SONDAJ. Ați fi acord ca angajații să fie condiționați de vaccinare pentru a putea merge la serviciu?

de Redactia     HotNews.ro
Joi, 22 aprilie 2021, 8:43 Actualitate | Esenţial


Sondaj vaccinare la locul de munca
Foto: Hotnews
​Un sondaj din Marea Britanie arată că mai mult de jumătate dintre manageri ar vrea să poată impune vaccinarea obligatorie pentru angajați. În România această discuție nu există la nivel oficial, deși în foarte multe companii se caută soluții legale astfel încât angajații să poată fi convinși să se vaccineze înainte de a se întoarce la serviciu. O soluție ar fi acordarea unor stimulente celor care se imunizează, deși și în această situație există riscul de a se încălca legea.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















16753 vizualizari

  • +19 (81 voturi)    
    faina manipulare (Joi, 22 aprilie 2021, 9:00)

    sentenced [utilizator]

    Interesant cum ati ales sa formulati optiunile.

    "Si-ar proteja colegii" - daca nu te vaccinezi, esti rau, nu vrei sa-ti protejezi colegii.

    "Nu, ar fi discriminare" - te face sa suni ca un SJW hipersensibil si scelerat.

    Totusi, daca eu nu ma vaccinez, cum imi pot pune in pericol colegii vaccinati in conditiile in care vaccinurile ofera o protectie de aproape 100% fata de formele severe si deces? I-as pune in pericol doar pe cei care nu s-au vaccinat (adica pe cei care in mod constient isi asuma faptul ca se pot imbolnavi, inclusiv riscul infim de a deceda de covid). De asemenea, conform "profului de sanatate publica" Chereches, toate categoriile de oameni se pot vaccina, deci nu exista argumentul ca anumiti oameni desi ar vrea sa se vaccineze, nu o pot face.
    • +6 (92 voturi)    
      Dupa un an de zile inca nu esti lamurit.. (Joi, 22 aprilie 2021, 9:56)

      1anonim [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      Poate ar fi fost cazul. Deci: 1. Este pandemie. 2. Avem un virus perfid, cu potential mutagen cum nu s-a mai vazut pana acum. 3. Exista multa nestiinta in marea masa a populatiei, alimentata prin media(internet in primul rand). 4. Drepturile omului nu inseamna doar dreptul tau, egoistule, inseamna si dreptul meu- in relatia cu tine. 5.Sunt de acord cu tine vis-a-vis de manipularile prezentate de tine.
      • +1 (51 voturi)    
        Nici mătăluță n-ai lămurit (Joi, 22 aprilie 2021, 10:47)

        hsl [utilizator] i-a raspuns lui 1anonim

        cum se poate infecta cineva vaccinat cu un ser care oferă protecție „100%” împotriva formelor severe de boală și 90-95% împotriva formelor obișnuite?
        • -4 (50 voturi)    
          Esti chiar pe langa (Joi, 22 aprilie 2021, 11:28)

          feroviarul123 [utilizator] i-a raspuns lui hsl

          Arsinel iți spune ceva? Problema nu ești tu, ca daca ar fi un singur om nu ar fi o problema, Problema este ca mai mult de jumătate nu vor sa se vaccineze ca se transforma în maimuțe( oricum pentru multi e deja tardiv) sau le e frica de autism, sau big pharma face bani pe seama lor si alte idioțenii de genul asta.
          Oricum vom vedea in septembrie când restul lumii gen UE , US se vor fi vaccinat ca au scăpat de probleme și noi vom sta tot cu restricții și cu o suta de morți zilnic. Atunci o sa discutam altfel. Ca știi noi ăștia de ne-am vaccinat o sa ieșim in strada sa cerem niște răspunsuri de la deștepții lui peste prăjit.
          • +5 (45 voturi)    
            Arșinel a făcut o formă ușoară (Joi, 22 aprilie 2021, 11:51)

            hsl [utilizator] i-a raspuns lui feroviarul123

            deși are mulți ani și o sănătate vai de capul ei.
            Dacă jumătate din cei despre care dta zici că sunt maimuțe decid să se sinucidă, ce problemă ai dta cu alegerea lor?! Lasă-i să se sinucidă în lumea lor și dta vezi-ți de lumea dtale.
            România are 1 milion (+încă 4) de oameni care au fost expuși la virus și au supraviețuit + 3 milioane de vaccinați (cu o estimare de a ajunge la 5), deci - rotunjind - cam jumătate de populație va avea o oarecare imunitate; probabil putem estima că încă 5 milioane (studiile spun de 10-45% așa că mergem pe medie) fac forme asimptomatice sau nu se îmbolnăvesc deloc, deci vom avea măcar 15 milioane de cetățeni (peste 75% din populație) imuni - cu 5% peste nivelul despre care spun informațiile oficiale că se construiește imunitatea de turmă.
            Dacă ne-am fi asigurat că alea 5 milioane de vaccinuri ar fi mers doar către persoanele vulnerabile (fără politicieni, fără tineri, fără „esențiali” și alte categorii favorizate), cel mai probabil că numerele de astăzi ar fi fost la 2/5 din cele pe care le avem astăzi.

