Cine este Ion Rădoi, liderul sindicatului de la metrou - „omul cu greva”, fost parlamentar PSD mediocru și cu un salariu de la sindicat mai mare decât al președintelui Iohannis

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Miercuri, 14 iulie 2021, 11:06 Actualitate | Esenţial


Ion Rădoi
Foto: AGERPRES
Ion Rădoi, „omul cu greva” de la metrou, președintele Sindicatului Liber din Metrou care a intrat în vizorul DNA, deține frâiele sindicatului din subteranul Capitalei de mai bine de 15 ani, dintr-o perioadă în care era în Parlament ales din partea PSD, o carieră politică mediocră dacă e să ne uităm pe statisticile sumare păstrate pe site-urile legislativului. Cu o putere „de convingere” deosebită, mereu cu amenințarea grevei generale la metrou în mână, USLM-ul lui Rădoi a devenit rege peste spațiile comerciale și cele publicitare de la metrou, iar firma sindicatului a avut în 2019 o cifră de afaceri de 9 milioane de lei, din care 6,2 milioane profit.

Ion Rădoi - lider sindical la metrou de nici arhivele presei nu mai știu când a început


Ion Rădoi, fost parlamentar PSD, este de cel puțin 15 ani liderul sindicatului de la metrou. Cum o biografie oficială a sa nu există, cele mai vechi mențiuni ale sale în presa ca lider al sindicatului de la metrou sunt de prin 2005, moment când Rădoi era și senator din partea PSD.

Înainte, Rădoi a lucrat la Telemecanica Trafic Metrou din București și de acolo a devenit a devenit președinte la Unitatea Sindicatul Lider Metrou, dar și vicepreședinte al Blocului Național Sindical și presedinte al Convenției Nationale a Transporturilor.

Rădoi a fost adesea în centrul marilor scandaluri de la metrou, mereu în conflict cu mulți dintre miniștrii Transporturilor și amenințând adesea cu greva generală în cazul negocierilor care nu se derulau conform dorinței sindicatului.

Rădoi a intrat în conflict și cu fostul ministru PSD Lucian Șova, dar și cu pesedistul Răzvan Cuc. Cu primul a avut contre pe seama măririi salariilor cu circa 42% în anul 2018, iar cu Răzvan Cuc a intrat în conflict un an mai târziu pe seama problemelor tehnice din subteran.

Ce studii are Ion Rădoi



În scurtul CV rămas publicat pe site-ul Camerei Deputaților, Rădoi preciza că are ca studii Facultatea Electronică București și Facultatea Telecomenzi Feroviare.

Radoi mai nota și că are studii sociale și sindicale în Anglia, SUA și Israel.

Foto: Ion „Omul cu greva” Rădoi, la microfon, protest în fața Ministerului Transporturilor.

---

Cum a ajuns Ion Rădoi parlamentar și ce sprijin politic a primit: 15 luări de cuvânt în opt ani de mandat / 10 propuneri legislative, 7 respinse


Ion Rădoi a fost deputat în legislatura 2000-2004 din partea PDSR, partid devenit ulterior PSD. Cât timp a fost deputat PSD, Rădoi a avut 2 luări de cuvânt în tot mandatul de patru ani, și a avut patru propuneri legislative din care doar 2 au și devenit legi, una fiind inițiativa de modificare a Constituției care are la inițiatori nu mai puțin de 215 deputați și senatori.

Ulterior, Rădoi a fost ales senator în circumscripţia electorală nr.19 GIURGIU pe listele Uniunii Naţionale PSD+PUR.

Cât timp a activat ca senator PSD, Rădoi a fost vicepreşedinte al Comisiei pentru muncă, familie și protecție socială.

A avut 13 luări de cuvânt în tot mandatul, 6 inițiative legislative din care doar 1 a fost promulgată ca lege. (mai exact L405/2005 Legea pentru modificarea şi completarea Legii arendării nr.16/1994, cu peste 11 inițiatori...)

Până în 2010 a condus organizația PSD din Giurgiu, de unde a fost înlăturat de Marian Vanghelie, scrie Newsweek.ro care precizează și că USLM și Rădoi au menținut legăturile cu PSD prin interpuși. Ion Artimon, în 2018 secretar general al USLM, era și consilier muncipal PSD, în consiliul general al Capitalei.

