Curtea de Apel Cluj anulează ultimele hotărâri de Guvern privind introducerea certificatului verde COVID și prelungire a stării de alertă / Decizia nu e definitivă

de D.D.     HotNews.ro
Marţi, 28 septembrie 2021, 15:52 Actualitate | Esenţial


Scanarea unui certificat digital covid
Foto: dpa picture alliance / Alamy / Alamy / Profimedia
​​Curtea de Apel din Cluj a anulat marți ultimele hotărâri de Guvern privind prelungirea stării de alertă, precum și pe cea referitoare la introducerea certificatului verde COVID. Decizia nu este însă definitivă.

„Respinge excepţia tardivităţii modificării de acţiune. Respinge excepţia nulităţii cererii de chemare în judecată şi excepţia lipsei de interes a reclamanţilor în formularea acţiunii. Admite în parte acțiunea formulată de reclamanţii K M K şi M G împotriva pârâţilor G R (guvernul României - n.r.) şi M A I. Anulează în întregime HG 826/5 august 2021, H G 932/9 septembrie 2021 şi HG 990/17 septembrie 2021. Respinge capătul privind acordarea de daune morale. Cu drept de recurs în 15 zile de la comunicare. Pronunţată prin punerea la dispoziţia părţilor prin intermediul grefei Curţii, azi 28.09.2021”, se arată în minuta instanței.

HG 990/17 septembrie 2021 este cea prin care s-a introdus certificatul verde COVID-19 în situația în care incidența cumulată a cazurilor trece de 3 dar nu depășește 6 la mie.

HG 826/5 august 2021 și HG 932/9 septembrie 2021 sunt ultimele două hotărâri de guvern prin care s-a prelungit starea de alertă și sunt stabilite scenariile în funcție de incidența cazurilor de COVID-19.

De menționat că anexele la HG HG 932/9 septembrie 2021 au fost modificate săptămâna trecută instituind excepția de la carantina fie ea de weekend sau de zi a persoanelor vaccinate care pot atesta această calitate cu certificatul verde COVID.











Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















32598 vizualizari

  • +41 (65 voturi)    
    de acord privind starea de alerta (Marţi, 28 septembrie 2021, 16:02)

    Francisc 1 [utilizator]

    e o cioaca pentru a avea unii mana libera la potlogarii!
    • -37 (67 voturi)    
      Tara asta mai e guvernabila?! (Marţi, 28 septembrie 2021, 17:09)

      danduta [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Un judecator provincial anuleaza o HG???!
      Unul din aia, care lasa liber un violator dovedit, cu sechestrare de persoana minora???
      • +33 (49 voturi)    
        O HG (Marţi, 28 septembrie 2021, 18:30)

        Publius Covidius Naso [utilizator] i-a raspuns lui danduta

        Nu poate restrange drepturi si libertati constitutionale. O lege da. Dar legea trebuie trecuta prin parlament si promulgata de pres.
        • +26 (32 voturi)    
          Inclusiv legea (Marţi, 28 septembrie 2021, 19:02)

          Mayhem [utilizator] i-a raspuns lui Publius Covidius Naso

          necesita anumite conditii care sa fie indeplinite pentru a restrange drepturile si libertatile cetatenilor. La felul cum scriu guvernantii legile, numai printr-o minune ar trece de CCR.
          • +7 (33 voturi)    
            In plus (Marţi, 28 septembrie 2021, 20:41)

            Publius Covidius Naso [utilizator] i-a raspuns lui Mayhem

            In Romania majoritatea (70%), prin actiunile sale, a aratat ca nu doreste vaccinarea. Nu discutam cauza, ci efectul. Si nu, NU SUNT DE ACORD cu decizia lor de a nu se vaccina.

            Asadar o minoritate de 30% nu are de ce sa ii impuna unei majoritati ceva. O minoritate care in plus este vaccinata si deci protejata de forme grave. Asa functioneaza democratia. O fi bine, o fi rau, parerea mea e ca nu e bine dar parerea mea nu conteaza cat timp nu este vorba de un vot. Ca asa-i in tenis, chiar daca iti vine sau daca nu. Deci trebuie sa invatam sa traim CU acest virus, facand comprimisurile necesare. Pentru unii acest compromis inseamna vaccin, pentru altii ATI si pentru altii moartea. Din nou, pentru ca asa e in tenis.

            Acum judeca si tu: ce preferi intre aceste lucruri? Pentru mine preferinta e evidenta.
            • -1 (1 vot)    
              Vise (Miercuri, 29 septembrie 2021, 13:35)

              donjoe [utilizator] i-a raspuns lui Publius Covidius Naso

              Nu sunteti nicio "majoritate de 70%", vaccinarile cu doza 1 continuă în fiecare zi, si chiar sunt in crestere dupa ce mai multi au vazut ca totusi situatia e grava din nou. Deci nu-ti mai proiecta prostia asupra altora, exista inca destui nevaccinati cu creier inca functional ca sa ia decizia corecta, nu sunteti o majoritate a prostiei criminale.
          • -1 (1 vot)    
            Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 29 septembrie 2021, 17:12)

            [anonim] i-a raspuns lui Mayhem

      • +9 (21 voturi)    
        Cred ca (Marţi, 28 septembrie 2021, 19:07)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui danduta

        Cred ca mai bine te-ai apuca de citit in loc de scris.
      • +20 (36 voturi)    
        Ce relevanta are ca judecatorul e 'provincial'? (Marţi, 28 septembrie 2021, 20:07)

        Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui danduta

        o OUG/HG NU poate restrictiona ceva ce e garantat de Constitutie.


        Daca Cutzu avea un gram de onoare ar fi demisionat pt ca a incalcat constitutia si acum la motiunea de cenzura.

