Spitalele publice suspendă, pentru 30 de zile, internările și operațiile care nu sunt urgențe

de C.D.     HotNews.ro
Luni, 4 octombrie 2021, 21:03 Actualitate | Esenţial


Raed Arafat
Foto: Guvernul Romaniei
Spitalele publice suspendă, pentru 30 de zile, internările și operațiile care nu sunt urgențe, a anunțat luni șeful DSU, Raed Arafat. El a precizat că această măsură este luată din cauza crizei COVID.

„Suntem nevoiți să emitem un ordin pe 30 de zile care prevede ca managerii unităților publice cu paturi să dispună suspendarea internărilor pentru operații și alte tratamente care nu reprezintă urgență”, a precizat el.

Arafat a precizat că aceste măsuri nu se aplică pacienților oncologici, celor care fac dializă, gravidelor și urgențelor.

Măsurile sunt aplicabile pe baza analizei medicului curant de specialitate. Arafat a menţionat că medicul respectiv va argumenta în foaia de observaţie care este motivaţia medicală ce impune necesitatea internării pacienţilor.

"Adică, fiecare caz este analizat de medicul care tratează cazul respectiv şi decide dacă poate fi reprogramat, poate fi amânat sau dacă trebuie neapărat să fie tratat în această perioadă în unitatea respectivă", a precizat el.

Totodată, managerii unităţilor publice cu paturi vor distribui personalul care devine disponibil către structurile care tratează pacienţii COVID.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















30989 vizualizari

  • +42 (136 voturi)    
    antivaxxeri (Luni, 4 octombrie 2021, 21:05)

    satyr [utilizator]

    Multumim haur si tuturor conspirationistilor si antivaxxerilor
    • -20 (90 voturi)    
      China nu e de vina? Guvernul PNL nimic? (Luni, 4 octombrie 2021, 21:19)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui satyr

      defineste 'conspirationisti'
      • +17 (35 voturi)    
        definiția (Luni, 4 octombrie 2021, 21:39)

        radu_cloud [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        Păi... dom' profesor... conspiraționiștii sunt ăia care... cum ii zice... ăăă... ăia care zice că... că China e de vină :)
      • +32 (62 voturi)    
        Conspirationist= (Luni, 4 octombrie 2021, 21:59)

        gmb72 [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        =cretin care crede ca de fapt Covid-ul e o simpla gripa poate putin mai grava (pentru unii), si tot restul masurilor de combatere sunt inutile si sunt de fapt o CONSPIRATIE a miliardarilor lumii, impotriva propriilor sclavi pe care vor sa-i extermine fiindca abia asteapta sa se apuce ei de sapa, de surubarit in industrii, ca se cam plictisesc sa-si toace miliardele,
        =cretin care crede ca pandemia e de fapt o pLandemie destinata cresterii veniturilor companiilor Big Pharma sau si mai grav, vanzarii unui vaccin care ucide sau manipuleaza populatia prin 5G,
        =cretin care crede ca o simpla masca de protectie faciala, e de fapt o CONSPIRATIE menita sa ii ingradeasca lui dreptul de a respira si de a scoate sau baga pe gura prostiile de zi cu zi...
        =cretin care crede ca un vaccin din care s-au administrat deja peste 3 MILIARDE de doze in intraga lume, fara alte efecte adverse decat cele deja trecute in prospect, are totusi efecte adverse de care stie el mai bine, fiindca a facut si vazut analizele de la cele 3 000 000 000 de oameni vacinati deja....
        Cam asta inseamna conspirationist. A sustine insa ca la nivel mondial China poarta intreaga responsabilitate pentru propagarea pandemiei, nu e conspirationism, e doar realitate. Iar la nivel national,a ssustine ca guvernul PNL(+USR pentru o buna perioada) poarta INTREAGA vina pentru faptul ca majoritatea populatiei crede in ideile cretine propagate de conspirationisti, e iarasi o realitate, nu conspirationism: haosul deciziilor si baza lor mai mult politica decat stiintifica, a facut populatia sa creada in mesaje mai simple si mai usor de inteles - chiar daca sunt false. Asa ca da, pentru succesul conspirationistilor (definiti mai inainte) si al antivaccinistilor, GUVERNUL poarta intreaga responsabilitate.
        • -11 (33 voturi)    
          Fals (Luni, 4 octombrie 2021, 22:51)

          Crop [utilizator] i-a raspuns lui gmb72

          Conspirationist = persoana ce considera China de vina pentru aces virus, ba chiar vede in acest virus o metoda prin care China a lovit in lanturile de distributie, industrie ( auto cipuri etc) si in care China preia controlul prin metofe de soft power. Daca ai argumente contra, nu te retine.
          • +1 (1 vot)    
            . (Marţi, 5 octombrie 2021, 13:32)

            albastru de Romania [utilizator] i-a raspuns lui Crop

            sa faca toti trolii chinezi COVID...
        • 0 (20 voturi)    
          Nu pot să-ți dau mai mult de un + (Luni, 4 octombrie 2021, 22:52)

          Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui gmb72

          Sunt complet de acord cu tot ce ai scris.
        • -1 (33 voturi)    
          Fals (Luni, 4 octombrie 2021, 22:54)

          Crop [utilizator] i-a raspuns lui gmb72

          Conspirationist = perdoana ce considera ca acest COVID nu este intr-atat de periculos incat sa fie carsntinat timp de 2 luni fara apel. Acelasi individ spune ca desi va iesi un vaccin vva fi envoie de el in fiecare an, si ce sa vezi, suntem la doza a 3-a. Oare au dreptate conspirationistii?