            Arșinel - vaccinat - s-a îmbolnăvit, eu - nevaccinat - nici măcar nu m-am infectat după contact îndelungat (în limitele impuse de mine, nu cele din recomandările oficiale) cu persoane infectate.
            Îmi poți explica de ce ar fi nevoie ca eu să mă vaccinez?
            • -5 (31 voturi)    
              mda (Joi, 22 aprilie 2021, 12:09)

              SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui hsl

              nu te-ai infectat desi ai avut contact cu persoane infectate ? foarte bine, si eu am trecut prin acelasi lucru... si tot m-am vaccinat... urmeaza sa fac si rapelul

              de ce ? pt ca stresul ala cand afli ca cineva e infectat desi a stat pe langa el (chiar cu masca) nu merita....

              in rest... fiecare cu piticii sai pe cap... :DDDD
              • +5 (21 voturi)    
                Îți înțeleg și îți respect alegerile (Joi, 22 aprilie 2021, 12:46)

                hsl [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

                însă eu nu trăiesc cu acea frică, iar observațiile științifice arată că îmi este îndreptățită poziția.
                Întrebarea mea se referă însă la motive de ordin medical (sigur, și sănătatea mintală se încadrează, însă criteriile de evaluare sunt subiective și deci nu o introducem în discuție).
            • -8 (48 voturi)    
              antivaxx (Joi, 22 aprilie 2021, 12:20)

              satyr [utilizator] i-a raspuns lui hsl

              Dacă antivaxxerii vor să se sinucidă atunci nu au nevoie de job-uri. Sunt 100% de acord cu condiționarii muncii de vaccinare și trebuie să depășim mofturile occidentale legate de „discriminare” și alte trend-uri cretine.
              • +8 (16 voturi)    
                Noroc ca tu nu poti decide nimic (Joi, 22 aprilie 2021, 17:39)

                Luk [utilizator] i-a raspuns lui satyr

                Daca ar fi sa fac ce-mi place, ti-as interzice tie si altora ca tine sa mai ai acces la internet. Norocul tau ca nu depinde de mine.
              • +5 (11 voturi)    
                Și dacă eu zic că bărbații tre să bea bromură (Joi, 22 aprilie 2021, 18:12)

                hsl [utilizator] i-a raspuns lui satyr

                în firma mea ca să nu violeze femeile, iar femeile trebuie să poarte burca pentru a nu excita bărbații; cu această condiționare ești de acord?
                • -3 (3 voturi)    
                  Ești un nimeni. (Vineri, 23 aprilie 2021, 9:28)

                  asavreau [utilizator] i-a raspuns lui hsl

                  Deci când spui asta, gândește cine ești. Dacă spui prostii nu ajungi un om cunoscut și mai ales un om important. Mare. În anumite condiții și situații poți fi considerat un criminal, ceea ce nu cred că îți dorești.
        • -9 (21 voturi)    
          pentru ca (Joi, 22 aprilie 2021, 13:19)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui hsl

          NU TOTI OAMENII SE POT VACCINA !!!

          ba nene inteleg ca suntem pe 3 (din coada) la iq... da ai crede ca dupa ce se repeta aceleasi lucruri 1 an de zile pana si o maimuta dresata intelege conceptele astea!

          de asemenea poate vrem si noi sa se mai limiteze restrictiile astea... care se pot face doar prin vaccinarea in masa... sau a inceput sa-ti placa sa intrii in casa la 20?!
          • +5 (13 voturi)    
            Mai spune-l și tu încă o dată (Joi, 22 aprilie 2021, 18:25)

            hsl [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

            Nu știu la ce sunteți pe 3 din coadă, dar la nivelul de inteligență românii sunt pe ultimul loc în UE.

            E simplu: dacă nu mai vreți restricții, nu le mai respectați; uite că Suedia n-a respectat restricțiile voastre idioate și o duce foarte bine, mai bine decât România.