        In toate tarile unde s-a impus vaccinarea obligatorie s-a facut doar prin LEGE!
  • +28 (74 voturi)    
    Incet-incet (Marţi, 28 septembrie 2021, 16:05)

    Publius Covidius Naso [utilizator]

    Legea va prima in fata unor decizii pompieristice luate aiurea. Este simplu: NU POTI OBLIGA pe cineva sa aiba grija de propria sanatate. In plus, multe masuri nu au legatura cu propagarea infectiei ci doar cu politicul, ca sa se vada ca muncesc.
    • +14 (36 voturi)    
      Ai uitat (Marţi, 28 septembrie 2021, 17:11)

      Zero_Kelvin [utilizator] i-a raspuns lui Publius Covidius Naso

      ce era mai important: incasarea comisioanelor !
    • -26 (44 voturi)    
      Asta nu intelegi... (Marţi, 28 septembrie 2021, 17:12)

      aim64bm [utilizator] i-a raspuns lui Publius Covidius Naso

      ...tu si restul ca nu e vorba despre sanatatea proprie,e vorba de a CELORLALTI.
      E ca un RCA...
      Despre politic insa ,sunt jenanti.In frunte cu KWJ.
      • +34 (54 voturi)    
        Ba este (Marţi, 28 septembrie 2021, 18:32)

        Publius Covidius Naso [utilizator] i-a raspuns lui aim64bm

        Ceilalti au tot dreptul sa se vaccineze, ca si mine, pentru a avea grija de ei insisi. Sa fie obligati? NU! Iata de ce: am un coleg care nu vrea sa se vaccineze - si il inteleg si il respect. De ce? Ii pot eu garanta ca daca se vaccineaza nu face o reactie fatala? Dar daca se vaccineaza ii pot garanta ca vaccinul va si functiona?

        Cand cumperi o masina de spalat, 2 ani furnizorul iti GARANTEAZA ca va functiona. In caz contrar ti-o repara sau schimba. O astfel de garantie insa nu poate fi data unui om. Si cum tu nu ai cumpara o masina de spalat fara garantie, nici omul acela nu vrea un vaccin fara garantie. Si este corect.
        • +1 (5 voturi)    
          o (Miercuri, 29 septembrie 2021, 12:25)

          andrei1232000 [utilizator] i-a raspuns lui Publius Covidius Naso

          Comparatie simplista si aiurea. Masina de spalat este a unei persoane (familii) si daca se strica afecteaza doar acea familie. Pe cand aici este o problema de viata si de moarte a unor populatii intregi. Iar istoria vaccinarilor arata ca exista o mica probablitate ca vaccinul, oricare ar fi el, sa nu aiba efect sau sa produca efecte secundare. Preferam o tara de invalizi din cauza poliomielitei, una de tuberculosi? V-ar placea sa aveti copii cu handicap din cauza polio?
          • +1 (1 vot)    
            pai (Miercuri, 29 septembrie 2021, 14:54)

            Point [utilizator] i-a raspuns lui andrei1232000

            poate ca vaccinurile polio chiar au efect,functioneaza corect.matale poti sa te si speli cu vaccinul de covid pe cap,ca tot acelasi efect are.iar mica aia probabilitate,va reamintesc cazul ddt-uli,care era promovat de autoritatile muricani,stropeau pana si copiii.
            deci da...pur simplism!
      • +35 (47 voturi)    
        Aberezi (Marţi, 28 septembrie 2021, 19:06)

        Mayhem [utilizator] i-a raspuns lui aim64bm

        Sanatatea tine de individ, nu de stat. Rolul statului este sa acorde servicii medicale populatiei. Nu sa faca politie sanitara cu populatia.

        In orice societate democratica, libertatea este mai presus decat sanatatea individuala.

        Un stat democratic, care isi respecta cetatenii, nu pleaca de la premisa ca cetatenii sunt niste indivizi infantili incapabili sa isi asume responsabilitatea asupra propriei situatii medicale.

        Faza cu sanatatea celorlalti nu tine. Mai ales ca cei ce comenteaza sus si tare si se fac ca le pasa de capra vecinului sunt exact segmentul care chipurile s-a imunizat prin vaccin.
        • +15 (25 voturi)    
          EXACT (Marţi, 28 septembrie 2021, 19:45)

          Publius Covidius Naso [utilizator] i-a raspuns lui Mayhem

          Absolut de acord.
        • -16 (22 voturi)    
          Nu, TU aberezi.. (Marţi, 28 septembrie 2021, 23:07)

          Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Mayhem

          ... si dai dovada ca nu intelegi nimic din ce se petrece de un an si jumatate....
          Sanatatea TA te priveste pe tine DOAR DACA EFECTELE ACTIUNILOR TALE SE REZUMA LA PERSOANA TA.
          Insa in cazul unei pandemii, ORICE ai face se rasfrange si asupra celor din jurul tau.
          Si in nicio societate democratica libertatea individului NU este mai presus de sanatatea publica : peste tot in lumea moderna, interesul public trece inaintea celui individual.
          Acesta e motivul pentru care NU ai nicio alegere.

          De altfel, atat in Constitutie cat si in DO este mentionat conceptul de "sanatate publica" - ceea ce arata si cat de ignorant esti.
        • 0 (0 voturi)    
          Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 29 septembrie 2021, 17:25)

          [anonim] i-a raspuns lui Mayhem

      • +9 (23 voturi)    
        Serios....ce fel de pandemie este asta.... (Marţi, 28 septembrie 2021, 22:09)

        FortApache [utilizator] i-a raspuns lui aim64bm

        ....cand Vaccinatii sunt considerati semizei si incurajati toata vara sa calatoreasca fara testare rapida antigen macar, cand toate siteurile de specialitate si agentiile gen CDC din diverse tari preocupate de limitarea raspandirii covid sustin ca vaccinatii se infecteaza si Raspandesc covid identic cu "oamenii obisnuiti" si recomanda testarea obligatorie !?!?

        De ce in Romania vaccinatii intra si pleaca unde si cand vor iar spre USA nici nu intri in avion fara testare indiferent ca esti vaccinat sau nu iar din tarile lovite puternic (Schengen) nu intra decat cetatenii, rudele de grad 1 sau rezidentii?

        De ce oamenii care prezinta un test de sange care spune ca exista anticorpi sunt sau vor fi obligati la injectarea ARNm in Romania?

