„Testarea masivă e obligatorie în acest moment pentru a pune capăt pierderii de vieți”. Apelul medicului Beatrice Mahler

de D.D.     HotNews.ro
Vineri, 15 octombrie 2021, 9:48 Actualitate | Esenţial


Beatrice Mahler
Foto: AGERPRES
​Vaccinarea și carantinarea nu vor avea efectul scontat pe termen scurt, fără testare masivă, avertizează medicul Beatrice Mahler, care conduce spitalul „Marius Nasta”, din linia întâi în lupta cu COVID-19.

Beatrice Mahler a declarat că testarea rapidă, masivă, este absolut necesară, cel puțin în București, unde cifrele COVID-19 au explodat.

„Eu cred că în acest moment trebuie să alegem testarea masivă și cred că asta ar fi o soluție pentru tot Bucureștiul, cu teste rapide să facem un screening al populației. Dacă vreți, și la intrarea în magazinele mari, pentru că trebuie să facem testare cât mai mult în acest moment, pentru ca persoanele depistate pozitiv să rămână la domiciliu, să fie izolate și abia apoi politicul să decidă care este momentul de introducere al certificatului verde (…) Acum, atenția trebuie să fie îndreptată către cetățean și soluția pentru el este testarea, iar în momentul în care avem un val pandemic de așa amploare, testarea gratuită este obligatorie pentru a pune capăt acestor pierderi masive de vieți”, a declarat Mahler, la B1 TV.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















14479 vizualizari

  • +8 (48 voturi)    
    Pai (Vineri, 15 octombrie 2021, 9:53)

    noi2013 [utilizator]

    unde era madam Mahler acum 1-2 saptamani cand s-a scos testarea din certificatul verde?!

    Se pun restrictii pentru oamenii sanatosi care pot fi simplu dovediti prin testare, in schimb vaccinatii infectati sunt la liber
    • 0 (18 voturi)    
      Ce treaba are (Vineri, 15 octombrie 2021, 10:49)

      Laic [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

      testarea cu certificatul ?
      Doamna propune testarea pentru depistarea infectatilor si izolarea lor, certificatul are menirea sa confirme ca nu esti infectat.
      • +7 (15 voturi)    
        Si cum confirma certificatul ca nu esti infectat? (Vineri, 15 octombrie 2021, 12:30)

        IoPaNet [utilizator] i-a raspuns lui Laic

        S-a demonstrat deja si practic (stiintific era demonstrat de mult) ca vaccinatii se pot infecta - sunt destui vaccinati in spitale, sau chiar au parasit spitalele in saci negri...
        Deci, cum ar putea confirma un certificat, care confirma ca te-ai vaccinat, ca nu esti infectat la momentul respectiv?
        Certificatul este un instrument politic de presiune pentru a te vaccina si atat. In rest, nu confirma nimic...
        • +2 (8 voturi)    
          In plus (Vineri, 15 octombrie 2021, 13:23)

          Aeroporcul [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

          Ca vaccinat poti da infectia celorlalti.
        • -2 (4 voturi)    
          Este mai putin (Vineri, 15 octombrie 2021, 17:30)

          Laic [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

          probabil sa fii infectat cu certificat decat fara. Si asta s-a demonstrat stiintific.
          • +1 (1 vot)    
            sta e gindire de gradinita ? (Vineri, 15 octombrie 2021, 18:38)

            nick1587873340950 [utilizator] i-a raspuns lui Laic

            "Este mai putin probalil .." iar atunci de ce se vrea testare "masiv" ? pentru ca "Este mai putin probabil sa fii infectat fara simptome " ?!?
    • +4 (10 voturi)    
      statul roman nu e in stare sa tunda iarba in Buc (Vineri, 15 octombrie 2021, 10:58)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

      anul asta s-au sarbatorit 100 de ani de la infiintarea operei romane, le-a luat cateva luni sa tunda iarba in fata operei

      dar au lasat zona verde dezastru, mizerabila.

      asa s-a sarbatorit aniversarea celor 100 de ani in centrul bucurestiului.
    • 0 (16 voturi)    
      ai vazut multi vaccinati infectati? (Vineri, 15 octombrie 2021, 12:53)

      Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

      nu renuntati la marota asta odata?
      • +3 (7 voturi)    
        INSP (Vineri, 15 octombrie 2021, 13:10)

        copci [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

        A vazut INSP. 28%, cand snt 30% vaccinati in total. Nu mai credem acum nici in datele oficiale?
        • 0 (2 voturi)    
          datele oficiale iti spun sa te vaccinezi (Sâmbătă, 16 octombrie 2021, 8:06)

          Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui copci

          ca retorica voastra anti va continua si peste 10 ani , nu ma indoiesc deloc.
      • +3 (7 voturi)    
        In Cehia (Vineri, 15 octombrie 2021, 13:24)

        Aeroporcul [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

        In spitale 2/3 sunt nevaccinati si 1/3 vaccinati cu schema completa. Sa crezi ca cehii sunt alt genotip uman?
    • +5 (9 voturi)    
      exact (Vineri, 15 octombrie 2021, 13:20)

      GigiKent_ro [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

      au lasat vaccinatii sa raspandeasca boala linistit iar pe testatii negativ i-au inchis in case... complet ilegal si fara nici o noima... pai singurii care nu raspandesc sunt negativii si tocmai pe ei ii inchid??
      acum se vede clar ca solutia sa lasi vaccinatii sa umble pe unde vor, e total gresita, dar era la mintea cocosului, si din pacate s-au pierdut vieti
      • -1 (3 voturi)    
        Gigi, îți spun un secret. (Vineri, 15 octombrie 2021, 17:41)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui GigiKent_ro

        Unul vaccinat nu se mai ferește prea mult, știind că are anticorpii pregătiți și estre protejat. Oamenii sunt cum sunt și unii nu le pasă de ceilalți. Este bine să te vaccinezi, ori să te ferești de toți. Nu știi cine-i vaccinat și cine nu-i și vaccinatul are șansa să nu ajungă în spital chiar dacă ia COVID. Sunt puțini cei vaccinați care ajung în spital și au probleme Sunt dintre cei bolnavi cu toate bolile, că, și dacă ar sta numai în casă nu ar scăpa. Vaccinul îți dă o șansă, nu te scapă, nu te face mai deștept, mai civilizat, mai omenos. Te scapă de frică și este și frica importantă în situația de acum. Din cauza fricii poți face tratamente care să îți facă rău în loc de bine.
  • -7 (25 voturi)    
    OK (Vineri, 15 octombrie 2021, 9:56)

    Ionnut [utilizator]

    Faci testul rapid, lent de care vrei tu si dupa o sa vezi ca romanul face tot ce il taie capul, cati retaileri crezi tu ca o sa refuze accesul daca nu ai test, crezi ca exista destui oameni ca sa faca asta? cu aia care sunt pozitivi ce facem, ii izolam acasa sau doar le 'recomandam' sa stea acasa, ca in ultimul timp nu am mai auzit nimic de izolarea la domiciliu.

    Du-te la asta masa cu debitezi acolo
    Beatrice Mahler.
    • 0 (2 voturi)    
      Nu e vorba de intrat in magazin (Vineri, 15 octombrie 2021, 12:35)

      Gigel cu elefantii [utilizator] i-a raspuns lui Ionnut

      Testul da rezultat in 5-10 minute, depinde de test. Motivul e altul: te testeaza, le dai nr. de telefon si daca iese testul pozitiv iti spun sa stai in casa.
  • -1 (13 voturi)    
    Lol (Vineri, 15 octombrie 2021, 10:01)

    HP [utilizator]

    Nu.
  • +7 (39 voturi)    
    Hmmm (Vineri, 15 octombrie 2021, 10:04)

    Sah [utilizator]

    Pai cum??
    Nu vaccinarea rezolva toate problemele vietiii, in timp ce testarea nu se punea??
  • -5 (19 voturi)    
    sunt pline locurile publice de testati pozitiv! (Vineri, 15 octombrie 2021, 10:04)