            Vorba dnei Budeanu, pandemia asta îi afectează doar pe săraci (weekendul acesta se anunță frumos așa că astăzi am dat comandă de șampanie, mâine vine mielul din Italia, și mergem vreo 20 de familii la moșia unui prieten unde vom băga un chef - primul în primăvara aceasta - timp de 3 zile)
            • -2 (2 voturi)    
              Când citezi din proști, (Vineri, 23 aprilie 2021, 9:29)

              asavreau [utilizator] i-a raspuns lui hsl

              Cum crezi că ești?!
      • +10 (44 voturi)    
        egoism (Joi, 22 aprilie 2021, 12:22)

        sentenced [utilizator] i-a raspuns lui 1anonim

        Avem perspective diferite cand vine vorba de egoism.
        Tu crezi ca sunt egoist pentru ca nu vreau sa ma vaccinez ca sa te salvez pe tine (o prostie, sansele ca eu sa te omor pe tine, realist vorbind, sunt de 0%).
        Eu cred ca tu esti egoist pentru ca imi ceri mie sa imi asum un risc pe termen lung vaccinandu-ma cu vreo petarda de vaccin gen astrazeneca pentru a te salva pe tine.
        • -2 (40 voturi)    
          Esti doar un postac rus pus pe sotii (Joi, 22 aprilie 2021, 12:41)

          emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

          Toata lumea stie ca vaccinarea opreste pandemia, s-a vazut in Israel.

          Si nu, nu te forteaza nimeni sa iei AstraZeneca, majoritatea dozelor din Romania sunt Pfizer.

          Dar tu nu esti aici sa discuti, tu esti aici sa dezinformezi, sa creezi haos.
          • +4 (10 voturi)    
            Dumneata nu esti neomarxist (Joi, 22 aprilie 2021, 17:40)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

            Dumneata esti doar util.
        • 0 (34 voturi)    
          risc pe termen lung?! (Joi, 22 aprilie 2021, 13:23)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

          ce risc pe termen lung?! nu te mai uita la latrina 3! urlati de riscuri pe termen lung da nu aveti nici o problema cu pastila de a 2a zi ca sa fie fara prezervativ... si aia da efecte adverse mai nasoale ca vaccinurile! sa nu mai vorbesc de tratamentele FIV la femei care-s infecte rau de tot... si uite ca m-ai facut sa sun si ca o feminista si nici macar nu-s femeie. hope you are happy!
          vezi ca exista alergie la alune, ceapa... la dracu chiar si la soare... look it up! sper ca nu le folosesti pe alea ca-s rele si te pot omora!

          also vezi ca te cotnrazici singur! pe de o parte zici ca riscul ca sa omori e 0%, pe de alta parte zici "pentru a te salva pe tine."

          ne hotaram?!

          una peste alta ne batem in egoism...
          dar vezi ca definitia ta e cam facultativa...
          te vaccinezi ca sa se termine pandemia si sa nu mai ai restrictii. si asta o faci in primul rand pt tine. nu te face ca nu pricepi !
          • 0 (20 voturi)    
            e greu, livache (Joi, 22 aprilie 2021, 13:43)

            sentenced [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

            Tipul caruia i-am raspuns a zis sa ma vaccinez pentru a-l salva pe el, nu eu. Reiese din ce a spus el "dreptul meu- in relatia cu tine".

            M-as vaccina cu draga inima daca la o luna dupa rapel nu mi s-ar mai aplica nicio restrictie (adica daca s-ar incheia farsa asta), dar nu am de gand sa ma vaccinez ca sa traiesc cum am facut-o in ultimul an.
            A doua conditie ar fi sa ma pot vaccina cu vaccinul care pana acum pare cel mai promitator, si anume BioNTech. Pentru confortul meu psihic.
            Daca nu, la revedere placuta.
            • -5 (15 voturi)    
              Breeee... (Joi, 22 aprilie 2021, 17:07)

              GigiIonescu [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

              Este dreptul fiecaruia
              Sa
              Traiasca
              Iar

              Un om ca tine care
              Nu vrea sa se vaccineze

              Bine nu face, pentru ca pune in pericol
              Oameni multi: familia sa, faimiliile altora, inclusiv a mea
              Unora chiar nu le pasa de lucru asta
          • +5 (25 voturi)    
            Lasa-l sa abereze (Joi, 22 aprilie 2021, 13:50)

            pardalian [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

            Un individ care se teme ca ar putea avea ceva probleme peste 5 ani dar nu se teme ca ar putea s-o mierleasca peste o saptamana... o merita. Si el si toti deficientii care gandesc ca el Hai ca oricum suntem pe o planeta supra agomerata.
      • +2 (4 voturi)    
        Sfarsit de 2019: (Joi, 22 aprilie 2021, 22:40)

