Se prelungesc restricțiile în Capitală. Când se va renunța la măsurile din weekend și ce prevede hotărârea Comitetului Municipiului București pentru Situații de Urgență

de Redactia     HotNews.ro
Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 12:05 Actualitate | Esenţial


Prefect Bucuresti, Alin Stoica
Foto: AGERPRES
Prefectul Capitalei Alin Stoica a anunțat sâmbătă că restricțiile din București se mențin, chiar dacă rata de incidență a scăzut sub 4. El a precizat că o relaxare pentru weekend va fi dispusă abia când rata coboară sub 3,5, urmând ca atunci magazinele să își reia programul normal în zilele de vineri, sâmbătă și duminică. Tot atunci vor fi redeschise sălile de sport, în timp ce restaurantele vor reveni la un program normal gradual. Restricțiile de circulație vor fi însă ridicate pentru Paște și pentru sărbătoarea specifică lunii Ramazan.

"În şedinţa de astăzi au fost prelungite măsurile (...). Pentru următoarea vineri, Vinerea Mare dinainte de Paşte, programul operatorilor economici cu publicul va fi până la ora 20,00 în loc de ora 18,00. În noaptea de Paşte circulaţia va fi liberă pentru toate persoanele fără niciun fel de declaraţie, pentru a participa la slujbele specifice. Deci, deplasarea spre şi dinspre lăcaşurile de cult. La fel şi pentru sărbătoarea credincioşilor musulmani, Ramazan, peste o săptămână după Paşte - 8 şi 9 mai", a declarat Alin Stoica, după şedinţa Comitetului Municipiului Bucureşti pentru Situaţii de Urgenţă.

Prefectul a precizat că rata de infectare în Capitală a scăzut sub 4 la mia de locuitori, fiind previzibil ca în perioada următoare să scadă sub incidenţa de 3,5 la care şi în timpul weekendului circulaţia să fie permisă până la ora 22.00.

Hotărârea Comitetului Muncipiului București pentru Situații de Urgență adoptată sâmbătă:

Art. 1. Se constată că la nivelul Municipiului București rata de incidență cumulată la 14 zile, în data de 24.04.2021, ora 10.03 este de 3,94/1000 de locuitori fapt pentru care, începând cu data de 25.04.2021 ora 00:00 se dispun următoarele măsuri pentru o perioadă de 14 zile, urmând a fi reevaluate la finalul acesteia sau la atingerea pragului de 7,5/1000 de locuitori:

Art. 2 (1) Circulaţia persoanelor în afara locuinţei/gospodăriei este interzisă în intervalul orar 22,00 - 5,00 în zilele de luni până joi, și în intervalul orar 20.00 - 05.00 în zilele de vineri, sâmbătă și duminică, cu condiția menținerii incidenței cumulată la cel mult 7,5/1000 de locuitori, cu următoarele excepții:
  • deplasarea în interes profesional, inclusiv între locuință/gospodărie și locul/locurile de desfășurare a activității profesionale și înapoi;
  • deplasarea pentru asistenţă medicală, care nu poate fi amânată și nici realizată de la distanţă, precum și pentru achiziționarea de medicamente sau pentru efectuarea vaccinului conform programării;
  • deplasări în afara localităţilor ale persoanelor care sunt în tranzit sau efectuează călătorii al căror interval orar se suprapune cu perioada interdicţiei, cum ar fi cele efectuate cu avionul, trenul, autocare sau alte mijloace de transport de persoane, şi care pot fi dovedite prin bilet sau orice altă modalitate de achitare a călătoriei;
  • deplasarea din motive justificate, precum îngrijirea/ însoțirea copilului, asistența persoanelor vârstnice, bolnave sau cu dizabilități ori decesul unui membru de familie:
  • părăsirea domiciliului pentru protejarea vieții sau integrității fizice în cazul unui pericol grav și iminent, cu apelarea Sistemului Național Unic pentru Apeluri de Urgență – 112.

Pentru verificarea motivului deplasării, în interes profesional, persoanele sunt obligate să prezinte, la cererea autorităților abilitate, legitimaţia de serviciu/adeverinţa eliberată de angajator, ori o declarație pe propria răspundere.

Pentru verificarea deplasărilor în interes personal sunt obligate să prezinte declaraţia pe propria răspundere, completată în prealabil.

Pentru deplasarea către centrul de vaccinare, persoanele sunt obligate să prezinte dovada programării.

