VIDEO Cîțu, despre măsurile care ar putea fi luate de la 1 iunie: Restaurantele și hotelurile, la 100% din capacitate cu persoane vaccinate / Fără mască pe plajă sau pe munte, liber la nunți, tot cu persoane vaccinate

de G.S.     HotNews.ro
Marţi, 4 mai 2021, 11:14 Actualitate | Esenţial


Florin Citu
Foto: Guvernul Romaniei
Din 1 iunie, restaurantele și hotelurile ar putea funcționa la 100% din capacitate, pentru persoanele vaccinate anti-COVID, și tot de la aceeși dată se va putea renunța la purtarea măștii de protecție pe plajă sau în drumețiile pe munte, a declarat luni premierul Florin Cîțu. El a vorbit din nou despre necesitatea vaccinării și despre ținta de 5 milioane de persoane vaccinate până la 1 iunie.
  • Renunţarea la purtarea măștii în aer liber, posibilă după 1 august

  • "Vreau să le mulţumesc românilor că am avut o sărbătoare pascală liniştită, fără niciun fel de evenimente. Oamenii au înţeles să respecte regulile în vigoare şi asta se vede. Avem rezultate din ce în ce mai bune în ceea ce priveşte rata de pozitivare”, a declarat premierul.
El a spus că nu mai există niciun județ din România cu rata de infectare peste 3, iar singura soluţie pentru a scăpa de pandemie este să ne vaccinăm.

Întrebat ce măsuri de relaxare ar putea fi introduse de la 1 iunie, premierul a vorbit despre renunţarea la mască pe plajă sau în drumeţii, dar şi despre funcţionarea la capacitate maximă a restaurantelor și hotelurilor, în cazul persoanelor vaccinate. De asemenea, pentru persoanele vaccinate ar putea fi permise evenimentele private.
  • "Este clar că putem vorbi despre fără mască pe plajă, de exemplu. Fără mască, dacă mergem la munte în drumeţie, etc., putem să mergem fără mască.
  • Dar putem să vorbim şi de lucruri sau de facilităţi pentru persoane vaccinate. Putem să vorbim, de exemplu, de restaurante, care pot să ajungă la capacitate de 100% cu persoane vaccinate, la interior. Sau hoteluri, pe litoral, cu capacitate de 100% cu persoane vaccinate. Deci sunt lucruri la care ne uităm. Putem să vorbim de evenimente private care pot fi deschise doar pentru persoane vaccinate şi aşa mai departe. Vom avea aceste evenimente pilot în Bucureşti şi Cluj, dar eu sunt sigur că rezultatele vor fi bune şi putem să ne gândim la astfel de evenimente", a afirmat premierul.
În ceea ce privește renunțarea la masca obligatorie în spațiile deschise, Cîțu a răspuns: ”Deocamdată nu, aș prefera să așteptăm 1 august, ați văzut că în Israel au așteptat până la o imunizare de 60%”.

Premierul spune că va merge în județul Constanța și va discuta cu operatorii economici de pe litoral: ”Trebuie să fim cât mai duri cu cei care nu respectă regulile și să avem facilități pentru cei care le respectă”.
  • ”M-am uitat ce a făcut și Israel, când au avut o rată de vaccinare peste 30% au existat facilități pentru persoanele vaccinate și penalități pentru cei care nu respectă regulile. Vedem că și Germania se mișcă în aceeași direcție în acest moment. (...)
  • Avem dozele de vaccin, trebuie doar să mergem și să ne vaccinăm. Acum nu mai este nevoie nici de programare, nu mai există nicio scuză. Dacă vrem să ieșim din pandemie trebuie să ne vaccinăm”, a adăugat Florin Cîțu.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















22045 vizualizari

  • +7 (59 voturi)    
    cred ca pe afara (Marţi, 4 mai 2021, 11:24)

    bobo2 [utilizator]

    doar vreo 10% mai tin masca pe nas
    • -10 (52 voturi)    
      Care "pe afara"? (Marţi, 4 mai 2021, 11:47)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui bobo2

      Masurile restrictive au fost mai lejere la noi ca in alte tari. Cat despre tarile care intr-adevar incep sa renunte la restrictii, vorbim de un procent al populatiei vaccinate cu tot cu rapel, destul de mare.

      La noi avem 3 milioane cu rapel. Din aproape, estimez, 15 milioane de adulti, daca nu 20. Aici merg pe scenariul ideal si utopic, dar irela, ca virusul (sau orice mutatie de-a sa) nu ataca si infecteaza copiii (ceea ce se poate intampla in realitate, dar repet, vorbesc utopic).

      Si vorbim de 1/5 din populatie. Sa vedem cati sunt in Bucuresti... ar fi putut fi si mai simplu sa ne jucam cu cifrele daca Guvernul facea public orice tip de date fefalcat, dar cand a incercat VV asta a iesit furtuna cu tunete si fulgere. Dar aia e alta poveste.

      Revenind... eu vin cu date raportate recent, tu pe ce te bazezi cu "10%" si "pe afara"?

      Nu stiu daca pana la final de iunie o sa avem 5 milioane cu rapel, dar macar 4 si tot ar fi ceva.

      De tinut cont ca sunt variante de analzia care sustin ca o eficienta pentru a combate (nu ucide, dar reduce riscurile) cat mai mutl virusul este sa repetam scenariul de vaccinare si in 2022. Dar cum oamenii se asteapta la miracole peste nopate, ma astept ca in 2022 sa avem si mai putini vaccinati.
    • +6 (28 voturi)    
      Cam așa (Marţi, 4 mai 2021, 11:47)

      BEDE [utilizator] i-a raspuns lui bobo2

      Dar, ca să fiu cinstit, dacă sunt singur pe stradă și nu văd vreo persoană la mai puțin de 10m, atunci trag masca mai jos ca să-mi desopăr nasul și gura.
      Totuși, când ești pe-aproape de oameni este bine să ai masca peste nas și gură.
      • -7 (17 voturi)    
        Ce inseamna "aproape"? (Marţi, 4 mai 2021, 17:11)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

