​SONDAJ Sunteți de acord cu vaccinarea obligatorie?

de Redactia     HotNews.ro
Joi, 16 septembrie 2021, 9:00 Actualitate | Esenţial


Sondaj vaccinare
Foto: Hotnews
​​Vaccinare sau testare obligatorie săptămânală pentru anumite categorii cum ar fi medicii sau profesorii. Sunt variantele dicutate la nivelul guvernului, iar o decizie este așteptată în următoarea perioadă, a declarat Raed Arafat.

Sunteți de acord cu vaccinarea obligatorie?













Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















111215 vizualizari

  • +14 (78 voturi)    
    NU. (Joi, 16 septembrie 2021, 9:13)

    gmb72 [utilizator]

    Sunt vaccinat, nu imi fac probleme legate de ACEST vaccin.
    La nivel global, au fost administrate peste 3 MILIARDE de doze, si alte efecte adverse decat cele trecute deja in prospecte, nu au fost identificate. Si cu cat trece mai mult timp, cu atat scade si probabilitatea de a aparea efecte adverse pe termen lung.
    DAR, vaccinarea obligatorie naste un precedent extrem de periculos. In conditiile in care in intreaga lume, calitatea umana, morala si competentele conducatorilor SCAD constant, un astfel de precedent le va idei ca in viitor, sa se decida vaccinare obligatorie pentru cine stie ce boli poate mai putin periculoase, sau cu vaccinuri poate mai putin sigure.... Sau pur si simplu, sa creasca niste vanzari ale cine stie carei companii ?....
    In plus, statele care adopta vaccinare obligatorie fie si pentru anumite categorii de persoane, sunt state care CONFIRMA OFICIAL ca sistemul lor educational e la pamant: cetatenii lor, sunt mai receptivi la prostiile propagate online de te miri cine, decat la adevarul stiintific, demonstrat, demonstrabil si imbatabil. Si in plus, mai arata ceva: acele/aceste state, ca si Romania face parte din tagma lor, nu au nici macar forta de a opri elucubratiile propagate online sau la televiziunile de casa, asa incat sa-si protejeze incultii pe care i-au creat sistemele lor educationale pe duca, de prostiile propagate de altii...
    • 0 (46 voturi)    
      de fapt (Joi, 16 septembrie 2021, 10:04)

      noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui gmb72

      grija trebuie sa fie si pentru efectele pe termen lung, nu numai pe termen scurt... desi nici un AVc sau o tromboza nu sunt de neglijat

      Precedentul este extrem de periculos....

      Iar reticenta nu trebuie pusa pe lipsa de educatie, ci pe bun simt si logica care din fericire inca mai exista.... Sa nu iti faci probleme pentru un vaccin inca experimental arata un conformism foarte periculos
      • +1 (27 voturi)    
        interesanta discrepenta (Joi, 16 septembrie 2021, 11:43)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

        70% din voturi sunt pentru vaccinarea obligatorie
        70% din comentarii sunt impotriva

        "șoșocii și șoșocarii" in actiune.. ;)

        si daca ar fi sa-i crezi, mai toti astia care sunt impotriva vaccinarii obligatorii, spun ca sunt vaccinati. deci toti cei care citesc acest articol sunt vaccinati? impresionant.
        • +4 (6 voturi)    
          crezi ,nu crezi (Joi, 16 septembrie 2021, 23:12)

          falcoind [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          sunt vaccinat cu Pfizer , rapelul făcut la început de mai , totuși nu as fi acceptat sa fac Astra Zeneca sau Jonson and Jonson . In consecința nu accept vaccinarea obligatorie ca asa vrea ... lui X-ulescu . E ceva ce vreau eu sa decid dacă îl fac sau nu .
      • -9 (27 voturi)    
        reticenta (Joi, 16 septembrie 2021, 12:27)

        Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

        Reticenta trebuie pusa in primul rand pe lipsa de educatie - prin educatie invatam despre medicina, bunastare si alte cele.

        In rest, nu cred ca vaccinarea ar trebui sa fie obligatorie intrucat, cum s-a spus si mai sus, creaza un precedent periculos.
        Poate ar fi mai util un sistem de genul asta:
        - ai la dispozitie vaccinul si te duci sa ti-l administreze numai daca vrei;
        - vrei sa faci chestii, sa te plimbi, sa te duci la birou insa nu vrei sa te vaccinezi? Perfect, atunci te testezi pe banii tai ori de cate ori este nevoie si, daca nu vrei sa te si vaccinezi, atunci te angajezi in scris ca iti achiti separat spitalizarea daca te infectezi si ai nevoie de asistenta medicala.
        Veti intreba de ce sa achite separat daca individul are asigurare medicala.
        Trebuie sa achite separat pentru ca (1) o forma grava a covid19 se poate evita prin vaccin, pe care statul ti l-a pus la dispozitie gratuit, (2) ai refuzat in mod constient si voit o terapie profilactica.
        Stiti cum e, daca esti smecher si nu te face pe tine big pharma, atunci fii smecher pana la capat.
        • +8 (18 voturi)    
          precedente periculoase (Joi, 16 septembrie 2021, 13:55)

          obelisc [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

          Daca vrei sa plateasca spitalizarea cei care nu se vaccineaza, atunci sa plateasca si cei care fac cancer la plamani dar au fumat zeci de ani, sa plateasca si cei care fac avc sau infarct pentru ca sunt obezi... se creeaza niste precedente periculoase care nu vor duce la nimic bun.
          • -3 (7 voturi)    
            oui (Joi, 16 septembrie 2021, 16:04)

            Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui obelisc

            De acord si cu astea.
        • -6 (10 voturi)    
          nu merge (Joi, 16 septembrie 2021, 16:25)

          Instanta [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

          Problema nu e ca te imbolnavesti tu si ajungi sa cheltui banii statului, problema e ca ajuti la raspandirea unei boli care imbolnaveste si alti oameni dintre care unii vor muri. Cu alte cuvinte, esti vinovat de omor prin imprudenta.

          Vaccinuri obligatorii au fost in ultima suta de ani o gramada. In prezent, orice copil este inoculat cu mai multe seruri, multe din ele mai putin testate decat serul anti-covid.


          Nici izolarea bolnavilor nu este noua. Daca ai pojar vei fi internat in spital indiferent de cat de democrat te crezi.

          Mergi in orice piata sau mall din Bucuresti si vei vedea sute de oameni care nu poarta masca, sau o poarta sub nas. Iar asta nu este specific romanesc - peste tot este acelasi procent de nesimtiti.

          Cei care nu vor sa faca vaccinul nu vor nici sa respecte regulile si sa ii protejeze pe ceilalti. De-asta trebuie sa fie obligatoriu.
      • +4 (18 voturi)    
        Ce înseamnă "efecte pe termen lung"? (Joi, 16 septembrie 2021, 12:38)

        Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

        Mi se pare că dvs. vă referiţi de fapt la efecte care apar abia la mult timp după vaccinare, şi nu imediat.
        Cât timp ar trebui să aşteptăm pentru a vedea aceste efecte?
        10 ani? 20 de ani?
        • +8 (20 voturi)    
          :) (Joi, 16 septembrie 2021, 14:22)

          Calin123 [utilizator] i-a raspuns lui Bandolino

          Parca vad stire: Tanar de 38 ani a decedat dupa ce facuse vaccinul anti-rujeola.
          Apoi, undeva mai jos in articol se specifica asa trecator ca vaccinul il facuse pe la 5 ani. Tot undeva la subsolul articolului se mai spune ca tanarul a pierdut controlul volanului la 140 km/h si a intrat intr-un zid de beton.
      • -1 (15 voturi)    
        Efecte adverse... (Joi, 16 septembrie 2021, 13:32)

        Gigel cu elefantii [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

        Nu vreau sa fac campanie pro-vaccinare, cu toate ca sunt vaccinat. Am votat Nu pt. ca e cam imoral sa fortezi oamenii, dar e discutabil...

        In orice caz, asta cu efectele adverse e foarte tare. De ce nu se pune problema la fel si la fumat, bauturi si mancaruri nocive? De ce nu se intreaba lumea care or fi efectele pe termen lung atunci cand beau bere sau mananca slanina? Inteleg ca vaccinurile au inca necunoscute, dar alcoolul si fumatul de ex. se stie ce efecte au si totusi multi nu se feresc. In cazul lor cum ramane cu bolile dobandite in timp?
        • +4 (10 voturi)    
          În plus ţigările, alcoolul (Joi, 16 septembrie 2021, 13:51)

          Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui Gigel cu elefantii

          şi mâncarea nesănătoasă le "administrezi" ZILNIC, timp de MULŢI ani.
          La fel şi medicamentele pentru boli cronice (ex. hipertensiune, reumatism).
          Vaccinurile sunt diferite: NU se administrează zilnic, timp de ani de zile.
        • +10 (16 voturi)    
          Te obliga cineva? (Joi, 16 septembrie 2021, 14:25)

          Lukkian [utilizator] i-a raspuns lui Gigel cu elefantii

          Te obliga cineva sa mananci slanina, sa fumezi, sa bei alcool etc? Nu! Tocmai despre asta e vb: e alegerea ta. De aceea am votat ca sunt impotriva vaccinarii obligatorii. Tu alegi ce faci, tu iti asumi riscurile.
          Cand o sa te oblige statul sa mananci un kg de slanina afumata in fiecare luna, mai vb.
        • -1 (11 voturi)    
          pentru ca (Joi, 16 septembrie 2021, 16:28)

          Instanta [utilizator] i-a raspuns lui Gigel cu elefantii

          pentru ca nu poti raspandi cancer de plamani sau de colon. Aia e doar treaba ta. Nu te poate opri nimeni sa iti bati joc de tine. Dar trebuie sa fii oprit din a-i omora pe ceilalti.
          • +1 (3 voturi)    
            Discutabil (Joi, 16 septembrie 2021, 22:51)

            Gigel cu elefantii [utilizator] i-a raspuns lui Instanta

            Fumul da cancer tuturor "consumatorilor", voluntari sau nu. Culmea, nici nu trebuie sa fie fum de tigara. Poate fi fum de lemne sau de motor.
            • -1 (1 vot)    
              de aceea (Vineri, 17 septembrie 2021, 11:02)

              ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Gigel cu elefantii

              s-au separat fumatorii de nefumatori iar in ceea ce priveste fumul din alte surse unii lupta pentru protectia mediului, impotriva dezinformarii samd

              Fumul il tragi usor si nu stii cand te duce si mai ales unde te duce - depinde de cantitatea inhalata si de raspunsul propriului organism in fata agresiunii - unii curata/actioneaza mai rapid decat altii in fata agresiunii simtite sau nesimtite...
    • +6 (42 voturi)    
      pericol maxim.. (Joi, 16 septembrie 2021, 10:37)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui gmb72

      Clar, exista un risc major ca vaccinarea obligatorie sa duca la eradicarea unor boli "mai putin periculoase".
      Cine si-ar putea dori asa ceva?.. O societate in care sistemul medical castiga bani din prevenirea bolilor, nu din combaterea lor. Decat sa faca astia bani din vaccinuri, mai bine ii cheltuim pe paturi ATI si medicamente. Bonus, concedii medicale!

      Un vaccin impotriva prostiei oare s-ar vinde?.. Sau ar crea si ala un "precedent periculos"? :)
    • +4 (40 voturi)    
      toată postarea e un sofism, (Joi, 16 septembrie 2021, 10:39)

      berenger [utilizator] i-a raspuns lui gmb72

      slippery slope. românii, grație lui creangă au o exemplificare perfectă a acestui sofism, prin povestea cu drobul de sare. de ce e sofism: medicamentele și vaccinurile sunt din ce în ce mai sigure, au protocoale de aprobare din ce în ce mai severe, nu sunt aprobate de politicieni, ci de oameni de știință, acea știință care progresează încontinuu și, în sfârșit, există o mulțime de vaccinuri obligatorii, inclusiv în românia, iar existența lor nu a mărit puterea unor politicieni tâmpiți.

      cât despre educație, e corect. câți oameni vor muri până educăm populația? (ca fapt divers: de câte ori un copil aude, în 16 ani de școală, de la grădiniță la bacalaureat, cuvântul vaccin și de câte ori aude cuvântul rugăciune?)
      • +1 (19 voturi)    
        asta e tare (Joi, 16 septembrie 2021, 10:59)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui berenger

        din putzul gandirii ( cu rugaciunea )
        • +1 (19 voturi)    
          omul e foarte naiv (Joi, 16 septembrie 2021, 11:09)

          qwerasdf [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          el crede ca politicianul (lobby-istul) nu are un cuvant greu / categoric de spus in farma

          un adevar l-a nimerit: stiinta progreseaza, dar in naivitatea lui crede ca avanseaza neconditionat in beneficiul lui x sau y
      • +4 (4 voturi)    
        Nu stiu, depinde de scoala? (Joi, 16 septembrie 2021, 11:46)

        Vaka [utilizator] i-a raspuns lui berenger

        Ai mei fac cursuri de stiinte aplicate. Cand am fost la Paris ne-au intrebat de Eifel, de statiile de metro scufundate si de Pasteur.
        Au intrebat si de Notre Dame, dar pentru valoarea istorica.....
      • +7 (23 voturi)    
        DROB DE SARE ?.... (Joi, 16 septembrie 2021, 12:38)

        gmb72 [utilizator] i-a raspuns lui berenger

        Sustin vaccinarea obligatorie DOAR IN CAZUL VACCINURILOR CARE POT ERADICA O BOALA, e un criteriu obiectiv si imbatabil.
        Nu sunt de acord cu vaccinare obligatorie pentru administrarea unor vaccinuri care doar ofera niste avantaje pentru cel vaccinat, pentru Stat sau pentru semenii celor vaccinati. Sunt pana la urma avantaje mai mult sau mai putin discutabile, si orice e discutabil ajunge sa fie manipulat politic, economic, religios sau moral.
        Drob de sare ? Traim intr-o lume "progresista" care nu mai are nicio ancora morala, in care binele si raul au devenit notiuni relative, deh, cica sunt in continuu progres... Iar asta e un fapt, nu un drob de sare.
        Nu vreau in viitor sa mi se administreze alt vaccin obligatoriu, care mi-ar provoca moartea la 75 de ani, sa zicem, pentru alte avantaje: de a nu mai pune presiune pe sistemul medical, pe familie, pe societate, etc.... Pentru binele public, cum s-ar zice....
    • +2 (42 voturi)    
      ... (Joi, 16 septembrie 2021, 10:44)

      plount [utilizator] i-a raspuns lui gmb72

      Indiferent ce va imaginati dvs. despre calitatea umana, faptele raman.

      Vaccinurile sint, din motive obiective, cele mai testate medicamente. Personal n-am nimic impotriva oamenilor care refuza tratamentul medical pentru ei (nu pentru copiii lor), atat timp cat nu ma afecteaza intr-un mod semnificativ. In cazul refuzului vaccinarii impotriva Covid 19, ma afecteaza.

