Marcel Ciolacu nu știe că Dacia electrică e produsă în China: ”Cel mai important este că e făcută la noi, la Mioveni” VIDEO

de G.S.     HotNews.ro
Vineri, 4 iunie 2021, 10:44 Actualitate | Esenţial


Marcel Ciolacu
Foto: Agerpres
Liderul PSD, Marcel Ciolacu, a încurajat vineri autoritățile locale să cumpere mașini Dacia Spring pe motiv că sunt făcute în România. Aceste Dacii electrice nu sunt însă produse în România, ci în China.

Ciolacu a declarat că astăzi este ”adevărata vineri verde” și a mers la sediul partidului cu o Renault Zoe împrumutată.

”Data viitoare o să venim cu propria noastră Dacie electrică. Am comandat-o și o să fie printre primele 10 Dacii electrice din România. Încurajez autoritățile locale să cumpere astfel de mașini electrice, mai ales mașinile electrice produse în România”, a spus liderul PSD.

Marcel Ciolacu a afirmat că Dacia Spring comandată va fi plătită din cotizațiile membrilor, dar nu a putut să precizeze prețul: ”Nu știu exact cât a costat, dar e cea mai ieftină de pe piață, ținând cont că e electrică, cel mai important este că e făcută la noi, la Mioveni”.

”E prima achiziție pentru că nu au decât un lot restrâns. Pe urmă o să încercăm să luăm în toate filiale câte o Dacie electrică”, a mai declarat liderul PSD.



Dacia a lansat pe 20 martie precomenzile pentru primul său model electric, Spring, și spune că aproape 6.000 de români se înscriseseră până la acel moment pentru a cumpăra mașina. Primii clienți vor primi mașinile în septembrie, dar alții le-ar putea vedea abia în primele luni din 2022, fiindcă situația este foarte volatilă din cauza pandemiei și a crizei semiconductorilor.

Dacia a deschis pe 20 martie precomenzile online pentru versiunea „Comfort Plus” a primului său model electric. Aceasta va fi disponibilă la prețul de 18.100 euro (TVA inclus). Livrările sunt programate pentru luna septembrie. Ulterior vor fi deschise precomenzile pentru versiunea de echipare „Comfort”, disponibilă la prețul de 16.800 euro (TVA inclus).

România a fost în ”primul val” de lansare alături de Franța, Spania, Italia și Germania, dar primii clienți își vor vedea mașinile peste 6 luni și alții le-ar putea avea peste 10-11 luni. În general constructorii auto anunță prețurile mașinilor cu 2-4 luni înainte ca acestea să ajungă la clienți, dar Spring, produsă în China, este un caz special.

Mihai Bordeanu, director general Dacia spune că este ”un context foarte volatil” și nu se poate ști când vor ajunge din China toate mașinile. ”Viața nu se termină pe 31 decembrie 2021, vom putea livra și în 2022. Unii o vor putea primi în ianuarie, în februarie sau în martie. Există o posibilitate”, spune Bordeanu.

În România precomanda a fost condiționată de plata a 99 de euro. Prin program Rabla prețul mașinii ajunge la sub 9.500 euro.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















13255 vizualizari

  • +33 (37 voturi)    
    Pai China e o a doua casa... (Vineri, 4 iunie 2021, 10:59)

    gugurila [utilizator]

    ... pentru el. Sau poate a treia, la concurenta cu Rusia.

