VIDEO Șofer blocat în trafic, în București, și atacat cu o crosă de golf

de Redactia     HotNews.ro
Luni, 21 iunie 2021, 14:30 Actualitate | Esenţial


incident in trafic in Bucuresti
Foto: Captura
Un șofer aflat la volanului unui autoturism Dacia Logan a fost blocat în trafic de șoferul unui BMW, care a coborât și l-a atacat cu o crosă de golf. În incident a fost implicată și o tânără, tot din BMW, care a lovit cu picioarele una din portiere. Incidentul șocant s-a petrecut în Capitală, iar imaginile video au fost postate de sindicatului poliţiştilor Europol.

Conform imaginilor postate pe pagina de Facebook a Sindicatului Europol, maşina în care se aflau agresorii - o femeie şi un bărbat - a blocat autoturismul victimei în mijlocul străzii, în fața unei benzinării.



În imagini se poate vedea cum bărbatul lovește cu o crosă geamul portierei șoferului, până când acesta se sparge, apoi continuă să îl lovească cu crosa pe șofer. În tot acest timp, femeia lovește și ea cu picoarele în oglinda și portiera stânga-față.

Europol precizează că a primit imaginile video de la un șofer, care a vrut să sprijine poliția să îi identifice pe autori.

"Iar în cazul de față, pentru că șoferul agresat nu a postat pe YouTube filmul agresiunii și nici nu este vreun <<activist>>, cu toate că a suferit mai multe vătămări decât în cazul celui de la Buzău, agresorul din imagini va fi cercetat în stare de libertate", a comentat ironic sindicatul Europol.

Ce a transmis luni Poliția Capitalei:
  • "În seara de 20.06.2021, Direcția Generală de Poliției a Municipiului București - Secția 7 Poliție s-a sesizat din oficiu cu privire la săvârșirea infracțiunilor de tulburarea ordinii și liniștii publice, distrugere și lovire sau alte violențe.
  • În fapt, in jurul orei 21.00, conform unor imagini, un conducător auto a lovit cu un obiect contondent o altă mașină, aflată în trafic, iar persoana care îl însoțea a lovit același autoturism cu piciorul.
  • În urma verificărilor efectuate de către polițiștii Secției 7, a fost identificată persoana vătămată, un bărbat de 35 de ani. Acesta își rezervă dreptul de a depune plângere, în termenul legal.
  • Cercetările sunt continuate, din oficiu, pentru infracțiunile de tulburarea ordinii și liniștii publice, distrugere și lovire sau alte violențe".







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















23882 vizualizari

  • +66 (70 voturi)    
    hei (Luni, 21 iunie 2021, 14:33)

    john70 [utilizator]

    Probabil vreo beizadea plina de tupeu si nesimtire (calitati nationale).
    • +51 (53 voturi)    
      Care e problema (Luni, 21 iunie 2021, 15:25)

      Fanel01 [utilizator] i-a raspuns lui john70

      E normal sa o ia pe coaja doar conducea un logan, nu era pui de smecher
      • +34 (44 voturi)    
        Politia face doctorat in Fizica cuantica (Luni, 21 iunie 2021, 16:06)

        mihaiAlt [utilizator] i-a raspuns lui Fanel01

        A vazut cineva politia rutiera? Sau macar camere de filmat si radare in localitati?

        Nu! Poti sa mergi si cu 100 km/h, sa alergi pietonii pe treceri asta daca nu-ti acorda prioritate, sa mergi cu rable fara catalizatoare si al caror fum se vede de la zeci de metri.

        Politia a ramas tot aia din timpul psd chiar daca acum are un ministru PNL.
        • +26 (26 voturi)    
          dar ce salarii si privilegii (Luni, 21 iunie 2021, 17:22)

          Levellers [utilizator] i-a raspuns lui mihaiAlt

          au, cred ca-i intrec chiar si pe savantii de langa Geneva.
        • +28 (28 voturi)    
          Politia in Bucuresti (Luni, 21 iunie 2021, 17:25)

          Claudiu2s [utilizator] i-a raspuns lui mihaiAlt

          Ii vezi, dar atunci cand nu e aglomerat. De exemplu pe la ora 10:00 pe Poligrafiei, ascunsi de locul unde ar fi nevoie de ei (de ex pe DN1 pana in Otopeni unde se circula absolut criminal cateodata).
          • +23 (23 voturi)    
            doar in afara aglomeratiei (Luni, 21 iunie 2021, 18:29)

            naenae [utilizator] i-a raspuns lui Claudiu2s

            la panda dupa amenzi. La ora 8 in intersectii aglomerate, blocate, NIMIC. Poti sa te omori cu ceilalti soferi n-ai vedea picior de politist.
          • +26 (26 voturi)    
            Politia Romana ar trebui data in judecata (Luni, 21 iunie 2021, 18:44)

            mihaiAlt [utilizator] i-a raspuns lui Claudiu2s

            Cel putin conducerea Politiei Rutiere Romane.

