Florin Cîțu: Ne îndreptăm spre administrarea unei a treia doze de vaccin anti-COVID

de Redactia     HotNews.ro
Marţi, 20 iulie 2021, 14:33 Actualitate | Esenţial


Vaccinare adolescenți
Foto: CNCAV
România se îndreaptă spre introducerea administrării unei a treia doze de vaccin împotriva COVID-19, a declarat marți premierul Florin Cîțu. "Așa arată direcția în care merg discuțiile", a afirmat Cîțu.

Cîțu a făcut aceste declarații întrebat de jurnaliști despre stocurile mari de vaccin anti-COVID, spunând că achiziția unui număr mare de doze se justifică și prin necesitatea celei de a treia doze.

Întrebat de jurnaliști dacă a fost luată o decizie privind administrarea unei a treia doze de vaccin, Cîțu a răspuns: "Așteptăm o decizie. Specialiștii ne vor spune exact, nu sunt eu în măsură. Așa arată direcția în care care merg discuțiile".

Chestionat, de asemenea, cum se pregătesc autoritățile pentru valul 4 al pandemiei, Cîțu a răspuns: "Pregătirea este vaccinarea".

Compania Pfizer caută să obţină în următoarea lună aprobarea organismului american de reglementare a medicamentelor, FDA, pentru a treia doză a vacinului său anti-Covid.

România a folosit până acum puțin peste jumătate din cele peste 17,5 milioane de doze de vaccin anti-COVID primite de la Uniunea Europeană și a donat peste 550.000 de doze, mare parte către Republica Moldova, în timp ce alte 1,17 milioane de doze au fost vândute către Danemarca. Aproape 2 milioane de doze de vaccin împotriva COVID-19 au termen de expirare până la finalul lui septembrie, arată datele transmise de autorități la solicitarea HotNews.ro.

CITEȘTE ȘI:








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















11316 vizualizari

  • +10 (36 voturi)    
    Mda (Marţi, 20 iulie 2021, 14:49)

    TheFaime [utilizator]

    Mai intai te asigura ca administrezi restului populatiei dozele 1+2 dupa aceea sa vorbesti de doza cu nr3. Si asta de la unul care e vaccinat cu ambele doze. Necesitatea mai mare e acolo unde oamenii nu-s vaccinati, nu la cei care au facut deja rapelul.
    • -8 (30 voturi)    
      Corect! Prioritatea sa se vaccineze sosocii! (Marţi, 20 iulie 2021, 15:54)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui TheFaime

      Corect! Prioritatea ar trebui sa fie fortarea sosocilor sa se vaccineze si apoi administrearea celei dea 3-a doze la cei vaccinati! Ca a 3-a doza o vor lua tot cei care sunt deja vaccinati, nu castigi cu nimic in plus
      • +1 (1 vot)    
        Never (Marţi, 20 iulie 2021, 23:20)

        Zoca [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        Never Ever my dear enemie!!!!
    • -3 (23 voturi)    
      corect (Marţi, 20 iulie 2021, 16:18)

      Boa [utilizator] i-a raspuns lui TheFaime

      n-ai nici un sfert din populatie vaccinata si esti de departe in coada Europei in traditionalul tandem cu bulgarii dar vorbesti de a treia doza.

      Capul jos si la treaba, sa vorbeasca de a treia doza ungurii care deja au vaccinat complete 55% din populatie, polonezii si cehii care sunt la peste 40%.
      Vaccinarea e pentru zonele educate nu pentru atotstiutori din nastere si experti de pe feisbuc.

      O sa fie si la noi dupa 2030 pe cand va incepe punerea in practica a programului prezidential Romania educata. Rabdare, noi mergem pas cu pas iar pasii astia sunt mereu la scara planetara.
  • +1 (39 voturi)    
    Nu poți vaccina cu a 3-a doză (Marţi, 20 iulie 2021, 15:03)

    nick24 [utilizator]

    decât dacă se face alt vaccin, care să fie bun si pentru alfa, beta, delta -MINIM!
    Vaccinul actual e depășit deja!
    • +17 (27 voturi)    
      Pai stire ar implica ineficienta dupa 6 luni. (Marţi, 20 iulie 2021, 15:52)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui nick24

      Ca sa vezi. Cica era o conspiratie ca de fapt vaccinarea perpetua ar fi scopul final.
    • +1 (1 vot)    
      Exact (Marţi, 20 iulie 2021, 21:13)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui nick24

      Modificat minim pentru protecție la varianta indiană, altfel să și-l țină!

