Mărturii de pe „frontul de la Mamaia”, cel mai încins loc de pe litoralul românesc: „Lumea sună la recepție și întreabă cum este plaja, este mărită, da, mulțumim frumos, la revedere!”

de Gruia Dragomir     HotNews.ro
Duminică, 11 iulie 2021, 10:05 Actualitate | Esenţial


Plaja Mamaia
Foto: Captura YouTube / Filmari Drona UHD
​La prima vedere, lărgirea plajelor pe litoralul românesc ar trebui să fie un motiv de fericire pentru toată lumea: pentru turiști, că au mai mult spațiu, iar pentru hotelieri și administratorii de plaje pentru că terenurile noi ar trebui să atragă mai mulți clienți. Deocamdată, asistăm la un paradox. Toată lumea e nemulțumită.

România a câștigat 50 de hectare de teren nou în Mamaia, iar întregul proces a costat 70 de milioane de euro, din bani europeni. Un reportaj PRO TV din toamna anului trecut descria lucrările de lărgire a plajelor astfel:

„Nisipul descărcat pe plaja existentă este adus din larg. La cinci kilometri de mal, o navă cu pompe speciale îl extrage de pe fundul mării, apoi se cuplează la o conductă care ajunge pe uscat. 10 mii de metri cubi de nisip sunt injectați cu putere prin această conductă.

În paralel, se lucrează și la o diferență de nivel de cel puțin trei metri, spre mare. Pentru că marea să nu inunde terenul, mai ales că suntem în perioada furtunilor puternice, angajaţii români şi olandezi lucrează zi şi noapte.

Firma care se ocupă de lucrări are experienţă internaţională, iar ultimul proiect finalizat a fost construirea unui port în Oman.”

Lucrările au avut ca scop reducerea eroziunii plajelor și fac parte din programul „Reducerea eroziunii costiere, faza II (2014-2020)”, implementat de Administrația Bazinală de Apă Dobrogea-Litoral.

Programul prevede lucrări de reducere a eroziunii costiere pentru 11 sectoare: stăvilarele Edighiol/Periboina, Mamaia, Tomis-Cazino, Agigea, Eforie, Costinești, Olimp, Jupiter-Neptun, Balta Mangalia– Venus- Aurora, Mangalia-Saturn, 2 Mai. Proiectul, cofinanțat prin Programul Operațional Infrastructură Mare, are o valoare totală de 3,8 miliarde de lei.

S-a oprit eroziunea plajelor, dar s-a declanșat „eroziunea turismului” de la Mamaia




Turiștii ajunși la Mamaia se plâng acum de mai multe lucruri care vin la pachet cu lărgirea plajelor. Este plin internetul de oameni care acuză că trebuie să meargă foarte mult până la linia apei.

Și chiar dacă la prima vedere reclamația poate părea amuzantă, pentru unii este cât se poate de serioasă. În unele porțiuni, plaja a ajuns de la 150 de metri lățime la 350 de metri.

Dacă ai nevoie la toaletă, ești nevoit să parcurgi această distanță dus-întors, pentru că beach barurile nu au primit încă permisiunea de a se muta mai aproape de linia apei. La fel stau lucrurile și dacă vrei să-ți cumperi apă sau mâncare.

Alt aspect care-i nemulțumește pe turiști este și calitatea nisipului. Dacă înainte plajele din Mamaia erau renumite pentru nisipul fin, acum ele sunt „beton” și pline de scoici și pietriș. Așadar, nu e o plăcere să te plimbi pe ele, dar nici să stai la cearșaf.

Situația este recunoscută și explicată de Nicuşor Buzgaru, director adjunct al Administrației Bazinale de Apă Dobrogea (ABAD):

„Nisipul nu este fin, nu este identic cu cel care a fost anterior în amplasament. Este adus intenţionat de aşa natură să combată activ prin diferenţa lui de densitate fenomenul erozional. Este un nisip care nu va fi uşor purtat de vânt, în primul rând, şi care să fie mai rezistent acţiunii erozionale a valurilor.”

Pe lângă aceste nemulțumiri care țin de confort, a crescut acum și pericolul de înec, lucru semnalat nu doar de turiști, dar și de Valentin Ivan, șef sector salvamari Mamaia, într-un interviu acordat Digi24:

„Zona de îmbăiere este foarte îngustată faţă de anii precedenţi. Dacă anul trecut am avut 150 de metri până la balize, anul acesta avem 20 de metri sau mai puţin.”, declara Valentin Ivan.

„Lumea nu stă pe plajă sub niciun fel, e foarte, foarte departe”




Nu doar turiștii sunt nemulțumiți de modificări, ci și administratorii de plaje care spun că acum îi pândește falimentul.

Alin Ciobanu, administrator la Copacabana Beach Mamaia, a declarat pentru HotNews.ro:

„Situația e foarte nasoală, am renovat aici, am schimbat. Când au nisipat mi-au rupt conducta de apă, apoi nu am mai avut curent. A trebuit să pun totul nou, mi-am construit beach barul din nou de la zero, m-a costat vreo 700 de milioane (n.r.- 70 mii RON) iar astăzi, în momentul de față, nu am niciun ban încasat.

Lumea nu stă pe plajă sub niciun fel, e foarte foarte departe. Ne-a obligat să amenajăm pe același spațiu unde am avut și anul trecut.”

Până când Apele Române nu vor intabula noile suprafețe de plaje, și acest lucru nu se va întâmpla în această vară, operatorii nu au voie să folosească porțiunile lărgite de nisip. Astfel, tot Apele Române ar trebui să se ocupe și de curățenia de pe noile întinderi de plajă.

„Unu la mână e stricat nisipul, noi în fiecare an făceam nisipul cu mașinuțe să fie din ce în ce mai fin. Ei au pus nisip din mare, plin de scoică, zgrunțuros, ca să le țină lor amplasamentul să nu fugă nisipul de pe plajă, pentru că peste cinci ani o să înceapă să construiască blocuri pe aici.

Au stricat plaja… nu era necesar aici în zona noastră, pentru că era destul de mare. De la colțul barului până la apă erau 150 de metri, era perfect, nu aveau ce să lărgească. Mai la rond, încolo, da, unde a fost eroziune. Acum are 350 de metri.

Mai mult, au stricat și marea, pentru că acum când intri în apă sunt numai găuri. Mergi cinci-zece metri și te-ai dus la opt-zece metri adâncime, nu mai poate lumea să-și lase copiii… Totul e stricat, e dezastru”, se plânge Alin.

Tot el ne dezvăluie și cum merge treaba la hotelurile din zonă și ne dă exemplul hotelului Victoria: „E puțină lume, lumea sună la recepție și întreabă cum este plaja, este mărită, da, mulțumim frumos, la revedere. Sunt în daună cu toții.”

Pentru acest sezon, cei de la Copacabana au plătit la Apele Române pentru plajă în jur de 20.000 de euro:

„La ce au mai luat banii dacă nu ne lasă să punem acolo, mai spre linia mării? Situația e foarte foarte nasoală. Au schimbat regulile jocului în timpul jocului, nu se poate așa ceva. Aveam vecin marea, mai aveam trei ani de contract, dar acum nu mai am vecin marea. Deci, nu se poate să schimbi regulile în timpul jocului.”, încheie Alin.

„Clienții? Care clienți? Weekendul trecut au fost 20 de persoane, de vineri până duminică”



Și cei de la Zeka Beach au numai motive să se plângă de lărgirea plajei:

„Situația este foarte gravă în zona cazinoului, pentru că aici a fost cel mai mult lărgită plaja și ne afectează foarte mult. Clienții? Care clienți? Weekendul trecut au fost, adunat, 20 persoane de vineri până duminică. Toți turiștii sunt nemulțumiți de distanța prea lungă până la apă, de apa prea adâncă, de nisipul care este beton.

Plus că asta era treaba Apelor Române, să intre cu discuri și nu au făcut asta deloc.”

Tot cei de la Zeka Beach ne-au trimis și o poză ca să vedem cum arăta plaja lor la ora 14:00 într-o zi de vineri (09.07.2021): „Doi turiști. Iar acum 2 minute au refuzat două persoane să stea pe sezlong din această cauză.”


Plaja Zeka Beach. FOTO: Arhiva personală

„E un teren mort”



Hortenzia Gyorgy, care administrează plaja Arruba Beach Mamaia, ne spune că este în acest domeniu de 28 de ani și că niciodată n-a fost mai puțin promovat litoralul românesc:

„Turcia, Grecia, Bulgaria. Asta auzi peste tot. Deschizi televizorul, internetul, media, nu auzi decât nisipare, nu mergeți la Mamaia, e urât, s-au lărgit plajele, aveți 300 de metri de mers. Dezinformare.”

Ea ne spune că lucrările de nisipare au început în 2015, de la intrarea în Mamaia și au avansat către partea de nord. „Eu am fost prima cu care au început, pentru că eu am plajă în partea de sud a litoralului, exact unde începe stațiunea Mamaia, acolo am eu plajă.

Prin ce trec acum colegii mei care administrează alte plaje, eu am trecut în 2015. S-au făcut și lucruri bune, dar nici 300 de metri cum au făcut… este exagerat.”

Hortenzia Gyorgy ne mărturisește că după lărgirea plajei a devenit mai greu să aprovizioneze beach barul.

„Să-l aprovizionezi de la faleză până la mijlocul plajei, păi nu-ți aduce nimeni marfa. Furnizorii aduc la faleză, de acolo te descurci. Și trebuie să cari 150 de metri până la locație, butoaiele de bere, de exemplu.”