Ce avere are Ion Rădoi


Liderul organizației Unitatea – Sindicatul Liber Metrou (USLM), Ion Rădoi, încasează lunar, din banii strânși în principal din cotizațiile membrilor de sindicat, aproximativ 4.000 de euro, potrivit Buletin.de București. Salariul este cu aproape 1.000 de euro mai mare decât cel al președintelui Klaus Iohannis, compara publicația amintită.

Potrivit ultimei declarații de avere depusă în 2020 la Agenția Națională de Integritate, Ion Rădoi a avut un venit anual în 2019 de 227.882 de lei. Asta înseamnă lunar 3.857 de euro în mână. Prin comparație, leafa șefului statului este de 3.041 de euro pe lună.

Remunerația lui Ion Rădoi o depășește și pe cea a directorului general al Metrorex și a șefilor de servicii din companie care câștigă net aproximativ 2.800 de euro, respectiv 2.300 de euro.

Potrivit declarației de avere, Ion Rădoi deține mai multe terenuri: unul agricol în Giurgiu, unul forestier, unul intravilan și unui extravilan, toate patru cumpărate în perioada 2001-2004, cât a ocupat funcția de deputat. Rădoi mai are și un apartament în București, o casă de vacanță în Dâmbovița, una în Sinaia, obținută în urma divorțului și o casă de locuit în Giurgiu, moștenită în urma decesului părinților.

Conform declarației de Avere, Ion Rădoi conduce o mașină marca Audi A6 din 1999 și are precizat că deține ceasuri și bijuterii în valoare de 6.500 de euro.

DNA și perchezițiile la casa lui Ion Rădoi. Care sunt acuzațiile


Surse judiciare au declarat pentru HotNews.ro că instituțiile unde se desfășoară perchezițiile sunt sediile primăriilor sectoarelor 3 și 5, conduse de Robert Negoiță și Cristian Popescu Piedone, și sediul Sindicatul Liber din Metrou, condus de fostul parlamentar PSD Ion Rădoi. De asemenea, anchetatorii au descins și la locuința liderului sindical.

Descinderile au loc în contextul în care în luna aprilie Metrorex a început demolarea spațiilor comerciale din metrou pe care le-a administrat sindicatul condus de Ion Rădoi, care încasa 75% din chirii.

Singurele sectoare în care chioșcurile din metrou nu au fost demolate sunt 3 și 5.

O parte din sindicaliștii conduși de Ion Rădoi și o parte din lucrătorii din spațiile comerciale au blocat circulația metroului printr-un protest spontan care a ținut metroul bucureștean pe loc aproape o zi întreagă. Blocarea metroului bucureștean a generat o pagubă directă de circa 2,8 milioane de lei, a anunțat ulterior Metrorex.

Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, le-a cerut atunci scuze bucureștenilor pentru că zeci de miniștri ai Transporturilor "au lăsat să se formeze un buboi enorm, o mafie la metrou" și a avut un mesaj tranșant pentru "liderul de cartel" Ion Rădoi: "S-a terminat, ceea ce ai făcut zeci de ani nu mai merge!".


Firma sindicatului de la metrou încasa 75% din veniturile pentru spațiile comerciale și 53% din banii pe publicitatea de la metrou


„Ca să înțelegeți încă un motiv pentru supărarea domnului Rădoi, aflați că, în mandatul Corpului de Control, este trecută în mod explicit și verificarea contractelor dintre Metrorex și firma Sindomet Servcom SRL. Firma este deținută în proporție de 100% de Unitatea Sindicatul Liber Metrou (USLM), al cărui președinte este domnul Ion Rădoi”, spunea ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă în februarie când practic s-a declanșat conflictul cu USLM-ul lui Rădoi .

Potrivit ministurlui Drulă, „Sindomet Servcom SRL a avut două contracte cu Metrorex: unul pentru spațiile comerciale (expirat în 2018) prin care firma încasa 75% și Metrorex doar 25% din valorificarea acestora. Și un contract pentru spațiile de publicitate (expirat din 2019), din care Sindomet încasa 53%, iar Metrorex doar 47%”.

„S-a încercat prelungirea de facto a acestor contracte, Sindomet încasând în continuare sumele, dar Metrorex refuzând să încaseze partea sa (oricum PREA MICĂ) pentru că nu mai exista contract valabil. Corpul de Control va face lumină și în această poveste”, a detaliat Drulă.