        "Totuși, când ești pe-aproape de oameni este bine să ai masca peste nas și gură."
        =============================
        Ce inseamna "aproape"? 9m? 8,7m? Lumineaza-ne, ca esti d'asta, Martorul lui CoVrig, bubuie stiinta in voi!
      • +1 (3 voturi)    
        alo, alo, (Joi, 6 mai 2021, 11:21)

        nick1587873340950 [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

        si cum faci teste sa vezi ca virusul din apropiere sare 2 metri sau 200 de metri ? sau inca crezi in mos craciun si iepurasul de pasti ?
    • +8 (28 voturi)    
      In alta ordine... (Marţi, 4 mai 2021, 12:24)

      grongobar [utilizator] i-a raspuns lui bobo2

      ...de idei, cine va verifica participantii la nunta de certificatul de vaccinare si in baza carei legi? Ospatarul sau seful de sala nu e indreptatit sa ceara documente medicale.
      • -7 (23 voturi)    
        Sa fie OPTIONAL (Marţi, 4 mai 2021, 13:08)

        bcsb [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

        Cine vrea sa arate hartia, sa fie "la liber", cine nu, sa stea cu masca (mai putin la masa, cum a fost in 2020)
      • +1 (3 voturi)    
        iti dai seama ca (Joi, 6 mai 2021, 7:49)

        spy [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

        exista deja pe putin vreo 170.000 de persoane la care nu a fost eficient vaccinul si umbla fericite cu adeverinta in buzunar
    • +3 (11 voturi)    
      De unde ai scos-o ? (Marţi, 4 mai 2021, 13:54)

      MakeRoGreatAgain [utilizator] i-a raspuns lui bobo2

      Propria ta estimare?
    • +3 (5 voturi)    
      Masca purtata pe afara e oricum o tampenie (Miercuri, 5 mai 2021, 17:38)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui bobo2

      E un simbol al acceptarii situatiei, nu ajuta la absolut nimic.
  • +26 (78 voturi)    
    wow (Marţi, 4 mai 2021, 11:24)

    panda_rosu [utilizator]

    asta da relaxare, ca nu trebuie masca pe munte si pe plaja...

    oricum cine a gandit mizeria asta din start, nu avea toate tiglele pe casa.
    • +5 (23 voturi)    
      Le da un sentiment de control (Marţi, 4 mai 2021, 12:25)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui panda_rosu

      .
    • +22 (40 voturi)    
      "relaxare" (Marţi, 4 mai 2021, 12:29)

      Marin Puscasu [utilizator] i-a raspuns lui panda_rosu

      Nimeni nu o sa poarte mască pe plajă sau munte. Ei știu că nu au cum să țină situația sub control și atunci o prezintă ca și cum ar fi decizia lor "să dea voie la oameni" să nu poarte mască.
      Pașa Câțu, cel darnic cu libertățile românilor, o să transforme PNL în partid istoric la propriu (pe model PNȚ), iar AUR o să îi facă statuie pentru serviciile aduse în calitate de agent electoral.
  • +35 (57 voturi)    
    . (Marţi, 4 mai 2021, 11:27)

    dan.m... [utilizator]

    Voi chiar credeti ca cineva a purtat masca pe munte? Nu pt aer curat am iesit din casa? Chiar si tanti Turcana ne-a aratat ca ignora regulile. Stiu ca aveti nevoie de bani asa ca dati amenzi absurde gen 'nu porti masca pe munte', dar ati putea face rost de bani la buget dand amenzi pt lucruri cu adevarat periculoase, gen nerespectarea legilor de circulatie, nu ca 3-4 oameni au iesit la plimbare in padure.
  • +47 (63 voturi)    
    masca pe plaja si la munte (Marţi, 4 mai 2021, 11:29)

    radu103 [utilizator]

    Eu nu stiu pe ce lume traieste personajul dar nici acum nu poarta nimeni masca la plaja si pe munte
  • +1 (47 voturi)    
    Lol (Marţi, 4 mai 2021, 11:30)

    HP [utilizator]

    De ce trebuie sa asteptam pana la 1 iunie, daca doar vaccinatii vor putea beneficia de ridicarea restrictiilor ?

    Ridicati restrictiile imediat, inclusiv portul mastii, pentru cei vaccinati.
    • +1 (25 voturi)    
      E destul de clar (Marţi, 4 mai 2021, 11:51)

      BEDE [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Cine oare din magazin știe că eu sunt vaccinat? Păi nu are cum să știe...
      Doar nu va fi ca aceia care sunt vaccinați să aibă un semn în frunte! Atunci, până nu scade mult numărul de infecții toți trbeuie să poarte mască atunci când nu sunt singuri, ci aproape de alți oameni.
      • +17 (31 voturi)    
        Lol (Marţi, 4 mai 2021, 12:42)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

        Ce imi pasa mie daca aia din magazin stiu sau nu stiu ?

        Sa poarte masca daca se simt nesiguri.
        • -9 (21 voturi)    
          N-ai înțeles sau nu vrei să înțelegi! (Marţi, 4 mai 2021, 13:43)

          BEDE [utilizator] i-a raspuns lui HP

          Masca pe care o port eu îi protejează în primul rând pe ceilalți. Dacă eu port mască, iar altul care nu poartă are virus și vorbește cu mine față în față, atunci este o probabilitate de cam 50% să-mi transmită virusul.
          Deci, cine mă vede fără mască se poate simți amenințat și ar fi să se depărteze mai mult de mine, de preferință la peste 5m (că doar 2m este puțin având în vedere că un strănut bate până pe la 8m).
          A! Și nu spun aceasta doar din interes pur personal. Pentru că am și avut a face cu virusul și am și făcut o doză de vaccin...
          • +6 (22 voturi)    
            Lol (Marţi, 4 mai 2021, 15:04)

            HP [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

            Am inteles perfect, intelege si tu:

            Nu imi pasa de tine, de masca ta si de nimeni altcineva in afara de propria persoana.
            • -8 (20 voturi)    
              asta pentru ca (Marţi, 4 mai 2021, 16:02)

              AndreiBCO [utilizator] i-a raspuns lui HP

              esti exemplarul perfect al tiparului generatiei actuale, plin de sine si fara niciun respect pentru cei din jur.
              Din cauza celor ca tine se duce tara asta in jos.
              • +1 (9 voturi)    
                Bine. Ia loc (Marţi, 4 mai 2021, 17:13)

                newlook [utilizator] i-a raspuns lui AndreiBCO

                "esti exemplarul perfect al tiparului generatiei actuale, plin de sine si fara niciun respect pentru cei din jur."
                ------------------------------------------------
                Bine. Ia loc.
              • +2 (6 voturi)    
                Lol (Miercuri, 5 mai 2021, 9:28)

                HP [utilizator] i-a raspuns lui AndreiBCO

                Nu e adevarat.