    Depinde daca prefera reeducare sau o cadere de la etaj pentru opozanti.
  • +30 (38 voturi)    
    Ca e facuta in (Vineri, 4 iunie 2021, 11:03)

    Rahan5 [utilizator]

    China, ca e facuta in India, e cam acelasi lucru pentru Ciolacu. Insasi pe Ciolacu scrie ca e facut la Bombay.
    El e masina TATA -PSD.
    • +5 (7 voturi)    
      în cioli (Vineri, 4 iunie 2021, 18:35)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

      urlă patriotismul și când ăsta, patriotismul, nu mai are loc, dă pe-afară. Următorul pas care cioli, acest pesedac verde, român, creștin ortodox și mai ales patriot încă de pe vremea dacilor, îl va face, va fi să ceară județului China condus de Xi Jinping eforturi intensificate în lupta din opoziție contra vrășmașului de cîțu.
  • +31 (33 voturi)    
    Pai,stie ciolacu..... (Vineri, 4 iunie 2021, 11:06)

    gigiN [utilizator]

    ....-ca si marea majoritate a politicienilor-altceva dacat sa minta-ca sa nu spun sa manance....???
  • +10 (22 voturi)    
    Multi nu inteleg (Vineri, 4 iunie 2021, 11:20)

    TrueBlue [utilizator]

    ca Dacia e un brand folosit de firma franceza Renault.
  • -1 (23 voturi)    
    Tipic romanesc (Vineri, 4 iunie 2021, 11:59)

    Koczka [utilizator]

    Încă 6000 de mașini plug in 100 electric într-o țară fără infrastructura rețea stații încărcare suficientă.
    Ar merge doar că taxi in București daca proprietarul ar dispune de o statie de incarcare proprie. o încărcare 80%ar dura 1,5 h iar autonomia reală ar fi undeva la 150 km în condiții trafic oraș. Un model compromis pret_calitate specific Renault pentru piețele sărace. Dar vorba englezului "sunt prea sărac sa_mi cumpăr lucruri ieftine" adică chinezării mai ales că bateria nu e garantata decât 4 ani ( și reprezintă peste o treime din costul mașinii ).
    • +7 (15 voturi)    
      mestere esti in eroare grava (Vineri, 4 iunie 2021, 12:33)

      R.Stoian [utilizator] i-a raspuns lui Koczka

      Spring-ul are autonomie WLTP de 300 km in ciclu urban. La electrice este invers ca la combustie interna cand cine vb de consum - in extern se consuma bateria mai repede in oras mai greu ca mai mult stai pe loc si atunci ai doar consumatori auxiliari. Privind garantia bateriei, iar esti in eroare, bateria are 8 ani garantie sau 120.000 km.
      • -3 (11 voturi)    
        Tov Stoian mai cititi va rog (Vineri, 4 iunie 2021, 13:49)

        Koczka [utilizator] i-a raspuns lui R.Stoian

        https://www-automobile--propre-com.cdn.ampproject.org/v/s/www.automobile-propre.com/dossiers/voiture-electrique-differences-entre-lautonomie-annoncee-et-lautonomie-reelle/amp/?amp_js_v=a6&amp_gsa=1&usqp=mq331AQHKAFQArABIA%3D%3D#aoh=16228028432472&referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com&amp_tf=De%20pe%20%251%24s&ampshare=https%3A%2F%2Fwww.automobile-propre.com%2Fdossiers%2Fvoiture-electrique-differences-entre-lautonomie-annoncee-et-lautonomie-reelle%2Famp%2F%23aoh%3D16228028432472%26referrer%3Dhttps%253A%252F%252Fwww.google.com%26amp_tf%3DDe%2520pe%2520%25251%2524s
        Consumul real în conditii specifice exploatarii este intre 40 si 60 % din consumul WLPT afisat de producator. Am specificat ca ma refer la 80% incarcare.
        Si oricum 120 K km un taxi ii face in 4 ani nu 8.
        Ideea mesajului meu era aceea ca in Romania reteaua de statii de incarcare pentru auto full plug in este slab dezvoltata si decizia de a achizitiona o flota integral electrica nu este deocamdata justificata.
        • +3 (3 voturi)    
          Spring nu este masina pt TAXI (Vineri, 4 iunie 2021, 23:36)