    Antenistontel [utilizator]

    la momentul asta ajuta doar pentru triere la internari, in rest, dumnezeu cu mila!
    doar accesul cu certificat verde mai poate fi util, pentru ca ii protejeaza pe acei nevaccinati care inca nu sunt pozitivi.
    • +1 (1 vot)    
      problema e simpla, (Vineri, 15 octombrie 2021, 18:41)

      nick1587873340950 [utilizator] i-a raspuns lui Antenistontel

      stai in caa, cine te pune sa hoinaresti, daca tremuri de frica ?
  • +8 (16 voturi)    
    Sunt pe stoc (Vineri, 15 octombrie 2021, 10:07)

    traianw [utilizator]

    Intrebare: care sunt firmele importatoare de teste rapide? O investigatie Hotnews, DNA sau Recorder ar fi utila. Desi, probabil, indezirabila.
    • +4 (10 voturi)    
      hah (Vineri, 15 octombrie 2021, 10:57)

      Point [utilizator] i-a raspuns lui traianw

      cine stie cine e in spate?
      ghici cine importa masti la nemti?
      exact sotul ministrului sanatatii.
      ma rog,s-o vedem si p-asta,insa de obsevat cum toti folosesc aceleasi cuvinte cheie:obligatoriu.
      btw:ce se mai aude cu cele 150 mil de vaccinuri?
  • -3 (9 voturi)    
    Corect (Vineri, 15 octombrie 2021, 10:10)

    winston_smith [utilizator]

    Sa inceapa trierea!
  • +10 (16 voturi)    
    aceasta idee (Vineri, 15 octombrie 2021, 10:11)

    Levellers [utilizator]

    trebuia discutata si adoptata inca de la inceputul verii.
    • +4 (8 voturi)    
      A fost discutata si agreata (Vineri, 15 octombrie 2021, 10:42)

      traianw [utilizator] i-a raspuns lui Levellers

      cu multi ani in urma. Vezi documentele scurse "pe surse".
      Stati linistiti in casele voastre, totul decurge conform planului.
  • +12 (22 voturi)    
    Testarea era din prima zi de covid esentiala (Vineri, 15 octombrie 2021, 10:14)

    Gryphus [utilizator]

    dar statul roman e condus de incompetenti, inclusiv la nivelul institutiilor unde sunt angajati medici
  • +3 (19 voturi)    
    Cituleeee, nebunuleeee (Vineri, 15 octombrie 2021, 10:26)

    salvatore [utilizator]

    I-auzi ba ce zice tanti doctor. 'Cea ca sa faci testare masiva bai nimeni in drum, macar acum dupa un an juma' de la debutul pandemiei sa iei si tu masurile care se impun. Testeaza bai ingramaditule la minte.
  • -8 (22 voturi)    
    Testarea masivă = 0 (Vineri, 15 octombrie 2021, 10:26)

    ploiesteanu [utilizator]

    Cretinii pozitivi conspiraționiști nu vor respecta nimic, bani aruncați pe fereastră. Iar cei negativi pot lua virusul după 2 minute de la părăsirea cabinetului unde a fost testat.
    • 0 (2 voturi)    
      E utila (Vineri, 15 octombrie 2021, 12:38)

      Gigel cu elefantii [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

      macar pentru ca unii vor fi convinsi sa stea in casa, iar altii vor umbla mai putin peste tot.
      • -1 (1 vot)    
        Peste câțiva ani (Vineri, 15 octombrie 2021, 17:34)

        ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui Gigel cu elefantii

        vor apărea pe străzi automate de testare covid, numa´ bagi fisa și scoți limba la el și gata rezultatul. Dacă ai covid sună o alarmă și într-o secundă apare un echipaj de te umflă. Glumesc amar. Scăpăm noi într-un fel și de beleaua asta.
  • +9 (21 voturi)    
    Testarea masivă gratuită (Vineri, 15 octombrie 2021, 10:28)