      Antivaxxerii raspandesc virusul, omoara persoanele imunocompromise, pun presiune mare si nejustificata pe sistemul medical si, nu in ultimul rand, ii permit virusului sa muteze. Daca am avea o rata de vaccinare mare la nivel global, probabil ca s-ar termina cu pandemia.
      • 0 (28 voturi)    
        si vaxxeri (Joi, 16 septembrie 2021, 11:00)

        noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui plount

        raspandesc vaccinul pentru ca nu ii testeaza nimeni, ce parere ai?!
        • +2 (26 voturi)    
          analfabetism funcțional (Joi, 16 septembrie 2021, 11:03)

          berenger [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

          da, răspândesc, dar numai dacă se infectează (și 4 din 5 nu se infectează la contactul cu virusul). deci, la vaccinare masivă, riscul de transmitere devine din ce în ce mai mic.
          • -2 (20 voturi)    
            ceva date stiintifice? (Joi, 16 septembrie 2021, 11:51)

            Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui berenger

            pe ce te bazezi cand zici 4 din 5 nu se infecteaza? eu vad o groaza de vaccinati care au iesit pozitiv la testul covid si au si simptome.
        • +3 (25 voturi)    
          ... (Joi, 16 septembrie 2021, 11:10)

          plount [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

          Persoanele vaccinate nu transmit virusul in aceeasi masura ca cele nevaccinate. Iar daca s-ar atinge imunitatea de grup, probabil ca ar disparea, la fel ca virusii variolei si poliomelitei.
          • +8 (12 voturi)    
            Nu va fi eradicat niciodată (Joi, 16 septembrie 2021, 12:51)

            Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui plount

            virusul SARS-CoV-2, fiindcă spre deosebire de variolă şi poliomielită, acest virus infectează şi animalele (ex. feline, rozătoare)
            Însă ar fi de dorit ca virusul să fie ţinut sub control, aşa cum este ţinut virusul rujeolei.
            Apropo, virusul rujeolei este cel mai infecţios virus cunoscut, şi totuşi s-a reuşit atingerea imunităţii de turmă prin vaccinare.
            Sursa: https://en.wikipedia.org/wiki/Basic_reproduction_number
        • +6 (6 voturi)    
          Damn (Joi, 16 septembrie 2021, 11:48)

          Vaka [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

          Poti sa iei premiul Nobel pentru descoperirea asta!
    • +2 (2 voturi)    
      dar (Joi, 16 septembrie 2021, 14:33)

      codrean [utilizator] i-a raspuns lui gmb72

      "sistemul educational" de la noi cam cum ar fi ?
    • 0 (0 voturi)    
      Pai si Romania (Vineri, 17 septembrie 2021, 18:25)

      George1000 [utilizator] i-a raspuns lui gmb72

      Pai si Romania, se numara printre aceste tari cu sistemul educational la pamant
  • +5 (35 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 16 septembrie 2021, 9:16)

    [anonim]

  • +12 (38 voturi)    
    (vaccinat) Nu sunt de acord! (Joi, 16 septembrie 2021, 9:34)

    qwerasdf [utilizator]

    cu vaccinarea obligatorie! Obligativitatea asta poate "deschide usa" pentru alte vaccinuri care au eficacitate si utilitate indoielnica.

    Cred ca separatia trebuie facut altfel decat prin obligativitate. Omul trebuie sa fie capabil sa aleaga pentru sine, ce crede el ca e mai bine.

    Testari obligatorii? Da. Mai ales daca lucrezi cu "public" (invatamant, sanatate, samd).
    • 0 (4 voturi)    
      întrebarea (Joi, 16 septembrie 2021, 12:17)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      am considerat-o în strictă corelație cu pandemia actuală de covid și nu la modul general.
  • +7 (29 voturi)    
    Vaccinare obligatorie (Joi, 16 septembrie 2021, 9:41)

    Iskandros [utilizator]

    Eu m-am vaccinat fara sa stau pe ganduri si il recomand oricui, dar nu cred ca ar trebui sa fie obligatoriu. La fel ca si alte tratamente medicale, ar trebui sa fie la latitudinea fiecaruia. Oamenii ar trebui sa fie convinsi sa se vaccineze prin informare, echipe mobile la care sa aiba acces toti si de ce nu, diverse facilitati financiare.
  • +11 (27 voturi)    
    Libertatea (Joi, 16 septembrie 2021, 9:41)

    Vlad-I [utilizator]

    Libertatea este mai importanta.
    • -3 (23 voturi)    
      Corect, boss! (Joi, 16 septembrie 2021, 11:21)

      provest_1 [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

      LIbertatea de a-ti sufla mucii pe jos
      Libertatea de a-ti trimite copilul bolnav la scoala
      LIbertatea de a merge tu bolnav peste tot
      LIbertatea asistentelor si a medicilor din spitalele de stat de a nu se dezinfecta si a purta manusi si masca
      LIbertatea de a te durea in cot de orice, in afara de micile tale hachite
      Libertatea de a suna o pila, atunci cadn chiar ai o problema de sanatate, dar sistemul e supraaglomerat de ceilalti daci liberi infectati cu diverse sau plini de boli cronice
      LIbertate sa fie, bai!
      Oare danezii is sclavi? Am inteles ca la ei populatia e vaccinata in proportie de vreo80- 90% si viata decurge absolut normal.
    • -3 (3 voturi)    
      daca esti responsabil (Vineri, 17 septembrie 2021, 11:08)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