                Pur si simplu mi se pare nebuneste sa renunt la toate drepturile, sa accept sa fiu calcat in picioare, pentru ca nu stiu cine, un strain, sa nu se imbolnaveasca.

                Daca nu vrea asta, sa stea in casa cu zece masti, ca e in minoritate absoluta.
      • 0 (16 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Marţi, 4 mai 2021, 13:10)

        [anonim] i-a raspuns lui BEDE

      • +8 (32 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Marţi, 4 mai 2021, 13:18)

        [anonim] i-a raspuns lui BEDE

        • -1 (25 voturi)    
          Cum zicea Caragiale... (Marţi, 4 mai 2021, 13:45)

          BEDE [utilizator] i-a raspuns lui

          Amice, ești idiot!
          Am aut virusul, dar aș fi zis că este o răceală. Pe când altcineva din casă de la mine a fost o săptămână în spital, din care 5 zile cu oxigen.
          Deci, ești pur și simplu un nesimțit periculos pentru alții.
          • +1 (5 voturi)    
            E o boala perfida (Miercuri, 5 mai 2021, 17:36)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

            99% n-au aproape nimic, 1% aproape ca n-au sanse sa supravietuiasca. Nimeni nu stie de ce. E periculos doar pentru cei putini, dar pentru ei e foarte, foarte periculos. La noi in tara, cu sistemul nostru sanitar, e periculos si sa treci prin spital, nu mai vorbim de ATI.
            E limpede ca directia e vaccinarea, fie ca vrei, fie ca-ti place sau nu, tot trebuie sa te vaccinezi pentru ca nu-i doar despre Romania, e acelasi lucru pe toata planeta, pana la antipozi.
            Eu si fiul meu ne-am vaccinat, am avut rapelul saptamana trecuta, desi amandoi am avut si o forma usoara de COVID19.
            Cu cat terminam mai repede nebunia asta, cu atat mai bine.
    • +6 (20 voturi)    
      Pai nu e chiar asa (Marţi, 4 mai 2021, 11:54)

      bcsb [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Eu m-am inscris in prima zi a etapei III, 15 martie, si abia in 17 MAI voi avea rapelul (in 26 apr am avut doza I). Deci cam toata luna mai, se vaccineaza inca masiv. NU a fost vina mea, eu m-am programat cat de rapid, dar abia la sfarsitul lunii mai cred ca poti sa separi cazurile ... cei care vor si cei care nu vor ...
    • -4 (20 voturi)    
      Lol pe naiba! (Marţi, 4 mai 2021, 11:56)

      AES [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Daca face cum zici tu, toata lumea, vaccinata sau ne, isi va scoate masca, ce, stai tu sa le ceri adeverinta de vaccinare? Nu stii ca romanul e mincinos? :))))
      • 0 (22 voturi)    
        Lol (Marţi, 4 mai 2021, 12:43)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui AES

        Pai si atunci cei vaccinati ar trebui sa stea cu masti ca fraierii inca zece ani ?
        • +8 (16 voturi)    
          Brucan a zis 20 de ani si s-a inselat (Marţi, 4 mai 2021, 13:11)

          natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui HP

          caci "stupid people"
      • +1 (3 voturi)    
        Daca matale (Miercuri, 5 mai 2021, 18:34)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui AES

        Daca matale esti in arest la domiciliu, trebuie sa purtam toti bratara? Tu chiar existi? :)))
    • +20 (42 voturi)    
      de ce doar pt cei vaccinati? (Marţi, 4 mai 2021, 12:10)

      Alin Delin [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Esti vaccinat: esti protejat si de nevaccinati
      Nu esti: nu inseamna ca esti bolnav, te-ai fi putut vaccina, nu vrei e riscul tau.
      Chiar nu mai vad rostul mastii cand vaccinul e la liber.
    • +8 (48 voturi)    
      Pentru că (Marţi, 4 mai 2021, 12:10)

      Un cititor [utilizator] i-a raspuns lui HP

      vaccinații pot încă transmite virusul.
      Însă de la 1 iunie, vaccinații nu mai transmit virusul.
      Ei vor putea în continuare să-l ia de la alți vaccinați , chiar să se și îmbolnăvească, dar sub nicio formă nu-l vor mai putea transmite.
      Specialiștii guvernului pot confirma. Au făcut calcule. Precise.
      • +5 (11 voturi)    
        maestre (Marţi, 4 mai 2021, 15:30)

        andr1stE [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

        esti tare. m-ai facut sa rad. :)))) f bine ai zugravit deciziile eminentelor de la conducere
    • +14 (22 voturi)    
      Nu pot face asta (Marţi, 4 mai 2021, 12:25)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui HP

      O sa-i doara capul pe militieni cand iti citesc certificatul de vaccinare. N-are poze si e scris in doua limbi :)))
  • -16 (46 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Marţi, 4 mai 2021, 11:37)

    [anonim]

    • -6 (18 voturi)    
      De acord cu tine (Marţi, 4 mai 2021, 11:57)

      bcsb [utilizator] i-a raspuns lui

      In spatiile inchise, masca sa fie optionala pentru cei vaccinati: Adica, cei ce au adeverinta la ei (hartie/digital), sa nu trebuiasca sa mai poarte masca nici la interior. Daca nu ai adeverinta, pui masca si gata. Ideea e sa nu se genereze blocaje, intarzieri - verificarea sa fie f.rapida...
      • +4 (6 voturi)    
        Adica sa platesti "un controlor" de adeverinta (Marţi, 4 mai 2021, 16:15)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui bcsb

        Adica sa platesti "un controlor de adeverinta"...in fiecare loc public? Cateva mii, doar in Bucuresti?
        • -4 (4 voturi)    
          nici macar (Marţi, 4 mai 2021, 20:53)