            Ei sunt de fapt complici la zeci de mii de infractiuni rutiere, nu neglijenta ci abuz in functie doar ei asumandu-si dreptul legal de a sanctiona infractiunile si nefacand-o, complicitate la crime si vatamari corporale grave din moment ce si le asuma neiesind pe strazi si frauda pentru ca aleg sa pagubeasca bugetul Romaniei de milioane de lei lunar pe care le lasa in buzunarul unor infractori nedand amenzi.
        • 0 (0 voturi)    
          ... (Marţi, 22 iunie 2021, 7:59)

          ursu_rebegea [utilizator] i-a raspuns lui mihaiAlt

          Politia nu are ministru, nu il poti numi pe Bode ministru, cel mult un hipiot
          • 0 (0 voturi)    
            Politia nu are ministru (Marţi, 22 iunie 2021, 20:10)

            niciolae [utilizator] i-a raspuns lui ursu_rebegea

            Ba nu! Politia are ministru: pe Despescu. El face și drege în minister.
            E bine înfipt acolo de matracuca dan, dinainte de 10 august.
    • +64 (64 voturi)    
      Beizadea? (Luni, 21 iunie 2021, 15:40)

      B.Dan [utilizator] i-a raspuns lui john70

      Beizadea cu BMW-ul ala obosit din 2000 si ceva? Sa fim seriosi... Probabil doar un cocalar care a tras 2 ani la capsuni si vrea sa para ajuns. E genul ala care in fata politistilor e mielusel, ca stie ca e sarac lipit si n-are bani de amenzi sau avocati.
      • +29 (31 voturi)    
        cocalarul (Luni, 21 iunie 2021, 16:46)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui B.Dan

        ar fi folosit o bâtă de baiseball.
        Ăsta cu crosa de golf e mai ”evoluat”.
        • +11 (21 voturi)    
          Corect! (Luni, 21 iunie 2021, 18:28)

          Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          Asta am observat si eu, inca din titlu:
          crosa de golf!?
          Nu este un cocalar care a MUNCIT, fie si la capsuni, ci sigur e o beizadea pedeserista!
  • +36 (46 voturi)    
    Nu inteleg (Luni, 21 iunie 2021, 14:33)

    Omul apucat de ras [utilizator]

    Din momentul in care e geamul spart de ce soferul nu demareaza. Este evident o tentativa de vatamare grava sau omor si ai dreptul sa te aperi folosind masina ca arma.
    • +35 (41 voturi)    
      Viata bate filmul (Luni, 21 iunie 2021, 15:02)

      CptPopa [utilizator] i-a raspuns lui Omul apucat de ras

      Din lege: "Apărarea trebuie să fie proporțională cu atacul".
      Daca dadea peste ei cu masina si crapa vreunu, se ducea direct la racoare. Nu zic ca nu meritau,dar na...legea.
      • +31 (33 voturi)    
        Textual asa este, dar interpretarea corecta... (Luni, 21 iunie 2021, 15:46)

        IoPaNet [utilizator] i-a raspuns lui CptPopa

        ... este ca actiunea de aparare pe care o intreprinzi este in concordanta cu pericolul potential al actiunii pe care o intreprinde celalalt. Altfel spus, daca el face o actiune care iti pune viata in pericol, poti face si tu o actiune de aparare care sa ii puna viata in pericol. Daca, de exemplu, el te ataca cu o sabie si tu ii tragi un glont intre ochi, este considerata aparare proportionala. Legea nu iti cere sa folosesti tot o sabie, ca nu ai avea nici o sansa - se presupune ca cel care te-a atacat cu sabia stie (este antrenat) sa o foloseasca mult mai bine decat tine.

        In cazul de fata, daca cineva iti sparge geamul cu o ranga / crosa / topor, etc., in mod evident esti intr-un pericol potential de a fi omorat, deci poti actiona astfel incat sa ii pui viata in pericol.
        • +3 (13 voturi)    
          Uhm (Luni, 21 iunie 2021, 19:54)

          tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

          "Daca, de exemplu, el te ataca cu o sabie si tu ii tragi un glont intre ochi, este considerata aparare proportionala."

          Nu, exemplul tau este infractiune ca la carte si se numeste vatamare corporala / omor cu circumstanta atenuanta numita depăşirea limitelor legitimei apărări, art.44 codul penal si se face puscarie pt asta, chit ca e cu suspendare tot te pomensti cu cazier, deci adio angajare sau vei fi dat afara daca deja ai serviciu.

          "depăşirea limitelor legitimei apărări - circumstanţă atenuantă legală generală care există în cazurile în care o persoană, ce s-a aflat iniţial în legitimă apărare, depăşeşte limita unei apărări proporţionale cu gravitatea atacului şi cu împrejurările în care acesta s-a produs, fără a se putea constata că făptuitorul s-a aflat într-o stare de tulburare sau de temere indusă de atac şi care justifică săvârşirea acesteia [art. 44 alin. (3) C. pen.]"

          Daca ai si tu o crosa de golf, bata de baseball sau levier in portbagaj si va bateti parte in parte, da, atunci aia e legitima aparare ... altfel nu!
      • +12 (14 voturi)    
        cred ca s-a mai schimbat legea (Luni, 21 iunie 2021, 16:46)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui CptPopa

        asta era mai veche, ce zici tu, dar de cand cu pilotul de avion care l-a omorat pe unu de-i intrase in casa am retinut ca nu mai e valabila asta cu proportionalitatea, esti panicat, esti speriat etc.
        • +10 (10 voturi)    
          Depinde mult de cat (Luni, 21 iunie 2021, 20:13)

          maferescdeciuma [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

          De meseriaș e avocatul. Văzusem un comentariu al unei doamne avocat pe Facebook, parafrazez: “dacă vrei dreptate, ai sa capeți pe lumea cealaltă, pe lumea asta tot ce contează e legea”. Dacă avocatul e destul de bun cat sa interpreteze legea cat mai in interesul tău și sa ii convingă pe judecători, scapi, altfel, cum ti-e norocul.
          • +3 (3 voturi)    
            alo (Luni, 21 iunie 2021, 20:42)

            john70 [utilizator] i-a raspuns lui maferescdeciuma

            Sau totul poate porni de la procuror care poate recomanda NUP.
      • +6 (6 voturi)    
        Legea ca legea (Luni, 21 iunie 2021, 21:03)