Potrivit ministrului, firma Sindomet Servcom SRL a avut, în 2019, o cifră de afaceri de 7.981.344 lei și un profit de 6.197.855 lei, conform datelor publice disponibile.

„Sindomet Servcom SRL mai deține și un complex turistic la Bușteni, care oferă reducere de 99% pentru angajații Metrorex, care aleg să își petreacă cele 4 zile de recuperare, printre altele, la centrul turistic din Bușteni deținut de această firmă. Reducerea de 99% este suportată de Metrorex”, spune Drulă.

„Fostul deputat PSD, domnul Ion Rădoi, își simte amenințate interesele subterane. Acesta este adevăratul motiv pentru care îl deranjează că, în sfârșit, cineva se uită cu atenție la ce face cartelul pe care îl conduce”, avertizează Drulă.

Potrivit ministrului, câștigul mediu brut lunar per salariat al Metrorex, în anul 2020, era de 9.901 lei. „În propunerea de buget de venituri și cheltuieli pentru 2021, Metrorex are estimat un câștig mediu brut lunar per salariat de 12.739 lei”, spune Drulă.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















14134 vizualizari

  • +33 (35 voturi)    
    Tara... (Miercuri, 14 iulie 2021, 11:23)

    Bibishor [utilizator]

    ...lui Papura Voda. Sa zicem mersi ca am intrat in UE cu asa oameni...
    • -16 (20 voturi)    
      mersi sau merci... (Miercuri, 14 iulie 2021, 12:13)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Bibishor

      mersi sau merci... tara trista !
  • +35 (39 voturi)    
    o ruina cripto-comunista... (Miercuri, 14 iulie 2021, 11:24)

    Ismail Paine de circ [utilizator]

    .. l-au lucrat frumos baietii, speram sa devina si asta scriitor.
  • +40 (42 voturi)    
    numai blocarea metroului (Miercuri, 14 iulie 2021, 11:28)

    Levellers [utilizator]

    impreuna cu complicii, care ar trebui sa fie asimilata actelor de terorism, i-ar aduce o condamnare substantiala.
  • -28 (32 voturi)    
    Radoi scumpeste calatoriile cu metroul? (Miercuri, 14 iulie 2021, 12:48)

    O_Tannenbaum [utilizator]

    Nu, le scumpeste Drula. Si de aceea insceneaza aceasta diversiune impotriva lui Radoi ca sa abata furia opiniei publice catre Radoi.
    Alta intrebare. Cum se mentine Radoi lider la sindicatul metroului ? Raspuns: prin alegeri. Radoi este ales . Sistematic, de decenii. De ce o fi ales Radoi de decenii sef la sindicat? Nu cumva fiindca se pricepe sa apere bine interesele sindicalistilor?
    Drula cum se mentine Ministru al Transporturilor, l-a ales cineva? Nu l-a ales nimeni, a fost NUMIT .
    Alta intrebare: este Radoi singura persoana din Romania cu salariu mai mare ca al presedintelui Romaniei? Nu, sunt cu duiumul, dar cei ce nu sunt platiti de la buget au voie sa aiba orice salariu. Este Radoi platit de la buget? Nu , este platit de sindicat si daca sindicatul a apreciat ca-si merita salariul numai sindicatul poate stabili daca s-a inselat sau nu.
    Cu spatiile comerciale: Metrorex lua prea putin. Pai l-a obligat cineva sa accepte acel procent daca el era prea mic? I-a pus cineva pistolul la timpla Metrorex-ului ca sa accepte un procent nesatisfacator? Nu cumva intelegerea cu sindicatul era ca in schimbul unui procent mai mare sindicatul sa solicite mariri de salarii mai mici?

    In concluzie: tot atacul la Radoi si la sindicatul lui este declansat de Drula pentru ca lumea sa uite cine se afla, de fapt, in spatele scumpirilor de la metrou.
    • +8 (16 voturi)    
      O trollembaum! (Miercuri, 14 iulie 2021, 13:53)

      ember [utilizator] i-a raspuns lui O_Tannenbaum

      intoarce-te la trollingul udemerist cu ursii, ai mai mare succes!
      • -4 (6 voturi)    
        Ma bucur c-ai observat asta (Miercuri, 14 iulie 2021, 18:17)

        O_Tannenbaum [utilizator] i-a raspuns lui ember

        Adica, ma bucur c-ai observat ca lupta mea pentru IMPUTINAREA ursilor in Romania a cistigat tot mai multi adepti in ultima vreme. Fiindca acea imputinare va usura nu doar viata locuitorilor udemeristi ci si a celor din Busteni, Predeal, Azuga, Sinaia, Brasov, Drumul Carului, Bistrita- Nasaud ( judet ) sau Neamt (judet ). Adica a tuturor localitatilor infestate de inmultirea peste masura a ursilor.