(2) Aplicabilitatea măsurii încetează când rata de incidență cumulată pe o perioada de 14 zile scade sub 3,5/1.000 de locuitori.

(3) Pentru deplasarea și participarea la slujbele religioase oficiate cu ocazia Paștelui, se permite circulația persoanelor în afara locuinței/gospodăriei în perioada 1 mai -2 mai 2021, în intervalul orar 20.00 - 05.00.

(4) Pentru deplasarea și participarea la sărbătoarea religioasă specifică lunii Ramazan, se permite circulația persoanelor în afara locuinței/gospodăriei în perioada 8 mai – 9 mai 2021, în intervalul orar 20.00 – 5.00.

Art 3.
(1) Programul operatorilor economici care desfasoară activități de comerț/prestări servicii în spații închise și /sau deschise, publice și/sau private, se poate desfășura în intervalul 05.00 - 18.00 în zilele de vineri, sâmbata si duminica.

În zilele de luni - joi, programul poate fi desfășurat în intervalul orar 05.00 – 21.00, cu condiția menținerii incidenţei cumulată la cel mult 7,5/1000 locuitori.

(2) Prin excepție de la prevederile alin. (1), în intervalul orar 21,00 -05,00 în zilele de luni până joi, respectiv 18.00 - 05.00 în zilele de vineri, sâmbătă duminică, operatorii economici pot activa doar în relaţia cu operatori economici cu activitate de livrare la domiciliu.

(3) Prin excepție de la prevederile alin. (1), unitățile farmaceutice, benzinăriile, operatorii economici cu activitate de livrare la domiciliu, precum și operatorii economici din domeniul transportului rutier de persoane care utilizează autovehicule cu capacitate mai mare de 9 locuri pe scaune, inclusiv locul conducătorului auto, și cei din domeniul transportului rutier de mărfuri care utilizează autovehicule cu masa maximă autorizată de peste 2,4 tone își pot desfăşura activitatea în regim normal de muncă, cu respectarea normelor de protecție sanitară.

(4) Aplicabilitatea măsurii încetează când rata de incidență cumulată pe o perioada de 14 zile scade sub 3,5/1.000 de locuitori.

Art. 4.
Prin excepție de la prevederile art 3 alin (1), în data de 30 aprilie 2021, operatorii economici care desfășoară activități de comerț/prestări servicii în spații închise şi/sau deschise, publice şi/sau private își pot organiza și desfăşura activitate în intervalul orar 05.00-20.00.

Art. 5. (1) Se suspendă activitatea operatorilor economici desfăşurată în spații închise, în domeniul sălilor de sport/fitness. (2) Aplicabilitatea măsurii încetează când rata de incidenţă scade sub 3,5/1.000 de locuitori.

Art. 6. (1) Accesul clienților în cadrul centrelor comerciale în care își desfășoară activitatea mai mulți agenți economici, de tip mall, se va realiza astfel încat să se asigure menținerea distanţei fizice de minimum 2 metri şi cu asigurarea unei suprafețe de minimum 7 m.p./persoană, cu respectarea tuturor prevederilor Ordinului Comun al Ministrului Sănătății și Ministrului Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri nr.1088/1910 din 2020.

Art. 7.
Accesul în pieţele agroalimentare și în pieţele volante se face cu respectarea distanţării de minimum 2 m între oricare două persoane, dar fără a depăşi 50% din capacitatea maximă a pieței, cu aplicarea prevederilor Ordinului comun 335/2020 al Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale, Ministerului Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației, Ministerului Sănătății și Ministerului Muncii și Protecției Sociale.

Art. 8.(1) STB SA va monitoriza permanent gradul de încărcare a mijloacelor de transport pe care le deservește, în scopul diminuării aglomerației din vehicule şi staţii, mai ales la orele de vârf. (2) Se va respecta circuitul de urcare/coborâre în mijloacele de transport, după cum urmează:
  • în autobuze si troleibuze, accesul pasagerilor se va efectua prin uşa din față, iar coborârea pe celelalte uşi;
  • în tramvaie, accesul pasagerilor se va efectua prin uşa din mijloc, iar coborârea pe celelalte uşi.
(3) STB SA va informa călătorii cu privire la obligativitatea purtării corecte a măştii de protecție și a evitării consumului de produse alimentare în mijloacele de transport în comun, prin mijloace audio-video și prin afişare în mijloacele de transport în comun.