        Cum poti crede ca se preocupa cineva de sanatatea altuia cand masurile de combatere a raspandirii sunt inexistente iar cele impuse de comunistii represivi actuali se adreseaza doar unei categorii de oameni...care, evident ca nu mai au incredere in gestionarea pandemiei....

        Etc.
        • -7 (19 voturi)    
          Cand iti convine (Marţi, 28 septembrie 2021, 23:18)

          Dodel540 [utilizator] i-a raspuns lui FortApache

          Evident ca atunci cand ne convine incepem sa ne comparam cu Sua. Ca si vaccinat nu ma consider in nici un caz vreun semizeu.
          Ma consider doar un cetatean care va avea mai multi bani in buzunar pentru ca nu va trebui sa ii arunce pe teste Covid in mod repetat.
          Si stati linistiti, legea aia va ramane, spetza va ajunge la Inalta Curte si acolo se rezolva cum trebuie lucrurile de acest gen.
          De asemeni puteti fi siguri ca toata clasa politica isi doreste aceasta lege, singura problema fiind pana acum sa gaseasca un nebun sinucigas politic care sa o promoveze.
          Se pare ca l-au gasit...
          • +2 (2 voturi)    
            Romanii au trait in comunism prea (Miercuri, 29 septembrie 2021, 14:30)

            FortApache [utilizator] i-a raspuns lui Dodel540

            Mult timp ca sa mai poata inghiti impuneri represive prin separarea total absurda a populatiei in v si nv fara sa se bazeze pe principiul fundamental al limitarii raspandirii covidului , principiu respectat in toate tarile "Normale", principiu care se invata la Facultatea de Medicina.

            Eu cred ca nici in 1000 de ani "specialistii" romani care se "ocupa" cu pandemia asta nu vor ajunge la nivelul echipei CDC, FDA, MIT si producatorii de medicamente din USA....nu au cum si nu vor avea cum....dovada sunt investitiile in sanatate in Ro iar politicul din Ro la nivelul actual se aseamana cu comunistii idioti ramasi undeva in urma pe vremea lui Dej daca la ora actuala sunt capabili de asemenea porcarii si nu aplica alte solutii democratice.

            Si in USA comunistii incearca sa impuna, sa ameninte insa nu le merge decat in statele cazute sub controlul lor....vor vedea ce prostie au facut in maxim 6luni :)))

            Asa ca nebuni sinucigasi sunt multi insa trebuiesc inlaturati , sunt periculosi chiar si oentru pandemia covid....
    • -27 (43 voturi)    
      exact (Marţi, 28 septembrie 2021, 17:42)

      danc21 [utilizator] i-a raspuns lui Publius Covidius Naso

      nu te pot obliga sa ai grija e propria ta sanatate, dar te pot obliga sa ai grjija de a celorlalti. asa ca stai in cusca precum un animal la zoo, daca esti fan conspiracy.
      • +4 (16 voturi)    
        Eu m-am vaccinat (Marţi, 28 septembrie 2021, 18:34)

        Publius Covidius Naso [utilizator] i-a raspuns lui danc21

        Si i-am indrumuat pe toti cunoscutii sa se vaccineze. Dar atat. Daca tu nu reusesti sa ii convingi pe ceilalti sa se vaccineze, e problema ta, nu a lor. In plus, probabilistic, tu vei face o forma mai usoara a bolii decat ei. Deci ar trebui sa fii multumit si vom merge amandoi la doza 3. Eu iti promit ca o voi face.
    • -23 (27 voturi)    
      minte (Marţi, 28 septembrie 2021, 18:40)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui Publius Covidius Naso

      Nu te da mintea afara din casa, valabil si pentru cei care te apreciaza... Ca tu esti bolnav e treaba ta, prostule,dar ca imbolnavesti pe altii nu mai este...
      • +15 (23 voturi)    
        Poate (Marţi, 28 septembrie 2021, 19:44)

        Publius Covidius Naso [utilizator] i-a raspuns lui Ilidia

        Insa in mod cert pe tine bunul simt te-a evacuat deja pt neplata chiriei.
  • +15 (85 voturi)    
    Foarte bine (Marţi, 28 septembrie 2021, 16:07)

    Fanel01 [utilizator]

    Asta cu cerimtificatul verde e mai rau decat pe vremea nazistilor. Cei vaccinati se cred rasa pura si arata cu degetul.
    • +29 (43 voturi)    
      Ca să fim corecți... (Marţi, 28 septembrie 2021, 17:42)

      Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui Fanel01

      ...nu toți cei vaccinați au apucături de „rasă pură”. Sunt mulți care s-au vaccinat având ca unică motivație decizia personală privind propria sănătate - tot așa cum alții decid să nu se vaccineze - și nu-i interesează ce fac alții.
      Este însă perfect adevărat că autoritățile vor să-i asmută pe vaccinați contra nevaccinaților. Oricine intră în capcana asta face jocul nemernicilor care ne conduc - politruci din toate partidele, cocoțați pe salarii plătite din buzunarul nostru prin diverse funcții de șăfi și șăfuleți, și care acum se cred dumnezăi.
  • +21 (47 voturi)    
    . (Marţi, 28 septembrie 2021, 16:07)

    AbMo [utilizator]

    O veste excelenta!
  • -23 (45 voturi)    
    Bravo Cluj ! (Marţi, 28 septembrie 2021, 16:07)

    Timonierul [utilizator]

    Sa nu fim in pas cu Europa socialista ?
    Înapoi la comunismul dictatorial !
    • +17 (41 voturi)    
      Bro, (Marţi, 28 septembrie 2021, 17:17)

      Zero_Kelvin [utilizator] i-a raspuns lui Timonierul

      Eu am facut de doua ori boala! Anul trecut si iunie si anul asta, in primavara. Tocmai ce au trecut cele 180 de zile de valabilitate. Anticorpi? O gramada! Poti sa-mi spui UN MOTIV pentru care eu sa nu pot merge la evenimente sau in restaurant? Poti sa-mi spui UN MOTIV pentru care sa ma vaccinez?
      • +3 (23 voturi)    
        In plus (Marţi, 28 septembrie 2021, 18:35)