          R.Stoian [utilizator] i-a raspuns lui Koczka

          Spring-ul nu este masina pentru taxi, intrucat este clasa mini (spatiu prea mic). Cate Toyota Aygo, Citroen C1, Peugeot 108 sau Hyundai i10 ai vazut pe taxi? Este o masina prea mica pentru a face taxi sau ridesharing. Spring este adresat altor tipologii de client sau business-uri. Cine isi face flota de Spring cu siguranta se va dota si cu statii de incarcare. Privind autonomia lui Spring, este plin Youtube-ul de teste de autonomie, unii reusind sa depaseasca chiar si autonomia specificata de 305 km.
    • +8 (12 voturi)    
      6000 masini (Vineri, 4 iunie 2021, 12:36)

      dm602s3 [utilizator] i-a raspuns lui Koczka

      6000 masini inseamna in acest caz 60 milioane euro, cadou de la statul roman pentru China, dat de la buget (nu din fondul de mediu pentru nu sunt atatia bani in fondul de mediu ca sa acopere si panouri solare, casa verde, subventii la EV si alte pomeni de genul) in semn de recunostinta pentru ca s-au oferit chinezii sa munceasca in locul celor de la Mioveni in deceniile ce vor urma si ca ne-au ajutat sa transformam exporturile uzinei de la Mioveni in importuri.
      • -2 (6 voturi)    
        Cadou nu pt China ci pt Franta-Renault (Vineri, 4 iunie 2021, 14:48)

        Funie [utilizator] i-a raspuns lui dm602s3

        Aici esti in eroare. Pt fiecare masina, chinezii castiga maxim 2000 eur cu indulgenta.

        Renault este marele castigator. In China, o masina similara (relativ) costa cca 9500 euro - vedeti Dongfeng T1 pe Alibaba. Daca mai adaugi dotarile specifice pietei europene (ex. sisteme de siguranta) pretul iese undeva pe la 11.000. Mai punem 1000 logistica (transport). Profitul Renault este undeva pe la 5000 euro pe masina, pretul fiind special gandit sa maximizeze impactul ecobonusurilor date de europeni.
        • +3 (7 voturi)    
          ,,....pretul fiind (Vineri, 4 iunie 2021, 15:23)

          Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Funie

          special gandit sa maximizeze..."
          ,,Dacia China Spring" este special gandita ca sa insulte numele de ,,Dacia" care e foarte important pentru statul Roman !.
        • +8 (8 voturi)    
          mai pune 2000 eur (Vineri, 4 iunie 2021, 15:33)

          dm602s3 [utilizator] i-a raspuns lui Funie

          pentru research&design.
          In ipoteza ca Dongfeng T1 e clona dupa Renault iar Renault si-a proiectat masinile in UE unde nu se munceste chiar pe nasturi si iese Renault cu profit 3000 euro pe masina, adica face banii 50/50 cu China.
          Sau are profit usor peste partea chineza dar chinezii au castigat niste locuri de munca in plus.
          • 0 (0 voturi)    
            Tu îl contrazici pe Ciolacu ? (Duminică, 6 iunie 2021, 8:31)

            asavreau [utilizator] i-a raspuns lui dm602s3

            Îndrăznești !
  • +12 (22 voturi)    
    numaicumpăraț (Vineri, 4 iunie 2021, 12:07)

    andr1stE [utilizator]

    rahaturi chinezesti. boicotati tara aia care produce numai lucruri de 2 bani calitative!
    • -3 (3 voturi)    
      Telefonul sau device-ul de pe care scrii (Vineri, 4 iunie 2021, 23:38)

      R.Stoian [utilizator] i-a raspuns lui andr1stE

      este facut in China.80% din ce utilizam in activitatile de zi cu zi este facut in China.
  • +6 (10 voturi)    
    da (Vineri, 4 iunie 2021, 12:19)

    IonIonescuDeLaBrad [utilizator]

    Ce frumos se apleaca Baluta de fiecare data cand se intoarce tatucu sef de partid spre el, ASA!
  • +11 (15 voturi)    
    Totusi Nea Ciolacu! (Vineri, 4 iunie 2021, 12:27)

    DomnuTrandafir [utilizator]