          Conspirationistii nu umbla cu teoria cipului transmisa de Bill Gates deoarece ea nu are sens. Asta doar idiotii sau cine stie ce oameni cred in asemena situatie.

          Conspirstionistii sunt acei oamei care trec de clasa medie si care au inteles mersul lumii (coruptia) si care o denunta la fiecare miscare.

          Sunt aceiasi care blameaza toate guvernele pentru prostiile pe care le-au facut cu aceasta pandemie.

          Vonspirationistii nu dau vina pe Bill Gates soros etc ci pe interese care speculeaza momente de frica generala in populatie. Ti se pare ca nu e asa? Restu' sunt doar inventii my friend. Nimic niu
      • +1 (25 voturi)    
        conspiraționistul e ăla... (Marţi, 5 octombrie 2021, 0:32)

        NicuPandemicu [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        ...care abera anul trecut zicând că oamenii vor fi împărțiți în vaccinați și nevaccinați, primii umblând cu un pașaport de vaccinare în baza cărora vor avea voie să intre la restaurant, în vreme ce ăilalți vor fi arestați la domiciliu de cum se lasă seara.

        Mai e conspiraționist cel care susținea ca vaccinul va deveni o chestie periodică, nu e one time only pe sistemul „ne vaccinăm o cu schema completă și scăpăm”!

        Tot niște conspiraționiști am auzit zicând că starea de alertă, decretată în mai 2020 se va permanentiza. Ce prostie, cum să crezi așa aberații?
    • -2 (28 voturi)    
      mai usor cu scuipatu' (Luni, 4 octombrie 2021, 21:58)

      minodues [utilizator] i-a raspuns lui satyr

      daca guvernu si-ar fi facut treaba, daca antele n-ar fi urlat as fi zis sa dai vina doar pe "covidioti".
      dar stim ca n-a fost asa.

      tv-ul a scuipat ura si confuzie, ministrii habar nu au avut si nu ai inca ce si cum sa faca.

      asa ca mai usor cu "aa, e vina covidiotilor"
      • +4 (4 voturi)    
        ministrii habar nu au avut (Marţi, 5 octombrie 2021, 2:58)

        ras-putin [utilizator] i-a raspuns lui minodues

        deci premierul e sfint
    • +18 (46 voturi)    
      O tampenie, Arafat, esti dus cu sorcova (Luni, 4 octombrie 2021, 22:00)

      numaiamnume [utilizator] i-a raspuns lui satyr

      Suspendati de urgenta internarile COVID pentru cei nevaccinati si lasati oamenii sa se trateze. Exista boli ce nu pot fi amanate, chiar daca nu reprezinta urgente, orice amanare inseamna ca nu se mai vindeca corespunzator. Platim sanatate ca sa avem acces la un sistem de sanatate, nu ca sa-i tratam pe toti conspirationistii de COVID!
      • -11 (29 voturi)    
        puiule (Luni, 4 octombrie 2021, 23:28)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui numaiamnume

        pai vaccinat inseamna imun, dupa spusele lui superman. ne vaccinam sa ne imunizam, asa e lozinka.
        deci, vaccinat e eimun, sau e pacient la ati ?
        vaccinatii, formele usoare, n'au a cauta prin spitale. acasa cu ceai si aspirina.
        • +9 (23 voturi)    
          incredibil (Marţi, 5 octombrie 2021, 3:24)

          TheBorg [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

          Vaccinatii oricum deja au cam fost trimisi acasa, si oricum sunt foarte putini cei care ar avea nevoie de spitalizare. Nu ei aglomereaza spitalele.

          Deci nu asta e problema, pentru ca aici vorbim de cei cu alte boli care nu mai au loc in spitale din cauza nevaccinatilor cu COVID. Nevaccinati care reprezinta peste 90% din spitalizari.

          Si uiti ceva: vaccinurile anti-COVID au efect doar impotriva COVID-ului. Scuze de pleonasm, dar poate asa intelegi.

          Ma simt nevoit sa repet: in afara de COVID, vaccinurile anti-COVID nu previn alte boli. Si nici nu vindeca alte boli, in caz ca n-ai fost atent de la inceputul discutiei.

          Sa-ti mai spun un "secret": spitalele din Romania nu au stat goale zeci de ani, asteptand COVID-ul. Era nevoie de ele si pana acum, si nu aveam destule nici in conditii normale.

          Cand mai vine si valul de nevaccinati si le umple, tu ce credeai ca se va intampla?
      • -1 (9 voturi)    
        Intrebare (Marţi, 5 octombrie 2021, 10:25)

        Popescul [utilizator] i-a raspuns lui numaiamnume

        Nevaccinatii au contribuit sau nu la sistemul de asigurarri de sanatate? Daca da da, in baza carei legi, printipiu de drept, etc. le poti interzice accesul pentru un serviciu achitat in avans?

        Vaccinatii de ce-si fac griji daca s-au imunizat cu ceva performant, asa cum ne-a spus MSM. Sutn vaccinat doua doze de Pfeizer si sunt destul de relaxat, dar asta nu-mi da dreptul sa spun ca nevaccinati nu pot fi tratati odata ce sunt la zi cu plata taxelor.

        Aaa, ca nu mai pot fi tratati ceilalti bolnavi. Da, este adevarat, insa nu-i vina antivaxerilor, ci a statului roman, care n-a fost in stare sa creeze un sistem de sanatate performant in mii de anii de capitalism.