        unins [utilizator] i-a raspuns lui 1anonim

        in China apare un virus - SARS-Cov-2, care este raspandit transfrontalier de cei care calatoresc, cu treaba sau de placere. Este dreptul lor sa calatoreasca. Eu nu calatoresc! Dar ei, prin exercitarea acestui drept, îmi produc grave prejudicii, pana acolo ca imi pun viata in pericol și imi încălca grav drepturile. Eu nu am nicio contributie la aparitia si raspandirea virusului! Eu sunt o victima si totusi sunt teroarizat sa accept tratamente experimentale pe care eu le consider nesigure, periculoase! Sunt lipsit de drepturi elementare, sunt discriminat și supus oprobiului public. De către adevărații vinovați, cei care au adus virusul. Dar eu sunt nevinovat! Ca mine sunt mulți. Noi, cei mulți și nevinovați, cerem ca cei vinovați să fie pedepsiți. Așa este drept! Iar cei nevinovați, să fie despagubiti. Toti oamenii nevinovați, care s-au imbolnavit de Covid-19, dar NU au calatorit, sa fie despagubiti cu cate 1000 euro pentru fiecare zi de spitalizare, iar dacă rămân cu sechele, sa primeasca toată viața o pensie medicala de 500 euro lunar. Familiile celor decedati din cauza Covid-19, FARA sa fi călătorit în alta țara, sa primeasca un ajutor de 50.000 euro. Așa este drept!
      • 0 (2 voturi)    
        esti specialist amice (Vineri, 23 aprilie 2021, 10:01)

        fghr [utilizator] i-a raspuns lui 1anonim

        2. Avem un virus perfid, cu potential mutagen cum nu s-a mai vazut pana acum.

        coronavirusii sunt din totdeauna pe acest pamant si nu s a mai inflamat nimeni ca i pandemie . Toti virusii muteaza , doar ca nu a stat pana acum lumea pe ei ca pe butelie

        E pandemie ca vrea statul sa fie pandemie
    • +14 (30 voturi)    
      ai tusi in birou si gata ...... (Joi, 22 aprilie 2021, 10:12)

      viziru [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      ai tusi in birou si gata ...... toate cazurile ce le stiu au fos intre colegi din aceeasi incapere .......
    • -2 (44 voturi)    
      Sosoaca, in primul rand se protejeaza pe ei! (Joi, 22 aprilie 2021, 10:44)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      .*.

      Sosoaca, nu mai veni cu propaganda ta ruseasca si pesedista impotriva vaccinului!

      Vaccinul te protejeaza pe tine sa nu faci o forma grava de coronavirus. Tu poti lua si da mai departe. Ideea ce vaccinare e ca daca peste 80% s-au vaccinat, atunci tu dai virusul unuia care nu face boala grava si invers. Deci nu este un pericol si nici nu se pune presiune pe sistemul medical.

      Deci, Sosoaca, du-te sa canti la alta masa!

      .*.
      • +6 (42 voturi)    
        mda (Joi, 22 aprilie 2021, 12:18)

        sentenced [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        Toata ziua esti cu sosoaca asta in gura, tu ii urmaresti activitatea mult mai mult decat mine, pentru ca eu habar nu am cu ce se ocupa tipa asta.

        P.S. Nu sunt impotriva vaccinurilor in general (dovada ca mi-am vaccinat copilul inclusiv cu cateva optionale), sunt doar impotriva dictaturii neomarxiste ce se intrevede la orizont. Esti naiv sa crezi ca totul se rezuma la o intepatura in brat.
        • +4 (32 voturi)    
          Asa imi dau seama ca esti postac rus (Joi, 22 aprilie 2021, 12:42)

          emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

          Folosesti cuvantul "neomarxist", pe care numai slugile lui Putin il folosesc.