Nu doar cu aprovizionarea e greu, din ce ni se povestește, dar și cu amenajarea din fiecare an. La închiderea sezonului, administratorii strâng investițiile de pe plajă și le depozitează, pentru ca în sezonul următor să le transporte și să construiască totul de la zero.

„În 2014, nici eu nu am putut să-mi administrez sectorul. A rămas sectorul gol, timp de un sezon, pentru că Apele Române n-au avut cum să nisipeze și imediat să o și cadastreze. Durează câteva luni. De aceea nu poate să le dea operatorilor să exploateze acel nisip până nu intră în posesia legală a Apelor Române. (...)

Dar și dacă l-ar da, n-ai cum să-l exploatezi. De la faleză până la baruri, în zona mediană a plajei, adică undeva la mijlocul plajei, acolo sunt barurile. De la faleză până la baruri se numește zonă recreativă. Acolo ai voie să pui teren de volei, teren de fotbal etc.

După aceea, urmează barul și de acolo în jos urmează șezlongurile și tot acolo este zona amenajată pentru cearșafuri, pentru că 30% din suprafața plajei, indiferent cât e de lată, trebuie să o lași celor care sunt cu cearșafurile. Iar suprafața asta care s-a nisipat, de la bar până la faleză, n-ai cum s-o exploatezi e un teren mort.

Că nimeni nu vine să-și pună nici măcar cearșafurile în spatele barului, că e departe. E o zonă pe care o plătim la metru pătrat și nu o putem exploata deloc. (...) E bine că au nisipat, că au redus erodarea, dar au exagerat.”

Ministerul Mediului a cerut „o atitudine constructivă”



Plaja Mamaia. FOTO: Screenshot via Filmări Drona UHD

În luna mai, ministrul Mediului a afirmat într-o conferinţă de presă susţinută la Constanţa că recepţia plajelor lărgite se va întâmpla undeva în mijlocul sezonului turistic şi această provocare „necesită o atitudine constructivă din partea tuturor factorilor implicaţi, atât din partea companiei care a realizat această investiţie, cât şi din partea ABADL, din partea ministerului, Apele Române, Primărie, Consiliul Judeţean şi Prefectura”.

Tanczos Barna a precizat și că administrarea plajei până la recepţie se face de către constructor, iar apoi de către Administraţia Bazinală de Apă Dobrogea Litoral, dar și că amenajarea acestei suprafeţe de plajă în Mamaia trebuie să fie un nou început pentru ceea ce înseamnă turism la Marea Neagră.

„După finalizarea lucrărilor, recepţia şi intabularea noii porţiuni de plajă, Ministerul Mediului împreună cu Apele Române vor lansa un concurs internaţional de soluţii de urbanism şi de arhitectură pentru amenajarea acestei porţiuni de plajă.

Va fi nevoie de un nou PUZ pentru amenajarea acestei suprafeţe imense şi amenajarea unei plaje moderne de secol XXI. (...) Va fi o abordare total diferită de până acum în ceea ce priveşte închirierea plajelor, acordarea facilităţilor, crearea unei infrastructuri necesare, crearea infrastructurii de turism pe această nouă porţiune de plajă”, a mai declarat atunci Tanczos Barna.

P.S. Pentru amuzament, iată și reacția unui turist român când a ajuns pe noua plajă de la Mamaia.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















98169 vizualizari

  • +40 (154 voturi)    
    Ne pute tot (Duminică, 11 iulie 2021, 10:14)

    vax [utilizator]

    Daca vreau plaja ma duc la plaja. Daca vreau la bar, ma duc la un bar. Dar nu am chef sa fac slalom printre printre beachbaruri ce au o densitate mai mare decat in centrul vechi cand merg pe plaja.

    Cu ocazia maririi plajelor, poate mai fac si niste zone de activitati sportive nu doar baruri si restaurante.
    • -14 (52 voturi)    
      Mai bine (Duminică, 11 iulie 2021, 11:26)

      Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui vax

      niște blocuri pentru investiție randament garantat.
      • +15 (31 voturi)    
        Un individ (Duminică, 11 iulie 2021, 17:13)

        Gelu Balsam [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        Mergea imbracat cu un costum de scafandru in Sahara. Intalneste un beduin, il intreaba: "mai e mult pana la mare?"

        "Pai cam 2000 de km in directia asta."

        "Fu!@#%^&* mama voastra cu plaja voastra cu tot!"
        • +14 (24 voturi)    
          romanu vesnic nemultumit.. (Duminică, 11 iulie 2021, 23:17)

          Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Gelu Balsam

          ... acum ca s-au marit plajele, sanki, il dor picioarele de mers. dar el intra cu beamveu direct pe plaja.
          cica daca are nevoie la toaleta.. pai oricum se ducea in mare si isi facea nevoile. pluteau rahatii la mal.
          • -2 (10 voturi)    
            Panta abrupta? (Luni, 12 iulie 2021, 0:28)

            Beer-gummy-bear [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

            Dar cu gradientul periculos al pantei scoicaritului de imediat cum intri in apa, cum ramane? Vad ca ai opinii puternice pt orice! Dar cum ramane cu faptul ca acum intri in apa, faci doi pasi si... baldabac, ti-a trecut valul peste cap!? Stafilopozii aia spargatori de valuri protejau si impotriva eroziunii, dar si impotriva valurilor prea puternice! Acum o sa stam cocotati pe sezlonguri, la care am ajuns mergand pe o carare de podea de lemn (sau chiar beton) si doar o sa ne uitam la apa! Nu o sa mai avem contact fizic cu apa si nisipul deloc!
            • +2 (6 voturi)    
              Vorbe-n vant (Luni, 12 iulie 2021, 9:59)

              1anonim [utilizator] i-a raspuns lui Beer-gummy-bear

              Nici una din variante nu e perfecta - largirea plajelor sau neinterventia. Si cele doua tabere s-au definit, odata tabara celor care se uita la viitor, iar in partea cealalta puturosii care se multumeau sa scoata bani din situatia veche, care nu vor sa se adapteze timpurilor, care desi stiau ca or sa apara 300 m. de plaja nu s-au pregatit pentru asta, iar acum tipa ca nu s-a bagat autobuz pe ruta malul apei- trotuarul strazii. Iar celor ce argumenteaza ca plaja nu mai are nisipul fin prin care era renumita Mamaia ( ce e perfect adevarat) li se reaminteste ca majoritatea plajelor din lume au nisip cu scoici, si-ti cam trebuie papuci de plaja.
              • +1 (3 voturi)    
                Nup! (Luni, 12 iulie 2021, 23:31)

                Beer-gummy-bear [utilizator] i-a raspuns lui 1anonim

                Din experienta proprie, nisipul din Cagliari este foarte fin, gradientul de adancire a apei este foarte lin, si nici in apa nu sunt pietre sau scoici! Si in Portugalia la Nazare sau Algarf nu e nisipul cu pietre sau scoici, desi e putin mai grunjos, dar totusi foarte afanat... Rampa e mai abrupta si valurile mai puternice, dar nici in apa, iarasi, nu sunt pietre sau scoici care sa te incomodeze!
                Suna bine chestia cu terenuri de sporturi de plaja si concurs international de idei, nu zic nu! Dar linia apei si zona de imbaiere ar trebui sa fie cel mai important lucru de departe! Apoi sa nu cumva sa vedem ca se vor construi blocuri pe vechea plaja, cu ajutorul unor hoti si metodele lor vechi! Cineva ca Mazare, spre exemplu!
            • -10 (16 voturi)    
              Dosar penal pentru fiecare caz de inec (Luni, 12 iulie 2021, 10:26)

              D-or [utilizator] i-a raspuns lui Beer-gummy-bear

              Dosar penal de omor din culpa pentru fiecare caz de inec pe numele celor care au promovat, aprobat si executat proiectul.

              Oricum, care e proiectul integral, ce urmeaza? Inteleg ca asta e doar prima etapa, sabotarea turismului romanesc.

              Urmeaza a doua etapa, construirea unor hoteluri si a unei noi faleze, practic, a unei alte statiuni. Dupa nationalitatea proprietarilor noilor hoteluri, o sa vedem a cui a fost ideea.
            • +9 (9 voturi)    
              Safilopozii! (Luni, 12 iulie 2021, 12:23)

              Martinezu [utilizator] i-a raspuns lui Beer-gummy-bear

              o combinatie genetica intre safilococi si stabilopzi?
              • +1 (3 voturi)    
                Stafilopozi :-) (Luni, 12 iulie 2021, 16:16)

                Cuca [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

                Cred ca sunt rude cu stafiile, de fapt.
              • +1 (3 voturi)    
                ... (Luni, 12 iulie 2021, 16:18)

                ursu_rebegea [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

                Stabilococii :))))
              • +1 (1 vot)    
                Ok, ok... (Luni, 12 iulie 2021, 23:44)

                Beer-gummy-bear [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

                greseala mea! De fapt se numesc stabilopozi*.
            • +2 (4 voturi)    
              Cum ramane?. (Marţi, 13 iulie 2021, 13:07)

              SvT [utilizator] i-a raspuns lui Beer-gummy-bear

              Cu vestitele plaje din Grecia pline de stanci unde se intra in apa numai de pe ponton cum e? Nu am auzit pe nimeni sa se planga de asta. Nici de arici de mare. La noi insa miroase gradientul.
    • +40 (48 voturi)    
      10 Iulie, Mamaia: grad ocupare 80%, plaje pline! (Duminică, 11 iulie 2021, 11:36)

      Rower [utilizator] i-a raspuns lui vax

      Conform articolului:
      "Litoralul românesc, asaltat de turiști" (Autor: Felicia Măcăleț, 10 Iulie 2021), stațiunea Mamaia are un grad de ocupare de 80% și plajele sunt pline. Exista și un video cu puhoiul de oameni prezenți pe nisip.