    China e pe teritoriul judetului Buzau!
    Între Sapoca si Nifon.
    Ca sa ajungeți din Bz la Sapoca e simplu.
    Daca doriti va pot desena!
    • 0 (2 voturi)    
      E mare Buzaul (Vineri, 4 iunie 2021, 23:04)

      Emiliom [utilizator] i-a raspuns lui DomnuTrandafir

      Acum Ciolacu e sigur ca sunt tot moldoveni si chinezii.
    • +1 (1 vot)    
      Știe Ciolacu geografie. (Sâmbătă, 5 iunie 2021, 8:48)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui DomnuTrandafir

      Că a învățat la Școala de partid. Mioveni este în China, iar Ciolacu din Buzău care tot China este. Ciolacu este buimac de la chinezării și crede că noi nu ascultăm de conducător, că așa-i în China.
  • +7 (11 voturi)    
    sa ne miram? (Vineri, 4 iunie 2021, 12:45)

    Atlantic [utilizator]

    Mai mira pe cineva ca seful ciumei rosii minte cu
    nerusinare pentru a-si promova modelele politice preferate?
  • +10 (12 voturi)    
    Sa vezi ca bataie isi ia (Vineri, 4 iunie 2021, 13:11)

    Patrula10000 [utilizator]

    dupa ce iese Dragnea de la parnaie.
  • +8 (8 voturi)    
    Ciolacu e facut in Romania , din pacate ! (Vineri, 4 iunie 2021, 13:45)

    Cugetator [utilizator]

    Daca asta este presedintele PSD, ma infior gandind la membrii PSD. Partidul asta si-a schimbat oarecum parul,dar naravurile de a cumpara electoratul, au ramas intacte. Nu stim exact cum o face ,dar o face . Poate cu o masina Dacia Spring Lastun !
  • 0 (4 voturi)    
    Mioveni pe baterie ! (Vineri, 4 iunie 2021, 13:47)

    iondero [utilizator]

    Nu va necajiti domnule Ciolacu daca nu avem inca o Dacie electrica vom produce Mioveni pe baterie !
  • +1 (5 voturi)    
    sezonul de ski (Vineri, 4 iunie 2021, 14:20)

    Barbaneagra [utilizator]

    S-a terminat.
    Consultanta(ul) mass media nu a fost in stare sa ii spuna exact ce "zice" Antena 3, Romania TV, ZF, Mediafax, Realitatea tv, Manastire, NCN, Alep, Radio Actualitati (cel mai vasnic team pesedist ramas pe metereze, dar iubit si adulat de PNL) si restul lumii (tot al lor) despre DACIA sau renault (cum se scrie asa se si citeste).
  • +1 (3 voturi)    
    nici votantii lui (Vineri, 4 iunie 2021, 15:09)

    Francisc 1 [utilizator]

    deci nici o paguba !
  • -3 (11 voturi)    
    Aflam si noi (Vineri, 4 iunie 2021, 15:10)

    Atoatestiutorul [utilizator]

    Cu ocazia asta aflam si noi unde se face marea masina iekologica. Probabil cu un CO2 impact de 2 ori mai mare decat in Europa. Dar noi suntem iekologistii lui peste prajit. Multumim de articol, nu arata decat ca suntem la mana Chinei for ever si ever.
  • +2 (4 voturi)    
    rosu (Vineri, 4 iunie 2021, 19:33)

    DioDreamer [utilizator]

    ignorant
  • +6 (8 voturi)    
    Lui Ciolacu i se potivesc (Vineri, 4 iunie 2021, 22:11)

    John M. [utilizator]

    vorbele lui Tatoiu, "De ce il banuim noi ca e rau intentionat, cand el, saracu', poate e doar prost?!"
  • -3 (5 voturi)    
    globalismul (Sâmbătă, 5 iunie 2021, 2:57)

    hanu [utilizator]

    asta ne-a nenorocit pe toti. Si perseveram in greseala!!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by