        Asadar, ce vreau sa spun, de fapt? Ca in ultima vreme comentariile celor ce se ridica impotriva PRĂSIRII ursilor s-au inmultit considerabil. Deja ei au devenit mai numerosi decit animalistii de apartament pe care-i doare la basca de teroarea sub care traiesc mii de locuitori ai tarii din zonele infestate de ursi. Vino si tu in club, te primim!
      • +8 (10 voturi)    
        DA ! (Miercuri, 14 iulie 2021, 19:04)

        danmarian [utilizator] i-a raspuns lui ember

        Prin insusirea ILEGALA a 75 % din chiriile chioscurilr si a peste 50 % din chiria spatilor de reclama - probabil peste 10 mil lei anual - "to'rasu" Radoi a FURAT METROREX si a contribuit DIRECT la scumpirea biletelor - CLAR tov"telebomba" ? Sau la neuronii disponibili si bacsisul de la Radoi nu "prea" vrei sa intelegi ?
    • +13 (19 voturi)    
      In ziua in care (Miercuri, 14 iulie 2021, 14:22)

      Milka Man [utilizator] i-a raspuns lui O_Tannenbaum

      METROREX se va auto-finanta 100%, atunci afirmatiile tale vor fi corecte. Cresterea pretului este absolut normala si este primul pas in renuntarea la subventii. Nu este deloc normal ca Metrorex sa fie finantat de la bugetul de stat la care contribuie toti platitorii de taxe doar ca angajatii sa aibe salarii mari si calatorii sa plateasca tarife mult mai mic ca in restul tarii unde regiile de transport se descurca cum pot, dar nu primesc subventii. Radoi este "re-ales" mereu pentru ca nu exista contra-candidati si pentru ca membri de sindicat au o singura asteptare de la el: sa le obtina salarii mai mari. Cata vreme se achita de aceasta sarcina, sindicalistii vor inchide ochii la orice infractiuni. Santajul facut de acest sindicat prin intreruperea furnizarii unui serviciu de transport public de cate ori incearca sa se atinga cineva de Radoi este fapta penala.
      • -10 (10 voturi)    
        Dar tot n-ai raspuns la intrebare (Miercuri, 14 iulie 2021, 18:00)

        O_Tannenbaum [utilizator] i-a raspuns lui Milka Man

        Radoi a scumpit calatoriile la metrou? Asta era intrebarea. In schimb vii si ne spui cit de ticalos este Radoi fiindca se zbate pentru ca salariatii de la metrou sa fie cit mai bine platiti. Pai nu asta e indatorirea de capatai a unui sef de sindicat? Hai arata-ne tu in lumea asta sindicate care se lupta ca sa fie cit mai prost platite. Tu vii si ne spui ca trebuie scumpite tarifele la metrou pentru ca acesta sa devina rentabil. Si de ce pentru asta ticalosul Nr.1 este Radoi? De ce furia opiniei publice trebuie dirijata catre Radoi? Ai vrea ca sindicalistii lui sa munceasca pe gratis si eventual sa mai aduca si bani de acasa ca sa fie metroul rentabil? Radoi spune: nicaieri in lume vreun metrou nu se finanteaza 100% din incasari proprii, peste tot ca sa supravietuiasca trebuie sa primeasca subventii. Daca greseste da-ne tu exemplu de metrou in lume care se finanteaza 100% din incasari proprii si nu primeste subventii.
        Inca ceva. La spatiile alea comerciale desfiintate de Drula , Metrorex primea ceva, cca 25% din venituri. Acum ca Drula le-a desfiintat nu mai primeste nimic. Hai demonstreaza-ne tu ca acest deficit de incasari contribuie la rentabilizarea metroului. Si ca-i prinde bine ca nu mai primeste niste bani.
        • +6 (8 voturi)    
          Eu le-am scumpit (Miercuri, 14 iulie 2021, 18:53)