          Nici macar nu poti sa explici ce inseamna.
      • -2 (2 voturi)    
        Șoșoaca-i vaccinată full. (Vineri, 23 aprilie 2021, 9:34)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        Ea vrea ca alții să nu se vaccineze, pentru-că îi place coliva, de când sa împrietenit cu ÎPS Teodosie, cel grijuliu față de credincioși îndemnându-i să se apropie de Dumnezeu prin moarte. Dacă reții ,Șoșoaca era împreună cu Teodosie când a spus asta.
    • -5 (43 voturi)    
      Simplu! (Joi, 22 aprilie 2021, 10:56)

      john-doe [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      Daca 30-35% gandesc ca tine nu se va atinge pragul de imunitate dorit pentru a ne desfasura o viata normala, fara masti si restrictii. Din sondaj reiese ca ne dorim in continuare masti si restrictii in magazine si locuri de distractie! O vorba inteleapta zice: "Nu le poti avea pe toate!", asa ca o alegere trebuie facuta, vaccin sau masti!
      • +13 (33 voturi)    
        eu cred ca nu ai fost atent (Joi, 22 aprilie 2021, 12:13)

        sentenced [utilizator] i-a raspuns lui john-doe

        La "expertii" care au spus foarte clar ca si dupa vaccin trebuie sa porti masca, sa pastrezi distanta sociala si sa stai cat mai mult in casa.
        • -3 (3 voturi)    
          of, of (Joi, 22 aprilie 2021, 21:39)

          Adr1@n [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

          pana cand se obtine imunitatea de grup. ba, cat de greu sa fie ma? ca sunt chestiuni elementare.

          tu te-ai vaccinat si pana cand nu se indeplineste ce-ti spunea utilizatorul caruia i-ai raspuns, inca se impun masurile de preventie. asta ti-au spus expertii.
      • +5 (9 voturi)    
        Viața normală (Joi, 22 aprilie 2021, 16:04)

        palatin [utilizator] i-a raspuns lui john-doe

        va fi atunci când se va renunța la testare. Abia atunci se va vedea clar care este adevărul. Restul, sunt cifre "din pix".
    • +15 (29 voturi)    
      Decizia trebuie sa fie individuala (Joi, 22 aprilie 2021, 11:41)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      Nu avem de ce obliga pe cineva sa se vaccineze. Este de discutat daca cei in varsta sau in grupele de risc ar trebui sa primeasca o recomandare medicala pentru vaccin, iar cei care refuza vaccinarea sa o faca pe propria raspundere. Un nivel de imunitate au si cei care au trecut prin boala, pe ei sigur n-ai de ce sa-i obligi, in conditiile in care raspunsul la vaccin nu-i la fel pentru toti si nici raspunsul la imunizarea naturala nu-i identic. Asta ca sa nu mai discutam de evidenta: aia care au trecut prin boala DEJA n-au murit, cei vaccinati ramane sa o demonstreze. Eu ma voi vaccina (astept rapelul), recomand tutror sa se vaccineze, dar in niciun caz nu sunt pentru a obliga pe cineva sa se vaccineze sau sa nu se vaccineze. Asta ar fi un abuz care s-ar adauga la o lista lunga de abuzuri.
      • -15 (27 voturi)    
        ti-a trecut prin cap (Joi, 22 aprilie 2021, 12:17)

        Alynna [utilizator] i-a raspuns lui Luk

        faptul ca poti sa te infectezi de mai multe ori si, la un moment dat, sa faci "exitus"??? pe langa faptul ca-i imbolnavesti pe ceilalti? chiar asa sa fie, dupa atatia ani de scoala (sper) n-ai ajuns la o concluzie cat de cat rationala ca vaccinul este ceva bun si nu rau? chiar asa, stiinta nu inseamna nimic pentru tine? in laptop, internet, curent electric, Beamveu crezi? si ele "este" stiinta pura.
        tu chiar crezi ca evreii vor sa-si extermine locuitorii??? cred ca sunt poporul care are cea mai mare grija de cetatenii lor din lume!
        in loc sa facem ce fac altii mai destepti ca noi, facem, ca de obicei, mai prost si mai tarziu decat lumea....
        • +10 (20 voturi)    
          Da (Joi, 22 aprilie 2021, 12:50)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui Alynna

          E posibil sa te poti "infecta" cu COVID19 de 30 de ori pana la sfarsitul vietii. E posibil ca ultima oara sa-l iei la 90 de ani si sa mori. E posibil sa mori in accident auto ( eu fac 30-40.000 km/an) mult inainte sa ajungi la 90. Nu avem certitudini si nici n-o sa avem. Poti muri din mai multe motive, nu doar de COVID, asa ca las-o jos ca macane, bine? Nu stiu daca Israelul si-a obligat cetatenii sa se vaccineze (despre asta e vorba in articol).
          Eu mi-am facut prima doza asa ca-ti pierzi timpul incercand sa pari altceva decat esti. Stai locului.
          • -1 (3 voturi)    
            Comentariu sters de utilizator (Joi, 22 aprilie 2021, 21:27)

            [anonim] i-a raspuns lui Luk

            • +3 (3 voturi)    
              E posibil sa aveti dreptate (Joi, 22 aprilie 2021, 21:38)