          CNBC [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          Se poate pune la intrare un cititor digital, la fel ca si cardul prin NFC. E tot un fel de "controlor"
          • +4 (4 voturi)    
            Hmmm (Miercuri, 5 mai 2021, 1:38)

            Sah [utilizator] i-a raspuns lui CNBC

            Eventual sa ti se implanteze un cip, pentru ''binele'' tau, ca sa te citeasca mai bine aparatul de la intrare in magazin!
    • +11 (35 voturi)    
      Ai ajuns sa iti ceri voie paznicului sa respiri (Marţi, 4 mai 2021, 12:19)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui

      e grava situatiunea in romania 2021
    • -5 (19 voturi)    
      Ce jmecher si destept esti (Marţi, 4 mai 2021, 13:56)

      MakeRoGreatAgain [utilizator] i-a raspuns lui

      Esti din clanul Showshoaca?
    • -3 (7 voturi)    
      Esti tare (Marţi, 4 mai 2021, 16:04)

      AndreiBCO [utilizator] i-a raspuns lui

      Sper sa nu respir acelasi aer cu tine vreodata
      • +2 (4 voturi)    
        Hmmm (Miercuri, 5 mai 2021, 1:40)

        Sah [utilizator] i-a raspuns lui AndreiBCO

        Pa stai toata viata cu masca pe fata, asa iti vei respira doar propriul aer! ;)
  • +10 (58 voturi)    
    Discriminarea ia avant in toata lumea (Marţi, 4 mai 2021, 11:37)

    NeverBin [utilizator]

    Era de asteptat sa inceapa discriminarea pe baza vaccinarii. In curand nu se va mai merge in vacanta nici in tara fara pasaportul verde. Oare cine are de pierdut?
    O sa urmeze si alte restrictii pentru nevaccinati. In alte tari (vezi stirea cu Noua Zeelanda) oamenii incep sa fie concediati daca refuza.
    • -14 (60 voturi)    
      bye bye antivaxxeri (Marţi, 4 mai 2021, 11:49)

      satyr [utilizator] i-a raspuns lui NeverBin

      Mi se pare foarte normal ca oamenii sa inceapa sa fie concediati daca refuza vaccinarea. Nu orice discriminare e rea.
      • +8 (22 voturi)    
        Sa speram ca tie ti se vor aplica... (Marţi, 4 mai 2021, 16:18)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui satyr

        Sa speram ca tie ti se vor aplica "discriminari bune". De exemplu, sa ti se interzica iesirea din casa pentru ca, dupa numarul de neuroni, esti un pericol public.
    • +8 (20 voturi)    
      Tot timpul cite o tara trebuie sa produca o stire (Marţi, 4 mai 2021, 11:58)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui NeverBin

      care sa escaladeze spirala terorii.

      Mutarea bolnavilor de la Foisor a fost transmisa live de CNN. Era rindul nostru sa producem si noi o stire.
    • +9 (27 voturi)    
      Discriminare (Marţi, 4 mai 2021, 11:59)

      Lukkian [utilizator] i-a raspuns lui NeverBin

      Bineinteles ca este discriminare, ba chiar a statului fata de proprii cetateni! Se striga de ani de zile, in toata lumea, "Nu discriminarii", dar se pare ca exista mai multe feluri de discriminare: acceptabila si neacceptabila. Daca nu te vaccinezi, dintr-un oarecare motiv, este acceptabil sa fii discriminat, se pare.
      • +12 (26 voturi)    
        Avem un institut Ellie Wiesel anti-discriminare (Marţi, 4 mai 2021, 12:34)

        D-or [utilizator] i-a raspuns lui Lukkian

        Asa cum s-a autosesizat pina acum, asa ar trebui sa o faca si in aceasta speta.

        Daca nu, trebuie desfiintat.
    • +10 (26 voturi)    
      is curios (Marţi, 4 mai 2021, 12:11)

      Alin Delin [utilizator] i-a raspuns lui NeverBin

      Is curios cum va legaliza CCR restrictile pt cei nevaccinati(Daca le vor legaliza).
    • +11 (25 voturi)    
      nu e usor sa gaseti angajati buni (Marţi, 4 mai 2021, 12:23)

      bobo2 [utilizator] i-a raspuns lui NeverBin

      Vor castiga cei care nu discrimineaza. E valabil si in horeca.
      • -8 (16 voturi)    
        vor castiga un faliment (Marţi, 4 mai 2021, 13:16)

        natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui bobo2

        daca imi tuseste ospatarul in ciorba, plec si a doua oara nu mai calc pe acolo
        • +5 (19 voturi)    
          Eu prefer să mănânc unde lumea e sănătoasă (Marţi, 4 mai 2021, 14:12)

          hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui natbl73

          în special la cap chiar dacă mai tușește uneori decât să mănânc unde toți sunt speriați de o panaramă de răceală.
          Stai liniștit că ospătarii nevaccinați n-or să răcească mai mult o vor face cei vaccinați (ca să fiu cinic, zic că e de preferat ca ospătarul infectat să facă o formă simptomatică și să stea acasă decât să facă o formă ușor simptomatică, pentru că e vaccinat, și să-și șteargă mucii de mânecă atunci când aduce ciorba).
        • +8 (16 voturi)    
          sa n inteleg (Marţi, 4 mai 2021, 15:06)

          fghr [utilizator] i-a raspuns lui natbl73

          ca pana la covid acceptai sa ti tuseasca ospatarul in ciorba?
        • +2 (10 voturi)    
          auzi (Marţi, 4 mai 2021, 15:31)

          andr1stE [utilizator] i-a raspuns lui natbl73

          ai tu bani de mancat ciorba la restaurant ? confuzi cu statu la coada la 1 leu covrigul Warene Buffet
    • +3 (19 voturi)    
      . (Marţi, 4 mai 2021, 12:58)

      dan.m... [utilizator] i-a raspuns lui NeverBin

      Pai un vaccinat este discrimat acum cu toate restrictiile ca sa nu se simta discrimiat antivaccinistul.
    • +6 (8 voturi)    
      E incredibil (Marţi, 4 mai 2021, 22:08)

      wintershadow [utilizator] i-a raspuns lui NeverBin

      Ce efect a putut avea 1 an si ceva de bombardament informational: panica si isteria s-a instalat pe scara larga.
      Si este doar inceputul, probabil se va ajunge ca nevaccinat nu vei mai putea nici iesi din casa.
  • +16 (52 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Marţi, 4 mai 2021, 11:38)