          Milka Man [utilizator] i-a raspuns lui O_Tannenbaum

          si vreau sa fie si mai scumpe, dar nu sunt absolut deloc de acord ca din taxele platite de mine sa fie platite subventii pentru transportul public din Bucuresti si nici sa ii platesc eu salarul enorm lui Radoi. Pe langa asta, da, dl. Radoi poate sa invete engleza si sa studieze rapoartele financiare publice ale societatilor de transport din alte state. In majoritatea cazurilor din Europa, nu exista subventii de la "stat", exista cel mult garantii pentru creditele bancare luate exclusiv pentru dezvoltare si modernizare. Treaba cu spatiile comerciale nu ma intereseaza deloc pentru ca nu ma afecteaza direct. Sper ca Metrorex sa poata inchiria spatii comerciale prin licitatie transparenta nu prin alocarea lor directa la sugestia unor sindicalisti. Poate asa vor obtine legal bani mai multi.
          • -2 (2 voturi)    
            Pai vezi ca faci confuzii penibile? (Joi, 15 iulie 2021, 0:06)

            O_Tannenbaum [utilizator] i-a raspuns lui Milka Man

            In mintea ta subventie inseamna ceva ce poate fi acordat numai de " stat ". Fals! Metrourile in alte metropole sunt subventionate de MUNICIPALITATI , fiindca ele le gestioneaza functionarea. La noi, metroul a fost construit de STAT, de statul comunist si dintotdeauna a functionat in Ministerul Transporturilor. Ca atare, neschimbindu-se nimic, tot Ministerul Transporturilor ii plateste si subventia. E de vina Radoi pentru aceasta mostenire? A stabilit el că subventia sa se plateasca de la bugetul general al tarii? El doar vrea sa nu munceasca pe gratis sau sa aduca bani de acasa. Mai spui tu ca treaba cu spatiile comerciale nu te intereseaza deloc pentru ca nu te afecteaza direct. Pai tot asa de bine nici pe bucuresteni nu-i intereseaza ca tu contribui la subventia de la metrou, desi nu circuli cu el, fiindca nu-i afecteaza direct pe ei golul lasat in buzunarul tau. Fii mai prudent cu ce declari fiindca usor declaratiile NEINSPIRATE se pot intoarce impotriva ta!
        • +7 (9 voturi)    
          si care e problema cu scumpirea? (Miercuri, 14 iulie 2021, 21:33)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui O_Tannenbaum

          Trebuie contribuabilul din Iasi sau din Craiova sa subventioneze Metroul bucurestean?
          Traiesc de peste 30 de ani in Bucuresti dar sa imi plateasca aia din Tulcea parte din costurile calatoriei nu mi se pare normal. Nici daca media salariilor in cele doua localitati ar fi aceeasi!
          Scumpirea era necesara si Radoi a facut-o sa fie brusca prin actiunile lui in trena PSD-ului.
          Scumpirile erau necesare de multa vreme si trebuiau facute gradual. Stii cum e cand nu te tratezi si dupa aia te plangi ca ajungi la operatie. Costa mult, e dureros dar necesar!
          • -3 (3 voturi)    
            Te pune Radoi sa platesti subventia? (Miercuri, 14 iulie 2021, 23:48)

            O_Tannenbaum [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

            Nu, te pune Drula fiindca el stabileste preturile la metrou si mai ales subventionarea de la buget. Radoi doar se impo, triveste sa munceasca pe gratis sau sa mai aduca si bani de acasa pentru ca tu sa nu platesti subventia aia.
            Hai convinge-ne ca Radoi si sindicalistii lui ar trebui sa munceasca pe gratis pentru ca metroul sa fie rentabil. Dar observatia mea initiala a fost ca DEMONIZAREA lui Radoi acuma, cind se scumpesc tarifele la metrou , nu este deloc intimplatoare. Luni de zile a fost lasat in pace si deodata, brusc, a inceput campania de LINSAJ MEDIATIC. Nu ma convingi nici tu si nu ma convinge nimeni ca rostul acestei re- demonizari nu este unul diverionist, de a abate spre el indignarea celor ce vor trebui sa scoata mai multi bani din buzunar.
          • -3 (3 voturi)    
            Mai impusca-l odata pe Ceausescu (Joi, 15 iulie 2021, 0:29)