      Adica libertatea merge mana in mana cu responsabilitatea.
  • +11 (35 voturi)    
    sunt vaccinat (Joi, 16 septembrie 2021, 9:48)

    hanu [utilizator]

    deja de mult dar NU pot fi de acord cu vaccinarea obligatorie a adultilor. E un precedent periculos. Cine are macar 2 neuroni isi da seama de ce. Nu poti suplini prin forta ceea ce nu ai reusit prin faptul ca ti-ai batut joc de educatie!
  • +10 (32 voturi)    
    Democracy: minoritatea obliga majoritatea (Joi, 16 septembrie 2021, 9:58)

    LemonCake [utilizator]

    Sunt vaccinat (personal imi voi face doza 3), insa nu voi fi niciodata de acord cu obligativitatea. Este o problema personala a fiecaruia.
  • +12 (22 voturi)    
    Am votat de 4 ori (Joi, 16 septembrie 2021, 10:01)

    lumi74321 [utilizator]

    Fiecare optiune.
    Va rog, astfel de sondaje sunt total irelevante. Folositi alti furnizori de servicii. Exista servicii gratuite, care profileaza utilizatorul in mod mai complex si care asigura ca se poate vota o singura data.

    Si da, vaccinarea obligatorie e o aberatie.
  • -13 (23 voturi)    
    Te rog să gândești puțin. (Joi, 16 septembrie 2021, 10:03)

    asavreau [utilizator]

    Sunt boli care nu se pot rezolva decât prin vaccinare. Preferi niște tratamente de lungă durată cu rezultate incerte, cheltuieli mari, persoane indisponibile unei activități normale, plus starea de disconfort pentru apropiați, în locul unui vaccin care face ca persoana să aibă încredere în sine și poate să desfășoare o activitate normală? Te rog schimbă, NU cu DA.
    • +6 (14 voturi)    
      Sunt boli (Joi, 16 septembrie 2021, 11:05)

      noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      unele care au fost eradicate sau prevenite prin vaccinare.... altele insa nu....

      Deci trebuie gandit individual, in functie de necesitatea medicala, nu de decizia politica

      Vezi decizia din Marea Britanie privind vaccinarea copiilor:
    • +6 (10 voturi)    
      Incurci borcanele (Joi, 16 septembrie 2021, 11:42)

      Vaka [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      Intrebarea nu se refera la vaccinuri si valoarea incontestabila a acestora. Este vorba de "bine cu sila" prin vaccinarea obligatorie si mai ales depre "Cutia Pandorei" care se deschide cu asta.
  • +9 (25 voturi)    
    Nu (Joi, 16 septembrie 2021, 10:18)

    Luk [utilizator]

    Nu sunt de acord cu vaccinarea obligatorie!!!

    Sunt vaccinat, dar asta n-are nicio legatura, nu m-a obligat nimeni (cel putin nu direct). Daca era obligatorie, NU ma vaccinam.
  • +7 (23 voturi)    
    ?? (Joi, 16 septembrie 2021, 10:31)

    Paul_ [utilizator]

    Un nevaccinat poate pune in pericol un alt nevaccinat!

    Asa ca nu inteleg de ce trebuie vaccinare obligatorie!
    • -1 (9 voturi)    
      Scopul este de ... (Joi, 16 septembrie 2021, 17:48)

      Emma12 [utilizator] i-a raspuns lui Paul_

      ... a iesi din aceasta situatie si de a ne reintoarce la o viata normala. De-asta este indicata vaccinarea ! Cu cat se va mentine mare procentul de nevaccinati, cu atat vor fi mai multi bolnavi/decedati/restrictii/carantina/izolare etc. Cand vad cifrele (in Ro - 30% vaccinati, in Fr -70% vaccinati) ma felicit ca am plecat din Ro intr-o tara muuuuult mai civilizata. BTW, eu am votat vaccinare obligatorie pt anumite categorii de salariati.
  • +16 (30 voturi)    
    e inuman sa consideri obligativitatea (Joi, 16 septembrie 2021, 10:34)

    MBA [utilizator]

    vaccinarii.

    Nici daca majoritatea ar fi in favoarea vaccinarii obligatorii, e inuman sa consideram a fi introdusa. De ce o minoritate sa nu aiba voie sa isi trateze corpul cum doreste?

    Bine ca ne dam de ceasul mortii sa protejam minoritatile sexuale si in genere orice minoritati - ca sa se simta iubite, respectate si umane, dar ne gandim sa obligam o parte de populatie, fie ea minoritara sau majoritara, sa faca ce vrem noi cu corpul sau.
    • -2 (14 voturi)    
      Şi totuşi există droguri ilegale (Joi, 16 septembrie 2021, 12:58)

      Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui MBA

      Deasemenea e obligatorie purtarea centurii de siguranţă.
      Iar pentru anumite categorii profesionale este obligatorie purtarea echipamentului de protecţie (ex. cască pt. muncitori constructori)
      • -2 (12 voturi)    
        analfabetismjuridic (Joi, 16 septembrie 2021, 13:54)

        puke_on_the_moon [utilizator] i-a raspuns lui Bandolino

        Este a mia oară când dau peste balivernele astea, probabil un soi de scorneală a propagandei de stat ce a devenit fixație a unui șef din aparat și e musai să fie pompată in public. Deci:
        Sancțiunea legală pentru neportul centurii este una contravențională, iară nu penală.

