VIDEO Accident grav în municipiul Roman: O șoferiță de 60 de ani a încurcat pedalele și, în loc să iasă din parcare, a intrat pe trotuar și a lovit 3 persoane

de G.S.     HotNews.ro
Duminică, 2 mai 2021, 20:39 Actualitate | Esenţial


Accident Roman
Foto: Captura YouTube
O șoferiță a lovit trei persoane și trei mașini pe o stradă din municipiul Roman, accidentul având loc când femeia de 60 de oameni a vrut să iasă din parcare, scrie Ziarul de Roman.

Conform IPJ Neamț, din primele cercetări efectuate de polițiștii rutieri a reieșit că o femeie de 60 de ani din Roman, în timp ce efectua manevra de ieșire dintr-o parcare fără a se asigura, a surprins și accidentat trei persoane și a avariat alte trei autoturisme.

Martori ai accidentului spun că femeia de la volan ar fi încurcat pedalele la ieșirea din parcare.

„În urma impactului a rezultat rănirea celor trei pietoni, cu vârste cuprinse între 42 și 53 de ani, care au fost preluați de echipaje de ambulanță și transportați la spital pentru acordarea de îngrijiri medicale de specialitate. Conducătoarea auto a fost testată alcoolscopic, rezultatul fiind negativ. Poliţiştii efectuează cercetări pentru stabilirea tuturor împrejurărilor în care s-a produs evenimentul rutier, fiind întocmit dosar penal sub aspectul comiterii infracțiunii de vătămare corporală din culpă”, a declarat subinspector de poliție Ramona Ciofu, ofițer de presă în cadrul Compartimentului Relații Publice al IPJ Neamț.

O femeie de 41 de ani a suferit o contuzie la genunchi, fiind externată, iar un bărbat de 52 de ani a suferit o fractură de gleznă, fiind internat în Secția Ortopedie a SMU Roman.

Cele mai grave răni le-a suferit o femeie de 51 de ani, diagnosticată de cadrele medicale cu hemoragie subarahnoidiană și fractură bază de craniu, pacienta fiind transferată cu elicopterul la Clinica de Neurochirurgie a Spitalului Clinic de Urgență „Prof. Dr. N. Oblu” din Iași, a precizat Andreea Laura Trifan, purtătorul de cuvânt al SMU Roman.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















12147 vizualizari

  • +6 (14 voturi)    
    ceva nu are sens (Duminică, 2 mai 2021, 21:04)

    imi_pasa_de_romania [utilizator]

    Nu vreau sa asociez cu scena interlopului care a impins chiar violent cu masina in carucior unde am adus niste cotnra-argumente la minciuna penibila cu incurcatul de pedale, dar...

    Desi nu cred ca aici a fost o rautate intentionata, sunt cateva lucruri care nu au sens:
    1. modul in care a "iesit" din parcare si a intrat pe trotuar este cu viteza crescatoare.
    2. vin masini pe strada, chiar daca au viteza constanta, sunt la limita "bunului simt" ca distanta, nicidecum una unde sa te poti baga, fie de pe alta banda, fie la iesit din parcare
    3. presupunand ca vrei sa iesi din parcare, te uiti in spate, fie cu intorsul capului, fie cu retrovizoarea, cand vezi asa o coloana, iesi incet, nicidecum in tromba
    4. daca te uiti in spate si vezi ca te "departezi" de coloana, clar ceva nu se leaga si instinctul ar trebui sa fie sa intoarci capul, moment in care ai realizat ca mergi "invers" decat vrei
    5. chiar si la panica, nu vad cum ai baga viteza

    Si mai mult de atat, nu inteleg ce inseamna "a incurcat pedalele". Care pedale?

    Daca incurci pedala de ambreiaj cu acceleratia, pai eu stiu ca nici nu poti sa o bagi in viteza fara sa faci praf cutia fara ambreiaj, nici sa demarezi doar cu acceleratia ca se opreste motorul.

    Daca incurci ambreiajul cu frana, ambreiajul nu accelereaza.