              Luk [utilizator] i-a raspuns lui

              Nu ma pricep la pshiologia maselor. Interesant e ca atunci cand era "foame mare de vaccin", la noi mureau jumatate din cati mor acum in fiecare zi.
              Fie pentru ca vrei sa te protejezi, fie ca vrei sa protejezi oamenii in general sau cativa apropiati, te duci sa-fi faci vaccinul. DOAR ca nu-mi poti cere sa-mi pese de altii mai mult decat le pasa lor de ei pentru ca-i irational si imoral.
              Pana acum am inteles ca trebuie sa fac toate lucrurile alea (asa-zisele "masuri") pentru ca sunt cetateni care pot muri daca mie nu-mi pasa. Am acceptat niste sacrificii pentru ca nu parea sa existe nicio alta solutie. De acum incolo asta nu mai e o explicatie sau motivatie valida. Nu doar ca am purtat si port masca, dar m-am si vaccinat dupa ce am facut boala.
              Nimeni nu-mi poate cere sa mai stau in casa sau sa mai port masca dupa ce toata lumea are ocazia sa se vaccineze, indiferent daca se vaccineaza sau nu. Azi nu, dar prin septembrie iese urat daca incearca sa ne mai forteze sa purtam masti, iar depozitele gem de vaccinuri si listele sunt goale. In situatia aia o sa ies si eu in strada pentru ca ce-i destul, e destul!
        • +2 (2 voturi)    
          Alynna (Vineri, 23 aprilie 2021, 10:16)

          fghr [utilizator] i-a raspuns lui Alynna

          ti a trecut prin cap ca acum 4-5 ani cand ai avut gripa si ai iesit din casa , poate ai infectat pe cineva in piata si respectivul a murit?? Eu zic ca nu te ai gandit niciodata la asta pana acum cand a fost indusa aceasta psihoza cu coronavirusul. Nu mi spune ca acum 4-5 ani cand iti curgea nasul sau te durea in gat sau tuseai stateai 14 zile in carantina

          Acum de ce ar fi altfel?
    • -4 (12 voturi)    
      si nu e asa?! (Joi, 22 aprilie 2021, 13:17)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      da ma stiu... ala rau care vrea comunism...
      aparent suntem mai oripilti de vaccinarea obligatorie decat de distrugerea legilor justitiei... prost popor mai suntem!

      aoleo vaccin obligatoriu rau...
      dar sa se faca licitatie la judecator pentru cine castiga procesul nu e o problema

      daca nu te vaccinezi esti rau... "ajuti" la toata harababura care este acum!
      Nu pui in pericol colegii vaccinati desteptule, pui in pericol colegii nevaccinati (stii alergii severe si alte motive medicale pentru care nu te poti vaccina?! sau copii pentru care nu e testat vaccinul....)

      este vorba de imunitatea de turma prin care se protejeaza ceilalti oameni si se opreste raspandrea virusului. ai crede ca dupa 1 an de pandemie am mai invatat si noi lucruri care ar fi trebuit sa le stim din scoala generala...
      • +1 (1 vot)    
        muta te in china (Vineri, 23 aprilie 2021, 10:18)

        fghr [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        acolo dimineata cand te trezesti trebuie sa adulezi partidul altfel nu te poti urca in autobuz

        plus ca au doar 11 cazuri pe zi
    • +1 (1 vot)    
      pai... (Vineri, 23 aprilie 2021, 9:16)

      gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      Arsinel si sotia sa s-au vaccinat cu trei luni in urma...cu Pfiser, si acu' sunt internati cu covid...cel putin asa zice presa...deci despre ce vorbim?
    • -1 (1 vot)    
      Nu dragule, nu ești rău. (Vineri, 23 aprilie 2021, 9:23)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      Îți ucizi colegii, dar care-i problema? Dacă moare șeful, poate ajungi tu șef și altul vrea să scape de tine. Se cheamă legea junglei și nu te crede leu ,să fii mereu învingător.
  • -6 (54 voturi)    
    Discriminare (Joi, 22 aprilie 2021, 9:08)

    Calin123 [utilizator]

    Nu ii inteleg pe cei care considera ca e discriminare... E ca si cum firmele ar interzice angajatilor sa fumeze in interiorul biroului iar fumatorii ar fi saracii discriminati si ar trebui sa iasa afara ca sa fumeze...Afara in frig, sau poate sa coboare/urce niste etaje etc.
    Discriminare ar fi daca angajatorul i-ar da afara pe cei care nu sunt vaccinati. In plus, in unele domenii de activitate as considera ca prezentarea certificatului de vaccinare ar putea fi introdus ca preconditie la angajare, la fel cum pentru un loc de munca de agent de vanzari, ai nevoie de permis de conducere - evident pentru a putea sa-ti executi munca pentru care esti angajat.
    • -4 (38 voturi)    
      lol (Joi, 22 aprilie 2021, 10:06)