        Omul apucat de ras [utilizator] i-a raspuns lui CptPopa

        Insa oricand poti motiva ca tu ai incercat sa te feresti si panicat l-ai strivit de gard. In fond, ce cauta el pe jos pe partea carosabila cu o crosa de golf in mana?!?!?
    • +30 (32 voturi)    
      La asta ma gandeam si eu... (Luni, 21 iunie 2021, 15:05)

      IoPaNet [utilizator] i-a raspuns lui Omul apucat de ras

      Demaram, chit ca ii impingeam bemveul 50 de metri...
      Si il luam si pe capota daca mi se baga in fata masinii.
      • +6 (6 voturi)    
        Eu unul am fost sicanat in trafic de unul (Luni, 21 iunie 2021, 21:06)

        Omul apucat de ras [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

        Care voia sa ma provoace. El cu Audi si eu cu Aygo. Cand s-a dat jos din masina si a venit la mine daca ar fi spart geamul, urma sa il strivesc intre cele doua masini. Eram cu motorul turat si ambreajul la varful pantofului si rotile spre el. Sotia era la telefon cu politia unde anuntase ca ne ataca. Din fericire am claxonat continuu si atragand atentia celorlalti, s-a bagat in masina si a plecat. La 5 luni distanta am fost chemat sa dau declaratie pentru ca dupa noi in aceeasi zi omul a facut accident cu raniti iar eu deja depusesem plangere.
    • +33 (33 voturi)    
      nu face bre nimic (Luni, 21 iunie 2021, 16:05)

      alex34 [utilizator] i-a raspuns lui Omul apucat de ras

      nu vezi ca e "tulburarea ordinii și liniștii publice"? ce daca vrea sa-ti crape capul, si iti distruge masina, trebuie sa taci, sa-ti ceri iertare si sa-l rogi sa te bata mai repede sa nu mai deranjeze atatia oameni
  • +35 (39 voturi)    
    //// (Luni, 21 iunie 2021, 14:42)

    GemstonesPig [utilizator]

    Hai domle ca n-a facut nimic, cum spunea si un parlamentar AUR decat l-a urecheat umpic, oameni suntem ,nu mai putem sa ne enervam putin? Geamul oricum era zgariat ,il pateste asigurarile
    • +7 (7 voturi)    
      sau varianta Becali (Luni, 21 iunie 2021, 19:55)

      tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui GemstonesPig

      Ce daca a omorat un om pe trecerea de pietoni, s-a inteles cu familia mortului si i-a platit, ce mai vreti?
  • +54 (54 voturi)    
    Ce sa cerceteze? (Luni, 21 iunie 2021, 14:51)

    Coco Whistle [utilizator]

    Un act de agresiune, privare de libertate, tentativa de omor, distrugere de proprietate, cam 10-15 ani inchisoare in orice tara normala.
    • +36 (36 voturi)    
      intr-o tara respectabila (Luni, 21 iunie 2021, 15:31)

      Levellers [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      cei 2 barbari erau acum in catuse. Nu e cazul in Romania. Si cine stie ce presiuni vor fi acum pe capul victimei?
      • +14 (16 voturi)    
        mai mult, (Luni, 21 iunie 2021, 16:50)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Levellers

        e de luat în seamă și opțiunea victimei care-și rezervă dreptul de a face plângere penală sau nu. Ceea ce se traduce prin faptul că cei doi se cunosc iar victimei îi e frică de eventuale repercursiuni în cazul în care ar depune plângere penală.
        • +1 (5 voturi)    
          Nope (Luni, 21 iunie 2021, 19:57)

          tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          Asa functioneaza legea in multe tari din EU, pt anumite fapte procesul penal se pune in miscare in urma plangerii prealabile a persoanei vatamate.
          • +3 (3 voturi)    
            dupa cum (Marţi, 22 iunie 2021, 9:02)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

            vezi, autosesizarea politiei pe baza filmarii unuia strain de conflict si de cei 2-3 implicati in conflict e suficienta. Nu e nevoie de plangerea penala a victimei.
            Retine insa ca victima nu avea de unde sa stie de existenta firlmarii si reactia de autosesizare a politiei. Deci banuiala mea e intemeiata, asa ca "Nope"-ul tau nu are valoare.
  • +35 (35 voturi)    
    ei... (Luni, 21 iunie 2021, 14:55)

    mamenervat [utilizator]

    cocalarii nostri de toate zilele si cu tiitoarele din dotare! Frumoasa tara, pacat ca-i locuita de astia (in majoritate).
  • +26 (30 voturi)    
    Romania educata... (Luni, 21 iunie 2021, 14:57)

    sfarleaza [utilizator]

