Încă un caz de șoc anfilactic după vaccinarea cu Pfizer în Brașov / Bărbatul a primit îngrijiri, a fost stabilizat și apoi externat

de G.S.     HotNews.ro
Joi, 22 aprilie 2021, 16:01 Actualitate | Esenţial


Vaccinul Pfizer-BioNTech
Foto: IPA / SplashNews.com / Splash / Profimedia
Încă un caz de șoc anafilactic a fost înregistrat la un bărbat de 31 de ani din județul Brașov, miercuri, după vaccinarea cu serul Pfizer. Anunțul, făcut de Prefectura Brașov, vine după ce, marți, o reacție similară la vaccin avusese și un tânăr de 23 de ani.

”Ultimul caz de efecte adverse severe a fost înregistrat în data de 21.04.2021: un bărbat în vârstă de 31 de ani a prezentat o reactie adversă de tip șoc anafilactic, manifestată prin leșin, paloare tegumentară și hipotensiune”, spune prefectura.

Reacția a apărut la 5 minute după administrarea dozei Pfizer-Biontech. Vaccinarea s-a efectuat în Centrul de vaccinare al Spitalului Militar de Urgență „Regina Maria” Brașov.

În istoricul medical declarat al pacientului nu existau antecedente personale patologice și nici istoric alergic, potrivit sursei itate.

”Personalul medical din centrul de vaccinare a intervenit prompt și a acordat primul ajutor, solicitând și echipa de resuscitare din serviciul UPU. Persoana a fost stabilizată și ulterior supravegheată în Unitatea de Primiri Urgențe a spitalului. În seara zilei de 21.04.2021 pacientul a plecat la domiciliu”, mai transmite Prefectura Brașov.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3119 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by