        Nu m-ar mira ca cineva sa atace decizia lui Arafat in instanta si sa castige fluturand din aripioare.

        Aaaa, nu-ti ajung spitalele pentru covid si d-asta ai luat masura din articol? Nu-i nimic, apuca-te sa inalti spitale de campanie. Care-i problema?
    • +20 (38 voturi)    
      Nu chiar complet.... (Luni, 4 octombrie 2021, 22:12)

      bumble-bee [utilizator] i-a raspuns lui satyr

      Să nu uităm că marele drojdier putea să ia măsuri din timp de prevenţie. În loc a preferat ca românii să se plimbe peste tot, plaje, malluri, cinema, restaurante, nunţi, botezuri, plus înmormântări că sunt de sezon. Când ştii că românu e iresponsabil şi inconştient, nu se vaccinează, nu se protejează, tu nu iei măsuri, că ai congres de ţinut. Păi cine e vinovat? Dacă ai avea un copil mic care nu înţelege ce îi face rău şi ce nu şi s-ar răni rău, că tu eşti un părinte modern şi îl laşi să facă ce alegeri vrea el, e vinovat copilul? Sau tu, ca părinte?
    • -8 (34 voturi)    
      lol (Luni, 4 octombrie 2021, 22:21)

      sentenced [utilizator] i-a raspuns lui satyr

      De vina pentru aceste masuri sunt cei care le iau, si sunt destul de sigur ca nu "antivaxxerii" le-au luat.
      Daca "antivaxxerii" astia sunt o problema asa mare, nu ti s-ar parea normal ca statul sa lase spitalele deschise pentru orice alta afectiune si sa le inchida pentru bolnavii de covid nevaccinati? Loserii astia inchid spitalele ca sa omoare oamenii intentionat dupa care la final de an se trage linie si se va spune "uitati ce exces de decese avem din cauza covidului". Iar prostii ca tine inghit pastila. Mai scoate capu' din televizor si priveste un pic in jurul tau, eu nu cunosc niciun mort de covid, dar cunosc vreo doi care au murit pe holurile spitalelor de alte boli in timp ce isi asteptau rezultatele la testele covid.
      • +11 (31 voturi)    
        Daca eu nu am vazut nu exista (Luni, 4 octombrie 2021, 22:23)

        JustSomePunk [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

        Nici eu nu am vazut niciun urs in viata mea. Inseamna ca nu exista ursi.
        • -17 (33 voturi)    
          lol (Luni, 4 octombrie 2021, 22:33)

          sentenced [utilizator] i-a raspuns lui JustSomePunk

          Prietene, traim o pandemie gravisima, nu asa ne spuneti? In aproape doi ani de zile am intrebat cateva zeci de persoane, care la randul lor cunosc alte cateva zeci sau sute de persoane, daca cunosc vreun om decedat de covid. Nu am primit niciun raspuns afirmativ pana acum.
          Asta nu inseamna ca nu exista oameni care sa moara de covid, dar daca acoperind cateva sute / mii de persoane nu gasesti niciun mort, e clar ce grava e pandemia asta (rata de supravietuire de aproape 100% la varste tinere).
          Oare nici aia in Europa secolului 14 nu cunosteau niciun mort de ciuma bubonica?
    • +1 (1 vot)    
      GRESIT! (Marţi, 5 octombrie 2021, 10:08)

      iSteal [utilizator] i-a raspuns lui satyr

      Multumeste-le conducatorilor din minister. Acestia ii condamna pe vaccinatii bolnavi de altceva ca sa ii protejeze pe nevaccinati.

      DECI: spitalele trebuiau sa aiba un nr de paturi COVID. Cand acesta era depasit, tratamentul se face pe hol, pe scari sau acasa. Ceilalti pacienti trebuie tratati.
  • +41 (115 voturi)    
    ! (Luni, 4 octombrie 2021, 21:07)

    tudorr [utilizator]

    Asa, "bravo" covidiotilor, sosoncarilor nevaccinati care au blocat spitalele! Apoi tot voi urlati ca mor oamenii ca nu mai au loc in spitale!
    • +16 (32 voturi)    
      Oooo, ce te inseli ! (Luni, 4 octombrie 2021, 22:05)

      gmb72 [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

      Sa vezi spume la gura Sosocilor si Lazarusilor si antenelor, cum ca "Daca nu le-au mai mers cu inchiderea scolilor, asasinii inchid spitalele !"
      Sa vezi plangeri la DNA pe numele lui Arafat, ca ucide pacientii din Romania !
      Sa vezi ce intra in priza madam Weber, cum ca este ingradit dreptul la sanatate al boborului !!!
      Sa vezi demonstratii la care vor veni pe langa cele cateva sute de covidioti din sleahta lui Simion, Sosoaca si alti, alte mii si zeci de mii de oameni, care, insa, pe buna dreptate nu inteleg cum naiba e cu masurile astea, de unii fac adunari cu 5000 de oameni iar altora li se interzice o nunta de 200 de oameni ?.... Pai nu e clar ca e manipulare ?...

