi)    
    Incompetenti (Luni, 25 octombrie 2021, 13:54)

    Coco Whistle [utilizator]

    Oare nu ne-am saturat? De ce nu sint dati afara daca nu pleaca ei de buna voie?
  • +21 (23 voturi)    
    Concediati incompetentii!!! (Luni, 25 octombrie 2021, 13:57)

    RamoM [utilizator]

    Cum adica au fost neintelegeri juridice? Nu credeti ca e cazul ca in situatia curenta, totul sa fie clar? Concediati juristii. Angajati pe unii care sunt in stare sa scrie o ordonanta clara, care sa nu lase loc la interpretari. E penibil! Nu sunteti SRL-ul din coltul strazii care vinde covrigi. Sunteti Guvernul Romaniei! Nu exista scuza pentru aceste balbaieli.
  • +12 (16 voturi)    
    dedeman/hornbach (Luni, 25 octombrie 2021, 13:58)

    Kronaakh [utilizator]

    bun, si totusi, ramane o intrebare esentiala: daca eu nevaccinat, locuiesc singur intr-un apartament si mi se sparge teava de apa, eu tre sa stau minim 30 zile cu teava rupta in casa, pt ca nu am acces in dedeman sau hornbach pt a lua materiale pt reparat?!

    pe zi ce trece, sunt mai tampiti astia...
    • -1 (7 voturi)    
      Sau (Luni, 25 octombrie 2021, 15:37)

      Popescul [utilizator] i-a raspuns lui Kronaakh

      Sau te testezi, sefule! Daca nu te vaccinezi si vrei sa iesi din casa, te testezi pana la loc comanda. Te testezi azi, te testezi maine, te testezi chiar si dupa-amiaza daca vrei sa iesi. Te mai testezi o data seara daca vrei la restaurant. Care-i baiul? Nu te-a obligat cineva sa te vaccinezi. Exista alternative. Sau ramai cu teava sparta. Pune si tu un lighean, ceva.
      • +4 (4 voturi)    
        daa (Luni, 25 octombrie 2021, 17:38)

        Kronaakh [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

        conform legislatiei din HG, nu am voie sa intru, nici cu test... nu ca ar fi rentabil sa dai 40 lei pe un test si sa iei un furtun de 3 lei dup-aia...
    • -3 (7 voturi)    
      daca iei covid si faci urat, (Luni, 25 octombrie 2021, 15:54)

      hash [anonim] i-a raspuns lui Kronaakh

      tzeava va fi ultima ta problema.
    • 0 (8 voturi)    
      asta-i doar inceputul (Luni, 25 octombrie 2021, 15:59)

      Gogu_cel_viteaz [utilizator] i-a raspuns lui Kronaakh

      In Italia, tara cu procent de vaccinati de peste 70% ai nevoie de ceritficatul verde ca sa poti lucra si de acasa.
  • +15 (17 voturi)    
    alo, alo, domnii care ati jurat pe Constitutie, (Luni, 25 octombrie 2021, 13:59)

    nick1587873340950 [utilizator]

    Art. 16 – Egalitatea în drepturi

    (1) Cetăţenii sunt egali în faţa legii şi a autorităţilor publice, fără privilegii şi fără discriminări.
    (2) Nimeni nu este mai presus de lege.
    (3) Funcţiile şi demnităţile publice, civile sau militare, pot fi ocupate, în condiţiile legii, de persoanele care au cetăţenia română şi domiciliul în ţară. Statul român garantează egalitatea de şanse între femei şi bărbaţi pentru ocuparea acestor funcţii şi demnităţi.
    (4) În condiţiile aderării României la Uniunea Europeană, cetăţenii Uniunii care îndeplinesc cerinţele legii organice au dreptul de a alege şi de a fi aleşi în autorităţile administraţiei publice locale.