        Publius Covidius Naso [utilizator] i-a raspuns lui Zero_Kelvin

        Asta dovedeste ca si cu anticorpi tot poti face boala, o poti da mai departe si deci esti infectios. La fel si cu vaccinul.
      • -22 (34 voturi)    
        Uite unul (Marţi, 28 septembrie 2021, 18:41)

        feisbuk [utilizator] i-a raspuns lui Zero_Kelvin

        Poate a treia oară nu mai scapi.
        • +11 (23 voturi)    
          Multumesc pentru urare... (Marţi, 28 septembrie 2021, 21:49)

          Zero_Kelvin [utilizator] i-a raspuns lui feisbuk

          Stiu persoana care a murit la 9 ore dupa vaccin. Nu ti doresc sa ajungi sa suni la 112 in timp ce cineva drag e in soc dupa ce tocmai s-a vaccinat iar apoi sa ramai stupefiat cand medicul de pe ambulanta te intreaba "Dar de ce s-a vaccinat? Avea vreo boala ?"
          Ne auzim la doza 6, asa cum am vorbit, da?
      • +11 (19 voturi)    
        Nu ai motiv daca ai imunitate naturala... (Marţi, 28 septembrie 2021, 18:59)

        FortApache [utilizator] i-a raspuns lui Zero_Kelvin

        ...fa-ti test de anticorpi si scoate-ti hartie ca ai trecut prin boala, e valabila 6 luni cam cat se pare ca este valabil si vaccinul pana la o noua doza.

        In fond daca ai anticorpi in urma unui test....de ce vor sa-ti mai faca obligatoriu Arn-ul?

        In USA este valabila 3 luni hartia dar costa in jur de $350 (trimitere,testare,emitere hartie) insa lumea merge direct la vaccinare....e gratis :)))
  • -1 (41 voturi)    
    La ora asta legea nu este activa (Marţi, 28 septembrie 2021, 16:08)

    Sosocel_mic [utilizator]

    Se poate face orice fara certificat.
    • +7 (19 voturi)    
      care... (Marţi, 28 septembrie 2021, 17:45)

      mamenervat [utilizator] i-a raspuns lui Sosocel_mic

      lege, maica, ca e vorba despre HG-uri!?Si sunt active, hotararea de azi a CACluj, nu e definitiva! Vorbim si ne bucuram dupa hotararea definitiva de la Inalta Curte!
      • +1 (5 voturi)    
        Însă e executorie, deci se aplică (Miercuri, 29 septembrie 2021, 9:42)

        hsl [utilizator] i-a raspuns lui mamenervat

        chiar dacă nu e definitivă.
        • -1 (1 vot)    
          nu, nu e.... (Miercuri, 29 septembrie 2021, 13:32)

          mamenervat [utilizator] i-a raspuns lui hsl

          nu poate produce efecte juridice inainte de hotararea definitava, aia e executorie, ca d'aia e definitaiva, altfel era una singura, buna/rea si aia era....dar in justitie sunt 2: "ultima scapa turma"......
          • +2 (2 voturi)    
            Executorie înseamnă ceva, definitivă altceva (Miercuri, 29 septembrie 2021, 17:12)

            hsl [utilizator] i-a raspuns lui mamenervat

            „Executorie” înseamnă că decizia își produce efectele pe perioada judecării recursului, „definitivă” înseamnă că decizia nu mai are alte căi de atac ordinare (nu mai poate fi atacată).
        • 0 (0 voturi)    
          C.A.CJ a judecat pe fond, deci nu e executorie (Miercuri, 29 septembrie 2021, 18:23)

          hsl [utilizator] i-a raspuns lui hsl

          .
  • -25 (41 voturi)    
    Interesant (Marţi, 28 septembrie 2021, 16:17)

    ThalesdeTeleorman [utilizator]

    Spui Dana Garbovan si nu mai e nimic de adaugat...se subintelege
    • +12 (22 voturi)    
      adica? (Marţi, 28 septembrie 2021, 17:07)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui ThalesdeTeleorman

      nu sustine neconditionat aberatiile portocalii? cinste ei
      • -3 (5 voturi)    
        este (Miercuri, 29 septembrie 2021, 9:26)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        judecatoru de casa al psd...
        care ataca justitia etc...

        brusc acu si aia e buna ?!

        frate.... d-asta ne calca hotii in picioare!
    • +9 (23 voturi)    
      Cel mai tare judecator (Marţi, 28 septembrie 2021, 18:01)

      Eusa8 [utilizator] i-a raspuns lui ThalesdeTeleorman

      Dana este cel mai tare judecător din România.... asta înainte de această decizie..... cu atât mai mult acum!
  • +33 (61 voturi)    
    E nomal, discriminarea e ILEGALA conf Constitutiei (Marţi, 28 septembrie 2021, 16:31)

    Gryphus [utilizator]

    Constitutia e incalcata chiar in Parlament de catre PNL si PSD, conform CCR

    in acelasi timp DSP ascunde teste COVID pt ca PNL sa isi poata organiza Congresul ca sa fie ales Cutzu

    mai aveti incredere in asa zisele autoritati?
  • +12 (34 voturi)    
    Bun așa (Marţi, 28 septembrie 2021, 16:36)

    Tescovin [utilizator]

    Tocmai îmi descărcasem un certificat verde, dar am să-l încarc la loc.
  • +18 (36 voturi)    
    Atunci de ce se inchid doar scolile ? (Marţi, 28 septembrie 2021, 16:38)

    Maspp [utilizator]

    Sa conteste cineva si porcaria asta. Si sa nu se mai inchida nimic.
    • +6 (20 voturi)    
      Exact (Marţi, 28 septembrie 2021, 18:36)

      Publius Covidius Naso [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

      Scolilte trebuie sa ramana deschise pt ca statul este OBLIGAT sa ofere invatamant in forma acreditata, conform cu programa. Elevul are optiunea de a repeta anul. Statul nu are optiunea de a inchide scoala.
  • +28 (44 voturi)    
    Andres (Marţi, 28 septembrie 2021, 16:39)

    Andres [utilizator]

    Nu inteleg de ce nu este acceptat testul anticorpi ( care dovedeste ca o persoana are anticorpi ) pentru a obtine certificatul verde.
    • +14 (24 voturi)    
      simplu (Marţi, 28 septembrie 2021, 17:08)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Andres

      e prea ieftin :))
    • +10 (30 voturi)    
      Pt ca e plandemie (Marţi, 28 septembrie 2021, 17:20)

      TrickyWicky [utilizator] i-a raspuns lui Andres

      Si totul se bazeaza pe tetse PCR fals pozitive , spitale care restrictioneaza accesul la tratamente adecvate pt cei cu multe boli.
      Si da ceva ii darame pe bolnavii cu multe boli. Acel ceva il vedeti zilnic pe cer
    • +6 (16 voturi)    
      Cum probezi ca ai trecut prin boala fara simptome? (Marţi, 28 septembrie 2021, 17:21)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Andres

      Cum dovedesti ca ai trecut prin boala dar fara sa fi avut simptome deci fara sa fi mers la spital?