      Vezi:
      https://stirileprotv.ro/stiri/travel/litoralul-romanesc-asaltat-de-turisti-cat-trebuie-sa-scoata-romanii-din-buzunar-pentru-un-weekend-la-mare.html

      Cine minte și cine zice adevarul? Pe cine sa mai cred?! Pe Hotnews cu plajele sale pustii sau articolul de mai sus despre gloata aceea vărsata pe nisip și în mare.

      Citat:
      "La prima vedere, lărgirea plajelor pe litoralul românesc ar trebui să fie un motiv de fericire pentru toată lumea: pentru turiști, că au mai mult spațiu, iar pentru hotelieri și administratorii de plaje pentru că terenurile noi ar trebui să atragă mai mulți clienți. Deocamdată, asistăm la un paradox. Toată lumea e nemulțumită."
      • +44 (52 voturi)    
        Stiri in functie de interese... si de banii dati (Duminică, 11 iulie 2021, 12:05)

        pinguinu [utilizator] i-a raspuns lui Rower

        Nu te-ai prins... stirile astea sunt in functie de interesele unora si ale altora: a televiziunilor pentru a induce ideea de spectacol, astfel incat tot mai multi sa se uite la ei
        SAU
        A celor care platesc bani televiziunilor pentru a-si scoate in evidenta "nacazul" si faptul ca ei pierd bani din cauza largirii plajelor!

        Personal, imi place mai mult o plaja aerisita si spatioasa, fara sa aud cum bubuie muzica de la barurile de pe teresa si fara sa stau sa-i miros picioarele celui care s-a asezat cu ceasaful la capul meu.

        Numa' zic, parerea mea!
        • -2 (6 voturi)    
          Putem sa desecam pina in Crimeea! (Luni, 12 iulie 2021, 11:24)

          D-or [utilizator] i-a raspuns lui pinguinu

          Cine ne opreste?
          Asta, ca sa nu desece rusii primii pina la Mamaia.
      • -16 (34 voturi)    
        alo (Duminică, 11 iulie 2021, 16:10)

        john70 [utilizator] i-a raspuns lui Rower

        Articolul Hotnews este despre plajele din Mamaia,stirea de la PROTV este despre tot litoralul.

        Putem vedea cu ochii nostri consecintele negative unei idei tampite: marirea plajelor. Sa maresti plajele la Mamaia era din start o tampenie: caci la Mamaia plajele erau deja foarte mari. Eu banuiesc ca pe termen lung se planuieste, de fapt, construirea de condo-uri si hoteluri pe vechea plaja si va ramane doar plaja noua.
      • +13 (19 voturi)    
        PRO TV face propaganda platita pt turism (Duminică, 11 iulie 2021, 18:11)

        Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Rower

        cam 90% dinj stirile PRO TV si Digi24 sunt propaganda platita, in cazul asta cei care au hoteluri si baruri pe litoral platesc aceste stiri cum ca e bine pe litoral

        pt ca e efectul de turma, oamenii se duc unde e bine
    • +37 (111 voturi)    
      Este un pic mai complicat in Mamaia (Duminică, 11 iulie 2021, 11:39)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui vax

      Burtosii nu pot parcurge 300 de metri dus si intors in aceeasi zi. Botoxatele care-i insotesc au o mica problema de imagine - intre doua selfie-uri au nevoie de ~2h de fardat, pictat, zugravit, etc. Plus riscul sa se mai deplaseze pe sub piele vreo punga de silicon si sa te trezesti pe plaja fata in fata cu femeia cu 5 buze, 4 sani, 3 fese.. ;))
      • -9 (57 voturi)    
        700 de metri (Duminică, 11 iulie 2021, 13:12)

        sysrq [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        700 de metri ca să te duci să-ți iei ceva de băut sau mâncare, de 3-4 ori pe zi e o tură de IOR. Dacă vreau să dau ture, râmân acasă. Asta înseamnă să te cari cu lada frigorifică după tine ... în plus, singurele două lucruri care erau ok în mamaia erau nisipul foarte fin și apa care se adâncea mai greu (deși asta e un avantaj real doar pentru cei cu copii mai mici, eu prefer o apă care se adâncește mai repede). Acum pe lângă maneliști și parașute mai e și plaja nasoală. Așa că, Albena all the way, iar dacă vrei să vii dimineața și să pleci seara, am descoperit acum vreo 2 ani plaja dintre cele două Eforii, între lac și mare, foarte mișto!
        • +20 (46 voturi)    
          perfect (Duminică, 11 iulie 2021, 15:56)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui sysrq

          Din partea mea, sa largeasca plajele la 500 de metri, daca asta rezolva problema eroziunii.
          Daca ne mai salveaza si de turisti care mananca de 4 ori cat stau la plaja, cu atat mai bine. Albena va asteapta!
          • +6 (24 voturi)    
            eh (Duminică, 11 iulie 2021, 17:27)

            codyrocco [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            sau ar putea sa ramana turistii astia pe malul Oltului / Siretului, la el acasa
            • -2 (8 voturi)    
              Sau (Luni, 12 iulie 2021, 11:29)

              Brutus2 [utilizator] i-a raspuns lui codyrocco

              la mamica ta in sufragerie.... ca nici pe malul Dambovitei nu-s mai abitir. Matale, cu sange albastru, ar trebui sa stii mai bine!
        • +13 (15 voturi)    
          Poza satelit: Plaja are maxim 300 m. (Duminică, 11 iulie 2021, 16:45)

          Rower [utilizator] i-a raspuns lui sysrq

          Vezi lățimea plajei din Mamaia aici:

          https://goo.gl/maps/Hhx6cJAuUUNfNPNL8
        • +4 (4 voturi)    
          Usor ridicol (Luni, 12 iulie 2021, 14:16)

          VictorS [utilizator] i-a raspuns lui sysrq

          Nu crezi?

          Exista unele efecte secundare negative, in sensul in care apa adanca face plajile mai putin recomandate familiilor cu copii, se pierde una din calitatile cunoscute: nisipul fin si alb, si plajile par acum si mai comerciale.

          Dar asta cu problema mersului 700 m la bar sau restaurant e ridicol.
      • +18 (26 voturi)    
        da (Duminică, 11 iulie 2021, 15:28)

        codrean [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Candva ... stateam la Tomis IV, faceam un Km cel putin pana la Parc ... si era bine !
        Da, eram mai tanar, recunosc ...A stia care se vaita sunt bosorogi ? Sau asa "a evoluat" tineretul ?
        • +2 (2 voturi)    
          ... (Luni, 12 iulie 2021, 16:21)

          ursu_rebegea [utilizator] i-a raspuns lui codrean

          Tineretul flausat
    • +11 (31 voturi)    
      Iti racesti gura degeaba (Duminică, 11 iulie 2021, 12:10)

      persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui vax

      te pui cu cocalaru'???
    • +18 (34 voturi)    
      excelent (Duminică, 11 iulie 2021, 14:16)

      fl0rin [utilizator] i-a raspuns lui vax

      nu am cuvinte sa descriu cum ma ung la inima stirile astea care au inceput intai sa invadeze facebook-ul avand la origine diverse site-uri fantoma, si acum intra in mainstream media. mai mult, ma incanta anticiparea fiecarui minus pe care il va primi acest comentariu, pentru ca in spatele lui va fi frustrarea, chiar ura unui concetatean dintr-o anumita categorie fara de care tara asta ar fi raiul pe pamant.
      ps: dragi concetateni care dati minus, aveti peste drum balta siutghiol. mergeti acolo, e mai aproape acum.
    • +31 (37 voturi)    
      E vina STATULUI ca da voie sa puna baruri pe plaja (Duminică, 11 iulie 2021, 18:09)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui vax

      statul roman prin guvern, apele romane si primarie sunt responsabili de faptul ca pe plaja e plinde terasa cu muzica la maxim

      nu te poti relaxa la soare in romania pe plaja ca tot timpul se aude o muzica.

      ei in stupizenia lor au impresia ca muzica atrage turistii sa cumpere bere la pret exagerat
      • +3 (3 voturi)    
        Atrage (Luni, 12 iulie 2021, 14:18)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        un anumit tip de client/

        Welcome to Mexico!
    • +1 (7 voturi)    
      Activitatea sportiva era tocmai scaldatul in mare (Luni, 12 iulie 2021, 10:20)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui vax

      Ca pentru asta ne duceam la mare si nu la stadion.
  • +25 (129 voturi)    
    Se arunca... (Duminică, 11 iulie 2021, 10:18)

    Andreas1256 [utilizator]

    ...milioane de Euro pe proiecte intocmite de birocrati rupti de realitate, fara simt practic, care nu stiu sa bata un cui.
    • +40 (96 voturi)    
      Da, mai bine sa stai cu cosmeliile la 5 m de plaja (Duminică, 11 iulie 2021, 10:47)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Andreas1256

      Prefer oricand plajele mult mai largi si fara mizeriile de sezlonguri.
      • +34 (58 voturi)    
        exact (Duminică, 11 iulie 2021, 13:46)

        fl0rin [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        sper sa ramana asa forever plajele, eventual sa le mai largeasca. ar fi ceva incredibil de frumos sa poti merge la mare fara sa dai de melteanul samantar indigen.
        • +10 (12 voturi)    
          eventual.. (Duminică, 11 iulie 2021, 23:18)

          Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui fl0rin

          .. sa faca plaja cu locuri de parcare. pentru cand se intorc valorile acasa.
        • -1 (3 voturi)    
          Nici indigenii nu va vor, dar n-au incotro (Luni, 12 iulie 2021, 9:40)

