Două trenuri de marfă s-au ciocnit la Fetești

de Vlad Barza     HotNews.ro
Joi, 29 iulie 2021, 8:37 Actualitate | Esenţial


Trenuri de marfa care s-au ciocnit la Fetesti
Foto: Politia Ialomita
​În cursrul nopții trecute două trenuri de marfă s-au ciocnit în triajul stației Fetești, după ce un tren a intrat în spatele celuilalt, informează poliția din județul Ialomița. Circulația feroviară a fost grav afectată și trenurile au fost deviate prin Țăndărei. Este al treilea incident care se întâmplă în zona Fetești în nici zece zile, după două deraieri ale unor trenuri de marfă. UPDATE CFR Infrastructură spune că aduce două macarale de mare tonaj pentru a pune din nou pe șină vagoanele de marfă. Pentru reapararea catenarei au fost aduse două drezine pantograf. UPDATE Mecanicul trenului care a lovit cealaltă garnitură avea alcoolemie de 0,40 mg/l alcool pur în aerul expirat

Iată ce spune Poliția Ialomița

În cursul nopții trecute polițiștii Postului Poliție Transporturi Feroviare Fetești au fost sesizați prin SNUAU 112 cu privire la faptul ca două trenuri de marfă s-au ciocnit (un tren a intrat În spatele celuilalt) în triajul stației CF Fetești.

Firul 1 și 2 de circulație au suferit avarii la terasamente de cale ferată și linia de electrificare.
În urma evenimentului mai multe vagoane de marfă au fost distruse.
Traficul feroviar a fost deviat pe ruta Fetești- Țăndărei - Slobozia Veche - Ciulnița.
În cauză se efectueaza cercetari sub aspectul săvârșirii infracțiunii de ,,accident de cale ferata,, faptă prevazută și pedepsita de art.333 CP.

UPDATE Poliția Ialomița
Referitor la accidentul feroviar petrecut în timpul nopții trecute precizăm faptul că mecanicul de locomotivă al trenului care ar fi impactat celălalt tren a fost testat alcoolscop, rezultând o alcoolemie de 0,40 mg/l alcool pur în aerul expirat, ulterior fiind transportat la Spitalul Municipal Fetești în vederea recoltării de probe biologice de sânge pentru stabilirea cu exactitate a alcoolemiei.


UPDATE 10.45

UPDATE CFR Infrastructură spune că aduce două macarale de mare tonaj pentru a pune din nou pe șină vagoanele de marfă. Pentru reapararea catenarei au fost aduse două drezine pantograf


Pentru intervențiile care se desfășoară în stația Fetești, Sucursala Regională CF Constanța s-a mobilizat cu personal de specialitate și cu utilaje de intervenție, urmând să acționeze pentru ridicarea și repunerea pe șină a vagoanelor de marfă, deraiate și răsturnate, cu un tren-macara de mare tonaj (250 de tone), cu două drezine pantograf pentru remedierea deranjamentelor la sistemul de alimentare cu energie electrică și cu personal specializat pentru reparații la liniile de cale ferată și la firul de contact. De asemenea, de la Regionala CF București va fi îndrumată pentru inervențiile din stația Fetești și o a doua macara de mare tonaj, de 125 de tone, cu care se va acționa la fața locului.