      Nu exista un test pt asta si el nu e inclus in OUG

      diavolul e in detalii, de aia nu se accepta
      • -2 (12 voturi)    
        Simplu (Marţi, 28 septembrie 2021, 18:37)

        Publius Covidius Naso [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        Te duci intr-un colectiv si stranuti de cateva ori fara masca. In secunda urmatoare nu TU te vei duce in alta parte ci ceilalti.
  • +18 (36 voturi)    
    Mai avem o umbra de justitie - Bravo Cluj! (Marţi, 28 septembrie 2021, 16:57)

    MBA [utilizator]

    Ma mir ca misca cineva in front ! Bravo, justitia nu e inca total moarta. Si bravo celor care au actionat Guvernul in instanta, ca restul cam dormim pe noi. Da, inclusiv eu. Mea culpa!
    • +3 (13 voturi)    
      Asteptam sa vedem (Marţi, 28 septembrie 2021, 18:38)

      Publius Covidius Naso [utilizator] i-a raspuns lui MBA

      Daca forma de invatamant "online" are acreditare sau statul isi incalca obligatia de a aplica programa scolara in forma acreditata. Adica exact ce le cere elevilor sa respecte.
    • -14 (20 voturi)    
      dormi (Marţi, 28 septembrie 2021, 18:46)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui MBA

      Cei ca tine nici macar nu dorm, sunt iconstienti...
      • +5 (11 voturi)    
        Poti merge in USA pentru booster shot (Marţi, 28 septembrie 2021, 23:54)

        FortApache [utilizator] i-a raspuns lui Ilidia

        Cu ser Pfizer unde se face la orice farmacie fara programare dar trebuie sa ai peste 65 de ani... FDA nu a aprobat a 3-a doza pentru cei sub 65 din considerente de siguranta....iar in Ro mai e putin si se da la oricine ca la taraba in piatza :)))

        Cred ca expertii nostri din Ro sunt net superiori echipei FDA din USA....
  • +12 (30 voturi)    
    Ma intreb ... (Marţi, 28 septembrie 2021, 18:34)

    Gigi Kent [utilizator]

    Ma intreb daca prin hotarari judecatoresti cretinismul guvernantilor poate fi corectat. Daca putem ajunge sa testam regulat (si gratuit) toti angajatii din sistemul public pentru a preveni cu adevarat focarele (de exemplu din spitale). Daca justitia ii poate spune clar in fata Guvernului sa plimbe ursu' cu o vaccinare care nu previne infectarea si transmiterea mai departe a virusului, ba dimpotriva, prin acordarea dreptului de libera trecere a vaccinatilor asigura prelungirea sine die a pandemiei.

    Practic daca putem readuce bunul simt in politicile publice, daca putem sa actionam conform dovezilor stiintifice si nu intereselor de a vaccina cat mai mult din populatie pentru ca doamna Ursula a cumparat multe vaccinuri si e intrecere socialista intre natiuni care vaccineaza mai mult.

    Daca putem interzice pe scara larga aceasta mizerie denumita pompos certificat verde si avea doar testarea ca singura metoda cu eficienta ridicata de prevenire a propagarii virusului. Daca putem reveni la masuri de bun simt care functioneaza macar partial gen distantare sociala si purtarea mastii (inclusiv pentru vaccinatii care cred ca sunt un fel de casta superioara acum si nu mai au nevoie sa respecte nici o regula).
    • -9 (17 voturi)    
      Pai, tu, antivaxxer, vorbesti de bun-simt ? (Miercuri, 29 septembrie 2021, 2:00)

      Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      De cand au analfabetii functional discernamantul necesar pentru a practica bunul simt ?

      Vi se explica de luni de zile si nu reusiti sa intelegeti :
      VACCINATII SE IMBOLNAVESC MAI GREU SI SE VINDECA MAI RAPID decat nevaccinatii.
      Prin urmare, NU ! Vaccinatii NU RASPANDESC virusul la fel ca si nevacvinatii.

      Dar da-mi voie sa te asigur ca, la fel ca-n alte tari, nu-i mai pasa nimanui nici ce vreti, nici ce credeti si nici ce intelegeti : pregateste-ti o camasa cu maneca scurta........
      • +1 (5 voturi)    
        Inca unul (Miercuri, 29 septembrie 2021, 10:35)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

        Inca unul care nu a prins spilul, nu intelege diferenta dintre infectare si imbolnavire. Inteleg, te-au minitit acum cateva luni ca sa iti faci vaccinul ca te "imunizezi". Ba chiar ti-au spus explicit ca te vaccinezi ca sa ii protejezi pe altii. Acum nu mai au curajul sa spuna asta. Dar nici adevarul pe de-a intregul nu ti-l spun.