          D-or [utilizator] i-a raspuns lui fl0rin

          Pentru ei e incorect politic sa va puna la punct.
      • -8 (22 voturi)    
        hei (Duminică, 11 iulie 2021, 16:14)

        john70 [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        La Mamaia plajele erau destul de largi.
        • +11 (13 voturi)    
          largi fata de ce? (Duminică, 11 iulie 2021, 19:11)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui john70

          Fata de Eforie?
          Sau fata de cat erau prin 1980?
          Exceptand nordul Mamaiei unde mai era ceva, ceva plajele s-au erodat constant. La Perla acum 20 de ani marea era la 5 metri de alee.
    • +28 (86 voturi)    
      prostia romanilor cocalari este dezlantuita... (Duminică, 11 iulie 2021, 10:48)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Andreas1256

      prostia romanilor cocalari este dezlantuita...
      • +21 (51 voturi)    
        Ai dreptate totala (Duminică, 11 iulie 2021, 11:52)

        Wheelwright [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

        Ti-ai dat numai minusuri cocalarii de pe aici. Aceasta lucrare trebuia facuta demult, pentru ca in cativa ani nu mai era plaja deloc.
      • -5 (9 voturi)    
        Prostie, romani si cocalari in aceeasi propozitie (Luni, 12 iulie 2021, 9:50)

        D-or [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

        Bravo tie, cred ca ai avut descarcari de placere scriind asta. Care nu avea vreo legatura cu cei care au distrus litoralul.

        Si, fii linistit, in limba romana sunt mii de cuvinte care ti se asorteaza perfect. Ghici la care ma gindesc.
      • -2 (2 voturi)    
        coreeeect (Luni, 12 iulie 2021, 10:28)

        Point [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

        dar sa vezi prostia unora care se trezesc din basamac si bat la tastatura,pe langa subiect.
        • +3 (3 voturi)    
          Pare la subiect (Luni, 12 iulie 2021, 14:22)

          VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Point

          dupa ce citesti argumentele multora care se plang.

          Unele sunt categoric pertinente (apa adanca, nisipul inferior celui vechi) dar multe sunt absolut ridicole.
    • +48 (60 voturi)    
      Ai dreptate! (Duminică, 11 iulie 2021, 11:36)

      Matrix-4 [utilizator] i-a raspuns lui Andreas1256

      mai ales că sărmanii din HORECA şi-au facut socoteala că vor putea să pună mâna pe noile plaje, pe de gratis! Căm sunt sigur că şi-au cumpărat deja şezlongurile şi umbrelele pentru noile locuri! Acuma că nu şi le pot însuşi nu le mai place! Dar până acuma (că totuşi la plajele alea se lucrează de vreo doi-trei ani) nu au avut nimic de comentat!
    • +29 (59 voturi)    
      de obicei nu reactionez asa (Duminică, 11 iulie 2021, 12:00)

      kostake [utilizator] i-a raspuns lui Andreas1256

      dar nu ma pot abtine sa-ti spun ca esti prost. Marirea plajei s-a facut cu cu alt scop decat sa se simpta bine toti frustratii. In Grecia unde nisipul fin? De fapt botoxatele si babuinii care doreau sa stea in baldachine acum nici nu mai sunt observati. Asta ii doare pe ei! Ca tara asta si-a marit suprafata, ca litorlul este protejat de eroziune, nu-i intereseaza.
    • +7 (13 voturi)    
      Vai .. (Duminică, 11 iulie 2021, 15:34)

      Observatore [utilizator] i-a raspuns lui Andreas1256

      ...cum vorbesti asa ? Ei sunt elita , mîndria tarii , fara de care ne-am tîrî pe jos de foame ....
  • -35 (69 voturi)    
    asa arata (Duminică, 11 iulie 2021, 10:26)

    PetricaGhezea [utilizator]

    Romania lucrului bine facut!
  • -11 (31 voturi)    
    Se poate repara (Duminică, 11 iulie 2021, 10:31)

    Vlad-I [utilizator]

    Se poate aduce nisip extra a sa tripleze zona de baie. Trebuie sa aduca ceva exotic ca sa compenseze.
    • +16 (24 voturi)    
      erodare (Duminică, 11 iulie 2021, 11:25)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

      Mai bine asteptam urmatoarea erodare. E gratis.
      • +2 (6 voturi)    
        pesedix, eroziune, nu erodare (Duminică, 11 iulie 2021, 19:15)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui atc

        Fiindca eroziunea e permanenta, nu vine in valuri ca lacustele guvernarilor pesediste.
        Da, furtunile din iarna viitoare si din iernile ce vor veni vor schimba geografia zonei, mai un metru de plaja disparut, mai 10 cm in plus la adancimea apei, etc.
        Si e gratis, intradevar.
        • 0 (6 voturi)    
          Zau?! (Duminică, 11 iulie 2021, 20:21)

          atc [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          1. DEX:erodare sf .../ E: eroda] 1 Eroziune a solului (produsă sub acțiunea apei sau a altor agenți naturali. Ce sa vezi, unii "pesedixi" mai si "citeste"
          2. "..eroziunea e permanenta, nu vine in valuri ca lacustele guvernarilor pesediste".Aici nu te pot contrazice! Cu alianta asta, chiar e eroziune!
  • +18 (68 voturi)    
    am venit, am vazut, am plecat (Duminică, 11 iulie 2021, 10:43)

    c2 [utilizator]

    mult mai rau ca inainte
  • +18 (62 voturi)    
    talcioc vs plaje (Duminică, 11 iulie 2021, 10:47)

    _sandu_ [utilizator]

    Comerciantii era normal sa urle ca nu mai pot sa blocheze intrarea in apa si sa-i oblige pe toti sa plateasca.
    Dar in rest pentru cine vrea doar plaje linitita e perfect acum.
    Oricat marea va nivela plaja la prima furtuna de iarna cum sa intamplat si la restul de lucrari mai la sud. Dupa 2-3 ani diferentele vor fi minim doar +150m de plaje faina.
  • +34 (54 voturi)    
    Marketing (Duminică, 11 iulie 2021, 10:54)

    fdaniel [utilizator]

    Trebuiau să spună că e nisip din Zanzibar, cules de băștinașe virgine in lumina lunii …
    Se băteau toți papagalii pe un șezlong.
  • +21 (67 voturi)    
    f bine acum. o sa fie mai multa liniste si mai (Duminică, 11 iulie 2021, 10:55)

    hopsinoi [utilizator]

    putina inghesuiala.
    • -4 (28 voturi)    
      Cam greu... (Duminică, 11 iulie 2021, 12:17)

      Thexy [utilizator] i-a raspuns lui hopsinoi

      ...cu "mai putina inghesuiala". Inainte: 150m plaja, 150m zona imbaiere. Acum 350m plaja, toata lumea in 10m zona imbaiere Pe urma apa devine prea adanca, treci de geamandura si te fluiera salvamarii.
      Adevarata intrebare, care apare si in articol, in cat timp se va umple plaja de noi blocuri, plaja cea noua fiind doar loc de construit.
      • +19 (39 voturi)    
        ti-a scapat ceva (Duminică, 11 iulie 2021, 13:52)

        fl0rin [utilizator] i-a raspuns lui Thexy

        ghertoii care cara 7 plozi urlatori dupa ei n-o sa mai calce pe-acolo. deci doar avantaje din toate partile. eu as mai mari cu vreo 200 m plaja, sa fiu sigur ca dureaza treaba.
        • -3 (11 voturi)    
          Ghertoi poate ca esti tu cu neamul tau. (Luni, 12 iulie 2021, 9:59)

          D-or [utilizator] i-a raspuns lui fl0rin

          Vad ca de la comentariu la comentariu devii din ce in ce mai grobian, o iei la vale, spumegi, ai pierdut masura.

          Eu ma bucur cind vad familii numeroase, adevarate triburi, cu multi copii galagiosi, mai ales cind sunt moldoveni de-ai mei, blonzi.
      • -7 (9 voturi)    
        hei (Duminică, 11 iulie 2021, 16:17)

        john70 [utilizator] i-a raspuns lui Thexy

        Nu, se va construi pe plaja veche, prostimea ramane cu plaja noua.
  • +21 (97 voturi)    
    tipic (Duminică, 11 iulie 2021, 10:57)

    mctweety [utilizator]

    tipic romanesc, cocalaresc. Romanul, la supermarket parcheaza in gura magazinului, daca se poate ar intra cu masina printre rafturi, de cat de idiot e. La fel si plaja.daca e prea lata, de ce e prea lata! daca e ingusta, de ce e asa ingusta ca nu poti face nimic. A auzit oare romanul de intimitate, de stat lejer pe plaja fara sa te acoperi cu coltul cearceafului vecinului? Sau chiar asa ne place la plaja sa ne stropeasca muscatura din piersica vecinului? Asta e problema ca nu poti merge la bar sa iti iei ceva rece? NU! Problema e ca nu te vede nimeni cand mergi sa-ti cumperi berea cu 10euro si sa scoti teancul de bani cand o platesti! Aia e problema! Ca nu-ti merge buzata cu costumul "harmani"sa fie vazuta si pozata! Sau ca nu-i vede nimanui burtosului cu ceafa, balenciagele de baie! aia e problema de fapt! Lenea si prostia sunt la rang de arta la noi! Merg des pe plajele (ultra late) din Italia unde sezlongurile sunt foarte departate unele de altele, iar beach-barurile sunt exclusiv la intrarea pe plaja! Si nu am vazut nici o buzata ofticata ca se usuca ca o frunza de tutun, deshidratata in soare! Si nici un burtos care sa danseze lasciv si ostentativ, beat/ pilit, cu paharul de prosecco, cu ochelarii de soare cat tabloul pe nas! Avem cativa km de mare/plaja, de care ne-am batut joc intr-un halt atat de jalnic, incat, pt mine, dpv geografic, nu avem iesire la mare. Mearga acolo miticii si miticile care au stricat si vor strica si mai tare, acel fost colt de natura! Sau sa nu mai mearga acum, ca plaja e prea lata si nisipul dur!
    • +17 (23 voturi)    
      Perfect de acord ! (Duminică, 11 iulie 2021, 13:38)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui mctweety

      Nu poti, oricum, multumi pe toata lumea.
      Unii se plang ca e prea mare.
      Altii se plang ca e prea mica.