    IoneI [utilizator]

    trebuie începută cât mai curând! Cea mai mare parte a cetățenilor activi sunt purtători asimptomatici, fie ei vaccinați sau nu. Toți aceștia vor avea teste pozitive!
    • +2 (12 voturi)    
      o minciuna (Vineri, 15 octombrie 2021, 10:45)

      traianw [utilizator] i-a raspuns lui IoneI

      Realitatea dovedita stiintific ("sa credem in stiinta") a demonstrat ca asimptomaticii nu transmit virusul (pentru ca sistemul lor imunitar a functionat la parametri optimi si nu a permis virusului sa se multiplice in organism, astfel ca incarcatura virala "la purtator" este neglijabila).
      • +4 (8 voturi)    
        Vorbesc din experiența (Vineri, 15 octombrie 2021, 12:46)

        IoneI [utilizator] i-a raspuns lui traianw

        proprie, nu din așa zisa „știință” - care dacă ar fi fost cu adevărat știință, am fi scăpat de mullt timp de virus. Asimptomatic = fără simptome, dar nu și fără virus. Numai un procent din populație dezvoltă simptome evidente la acest virus.
    • +1 (1 vot)    
      . (Vineri, 15 octombrie 2021, 12:39)

      Gigel cu elefantii [utilizator] i-a raspuns lui IoneI

      Daca ar fi asa, s-ar termina rapid epidemia. Dar nu e cazul. Majoritatea oamenilor n-au virusul.
    • -1 (1 vot)    
      Nu se poate face. (Vineri, 15 octombrie 2021, 17:43)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui IoneI

      Nu ai cu cine.
    • 0 (0 voturi)    
      purtatori asimptomatici , te doare capul (Sâmbătă, 16 octombrie 2021, 11:46)

      Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui IoneI

      psihiatria nu va ajuta oare?
  • +3 (33 voturi)    
    E o prostie (Vineri, 15 octombrie 2021, 10:29)

    Un cititor [utilizator]

    1. Persoanele injectate nu vor fi testate și deci vor continua să infecteze și să răspândească virusul
    2. Asimptomaticii oricum nu transmit virusul iar cei cu simptome oricum nu circulă.
    3. Virusul se răspândește de cele mai multe ori în mediul familial, că dacă s-ar răspândi prin magazine înseamnă că masca și verificarea temperaturii n-au niciun efect.
    4. Pandemia regresează de la sine oricum, mai repede sau mai târziu, ca orice viroză.
    5. Limitarea accesului in diverse locuri nu va face decât să provoace scăderea încrederii oamenilor in sistem care va conduce la un consum mult mai mic si deci la un recul in economie.
    6. Nu există o corelație directă între aplicarea restricțiilor și numărul de decese.
    7. Un astfel de anunț va determina creșterea preturilor la teste, teste care la rândul lor se știe ca nu au un grad de încredere foarte ridicat. Acest lucru va determina oamenii sa renunțe la testare. Deci numărul de cazuri va scădea artificial.
    8. Doamna care vorbește e numita politic si n-are nicio treabă să-si dea cu părerea.
    • +4 (10 voturi)    
      wow (Vineri, 15 octombrie 2021, 10:44)

      Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      cel mai solid, logic si de bun simt comentariu pe care l-am vazut pe hotnews de multa vreme.

      esti ca o raza de lumina intr-o lume psihotica in care oamenii sub influenta torturii emotionale aplicata de 2 ani prin televizor si-au pierdut orice urma de ratiune si acum cer nazism sanitar cu toata fiinta lor.
    • +7 (9 voturi)    
      pct. 8 (Vineri, 15 octombrie 2021, 10:48)

      traianw [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      Poate ca are interese?
      Deja e de notorietate faptul ca a primit sponsorizari de la firmele BigPharma. Vezi informatiile oficiale de pe anm.ro.
    • 0 (2 voturi)    
      . (Vineri, 15 octombrie 2021, 12:42)

      Gigel cu elefantii [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      1. E greu de aplicat si cam inutil. Doar daca nu sunt destule teste pot fi scutiti vaccinatii. Altfel, mai eficient e sa fie testati toti.
      2. Asta e o generalizare teoretica, n-are treaba cu realitatea.
      4. Daca mai apare o tulpina si o luam de la capat...
      • +3 (3 voturi)    
        In principiu (Vineri, 15 octombrie 2021, 14:46)

        Un_cetatean_oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Gigel cu elefantii

        Doar unii o iau de la capat.