      Sosocii pana la urma, se pot exprima si au succes la un public analfabet functional in mare majoritate, pe fondul cretinismelor celor ce ne conduc, a inconsecventei lor si mai ales, a slabiciunii Statului (eșuat, așa e !!!) care nu mai e capabil sa inchida legal gura celor ce propaga mesaje si informatii false, desi legea ar permite asta !!!
  • +24 (104 voturi)    
    Sosocii, acum sunt CRIMINALI! (Luni, 4 octombrie 2021, 21:07)

    Miky60 [utilizator]

    Acum sunt unii bolnavi de cancer, de diabet, de hipertensiune care nu isi pot face tratamentul din cauza unor sosoci care asculta de popa de biserica si de mircea badea de la antena 3 si nu se vaccineaza!
    • +2 (20 voturi)    
      1 milion (Luni, 4 octombrie 2021, 21:30)

      fghr [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      de bolnavi de cancer in Romania . doar 100k primesc tratament de specialitate. cifrele sunt pre pandemie . despre ce vorbim?
    • +3 (19 voturi)    
      No lasa.... (Luni, 4 octombrie 2021, 21:36)

      Libanu [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Stai linistit, ca majoritatea alora care nu au loc si paturi in ATI tot antivaxeri sosocisti... Lasa-i sa se stringa laolalta, sa se pupe zemos, si sa ii apuce simultan lipsa de gust si miros, si atunci vor intelege si ei ca prostia se plateste..
    • -3 (15 voturi)    
      Nu sunt numai ei.... (Luni, 4 octombrie 2021, 22:17)

      bumble-bee [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Să fim serioşi, câţi nu s-au vaccinat şi efectiv s-au purtat ca înainte de pandemie? De parcă e un fel de mandat de parlamentar vaccinu. Pac ai imunitate la orice . Nu. Tot trebuie să ai un minim de decenţă şi să porţi o mască măcar în spaţii închise, poţi lua şi da mai departe, da e şansa mai mică,dar dacă tu stai şi vorbeşti cu toţi la 10cm distanţă, că de, eşti vaccinat, tot o să dai virusu mai departe. Dacă chiar am fi vrut să stăm bine, ne schimbam şi comportamentu nu doar ne vaccinam.

      Ok nu zic nu, ăia care nici nu s-au vaccinat dar s-au şi p...t pe ele de măsuri ăia îs de 10 ori mai vinovaţi.
  • +28 (32 voturi)    
    nu inteleg de ce covidatii au exclusivitate? (Luni, 4 octombrie 2021, 21:14)

    Antenistontel [utilizator]

    de ce sunt discriminati ceilalti bolnavi?
    cei care vor fi operati nu puteau preveni prin vaccinare.
    nu se puteau instala corturi militare in curtea spitalelor pentru primirea covidatilor?
  • +29 (43 voturi)    
    Nu este corect (Luni, 4 octombrie 2021, 21:23)

    buncrestin [utilizator]

    De jumatate de an se roaga statul de ei sa se vaccineze. Au refuzat. Acum se imbolnavesc pe capete si vor prioritate la spital. Iar statul se conformeaza. Nu este corect ca cei care au fost responsabili, si-au facut datoria si s-au vaccinat, sa fie iar calcalti in picioare.
    • +2 (8 voturi)    
      gresit (Marţi, 5 octombrie 2021, 3:13)

      ras-putin [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      "statul" nu s-a rugat de ei, dimpotriva a dat liber la infectari.
      degeaba dai pe post incurajari la vaccinare dar tot tu le zici ca e liber la mare, la concert, la pelerinaj etc., cu restrictii respectate numai de fraieri, "pentru ca am invins pandemia".
    • -3 (5 voturi)    
      Asa este (Marţi, 5 octombrie 2021, 12:55)

      cristinelu [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      Pentru boli non-covid ar trebui sa aiba prioritate la spitalizare cei vaccinati.
      Iar cei nevaccinati ar trebui sa plateasca un impozit ca sa acopere costurile statului din perioada asta. Macar la internare ar trebui sa plateasca...
      Pe vremuri cand era o epidemie primarul platea niste galigani sa stea la intersectiile satului cu niste bate lungi. As vrea sa aud iarasi despre amenzi colectate. Au fost foarte eficiente.
      As vrea sa aud despre restaurante inchise pentru ca au primit nevaccinati.
      Dar noi ne tinem de motiuni si nu ne permitem sa suparam pe nimeni.
    • -1 (3 voturi)    
      unde se imbolnavesc (Marţi, 5 octombrie 2021, 13:35)

      nick1587873340950 [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      pe capete ? ca noi nu stim. aaaa poate pe hirtie, vax albina
  • +6 (10 voturi)    
    Noi condamnati la moarte (Luni, 4 octombrie 2021, 21:29)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    de acelasi vechi mendele al „Sanatatii” din România
  • +14 (56 voturi)    
    Deci... (Luni, 4 octombrie 2021, 21:29)

    slashroot [utilizator]

    Deci luna asta nu mai plătim CASS, sau...?
    • +4 (28 voturi)    
      ! (Luni, 4 octombrie 2021, 21:49)

      tudorr [utilizator] i-a raspuns lui slashroot

      Tu esti din ala care urli ca nu vrei vaccin, vrei "imunitate naturala" apoi urli ca vrei la spitalul care e deja plin ca doar platesti cass"? :)))
    • +13 (31 voturi)    
      ba platim (Luni, 4 octombrie 2021, 21:49)

      doejohn [utilizator] i-a raspuns lui slashroot

      Dar pe toti antivaxeri sau nevaccnati i-as invita o zi sa asiste pe o sectie de terapie intensiva sa vedeti ce jale e. Unii nu inteleg cuvantul colaps pana nu vad ca ambulanta vine "decat" peste 2 zile, pana cand nu ajung la spital si implora o masca de oxigen care nu e disponibila (si nu pentru ca nu ar fi ci pentru ca e full!), etc.
      • -2 (4 voturi)    
        gho, (Marţi, 5 octombrie 2021, 13:39)

        nick1587873340950 [utilizator] i-a raspuns lui doejohn

        am zis ca vreau sa merg in spital sa vad, (far aprotectie fara nimic) si ghci ce ? Toti sau facut ca ploua!
    • +8 (26 voturi)    
      Spitalele au acum mare nevoie de bani (Luni, 4 octombrie 2021, 21:52)