      Plaja...
    • +4 (28 voturi)    
      101 la suta de acord! (Duminică, 11 iulie 2021, 15:28)

      Divergent [utilizator] i-a raspuns lui mctweety

      Asta e realitatea, iar cei care ti-au dat minus si-au dat singuri nota: avem melteni si pe aicim acum e clar!
      • +3 (17 voturi)    
        multumesc! (Duminică, 11 iulie 2021, 18:32)

        mctweety [utilizator] i-a raspuns lui Divergent

        da, pt ca melteanu fiind inchis in casa in ultima perioada, s-a apucat sa polueze si acest site! hotnews a devenit exact ce nu trebuia sa devina. un fel de FB al "jurnalismului" rromanesc. Imi aduc aminte acu 10-12 ani, cand la comm erau alte genuri de cititori....acum, plin de rromanasi, x-sesari, ge-le-ciari si restul vwanaa-be...(de fapt, realitatea)
  • +32 (84 voturi)    
    Lol (Duminică, 11 iulie 2021, 10:58)

    HP [utilizator]

    Șmecheria la Mamaia era nisipul fin și intrarea lină în mare.

    Dacă vor face același lucru pe tot litoralul, îl vor distruge pentru următorii 10 ani, până se reglează linia plajei.
    • +14 (46 voturi)    
      cum sa nu (Duminică, 11 iulie 2021, 12:43)

      GIGI_CIOC@N [utilizator] i-a raspuns lui HP

      "sjemeria" cum zici tu de la mamaia era abilitatea ghertoiului de a sta pana si in apa sub umbrela;).. acum ca burtoiu tau de la mici si bere trebuie sa se miste pana in apa si faptul ca exista posibilitatea sa vezi in jur si saraci ( d'aia cu prosopup pe nisip) cred ca te indispune maxim...
      • 0 (20 voturi)    
        Lol (Duminică, 11 iulie 2021, 18:19)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui GIGI_CIOC@N

        Vorbesti despre sezlong de parca ar fi o problema, cand nu e.

        Personal nu imi place sa ma bata soarele in cap, daca tie iti place, treaba ta.

        Eu cred ca problema ta e frustrarea faptului ca ti-ai lua si tu sezlong, dar nu iti permiti, si automat Mamaia per total e naspa.

        Nu e.

        Adica nu era, pana anul asta.

        Te bucuri ca iti vei putea pune prosopul pe gratis ? Foarte bine, sa te vad cum mergi 200 de metri pe betonul ala ascutit, ca sa cazi in apa de 4 metri.

        De copii nici nu mai poate fi vorba.
    • +9 (21 voturi)    
      rahat cu urzici (Duminică, 11 iulie 2021, 20:17)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Smecheria cu Mamaia era pretul exagerat.
      Sa cheltui pe zi aceeasi suma ca la Mediterana si sa merg 50 de metri prin apa pana imi ajunge la buric e o mare smecherie.
      Pe de alta parte fara operatiunea asta in 10 ani sudul Mamaiei era acum zero, plaja incepea si s-ar fi terminat in usa hotelului.
    • +1 (1 vot)    
      Mai ales înainte de (Luni, 12 iulie 2021, 12:14)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui HP

      a pune gheara pe Mamaia de-alde Mazăre și haita lui de hoți ticăloși.
  • -11 (25 voturi)    
    (v)orbeste lumea ... (Duminică, 11 iulie 2021, 11:03)

    nu conteaza cine zice [utilizator]

    o tampenie facuta cu cap ... deocamdata e vraiste, ca nu stie stanga ce face dreapta ... peste ceva timp o sa vedem cladiri pe nisipu' asta al nimanui de-acum ... si-o sa lase banet gramada imbecili care platesc oricat sa fie si ei vazuti cateva ore ...
    • +3 (3 voturi)    
      da (Duminică, 11 iulie 2021, 16:03)

      csan [utilizator] i-a raspuns lui nu conteaza cine zice

      sa vedem care-i idiotull care va avea curaj sa construiasca aclo si care-i fraierul care va cumpara.
      • -1 (3 voturi)    
        (v)orbeste lumea ... (Luni, 12 iulie 2021, 2:13)

        nu conteaza cine zice [utilizator] i-a raspuns lui csan

        piloni verticali si platforme betonate cu evacuare a apei, pentru orice suprafata de actuala plaja noua, care cum ii convine. intind utilitatile prin cabluri si tevaraie si construiesc deasupra, pe platformele alea ce si cat vor, de zici ca nu e adevarat. urmeaza incasarile. pacat ca nu intelegi dumneata cum merg treburile ...
  • +19 (67 voturi)    
    romani... (Duminică, 11 iulie 2021, 11:06)

    Roman_Cetatean [utilizator]

    daca nu se facea, vai, nu se ocupa (statul), vine apa peste noi, ne ia de pe plaja, ne iau valurile la furtuni mari constructiile, suntem prea unghesuiti etc etc.
    Daca se face, aoleu, e prea mare zona, prea departe de plaja, nisipul nu ii faina, etc etc.
    In Croatia, zone din Italia, chiar si pe Coasta de Azur, e cu pietricele si chiar PIETRE si tot se duc mai multi turisti decat la noi la plajele lor.
    Poate fi putin deranjant sa mergi 200-300 m sa zicem de la sezlong la mare, mai ales cand e ff.f cald, dar aia e si ideea, te incingi- motiv in plus sa intri in apa. Iesi, ud/rece, pana ajungi la sezlong te usuci putin, nu mai uzi totul. eeeh....dar ce te faci cu romanul care nu baga sport/miscare si stie doar sa zaca la TV cand e liber?
    Plaje late am mai vazut, fara bar pe linia apei, de ex in Tel Aviv (si acolo le-au umplut cu zone de activitati sportive).
    La aia cu adancimea, e problema pt parinti si cei care nu stiu a innota, corect, dar cam asa e si prin alte parti, inclusiv la bulgari sunt zone unde se adanceste repede, la italieni, in Spania mai ales.
    Parintii sa caute o plaja unde nu se adanceste repede, cu ocazia asta se mai face si o separare- ca prea era cu chiraieli si urlete si scandal peste tot, nu aveai si tu o liniste, un respiro, un zen de "beach" , de multe ori nici muzice nu o auzeai de urlete, tipete, etc. Nu am nimic cu copiii, dar e ca la locurile de joaca, trebuie sa beneficieze de spatii dedicate, nu amestecati printre adulti (din care multi se si exhiba in vazul lor....asta ca idee de "educatie"). Si astfel se pot dezvolta de ex 3,4 plaje "tematice", doar pt copii (si parintii lor), unde apa nu e asa de adanca si se pot pune diverse faciltiati pentru ei.
    Ehhh, e asa de greu?
    Plus ca majoritatea celor care mergeau la Mamaia erau din cei obisnuiti sa parcheze gipanu in usa magazinului unde aveau ei treaba, ca sa nu mearga cativa metri pe jos. Acum, sa ii puna sa mearga 2-300 m, off , offf, saracutii de ei, li se arde osanza.
  • +21 (67 voturi)    
    Curat murdar (Duminică, 11 iulie 2021, 11:11)

    tudor74 [utilizator]

    Este inaceptabil sa il pui pe roman sa mearga pe jos 100 de metrii, ati innebunit?
    • -3 (5 voturi)    
      ?! (Luni, 12 iulie 2021, 17:13)

      noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

      In ce statiune de pe lumea asta mergi cateva sute de metrii pe plaja pana ajungi la mare?! cu nisip fin, sau pietre, mai mult de cateva zeci de metri nu este nicaieri
      • +1 (1 vot)    
        Minoa Palace Grecia Creta - 5 stele (Marţi, 13 iulie 2021, 21:35)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

        e la 300 m de mare, in plus traversezi si soseaua printr-un pod suspendat.
        Totul la jumate de pret(raport pret-calitate) fata de Mamaia...
        Apa curata in mare, piscine, baie de 10 m2, camera de 30 m2, mancare deosebita, iar romanii care vin vorbesc in soapta si nu se trezesc la 7 sa ocupe sejlonguri...
        Mamaia e rodul capitalismului de cumetrie, o viitoare religva A COCALARILOR, a blocurilor facute pe nisipul plajei.
  • +14 (60 voturi)    
    Trebuia sa lase plaja (Duminică, 11 iulie 2021, 11:32)

    John M. [utilizator]

    sa dispara prin eroziune si sa puneti prosopul pe asfaltul fierbinte in mijlocul statiunii, Romani....
    • -3 (7 voturi)    
      O puteau largi doar cu cite 20 m la 100 ani (Luni, 12 iulie 2021, 10:50)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui John M.

      Aici nu de eroziune a fost vorba, ci de un mega-ghiseft.
      Construirea unei noi statiuni in care oamenii obisnuiti nu vor avea acces nici 5 minute, de curiozitate.