        Daca esti vaccinat iei virusul la fel ca unul nevaccinat. Nu ai simptome de cele mai multe ori (pentru ca de aia te-ai vaccinat). Simptome = imbolnavire. Neavand simptome si permis de la stapanire de libera trecere dai linistit mai departe.

        https://www.news-medical.net/news/20210803/Unvaccinated-and-vaccinated-have-similar-viral-load-in-communities-high-in-SARS-CoV-2-delta.aspx

        "In Dane county, almost 68% of the population is fully vaccinated. Unfortunately, despite high vaccine coverage, a high percentage of vaccine breakthrough infections with high viral loads have been detected in this county. This finding further highlights the need for frequent testing and continuous adherence to non-pharmacological control measures to limit the community-level spread of SARS-CoV-2."
        • -1 (3 voturi)    
          Nu esti capabil... (Miercuri, 29 septembrie 2021, 16:08)

          Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          .... sa intelegi ce citesti , nici sa sesizezi nuante.
          La asta, se adauga si incapacitatea de a vedea situatia in ansamblu.
          Adica, ce numesc eu "prostime".

          Citatul pe care-l dai NU contrazice ceea ce spun eu, iar eu repet ceea ce spun medicii.
          In articol se vorbeste despre "viral load"= incarcatura virala iar eu NU DESPRE ASTA AM VORBIT.

          Cere cuiva sa-ti explice ce citesti...
          • 0 (0 voturi)    
            Nu te supara pe mine (Miercuri, 29 septembrie 2021, 22:31)

            Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

            Nu te supara pe mine dar nu are efectiv nici un rost sa imi mai pierd timpul cu tine.

            Pot sa iti dau o mie de link.uri cu studii stiintifice cu peer review si fara in care se spune clar ca nu exista diferente intre vaccinati si nevaccinati in privinta infectarii (proprie si a celorlalti) tu o sa o tii pe a ta.

            Iaca si de pe HN.ro:
            https://www.hotnews.ro/stiri-coronavirus-24949528-cdc-varianta-delta-coronavirusului-putea-raspandi-fel-usor-varicela-incarcatura-virala-similara-persoanele-vaccinate-cele-nevaccinate.htm

            "De asemenea persoanele vaccinate care contractează COVID-19 au o cantitate la fel de mare a coronavirusului în organismele lor precum cele nevaccinate. Asta înseamnă că probabilitatea de transmitere mai departe a SARS-CoV-2 este egală în rândul ambelor categorii."

            Tu da-i inainte cu "nuantele" si "situatia in ansamblu".
            • -1 (1 vot)    
              Faci din nou dovada ca.... (Joi, 30 septembrie 2021, 2:06)

              Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

              ...nu pricepi ce citesti.
              La ce iti trebuie tie studii intocmite de specialisti daca pe tine te scurt-circuiteaza termeni precum "nuante" ....?????

              Iti repet : NU studiile le contest eu (cum as putea ? Nu sunt medic !!!!) ci capacitatea ta de a intelege ....
              Eu NU contest faptul ca este aceeasi incarcatura virala (cum as putea ? Nu sunt eu cel care a facut masuratorile !!!!) ci faptul ca asta ar fi unicul criteriu dupa care se judeca... situatia in ansamblu, da ! (Nu intelegi, cere cuova sa-ti explice ce am vrut sa zic cu asta.)
              Arata-mi, te rog, in postarile mele, unde am abordat eu chestiunea incarcaturii virale ?
              Si acum :
              aseaza-te pe un scaun, inchide ochii si linisteste-te, elimina tot stresul, impune-ti o stare de bine, concentreaza-te si joac-o p-asta :
              - din ce spui tu (incarcatura virala similara ), combinat cu ce spun eu (vaccinatii se imbolnavesc mai greu si se vindeca mai rapid decat nevaccinatii), pentru orice om cu o inteligenta normala, capabol de un simplu rationament elementar, concluzia nu e decat una :
              POPULATIA TREBUIE VACCINATA DE URGENTA, ALTFEL SE CA MURI PE CAPETE.

              Ai inteles acum ?
              • 0 (0 voturi)    
                Eu am inteles... (Joi, 30 septembrie 2021, 21:48)

                Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

                Eu am inteles de la inceput ca ai impresia ca esti in Coreea de Nord pentru ca doar acolo "Populatia trebuie..." in principiu orice.

                In tarile democratice guvernul trebuie sa faca ce vrea populatia si nu invers. Cand populatia nu vrea sa se vaccineze dar vrea sa se testeze guvernul trebuie sa testeze.

                Hai ca nu e greu. Stiu ca ai doar o lozinca in cap. Aia cu "trebuie sa ..." dar intelegi tu mai incolo.
                • 0 (0 voturi)    
                  Ba, intr-o societate democratica... (Joi, 30 septembrie 2021, 23:05)

                  Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

                  ..... populatia TREBUIE sa respecte legile.
                  Din acest motiv, in toate tarile democratice exista mijloace de coercitie - iar in pandemie, acestea au fost folosite adesea in ... tarile democratice : politie, jandarmerie, tribunale, etc..

                  Dar tu esti simpluț in gandire , asa ca iti dau dreptate : om trai si om vedea .
  • -23 (29 voturi)    
    de ce sa stea nevaccinatii acasa? (Marţi, 28 septembrie 2021, 18:35)

    Antenistontel [utilizator]

    trebuie sa ajungem de la 211 de morti azi la 500/zi, cat mai repede!
    • -17 (31 voturi)    
      Chiar dacă am ajunge la 1.000 de morţi/zi (Marţi, 28 septembrie 2021, 19:15)

      Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui Antenistontel

      timp de 2 luni (60.000 de morţi), asta nu-i va impresiona pe antivaccinişti şi conspirationişti, care vor spune: "Nu-i mare lucru, a murit 0,3% din populaţie, şi cei care au murit erau oricum cu un picior în groapă"
      • +12 (20 voturi)    
        De ce ai avea 1000 de morti pe zi (Marţi, 28 septembrie 2021, 23:00)

        Publius Covidius Naso [utilizator] i-a raspuns lui Bandolino

        Si 60000 de morti? Hai sa iti raspund:

        a. Sunt nevaccinati - treaba lor. Tu ai vaccin, esti protejat, ce iti pasa. A fost alegerea lor proasta de a nu se vaccina, si-au asumat consecintele.

        b. Sunt vaccinati - inseamna ca vaccinul nu isi face treaba. In acest caz toti suntem egali, fie ca suntem sau nu vaccinati.