        Sancțiunea in cazul nerespectării ordinului de vaccinare obligatorie a adultului este una capitală. Cei ce refuză vaccinarea sunt condamnați la moarte de organele statului. Prin înfometare. Deja avem state ce afectează dreptul la muncă și, implicit dreptul la viață, al cetățenilor 'culpabilizați' colectiv de o alegere trecută a unei cariere greșite astăzi (de pildă, doctor, asistent medical, pompier). Aceste grupuri sociale au fost instituționalizate de către dictaturi precum Turkmenistan și Franța, au devenit sclavi ai statului fascistoid ce are drept de viață și de moarte asupra lor.

        Cine nu pricepe diferența dintre cele 2 tipuri de obligații este nu numai analfabet, ci pur și simplu lipsit de discernământ moral.
    • +2 (16 voturi)    
      inuman.. (Joi, 16 septembrie 2021, 14:03)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui MBA

      Daca ai fi pe masa de operatie si apare medicul, imbracat in hainele de pescuit, cu mainile nespalate dupa ce tocmai a eviscerat si curatat pestele, si incepe sa te opereze asa, argumentand exact ca tine, ca are dreptul "sa isi trateze corpul cum doreste"?..

      Care este diferenta intre exemplul meu, adica un cadru medical care in mod constient refuza sa-ti asigure cele mai bune sanse de supravietuire si un altul care refuza sa se vaccineze? Eu cred ca este fix acelasi lucru.
    • 0 (2 voturi)    
      dar este uman (Luni, 20 septembrie 2021, 0:27)

      Instanta [utilizator] i-a raspuns lui MBA

      este inuman sa considerm obligativitatea unui vaccin ( desi avem vaccinuri obligatorii de trei generatii ), dar este uman sa omori pe cineva pentru ca porti masca sub nas ?

      Cam stramba logica asta.

      80% din oameni se lauda ca sunt empatici si umani, dar de fapt le pasa doar de buzunarul si burta proprie.
  • +12 (36 voturi)    
    Orice drept la neexercitat se pierde (Joi, 16 septembrie 2021, 10:34)

    Razvan_M [utilizator]

    Dreptul de a dispune de propria persoana este un drept fundamental.

    Ceea ce ni se propune aici, sub aparenta unui vot democratic, este sa renuntam la acest drept fundamental *in cazul in care Statul decide ca asa este bine*. Sunt curios cum ar arata rezultatele la un sondaj de genul "Sunteti de acord sa fie trimisi la camera de gazare persoanele care sunt de etnie []?". Cu suficienta propaganda, sunt sigur ca o populatie ar putea fi convinsa sa voteze "da". Lucruri de genul asta s-au intamplat sub bolshevici si sub nazisti.

    Oameni buni, stiu ca este o situatie exceptionala. Stiu ca multi sunteti speriati de moarte - cu totii avem frici. Ganditi-va insa bine: daca creati acest precedent, el va fi folosit si in alte situatii.
    • +4 (14 voturi)    
      Ceea ce ceri (Joi, 16 septembrie 2021, 11:36)

      Vaka [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

      e utopic. Marea majoritate nu gandeste dincolo de ziua de maine.... prin prisma zilei de ieri....
      • +2 (8 voturi)    
        stiu ca este putin utopic (Joi, 16 septembrie 2021, 13:08)

        Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

        ... dar sa ne gandim si la alte aspecte decat fricile noastre de moarte. Ca moartea vine o singura data, viata o traim in fiecare zi: de ce sa ne facem singuri traiul de kkt?
    • -1 (3 voturi)    
      Un argument de bun-simț (Vineri, 17 septembrie 2021, 0:16)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

      Eu am votat totuși pentru vaccinarea obligatorie doar pentru anumite categorii. Dacă de exemplu ești doctor și nu vrei să te vaccinezi pentru că nu crezi în știința numită medicină și în teoria germenilor, înseamnă că ți-ai greșit vocația și ar trebui să fii constrâns să-ți găsești o altă meserie.

      În definitiv, cei care cred în sferele celeste ale lui Platon și că Pământul este în centrul Universului nu-și au locul la SpaceX, unde pentru a lansa rachete pe orbită se folosesc ecuațiile și modelul heliocentric ale lui Copernic.
  • -1 (9 voturi)    
    Sunt de acord (Joi, 16 septembrie 2021, 11:26)

    Sosocel_mic [utilizator]

    E cea mai rapida si sigura(si eficienta, nu?;) de aarunca la lada de gunoi a istoriei tradatorii atarnati acolo de mafia internationala de la davos.
  • +5 (25 voturi)    
    Drumul spre iad (Joi, 16 septembrie 2021, 11:34)

    Vaka [utilizator]

    e pavat cu intentii bune.

    Am o oarecare intelegere a modului in care functioneaza diferiti compusi chimici care au legatura cu viata (si cu moartea :) si am un mare respect pentru Pasteur, Koch sau Cantacuzino si ceea ce au lasat ei omenirii.