      Eu unul oricum sunt destul de sigur pe imunitatea mea după boală + două doze de Pfizer și ca mine sunt mulți alții. Nu mi-aș mai face decât unul cu eficiență 90%+ pentru toate variantele mutante.
  • -14 (34 voturi)    
    Lol (Marţi, 20 iulie 2021, 15:11)

    HP [utilizator]

    Sfat gratuit, potrivit și acum 6 luni:

    1. Liste cu toți pensionarii, obezii și diabeticii cunoscuți.

    2. Vaccinarea lor obligatorie.

    3. Profit.
    • +10 (24 voturi)    
      Sigur. (Marţi, 20 iulie 2021, 16:07)

      Casargoz [utilizator] i-a raspuns lui HP

      :)
      Liste cu anorexici :)
      Liste cu Omuleți verzi.
      Liste cu Omuleți galbeni.
      X-rea lor.
      O rețeta de când lumea. Se cheamă fascism.
      • -6 (20 voturi)    
        Lol (Marţi, 20 iulie 2021, 17:19)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui Casargoz

        Sigur, mai bine chinui pe toată lumea la nesfârșit, obligându-i să se sacrifice, în loc să targetezi responsabilii pentru presiunea pe sistemul medical, făcându-le un bine cu forța.
        • +7 (11 voturi)    
          bine cu forta = fascism/comunism/progresism (Marţi, 20 iulie 2021, 19:59)

          CezarN [utilizator] i-a raspuns lui HP

          asta este.
          Cum sa etichetezi categorii intregi de oameni drept RESPONSABILI de faptul ca s-au imbolnavit si sa-i OBLIGI sa se vaccineze cu un vaccin insuficient testat in timp (3,5,7 ani)?
          Eu m-am vaccinat cu ambele doze dar sunt complet impotriva obligativitatii vaccinarii.
          • +3 (5 voturi)    
            Lol (Marţi, 20 iulie 2021, 21:01)

            HP [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

            Cum să etichetezi TOȚI oamenii responsabili de presiunea pe sistemul medical și să îi ții pe arest la domiciliu și/sau restricții majore de aproape doi ani ?
        • +4 (6 voturi)    
          Extra lol (Marţi, 20 iulie 2021, 21:19)

          andypandy [utilizator] i-a raspuns lui HP

          Deci fumatorii nu sunt pe lista? Nu de alta dar un diabetic poate sa fie de tipul 1 si deci nu face el nimik sa faca boala. Dar un fumator este 100% voluntar la orice riscuri se expune din cauza fumatului. Ei nu sunt pe lista cu "presiunea blah blah"!?! Mai lasati-o ca toti platim la stat contributii de cand lumea si zau daca mergem la doctor cat ar trebui de banii astia. Achit la stat si la privat ca altfel analize anuale mai greu pup de la doctora de familie ... "da de ce? va doare ceva?"
  • +15 (35 voturi)    
    Sunt vaccinat cu doua doze, (Marţi, 20 iulie 2021, 15:23)

    Ciprian1979c [utilizator]

    am facut si COVID (doar nas infundat) pe deasupra (deci subiectul covid, indiferent de tulpina e incheiat pt mine), dar cand vad o declaratie din asta, data de un politician, la sfaturile ''specialistilor'' lui peste (care sunt oricum pe statele companiilor de farma), in conditiile in care tu abia ai ajuns cu vaccinarea la 30%, nu pot sa nu ma gandesc la vorba aia ''chelului tichie de margaritar ii trebuie''! Si a treia doza, dupa doua si covid, chiar NU O S-O MAI FAC - pt ca e inutil - chiar nu suntem toti in aceeasi oala, trebuie sa te mai gandesti pe cine vaccinezi cu 3 doze, in conditiile in care una singura ar fi mai mult decat suficienta pt multa lume (cei care au facut covid, de ex - cum se face in Franta)!
  • -3 (27 voturi)    
    "pregatirea este vaccinare" (Marţi, 20 iulie 2021, 15:33)

    cucuveaua mov [utilizator]