            O_Tannenbaum [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

            In semn de indignare ca a construit metroul cu banii tarii si l-a dat in administrarea Ministerului Transporturilor. Caci in felul asta Ministerul Transporturilor trebuie sa-i plateasca subventia din moment ce nu s-a schimbat nimic. A stabilit Radoi asta? A stabilit Radoi ca sa contribuie la subventie toti locuitorii Romaniei indiferent daca circula sau nu cu metroul? Nu, asta au stabilit-o guvernele care au pastrat administrarea metroului in sarcina Ministerului Transporturilor. Si atunci de ce-l injuram pe Radoi cind preocuparile lui se reduc doar la a obtine salarii decente pentru oamenii lui? Zici ca tarifele la metrou trebuiau sporite gradat. Si cine putea sa faca asta, Radoi sau Drula? Deci Drula a putut sa demoleze spatiile comerciale ale sindicalistilor dar n-a avut destula putere ca sa scumpeasca treptat tarifele la metrou. Pai cine ctede asta? Cui vrei sa vinzi gogosile astea? Iar acum fiindca a scumpit tarifele, Drula n-are suficienta BARBATIE ca sa-si asume faptele si vrea sa indrepte indignarea opiniei publice spre Radoi.
    • +4 (8 voturi)    
      O-bannen-taum! gresesti (Miercuri, 14 iulie 2021, 21:26)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui O_Tannenbaum

      Povestea cu sindicatele care tin partea proletariatului oprimat a fost ingropata odata cu Jimmy Hoffa!
      Carnatii sindicalisti de pe meleagurile noastre au profitat de deschiderea societatii in '89 fix ca sa transforme sindicatele in micro-mafii!
      Tie nu iti suna ceva bizar ca toti sefii de sindicate sunt in functii de 15-20 de ani? Si relativ la idiotul din articol, cand ai monopol practic pe furatul din subventiile statului cum drac a dai gres. Fiindca Metroul traieste din subventii iar spatiile alea comerciale sunt ale Metroului nu ale salariatilor metroului.
    • +1 (3 voturi)    
      un troll (Miercuri, 14 iulie 2021, 23:46)

      persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui O_Tannenbaum

      csf,ncsf
  • +21 (23 voturi)    
    Ar trebui vazut ce studii se lauda nenea Radoi (Miercuri, 14 iulie 2021, 12:56)

    feroviarul123 [utilizator]

    Pentru ca nu exista Facultatea de Telecomenzi Feroviare. Exista înainte de 1972 in cadrul Facultății de electronica SECTIA de Telecomenzi feroviare. Cum nea Radoi s-a născut in 1962, exceptând faptul ca a absolvit facultatea la 10 ani nu avea cum sa faca aceasta specializare, in mod normal trebuia sa termine in 1986 când specializarea de telecomenzi feroviare era la Facultatea de Transporturi si avea numele imposibil de TTTF , (Tehnologia transportului si telecomenzi feroviare. )
    Ori a făcut facultatea la seral și n-a dat niciodată prin IPB si deci normal ca nu știe ce a absolvit ori a cumpărat o diploma si nu s-a uitat ce scrie pe ea.
  • +16 (18 voturi)    
    e clar... (Miercuri, 14 iulie 2021, 13:12)

    liviu_ [utilizator]

    tot ce e rau in tara asta vine de la psd: distrugerea justitiei, slugarel, dormamu de la CCR , avocatul penalilor si lista poate continua!
    • 0 (2 voturi)    
      afirmația (Joi, 15 iulie 2021, 8:03)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      corectă este : tot ce vine de la FSN e rău.
      FSN se știe că a fost redenumirea PCR făcută de iliescu, cel care dorea comunismul cu față umană, după cum singur s-a exprimat.
      Din FSN provin psd, pnl, pmp, alde, udmr, pd, pdl, pdsr, aur, pro România, etc. Singurele partide care nu provin din trunchiul comunist sunt USR și PLUS.
  • +10 (12 voturi)    
    Raspuns CONCIS : (Miercuri, 14 iulie 2021, 18:59)

    danmarian [utilizator]

    Un alt BORFAS "pesedist" ! Cercetati-i actele declarate de studii ! Se pare ca nici nu stie ce ar fi "invatat" ! Alta manifestare "PSD-ista" de furt ?
  • 0 (2 voturi)    
    ne dati si noua adresa casei (Joi, 15 iulie 2021, 5:12)

    Coco Whistle [utilizator]

    de la munte..sa trimitem ursul sa o viziteze...


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by