    [anonim]

  • +4 (56 voturi)    
    Cutule, (Marţi, 4 mai 2021, 11:39)

    nick1587873340950 [utilizator]

    facem pariu ca e neconstitutioala decizia cu "pentru persoanele vaccinate ?" ? Constitutie articolyul 1 se incalca flagrant
    • -11 (39 voturi)    
      bye bye antivaxeri (Marţi, 4 mai 2021, 11:50)

      satyr [utilizator] i-a raspuns lui nick1587873340950

      antivaxerii nu sunt o categorie vulnerabila ca sa fie protejati impotriva discriminarii
      • -2 (10 voturi)    
        pune (Marţi, 4 mai 2021, 13:56)

        nick1587873340950 [utilizator] i-a raspuns lui satyr

        ina pe o carte. Hopa la ce folos, robotel ?
      • +6 (12 voturi)    
        Cauta in DEX discriminare (Marţi, 4 mai 2021, 14:35)

        Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui satyr

        poate inveti si tu ce inseamna, nu are nici o legatura cu faptul ca cineva e sau nu e vulnerabil

        poti fi discriminat si daca nu esti vulnerabil.

        e greu cu conceptele pt fanaticii vaccinului
      • +5 (11 voturi)    
        Nu iti fa griji. (Marţi, 4 mai 2021, 14:35)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui satyr

        Restrictii peste ce am avut nu se vor putea impune. Doar recomanda. Si iti amintesc ca recomandarile lasa loc negotului dupa un an si de foame in industria Horeca. Daca acuma poti intra in restaurante fara, vei putea si dupa ridicarea restrictiilor.
    • -6 (22 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Marţi, 4 mai 2021, 11:52)

      [anonim] i-a raspuns lui nick1587873340950

      • 0 (12 voturi)    
        pentru (Marţi, 4 mai 2021, 13:57)

        nick1587873340950 [utilizator] i-a raspuns lui

        speriatii de bombe, poate
      • +6 (10 voturi)    
        O fi însă nu prin acte administrative (Marţi, 4 mai 2021, 14:13)

        hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui

        ci prin lege, or astăzi nu avem o lege valabilă care să spună că fața trebuie acoperită când te afli în spațiile publice.
    • +2 (24 voturi)    
      Punem (Marţi, 4 mai 2021, 12:01)

      Martinezu [utilizator] i-a raspuns lui nick1587873340950

      pariu ca te doare undeva de ceea ce se intampla in Romania si ca postezi doar ca obligatie de serviciu?
      • +5 (13 voturi)    
        pai (Marţi, 4 mai 2021, 13:50)

        Point [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

        demonstreaza mneata ca nu te doare si poarta masca aia si-n pat cu consoarta.
        cum dracu ma,cum zice careva ceva de sfanta masca si de alte violuri grobiene ale fufei aia care-i constitutia,sar sfintii aparatori ai jartelei la bot,si te fac de cacao,iti iau orice drept si te baga la taiat sare ca asa vrea muschii lor?!!
      • -1 (9 voturi)    
        tu (Marţi, 4 mai 2021, 13:57)

        nick1587873340950 [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

        cind comentezi uitate in oglida sa-l vezi pe colegu'
    • -1 (13 voturi)    
      Pare CCR plistisita. (Marţi, 4 mai 2021, 12:26)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui nick1587873340950

      Poate au nevoie de una mica si rapida in viitorul apropiat.
  • +7 (35 voturi)    
    Nevaccinatii nu vor avea acces la propria nunta? (Marţi, 4 mai 2021, 11:46)

    D-or [utilizator]

    Vaccinarea este de fapt un scop in sine.

    Pare ca trebuie sa demonstram ceva in fata cuiva, ca tara vorbind.
    • -1 (11 voturi)    
      ba da, e recomandabil chiar (Marţi, 4 mai 2021, 13:19)

      natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      cu conditia sa fie doar ei intre ei, in spatiu inchis, si nunta sa tina 2 saptamani, ca in povesti
  • +10 (40 voturi)    
    Restrictiile pt nevaccinati cresc, desi rata scade (Marţi, 4 mai 2021, 11:50)

    D-or [utilizator]

    Cum se justifica cresterea restrictiilor pentru cei nevaccinati (pina acum aveau acces in restaurante, sali de spectacole in procent de 30%, de la 1 iunie inteleg ca nu vor mai avea deloc acces) cind rata de infectare a scazut vertiginos?
  • +1 (17 voturi)    
    nu știu de unde-și ia Câțu știrile (Marţi, 4 mai 2021, 11:51)

    hdd [utilizator]

    ”M-am uitat ce a făcut și Israel, când au avut o rată de vaccinare peste 30% au exista facilități pentru persoanele vaccinate și penalități pentru cei care nu respectă regulile. Vedem că și Germania se mișcă în aceeași direcție în acest moment. (...)"

    nu știu de unde-și ia Câțu știrile, probabil de la Radio Erevan.

    Germania NU a început programul de vaccinare pentru populația generală.
    În unele landuri (doar 4), AstraZeneca este la liber. Atât.

    În landul în care locuiesc, nu.

    Gradul ridicat de conformare la programul de vaccinare a persoanelor din categoria de risc -> a avut ca și consecință epuizarea vaccinurilor.
    Invers ca în România, unde sunt vaccinuri pt toată lumea nu pt că e cineva f capabil, ci pt că cei vizați nu vor.

    Revenind la știre, dacă ești vaccinat, în Germania, NU AI NICIO FACILITATE.
    Există testare rapidă _gratuită_, dar funcționează pe bază de programare iar de obicei locurile sunt ocupate pe 2-3 zile, deci e nevoie de un pic de planificare.

    CINE ÎȚI CERE TEST RAPID NEGATIV NU SE UITĂ DACĂ EȘTI VACCINAT.