      Gansoman [utilizator] i-a raspuns lui Calin123

      comparatia ta este de a dreptul ridicola
      • +1 (25 voturi)    
        oare? (Joi, 22 aprilie 2021, 12:03)

        Calin123 [utilizator] i-a raspuns lui Gansoman

        Auzi, dar daca tu ai o raceala si mergi la birou (pentru ca nu ai simtome grave - febra etc) iar angajatorul tau te trimite acasa, zici ca e discriminare? Intreb doar...
    • -1 (13 voturi)    
      eu am intalnit faze (Joi, 22 aprilie 2021, 13:25)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Calin123

      in care nu te primeau daca tuseai cand era epidemie de gripa!

      dar daca e covid, e clar altceva si e discriminare!
      • +1 (5 voturi)    
        O raceala trece (Joi, 22 aprilie 2021, 20:17)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Starea de a nu fi vaccinat nu trece, intelegi diferenta? Nu te primeau cata vreme erai racit, toata lumea acceptand ca mai mult de o saptamana nu o sa lipsesti. E cu totul alta problema in discutie asa ca mai gandeste-te.
        • 0 (0 voturi)    
          aha (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 17:01)

          Calin123 [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          aha, dar daca eu nu vreau sa-mi fac card de sanatate (pe motive religioase ca cip si etc), nu e discriminare ca la spital sa mi-l ceara si sa-mi refuze internarea daca nu il am? Chiar daca eu sunt asigurat...
  • -16 (26 voturi)    
    Da-mi posibilitatea sa ma intep o sinfura data (Joi, 22 aprilie 2021, 9:30)

    beeeeeenar [utilizator]

    as fi foarte de acord, dar adu-mi vaccinu intr-o repriza.
    Nu am chef sa stau la doua cozi
    • +17 (25 voturi)    
      pai, (Joi, 22 aprilie 2021, 9:54)

      Cezy [utilizator] i-a raspuns lui beeeeeenar

      care cozi???
    • +5 (27 voturi)    
      Ma lasi?? (Joi, 22 aprilie 2021, 10:00)

      1anonim [utilizator] i-a raspuns lui beeeeeenar

      Cu pretentii de bebelus vii aici? E pandemie daca nu stii, toata lumea vrea sa scape rapid de porcaria asta, lucrurile nu sunt toate puse la punct, si tu vii cu pretentii infantile? In fine, exista tot felul de oameni, societatea ii tolereaza pe cei mai multi dintre ei.
      • +1 (1 vot)    
        nu scapam tata de asta (Vineri, 23 aprilie 2021, 10:20)

        fghr [utilizator] i-a raspuns lui 1anonim

        obisnuieste te cu ideea .
    • +10 (26 voturi)    
      Da muieți-s posmagii (Joi, 22 aprilie 2021, 10:38)

      fdaniel [utilizator] i-a raspuns lui beeeeeenar

      Domleeeee ... e cea mai penibilă și probabil cea mai românească scuză pe care o puteai găsi.
      • +2 (14 voturi)    
        Bravo (Joi, 22 aprilie 2021, 11:00)

        john-doe [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

        Am scris un comentariu identic, inainte sa il vad pe al tau!
    • +1 (15 voturi)    
      Muieti is posmegii? (Joi, 22 aprilie 2021, 10:59)

      john-doe [utilizator] i-a raspuns lui beeeeeenar

      Dupa exprimare si gramatica folosita pare ca ii vrei muieti!
      • -1 (7 voturi)    
        Ma intreb c industrial ai facut (Joi, 22 aprilie 2021, 14:28)

        beeeeeenar [utilizator] i-a raspuns lui john-doe

        Mie nu mi-e frica de o raceala.
        Atata timp cat am obligativitate sa port masca peste tot, la ce sa-mi pierd timpu pt. voi astia fricosi, mai obezuți, mai bautori de bere?
        • -2 (2 voturi)    
          esti tare nene (Vineri, 23 aprilie 2021, 5:46)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui beeeeeenar

          Nu este o raceala, este una babana care te lasa rece de tot, dupa posibilitati.

          Porti masca si te ajuta!
          Dar ce vrei sa porti masca o viata?