      Vom afla in citiva ani al cui este ghiseftul.
  • +13 (59 voturi)    
    ... (Duminică, 11 iulie 2021, 11:34)

    Ecce_Homo [utilizator]

    Romanul e genul de om pe care daca il inviti la nunta nu vine iar daca nu il inviti se supara.

    Pana acum cativa ani era mare panica, ne dispareau plajele, toti plangeau ca nu mai e nisip, hotelierii ziceau ca nu au clientii unde sa stea la plaja.

    Acum se plang ca le fug clientii pentru ca trebuie sa mearga 20-25m pe jos pana la apa.

    In fine, nicicum nu-i bine.

    Apropo, plaja asa lunga e doar in zona de sud, in Mamaia Nord e inca mica plaja.
    • +13 (15 voturi)    
      O solutie care sa-i multumeasca pe toti in egala (Duminică, 11 iulie 2021, 14:54)

      Gigel cu elefantii [utilizator] i-a raspuns lui Ecce_Homo

      masura: plaja largita, dotata cu trenulet, brutarii de unde turistii isi pot cumpara paine si un peco langa apa. Si pinguini, era sa uit de pinguini. Plaja sa fie plina de pinguini.
  • +8 (56 voturi)    
    excelent! (Duminică, 11 iulie 2021, 11:37)

    srpc [utilizator]

    acum e de mers la Mamaia, daca lui coca si pitzi nu le mai place si nu ajung acolo :))
    • +9 (31 voturi)    
      exact (Duminică, 11 iulie 2021, 11:59)

      Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      nu am mai fost de 10 ani, tocmai din cauza aglomeratiei, cocalarismelor, galagiei infernale de zi de pe plaja (muzica, urlete de copii, in familie etc), de noapte (clubbing-urile peste tot), daca nu esti setat pe party, practic Mamaia e(ra) un stres. Multi se duc in concedii la plaje sa se bucure de soare, apa, briza, vor liniste, sa "auda" natura si sa se reincarce, poate fi f stresant sa nu te poti odihni cum trebuie datorita zgomotului. Stiu, o sa imi ziceti ca daca vreau asa, sa merg pe vreo insula exotica. Problema e ca acestea merita in special iarna, vara ori e prea cald, ori e muson pe acolo, asa ca ramane Ro si Europa disponibila. Daca Ro nu imi vrea banii, nu ii baiu, gasesc zone liniste prin Grecia, Franta, Spania...dar, oare asa e ok pt Romania? Sa piarda turistii care vor si "chill"/zen?
      Asa, se mai filtreaza si daca se duc in alte parti coca si pitzi care nu mai au cum sa ajunga cu mertzanu si bemweu direct in apa, macar or ramana turisti ceva mai civilizati.
      O sa urmaresc speta si cine stie, daca se mentine asa, poate in loc de o Grecia sa bag si Mamaia anul acesta.
    • +16 (32 voturi)    
      hm (Duminică, 11 iulie 2021, 12:10)

      kostake [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      coca si pitzi cum ii numesti i-am vazut anul trecut la un hotel de 5 stele in Bulgaria. Mi-a fost rusine ce tambalau faceau, cum doreau sa epateze cu sampanii nenumarate si mai ales cum doreau sa se faca auziti si vazuti. A fost un calvar citeva zile. Intr-un final a venit conducera hotelului si a spus ca-i da afara din hotel daca nu se comporta civilizat.Gusterii au amutit!
      PS. Erau din tribul celor cu cefe late!
    • -4 (34 voturi)    
      Au distrus cea mai buna plaja (Duminică, 11 iulie 2021, 12:49)

      Victtor [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      Plaja din Mamaia era cea mai buna de pe intreg litoralul.
      Niste nepriceputi cu pretentii au distrus-o. De munca lor vor beneficia bulgarii, turcii si grecii.
      Rau este sa ai conducatori creduli.
      • +3 (17 voturi)    
        inteleg..... (Duminică, 11 iulie 2021, 18:39)

        mctweety [utilizator] i-a raspuns lui Victtor

        ca esti constructor in domeniu si ai prezentat un plan adevarat,guvernului si ai fost respins pe motiv ca vrei sa faci bine, cand de fapt ei vor sa faca rau, nu? Sau vorbesti dupa ce de abia ai reusit sa descifrezi pe sticla de Burger? oricum, felicitari si pt asta, e greu sa citesti, in "germana"
  • +25 (39 voturi)    
    Regulile jocului de jefuit turiștii (Duminică, 11 iulie 2021, 11:55)

    NME [utilizator]

    „Au schimbat regulile jocului în timpul jocului, nu se poate așa ceva. Aveam vecin marea, mai aveam trei ani de contract, dar acum nu mai am vecin marea.”

    Ce reguli, Ciobanule?
    Înainte de lărgire, aveați o bucată de plajă pe care s-o amenajați, să vă puneți șezlonguri ȘI să lăsați o bucată și pentru cearceafuri. Ce-ați făcut voi cu „regulile jocului”? Ați băgat baldachinele până în apă! Cearceafuri? Sărăkiile n-au ce să caute acolo, că de la cearceafuri nu scoateți voi bani, să plece în altă parte!
    Înainte de lărgire nu vedeai practic marea din cauza umbrelelor! Veneai pe plajă pentru fițe, să-ți faci poză că stai la șezlong, ești bazat, ai bani, ai fost la Mamaia. Acum... „nu mai ai vecin marea”, pentru c-a apărut o bucată pe care n-ai voie să-ți pui umbrelele??
    Și dacă tot vorbim de șezlonguri, baldachine și alte fițăreli, de câte ori spălați voi salteluțele alea pe care le oferiți turiștilor, să și le pună pe șezlonguri? De câte ori spălați șezlongurile? Aproximativ niciodată de când le-ați cumpărat, când, teoretic, ar fi trebuit după fiecare turist! În special acum, cu pandemia!

    Și acum apare câte-un cioban de-ăsta cu „s-au schimbat regulile în timpul jocului, nu mai am vecin marea”!
    Sictir, băh! Dacă ați fi vrut să faceți turism, n-ați fi sărit la jupuială pe turiști, lăsați prețuri mai mici, ofereați ceva condiții, vă fidelizați turiștii! Încasez mai puțin azi, dar mâine vine turistul din nou.
    Voi, în schimb, ați mers pe ideea „jupoaie-l azi, că mâine nu-l mai prind!”. Regula jocului de dat tunuri...
  • +16 (36 voturi)    
    Candva (Duminică, 11 iulie 2021, 12:01)

    Wheelwright [utilizator]

    apreciam comentatorii de pe Hotnews, erau mai educati decat pe alte siteuri... Dar acum se vede cat de putin inteleg cu adevarat, nu inteleg ce inseamna eroziune, habar nu eu ca astfel de lucrari se fac peste tot locul pentru a prezerva plajele. Exista o solutie pentru nisipul fin, sa se fi adus mii de tone din alta parte, dar nu stiu daca ne permiteam.
    E greu de inteles ca anul viitor nisipul va fi mai fin si adancimea apei va scadea la mal? Tinand cont ca nu am scapat de pandemie e foarte bine sa nu mai vedem om langa om pe plaja cum era vara trecuta.
    Daca toti cocalarii nostrii raman acasa ca nu le place noua plaja, o sa merg si eu in Mamaia dupa vreo 10 ani.
    • +14 (14 voturi)    
      Cand eram copil (Duminică, 11 iulie 2021, 19:54)

      BuzzBuzzard [utilizator] i-a raspuns lui Wheelwright

      Jucam fotbal si volei pe plaja toata ziua, Dupa care nu s-a mai putut juca pentru ca nu mai aveam unde.
      Haideti sa fim iar copii , acum la 50 de ani si sa jucam fotbal pe plaja fara sa deranjam de nimeni ! Veniti ?
      • 0 (0 voturi)    
        Da (Marţi, 13 iulie 2021, 17:09)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui BuzzBuzzard

        As juca volei pe plaja chiar la Mamaia.

        PS
        Anul trecut am vazut pe plaja la Mamaia pe dna Prodan impreuna cu baiatul contra 2 adulti barbati jucau fotbal chiar langa malul apei la Mamaia- jucau bine rau de tot - pustiul m-a impresionat la maxim
  • +24 (40 voturi)    
    Am fost,este ok (Duminică, 11 iulie 2021, 12:10)

    persuasiv [utilizator]

    imbulzeala nu mai exista si asta spune totul.Articolul este tintit si se vede clar in ce directie si in favoare cui.Click bait slab si penibil in incercarea de a avea parte de atentie.Va spun doar,mergeti pe plaja imensa si veti avea parte de soare si liniste.In rest,jurnalismul pe care il stim cu totii.
    • +9 (11 voturi)    
      Densitatea de azi este precum cea din 1969 (Duminică, 11 iulie 2021, 20:08)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui persuasiv

      Atunci, la Mamaia puteai sa-ti pui cearsaful unde aveai chef, ca plaja era aproximativ goala, nu existau atatea hoteluri, se statea "in gazda" in Constanta, iar zona Cazinou era cam departe...
      • +2 (2 voturi)    
        1969 - an magic (Luni, 12 iulie 2021, 14:37)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        Imposibil sa imi amintesc cum era in '69 dar... inca era OK in anii 80, doar hotelurile erau cam nasolute.