    In cazul asta ... foarte proasta pregatirea
    bine macar ca v-ati gandit ce sa faceti cu restul de doze - doza 3, doza 4. ar fi pacat sa ramana neconsumate.
    dar eu sunt curios - daca m-am vaccinat in iunie, ca sa plec in vacanta si nu mai vreau sa plec in vacanta si nu ma mai vaccinez pana la anul, atunci o sa fac doza 3 sau reiau cu doza 1 din 2022? si o sa fie nevoie de 3 doze ca sa primim certificatul?
    • +1 (13 voturi)    
      Stai acasa! (Marţi, 20 iulie 2021, 15:53)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

      Vrei sa omori batranii?
    • +7 (25 voturi)    
      Da (Marţi, 20 iulie 2021, 16:04)

      palatin [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

      Va fi necesara doza 3 pentru certificat. Asta e valabil pana in luna august inclusiv.
      Dupa octombrie se va cere doza 4, pentru certificat.
      Din 2022 vor fi necesare 5 doze administrate, pentru certificat.
      Este o posibilitate. Ramane de vazut daca va fi agreata de producatori. Ne vor anunta politicienii.
    • +9 (9 voturi)    
      Sari peste doza trei si faci direct doza patru :) (Marţi, 20 iulie 2021, 20:02)

      CezarN [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

      In plus poti sa aplici la Pfizer pentru un refund daca ai platit vacanta in care nu mai vrei sa pleci.
      :)
      • +3 (3 voturi)    
        am fost in vacanta luna asta (Miercuri, 21 iulie 2021, 13:06)

        cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

        dar nu mai plec pana la anul si nu mai fac alt vaccin.
        ca am inteles ca sunt protejat, ca nu ma imbolnavesc si ca nu transmit.
        ma rog, astea erau informatiile cand m-am vaccinat, n-am mai citit "presa" de atunci
  • +10 (18 voturi)    
    Cui îi faci măi Florinele ? (Marţi, 20 iulie 2021, 15:47)

    iondero [utilizator]

    Cui îi face a treia doza că tare vrem să știm și noi ce idei năstrușnice mai are creatura lui Johannis , cui ?
  • -7 (19 voturi)    
    Vaccin acum pt cei cu creier (Marţi, 20 iulie 2021, 15:48)

    same.dan [utilizator]

    Probabil cateva milioane de indivizi vor fi foarte suparati peste cateva luni cand nu vor putea prinde un loc sa se vaccineze din cauza celor deja vaccinati cu 2 doze care din cauza comorbiditatilor vor avea al treilea vaccin printre primii.

    Sa vedem atunci daca prostia doare si cat de tare.
  • +6 (18 voturi)    
    4 (Marţi, 20 iulie 2021, 15:55)

    bancheru83 [utilizator]

    4 valuri=4 doze:)
    • +4 (4 voturi)    
      Propun!!!!!!!!! (Marţi, 20 iulie 2021, 23:52)

      Zoca [utilizator] i-a raspuns lui bancheru83

      Sa se dea un decret prezidential cu tenta totalitarista prin care sa li se impuna celor ce s-au vaccinat sa le fie atatas prin branulare cusuta o peruzie de cativa litrii cu ser anti covid cu temporizare electronica ca sa le asigure pe intreg parcursul anului protectie!!!!!!!!!!
  • +10 (16 voturi)    
    As vrea sa vad ce spun Specialistii (Marţi, 20 iulie 2021, 16:31)

    Parzivall [utilizator]

    Oamenii de Stiinta aia pe bune nu slugile politicienilor.
    Creca si postacii de partid s-au saturat de Parerile unor Politicieni!
  • +4 (18 voturi)    
    și „specialiștii” care decid sînt secreți (Marţi, 20 iulie 2021, 16:46)

    di livio [utilizator]

    ceva normal pt România derogată de fikusz și szeku de la drepturile omului...gecesei secreți, cenesui secreți și presa se înghesuie la liberarea lu nea Livache, aia îi intere pe presari
  • +15 (23 voturi)    
    Toata pandemia asta incepe sa sune a gluma proasta (Marţi, 20 iulie 2021, 16:58)

    Jolly Roger [utilizator]

    Daca mai sunt stocuri...o facem si pe a 4-a!