Art.9. Metrorex SA va informa și îndruma publicul călător prin staţiile de sonorizare despre situațiile de aglomerare apărute și îl va informa asupra obligativității de a păstra distanţarea fizică și de a purta corect masca de protecție.

Art.10. (1) Se interzice activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfăşoară activități de preparare, comercializare şi consum al produselor alimentare şi/sau băuturilor alcoolice şi nealcoolice, de tipul restaurantelor și cafenelelor, în interiorul clădirilor, precum și în interiorul altor spații publice închise care au acoperiş, plafon sau tavan și care sunt delimitate de cel puțin doi pereți, indiferent de faptul că sunt construcții cu caracter temporar sau permanent.

(2) Se interzice activitatea restaurantelor şi a cafenelelor din interiorul hotelurilor, pensiunilor sau altor unități de cazare, cu excepţia deservirii persoanelor cazate în interiorul acestor unități.

(3) Este permisă prepararea, comercializarea şi consumul produselor alimentare şi băuturilor alcoolice şi nealcoolice în spațiile special destinate dispuse în exteriorul clădirilor, în aer liber, precum și în spațiile publice dacă au un tavan și un singur perete cu asigurarea unei distanţe de minimum 2 metri între mese şi participarea a maximum 6 persoane la o masă, dacă sunt din familii diferite şi cu respectarea măsurilor de protecție sanitară stabilite prin ordin comun al ministrului sănătății, ministrului economiei, antreprenoriatului şi turismului şi al preşedintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor.

(4) Este permisă prepararea hranei şi comercializarea produselor alimentare și băuturilor alcoolice şi nealcoolice care nu se consumă în spațiile respective.

(5) Nu este permisă activitatea în baruri, cluburi și discoteci.

(6) Este interzisă activitatea cu publicul a operatorilor economici licențiaţi în domeniul jocurilor de noroc, cu excepția desfăşurării activității de comercializare a biletelor de tip LOTO, pariuri și loz, cu respectarea măsurilor de protecție sanitară.

Art 11. (1) Este interzisă organizarea şi desfăşurarea activității cu publicul în cadrul cinematografelor, instituţiilor de spectacole şi/sau concerte, inclusiv celor de tipul drive-in. (2) Este interzisă organizarea şi desfăşurarea în aer liber a spectacolelor, concertelor, festivalurilor publice şi private sau a altor evenimente culturale

Art. 12. Este obligatorie purtarea măştii de protecţie, astfel încât să acopere nasul și gura pentru toate persoanele care au împlinit vârsta de 5 ani, în toate spațiile publice

Art. 13
. Regimul contravenţional aplicabil pentru nerespectarea măsurilor dispuse este cel stabilit la art. 64 - 70 din Legea nr.55/2020.

Art.14.
În funcție de evoluţia situaţiei epidemiologice la nivelul Municipiului Bucureşti se vor putea institui măsuri suplimentare, cu respectarea normelor legale în vigoare.

Art.15.
Prezenta hotărâre va fi transmisă, prin grija Secretariatului Tehnic Permanent, membrilor Comitetului Municipiului București pentru Situaţii de Urgenţă, în vederea punerii în aplicare și către DSU, conform art.23 lit.e) din OUG nr.21/2004, pentru informare.

Totodată, se va aduce la cunoştinţa publicului prin transmiterea unui comunicat de presă și publicarea pe pagina de internet a Instituției Prefectului - Municipiul București.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















17702 vizualizari

  • +3 (17 voturi)    
    Hmmm (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 12:20)

    Sah [utilizator]

    As spune multe, insa nu vreau sa ma ''amendeze'' Hotnews! :))
    As vrea si eu sa stiu metodica calculului incidentei...sa aflu cum se ajunge la 7%, la 4,5%, etc.
    PS. Nu ar fi rau sa aflam si cine se ocupa cu aceste calcule, ca doar nu este razboi si strategii sunt la secret!
    • +17 (27 voturi)    
      dar nu vezi elefantul? (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 14:08)

      hdd [utilizator] i-a raspuns lui Sah

      ce contează cum se calculează??
      important e că cei care au dat această regulă, tot ei nu o respectă.

      Acum când incidența a scăzut nu le convine și încalcă propriile lor reglementări.

