​Sfârșitul pandemiei pare să nu fie încă aproape. Cele mai grave efecte au fost resimțite de oamenii care lucrează în servicii, în gastronomie, dar și de meșterii și specialiștii care și-au pierdut contractele.

Sfaturi pentru meșteri Foto: Wilio

Cu toate acestea, meșterii nu trebuie să-și pună uneltele în cui. Datorită Wilio, ei pot rezolva cea mai gravă problemă, care constă în găsirea de noi clienți. Clienții noi vor veni la ei. Clienții noi înseamnă venituri noi, așa că nici în aceste vremuri dificile, meșterii nu trebuie să se îngrijoreze. Sute de dulgheri, zugravi, zidari, instalatori și alții își oferă deja serviciile pe Wilio. Iată nouă sfaturi despre cum să vă personalizați profilul Wilio pentru a obține cât mai mulți clienți noi.

1. Înregistrați-vă pe Wilio

Crearea unui profil pe Wilio este gratuită. Când vă înregistrați, alegeți tipul de serviciu pe care îl furnizați. Apoi determinați zona în care vă veți furniza serviciile. Wilio vă va trimite cereri de la clienții din zona dumneavoastră pentru tipul de serviciu pe care l-ați ales.

2. Vizualizați cererile dumneavoastră și contactați clienții

Vizualizați descrierea detaliată a proiectului și, dacă sunteți interesat, contactați clientul cu oferta dumneavoastră. Pe Wilio, decideți singur ce proiecte vă interesează. Prețurile corecte vă vor ajuta să câștigați clienți.

3. Răspundeți rapid și frecvent

Cu cât răspundeți mai rapid la cererea clienților, cu atât este mai probabil să vă răspundă. Oamenii analizează adesea cu atenție fiecare achiziție și reacționează numai după ce au intrat în contact cu dumneavoastră de mai multe ori. Deci, nu vă fie frică să mai scrieți clientului dacă acesta nu răspunde.

4. Fiți proactiv

Oferiți clientului un motiv convingător pentru a vă răspunde. Clientul vrea să știe de ce ar trebui să vă aleagă pe dumneavoastră pentru proiect. Puteți impresiona un client oferindu-i sfaturi rapide cu privire la ceva care este relevant pentru proiect. De exemplu: „Bună ziua, cât de aproape de proprietate se va putea parca mașina? Acest lucru va afecta în mod semnificativ cât timp va dura mutarea. Numărul de etaje și dimensiunea liftului pot afecta, de asemenea, costurile totale de mutare. Aș dori să vă pregătesc o ofertă exactă."

5. Folosiți fotografii de calitate

Arată, nu spune. Furnizorii care au fotografii de profil bune sunt angajați de două ori mai des decât cei care nu au fotografii. Dacă este necesar, consultați pe cineva care poate face poze bune. O investiție redusă în alegerea fotografiilor potrivite vă poate aduce sute de euro.

6. Arătați-vă fața

Clienții doresc să vadă cine va lucra pentru ei. Prin urmare, o fotografie de profil care vă va surprinde fața și corpul de la umeri în sus vă va ajuta foarte mult. Nu purtați ochelari de soare negri sau cască, sau pălărie care să împiedice clienții să vă vadă fața.

7. Acordați atenție detaliilor

Când vă adresați unui client, arătați că înțelegeți nevoile clientului. Concentrați-vă pe detaliile proiectului și descrieți cum veți proceda la rezolvarea acestuia. Arătați-vă expertiza și faptul că sunteți familiarizat cu munca de care este interesat clientul.

8. Căutați soluții

Sugerați ceva care credeți că ar fi potrivit pentru proiect. Clienții vor aprecia inițiativa dumneavoastră, mai ales dacă îi sfătuiți cu privire la o soluție despre care nu știau. Oamenii care caută un expert nu sunt adesea familiarizați cu aspectele tehnice. Aratați-le că le oferiți cea mai bună soluție.

9. Prezentați-vă munca

Atașați fotografii cu lucrări relevante. De exemplu, dacă trebuie să instalați plăci, trimiteți fotografii cu alte plăci pe care le-ați instalat deja. Dacă trebuie să zugrăviți sufrageria, arătați lucrările de succes din trecut. Lăsați munca să vorbească pentru dumneavoastră.

Așa funcționează Wilio

Înregistrați-vă și găsiți clienți noi pentru serviciile dumneavoastră. Crearea unui profil pe Wilio este gratuită. Selectați tipul de serviciu pe care îl furnizați și specificați zona în care veți furniza serviciile dumneavoastră. Wilio vă va trimite proiectele clienților în conformitate cu aceste setări. Apoi, decideți singuri ce proiecte sunt interesante pentru dumneavoastră. Consultați o descriere detaliată și, dacă sunteți interesat de cerere, contactați clientul cu oferta dumneavoastră. Puteți vizualiza toate cererile deschise aici.