    De fapt știți ceva?
    Mai dați comandă, ca in ianuarie ne putem baga si la a 5-a!
  • +13 (13 voturi)    
    Bah, deci e vaccin sau medicament? (Marţi, 20 iulie 2021, 18:20)

    Parzivall [utilizator]

    Ca daca il bagati pe gat la fiecare 3 luni suna deja a scam done by scum!!!
  • -15 (19 voturi)    
    Șoșocilor comentaci (Marţi, 20 iulie 2021, 18:57)

    Dogul [utilizator]

    Șoșocilor, nu vreți a treia sau a patra doză, stati naibii pe “locurili voastri” si nu mai comentați aiurea.
    • -5 (7 voturi)    
      Din pacate sunt multi (Marţi, 20 iulie 2021, 21:18)

      Kornell [utilizator] i-a raspuns lui Dogul

      si agresivi in postari, si isi dau unul altuia plusuri. Personal sunt medic, vaccinat de 2 ori si pe viitor a treia oara. De la mine din spital universitar judetean NU S-A IMBOLNAVIT serios (adica cu internare) nimeni vaccinat, si asta din ianuarie incoace. In rest, boul a fost pus la iesle (acces la vaccin pt aia mai prosti) - nu mancat CA E BOU !! Sariti sosocilor cu minusuri
      • +3 (3 voturi)    
        ptr un medic (Miercuri, 21 iulie 2021, 14:33)

        GNG [utilizator] i-a raspuns lui Kornell

        ... aveti un limbaj extrem de "elevat", eu stiam ca la medicina, pe vremuri, intrau numai elita, crema societatii. Pe dvs va tradeaza cultura si limbajul. Sau acum nu conteaza, la medicina se intra ca la mall?
    • +6 (6 voturi)    
      Pai papa tu cu slanina in fiecare dimineata (Miercuri, 21 iulie 2021, 4:59)

      Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui Dogul

      daca esti asa de lacom!!! M-am vaccinat de doua ori desi nu aveam nevoie...ar trebui sa fie deajuns, unii mai si muncesc, nu stau in beci pe pomeni si racnesc aiurea sa se vaccineze pana si bebelusii.
  • +7 (7 voturi)    
    chiar ne credeti fraieri ... se pare ca si suntem (Marţi, 20 iulie 2021, 21:14)

    iuon [utilizator]

    Am avut Covid, destul de grav si ca sunt in viata, nu e din cauza autoritatilor.
    Mam vacinat, de doua ori ... sa ma lase in pace, sa pot sa calatoresc din nou liber, sa mi recastig drepturile constitutionale, rapite abuziv de niste bureocrati, care habar nu au ce sa faca ... si acum sa ma vacinez de a treia oara ... poate a patra ... poate toata viata mea o sa ma tina in sah, cu acest pretext.
    Rabdarea oamenilor are limite ... Ceausescu nu a crezut asta, dar a vazut.
  • +4 (4 voturi)    
    Hai băieți, încolonarea! (Miercuri, 21 iulie 2021, 9:55)

    periscop [utilizator]

    ,,Așezați-vă liniștiți” (vorba coanei Leana) și așteptați să vă vină rândul la înțepat.
  • +2 (2 voturi)    
    ce nu intelegeti? (Miercuri, 21 iulie 2021, 14:39)

    GNG [utilizator]

    ... vaccinul anti Covid o sa ajunga vaccin anual, precum cel gripal, la urma urmei cei doi virusi sunt asemanatori. Este cea mai buna varianta, castiga toata lumea, companiile pharma traiesc din bugetele nationale, oamenii se cred protejati, hai la treaba ca s-au terminat zilele libere. Curand vor aparea si medicamentele ptr tratamentul acasa, cu masca sau fara masca tot un draq. Poate totusi reusesc sa faca si o autopsie pe cadavrul unui decedat de covid, sa vada ce si cum este afectat, pe teste de laborator si teorie nu prea te poti baza, nu degeaba se spune ca ... "practica ne omoara".
    • +2 (2 voturi)    
      Doar ca la gripa nu e obligatoriu!!! (Miercuri, 21 iulie 2021, 14:50)

      Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui GNG

      De ce vor sa te forteze sa te vaccinezi cu chestii inca experimentale???


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by