    Dar impunerea cu forta reprezinta un precedent extrem de periculos si istoria a aratat asta de multe ori. Pentru ca marile dezastre au pornit de la lucruri aparent benefice...
    • +4 (16 voturi)    
      Ştiaţi că unele ţări democratice (Joi, 16 septembrie 2021, 13:21)

      Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

      (de exemplu Franţa, Italia) aveau deja vaccinări OBLIGATORII pt. copii, încă dinainte de pandemia covid?
      Iar alte ţări democratice au vaccinări obligatorii pentru înscrierea la şcoală (ex. Germania, SUA)
      Sursa: https://ourworldindata.org/grapher/mandatory-childhood-vaccination?region=Europe
  • -1 (23 voturi)    
    . (Joi, 16 septembrie 2021, 13:29)

    AlterEgo21 [utilizator]

    E hilar sa auzi vorbindu-se despre ce precedent s-ar crea prin obligativitatea vaccinarii cata vreme VACCINURILE AU FOST IN TRECUT OBLIGATORII. Asadar, precedentul a fost de mult timp creat. Acest argument este de-o penibilitate extrema si nu denota decat o incercare futila a unora care oricum nu inteleg prea multe sa para ca sunt impotriva vaccinarii obligatorii din considerente mai nobile decat propria ignoranta. Cel de-al doilea argument este acela ca persoanele vaccinate pot si ele transmite virusul. Alt argument care denota multa ignoranta. Da, persoanele vaccinate pot transmite virusul, dar 1. persoanele vaccinate au un risc de cel putin 3 ori mai mic de infectere (prin urmare din start o persoana vaccinata are un risc de 3 ori mai mic de a transmite boala fiindca datorita vaccinule NU SE IMBOLNAVESTE) (https://www.cdc.gov/mmwr/volumes/70/wr/mm7034e3.htm?s_cid=mm7034e3_w#contribAff cu mentiunea ca studiul este facut pe persoanele din azilele de batrani, in cazul carora vaccinurile sunt putin mai ineficiente datorita sistemului imunitar mai deficitar al acestora). si 2. datele actuale (care prvin inca din studii mici, prin urmare, trebuiesc asteptate niste studii mai ample) arata ca in cazul persoanelor vaccinate care fac boala nivelul virusului incepe sa scada mult mai repede. Prin urmare chiar daca persoanele vaccinate transmit boala perioada in care o fac e una mai scurta ceea ce reduce si mai mult riscul de transmitere a bolii in cazul persoanelor vaccinate. Si pentru a exemplifica mai bine cat de slab e acest argument voi face o analogie: Persoanele dezbracate fac hipotermie in momentul in care sunt expuse la frig. Una din solutii e ca persoanele sa puna haine pe ele pentru a scadea riscul de hipotermie. Dar hainele nu protejeaza 100%. Daca o persoana petrece prea mult timp in frig va face hipotermie chiar si imbracata, acelasi lucru fiind valabil si daca temperaturile sunt prea reduse. Asta nu inseamna ca hainele nu protejeaza impotriva frigului.
    • +2 (12 voturi)    
      "nivelul virusului incepe sa scada mult mai repede (Joi, 16 septembrie 2021, 14:01)

      Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui AlterEgo21

      Sunt de acord cu tot ce ai scris mai sus, vreau doar să adaug că NICI UN STUDIU de până acum nu a măsurat de fapt nivelul virusului INFECŢIOS la vaccinaţi.
      Toate studiile s-au bazat EXCLUSIV pe RT-PCR, care nu măsoară nivelul virusului infecţios, ci doar nivelul de ARN viral.
      Deci nimeni NU A DEMONSTRAT că vaccinaţii şi transmit virusul. Asta e doar o presupunere nefondată pe date concrete.

      Să dau un exemplu: anticorpii neutralizanţi.
      Cum se face acest test: virusul se amestecă cu serul ce trebuie testat, apoi acest virus este introdus în cultură de celule pt. a-i măsura infectivitatea. Dacă serul testat conţine anticorpi neutralizanţi, aceştia vor neutraliza infectivitatea virusului.
      Dacă în loc de cultură de celule, am măsura însă prin RT-PCR acest virus neutralizat, rezultatul ar fi la fel de pozitiv ca şi înaintea neutralizării infectivităţii de către anticorpi. Asta fiindcă RT-PCR nu măsoară virusul infecţios, ci doar ARN-ul virusului.
      Acest exemplu arată că e posibil ca vaccinaţii să fie la fel de pozitivi ca şi nevaccinaţii la testul PCR, şi totuşi vaccinaţii să nu fie infecţioşi, fiindcă virusul a fost neutralizat de anticorpii din ser.
  • -5 (15 voturi)    
    Cei care nu vor sa se vaccineze (Joi, 16 septembrie 2021, 15:14)

    Alex2009 [utilizator]

    sa-şi plateasca toate costurile tratamentului , inclusiv in ATI, daca ajung in spital (daca, Doamne fereste, mor, sa plateasca familiile lor)
    Nu e normal ca, daca exista un remediu oficial pentru diminuarea efectelor COVID, platit de stat (toti contribuabilii), din banii acelorasi contribuabili sa se plateasca si pentru acesti (zic eu), îndărătnici.
    E ok libertatea alegerii, dar daca libertatea asta impune celorlati sa dea bani, nu e deloc în regulă !
    • +2 (16 voturi)    
      ce conteaza (Joi, 16 septembrie 2021, 16:44)