    ...dar romanasii (nu toti, stim noi care!) se oparesc instant cand se uita oamenii prin tari straine la ei ca la un rahat
  • +41 (43 voturi)    
    Acest gen de comportament animalic (Luni, 21 iunie 2021, 15:00)

    Ibit [utilizator]

    Nu poate fi stapanite prin lege ?
    De exemplu , ridicarea dreptului de a conduce pe viata , pe langa condamnarea civila si / sau penala ?
    • +25 (25 voturi)    
      niet (Luni, 21 iunie 2021, 16:08)

      alex34 [utilizator] i-a raspuns lui Ibit

      pai ce este asta stat politienesc? e democratie bre! iti iei frumos o bata cu tine si scapa cine poate... asa-i la noi
      • +9 (9 voturi)    
        E democratie (Luni, 21 iunie 2021, 20:09)

        maferescdeciuma [utilizator] i-a raspuns lui alex34

        Originala, după cum bine a zis Tov, Ilici. Noi ca popor dorim doar drepturi, fără obligații. Evident cu largul concurs al unor infractori ajunși la putere prin votul democratic al morților lui dragnaev, s-a creat impresia ca legea nu se respecta decât atunci când ne convine.
    • +26 (26 voturi)    
      ba se poate dar, (Luni, 21 iunie 2021, 16:52)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Ibit

      cine s-o facă?
      Poliția care are mișmașuri cu lumea interlopă?
      Judecătorii care se complac în mituiri?
  • +37 (41 voturi)    
    si stiti de ce ? (Luni, 21 iunie 2021, 15:06)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    si stiti de ce ? deoarece politia e de rahat.... o sa ii zica victimei ca nu rezolva nimic daca depune plangere impotriva aluia, ca nu ii face nimic justitia. Romania a ajuns in Evul Mediu datorita coruptiei din Politie.
    • +5 (5 voturi)    
      te inseli! (Marţi, 22 iunie 2021, 8:51)

      Cetateanu [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Te inseli cand dai vina numai pe politie! Tot sistemul politicieni, justitie si politie sunt corupti pana in maduva oaselor! Daca macar unii ar rupe "lantul" lucururile s-ar putea schimba rapid!!
  • +40 (40 voturi)    
    Planet of the Apes (Luni, 21 iunie 2021, 15:20)

    Demokritos [utilizator]

    Așa-i când se urcă porcu' pe casă și maimuța-n BMW. Să sperăm că cele 2 maimuțe ajung unde le este locul: în cușcă la grădina zoologică.
  • +22 (36 voturi)    
    din nou BMW (Luni, 21 iunie 2021, 15:29)

    piticu_enigmatic [utilizator]

    Astia cu BMW sunt pericol public nu e unu linistit toti sunt dubiosi cautati interlopi fugari tepari te calca pe unde apuca si tot felul. Io le dau prioritate de stanga la astia ca mi-e draga viata. Cine-si inmatriculeaza BMW ar trebui verificat de politie.
    • +10 (16 voturi)    
      in alte tari BMW e o marcă normală (Luni, 21 iunie 2021, 16:31)

      Coresponedntu [utilizator] i-a raspuns lui piticu_enigmatic

      nu e rau famata ca la noi... Probabil cand ajunge in apropierea Carpaților începe sa transmita energii negative ocupanților .... sau mă rog, nu trebuie generalizat, asupra unora dintre soferii români...
      • +6 (12 voturi)    
        e pe naiba (Luni, 21 iunie 2021, 20:04)

        mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui Coresponedntu

        peste tot bmw e acea marca, da a lor, a cocalarilor, a interlopilor, a smecherilor inchipuiti. E un magnet pentru infractori. Zice bine colegul, cine-si inmatriculeaza un BMW ar trebui luat serios la puricat de politie.
    • +19 (23 voturi)    
      BMW-ul (Luni, 21 iunie 2021, 16:55)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui piticu_enigmatic

      a ajuns mașina care definește o anumită populație din România dar și o clasă socială, interlopii. În general vorbind.
  • -42 (52 voturi)    
    Fara suparare, (Luni, 21 iunie 2021, 15:42)

    Ozmo [utilizator]

    dar ala cu numar de IF ( Intelectual Fucked) cu siguranta a facut o tampenie in trafic ( uitati-va si voi cum conduc Intelectual Fucked astia, adica IF), problema lui ca s-a nimerit sa faca pe
    Smecherul la Cocalarum BMW !!!
    • +24 (30 voturi)    
      Si ce daca? (Luni, 21 iunie 2021, 16:02)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Ozmo

      1. Poti dovedi asta? Daca nu taci din gura, nu vorbi prostii.
      2. Presupunanad ca a facut acea "tampenie", asa se procedeaza? N-avea decat sa cheme politia, sa faca plangere. Nu asa se procedeaza. Dar de, cocalarii trebuie sa se apere intre ei...
    • +6 (10 voturi)    
      Ia zi, Gogule, (Luni, 21 iunie 2021, 19:36)

      Zero_Kelvin [utilizator] i-a raspuns lui Ozmo

      Câ ai dat pă Merțan, manca-ț-aş?
      "B" ul tau vine dă la brain, asa-i ? De unde dracu apareti, ma?
    • +4 (4 voturi)    
      Cred că ar fi rezonabil ca voi (Marţi, 22 iunie 2021, 8:57)