Ce spune CFR Călători despre trenurile afectate

Pentru deblocarea circulației, încă de la ora producerii accidentului de la Fetești, CFR Călători a pus la dispozitia CFR SA care gestionează coordonarea ciculației, locomotive diesel.
Trenurile afectate în data de 29 iulie 2021 până la ora 07.30, ca urmare a evenimentului din stația CF Fetești:
• RE 8005 București Nord – Mangalia se anulează pe distanța Ciulnița – Mangalia și va circula pe ruta deviata ca tren RE 12898-1 în relația Ciulnița – Slobozia Veche – Țăndărei – Fetești – Constanța – Mangalia, în condițiile de circulație ale trenului impuse de CFR SA pe distanța Ciulnița – Fetesti apoi pe distanța Fetești – Mangalia în condițiile de circulație și cu opririle comerciale ale trenului RE 8005.
• IR 1586/-1 Constanța – Brașov se anulează pe distanța Fetești – Brașov și va circula pe ruta deviată ca tren IR 12896-1 în relația Fetești – Țăndărei – Slobozia Veche – Ciulnița – București Nord – Brașov, în condițiile de circulație ale trenului impuse de CFR SA pe distanța Fetești – Ciulnița apoi pe distanța Ciulnița – Brașov în condițiile de circulație și cu opririle comerciale ale trenului IR 1586/-
• R 8021 București Nord – Constanța se anulează în data de 29.07.2021.
• R 8024 Constanța – București Nord se anulează în data de 29.07.2021.
• R 8012 Fetești – București Obord se anulează în data de 29.07.2021.
• R 8023 București Obord - Fetești se anulează în data de 29.07.2021
• R 8443 Ciulnița –Călărași Sud si retur se anulează în data de 29.07.2021
• R 8592 Ciulnița –Călărași Sud si retur se anulează în data de 29.07.2021
• R 8591 Ciulnița –Călărași Sud si retur se anulează în data de 29.07.2021
• R 8581 Slobozia Veche – Ciulnița și retur se anulează în data de 29.07.2021
• R 8580 Slobozia Veche – Ciulnița și retur se anulează în data de 29.07.2021
• R 8014 Fetești – București Obor se anulează în data de 29.07.2021
• R 8002 Constanța – București Obor se anulează în data de 29.07.2021








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















7016 vizualizari

  • +4 (12 voturi)    
    Ce salariați sunt acolo? (Joi, 29 iulie 2021, 8:52)

    asavreau [utilizator]

    Dați afară toți salariații de la //mișcare//. Mai ales șeful.
    • +7 (11 voturi)    
      Erau doua trenuri private. Din nou. (Joi, 29 iulie 2021, 9:27)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      Ca si in cazul deraierilor precedente.
      Acesta e viitorul, fara CFR Marfa.
      Liniile vor fi distruse ca dupa bombardamente.
      • -1 (3 voturi)    
        Cine autorizează mecanicii? (Joi, 29 iulie 2021, 12:38)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui D-or

        Privat, privat, dar CFR autorizează un mecanic de locomotivă, că este apt/competent să circule pe Căile Ferate. Când trenul privat a intrat în trafic CFR, cineva trebuia să-l verifice că are îndeplinite condițiile de circulație-mecanic autorizat, odihnit, nu mahmur. Vagoane conforme, care nu deraiază și frânează corect.
        • +2 (2 voturi)    
          Nu. Fiecare raspunde de oamenii lui. (Joi, 29 iulie 2021, 13:31)

          D-or [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

          Fiecare angajator, indiferent de domeniu, nu neaparat feroviar, raspunde de controlul celor pe care ii angajeaza si de faptele lor.
    • -3 (7 voturi)    
      haos pe C.F. (Joi, 29 iulie 2021, 9:34)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      Ce ministru e la transporturi? Dati-l afara cu toata sleahta lui!
      • +2 (8 voturi)    
        DA , da ............ (Joi, 29 iulie 2021, 10:42)

        sipu [utilizator] i-a raspuns lui atc

        ca Drula a cumparat lopata cu 800 000lei / 800ron acum 20 de ani. . Sti cat costa o lopata acum !!!?
        Nicolai Ciuc iti spune ceva !? ghici din ce partid facea parte !?
        • -1 (1 vot)    
          Haos pe C.F. (Joi, 29 iulie 2021, 13:47)

          atc [utilizator] i-a raspuns lui sipu

          Nu, pentru haosul din subordinea lui! (Vezi ca era si-un tarnacop pe-acolo!)
    • +2 (4 voturi)    
      era beat crita un mecanic (Joi, 29 iulie 2021, 10:00)

      Crup [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      Mecanicul unuia dintre trenurile implicate (tren privat, nu CFR Marfa) era beat crita si a adormit. Vorbesc serios, nu sunt ironic,
      • 0 (2 voturi)    
        Sunt echipamente care depistează asta. (Joi, 29 iulie 2021, 12:42)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Crup

        De ce nu au funcționat? Dacă un mecanic este beat și adoarme, locomotiva trebuie să se oprească automat și să transmită un semnal de avarie. Mecanicul poate să aibă și o problemă medicală care să-l facă indisponibil, trenul se oprește.
  • -2 (4 voturi)    
    Mai bine... (Joi, 29 iulie 2021, 9:13)

    Crinulet [utilizator]

    Mai bine dati afara toti salariatii.Punct. Si angajati altii cu consurs...
    • -1 (3 voturi)    
      nu au salariatii de la Fetesti nicio vina (Joi, 29 iulie 2021, 10:01)