      Asta e motiv de mișcări de stradă și de demisie. Și nu, nu sunt cu aur, sunt anti-aur.
      • -5 (9 voturi)    
        Cred ca e noul mod de a face opozitie al PSD (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 18:11)

        relax4 [utilizator] i-a raspuns lui hdd

        sa spuna sa nu se vaccineze oamenii dar sa tipe ca nu mai vor masca. Cum poti sa te aperi impotriva cocktailului asta toxic?
    • +9 (23 voturi)    
      Raspunsul e simplu (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 14:10)

      Ichi [utilizator] i-a raspuns lui Sah

      "Propaganda trebuie sa creeze un nivel optim de anxietate".

      Nu o spun eu, a spus-o un nene care era maestru in propaganda de razboi. Majoritatea manualelor de propaganda aplica principiul, iar marea majoritatea baietilor si fetelor din GCS sunt cadre militare. Da, da, stiu, paranoia si conspiratie...

      Alta explicatie ar fi prostia si panica lor, dar parca propaganda e mai linistitoare. Macar asa avem impresia ca exista un dram de ratiune acolo sus. Dormim mai bine noaptea.
      • -6 (16 voturi)    
        Esti prajit (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 15:46)

        persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui Ichi

        acolo sus,unde-i ratiunea.
      • -6 (16 voturi)    
        Desteptii invata din greselile altora (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 16:39)

        relax4 [utilizator] i-a raspuns lui Ichi

        Au fost mii de cazuri de 'negationisti' care s-au imbolnavit, au murit sau au supravietuit si au recunoscut ca au gresit.

        Si totusi avem o gramada de negationisti pe langa care cred astea printr-o ureche si ies prin cealalta.

        Solutia e ca atunci cand toti care au vrut s-au vaccinat sa se elimine toate restrictiile si negationistii sa invete din greseala lor.
    • -7 (19 voturi)    
      Nr. morți/zi este peste maximul din 2020! (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 14:27)

      Rower [utilizator] i-a raspuns lui Sah

      Oamenii, în loc sa se testeze, se vaccinează și infectează pe alții, ca vaccinurile, absolut toate, au efect zero.

      Vârful de 167 morți/zi (medie pe 7 zile), din 3 Dec. 2020, a fost depășit în 20 Apr. 2021 cu 168 morți/zi iar pe 23 Apr. tot 168 erau.

      Sursa: https://www.worldometers.info/coronavirus/country/romania/

      Odată cu începerea școlilor în May, cu prezenta la clasa, situația se va agrava și mai mult.
    • +6 (8 voturi)    
      Cantarea Pandemiei (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 23:27)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui Sah

      95% din oamenii de la ATI mor. Este record dupa record la ATI. Nu face nimeni nici o corelatie? Nu verifica nimeni protocolul?
      -----------------------------------------------------------------
      Raspuns.

      De ce ar face-o? E bine asa: Cantarea Pandemiei!
      Asa iese "pandemia".

      Fii atent aici: Ieri, 23 Aprilie, FAPTE !!!

      - FLorida, ~21 mil locuitori, NICIODATA botnita sau alte restrictii: - media pe 7 zile a deceselor COVID = 57

      - New York, ~19 mil locuitori, botnita si restrictii din cele mai dure pentru US: - media pe 7 zile a deceselor COVID = 57 (nu e greseala, exact cat Florida)

      - Texas ~29 mil locuitori,fara botnita de > 40 zile, restrictii din cele mai blande sau deloc, pentru US: - media pe 7 zile a deceselor COVID = 53 (Mai multi locuitori cu 50% decat NY, mai putine restrictii, mai putini morti COVID)

      Acum ia si ...

      - Romania: ~20 mil locuitori, botnita si restrictii din cele mai dure: - media pe 7 zile a deceselor COVID = 168 (nu e greseala, la ~acelasi nr de locuitori, de 3x mai multi morti decat Florida )
      ---------------------------------------------
      Dar, sigur, nu trebuie lasate FAPTELE sa strice asa "stiintifice" pareri despre COVID !!!

      Parerismul asta "stiintific" s-a schimbat de 4 ori in doua luni in Canada, privind modul de administrare a AstraZeneca...dar hey, trebuie sa CREDEM in el; e chiar sfanta BIBLIE COVID.
  • -9 (33 voturi)    
    Reality check pentru aia care nu se vaccineaza (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 12:24)

    relax4 [utilizator]

    Evident ca in toate statele nu doar in Romania va trebui dupa vaccin sa fie redeschise economiile, invatamantul, cultura, societatea.