    Daca incurci frana cu acceleratia, desi nu vad cum, adica nu exista masini cu frana in dreapta si acceleratie in mijloc sau stanga, dar in fine, cand a pornit incet, era clar ca nu apasase frana...

    Si totusi, revenind la faptul ca fara ambreiaj se opreste motorul instnataneu, este clar ca a avut ambele picioare (decat daca are 3 picioare) pe ambreiaj si acceleratie.

    Sa fim seriosi, de ce ai apasa frana si ambreiajul? Si daca ai argumenta ca era panta, tot nu pleca fara ambreiaj, chiar si fara acceleratie.

    Deci pe scurt: nu are sens explicatia cu incurcatul pedalelor. Nu zic ca a fost intentionat, dar nici nu are sens.
    • +10 (12 voturi)    
      A incurcat pedalele (Duminică, 2 mai 2021, 22:37)

      aladdin [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      In primul rand ea a bagat in viteza I in loc de marsarier. Deci prima data a incurcat vitezele. Probabil vazand ca masina nu se duce unde trebuie, a apasat in disperare O pedala ca sa franeze. Cum era cu piciorul pe acceleratie... Pararea mea. Nu are ce cauta la volan.
      • +2 (6 voturi)    
        Lol (Luni, 3 mai 2021, 14:55)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui aladdin

        Daca vroia sa dea cu spatele, nu tinea volan stanga, ci dreapta.

        O hoasca nenorocita si senila, sper sa ia macar 5 ani cu executare.
    • +4 (12 voturi)    
      . (Duminică, 2 mai 2021, 22:48)

      Raid [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      doamne ce explicatie, ai ceva probleme acolo sus. Termenul de incurcat pedalele e un termen general, ea defapt a vrut sa iasa cu spatele si cand a vazut ca masina o ia in fata s-a panicat si i s-a blocat piciorul pe acceleratie, apoi a virat de volan sa nu intre in cladire
      • 0 (8 voturi)    
        Serios? (Luni, 3 mai 2021, 0:25)

        imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui Raid

        Am probleme cu faptul ca incerc sa analizez o situatie unde putea muri cineva? As putea spune ca tu esti superficial. Dar e bine de stiut ca tu consideri pe cineva care incearca sa afle ceva si sa nu ia de buna o explicatie banala o persoana "cu probleme acolo sus".

        Evident ca e o explicatie generala, dar asta nu inseamna ca nu trebuie diseminata ca sa se afle ce s-a intamplat. Iar eu am spus niste contra-argumente bazate pe informatiile existente.
      • +2 (4 voturi)    
        explicatie apropiata de realitate (Luni, 3 mai 2021, 9:26)

        sandu47 [utilizator] i-a raspuns lui Raid

        Sunt convins ca PANICA a determinat tot ce s-a intamplat ca (si) consecinta. Nu poate exista nici o justificare logica fiindca, atunci cand apare panica ca un soc, nimic nu mai este controlabil sau previzibil. Cred totusi, ca acolo s-a intamplat ceva ce a blocat instantaneu persoana de la volan(nu stiu daca exista vre-o relevanta daca este barbat sau femeie). Situatia este deosebit de periculoasa si cu consecinte neimaginabile dar, ... din nefericire, este posibila. Starea psihica a persoanei ce urca la volan, este la fel de importanta ca si starea fizica. Problemele familiare, noianul de probleme de la slujba, viata stresanta accentuata de pandemie, pot determina socuri in comportamentul psihic sau fizic a unor persoane. Aici nu este de tratat superficial, fenomenul chiar daca este trecator, este PERICULOS. Orice persoana, inainte de urcarea la volan in vederea conducerii, trebuie sa fie constienta de responsabilitatea ce-i revine. Trebuie sa te analizezi permanent si sa iei decizii radicale(daca este cazul).
    • +3 (3 voturi)    
      Cutie automata (Duminică, 2 mai 2021, 22:49)

      griffonu [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      Cutie automata, incurcat acceleratia cu frana, panica, a apasat pe frana (de fapt acceleratie) ca sa se opreasca, a accelerat etc.
      • +3 (3 voturi)    
        M-am gandit la asta (Luni, 3 mai 2021, 0:22)

        imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui griffonu

        Dar nu scrie nicaieri ca are cutie automata...
    • +5 (5 voturi)    
      o varianta (Duminică, 2 mai 2021, 22:53)

      tcvl [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      mă gândesc la o variantă de încurcat pedalele: a văzut că a pornit în direcția greșită , s-a panicat si a vrut să calce frâna . A ridicat piciorul dar apoi a călcat tot pedala de accelerație
    • +1 (1 vot)    
      Masina a fost lasata''IN VITEZA 1'' (Luni, 3 mai 2021, 15:55)

      persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      treapta 1 cuplata.La pornire,dupa lasarea ambreiajului,a PORNIT !!!
  • +7 (9 voturi)    
    exclus (Duminică, 2 mai 2021, 21:11)

    srpc [utilizator]

    nici la cutia automata nu poti incurca acceleratia cu frana; trebuie sa fii, efectiv, cretin ca sa faci asta
    • +5 (5 voturi)    
      Eu cred (Luni, 3 mai 2021, 9:48)

      Trofeul Arthur gaurit in Courvoisier [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      Ca mai intai trebuie sa incurci sensurile: inainte si inapoi inainte de a putea incurca pedalele.
  • 0 (8 voturi)    
    Nu a incurcat pedalele (Duminică, 2 mai 2021, 22:28)

    Godzillagrrr [utilizator]

    A panicat.
    • -1 (7 voturi)    
      Exprimare godziliana (Duminică, 2 mai 2021, 23:13)

      NoFive [utilizator] i-a raspuns lui Godzillagrrr

      A panicat pe cine?
      • -5 (9 voturi)    
        @NoFive (Luni, 3 mai 2021, 0:01)

        Godzillagrrr [utilizator] i-a raspuns lui NoFive

        Exprimare româneasca.

        Conjugarea verbului « a panica »

        ( https://cum-se-scrie.ro/conjugare-verbe/conjugarea-verbului-panica )

        perfect compus

        eu am panicat
        tu ai panicat
        el/ea a panicat
        noi am panicat
        voi ați panicat
        ei/ele au panicat
        • +4 (6 voturi)    
          Cine e consecvent? (Luni, 3 mai 2021, 8:56)

          NoFive [utilizator] i-a raspuns lui Godzillagrrr

          Perseverenta in greseala are un nume si nu e prea magulitor.
          Soferita a panicat, eventual, pe cineva. Ai putea zice ca pe trecatori, dar pe aceia i-a bagat in spital. Daca te referi la ea, lipseste un S esential: Soferita S-a panicat.
          • -1 (3 voturi)    
            @NoFive (Luni, 3 mai 2021, 11:15)

            Godzillagrrr [utilizator] i-a raspuns lui NoFive

            Asa e, nu are un nume prea magulitor perseverenta in greseala ;-).

            Mai cititi niste carti, ceva.

            Sunt asaaaaa... ca niste sms-uri, dar mai lungi.
              #showComment()
        • +3 (3 voturi)    
          Ai dreptate (Luni, 3 mai 2021, 13:16)

          sorance2000 [utilizator] i-a raspuns lui Godzillagrrr

          pe jumatate.
          verb tranzitiv (cu obiect); a panica pe cineva/un grup;
          exemplu: Ion a panicat tot grupul cand a scos pistolul.
          verb reflexiv; a se panica (din cauza a ceva; poate fi si din cauza unor ganduri legate de ceva);
          exemplu: Grupul s-a panicat cand Ion a scos pistolul.
          In forma reflexiva, in limba romana totdeauna se folosesc: eu ma, tu te, el se, voi va, eu m-am, ei s-au, el s-a, etc.
      • -1 (5 voturi)    
        :-) (Luni, 3 mai 2021, 0:06)

        Godzillagrrr [utilizator] i-a raspuns lui NoFive

        https://www.conjugare.ro/romana.php?conjugare=panica
  • +4 (6 voturi)    
    ceva nu are sens (Duminică, 2 mai 2021, 22:36)