      Omics [utilizator] i-a raspuns lui slashroot

      Plătim CASS pentru nevaccinați.
    • +12 (28 voturi)    
      Platesc CASS doar nevaccinatii ce ajung in spital (Luni, 4 octombrie 2021, 22:05)

      Popcea [utilizator] i-a raspuns lui slashroot

      Ca restul ca trebui sa strangem bani pt spitale private. Mama lor de șoșoci!
    • +4 (22 voturi)    
      Nu (Luni, 4 octombrie 2021, 22:08)

      ursu78 [utilizator] i-a raspuns lui slashroot

      Afirmatia asta-i ca si cum ai acuza providerul de televizune ca nu ti-ai platit curentul...su nu te poti uita la tv.
      Din nefericire, din cauza unora ca voi s-au congestionat spitalele...cam aveti morti pe constiinta...
      • +7 (11 voturi)    
        De unde concluzia? (Luni, 4 octombrie 2021, 22:53)

        slashroot [utilizator] i-a raspuns lui ursu78

        Sunt vaccinat. Și voi face și doza a treia. Acum are mai mult sens postarea mea?
        • -6 (8 voturi)    
          si eu sint vaccinat (Marţi, 5 octombrie 2021, 3:22)

          ras-putin [utilizator] i-a raspuns lui slashroot

          si voi face doza a patra. makes sense?
      • +15 (25 voturi)    
        Sunt vaccinat (Luni, 4 octombrie 2021, 22:57)

        slashroot [utilizator] i-a raspuns lui ursu78

        Și eu, și familia extinsă, și cam toți prietenii mei. Nu am pe nimeni pe conștiință. Doar mă uit cum se duc banii mei (nu puțini) ca să-i trateze pe tâmpiții din cauza cărora ni s-a dat tuturor viața peste cap.
        • +7 (13 voturi)    
          Dap...acum da (Luni, 4 octombrie 2021, 23:25)

          ursu78 [utilizator] i-a raspuns lui slashroot

          Scuze, acum are alt sens postarea ta :D
          Vina apartine aproape exclusiv celor care nu s-au vaccinat. Statul a oferit gratuit vaccinul...astfel...i ncazul in care se infecteaza...probabilitatea de a avea nevoie de internare este extrem de mica (deh...la ATI sunt doar 5% vaccinati). Lasand locul pentru alte boli care nu se pot preveni...si sunt grave. Din nefericire idiotii nu pricep asta...ei vad doar consiparatii...(deh...lipsa unui tratament adecvat...)
      • -1 (3 voturi)    
        morti pe constiinta (Marţi, 5 octombrie 2021, 3:20)

        ras-putin [utilizator] i-a raspuns lui ursu78

        nu cred ca au problema cu asa ceva.
      • 0 (2 voturi)    
        primul cre ajunga (Marţi, 5 octombrie 2021, 13:41)

        nick1587873340950 [utilizator] i-a raspuns lui ursu78

        la doza 25, va face cunostinta cu ION SUS
        • 0 (2 voturi)    
          Incearca sa pui putina logica (Marţi, 5 octombrie 2021, 14:04)

          ursu78 [utilizator] i-a raspuns lui nick1587873340950

          Ca n-am inteles nimic din afirmatia ta.
          Sau daca am inteles eu curect...macar eu ajung la doza 25...tu vedeta de la priveghi...
    • -2 (4 voturi)    
      backslashroot (Marţi, 5 octombrie 2021, 3:16)

      ras-putin [utilizator] i-a raspuns lui slashroot

      asa e, nu mai platesti cass, daca dai coltzu'. ferice de tine.
  • +13 (19 voturi)    
    Filozofia e că... (Luni, 4 octombrie 2021, 21:35)

    radu_cloud [utilizator]

    După cum zicea un antivaxer cunoscut... mai bine liberi decât vii.
  • +16 (26 voturi)    
    Băi frate, ce prostie Arafatică! (Luni, 4 octombrie 2021, 21:36)

    Popcea [utilizator]

    In afara de operatii estetice, eu cred ca orice operatie e o urgenta. Nu cred ca poti amana o operatie de apendicita, hernie, ulcer, ortopedie, cord, cancer sau orice altceva fara sa risti ca boala sa se agraveze. Si cine isi asuma agravarea bolii? Arafat? Nu! Cîțu? Nu! Doctorul? Nici macar. Agravarea bolii si-o asuma exclusiv pacientul! Pentru pacient peste 30 de zile poate va fi prea tarziu.
  • -5 (27 voturi)    
    Urgent (Luni, 4 octombrie 2021, 21:43)

    Mazeta [utilizator]

    Spitalele private trebuie rechiziționate și transformate în biserici Covid. Părerea mea.
  • +5 (29 voturi)    
    Nu va vaccinati va rugam ! (Luni, 4 octombrie 2021, 21:44)

    Raka [utilizator]

    Muriti pe capete antivaccinistilor. Romania trebuie sa se curete de prosti si proaste, pentru a renaste din propria cenusa infloritare si glorioasa, pentru a putea progresa si pentru a se putea moderniza, pentru a fi o tara dezvoltata a UE.
  • +11 (25 voturi)    
    Bah Arafate! (Luni, 4 octombrie 2021, 21:46)

    Andy500 [utilizator]

    Dar mai da-i dracu' pe nevaccinati!
    Din cauza ca nu vor aia sa se vaccineze, restul nu mai au dreptul la sanatate?
    Ce kkt mai e si asta? Din cauza ca sunt multi iresponsabili, nu-i mai tratam pe cei care au nevoie de tratament, in favoarea imbecililor care NU VOR sa se vaccineze?