    Cei care si tem de riscul de 1/1.000.000 si prefera riscul de 2-3/100 trebuie pregatiti sa inteleaga la ce se inhama. Cei vaccinati vor reveni la o viata aproape de normalitate iar cei fara vaccin si anticorpi vor sta sa numere paturile libere la urgente cu suport extern pentru plamani.
    • +5 (21 voturi)    
      E treabă fiecăruia să aleagă ce doreste (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 15:20)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui relax4

      Și e normal sa nu te frece grija de ce fac alții.
      • -6 (20 voturi)    
        Cand ala MA infecteaza pe mine ma 'freaca' grija (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 16:30)

        relax4 [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        Sau pe ai mei, sau fun cauza lui firmele sunt inchise, copii stau inchisi in case, oameni in carantina.

        Libertatea ta se termina unde afecteaza libertatea mea. Adica daca tu alegi sa te imbolnavesti si sa raspandesti o boala de ce ceilalti sa sufere? Du-te si locuieste pe campie unde ai libertatea neingradita daca intr-o societate vrei doar beneficiile nu si vreo responsabilitate.
        • +2 (18 voturi)    
          Pai ești vaccinat (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 16:46)

          galeo [utilizator] i-a raspuns lui relax4

          Ești superman imun prin vaccinare, nu te mai omoară nimeni.

          In al doilea rând, daca ești slab și firav e datoria ta sa te protejezi singur, nu a altora.
          Pe câmpie, izolat ar trebui să mergi tu dacă ești o ființă sensibilă și inferioară pentru care traiul în comunitate e o corvoada.
          • -3 (13 voturi)    
            Antivaxerii se gandesc doar la ei (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 17:10)

            relax4 [utilizator] i-a raspuns lui galeo

            daca citeai mai mult de trei cuvinte vedeai ca eu ma refer la societatea si economia in care traim. Nu ma gandesc doar ca un egoist doar la mine.

            Si eu am facut deja Covid, nu am nici un risc, nici nu am avut simptome mari sau anticorpi. M-am vaccinat pentru ca fara anticorpi pot sa fac o varianta mai naspa. Si pentru ca riscul unui vaccin e 1/1000000 pe cand al Covidului e 2/100. Ce e mai logic?
            • +6 (12 voturi)    
              Capitalismul ne-a învățat să fim asa (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 17:33)

              galeo [utilizator] i-a raspuns lui relax4

              De sute de ani capitalismul occidental ne-a învățat că salvarea vine la nivel individual, și acum o întoarcem la 180 grade pe solidaritate?

              Multi din antivaccinisti poate nu au ce da de mâncare copiilor, vezi tu vreun spirit de solidaritate la guvernanții noștri?
              In timp ce țările occidentale dau ajutoare de 2500 euro celor afectați de criza, liderii noștri se fac că ploua, dar cer solidaritate și responsabilitate de la cei care mor de foame.

              Stai liniștit, pot rezista fara restaurante, vacante în străinătate și Untold încă câțiva ani de acum încolo, daca guvernul va încerca să ne șantajeze cu restrictiile daca nu ne vaccinam.
              Asta e forma mea de protest, una eficienta zic eu, fata de jegurile care ne conduc și care și-au bătut joc de noi in ultimul an jumate.
              • -4 (10 voturi)    
                Haha..deci nu e despre COVID ci despre PSD (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 17:47)

                relax4 [utilizator] i-a raspuns lui galeo

                mi se parea mie ciudat ca multe mesaje nu vor nici restrictii nu vor nici vaccin, nu vor nimic dar indeamna la rascoale pe net. E vorba ca PSD-ului nu-i place in opozitie.
              • -5 (13 voturi)    
                antivaccinistii (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 18:16)

                asx [utilizator] i-a raspuns lui galeo

                care nu au ce da de mancare copiilor poate ar trebui sa nu mai faca copii sau sa se descurce sa isi gaseasca un rost in viata mai bun. Daca lor nu le pasa de vietile unora, altora de ce le-ar pasa de binele lor? Pana la urma restrictiile sunt in MARE masura vina lor, ca raspandesc boala. Se stie de un an ce ajuta si ce nu la raspandire, dar nu le pasa. Atunci mars in casa si lasati razvratirile de neam-prost!
          • -5 (13 voturi)    
            Cum recunosti un slab si firav: (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 18:11)