        Mai putin cele de protocol din Nord, dar cine avea acces oare, mai, ales spre sfarsitul anilor 80.
  • +7 (31 voturi)    
    mamaia :))) (Duminică, 11 iulie 2021, 12:50)

    dragan_89 [utilizator]

    Mamaia e loc pentru videochatiste, escorte, interlopi si beizadele tragatoare de prafuri. Cine este binecuvantat cel putin cu o inteligenta mediocra si munceste pentru bani nu cheltuie mii de euro pe un sejur unde ar avea privilegiul de a se scalda intr-o mare tulbure, imputita si plina de alge.
    • +1 (9 voturi)    
      "mare tulbure, imputita si plina de alge" (Luni, 12 iulie 2021, 8:43)

      xolv [utilizator] i-a raspuns lui dragan_89

      n-a fost niciodata la Mamaia, poate in vama ;))
      • +4 (4 voturi)    
        Cum e in Vama? (Luni, 12 iulie 2021, 14:44)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui xolv

        Era jenant ultima oara cand am fost, acum 10 ani.

        Mai linistit, ieftin si curat la bulgari, fara betii pe plaja insa si muzici care se suprapun.

        Ca un mos nostalgic pot sa adaug ca imi amintesc la inceputul anilor 90 cand intrebam straini si romani expati ce cauta in Vama, unde erau o mana de corturi si un sat simplu.

        Acum stiu ce cautau, ceva ce cautam si noi acum de ajungem in Grecia, Italia, Spania, Thailanda sau Costa Rica.
    • 0 (2 voturi)    
      Le cam stii (Luni, 12 iulie 2021, 14:39)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui dragan_89

      detalii?
  • +12 (36 voturi)    
    PAI CUM SA MAI MEARGA ROMANUL CU BMW-UL PE MALUL M (Duminică, 11 iulie 2021, 13:18)

    Divergent [utilizator]

    ...la cat de largi au ajuns plajele, nu mai are melteanul roman bani de benzina ca sa strabata plaja pana la mal. ..Jale mare printre cocalari!
    • -6 (10 voturi)    
      Vad ca-ti schimbi numele, dar vocabularul, ba (Luni, 12 iulie 2021, 10:08)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui Divergent

      Vad ca ai mai multe nick-name-uri decit cele citeva cuvinte din vocabularul tau: meltean, cocalar, ghertoi.
      • 0 (2 voturi)    
        Aha, ai fix 6 nume. Si ai dat minus cu toate 6 (Luni, 12 iulie 2021, 16:40)

        D-or [utilizator] i-a raspuns lui D-or

        Poti mai mult...
  • +2 (6 voturi)    
    Bar cu catapulte (Duminică, 11 iulie 2021, 14:50)

    Gigel cu elefantii [utilizator]

    Ar putea monta niste catapulte la baruri sau tunuri de calibru mare (copil-adult-bigfoot). In felul asta jumate din drum pana la apa e acoperit de sistemul de catapultare, turistii au parte de experienta de zbor si mai incaseaza si barurile cate ceva. Totusi, cum se face cu bacsisul? Ca experienta e subiectiva; daca crezi ca te-a aruncat prea tare asta poate sa nu fie vina bietului operator catapulta plaja.
    • +1 (3 voturi)    
      am vrut sa scriu (Duminică, 11 iulie 2021, 16:09)

      Gigel cu elefantii [utilizator] i-a raspuns lui Gigel cu elefantii

      jumate din drumul total, dus-intors. Insa acum in perspectiva, as zice ca depinde din ce directie bate vantul.
  • +17 (19 voturi)    
    Plaja Saturn - Venus (Duminică, 11 iulie 2021, 14:57)

    delavrancea [utilizator]

    Era mai libera pana acum ceva timp, mai linistita, fara bubuiala in boxe si spatiu pt plaje libere la cearsafuri, saltele...
    ACUM,
    Barbiciuri din 50 in 50 m, fiecare cu muzica lor, umbrele si şezlonguri aproape peste tot.
    ...
    Vreau sa ma bucur de apa , sa aud marea si pecarusii in concediu! POT?
    Ia hotnews tema de articol:
    Ce vor turistii de la litoralul romanesc?
    • +5 (5 voturi)    
      Sigur ca poti (Luni, 12 iulie 2021, 13:40)

      FlorinG [utilizator] i-a raspuns lui delavrancea

      Grecia, Turcia, probabil Bulgaria.
      • +1 (3 voturi)    
        Bulgaria, nu mai! (Luni, 12 iulie 2021, 14:41)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui FlorinG

        S-a umplut de romani - cu tot tacamul aferent (manele, mizerie, zbierate samd. >:)
        • +1 (1 vot)    
          Mda (Luni, 12 iulie 2021, 20:40)

          FlorinG [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

          De-aia am spus, precaut, probabil.
  • +14 (16 voturi)    
    Plaja Saturn - Venus (Duminică, 11 iulie 2021, 14:57)

    delavrancea [utilizator]

    Era mai libera pana acum ceva timp, mai linistita, fara bubuiala in boxe si spatiu pt plaje libere la cearsafuri, saltele...
    ACUM,
    Barbiciuri din 50 in 50 m, fiecare cu muzica lor, umbrele si şezlonguri aproape peste tot.
    ...
    Vreau sa ma bucur de apa , sa aud marea si pecarusii in concediu! POT?
    Ia hotnews tema de articol:
    Ce vor turistii de la litoralul romanesc?
    • +17 (27 voturi)    
      imi pare rau (Duminică, 11 iulie 2021, 16:19)

      csan [utilizator] i-a raspuns lui delavrancea

      nu ai nicio sansa sa auzi marea si pescarusii pe litoralul romanesc. Si nici liniste nu o sa ai la munte decat daca cauti pana-ti pire cheful de vacanta. Manele, bere , mici peste tot. Din pacate nu se poate face nimic. Cocalarii cu bani castigati din proxenetism si alte indeletniciri de ""oameni de afaceri "cu pipitele lor, sunt stapani peste tot in Romania. Daca vreti o viata linistita plecati in lumea civilizata. Tara asta este pierduta, vanduta pe veci mizeriei, mitocaniei, Lipsec cele mai elementare reguli de bun simt peste tot. Nu ai parte nici de linistea caminului tau. Imposibil sa gasesti o zona in care sa nu fie unul care sa-si scoata manelele pe geam sa asculte tot orasul. Asta- i Romania. Desi sunt legi, cei care ar trebui sa le aplice sunt mai tari decat cocalarii la ascultat manele.
      • -3 (17 voturi)    
        Tu esti vinovatul principal (Duminică, 11 iulie 2021, 17:23)

        Victtor [utilizator] i-a raspuns lui csan

        Tu si alti lasi ca tine care se plang dar nu fac nimic pentru a schimba lucrurile.
  • +2 (12 voturi)    
    statul e ca mafiotii - taxe de parcare(protectie) (Duminică, 11 iulie 2021, 16:04)

    jescu [utilizator]

    In context Coronavirus romanii chiar aveau nevoie de cea mai tare plaja a lor. Nu mai exista plaja cu cel mai fin nisip, cu apa cea mai limpede, si cu adancime pana la geamandura pe placul si celor mici si celor mari. Si nu numai, au fost procese lungi sa scoata bariera de la Mamaia care cerea 10-15 lei sa intri in statiune, si au pus taxa de parcare de 100 de lei PE ZI (150euro in 7 zile - ca in Monaco !). In plus plajele sunt ale tuturor romanilor, nu ale constantenilor, cum isi permit sa-si bata joc cu un fel de taxa de protectie. Cum ar fi ca toate localitatile sa aiba toate locurile de parcare cu plata de 100 de lei pe zi, doar pentru ca se poate. Am fost pe acolo recent, toata lumea e obfuscata, la plaja noua nu se poate baga nimeni in apa geamandura e lipita de mal, inainte aveai 100m pana la geamandura. De ce sa mai mergi pe acolo daca nu te poti bucura de mare ?
  • +9 (11 voturi)    
    Poate că analiza asta (Duminică, 11 iulie 2021, 19:02)

    Leul in iarna [utilizator]

    ar fi trebuit să înceapă de când Mazăre și haita lui de hoți și de tâlhari au pus gheara pe stațiunea Mamaia, au construit blocuri unele lângă altele(chiar mă întreb dacă se întreabă cineva ce sisteme de canalizare au construcțiile astea) au distrus toată zona și au făcut-o loc de paranghelii pentru îmbogățiții vremii și odraslele lor; iar patronii hotelurilor de lux, chipurile, care te jupuiau de bani pentru o umbrelă și un șezlong care ar fi trebuit să fie gratis, care-ți vindeau tot felul de mizerii la prețuri astronomice ar trebui să nu se mai plângă atât. Și-au făcut plinul. Îmi pare rău de plajă și de apă, dar ele s-au stricat de mult mai multă vreme. Nu degeaba se duc românii la mare în Bulgaria. Și nu de vara asta, ci de vreo cincisprezece ani și mai bine.
    • +11 (13 voturi)    
      Mamaia e, pentru mine, o amintire indepartata (Duminică, 11 iulie 2021, 20:32)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

      In 2000 am iesit din statiune cu troleibuzul ca sa nu ma jefuiasca Mazare cu taxa lui de bariera pe care trebuia s-o platesti la fiecare intrare (desi se platea si taxa de statiune la hotel).