      Instanta [utilizator] i-a raspuns lui Alex2009

      ma doare mai putin de banii pe care ii dam pe spitalizarea tampitilor. In fond, platim tratamente anti-cancer pentru fumatori cu bani cu care s-ar putea face zeci de by-pass-uri coronariene. Ce ma doare este ca am pierdut doua rude si doi prieteni din cauza unor imbecili care nu au vrut sa poarte masca, pentru ca "le stirbea libertarea fundamentala" de a-si expune mutrele de cimpanzei la piata.
  • 0 (2 voturi)    
    vaccinarea obligatorie (Vineri, 17 septembrie 2021, 0:46)

    mgs [utilizator]

    La ce foloseste vaccinarea daca se vaccineaza doar, sa spunem cazul Romaniei, 30% din populatie.
    Deci daca vaccinarea nu foloseste la nimic cu un procent de 30 % dar poate deveni utila unei societati doar de pe la vreo 70-80% in sus, cum putem crede ca Romania va putea scapa de covid?
    Bun, nu putem obliga, dar cum ajungem la 70-80%.
    • -1 (5 voturi)    
      lege in parlament (Vineri, 17 septembrie 2021, 18:38)

      George1000 [utilizator] i-a raspuns lui mgs

      Se poate daca parlamentu da lege sa oblige. Si exista majoritate, dar trebuie pt asta ca toti membrii pnl, userr-plus, udmr, sa fie prezenti la sedinta si sa voteze toti pentru lege. Astfel voturile psd si AUR nu vor dpasi voturile aliantei.
    • -2 (4 voturi)    
      Presupunere nefondată (Vineri, 17 septembrie 2021, 20:11)

      marie-cu-palarie [utilizator] i-a raspuns lui mgs

      Faceți presupunerea complet ridicolă că ”trebuie” să ajungem la 70-80% fie că vrem, fie că nu vrem.

      Ei bine,... nu. Nu trebuie nimic. Marea Britanie a sărit de 70% (cu prima doză) și tot în zona roșie este. Israelul la fel.

      În plus, cine a murit și v-a pus pe voi, minoritatea absolut marginală a totalitarismului sanitar, șefi peste corpurile vastei majorități a românilor? Dacă românii nu vor, apoi nu vor și cu asta basta.

      Dreptul individului de-a dispune de propriul corp (inclusiv în moduri iraționale) este mai important decât fricile dublu-măscoșilor din orașe care fac pe ei de frica unei boli care, pentru vasta majoritate a celor infectați, este pistol cu apă și sub gravitatea unei răceli.
  • -1 (5 voturi)    
    Da vaccinare obligtorie pentru toata lumea (Vineri, 17 septembrie 2021, 18:24)

    George1000 [utilizator]

    Da vaccinare obligtorie pentru toata lumea
  • 0 (2 voturi)    
    SONDAJ CU REZULTAT FAKE (Luni, 20 septembrie 2021, 8:15)

    George1000 [utilizator]

    DA PENTRU TOATA LUMEA. SE VEDE DEJA CA SONDAJU A FOST SPAMAT LA GREU DE CATRE SOSOCI CU BOTII LOR DE SPAM
  • +1 (3 voturi)    
    vaccinare (Marţi, 21 septembrie 2021, 10:11)

    grep [utilizator]

    NU sunt de acord cu vaccinarea obligatorie! Este și trebuie să rămână alegerea fiecăruia. Eu m-am vaccinat fără ca cineva să mă oblige. A fost decizia mea. Nu voi face a treia doză - este tot decizia mea.
  • 0 (0 voturi)    
    Cum se face urmarirea efectelor secundare?? (Luni, 11 octombrie 2021, 21:51)

    carmenas [utilizator]

    De ce nu se face o urmarire reala a celor vaccinati, pentru a vedea efectele secundare aparute pe termen scurt, mediu si lung?? Nu credeti ca transparenta si comunicarea unor studii, ba chiar realizarea lor la nivelul unui, spital, oras, judet sau chiar in toata tara noastra, ar mari increderea in acest mod de prevenire a acestei boli?
    De ce nu se utilizeaza si alte metode de preventie si nu se vorbeste deschis despre acest subiect, ba dimpotriva autoritatile ne comunica informatii ce se bat cap in cap continuu??
  • 0 (0 voturi)    
    certificat verde (Luni, 11 octombrie 2021, 21:56)

    elefantelul68 [utilizator]

    Am fost infectat cu SARS-COV-2 si depistat pozitiv in data de 01.10.2021 prin testul PCR.
    Fiind vaccinat am reusit sa trec prin boala izolat la domicilu. Trei zile au fost mai grele dar am avut incredere in vaccin ca nu o sa ajung la spital si asa s-a intamplat. Pot doar sa presupun care ar fi fost evolutia bolii in cazul in care nu a-si fi fost vaccinat, deznodamantul ar fi fost complet nefavorabil pentru mine,cu siguranta.
    Pledez pentru responsabilitate si vaccinare masiva in aceasta adevarata pandemie sanitara.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by