            asx [utilizator] i-a raspuns lui galeo

            - nu suporta masca, il jeneaza
            - nu se vaccineaza, ii e frica de ace, de doctori, de cipuri, de 5G, de Occident, de tot
            - e nervos ca trebuie sa-si gateasca in loc sa stea la restaurant
            - intra in depresie daca nu merge la film, la sala, la petrecere sau la plaja, ca sa salveze niste vieti
            - e emotional si nu intelege logica, nu stie sa citeasca studii
            - refuleaza impotriva restrictiilor, vaccinurilor, trimite la izolare pe campie desi are cea mai mica empatie fata de cei din jur
            • +2 (6 voturi)    
              E clar, Texasul e "slab si firav"! (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 20:48)

              newlook [utilizator] i-a raspuns lui asx

              E clar, Texasul e "slab si firav"!...asa zice Biblia lui COVID...cine-s eu sa-l contrazic? Ei CRED !
        • +3 (13 voturi)    
          Libertate (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 17:01)

          Ichi [utilizator] i-a raspuns lui relax4

          Sunt de acord cu principiul enuntat de tine (si de altii) in acest context, ca "libertatea ta se termina unde afecteaza libertatea mea". Dar un principiu fiind, el se aplica primul si cu precadere. Asa ca mi se pare ciudat sa il aud invocat ca si in curtea scolii, adica numai cand ne convine. Cand restrictiile sunt nefundamentate, luate prin proceduri secrete sau de catre persoane necunoscute, principiul nu se aplica fiindca avem un "interes public". Cand se refera la libertatea individului automat apare si principiul enuntat.

          Sau poate ca ma insel eu si nu e un principiu ci doar asa, o chestie fluida, pe care o putem terfeli dupa bunul plac.
          • -6 (8 voturi)    
            Ce nu intelegi din 'te imbolnavesti si transmiti' (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 17:54)

            relax4 [utilizator] i-a raspuns lui Ichi

            tot o rasucesti cu persoane necunoscute, OZN-uri cand discutia e simpla. Studiile stiintifice arata ca cei vaccinati nu mai transmit celorlalti si nu se imbolnavesc sau fac o forma usoara.

            Sau si medicii si cercetatorii de pe tot mapamondul sunt persoane oculte, necunoscute si au decis nefundamentat si fara aprobarea ta? Esti in fel de Einstein al medicinii?
            • +1 (7 voturi)    
              Hai sa respiram putin (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 18:03)

              Ichi [utilizator] i-a raspuns lui relax4

              Hai sa respiram putin, sa numaram pana la 10 si sa recitim ce a scris fiecare.
              Daca vrei sa mai adaugi ceva, esti binevenit.
              • -3 (7 voturi)    
                Necunoscutii americani: reducere imbolnaviri 95% (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 18:26)

                relax4 [utilizator] i-a raspuns lui Ichi

                sigur, sa stam calmi si sa mintim oamenii ca sa se imbolnaveasca.

                Ia uite altii care nu ti-au cerut aprobarea. Centrul de Control al Bolilor fun SUA: vaccinarea reduce imbolnavirea cu 95% si transmiterea cu 82%.

                https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/science/science-briefs/fully-vaccinated-people.html
                • +4 (6 voturi)    
                  Mai citeste inca o data (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 18:44)

                  Ichi [utilizator] i-a raspuns lui relax4

                  Cred ca vrei sa raspunzi altcuiva prin textul de mai sus.

                  Eu vorbeam despre faptul ca restrictiile se impun in mod nefundamentat, sunt luate prin proceduri netransparenet si de catre persoane necunoscute. Daca ma poti contrazice, este binevenit.

                  Inainte de a te mai aprinde, arata-mi si mie unde contest realitatea bolii.
        • +6 (16 voturi)    
          Sion al 3-lea rand (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 17:40)

          galeo [utilizator] i-a raspuns lui relax4

          De ce libertatea ta ar trebui să fie mai importantă decât libertatea mea?
          Adică tu vii și te bagi cu bocancii în viața mea, îmi interzici până și să merg pe stradă, mă forțezi sa mă vaccinez, și eu care îți spun că vreau sa fiu lăsat în pace, tot eu îți încalc libertatea?
          Nu ți se pare aberant.