      Rescator [utilizator] i-a raspuns lui Ozmo

      cocalarii interlopi cu BMW și cu alte scule mortale
      să vă asociați ,să inchiriați un teren cât România de mare,intr-un deșert din Australia ,unde să vă
      călcați cât vreți cu tancurile voastre de neam prost.
  • +23 (23 voturi)    
    a ajuns scroafa-n golf! (Luni, 21 iunie 2021, 16:07)

    atc [utilizator]

    Acu', sa deranjezi in trafic un jucator de golf in Ro.( pitzi included)? S-a mai pomenit asa ceva?
  • +19 (25 voturi)    
    Vreti civilizatie? Plecati din tara asta oribila (Luni, 21 iunie 2021, 16:16)

    emil bobu [utilizator]

    Nu exista civilizatie in Romania.
  • +20 (20 voturi)    
    Romania e o tara sigura (Luni, 21 iunie 2021, 16:21)

    alfa1 [utilizator]

    asa a spus ministrul ...
    • +28 (28 voturi)    
      absolut (Luni, 21 iunie 2021, 16:34)

      alex34 [utilizator] i-a raspuns lui alfa1

      cand ai 3 suv-uri cu spp-isti dupa tine, e f sigura..
      • +1 (1 vot)    
        Poți chiar (Marţi, 22 iunie 2021, 14:37)

        JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui alex34

        Poți chiar dormi liniștit pe bancheta din spate.
  • +22 (24 voturi)    
    Romania "educata" (Luni, 21 iunie 2021, 16:24)

    Coresponedntu [utilizator]

    Cei doi cocalari cu BMW ul cumparat de la vechituri din Germania sau Olanda, de la o batranica onesta care a trecut pe electric si si-a cumparat o Tesla, astfel ca dat-o mai repede si mai ieftin ca sa scape de noxe, si-o vor lua urat in freza. Nu stiu daca merita, avem distrugere a avutului privat, tulburarea ordinii publice, blocarea traficului rutier si poate si tentativa de omor avand in vedere ca o crosa de golf are o parte metalica, daca nu ma insel. Multe capete de acuzare, exista si inregistrare video, tacamul complet, se aduna cativa ani de puscarie. Si daca mai au si antecedente penale? E posibil dupa cat de infierbantati sunt cocalarii.
    Ar trebui facut un studiu in Romania in legatura cu BMW urile, de ce in Romania cei ce conduc aceasta marca au sange mai fierbinte, de ce nu respecta regulile? De ce merg pe linia de tramvai sau nu stau la stop? In alte tari BMW e o marca normala, nu rău famată. Transmite BMW in Romania energii negative?
    Chestia e ca de cand locuiesc temporar in strainatate nu am vazut o bataie in trafic, nici macar sa auzi un claxon in spate cand pleci de la stop, ca nu te-ai garbit. Nici un stres, toata lumea asteapta daca unuia nu i-a pornit masina, il intreaba daca are nevoie de ajutor. Poate se trage de la biserica, toata lumea o frecventeaza si peste 80 % sunt credinciosi ortodocsi. iar biserica nu poate inlocui educatia orice mi s-ar spune, nici cei 7 ani nici cea din invătământul primar. Era la moda bataia in trafic in sud, In Bucurestabad, probabil sunt cateva sute de cazuri zilnic. Putine ajung publice, in presa. Acum vad pe la stiri ca si la Cluj, in orasele din Ardeal, a ajuns fenomenul. Ardelenii erau mai calmi, cedau de la ei, mai inclinati spre respectarea regulilor si legii.
    In concluzie nimeni nu vrea sa fie in pielea cocalarilor cu BMW ul alb acum, sa te vada o tara intreaga cum te comporti în trafic, ca un animal. Colegii de munca, familia, vecinii, te faci de ras. Plus posibila condamnare ulterioara. RUSINE !
    • +17 (17 voturi)    
      Nimic de zis sau comentat (Luni, 21 iunie 2021, 16:32)

      maferescdeciuma [utilizator] i-a raspuns lui Coresponedntu

      In cazul de fata. Vedem clar un cocalar, care are și bmw, dar sincer acum, doar ăștia cu bmw merg pe linia de tramvai? Toți cu bmw merg pe linia de tramvai? Nu prea e ok, după părerea mea, sa aruncam cu noroi in anumiți șoferi, pe când alții cu alte mărci, care fac fix aceleași chestii, scapa nesancționați. Asta e educația din România, iar ce vedem in trafic e doar o consecință.
      • +4 (8 voturi)    
        Nu este aruncat cu noroi! (Luni, 21 iunie 2021, 18:35)

        Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui maferescdeciuma

        "doar ăștia cu bmw merg pe linia de tramvai?"

        Aici ai dreptate, si o vad zilnic cand tramvaiul ce inceraca sa vireze este blocat de masinile de pe sina: nu, nu sunt toate bemvane!

