​Camera Deputaților vrea să concesioneze pentru următorii doi ani serviciile de alimentație din Restaurantul "Salon Brâncovenesc" și a unor bufete din Palatul Parlamentului, iar prețurile sunt foarte mici, arată un anunț recent de licitație. Spre exemplu, zilnic vor trebui oferite minimum două variante de meniu office compuse din două feluri de mâncare (felul 1 + felul 2) + desert, la un preț maxim de 20 de lei (cu TVA).

Foto:

Camera Deputaților vrea să concesioneze serviciile de alimentație publică în cadrul Salonului Brâncovenesc și a unor bufete, pntru pregărirea și servirea hranei pentru deputați, personalul din serviciile Camerei Deputaților, ziariști acreditați la Camera Deputaților și pentru alți participanți la lucrările în plen și în comisii, precum și pentru acțiunile de protocol.

Contractul, cu o valoare estimată la peste 23,5 milioane de lei (fără TVA), a fost publicat vineri în Sistemul Elșectronic de Achiziții Publice (SEAP).

Mai exact, este vorba de prestarea de servicii de alimentație publică tip restaurant, bufet, cafenea-bufet în spațiile puse la dispoziție de Camera Deputaților prin Centrul Internațional de Conferințe, respectiv în Restaurantul ”Salon Brâncovenesc” și terasa de la nivelul S1 și în bufetele situate la nivelurile 1M, 2 și 3 (lotul I), precum și în bufetul situat la nivelul P1 (lotul II).

Cât vor costa meniurile care ar trebui oferite zilnic la restaurantul "Salon Brâncovenesc" din Palatul Parlamentului

Click pentru a deschide

În Caietul de sarcini al licitației sunt prezentate informațiile legate de meniurile pe care firma câștigătoare va fi obligată să le furnizeze zilnic, astfel:

Pentru Restaurantul "Salon Brâncovenesc", prestatorul va avea obligația să prezinte zilnic, minim:

1) două variante de meniuri economice (cu maxim două repetări pe săptămână), la prețul de maxim 15,5 lei cu TVA/meniu care vor cuprinde fel principal + garnitură;

2) două variante de meniu office compuse din două feluri de mâncare (felul 1 + felul 2) + desert, la un preț maxim de 20 de lei cu TVA/meniu:

  • a) felul 1 (minim 350 ml): supe, ciorbe, borșuri, aperitive calde și altele asemenea;
  • b) felul 2: firpturi/șnițele (minim 120 gr.), mâncăruri scăzute (min. 150 gr.) împreună cu garnituri (min. 200 gr.) și salate (min. 120 gr.) și altele asemenea + chiflă (min. 30 gr);
  • c) desert (min. 100 gr.): fruct, prăjitură, înghețată etc.

3) un meniu vegetarian/vegan;

4) un meniu diversificat care să includă și alte feluri de mâncare și desert, altele decât cele din meniurile prezentate mai sus.

- va trebui să ofere contra cost o gamă variată de băuturi nealcoolice adecvată meniurilor. Băuturile alcoolice vor fi comercializate numai în cadrul evenimentelor organizate, natura și cantitățile urmând să fie stabilite de comun acord între prestator și organizatorul evenimentului.

- va trebui să asigure inventarul necesar funcționării în bune condiții a restaurantului (fețe de masă, vesele/tacâmuri, pahare de sticlă, accesorii pentru servirea mesei, articole de menaj etc). Tacâmurile și vesela trebuie să fie la un standard ridicat - nu se acceptă tacâmuri și veselă de unică folosință. Tacâmurile vor fi din inox, vesela va fi din porțelan, fețele de masă vor fi din materiale naturale, iar în măsura posibilităților acestea vor fi decorate cu elemente preluate din arhitectura Salonului Brâncovenesc; se acceptă tacâmuri și veselă de unică folosință doar pentru servirea în regim 'take away' (la pachet).', se arată în document.

Concesionarul va plăti lunar către Camera Deputaților o redevență de minim 8.200 de euro

În caietul de sarcini se precizează faptul că firma câștigătoare, în calitate de concesionară va trebui să plătească lunar o redevență către Camera deputaților, astfel:

"Pentru desfășurarea activității de prestare servicii de alimentație publică tip retaurant și bufet, beneficiarul va acorda prestatorului o perioadă de grație de 3 luni de la data încheierii contractului, după care va achita Camerei deputaților, prin Centrul Internațional de Conferințe, un procent de XX% din cifra de afaceri realizată lunar din activitatea care face obiectul contractului, dar nu mai puțin de echivalentul în lei a 8.200 de euro cu TVA inclus/lună.

Contractul va avea o durată de valabilitate de 2 ani de la data înregistrării contractului la Camera deputaților cu posibilitate de prelungire prin act adițional pentru maxim 12 luni.

Oferta economico-financiară va cuprinde:

- prețul maxim ofertat pentru un meniu offcie;

- valoarea investiției:

- procentul ofertat din cifra de afaceri realizată.

Criteriul de clasificare este "oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic", stabilită după următorul punctaj:

1. cel mai mic preț maximal pentru un meniu office, față de prețul maxim impus de 20 lei.meniu cu TVA - 30 pct. (30%)

2. valoarea cea mai ridicată a investiției - 30 pct (30%)

3. Cel mai mare procent din cifra de afaceri realizată - 40 pct (40%)

Pentru bufete, prestatorul împreună cu persoana desemnată din partea benefciarului, va stabili lista cu produse ce urmează a fi comercializate (produse preambalate, cafea, ceai, băuturi răcurotiare, sandwisch-uri etc).

În privința cerințelor financiare solicitate ofertanților, în anunțul de licitație se precizează că aceștia trebuie să demonstreze experiența similară în prestarea serviciilor de alimentație în valoare cumulată de cel puțin :

  • 500.000 lei cu TVA/an la nivelul a cel mult 3 contracte similare, în oricare dintre ultimii 3 ani din perioada 2018 – 2020 pentru Lotul 1 ;
  • 125.000 lei cu TVA /an la nivelul a cel mult 3 contracte similare, în oricare dintre ultimii 3 ani din perioada 2018 – 2020 pentru Lotul 2 .

Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 14 septembrie 2021.