          Eu nu vin la tine sa te oblig sa nu te vaccinezi, ci îți spun sa faci ce te taie capul in ce privește viața ta, fiecare e liber să aleagă pentru el, și tot eu îți încalc libertatea?
          • -3 (9 voturi)    
            Liberatea ta sa imbolnavesti zeci de oameni?? (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 18:49)

            relax4 [utilizator] i-a raspuns lui galeo

            Mai stii fostul politist care de 8 Martie a imbolnavit singur 40 de oameni? Well, cand incepi sa imbolnavesti pe ceilalti s-a terminat libertatea ta.
            • 0 (0 voturi)    
              vaccinare (Duminică, 25 aprilie 2021, 9:28)

              atc [utilizator] i-a raspuns lui relax4

              Din ce stim pana acum: cine se vaccineaza nu se mai imbolnaveste. Dar poate transmite, ca si cine nu se vaccineaza. Cui? Doar celor ce nu se vaccineaza. Noi de grija cui murim aici? De a celor ce-au ales sa nu se vaccineze?
        • +2 (6 voturi)    
          Cine crezi (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 18:18)

          Flav_ [utilizator] i-a raspuns lui relax4

          ca vrea să-i salveze pe toți ăștia cu gândire de CAP-isti. Eu unul nu.
  • +7 (21 voturi)    
    Hahahaha (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 12:24)

    Ichi [utilizator]

    Nici acum nu e arbitrara masura?
  • -4 (30 voturi)    
    5 milioane (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 12:39)

    imi_pasa_de_romania [utilizator]

    Ne apropiem de 3 milioane de vaccinati, insa singura sansa sa se mai linisteasca treaba e sa atingem macar 5 milioane (10 e deja fantezie tinand cont de educatie, infrastructura, sanatate, lipsa internetului si multi alti factori) pana la final de iunie.

    Dar e ok, avem AUR si conspirationistii care trag tare cu campaniile anti-igiena, anti-masca si anti-vaccin. Iar PSD si BOR in loc sa aiba grija de fanii lor, se uita pasiv si rad in sufletul lor in loc sa faca ce trebuie pentru populatie si sa le propuna vaccinarea. Nu, nu am zis sa ii oblige, dar sa faca si ei o minima campanie a vaccinarii.

    Barna voia ca primarii oraselor sa se implice in campanie, pe premisa ca atunci cand aveau nevoie de voturi, se duceau al toti sa le ceara sa ii voteze, dar acum nu fac ceva pentru cetateni. E ceva de asteptat in tara furaciunilor.

    India (exemplu critic) si Israel (exemplu pozitiv) sunt niste puncte de referinta extraordinare. Dar conspirationistii si paranoicii stiu mai bine, chit ca viata reala, exemple pe bune au in fata ochilor care sa le explice cum sta treaba in realitate, nu in fanteziile din mintea lor.
  • +1 (29 voturi)    
    pare logic (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 12:50)

    cucuveauamov [utilizator]

    cand scoti un caine in lesa, il tii ferm, din cand in cand ii mai slabesti stransoarea, important e sa stie cine e stapanul
  • +3 (21 voturi)    
    Decizii luate arbitrat (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 12:58)

    galeo [utilizator]

    Luate de niste șmecheri, așa cum vrea mușchiuletul lor.
    • +2 (18 voturi)    
      e (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 14:05)

      hdd [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      arbitrar, nu arbitrat, dar ai dreptate.
  • -3 (25 voturi)    
    HUOOOO (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 13:23)

    ALFY [utilizator]

    JOS DICTATURA MEDICALA!

    NU VA CREDEM, TOTUL E MASCARADA!
    • +2 (6 voturi)    
      Stai cuminte (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 17:09)

      Victtor [utilizator] i-a raspuns lui ALFY

      De ce nu esti cuminte si zici obraznicii ?
  • 0 (16 voturi)    
    Daca eu nu sunt in stare (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 13:28)

    galeo [utilizator]

    Sa respecte niste reguli făcute tot de ei, in interesul lor, de ce le-am respecta noi, oamenii de rând.
  • +17 (25 voturi)    
    exact asta e problema cu România (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 14:05)

    hdd [utilizator]

    când tu, la putere, faci o regulă, clară cu cifre și indicatori

    apoi când cifrele si indicatorii te obligă la o acțiune care nu-ți convine

    tu nu mai respecți regula pe care chiar tu ai dat-o

    cum mama naibii te aștepți ca populația să aibă încredere în tine și să respecte regulile tale?????????????

    V-a obligat cineva să spuneți 4? Puteați să spuneți 3.5 sau 3 sau 2 sau 1 sau 0.
    Nu.
    Voi ați spus 4.
    Acum e 3.94.
    Dar nu, voi mențineți restricțiile.

    Băăăăăiiii, și eu să te respect, să te cred și să te urmez...

    Într-un stat normal, ăsta e motiv de mișcări de stradă și de demisie.
    REVOLUȚIE!!!