        " sa aruncam cu noroi in anumiți șoferi,"

        Nu aruca nimeni cu noroi!
        Dar bemvanul sau mertzanul nu sunt autoturisme, ci sunt DECLARATII, profesiuni de credinta!
        O astfel de masina spune tuturor, de la distanta, ca la volan este o bruta care nu afre de gand sa respecte legea!
        Daca aia bani multi si vrei o masin aputernica, exista si alte optinuni, in vreme ce gipanul, mertzanul sau bemvanul transmit un mesaj clar: FERITI-VA!
        • 0 (6 voturi)    
          Ce spui tu aici (Luni, 21 iunie 2021, 20:05)

          maferescdeciuma [utilizator] i-a raspuns lui Jegul Cristian Ioan

          Funcționează doar dacă atat cel de la volan, cat și cel care observa bmw-ul sunt usor complexați. Eu am bmw și nu sunt interlop, bruta, cocalar, manelist, analfabet, etc. Sunt o persoana normala care se bucura de o mașina absolut normala. Ca unii sau alții le percep altfel sau vor sa fie percepuți altfel, nu e grija mea, atat timp cat eu nu greșesc nimănui. Eu mai tare îmi fac griji știind ca ala care greșește și e la volanul unui bmw, mâine s-ar putea sa fie la volanul altei masini și sa facă la fel. Mai tare ma nelinisteste gândul ca exista astfel de scelerati in traficul nostru, dar ma rog, asta e o discuție prea amplă.
          • +2 (4 voturi)    
            Mai bine complexat decat mort! (Luni, 21 iunie 2021, 21:40)

            Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui maferescdeciuma

            In 1990 in Piata cantam "Mai bine mort decat comunist!", dar ulterior am devenit mai prudent.

            Cede ca era prin 1998, pe Celea Victoriei: unul la volanul unui mertzan se mirade ce nu traversez, desi se facuse verde:
            - Nciodat prin fata unui mertzan, indiferent de culoarea semaforului! Este prea riscant ...

            Multumesc pentru calificativul "usor"!

            "Mai tare ma nelinisteste gândul ca exista astfel de scelerati in traficul nostru" - sigur ca este un motiv de nelinstie, dar in 99,9% din cazuri isi semnaleza caracterul prin alegere masinii. Exact cum este coloritul de avertizare strident, la viespi sau la serpii veninosi!
            Ne spune foarte clar: "Sa va feriti de mine!"
            • +1 (1 vot)    
              este adevarat si nu contest (Marţi, 22 iunie 2021, 7:43)

              maferescdeciuma [utilizator] i-a raspuns lui Jegul Cristian Ioan

              ca unii isi aleg masina ca o afirmare a statutului. Iar zicala: "paza buna trece primejdia rea" merge aplicata oricand in traficul de la noi. Eu acum nu incerc sa conving pe nimeni, nici sa schimb lumea in bine, nici nu am cum. Iar faptul ca unii pot fi categorisiti intr-un anume fel, desi ei personal nu au nicio treaba cu comportamentele care au creat un renume negativ unui anumit tip de automobil, nu ii afecteaza cu nimic direct intr-o situatie de trafic. Eu personal apreciez tehnologia, comfortul, "feelingul" de la volan, precizia directiei, etc., nu imi trebuie mie sa ma bat in trafic, sa ma injur. Vreau doar sa ajung acasa in liniste si in siguranta. Ca mine o fi si altii, de aia cred ca un procent de genul 99.9% e total nerealist, dar repet, nici nu ma incurca cu nimic ca altul crede asa. Atat timp cat nu ma iau de nimeni si altul nu se ia de nimeni, it`s all good. Sanatate, prudenta si CASCO/RCA cu decontare directa, cam asta as ura soferilor romani! PS: o trasatura a caracterului ar putea fi si cumpararea unei polite RCA la Euroins ( am avut de-a face cu ei din cauza unui betiv si f greu mi-am recuperat paguba).
              • +1 (1 vot)    
                Corect! (Miercuri, 23 iunie 2021, 15:54)

                Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui maferescdeciuma

                Ma refer strict la ultima parte:
                "o trasatura a caracterului ar putea fi si cumpararea unei polite RCA la Euroins"

                un sofer tipic de masina-declaratie (gipan, mertzan, bemvan) are cateva principii de baza:

                1. ceilalti nu conteaza
                2. legile sunt facute pentru a fi incalcate
                3. mie nu mi se intampla!

                Aceasta din urma credinta ferma se manifesta si prin cpnducerea agresiva, de loc preventiva, dar si prin faza cu asigurarea "numai fraierii cheltuiesc mult cu asigurare, eu nu am nevoie!"
      • +5 (9 voturi)    
        bemveu (Luni, 21 iunie 2021, 19:59)

        was [utilizator] i-a raspuns lui maferescdeciuma

        Sincer, eu personal am zis ca nu o sa am BMW (nu am jurat, am jurat sa nu mai am DACIA in vecii vecilor), desii pot sa-mi permit, chiar si una noua din gama SUV. Am trei masini (una germana, o frantuzoaica si una japoneza), dar BMW nu doresc sa posed (nu ca nu ar fi masini foarte bune daca au un propietar care are grija de ei si face service-urile necesare la timp), ci dim cauza ca am prejudecati privind proprietarii de BMW. Si aceasta preconceptie izvoreste de la cocolarii care "conduc" BMW-uri si se cred imparatii soselelor (majoritatea, sunt si exceptii). Cand vad un sofer cu BMW, il bag in categoria de gunoi, chiar daca nu se comporta cum unul atare. Preconceptie, dar in majoritatea cazurilor se confirma (la fel cum multi se gandesc la rromi - sa scriu politically corect).
        • +1 (5 voturi)    
          E alegerea ta și ti-o respect (Luni, 21 iunie 2021, 20:23)