    Deci nu e nicio facilitate, deocamdată, pt cei vaccinați.
    În plus, de luni de zile școlile sunt închise, restaurantele și hotelurile sunt închise, nu există caterinca cu "terasa" din România, unde toată lumea stă fără mască, magazinele non-food sunt închise în proporție de 90%. De ex, ca să iau niște chestii de plastic pt bucătărie a trebui să merg 50km până într-un oraș apropiat, deși locuiesc în centrul unuia din primele 5 orașe din Germania.
    Ca să intru a trebuit să mă programez cu 3zile înainte la un test rapid (gratuit) indiferent că sunt vaccinat sau nu. Iar vânzătoarea m-a avertizat că am 15m la dispoziție, chiar dacă mag era gol. Mi-am trecut și datele pe niște formulare speciale.

    În încheiere: rata de infectare mai ridicată în Germania decât România vine și din faptul că e testarea rapidă gratuită și obligatorie pt multe activități.
    Dacă Ro și alte state ar testa în aceeași proporție, situația ar sta altfel.
  • +6 (26 voturi)    
    stop (Marţi, 4 mai 2021, 11:58)

    Kato01 [utilizator]

    Gata cu restricitiile, stop, ne-am saturat. Nu avem de ce sa mai purtam masca cand ei te roaga cu vaccinul. Cine nu vrea sa-l faca e pur si simplu alegerea lui. Daca ajungi in spital cu covid ca n-ai vrut tu sa te vaccinezi ar trebui sa platesti spitalizarea.
    • +9 (25 voturi)    
      Pai si pana acum (Marţi, 4 mai 2021, 12:43)

      Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui Kato01

      Daca ai ajuns la spital cu obezitate, boli cardio-vasculare dupa anii de mancat purcelus la gratar si mititei fara numar nu emriti sa fii tratat. Ti-ai batut joc de tine cand a fost foarte clar ca nu e sanatos. Acum, de raul tau ma obligi tu pe mine sa ma vaccinez. De acord cu ce zici tu daca se aplica si celorlalti "neglijenti".
      • +14 (22 voturi)    
        Si fumatorilor (Marţi, 4 mai 2021, 13:01)

        Lukkian [utilizator] i-a raspuns lui Atoatestiutorul

        Mai ales fumatorilor si alcoolicilor sa li se aplice aceeasi regula.

        Serios, voi va auziti? Acum incepem sa impartim oamenii in functie de bolile pe care le au si sa le conditionam accesul la serviciile medicale, garantat prin Constitutie? Platesti taxe, te tratezi gratuit, indiferent de boala. Ca de fapt nu e chair gratuit, asta e alta discutie...
      • +3 (13 voturi)    
        la ce ai spus tu (Marţi, 4 mai 2021, 13:14)

        Alin Delin [utilizator] i-a raspuns lui Atoatestiutorul

        Mai adauga tabac din greu.
        Conform mintilor luminate e mai ok sa fumezi 2 pachete de tigari pe zi + ceva alcool si nema miscare dar cu vaccin decat sa ai o viata ordonata, grija de ce bagi in organism dar nevaccinat.
        Stupide vremuri traim.
        • +2 (6 voturi)    
          Unde mai pui că poți uita de mască, dacă fumezi (Marţi, 4 mai 2021, 14:17)

          hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Alin Delin

          pe stradă.
    • +1 (5 voturi)    
      pffff (Marţi, 4 mai 2021, 13:57)

      Point [utilizator] i-a raspuns lui Kato01

      saaaau cauta studii sa vezi ce chimicale mananci,ce apa bei si ce aer respiri si du-te la doctor,pe banii tai,sa te repare...
      logica de tamplar
    • +3 (5 voturi)    
      Chiar asa? (Marţi, 4 mai 2021, 22:12)

      wintershadow [utilizator] i-a raspuns lui Kato01

      Imi da cineva inapoi toate contributiile la CASS din ultimii 18 ani, de pe urma carora nu am beneficiat deloc?
  • +14 (18 voturi)    
    Cîțule (Marţi, 4 mai 2021, 12:06)

    t4v1 [utilizator]

    Cand il dai afara si pe Bode?
  • +10 (20 voturi)    
    MS (Marţi, 4 mai 2021, 12:12)

    muvis [utilizator]

    As vrea sa vorbeasca despre masurile astea intai ministrul sanatatii. De catu ne-am lamurit cat ii pasa, basca e si penibil cu masca pe munte, cine a auzit pana acum ca era interzis sa stai in aer liber in natura?!
  • +10 (22 voturi)    
    Cei vaccinati natural? (Marţi, 4 mai 2021, 12:46)

    Atoatestiutorul [utilizator]

    Cei vaccinati natural cum sunt priviti? Sau e clar ca vaccinul e singurul in masura sa ne salveze. Eu auzisem de "imunitatea de turma". Noi, anticorpistii naturali nu facem parte din turma?
  • +9 (15 voturi)    
    nu stiu cum in RO (Marţi, 4 mai 2021, 12:50)

    John_Re [utilizator]

    guvernantii cand fac legi nu se gandesc niciodata cum se aplica.
    • +6 (12 voturi)    
      Aia ar mai lipsi!!! (Marţi, 4 mai 2021, 13:28)

      Ciprian1979c [utilizator] i-a raspuns lui John_Re

      sa se si poata aplica ineptiile astora - sau sa insiste sa le aplice!
      • 0 (6 voturi)    
        tocmai asta e problema (Marţi, 4 mai 2021, 14:37)

        John_Re [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian1979c

        de ce naiba legifereaza ineptii.
        probabil nici nu-si dau seama ca-s ineptii.