      Crup [utilizator] i-a raspuns lui Crinulet

      Mecanicul unuia dintre trenurile private implicate in accident era beat crita si a adormit.
      • 0 (2 voturi)    
        Nu ai dreptate. (Joi, 29 iulie 2021, 12:47)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Crup

        La intrarea în stație sunt echipamente care opresc orice tren care nu transmite un anumit semnal. De ce nu au funcționat? Sistemul este general în toată lumea, inclusiv la metrou. Ceva nu a funcționat și cineva a făcut să nu funcționeze. Sistemul este destul de fiabil, robust, nu se strică frecvent, iar dacă se strică trenul se oprește singur. Eu îi spun sistem antiprost. Aici un prost a anulat sistemul. De ce?
  • +3 (9 voturi)    
    Statul e cel mai bun administrator. Anglia renatio (Joi, 29 iulie 2021, 9:38)

    D-or [utilizator]

    Se demonstreaza a mia oara ca doar statul poate fi cel mai bun administrator. Doar el isi permite sa respecte regulile, in toate domeniile.

    Privatii au comportament de rapitori. In goana dupa profit sacrifica si siguranta si oamenii si mediul.

    Anglia, dupa ce si-a vindut absolut toata calea ferata in anii '90-95, impunind modelul privatizarii transportului feroviar (pe care doar putine state l-au aplicat efectiv, restul doar au mimat procesul), dupa 10 ani a inceput sa recunoasca public ca a facut o greseala, iar acum anunta ca isi renationalizeaza calea ferata.

    Sigur, aceasta stire a fost ignorata sau prezentata minimal de media noastra, dar a stat zile la rind pe burtiera posturilor internationale CNN, Euronews.
    • -2 (6 voturi)    
      aici privatul e de vina, NU statul (Joi, 29 iulie 2021, 10:05)

      Crup [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      Trenurile implicat in accident erau private, NU de stat, iar mecanicul unuia dintre trenuri era beat crita si a adormit.
      Si atentie. In ultimii peste 10 ani accidentele sau incidentele feroviare sunt produse 95% de catre privati, nu de catre CFR! Chiar daca majoritar e CFR. Aici in Romania pur si simplu privatii sunt muuuuuult sub CFR.
      Asta vrei tu? Totul privatizat si sa avem astfel de specimente?
      • +2 (4 voturi)    
        Eu sustin Statul in toate domeniile. N-ai citit (Joi, 29 iulie 2021, 11:00)

        D-or [utilizator] i-a raspuns lui Crup

        ce am scris sau ai vrut sa raspunzi altcuiva.

        Vreau firme de stat, sisteme integrate si vreau o lege a Raspunderii Manageriale care sa se aplice atit la stat cit si la firmele private, asa cum exista in toate statele occidentale din anii '70 numai la noi, nu.

        Pentru ca la noi aveau nevoie de manageri coruptibili.
  • 0 (4 voturi)    
    Titlu usor eronat (Joi, 29 iulie 2021, 10:05)

    Feroviarul [utilizator]

    "Este al treilea incident care se întâmplă în zona Fetești în nici zece zile"...in realitate e al 2lea, caci al 3lea a fost dincolo de Medgidia...Iar faptul ca unii mecanici nu respecta regulamentele sau "sunt obligati" sa nu le respecte nu are legatura cu ramura Miscare din calea ferata. Mai pe romaneste, degeaba impiegatul de miscare ii ordona unui mecanic sa opreasca trenul la intrarea in statie (semafor pe rosu) daca acest mecanic a adormit iar instalatiile de vigilenta ale locomotivei sunt defecte sau scose din functie de catre mecanic si acestea nu isi mai fac treaba si nu mai opresc trenul cand "se trece pe rosu"...
    • +1 (3 voturi)    
      și nu se spune care firmă privată (Joi, 29 iulie 2021, 11:08)

      di livio [utilizator] i-a raspuns lui Feroviarul

      dacă era CFR erau urlete pe toate canalele
      • 0 (0 voturi)    
        S-a spus, aici pe HN (Joi, 29 iulie 2021, 18:32)

        Feroviarul [utilizator] i-a raspuns lui di livio

        ...intr-un alt articol s-a spus numele operatorului privat de marfa care a provocat accidentul. I s-a restrictionat certificatul de siguranta deci momentan nu mai poate efectua transporturi de marfa pe calea ferata.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by