    Sa stea sa se trateze acasa, pentru ca oricum ei cred ca e o raceala!
  • -4 (20 voturi)    
    Jocuri murdare (Luni, 4 octombrie 2021, 21:49)

    VOX. [utilizator]

    Leprele nu se dau in laturi de la nimic...
    • +5 (15 voturi)    
      Te referi la (Luni, 4 octombrie 2021, 23:07)

      Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui VOX.

      șoșoci sau la răspândacii ruși?
  • -3 (23 voturi)    
    Guvernul criminal isi flexeaza muschii (Luni, 4 octombrie 2021, 21:54)

    Zummm [utilizator]

    Dar in curand o sa fie istorie. Ptr repetentii de serviciu nici pana acum nu te mai interna nimeni Te opereaza iar peste 5 ore pleci asa ca....UIEM.
    • +5 (13 voturi)    
      incredibil (Marţi, 5 octombrie 2021, 0:05)

      fl0rin [utilizator] i-a raspuns lui Zummm

      esti atat de inteligent incat ai incercat sa scrii invers un cuvant din 4 (patru) litere, si nu ai reusit. babaeti, beavis & butt-head erau genii pe langa voi. saracul mike judge n-a stiut unde sa vina sa-si ia modelele.
      • +4 (6 voturi)    
        a fost subtil (Marţi, 5 octombrie 2021, 3:47)

        ras-putin [utilizator] i-a raspuns lui fl0rin

        e de fapt o anagrama care face ravagii la analfabetii functional.
  • +5 (19 voturi)    
    Johaniss & Catu au spus ca au oprit Pandemia! (Luni, 4 octombrie 2021, 21:54)

    mike123 [utilizator]

    In primavara, Johaniss & Catu au spus ca au invins Pandemia COVID, iar in ciuda previziunilor valului 4, Guvernul PNL-ist nu a facut absolut nimic!
  • -4 (16 voturi)    
    Deci (Luni, 4 octombrie 2021, 21:59)

    Casargoz [utilizator]

    Existau prognoze de cel putin o saptamana privind numarul de cazuri si necesarul de paturi ATI.
    Covidioti sau nu, sosoci sau nu ceea ce se va intmpla in urmatoarele 10 zile era si previzibi si stiut.
  • +11 (21 voturi)    
    răspunderea guvernului (Luni, 4 octombrie 2021, 21:59)

    transilvania [utilizator]

    Închidem spitalele și riscam viețile romanilor? Adică nu se ia nici o măsură de carantinare din motiv politic ? Cazurile vor creste în continuare fără măsuri de izolare. Guvernul nu are nici o răspundere? Niciunde în lume NU s-a luat așa măsură. Cu o zi înainte de a pleca guvernul face ce știe mai bine. face rău.
    • +3 (3 voturi)    
      tot ce fac ei (Marţi, 5 octombrie 2021, 9:58)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui transilvania

      sunt calcule electorale si considera ca asa pierd mai putine voturi...
      doar nu crezi ca le pasa de cetateni, nu?!
  • +17 (23 voturi)    
    Ce treaba are arafat? (Luni, 4 octombrie 2021, 22:10)

    Dodel540 [utilizator]

    1. Ce treaba are Arafat cu spitalele publice? De cand este el seful lor? Acest anunt trebuia facut de ministrul Sanatatii sau de premierul Romaniei. 2. Ma intreb si eu , de ce mai platesc CASS?
    • +2 (8 voturi)    
      Dar ce treabă au (Luni, 4 octombrie 2021, 23:11)

      Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui Dodel540

      ministrul sănătății sau premierul cu spitalele publice?

      Florin are alte preocupări mai importante.
      • +3 (3 voturi)    
        da (Marţi, 5 octombrie 2021, 9:54)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        ca de exemplu cum sa ramana la ciolan...

        ce nu e mai important sa ramai la ciolan decat niste oameni?! politicienii arata asta de peste 30 de ani... si sunt votati!
    • +1 (3 voturi)    
      Curios (Marţi, 5 octombrie 2021, 9:52)

      bgd20 [utilizator] i-a raspuns lui Dodel540

      E curios cum la vestile proaste il trimit pe Arafat si vestile bune le da mereu Catu.
      Nu mereu dar destul de des.
  • -7 (29 voturi)    
    Şi (Luni, 4 octombrie 2021, 22:20)

    BARBADOS [utilizator]

    nu vă daţi seama că tocmai asta se urmăreşte? Să-i îndrăcească pe unii împotriva altora: vaccinaţi contra nevaccinaţi! Adică vezi că vei muri de alte boli decât covid, pentru că bolnavii de covid au năvălit în spitalele publice... Asta deja e crimă!
    Vai ce abil a ajuns doctorul ajuns politician: lasă-i între ei acum să se bată, să se certe, o să se lămurească ei între ei...
    După ce dispar ca prin minune banii de la CASS pentru amărâtul din stradă, niciodată pentru politicieni, acum ne pune şi să ne certăm între noi, amărâţii!
    Bravos, naţie! Halal partid!
    • -3 (3 voturi)    
      si daca nu sunt locuri in spitale (Marţi, 5 octombrie 2021, 9:58)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui BARBADOS

      ce vrei sa faca ?!

      usor sa critici, greu sa dai solutii!

      desi solutia e simpa: MARSH LA VACCINAT !!!
      • +3 (3 voturi)    
        Mă bucur (Marţi, 5 octombrie 2021, 12:43)

        BARBADOS [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        să aflu că alţii gândesc altfel decât mine. Iată, chiar pentru acest "MARSH" (comandă de care aţi ascultat!) eu încă nu m-am vaccinat...
  • -8 (20 voturi)    
    Astia-s oamenii Romaniei (Luni, 4 octombrie 2021, 22:29)

    Mihail. [utilizator]

    Niste slugi preaplecate, care au trecut la constrangerea si santajul poporului.