        Deci?
        • -5 (11 voturi)    
          bani aruncati de pomana (Miercuri, 29 septembrie 2021, 3:14)

          danc21 [utilizator] i-a raspuns lui Publius Covidius Naso

          ai idee ce costuri sunt la ATI? banii aia in loc sa mearga spre imbunatatirea sistemului medical, vor merge intr-o gaura neagra, iar peste 10 ani iar sa ne vaitam ca nu avem de niciunele.
          • +2 (6 voturi)    
            Stai liniștit că ATI nu consumă mai mulți bani (Miercuri, 29 septembrie 2021, 9:47)

            hsl [utilizator] i-a raspuns lui danc21

            decât în mod obișnuit.
            Pentru 4000 de paturi va fi cheltuită fix aceeași sumă de bani indiferent că pe ele sunt așezați 2000 de pacienți cu Covid și 2000 cu cancer sau 2000 de pacienți cu tbc și 2000 cu cancer.
        • -9 (15 voturi)    
          "si-au asumat consecintele" (Miercuri, 29 septembrie 2021, 5:29)

          Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui Publius Covidius Naso

          Ce înseamnă că "şi-au asumat consecinţele"? Înseamnă că nu se vor interna la ATI dacă au nevoie de oxigen?
          Eu nu cred că şi-au asumat consecinţele, nu cred că cineva doreşte să moară de covid.
          Pur-şi-simplu antivacciniştii nu cred în existenţa bolii covid, ori nu cred în pericolul bolii, ori nu cred că pericolul vaccinului e mai mic decât pericolul bolii.
          • +7 (15 voturi)    
            . (Miercuri, 29 septembrie 2021, 7:08)

            Simbad [utilizator] i-a raspuns lui Bandolino

            Și care e problema că se internează la ATI? Atât timp cât plătesc asigurări de sănătate, statul e obligat să-i trateze. Că e vorba de COVID sau altceva. Și nu, nu stă în picioare eventuala replică ”statul le-a asigurat vaccinul”. Vaccinul îl face cine dorește, atât timp cât nu e o lege care să stipuleze obligativitatea.
          • +1 (7 voturi)    
            Ce inseamna? (Miercuri, 29 septembrie 2021, 10:47)

            Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Bandolino

            Inseamna ca de cate ori te urci la volanul masinii risti sa ai un accident si sa ajungi la spital / mori. Adica iti asumi consecintele.

            In cazul frectiei de infectie Covid statul vine si iti spune ... ba ia nu mai condu tu masina ca daca faci accident eu nu te vreau in spital.

            Mai era ieri o proasta, fotomodeala de talie internationala, Alina Puscau care se plangea ca o ataca virusul si cat de rau e. Ca e ea proasta si speriata e una. Problema e ca ajunge in presa si multi oameni pun botul. De rau ce o ataca virusul au lasat-o medicii acasa sa se uite la TV.
            • -4 (6 voturi)    
              Te urci beat la volan si ucizi pe altii (Miercuri, 29 septembrie 2021, 12:09)

              gavrone [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

              Asta fac si antivaxxerii criminali, ucid pe altii.
              • +2 (2 voturi)    
                In cazul asta... (Miercuri, 29 septembrie 2021, 12:45)

                Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui gavrone

                In cazul asta, cand vaccinarea nu previne infectarea si transmiterea bolii (ci doar imbolnavirea celui vaccinat) e ca si cum toti ne-am urca beti la volan.

                Testarea e singura solutie.
              • +2 (2 voturi)    
                De fapt... (Miercuri, 29 septembrie 2021, 12:47)

                Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui gavrone

                De fapt, cei vaccinati, care nu se mai testeaza (cu incurajarea autoritatilor) sunt cei care ii ucid pe altii.
  • +18 (32 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Marţi, 28 septembrie 2021, 18:38)

    [anonim]

  • +10 (16 voturi)    
    s-o vedem pe aia finală (Marţi, 28 septembrie 2021, 19:36)

    feedback [utilizator]

    E o listă foarte lungă cu ceea ce ar trebui anulat ca normative neconstituționale, ilegale și antinaționale care s-a mărit considerabil în ultimii doi ani.

    Vă dați seama că decizia definitivă nu va arăta la fel.
  • -11 (23 voturi)    
    ! (Marţi, 28 septembrie 2021, 21:01)

    tudorr [utilizator]

    Nu e de ajuns ca elibereaza criminali, violatori, tot felul de alti infractori, acu zadarnicesc si lupta firava impotriva covidului! Bravo BA!
    • 0 (0 voturi)    
      detalii (Joi, 30 septembrie 2021, 14:18)

      feedback [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

      Aia a fost și din cauză că s-a ieșit în stradă împotriva unor ordonanțe care ar fi evitat eliberarea violatorilor, dar ce mai contează.
  • -6 (16 voturi)    
    ! (Marţi, 28 septembrie 2021, 21:30)

    tudorr [utilizator]

    Inca o dovada ca bugetarii prelungesc pandemia pentru ca au numai de castigat din cauza ei!
  • +5 (19 voturi)    
    drepturile care nu se apara se pierd (Marţi, 28 septembrie 2021, 21:42)

    Razvan_M [utilizator]

    Cel mai tare in toata sarada asta ma deranjeaza folosirea propagandei si puterii statului pentru a forta pe cetateni sa faca ceva ce nu vor, in mod legitim.