          maferescdeciuma [utilizator] i-a raspuns lui was

          Eu am bmw și sunt o persoana absolut normala, deranjata de tot ce înseamnă nesimțire in trafic. Acum tu poți sa categorisesti oamenii cum dorești, și tu la rândul tău ești categorisit. Tot ce e important e ca nu cumva pe baza prejudecăților tale sa ai fata de oamenii pe care nu ii Cunoști și care nu ti-au greșit cu nimic, apucături de genul celor pe care le condamni la rândul tău. Părerea mea e ca e mai important sa-ti trăiești viața liniștit și multumit de tine însuți, decât sa stai încordat prin trafic cu ochii după bmw-URI și in timp ce conduci sa te gândești: “-mama, uite gunoiul cu bmw”. Îți faci rău inutil :)
          • +1 (5 voturi)    
            vedeti ca v-am dat + (Marţi, 22 iunie 2021, 0:53)

            was [utilizator] i-a raspuns lui maferescdeciuma

            Domnule @maferescdeciuma, dumneavoastra sunteti din categoria "exceptie". Va rog sa aveti scuzele mele. In rest, da, sunt de acord cu ceea ce ati comentat. Si nu, nu o sa-mi pierd cumpatul la volan, nu fac parte din aceea categorie, sunt politicos in trafic, exceptand conducatorii marcii sus mentionate (adica nu-i dau prioritate cand defapt eu am, de exemplu daca las pe cineva sa intre pe dumul cu prioritate cand traficul este aglomerat).
            • +2 (2 voturi)    
              nu putem spera (Marţi, 22 iunie 2021, 7:34)

              maferescdeciuma [utilizator] i-a raspuns lui was

              decat ca legea se va inaspri si astfel de comportamente vor fi foarte aspru sanctionate. Din pacate constat cu regret ca "smecheria" si "barosaneala" pleaca de multe ori de la cei implicati politic. Simt uneori ca nimeni nu are interesul sa aplice legea. Tot ce am putut eu sa fac pana acum a fost sa imi iau camera auto si sa casc ochii bine de tot in trafic.
              PS: nu e nevoie de scuze, se vede ca dialoghez totusi cu un om educat, lucru care imi face placere oricand :)
    • 0 (0 voturi)    
      Hahaha! (Marţi, 22 iunie 2021, 14:35)

      JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui Coresponedntu

      Unde te crezi aici, în USA, unde legea chiar se aplică?
  • +28 (28 voturi)    
    Pana nu (Luni, 21 iunie 2021, 16:25)

    maferescdeciuma [utilizator]

    Încep sa se dea condamnări serioase pentru astfel de fapte, nu se potolesc indivizii de genul. As introduce și un examen psihologic obligatoriu, ca parte din ispășirea pedepsei. Dacă nu ești in stare sa îți stăpânești nervii in trafic, mergi, bai, nene, cu tramvaiul și lasa-ne sa trăim, ca nu ai ce cauta la volan.
  • +23 (23 voturi)    
    Politia ia taxa de protectie degeaba (Luni, 21 iunie 2021, 16:30)

    MDamain [utilizator]

    Lună de lună plătim poliției taxă de protecție. Da, o parte din taxele pe care le plătim se duc spre ei iar ei ar trebui să ne protejeze. Că legi sunt destule, slavă Domnului.
    Însă la cum acționează poliția, cred că în curând vom începe să cotizăm și la diverse clanuri de interlopi. Nu de alta, dar dacă ne apărăm cumva ajungem mai rău ca agresorii noștri iar de clanuri nu se ia nimeni.
  • +26 (26 voturi)    
    hai ca iese bode pe post (Luni, 21 iunie 2021, 16:54)

    qwerasdf [utilizator]

    si ne linistete, "romania e o tara sigura"

    e sigura pana te intalnesti cu beizadelele lor
  • +20 (20 voturi)    
    Macar (Luni, 21 iunie 2021, 18:01)

    Luk [utilizator]

    Macar 4 luni cu executare pentru fiecare. Sa primeasca pachete de la mamici si iubire prin intermediari.
  • -6 (12 voturi)    
    E nevoie (Luni, 21 iunie 2021, 18:21)

    ipolitic [utilizator]

    de modificarea legislatiei pentru a permite autoritatilor locale sa intervina in maximum 24 de ore in cazul croselor de golf agresive
  • -13 (19 voturi)    
    video scurt (Luni, 21 iunie 2021, 18:28)

    mandalau [utilizator]

    Nu vreau sa-i iau apararea aluia cu ceafa groasa, dar un prieten mi-a zis ca sunt unele state prin america unde proba video nu prea are greutate daca nu contine si 2-3 minute filmate inaintea incidentului cand e vorba de hartuiri prin trafic. Poate si ala din Dacie a actionat aiurea inainte si a considerat ca ce a patit este proportional cu ce a facut.
    In cazul de fata din cate am inteles cel pagubit n-a depus plangere si n-a anuntat fapta la politie,
    • +13 (15 voturi)    
      absolut (Luni, 21 iunie 2021, 20:07)

      mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui mandalau

      dupa cum se si vede in filmare, ala cu dacia e pe banda a doua, motiv suficient ca sa primeasca bine meritata corectie. Cand ai logan stai pe banda ta (intai), nu te mai aventura pe-a doua ca-ti iei o crosa intre dinti.
    • -1 (3 voturi)    
      Doar l-a injurat (Luni, 21 iunie 2021, 22:44)