        Omg.
  • +6 (20 voturi)    
    Aha! Hai sa prefacem ca facem (Marţi, 4 mai 2021, 13:04)

    Ciprian1979c [utilizator]

    Cred ca pe strabunica mea am vazut o purtand masca in drumetii la munte, oricum! Ok...sa nu va potoliti, sa ne tineti mizeriile astea pe fata (vaccinati, am facut covid, nu conteaza nimic pt voi) pe strada si vara, la 40 de grade si pe urma sa va mirati ca o sa venim 100000 de in Piata Victoriei (fara masca, evident) sa va intrebam de ''sanatate''!
  • +4 (18 voturi)    
    Interesanta formulare (Marţi, 4 mai 2021, 13:20)

    Feroviarul [utilizator]

    "M-am uitat ce a făcut și Israel, când au avut o rată de vaccinare peste 30% au existat facilități pentru persoanele vaccinate și penalități pentru cei care nu respectă regulile". Din asta reiese ca vaccinarea e o regula. Pai nu ziceau chiar ei ca vaccinul este si va ramane optional ? Acum vaccinarea a devenit regula care trebuie respectata de toti ?
    • 0 (10 voturi)    
      Israle e etalon in ultima vreme (Marţi, 4 mai 2021, 13:55)

      Alin Delin [utilizator] i-a raspuns lui Feroviarul

      De ce Israel si nu o tara europeana?
    • -7 (13 voturi)    
      N-ai inteles : penalitati pentru cei care (Marţi, 4 mai 2021, 14:11)

      kokos [utilizator] i-a raspuns lui Feroviarul

      nu respecta regulile nnu pentru cei nevaccinati .De ex , cei vaccinati pot sa nu poarte masca pe strada, pe cand cei nevaccinati sunt amendati daca nu o poarta.
    • 0 (10 voturi)    
      probabil (Marţi, 4 mai 2021, 14:29)

      Alin Delin [utilizator] i-a raspuns lui Feroviarul

      Probabil ca primesc ceva bonus daca ating procentele Israel-ului.
      Am zis probabil
  • +3 (11 voturi)    
    La Jina, Sibiu (Marţi, 4 mai 2021, 13:40)

    Un cititor [utilizator]

    Sunt zero vaccinați și zero infectati. Se vor deschide restaurantele in localitate? Cine va intra?
  • +3 (15 voturi)    
    Mda.. (Marţi, 4 mai 2021, 13:40)

    Hilfiger [utilizator]

    Dar de ce ma obliga pe mine nenea acesta sa ma vaccinez? Nu vreau.. Nici macar nu e un vaccin, e o amarata de imunizare...Si da am avut covid..prefer sa mai fac unul decat vaccinul lor...
    • -4 (6 voturi)    
      putintica rabdare, stimabile! (Marţi, 4 mai 2021, 16:40)

      Antenistontel [utilizator] i-a raspuns lui Hilfiger

      dupa ce se ridica restrictiile, ai toate sansele!
      dar, daca ai ghinion de o forma mai grava, sa nu aud scancete ca vrei rezervare la ati!
      • +2 (4 voturi)    
        Antenistontel (Miercuri, 5 mai 2021, 1:03)

        Hilfiger [utilizator] i-a raspuns lui Antenistontel

        Cum sa fac forma grava? Pai daca tu nu stii ce e cu covidul asta, cum de stii ce face asa zisul vaccin?
  • +6 (20 voturi)    
    Cutulle, (Marţi, 4 mai 2021, 14:06)

    nick1587873340950 [utilizator]

    eu am tangente cu Constitutia, iar acolo un articol spune ca oamenii nu pot fi tratati in functie de statut, deci ai pierdut din start procesul intentat
  • -5 (15 voturi)    
    M-am vaccinat pentru a putea sa (Marţi, 4 mai 2021, 14:50)

    HankRearden [utilizator]

    M-am vaccinat pentru a putea merge in concedii si la concerte, ca asa ne-au spus autoritatile, ca daca ne vaccinam vom putea merge.

    Ei, ce sa vezi, inca nu pot merge nicaieri, tot trebuie sa prezint teste RT-PCR ca sa pot merge. Acuma o dau cu nuntile si chefurile pt vaccinati. Dar din nou, ca s-ar putea.

    Da, am fost din nou mintit de autoritati, si da, a fost vina mea ca am pus botul la vrajeli de politicieni. Cand, la anul, va trebui o noua doza de vaccin, n-o sa ma mai prinda nimeni pe mine la coada
    • +5 (7 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Marţi, 4 mai 2021, 16:15)

      [anonim] i-a raspuns lui HankRearden

    • -2 (2 voturi)    
      nici la coada la ati?! (Marţi, 4 mai 2021, 16:42)

      Antenistontel [utilizator] i-a raspuns lui HankRearden

      .
    • +7 (9 voturi)    
      Cine te-a pus? (Marţi, 4 mai 2021, 22:16)

      wintershadow [utilizator] i-a raspuns lui HankRearden

      Eu stiam ca vaccinarea este pt a preveni o imbolnavire, nu pentru a castiga un drept de a merge undeva sau a intra undeva.
    • +2 (2 voturi)    
      carantină (Miercuri, 5 mai 2021, 11:22)

      hdd [utilizator] i-a raspuns lui HankRearden

      nu te oprește nimeni să _pleci_ în concediu, dacă țara în care pleci te primește.

      Dar când te întorci în Ro, trebuie să stai 14 zile în carantină.

      Ca să NU stai în carantină, ai câteva posibilități:
      - ai făcut test PCR în țara din care vii
      +
      a) ai anticorpi (cu test)
      b) ești vaccinat (cu certificat)
      c) ai avut covid (demonstrat) în ultimele 90 zile

      Și aici nu e nicio discriminare.

      Consider restricțiile exagerate, dar m-am vaccinat cu prima ocazie, pt mine în primul rând și pt evitarea carantinelor ce va să vină.