    Adica TU ne spui noya ca o HG data de un guvern demis, cu incalcarea Constitutiei, e LEGALA ? Mai, mai, pe ce lume traiesti ?
  • +9 (11 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 25 octombrie 2021, 14:05)

    [anonim]

  • +3 (3 voturi)    
    :) (Luni, 25 octombrie 2021, 14:09)

    Novac [anonim]

    cum va fi aplicata legea la senatori si deputati???

    cum va fi oprita duamna sosoaca sa intre in parlament cand ea nu a putut fi obligata sa respecte legea privind purtarea mastii in spatiile inchise?
  • +10 (10 voturi)    
    Ordo ab chao (Luni, 25 octombrie 2021, 14:10)

    Mazeta [utilizator]

    Nu vă lăsați manipulați. Haosul este creat intenționat pentru a deschide calea dictaturii. Este și multă incompetență (special au fost selectați oameni servili și nepregătiți), dar scopul imediat este inducerea haosului.

    Curând oamenii vor cere singuri ordine și o „mână forte”.
    • -4 (4 voturi)    
      Ordo ab chao (Luni, 25 octombrie 2021, 15:01)

      MMviena [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Nu iti este rusine sa vorbesti de dictatura?
      Au uitat de Ceausescu?
      Pai daca se pregateste de dictatura, Mai puteai tu si altii idioti ca tine sa urlati ManipulareDictatura.
      Rusine
    • +1 (1 vot)    
      Statul e slab (Marţi, 26 octombrie 2021, 7:12)

      Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Politicienii au minimizat problema, au spus că am învins pandemia.
      Politicienii nu au avut curajul să ia din timp măsuri dure şi nepopulare.

      Din toate astea, conspiraţioniştii trag concluzia că trebuie să ne temem de....DICTATURĂ
      • -1 (1 vot)    
        Tu crezi ca de la stat vin toate ideile de mai sus (Marţi, 26 octombrie 2021, 16:50)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui Bandolino

        Chiar crezi ca le pasa lor de certificat?
        • +2 (2 voturi)    
          Le pasă de certificat (Marţi, 26 octombrie 2021, 19:10)

          Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          aşa cum îţi pasă ţie de morţii covid.
  • +6 (8 voturi)    
    Stiti ca nici masca pe strada nu-i in HG, da? (Luni, 25 octombrie 2021, 14:17)

    Concediati_Bugetarii [utilizator]

    Si nici nu-i HG. E hotarare de modificare a HG-ului prin prim-ministru interimar, care nu poate sa dea HG-uri.
  • +4 (8 voturi)    
    Scolile inchise (Luni, 25 octombrie 2021, 14:26)

    winston_smith [utilizator]

    Malluri deschise. Cand vor inchide mallurile si raman scolile deschise, voi alerga la vaccinare. E clar, molima e reala, pericolul la fel. Dar probabil ca mallurile nu se inchid nici daca vine ciuma bubonica.
  • +7 (7 voturi)    
    si jurnalistii (Luni, 25 octombrie 2021, 14:33)

    AlinP [utilizator]

    Unii de ei nu au nici o treaba cu realitatea. Dovedesc asta prin intrebarile care le pun. De remarcat si incompetenta intervievatului care clar e depasit.
  • +9 (15 voturi)    
    cand o sa vad un jurnalist care sa intrebe ... (Luni, 25 octombrie 2021, 14:35)

    GNG [utilizator]

    Care este rolul carantinei de noapte? Este virusul mai periculos pe timpul noptii? Circula numai noaptea, fiind "provenit" de la liliac? Cum se raspandeste cand toate strazile sunt pustii???
    • -5 (7 voturi)    
      rostul (Luni, 25 octombrie 2021, 15:53)

      hash [anonim] i-a raspuns lui GNG

      este sa te duci sa te vaccinezi, oricat de pasare de noapte ai fi.
    • -3 (5 voturi)    
      rostul? (Luni, 25 octombrie 2021, 16:52)

      kthor7 [utilizator] i-a raspuns lui GNG

      Rostul e ca am fost si suntem niste prosti si lasam niste handicapati sa ne conduca. Sistemul medical e in faliment si de vina sunt nevaccinatii. Eu l-as vaccina personal pe arafat cu toate vaccinurile, poate pleaca in Siria, unde l-as trimite in chiloti, cu o franzela sub brat, sa se stearga la fund pentru ca e neesential sa ai acces la hartie igienica.
    • -3 (3 voturi)    
      Hoții acționează noaptea. (Luni, 25 octombrie 2021, 18:53)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui GNG