      Victtor [utilizator] i-a raspuns lui mandalau

      Sau s-a prefacut ca ii loveste masina cu Loganul.
  • +12 (14 voturi)    
    hai militia ! hai justitia ! (Luni, 21 iunie 2021, 19:25)

    Zero_Kelvin [utilizator]

    apropo, de mario ce se mai aude? de ala cu bmw-ul care a impins un carucior cu bebelus, ce ne mai spuneti ? baaaa, nenorocitilor din militie si justitie, ne determinati sa ne luam arme sa ne aparam de jeguri d-astea! sunteti cancerul romaniei de 31 de ani ! voi, nu politicienii !!!
  • +9 (15 voturi)    
    Vezi dom’le (Luni, 21 iunie 2021, 19:26)

    My50cents [utilizator]

    Ce bine au facut texanii?
    Port arma fara permis
    Ei, nu era buna acum o arma ?
    A doua oara nu mai bloca drumul cu bemeveul
    Si mai era si self defense ��
    • +3 (3 voturi)    
      Era buna (Marţi, 22 iunie 2021, 6:25)

      gamma [utilizator] i-a raspuns lui My50cents

      Piti si jucatorul de golf n-ar mai fi trebuit sa se deranjeze sa coboare din BMW , ar fi rezolvat problema doar coborand ferestrele , pac pac
    • +1 (1 vot)    
      Era bună (Marţi, 22 iunie 2021, 14:31)

      JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui My50cents

      Era bună, cum să nu!
      Nu se mai obosesc cocalarii să coboare din bemveu. Te împușcă cu stanga, iar cu dreapta învârte de covrig.
  • +16 (18 voturi)    
    spray (Luni, 21 iunie 2021, 19:38)

    was [utilizator]

    Eu am spray contra ursilor, 355 mL si este eficient pana la 15 m distanta. Costa pe la 100 EUR si un pic, dar merita, fac drumetii dese in padure. Daca as fi in situatia victimei, as folosi si impotriva coclarilor, desi nu scrie pe eticheta.
  • +5 (5 voturi)    
    Politistii sectiei 7 (Luni, 21 iunie 2021, 21:23)

    Ibit [utilizator]

    Nu l-au identificat si pe animalul care a vandalizat masina in cauza ?
    • 0 (0 voturi)    
      ”Statul de drept” (Marţi, 22 iunie 2021, 14:29)

      JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui Ibit

      ”Statul de drept” în Românica este o glumă proastă. Dacă nimeni nu face plângere, fapta nu există!
  • +7 (7 voturi)    
    eu dadeam inapoi... (Luni, 21 iunie 2021, 21:58)

    Daniel007 [utilizator]

    apoi ii lasam fara picioare!
    Greseala e sa te dai jos din masina, dar la volan, cand ai liber in spate... unde mai pui ca era si gardul acela lateral! Masculul alfa ar fi fost facut afis, apoi o nimeream si pe mahalagioaica!
  • +4 (4 voturi)    
    Fufa aia e de vina (Luni, 21 iunie 2021, 22:14)

    Ahha [utilizator]

    de la ea a plecat totul
  • +4 (6 voturi)    
    e ceva firesc (Marţi, 22 iunie 2021, 9:32)

    hanu [utilizator]

    suntem aceiasi melteni ca la 1750, insa cu jucarii diferite.
  • +4 (4 voturi)    
    romanii (Marţi, 22 iunie 2021, 11:17)

    liviu_ [utilizator]

    nesimtirea, lipsa respectului pt lege etc sport national... si nu numai in parlament

    tara de oameni cu mentalitati din evu mediu...

    si ne mai miram d c ne conduc hoti!
  • +4 (4 voturi)    
    BMW-ul - masina cocalarilor (Marţi, 22 iunie 2021, 15:47)

    Mihail. [utilizator]

    Probabil 90 % din BMW-urile din Ro nu valoreaza mai mult de 300 de euro.
  • +4 (4 voturi)    
    Un sfat (Marţi, 22 iunie 2021, 16:39)

    Omul apucat de ras [utilizator]

    Daca sunteti atacat in trafic, incercati sa blocati artera de circulatie si sa atrageti atentia asupra faptului.

    Blocand artera si toti fiind cu ochii pe voi, ii este mai greu faptasului sa actioneze.

    In orice moment puteti motiva ca ati reactionat astfel pe motiv de panica. Nici un tribunal nu va poate condamna. Este treaba celui care va agreseaza sa explice de ce a facut-o nu treaba dvs sa va motivati propria sperietura.
    • 0 (0 voturi)    
      utila recomandare (Miercuri, 23 iunie 2021, 16:02)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui Omul apucat de ras

      Asa cum in ultimii 20 de ani am tot auzit in Occident sfatul ca in caz de agresiune (talharie, viol, bataie de genul acesta in trafic), nu are rost sa nu strigi:
      "ajutor, ma omoara!"

      ca nu vine nimeni, oamenii se eschiveaza, nu este problema lor, ci este muult mai bine sa racnesti:

      "foc! foc!"

      - mai multi cetateni vor lua in serios perspectiva unui incendiu, care ii ameninta si pe ei ...
  • 0 (0 voturi)    
    mda (Miercuri, 23 iunie 2021, 8:26)

    SoulSearcher [utilizator]

    e ok... e in bucuresti, capitala mondiala a cocalarilor :DDDD


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by