    Nu contest că măsura e bună și trebuie stat în casă, ci sunt revoltat că guvernanții sunt cretini și își încalcă propriile reguli!!!
    • -1 (3 voturi)    
      Mai citeste , au zis de la inceput (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 21:03)

      kokos [utilizator] i-a raspuns lui hdd

      ca restrictiile se introduc la peste 4/1000 si se ridica atunci cand rata scade sub 3.5/1000.
  • +8 (18 voturi)    
    In momentul in care (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 14:14)

    mr_mojo [utilizator]

    Ai vaccinuri pe care nu le face nimeni nu au sens restricțiile.
  • -4 (18 voturi)    
    Decat sa va lamentati,mai bine i-ati (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 14:51)

    persuasiv [utilizator]

    indemna pe cei care nu s-au vaccinat inca,sa o faca.Inclusiv voi...Uitati-va la UK,Israel si in curand si altii.Fara restrictii,economiile incep sa produca,turismul...Sunt astia mai prosti si noi mai destepti????Noi cu masca,ba s-o punem,ba s-o scoatem.Cand o sa pricepeti ca doar vaccinul ne scoate din asta???
  • +1 (13 voturi)    
    Sunt atât de imbecili (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 15:38)

    galeo [utilizator]

    Încât nu pot respecta niste reguli făcute tot de ei
  • -3 (15 voturi)    
    Bucurestenii... (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 16:07)

    AdevaratulProfet [utilizator]

    ...sa se vaccineze masiv si vor scapa cu siguranta si de aceste restrictii si siguranata...Exemplu, Timisoara, in urma carantinei de 3 saptamani si a vaccinarii din ultimele saptamani a scazut sub 3 la mie pentru ultimele 14 zile...Incepand de maine se vor dechide restaurantele la interior(30%), cinematografele si salile de sport...

    Bucuresti, haideti ca se poate...Voi nu sunteti stupizi ca zonele pesedisto-auriste...
    • +3 (15 voturi)    
      Rata de infectare scade masiv (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 16:49)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui AdevaratulProfet

      După un val de infectați.
      Așa a fost la toate valurile trecute, nu datorita vaccinului.
      • -2 (14 voturi)    
        D-le 'GALEaTaO, exista vreun articol... (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 17:25)

        AdevaratulProfet [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        ...pe hotnews in care sa nu spui ceva care sa ii provoace placeri erectile lui Ciolacu si/sau lui Simion?

        DAR nah, haide sa ma cobor la nivelul tau...Au scazut intotdeauna datorita restrictiilor...inclusiv in acest, vaccinarea avand o contributie mai mica, intr-adevar...Daca se va vaccina lumea masiv(cum de altfel, nu doresti tu..poate esti si platit in functie de asta in meseria de pastac), nu va mai exista un val 4 sau va fi de o mult mai mica amploare, intr-atat incat sa nu mai necesite restrictii...CAPISCI ???
        • -2 (8 voturi)    
          Ciolacu e sluga lui Werner Iohannis (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 18:04)

          galeo [utilizator] i-a raspuns lui AdevaratulProfet

          Conflictul dintre ei e doar de fațadă, pentru ochii lumii. Nu uita că guvernul Orban a fost votat de 2 ori în Parlament cu cvorumul și voturile celor din PSD. Iar opoziția față de actuala putere e ca și inexistentă.
          Prietenia dintre PSD și PNL s-a văzut la demiterea lui Vlad Voicescu, când atât PNL, PSd cat și presa aservita PSD au sărit în tandem că hienele la gatul lui Vlad Voiculescu ce avea curaj sa atace sistemul ticăloșit, sistem ticăloșit păstorit de serviciile secrete din care fac parte atât Orban cât și Ciolacu sau Dan Barna. Toți sunt din aceași mama și același tata cu grade pe umăr.
        • +2 (6 voturi)    
          Cu restrictii si esti in Valul 3!!! (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 18:36)

          Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui AdevaratulProfet

          Scuze dar tu sfidezi logica si habar nu ai de ciclurile naturale ale virusului! Panimayu?
  • +7 (15 voturi)    
    va multumim din inima ! (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 17:27)

    alfa1 [utilizator]

    multumim partidului si tovarasilor care ne conduc si au grija de sanatatea noastra !
  • +7 (11 voturi)    
    Practic ce votam in Romania (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 18:57)

    galeo [utilizator]

    E unul și același partid numit SRI


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by