​O serie de artiști celebri din România au fost surprinși luna trecută în ipostaze surprinzătoare, desenând cu spray pe diverse ziduri din Capitală. După o serie de speculații, „misterul” s-a elucidat și s-a aflat că totul face parte dintr-o campanie- manifesto, "Rebels with a cause", susținută de către glo România."Rebels with a cause"este o inițiativă în sprijinul comunității artistice din România prin diferite proiecte menite să genereze noi perspective și sensuri, sub umbrela #breakbinary. Am stat de vorbă cu unul dintre artiștii care au lansat această campanie în România. Cătălin Bordea ne povestește cum a făcut saltul din arta cuvintelor în arta vizuală a orașului.

#RebelsWithaCause, o campanie gloFoto: glo

1. Cum l-ai descrie pe artistul Bordea în trei cuvinte?

Soț, comediant, om.

2. Care este perspectiva ta asupra brand-ului glo?

glo îmi inspiră inovație și mult mult bun gust, au acel ceva care te surprinde cu fiecare ocazie, libertatea de a experimenta.

3. Plecând de la noua campanie hyper+, ce părere ai despre această abordare a brand- ului care îmbină arta și tehnologia?

Trăim niște vremuri în care tehnologia devine artă uneori, astfel că această campanie mi se pare foarte potrivită. Este o combinație inedită, menită să inspire lumea și să se reinventeze cu fiecare ocazie.

4. Pe scurt, care consideri că este povestea care se ascunde în spatele #RebelsWithaCause?

Niște oameni nonconformiști care își lasă amprenta prin oraș, nevăzuți, aproape ca într-un vis și care luptă responsabil pentru libertatea de exprimare, prin artă.

5. Care crezi că este imaginea pe care brand-ul glo™ dorește să o imprime în mintea oamenilor prin această campanie?

Sunt sigur ca ei știu mai bine decât mine, însă cred ca își doresc ceva “neconvențional”, dar responsabil. Ca oamenii să aibă mai mult curaj să fie ei înșiși și să lupte pentru lucrurile bune în care cred.

6. Privind în ansamblu perioada pandemiei, ce schimbări consideri că a adus acest context asupra modului în care artiștii privesc lucrurile?

Cred ca pandemia a “forțat” cumva artiștii să iasă din zona de confort și să găsească și alte căi de exprimare, să experimenteze și să fie mai adaptabili, să se reinventeze. Lucru care, după părerea mea, este destul de dificil, dar nu imposibil.

7. Care este primul cuvânt care îți trece prin minte atunci când auzi despre noile dispozitive hyper+ lansate?

WOW. Fresh. Versatil. Un plus de individualitate și dorința de a ieși din tipare.

8. Ce element ți-a atras cel mai mult atenția atunci când ai văzut pentru prima dată unul dintre noile dispozitive din gama hyper+?

Forma absolut demențială, un design out-of-this-world, culorile intense – îmi inspiră distracție, voie bună și noi perspective.

9. Cum a fost pentru tine experiența de a fi parte din campanie?

M-am simțit incredibil de bine și am râs mult de tot. Multă voie bună cu fiecare campanie alături de prietenii de la glo. Pot spune că fiecare experiență cu ei este inedita. Așa campanii să tot fie!

10. Ce mesaj vrea să transmita artisul Bordea prin această campanie?

Care e partea pe care o simți cea mai aproape de tine? Distrează-te cât poți de mult! Îndrăznește să ieși din tipare și fii cât mai creativ. Partea mea preferată din campanie este că am putut fi jokerul care mă simt în cea mai mare parte a timpului.

(18+) glo™️ este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor adulți de produse din tutun sau nicotină.