      Ești hoț de ești așa de supărat?
  • +7 (7 voturi)    
    daca pe gura doar d-astea va ies... (Luni, 25 octombrie 2021, 14:39)

    maiorulmura [utilizator]

    ...oare in cap ce ati avut cand le-ati clocit?
    • +3 (3 voturi)    
      :)))) (Luni, 25 octombrie 2021, 15:15)

      balex [utilizator] i-a raspuns lui maiorulmura

      „vai, nu are lumea încredere în noi”

      pâi dacă numai tâmpenii fără logică debitați.
  • +4 (4 voturi)    
    Stai tu linistit (Luni, 25 octombrie 2021, 14:57)

    TrickyWicky [utilizator]

    Vei fi judecat corespunzator
  • +5 (9 voturi)    
    anul trecut pe vremea asta (Luni, 25 octombrie 2021, 15:00)

    tabita1 [utilizator]

    iti faceai un test de anticorpi fara sa fi avut un test pozitiv si puteai sa donezi plasma sa incerci salvarea unei sau unor vieti. acu vaccinul salvator e baza. sictir
  • +2 (2 voturi)    
    Benzinarie (Luni, 25 octombrie 2021, 15:11)

    Phineas Müller [anonim]

    Imi poate explica cineva cum vor ei să controleze alimentarea la benzinări ?
  • +2 (2 voturi)    
    care haos, totul e bine, imunizarea prin vaccin (Luni, 25 octombrie 2021, 15:40)

    hopsinoi [utilizator]

    merge bine, iar cea naturala prin virus la fel de bine.

    Ce nevoie avem ca elevii sa invete, o sa fie platiti de la buget ca si restul de nefunctionali.

    Curcile se intreba de ce elevii din Romania nu fac scola online? Raspuns :sa nu creasca haosul (entropia) in natura.
  • -1 (3 voturi)    
    numai mall-ul sa nu ni-l luatzi (Luni, 25 octombrie 2021, 15:52)

    hash [anonim]

    Cred ca se incearca sa se testeze conceptul. Daca nu sare lumea in strada din prima (doar se stie ca mall-ul este Mecca romanului, orice dar sa nu-i luam acest opiu), autoritatile se gandesc sa impuna obligativitatea certificatului verde si acolo.

    Vociferarile dovedesc cat de rupt e de realitate romanul de rand, ca nu-si da seaman ca e chiar groasa si trebuie sa se vaccineze.
  • +7 (9 voturi)    
    La un moment dat (Luni, 25 octombrie 2021, 15:53)

    Incomod3 [utilizator]

    toti cei responsabili, in fruntre cu arafat vor trebui trasi la raspundere... e inadmisibil sa se tolereze asemenea haos, abuzuri si umilinte...
    • +4 (6 voturi)    
      Bineinteles ca se va intoarce roata (Luni, 25 octombrie 2021, 16:13)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui Incomod3

      La un moment dat
  • +5 (7 voturi)    
    S-a bagat Iohanis (Luni, 25 octombrie 2021, 16:01)

    NinjaCHE [utilizator]

    Pana acu masurile erau ineficiente si stupide. A venit Ionhais si a convocat el stie ce discutii si masurile au devenit incoerente si chiar contradictorii.
  • +1 (3 voturi)    
    „Tovarăși, stați liniștiți la locurili voastre!” (Luni, 25 octombrie 2021, 17:02)

    ofCAER [utilizator]

    Că și în „România lucrului bine făcut” orișicare minune tăt tri zile ține!
  • 0 (0 voturi)    
    pina la urma (Luni, 25 octombrie 2021, 21:48)

    spy [utilizator]

    nevaciinatii impuri sursa tutror relelor din tara unde au acces? la farmacie si la piata?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by