    J-L [utilizator]

    Salut tuturor,

    eu cred ca a incurcat treptele de viteza si in loc sa bage in marsarier a bagat in a intaia!..caci colegul a explicat pe indelete de ce nu merge incurcatul pedalelor! Fara s-o bagi in a intaia nu ai cum sa mergi inainte de pe loc............
    • 0 (2 voturi)    
      Gresit ! (Luni, 3 mai 2021, 13:06)

      Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui J-L

      Este si incurcare de maneta de viteze urmata si de incurcare de pedale.
      Cele 2 greseli au fost in succesiune.
      ar cea mai grava este a 2-a greseala.
      Nu stiu de ce exista obsesia asta ca era doar una sau cealalta.
      Ca la Revolta din 1989. Unii sunt obsedati ca a fost
      ,,o lovitura de stat" si altii ca a fost ,,o revolutie".
      In realitate a fost si una si alta. Nu e obligatoriu ca, din punct de vedere politic si istoric, una sa o excluda pe cealalta.
  • +2 (4 voturi)    
    Mai plauzibil este ca conducatoarea (Duminică, 2 mai 2021, 22:36)

    kkciosuldelahamangia [utilizator]

    Sa fi incurcat picioarele inainte de a se urca la volan.
    Totusi, sa asteptam parerea avizata a specialistului din cazul Chitoiu(este ca presa a ,,uitat" de el?), Titi Haur.
  • +2 (2 voturi)    
    confuzie spațială (Luni, 3 mai 2021, 8:53)

    mbasa [utilizator]

    Nu vi s-a întâmplat nimănui să vă treziți că apăsați frâna în neștire, obosiți fiind, în următoarea situație:
    - ești parcat, tocmai ai pornit motorul;
    - ai impresia că mașina ta a pornit de pe loc;
    - apeși frâna (adevărată) ca reacție instinctivă;
    - ce se întâmplă de fapt? neavând alte puncte de reper decât mașinile vecine, una sau ambele ies din parcare înaintea ta (asta se întâmplă mai ales dacă ești concentrat pe un lucru din interiorul habitaclului și nu vezi ce se întâmplă în afara mașinii); când îți ridici privirea și vezi realitatea pe care n-o așteptai, reacționezi.
    Cel puțin mie, mi s-a întâmplat asta de vreo două sau trei ori până acum în vreo 25 ani și pot spune că cele 2-3-4 secunde nu sunt o senzație plăcută până realizezi că tu, de fapt, stai pe loc. Dar ai apăsat frâna până la podea. Numai pedala știe, săraca, prin ce-a trecut...
    Bine, situația de la Roman, e diferită de ce am descris mai sus. Însă se aseamănă pe partea de confuzie. Asta se întâmplă mai ales când ești obosit și nu ești concentrat și conectat la cele din jur.
    • +5 (5 voturi)    
      Mie mi s-a intamplat asta de mai multe ori (Luni, 3 mai 2021, 9:49)

      Trofeul Arthur gaurit in Courvoisier [utilizator] i-a raspuns lui mbasa

      Insa cand am apasat brusc pe frana inevitabil am cazut din pat.
    • +1 (1 vot)    
      ... (Luni, 3 mai 2021, 11:33)

      cartograful [utilizator] i-a raspuns lui mbasa

      @mbasa, da, dar tocmai despre asta vorbim...when in doubt, daca ti se face rau, daca esti obosit, samd primele lucuri sunt frana, scos din viteza, frana de mana, taiat contact. In mod clar dupa un episod de-asta scoti masina din trafic si astepti 5 min sa-ti revii sau pleci cu taxiul/un prieten, samd. Aici nu e vba de a da vina pe respectiva ci de lipsa completa de experienta. Si de faptul ca una din chestiile care nu se predau in scoala de soferi sunt asa zisele "cazuri speciale" cum se cheama in pilotaj, cel mai frecvent fiind cum opresti masina de urgenta, eventual cu scoatere din trafic. Practic "dezamorsezi" masina. Reflexul de-a pune frana, scos din viteza, frana de mana si taierea contactului ar trebui cultivat inca din scoala de soferi.
      • +1 (1 vot)    
        scoala de soferi (Luni, 3 mai 2021, 15:31)