    Sa aveti zile putine!
    • -1 (5 voturi)    
      aaaa (Marţi, 5 octombrie 2021, 9:55)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Mihail.

      si nu te supara cum ai vrea sa actioneze?!

      sistemul meical NU MAI FACE FATA !!!
      e asa de greu de inteles conceptu asta?!
      bine vb cu unu care nu intelege ce face un vaccin deci... vez sa nu uiti sa respiri!
  • -2 (12 voturi)    
    E o sansa pentru PNL sa isi joace o carte (Luni, 4 octombrie 2021, 22:34)

    JoeTheDow [utilizator]

    Demiteti arafatul. Pentru astfel de situati l-ati pastrat.
  • -1 (25 voturi)    
    Hai ca v-ati dus dupa fenta (Luni, 4 octombrie 2021, 22:36)

    Crop [utilizator]

    E un motiv pentru care se recurge la o astfel de tactica : banii.

    Atat in primele valuri cat si in actualul, majoritatea medicilor care lucreaza la stat, lucreaza si la o clinica privata unde opereaza la nevoie. Fie pe ortopedie, neurochirurgie etc.

    Acum cu girul directorilor de spital si al conducerii tutiror spitalelor s-au hotarat sa inchida totul desi noi am avut si mai multe cazuri si mai multi la ATI in Decembrie anul trecut dar trecem cu vedreerea. De ce fac asta? Ca acele clinici provate si spitale sa capuseze CASS alatuei de contributia de cam 25% din buzunarul pacientului. Acel procent pleaca la medic direct.

    Asadar se fac bani. Bani multi doar din combinatia asta si fiecare are cota parte si da mai sus. Sa nu fiti naivi sa credeti ca o fac pentru binele celor care se infecteaza.

    Pe de alta parte, eu sunt vaccinat si covidat si 'conspirationistii' au avut dreptate. Ar trebui doza anuala ba chiar in cazul meu 3 doze anul asta. Asadar vaccinul are functie limitata si tot ce au zis conspirationistii e adevarat.

    Atebntie! Conspirationistii nu umbla cu teoria cipului sau altele ci dau vina pe China si pe faptul ca se fac bani din musamalizare.
  • -7 (25 voturi)    
    Consiliul ala (Luni, 4 octombrie 2021, 22:39)

    TrickyWicky [utilizator]

    Ia decizii Arahat le prezinta. TRomania este condusa de un Consiliu care primeste indicatiile de afara.
    Nu vad decat un deznodamant.
    Arestarea Guvernului A Presidentului si declarearea Romaniei stat independent si nevaccinat
    • +1 (11 voturi)    
      Nu vrei să fi tu președintele (Marţi, 5 octombrie 2021, 0:43)

      ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui TrickyWicky

      României libere de vaccin, căpitane? :))
    • 0 (4 voturi)    
      aham (Marţi, 5 octombrie 2021, 9:57)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui TrickyWicky

      tu esti independent de neuroni :P
  • +4 (26 voturi)    
    Numai pt antivaxxeri (Luni, 4 octombrie 2021, 22:49)

    Cataleya [utilizator]

    "Spitalul de Boli Infecţioase Iaşi, aproape plin cu pacienţi cu COVID-19.
    99% dintre bolnavi sunt nevaccinaţi"

    Rog nu pierdeti vremea si nu consumati inutil spatiul ca sa-mi explicati cine stie filozofie sosocara.
    E destul daca trageti o concluzie, fiecare pt el.
    • -4 (10 voturi)    
      Hmmm (Marţi, 5 octombrie 2021, 3:47)

      Sah [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      Eu vad ca stirile oficiale nu tin cont de propaganda ta si a managerului politic de la iasi.
      ''74.7% dintre infectările cu coronavirus și 92% dintre decesele COVID înregistrate săptămâna trecută în România au fost la persoane nevaccinate, anunță Institutul Național de Sănătate Publică (INSP).
      De la începutul pandemiei până în prezent:
      • 1 din 77 din totalul cazurilor a fost înregistrat la personal medical.
      • 85.8% din totalul deceselor au fost la persoane peste 60 ani, iar 57.7% din decese au fost la bărbați. 94.5% din persoanele decedate aveau cel puțin o comorbiditate asociată''
      • +2 (8 voturi)    
        comparăm mere cu pere (Marţi, 5 octombrie 2021, 7:55)

        sep [utilizator] i-a raspuns lui Sah

        Ce propagandă?