    Las aici inca un link subversiv:
    https://www.zerohedge.com/markets/its-fking-kid-johnson-johnson-official-says-children-shouldnt-get-vax-due-unknown
    • -4 (8 voturi)    
      Antivaxxerii nu au drepturi (Miercuri, 29 septembrie 2021, 12:08)

      gavrone [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

      Nu exista drept de a ucide pe altii.
      • +1 (1 vot)    
        Exista (Miercuri, 29 septembrie 2021, 16:21)

        Eusa8 [utilizator] i-a raspuns lui gavrone

        Există...atunci când te duci să faci avort ucizi un copil... stii bine ce faci.... și totuși ucizi....
    • -1 (1 vot)    
      Subversiv da (Miercuri, 29 septembrie 2021, 13:42)

      donjoe [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

      ZH e platforma de finantisti dezaxati, nu e sursa de informatii medicale. Din studii reiese un raport favorabil riscuri-beneficii pentru vaccinarea copiilor peste 12 ani (complicatiile sunt ata de rare ca e o gluma proasta sa le folosesti ca argument).
  • +3 (3 voturi)    
    hotarare Curtea de apel Cluj (Miercuri, 29 septembrie 2021, 9:15)

    Meugen [utilizator]

    Hotararea Curtii de Apel Cluj e valabila in toata Tara ?
    Sau fiecare curte de apel din tara trebuie sa dea o hotarare similara la cererea unor institutii sau persoane ?
    • +2 (2 voturi)    
      E valabilă cu privire la actul normativ (Miercuri, 29 septembrie 2021, 9:49)

      hsl [utilizator] i-a raspuns lui Meugen

      care are aplicabilitate pe tot teritoriul României.
    • -1 (9 voturi)    
      ai aici si (Miercuri, 29 septembrie 2021, 9:51)

      nick1587873340950 [utilizator] i-a raspuns lui Meugen

      Rezolutia UE 2361/2021, interzice vaccinarea obligatorie, certificatele/pasapoartele verzi, discreditarea pe baza de vaccin.
      • 0 (6 voturi)    
        Fals, vaccinarea obligatorie nu e interzisa (Miercuri, 29 septembrie 2021, 11:12)

        4real [utilizator] i-a raspuns lui nick1587873340950

        In concluzie Consiliul a adoptat o rezolutie legata de vaccinarea obligatorie si de certificatele de vaccinare, dar documentul nu are valoare legala.

        https://www.mediafax.ro/politic/consiliul-europei-nu-recomanda-vaccinarea-obligatorie-pasapoartele-de-vaccinare-si-discriminarea-in-functie-de-statutul-de-vaccinare-20278392
        • 0 (2 voturi)    
          pe bune ? (Miercuri, 29 septembrie 2021, 14:27)

          nick1587873340950 [utilizator] i-a raspuns lui 4real

          ia citeste Constitutia noastra, pacalici
      • -1 (1 vot)    
        Buls,it (Miercuri, 29 septembrie 2021, 13:45)

        donjoe [utilizator] i-a raspuns lui nick1587873340950

        Nu are nicio putere rezolutia aia, mai mult, o speta ceheasca anti vaccinare obligatorie a picat deja la CEDO, care argumenteaza ca vaccinarea obligatorie poate fi necesara intr-o societate democratica ddci nu incalca Drepturile Omului.
        https://stirileprotv.ro/stiri/international/decizie-istorica-a-cedo-vaccinarea-obligatorie-este-necesara-intr-o-societate-democratica.html
    • +4 (8 voturi)    
      Sunt instante pe niveluri de competenta (Miercuri, 29 septembrie 2021, 9:53)

      Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui Meugen

      Sa zicem ca un om cheama in judecata statul roman la Cluj. Atunci instanta de la Cluj va judeca problema, daca statul roman nu cere stramutarea cauzei in alta zona, cu argumente. Orice instanta din tara chemata sa judece un caz il judeca si decizia se aplica pe tot teritoriul unde Romania are jurisdictie. Dupa Curtea de Apel poate urma Recurs, apoi se poate merge la Inalta Curte. Dar depinde de ce spune procedura pe respectiva speta.

      Lucrurile sunt descrise in Codul de Procedura si probabil ca in legile specifice unor institutii.
  • -2 (12 voturi)    
    aham (Miercuri, 29 septembrie 2021, 9:21)

    liviu_ [utilizator]

    maine poimaine justitia o sa decida si ce mancam la pranz...

    poate masurile sunr proaste, poate starea de alerta e exagerata... vara asta de exemplu nu avea sens sa fie.
    DAR nu mi se pare corect ca orice instanta sa decida o chestie atat de importanta...

    mai ales ca aici vb. de lucruri pe care judecatorii habar nu le au... ar trebui consultati medici , ca aia stiu despre ce e vorba, lucru care ma indoiesc ca s-a intamplat....

    si da ma sariti cu minusurile ca nu sunt de acord cu gloata...
  • +1 (9 voturi)    
    PS: (Miercuri, 29 septembrie 2021, 9:22)

    liviu_ [utilizator]

    voua nu va pasa nici macar de motiv, voua va pasa doar de rezultat... daca zicea ca voi "justitia e buna" (brusc uitati de cate magarii a facut si face justitia... si mai sunt de 100 de ori la fel de multe si poate chiar mai grave pe care nu le stiti),.... penibil
  • -3 (11 voturi)    
    sunt curios (Miercuri, 29 septembrie 2021, 9:23)

    liviu_ [utilizator]

    daca o sa fie (cum se preconizeaza dealtfel) 500 morti pe zi.... o sa fie trasa la raspundere "justitia"?!

    daca era alarma de bombardament voi urlati ca nimeni nu va poate obliga sa stingeti lumina ...
    • +1 (1 vot)    
      mortii (Miercuri, 29 septembrie 2021, 13:50)

      noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      sunt responsabilitatea sistemului medical prost si incapabil sa actioneze in acest moment pentru sanatatea oamenilor.

      Justitia nu iti spune ce sa faci, ci spune ca o hotarare de guvern prin care se restrang drepturi este ilegala si neconstitutionala. Nimic nu impiedica guvernul sa legifereze corect.
  • -2 (8 voturi)    
    Decizia e gresita va fi respinsa (Miercuri, 29 septembrie 2021, 11:14)

    4real [utilizator]

    Acum se impune vaccinarea obligatorie in scoli si la locul de munca si interzicerea nevaccinatilor in locurile publice. Doar asa mai scapam de pandemie si de nebunia antivaccinistilor.
  • -1 (3 voturi)    
    Curtea de Apel Cluj (Miercuri, 29 septembrie 2021, 15:59)

    kansas [utilizator]

    Dancila + Dana Garbovan + PSD = curtea de apel cluj.
    Tot celebri juristi din cluj au interzis Uber acum catva timp in urbea lor....ca nu era legal pentru ei. Jenant !
    Le scot pe banda tampeniile , sunt inepuizabili.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by