        mbasa [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

        Te înțeleg ce zici. Ceea ce expui tu e cum să neutralizezi (să anulezi) mișcarea mașinii în caz că ceva nu e în regulă cu tine. Și ai dreptate.
        Ce am încercat eu să spun e că percepția realității poate da greș și în cazul oamenilor sănătoși, cu experiență în ale condusului (și am dat un exemplu când mașina stă (nu se mișcă) dar, brusc, în circumstanțele expuse de mine, timp de câteva secunde nu percepi realitatea cum ar trebui. E ca și cum ai zbura cu avionul prin nori și nu ai reperele cu care ești obișnuit (mintea crede una, realitatea e alta).
  • +4 (4 voturi)    
    Citez din articol (Luni, 3 mai 2021, 9:25)

    Cuca [utilizator]

    "accidentul având loc când femeia de 60 de oameni a vrut să iasă din parcare, scrie Ziarul de Roman."

    5trasnica femeie ! Face cat 60 de oameni !
  • +1 (3 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 3 mai 2021, 12:11)

    [anonim]

  • -1 (3 voturi)    
    @NoFive (Luni, 3 mai 2021, 14:48)

    Godzillagrrr [utilizator]

    Hmmmm... ia sa vedem.

    Scoate-ti o foaie de hârtie si scrie-ti « âncepând fe azi copii se va scrie cu trei de i ».

    Gasiti cele 7 diferente care este, apoi face-ti un atac de panica.
  • +3 (3 voturi)    
    Presupunere... (Luni, 3 mai 2021, 16:45)

    Don Ciccio [utilizator]

    Am urmărit imaginile filmate folosind funcția de redare "slow-motion" (redare cu încetinitorul).

    Fiind coloană de mașini în spate (cca 4-5 mașini aflate în mișcare), presupun că femeia nu era dispusă să aștepte până când toate mașinile din coloană ar fi trecut, pentru ca mai apoi să poată ieși cu spatele din parcare.

    Pe scurt, era hotărîtă să iasă cu fața din parcare. Pentru asta, trebuia să urce în forțâ mașina pe trotuar, cu fața, și să facă stînga din volan pentru a ieși în capătul trotuarului.
    Ceva mă face să cred că femeia ar cam fi din zonă și că nu ar fi pentru prima dată când ar recurge la o astfel de stratagemă/șmecherie - de a o lua pe scurtătură, pe trotuar, și ieșindu-le în față celor aflați disciplinați în coloană, la stop.
  • +2 (2 voturi)    
    Fisa medicala (Luni, 3 mai 2021, 17:50)

    Jolly Roger [utilizator]

    Stiti cum se face fisa medicala de mult ani de zile, nu?
    Te duci la o clinica privata, platesti fisa apoi intri in cele 5-6 ”cabinete” individuale unde cate o fatuca cu ecuson de ”doctor” iti pune stampila fara sa iti raspunda macar la salut, daramite sa te intrebe de sanatate!

    Așa ca... ”ochii cat sarmaua” e unica solutie de supravietuire, in trafica sau pe trotuar!
    #subochiiîngăduitoriailegii
  • +2 (2 voturi)    
    Carnet (Luni, 3 mai 2021, 20:58)

    seaman65 [utilizator]

    Unii oameni n-ar trebui sa aibe carnet. Altii n-ar trebui sa aibe carnet peste o anumita varsta, nu conteaza cat de buna a iesit vizita medicala, care la noi nu prea se face.
  • +3 (3 voturi)    
    Hm (Luni, 3 mai 2021, 21:15)

    Godzillagrrr [utilizator]

    Stiu si eu? Cred ca majoritatea accidentelor sunt provocate de soferi mai tineri.

    Si 60 de ani inseamna 60 de ani, nu 100. Nu cred ca vârsta trebuie considerata cauza.

    S-a panicat ��.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by