      De atunci n-am mai calcat pe acolo... Exista si alte statiuni in Europa.
  • +12 (14 voturi)    
    plaja sau bar (Luni, 12 iulie 2021, 2:52)

    Motanul_incaltat [utilizator]

    Ii inteleg pe oamenii care au gandit si investit intr-o afacere, ca sunt afectati.
    Dar mi se pare si ca facem o confuzie intre bar si plaja, crezand ca plaja este un fel de discoteca cu nisip.
    Plaja e plaja si e ok sa fie cate un bar pe ici pe colo sa poti bea ceva rece sau lua o inghetata, dar atat. Nu baldachine si bubuiala...
  • +10 (12 voturi)    
    ciudati frate (Luni, 12 iulie 2021, 6:39)

    piticu_enigmatic [utilizator]

    Largirea plajelor a fost una dintre miscarile cele mai bune facute pentru litoral. Oamenii au si zis ca restul se rezolva in timp cu adancimea la mal si nisipul si restul. Pai ai loc frate poti sa stai si tu ca omu sa joci un volei un ceva sa te misti. I-am vazut pe unii la tv domne e mai bine in aglomeratie ca nu te simti singur. Femeie. Se simtea singura la mare. Unora le place sa stea in buza marii lipiti de altii cu nisip de la copiii care se joaca cu discutii de kkt de la altii mai intri in vorba mai schimbi un uatsap mai primesti o minge-n cap de-aia probabil nu se duc in State sau la ocean unde e plaja mare ca se simt singuri. Unii vor sa stea ca pinguinii unii in altii. Sigur ca faci pe tine pana ajungi in mare dar asta e altceva. N-au decat sa organizeze plaja cum vor acum iar aia cu beach barurile lor sa zica mersi ca si-asa fac bani la greu acum vor avea si mai multi clienti sa nu se mai planga.
  • +4 (8 voturi)    
    mda (Luni, 12 iulie 2021, 9:02)

    SoulSearcher [utilizator]

    "degeaba maresti plaja, daca nu faci si parcare si drum pentru BMW-uri pana la malul marii..."

    l-am citat pe gino bemevistu alaturi de pitzi sa :DDDDD
  • +1 (11 voturi)    
    Capacitatea plajei e limitata de zona de baie. (Luni, 12 iulie 2021, 10:14)

    D-or [utilizator]

    Degeaba ai loc pe plaja, daca nu ai loc unde sa intri in mare.
    - Citi oameni crezi ca pot incapea in apa intr-o fisie de 4-5 metri?
    - Citi adulti si citi copii vor muri inecati pentru ca unii sa poata construi noi hoteluri la Mamaia?
    • -1 (3 voturi)    
      comentatorii de aici (Luni, 12 iulie 2021, 17:22)

      noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      isi doresc numai sa stea batuti de soare in cap cateva ore pe zi in mijlocul plajei tari ca betonul.....

      Era plin de ei in weekend....

      Lasand gluma la o parte, tor 2-3 randuri de cearceafuri la malul marii sunt si acum, dar in loc sa stai civilizat pe un sezlong te inteapa scoicile prin cearceaf si nu mai poti sa iesi din apa decat cu bete de treking
  • +2 (6 voturi)    
    Plaja larga (Luni, 12 iulie 2021, 12:56)

    Godzillagrrr [utilizator]

    Cu cât mai larga, cu atât mai bine.
  • +7 (11 voturi)    
    haha litoralul romanesc (Luni, 12 iulie 2021, 14:14)

    ClaudiuO [utilizator]

    Ma uitam acum cateva zile pe booking , vega 600 de euro pe noapte. un anume hotel de langa , 300 de euro pe noapte. Iaki , 450 de euro pe noapte.

    Multumesc frumos , la revedere cu litoralul vostru cu tot. N-am mai fost de 15 ani si nici o sa merg. Nisipul de pe litoralul nostru e bun doar la beton nu pentru plaja. Conditii ZERO. Preturi de MONACO.

    Am impresia ca patronii isi bat joc de aia care merg si ii jumulesc in ultimul hal dar atata timp cat sunt fraier... E bine. Stati la mamaia , lasati strainatatea pentru oameni civilizati si destepti.
    • -6 (10 voturi)    
      Si tradatori (Luni, 12 iulie 2021, 15:07)

      Victtor [utilizator] i-a raspuns lui ClaudiuO

      Ai uitat sa mentionezi ca exportul de bani poate fi considerat tradare.
      Exista multe alte posibilitati de cheltuire in Romania dar tu alegi sa ridici economiile altor tari.
      Este demn de lauda.
      • +4 (4 voturi)    
        daca doresti sa fii patriot (Marţi, 13 iulie 2021, 9:25)

        GNG [utilizator] i-a raspuns lui Victtor

        ... platind servicii slabe la pret de hotel de lux, este problema dvs. Un mare bogatas al lumii spunea ca economia incepe de la batul de chibrit. Cu 600 euro ai si transport cu avionul si cazare 7 nopti in alte zone/insule din apropiere, unde serviciile oferite sunt incomparabile.
    • +6 (8 voturi)    
      Nu numai patronii... (Luni, 12 iulie 2021, 15:09)

      FlorinG [utilizator] i-a raspuns lui ClaudiuO

      ...(sa le zicem asa, desi termenul ar fi altul, nepotrivit aici) sunt vinovati. Daca nu ar fi cerere, oferta s-ar adapta. Cata vreme romanasul insista sa dea bani nejustificati pe cazarea si masa de acolo, patronii nu or sa scada preturile, nici nu vor imbunatati conditiile. De ce ar face-o, daca merge si asa ? Clientul e de vina, el arunca cu banii pe ce nuu face, in timp ce in tarile normale conditiile si preturile sunt pentru toate buzunarele fara rabat la calitate. Nici eu n-am mai fost de 12 ani pe litoral (si atunci mergeam in Costinesti, pana s-a stricat si ala). Din Timisoara sunt 800 km pana la Costinsti, la fel si pana in Grecia, doar ca spre Grecia e autostrada neintrerupt, din Belgrad. Ar fi stupid sa aleg litoralul "nostru".
      • +6 (6 voturi)    
        nu e cerere si oferta (Luni, 12 iulie 2021, 19:07)

        ClaudiuO [utilizator] i-a raspuns lui FlorinG

        Nu cred ca e vorba de cerere oferta in acest caz. Cine e atat de tampit sa plateasca 500-600 de euro pe o noapte la Vega (un hotel care in strainatate era de cel mult de 4 stele era) pe o plaja care nu se compara cu nimic din strainatate. Pai se poate compara Mamaia cu Valencia , cu Barcelona , cu Palma de Mallorca? Sau cu orice plaja din Turcia? De Grecia nici nu mai vorbesc.
        Aici cred ca e vorba ca patronii au ajuns la un numar atata de mic si select de turisti ca in loc sa faca turism de masa prefera sa ii arda pe putinii fraieri care le mai calca pragul in perioada aia scurta de cateva luni.
        Numai in Romania am vazut asa hotie , in alte locatii sunt aceleasi preturi si in August si in Septembrie. Mananci pe malul marii un fel cu 15 euro lejer. La noi vor sa te jumuleasca la orice pas.
        In plus Mamaia arata DEPLORABIL.

        Am impresia ca pe litoral merg doar cei care fac banii din activitati de prostitutie si afaceri negre ca altfel nu mi-as imagina de ce ai vrea sa pierzi banii aia atata de de usor pe niste conditii mizerabile.
  • +5 (7 voturi)    
    Opaaa...! (Luni, 12 iulie 2021, 15:02)

    SvT [utilizator]

    S-au trezit proprietarii de beach-baruri ca banul se face muncind, inclusiv carand butoaiele de bere de la faleza la bar, nu numai jecmanind turistii dornici sa se dea in stamba!
    Intreaba turistii daca plaja e lata si pleaca? La min 400 lei/ noapte cazarea cum ati vrea sa ramana, cand la bulgarasi e la jumatate?
    E adevarat ca la unii li se clatina prosecco in boiler pana la mare si le tulbura vezica!
  • +5 (7 voturi)    
    Valencia (Luni, 12 iulie 2021, 17:03)

    Godzillagrrr [utilizator]

    Daca vreodata ne vom trezi din mocirla mafioto-cocalarista poate vom face pe litoralul nostru ce s-a facut acum vreo 20 de ani in Valencia: de-betonarea plajei cu buldozerele si repunerea in drepturi a naturii. Rezultat: unde era plin de baruri acum sunt dune de nisip. Superb.
  • +2 (2 voturi)    
    Valencia link (Luni, 12 iulie 2021, 17:08)

    Godzillagrrr [utilizator]

    https://webgate.ec.europa.eu/life/publicWebsite/index.cfm?fuseaction=search.dspPage&n_proj_id=1785
  • +8 (8 voturi)    
    CIRC si MINCIUNA (Luni, 12 iulie 2021, 17:38)

    Kornell [utilizator]

    locuiesc in Constanta, aproape de Mamaia, si pot spune ca martor direct despre situatie (asta referitor la numerosii care vor da minus). Da, este adevarat, plajele s-au marit, mult, cu nisip adus din larg (deci practic scoici si mai putin nisip). Este o investitie de viitor, din bani europeni, vom avea de castigat de peste 2-3 ani pana la 50 de ani. Ca au ramas buticarii cu sezlonguri de fite la distanta de malul marii, ca nu mai pot lua 1oo RON pe zi de pavilion sau 50 pe sezlong, si asta e adevarat. De aici o campanie IMENSA in media despre "CATASTROFA" lor, ca "investitori", care ofereau conditii si locuri de munca. Toata povestea e un circ regizat si platit, atat timp cat litoralul e plin de nu ai unde parca iar plajele largite ale Constantei sunt pline - ca nu mai vin pitipoancele si manelistii, mare paguba
  • +2 (2 voturi)    
    distanța până la apă (Marţi, 13 iulie 2021, 8:52)

    mgexpert [utilizator]

    ar trebui să fie o problemă doar pentru focile prea grase..
    Cât despre nisip.. păi nu se închiriază sezlonguri pentru plajă ? Sau unora le place înghesuiala..?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by