      Iar în ceea ce privește regulile, notați 2 aspecte:
      - cetățenii britanici au trecut printr-o perioadă (acum 2 luni) în care erau amendați cu £5000 dacă plecau din țară
      - cetățenii australieni care doresc să se întoarcă din India = 5ani pușcărie

      Oare cum ar fi fost dacă Ro ar fi pus vreuna din condițiile de mai sus.
      Concluzia: oricât nu-mi place acest guvern și regim, nu e cel mai rău posibil.
  • +3 (9 voturi)    
    Tâmp (Marţi, 4 mai 2021, 16:14)

    heraasku [utilizator]

    Deci, morcoveață, tu nu îmi poți da amendă că nu m.am vaccinat, fraierule. Ca vaccinarea nu e obligatorie. Dacă mă amendezi ca nu port mască nevaccinat de fapt mă discriminezi. Cel vaccinat poate purta virus și ma poate omorî pe mine cel nevaccinat. Pe scurt, cei vaccinați sunt pericol public. Ei trebuie sa poarte mască.
  • +4 (8 voturi)    
    am citit pe net comunicatul A.L.I.S. (Marţi, 4 mai 2021, 16:23)

    Elfu [utilizator]

    am citit recent
    https://www.facebook.com/ALISRomania/

    Concret, „măsurile de relaxare” despre care se discută în aceste zile înseamnă că:
    ⛔️ la o incidența de sub 3 cazuri/1000 de locuitori, se pot organiza evenimente la interior NU și în exterior; adică, în România, evenimentele la interior sunt mai sigure decât cele la exterior – caz unic în lume;
    ⛔️ spațiile în care pot avea loc evenimente la interior sunt considerate doar teatrele și casele de cultură; sălile polivalente, de exemplu, nu intră în categoria spațiilor culturale și nu pot găzdui evenimente – adică, în România, spectacole și evenimente sunt considerate doar cele se desfășoară în „anumite” spații, restul nu știm exact ce sunt – din nou, unic și specific spiritului românesc;
    ⛔️ în momentul la care vorbim, toate orașele mari din țară (București, Cluj, Timișoara, Iași etc.) se află sub incidența de 3 cazuri/1000 de locuitori, dar evenimente se pot organiza doar la interior, nu și în aer liber – pentru că, dacă e aproape vară și oamenii vor să iasă la plimbare, de ce să nu îi înghesuim într-o sală (neapărat) de spectacole?
  • 0 (0 voturi)    
    Avem nevoie de norme coerente și predictibilitate (Marţi, 4 mai 2021, 19:30)

    Elfu [utilizator]

    A.L.I.S. = Asociația Lucrătorilor în Industria Spectacolelor

    punct de vedere sustinut si de AROC – Asociația Română a Organizatorilor de Concerte și Evenimente Culturale

    si probabil si de altii

    pe scurt :

    "Avem nevoie de norme coerente și predictibilitate pentru industria de spectacole!"
  • +7 (7 voturi)    
    propunere (Marţi, 4 mai 2021, 21:21)

    Razvan_M [utilizator]

    Pentru a simplifica lucrurile propun ca acei nevaccinati, antivaxxerii, pamantplatistii sau care comenteaza prea mult incorect politic sa fie obligati sa poarte ceva semne distinctive. O stea galbena probabil ca ar fi foarte usor de recunoscut de toata lumea.

    /Sarcasm /inca.
  • +1 (7 voturi)    
    ce discriminare grosolana... (Miercuri, 5 mai 2021, 2:59)

    Scarface1000 [utilizator]

    noi cei vaccinati suntem cimati dl catu?

    Am 30 ani sunt nevaccinat si am intrat in contact cu MINIM 5 peroane confirmate cu Covid si nu am luat sau am luat si am avut zero simtome cert e ca eu personal in afara de faptul ca mi-am pus un dezinfectant in masina si ma dau cu el dupa ce merg la supermarket sau la bancopat de exemplu altceva nu am facut nimic in plus.

    minim 10 Petreceri cu zeci de prieteni am facut la mine la cabana in ultimul an si niciodata nici unul dintre noi nu am avut nici o problema.

    Asa ca de ce sa-mi fac eu griji pt un rahat de virus, chiar nu inteleg pe bune...
  • +2 (2 voturi)    
    PURIFICATOARE AER UVC (Miercuri, 5 mai 2021, 8:59)

    Hagidan [utilizator]

    De ce nu se extinde si in facilitatile HORECA aplicarea solutiilor recomandate de INSP in Ghidul metodologic din 4 ianuarie 2018 privind controlul transmisiei epidemice in unitatile sanitare, publicat in Monitorul Oficial nr. 88 bis din 10 ianuarie 2018?
    Ar fi o solutie ieftina, sigura si eficienta pentru o multitudine de patogeni de obicei prezenti in acest mediu.
  • 0 (4 voturi)    
    Sa nu uitam (Miercuri, 5 mai 2021, 14:14)

    abcabc [utilizator]

    Eu personal am ales sa mai astept sa vad daca mai apar efecte secundare la fiecare vaccin. Tind catre Pfizer-BionTech dar doresc sa ma asigur ca pe termen lung, 1-2 ani nu apar probleme (mai ales ca au fost aprobate din motive urgente si nu cum ar fi trebuit in mod normal).

    Mi se pare aiurea sa fac un vaccin si sa imi pun in pericol sanatatea doar pentru a putea sa intru in restaurant fara masca.. Sau sa merg in restaurant stiind ca exista riscul sa ma infectez si nu am facut nici vaccin. Mai astept. Statul nu iti va da sanatatea inapoi. Cand semnezi hartiile alea la vaccinare, iti asumi riscul.
  • +1 (3 voturi)    
    Masca (Miercuri, 5 mai 2021, 22:29)

    tttatrd [utilizator]

    Cine a purtat pana acum masca pe munte ? Poate numai cativa cu probleme psihice.
  • -1 (3 voturi)    
    specialisti in legi ilegale lovesc din nou (Miercuri, 5 mai 2021, 22:32)

    spy [utilizator]

    Art. 16 – Egalitatea în drepturi
    (1) Cetăţenii sunt egali în faţa legii şi a autorităţilor publice, fără privilegii şi fără discriminări.
  • 0 (0 voturi)    
    Discriminareeee!!!!!! (Sâmbătă, 8 mai 2021, 15:52)

    Runaway_girl [utilizator]

    Cum adica ``trebuie`` sa ne vaccinam? Cine spune ca trebuie? Vaccinul protejeaza pe cine l-a facut, nu pe altii care trec pe strada. Eu cred ca e o chestie politica, pentru ca firmele de medicamente care au produs vaccinul sa se imbogateasca subit din banii publici. De ce nu explicati oamenilor in limbajul lor beneficiile si riscurile si sa ii lasati pe ei sa decida? De ce trebuie sa ii santajati cu ``oferte`` de genul asta, discriminatorii? Ar trebui sa va dam in judecata pentru tratament discriminatoriu.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by