Premierul Florin Cîțu a anunțat joi lansarea unei noi campanii de comunicare pentru vaccinare cu o nouă abordare personală și emoție. "Vaccinarea nu înseamnă doar statistici și cifre, ci e un bun al tuturor pentru revenirea la normalitate. Fiecare roman ar trebui să se gândeasca la ce îi lipsește, de ce îi este dor, pentru a avea viața dinainte.", a spus premierul Cîțu, care va promova doar pe pagina sa de Facebook și un clip în care descrie ce îi lipsește. Vor fi practic 11 spoturi la TV, radio și online timp de 6 luni, fără costuri din partea Guvernului.
Potrivit acestuia campania a fost realizată fără costuri din partea Guvernului, cu sprijinul UNICEF. Guvernul nu a platit nici pentru creație, nici pentru difuzare pentru că e o campanie de informare publică. Premierul a mulțumit și Google pentru promovarea online.
Cîțu a lansat o provocare și pentru colegii de Guvern să spună ce le-a lipsit în pandemie, lucruri pe care le spune și el într-un clip care va fi promovat doar pe pagina sa de Facebook.
Campania a fost lansată în contextul în care vaccinarea în România este pe un trend descendent. De la debutul campaniei de vaccinare, în 27 decembrie 2020, în România fuseseră vaccinate până miercuri seară 4.208.724 persoane, în condițiile în care Guvernul își propusese ca țintă 5 milioane de persoane vaccinate la 1 iunie.