        Cei trecuti prin boala pot sta linistiti....gradul de reinfectare este infim ...nu numai la noi, ci peste tot in lume...

        Parerea mea este daca erau izolati si vaccinati la timp cei stiuti vulnerabili, majoritatea treceau fluierand prin boala si acum era lejer....

        Dar, deh ..incompententi, corupti, oite fricoase....cocktail Molotov, ce mai tura vura
  • +1 (11 voturi)    
    ///// (Vineri, 15 octombrie 2021, 10:34)

    costicatrombon [utilizator]

    Testare aleatorie. La fiecare 15 minute alegi 5 insi le oferi un cupon de cumparaturi de 50 lei si le faci teste. In cateva zile afli care ar fi incidenta reala.
    • +1 (1 vot)    
      Buna idee, (Vineri, 15 octombrie 2021, 12:44)

      Gigel cu elefantii [utilizator] i-a raspuns lui costicatrombon

      nu stiu de ce ti-ai luat minusuri. Oricum, acum conteaza mai mult sa pui frana epidemiei, daca ajuta sa cunosti incidenta reala, e bine.
  • +1 (13 voturi)    
    Lol (Vineri, 15 octombrie 2021, 11:27)

    HP [utilizator]

    Sigur, o sa ma testez zilnic ca asa viseaza nu stiu ce imbecil, cu gripa lor mizerabila.

    Scoateti baaaaa restrictiile ca o sa venim sa va calcam pe cap, sa va iasa fumurile astea PC din ele.
    • -8 (8 voturi)    
      . (Vineri, 15 octombrie 2021, 12:45)

      Gigel cu elefantii [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Sa scoata si tubulatura de la ATI? Sa opreasca pompele de oxigen?
  • +2 (8 voturi)    
    Utopie (Vineri, 15 octombrie 2021, 11:42)

    Bucuresteanul_Bezmetic [utilizator]

    N-avem bani de PCR la toata lumea, iar testele rapide sunt destul de imprecise, am si eu un prieten cu un test antigen negativ si un PCR pozitiv, recoltate la vreo 5 ore distanta, si am mai auzit de multe cazuri la fel.
    • +4 (4 voturi)    
      pai, atunci, am solutia: (Vineri, 15 octombrie 2021, 12:30)

      traianw [utilizator] i-a raspuns lui Bucuresteanul_Bezmetic

      sa se testeze fiecare om, pana iese pozitiv si la PCR dar si la test rapid!
    • +1 (1 vot)    
      . (Vineri, 15 octombrie 2021, 12:47)

      Gigel cu elefantii [utilizator] i-a raspuns lui Bucuresteanul_Bezmetic

      E o situatie tipica. Testele rapide pot da falsi negativi. In schimb nu prea dau falsi pozitivi. De-aia pot fi foarte utile daca sunt aplicate in mod repetat (nu zilnic, ca n-are rost probabil, ci de 1-2 ori pe saptamana). Mai pot scapa pozitivi de test, dar cu timpul sunt filtrati destul de eficient.
  • +2 (10 voturi)    
    Vaccinarea masiva obligatorie (Vineri, 15 octombrie 2021, 13:13)

    cristi_an [utilizator]

    Testarea e fix paracetamol pentru cancer
  • 0 (0 voturi)    
    Da,e o solutie (Vineri, 15 octombrie 2021, 14:16)

    Magazino [utilizator]

    doar daca se face testare masiva pentru anticorpi.Testul rapid de antigen,poate, doar in conditii epidemiologice specifice sau de simptomatologie specifica sau la libera alegere.
  • +2 (2 voturi)    
    Sa fie! (Vineri, 15 octombrie 2021, 17:41)

    Mihail. [utilizator]

    Precum testarea masiva de la Untold.
  • +2 (4 voturi)    
    Cu ce va ocupati, madame Mahler? (Vineri, 15 octombrie 2021, 19:26)

    Iorgovan [utilizator]

    In perioada 9 sept. 2021 – 12 sept. 2021 - Untold - cel mai mare festival post-pandemie??
    Dar multimea de experti si grijulii, ei cu ce se ocupau?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by