La doar câteva zile după anunţarea unui serviciu meteo contracost, Twitter lansează primul său abonament, numit Twitter Blue. La fel ca serviciul meteo, disponibil doar în câteva oraşe din America de Nord, Twitter Blue este rezultatul noii politici a companiei, de a suplimenta veniturile din reclame cu cele din servicii.

Abonatii Twitter Blue pot renunta la o postare in 30 de secundeFoto: Pavlo Gonchar/SOPA Images / Shutterstock Editorial / Profimedia

Pentru un abonament lunar, Twitter Blue oferă utilizatorilor o serie de facilităţi suplimentare, care nu sunt şi la dispoziţia celor care folosesc în mod gratuit platforma socială.

Twitter Blue include, printre altele, funcţia Undo Tweet. Aceasta oferă utilizatorului un răgaz de 30 de secunde, în care se poate retrage o postare, după ce a apăsat butonul de publicare. Undo Tweet funcţionează într-un mod similar opţiunii cu acelaşi nume din Gmail şi este cea mai apropiată funcţie de mult cerutul buton de editare a postărilor.

Dincolo de Undo Tweet, abonamentul include şi un Reader Mode, care, la fel care ca funcţiile cu acelaşi nume ale browser-elor web, curăţă paginile web de elementele care distrag atenţia de la citirea articolelor.

Folder Bookmarks este o altă facilitate disponibilă doar în Twitter Blue. Aceasta permite organizarea pe foldere a postărilor favorite salvate.

Cei care plătesc vor beneficia şi de un nivel mai mare de personalizare a aplicaţiei mobile, având la dispoziţie mai multe teme coloristice pentru interfaţa grafică din care pot alege.

Pentru început, Twitter Blue este disponibil doar în Canada şi Australia, unde costă 3,5 dolari canadieni respectiv 4,5 dolari australieni pe lună. (Sursa News.ro)