        Compari statistica infectărilor cu statistica internărilor și zici că nu bate? :))

        O dovadă mai bună că 99% din vaccinați nu ajung internați în spital nici că nu puteai să evidențiezi mai bine. :)
      • +1 (5 voturi)    
        intreb pt un prieten (Marţi, 5 octombrie 2021, 9:53)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Sah

        ce treaba are ce spune el cu ce ai raspuns tu?!

        esti in stare sa faci distinctia intre cele 2 declaratii?! aparent nu... e greu cand esti analfabet functional!
        • 0 (2 voturi)    
          Hmmm (Marţi, 5 octombrie 2021, 15:55)

          Sah [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          Faptul ca nu stii sa citesti, este ok, dar sa acuzi pe altii ca sunt ''analfabeti functionali'' este prea mult.
          Pentru cei care nu citesc decat memeuri, o sa le explic:
          -un manager de la iasi, a dat o declaratie amicala unui site al serviciilor, ca ar fi in spitalul unde este el manger 99% din bolnavii internati cu covid...afirmatie ''amicala'' care nu a fost sustinuta NICIODATA oficial de catre ins sau comandamentul arafatului. Deci, a fost um mare fas!!! sau fals pentru propaganda.
          Si sep [utilizator] cel care a spus minciuna propagandista nu stie ce a postat. :)))
          Tu macar nu intelegi :))
          Eu am citat stirea oficiala , iar raporturile se pastreaza cu mici diferente!
          PS> Daca faceai scoala pe bune, stiai cum este cu statistica! ;)
          • 0 (2 voturi)    
            Hmmm (Marţi, 5 octombrie 2021, 17:21)

            Sah [utilizator] i-a raspuns lui Sah

            Completare: era vorba despre bolnavii nevaccinati!!
  • -8 (16 voturi)    
    mîine îi moțiune de cenzură (Luni, 4 octombrie 2021, 23:09)

    di livio [utilizator]

    da poate se amînă moțiunea că-i urgență sanitară harafatistă...taman amu cînd îs demonstrății și moțiuni se umflă covrigu, dăcît coincidențe conspiraționiste...exact cu o zi înainte de moțiune se închid spitalele, a dreq potriveală, cum se schimbă centru de greutate...harafat, unde-s tirurile ati, erau de unică folosință?
  • +3 (13 voturi)    
    Cred ca bolnavii "refuzati" se bucura. (Luni, 4 octombrie 2021, 23:13)

    Cataleya [utilizator]

    Adica, daca dupa un control amanuntit, cu analize, tot tacamul, mie mi-ar spune doctorul ca pot sa ma duc acasa sa-mi vad de treaba pt ca nu e cazul nici sa ma interneze, iar operatia poate sa mai astepte doua-trei luni, fara niciun pericol,
    as fi mult mai linistita decat
    daca i-ar spune asistentei sa-mi faca imediat hartiile de internare pt ca trebuie sa fiu operata de urgenta.

    Nu stiu, poate ca altii reactioneaza altfel.
  • +3 (11 voturi)    
    eu cred ca avem mai multe motive (Luni, 4 octombrie 2021, 23:34)

    Coco Whistle [utilizator]

    ptr o revolutie decit aveam in 89.
  • +6 (12 voturi)    
    conf. hotararilor guvernului (Luni, 4 octombrie 2021, 23:59)

    nash pandelica [utilizator]

    vaccinatii la restaurante, nevaccinatii la ati.
  • +11 (21 voturi)    
    minunat (Marţi, 5 octombrie 2021, 0:38)

    clam [utilizator]

    si acum ii aud pe toti desteptii cu 3 clase si 2 neuroni care zic "dar ce va doare baaa pe voi ca nu m-am vaccinat eu? ca doara voi sunteti protejati, n-asa? noi ne transmitem boala intre noi, voi vedeti-va de treaba voastra". da, bossilor, dar mai sunt si alte boli pe lume. si unii dintre noi acum, desi am facut tot ce tinea de noi sa scapam de situatia asta, nu mai avem acces la tratament medical din cauza ca voi in prostia voastra ati blocat tot sistemul medical. despre asta e vorba. toti sunt prosti, ma nene, toti occidentalii aia, numai romanul e destept si asta se vede in statistici. si persista in desteptaciunea lui... ca altfel ce e el, decat un amarat de sofer, o biata coafeza... e nimic. pandemia i-a dat ocazia sa "straluceasca", sa arate ca el nu e doar un sofer, ca ea nu e doar o coafeza. ca ei sunt totusi niste genii, dar n-au avut noroc in viata, insa acum... acum da, isi arata inteligenta, s-au prins ei cum sta treaba... da, poate suna snob, dar nu mai e cazul sa fiti menajati. sunteti un pericol pt noi toti. cititi si recititi stirea asta si poate pricepeti ceva, desi ma indoiesc.
    • -2 (4 voturi)    
      take a break (Marţi, 5 octombrie 2021, 3:54)

      ras-putin [utilizator] i-a raspuns lui clam

      a line break, adica. poate mai pui si o poza. atlfel is de acord :).
  • 0 (6 voturi)    
    felicitari antivaxerilor (Marţi, 5 octombrie 2021, 9:50)

    liviu_ [utilizator]

    ati reusit! BRAVO!!!
    mare victorie!


    sa-l pupati in dos pe simion... care apropos, din cate stiu eu ala si al de sosoaca s-au vaccinat :P
  • 0 (4 voturi)    
    De Constanta nimic? (Marţi, 5 octombrie 2021, 10:04)

    Zagura [utilizator]

    D-l Arafat o caută cu lumânarea. Este oare conștient că până la urmă o va ”mierli” de mâna celor care îi dau ordine? Că așa au pățit aproape toți lacheii când s-a hotărât că au devenit inutili (ba chiar periculoși) după ce și-au îndeplinit misiunea. Părerea mea.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by