          Pupi nevasta si copilul cu masca pe gura???
          brrrr, este ca s*x pe net...

          vrei o viata reala?
          vaccinul face ca sa poti sa lasi sanatos masca deoparte - enjoy life!
    • -1 (1 vot)    
      nu este nici o coada omule (Vineri, 23 aprilie 2021, 5:40)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui beeeeeenar

      Merge extraordinar de repede - este pe roti...

      bagi si matale niste argumente...
      • 0 (0 voturi)    
        Este pe roti in capu tau (Vineri, 23 aprilie 2021, 10:20)

        beeeeeenar [utilizator] i-a raspuns lui ..13

        Lipsa d organizare e omniprezenta la romanica
  • +7 (37 voturi)    
    pai... (Joi, 22 aprilie 2021, 9:32)

    gab0iu [utilizator]

    e ca si cum ai intreba "Ați fi acord ca angajații să fie condiționați de culoarea... parului pentru a putea merge la serviciu?"
    • -4 (16 voturi)    
      DA (Joi, 22 aprilie 2021, 9:53)

      palatin [utilizator] i-a raspuns lui gab0iu

      :)
    • -4 (12 voturi)    
      Conditie esentiaia! (Joi, 22 aprilie 2021, 11:02)

      john-doe [utilizator] i-a raspuns lui gab0iu

      Cel mai bine ar fi sa aiba un IQ peste 100! Ce zici, esti gica contra si aici?
      • +7 (9 voturi)    
        pai... (Joi, 22 aprilie 2021, 12:03)

        gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui john-doe

        stimabile...pentru a matura strada n-ai nevoie de IQ peste100...si ca efect colateral ar creste enorm numarul asistatilor social...sau nu?
  • +2 (32 voturi)    
    Suntem cei mai destepti! (Joi, 22 aprilie 2021, 10:20)

    DP19 [utilizator]

    Noi avem un popor mai inteligent decat cel evreu, englez sau american! Nu ne trebuie niciun fel de relaxare, mai bine cu masca pe strada decat vaccin!
    • +6 (24 voturi)    
      Dar de ce nu fără mască și fără vaccin? (Joi, 22 aprilie 2021, 10:54)

      hsl [utilizator] i-a raspuns lui DP19

      De ce să nu poarte măști (să poarte costume spațiale din partea mea) și să se vaccineze doar cei care-și fac griji?
      • -3 (11 voturi)    
        Nu te forteaza nimeni sa te vaccinezi (Joi, 22 aprilie 2021, 12:44)

        emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui hsl

        Daca vrei sa te sinucizi cu virus, e alegerea ta.
        • 0 (8 voturi)    
          Se "coace" altceva... (Joi, 22 aprilie 2021, 16:06)

          palatin [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

          dupa cum scrie si in text, se vrea "obligarea" angajatilor sa se vaccineze.
          Dar, ghinion!
          Constitutia spune ca dreptul la munca este garantat. Adica, garantat FARA CONDITII. Clar?
        • +2 (4 voturi)    
          Dumneata chiar n-ai liniste? (Joi, 22 aprilie 2021, 18:28)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

          .
        • +4 (4 voturi)    
          Și cu masca ce aveți de vreți să o purtăm toți (Joi, 22 aprilie 2021, 18:29)

          hsl [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

          ?
    • -1 (1 vot)    
      ... (Joi, 22 aprilie 2021, 21:46)

      Adr1@n [utilizator] i-a raspuns lui DP19

      chiar ma gandeam, astia anti-vaccinare se uita la ce se intampla ori in SUA ori in Rusia, dupa modelele dupa care se inspira fiecare.

      in SUA nu te primesc agentii economici nici macar daca esti client pe proprietatea lor daca nu respecti masurile de preventie si o vor impune pe asta cu vaccinarea acolo unde nu poate fi evitata aglomerarea (cinema, mall, turism, restaurante, etc). in Rusia este si mai simplu, mananci bataie.

      dar ei vor libertate, pai libertate de care ma baieti? cu responsabilitati ca intr-un stat de drept, pe model american sau european sau ca in jungla, cum au rusii... sa zica din start ce prefera.
      • 0 (0 voturi)    
        Nu mai abera (Vineri, 23 aprilie 2021, 6:40)

        blablavertical [utilizator] i-a raspuns lui Adr1@n

        Traiesc in SUA. Deja exista state (Florida, Texas, etc) care acum au in pregatire legi care interzic conditionarea oricaror activitati (munca sau divertisment) de vaccinare. Guvernul federal a zis clar ca ei nu se baga, fiecare stat face cum vrea. Dar americanii sunt iute la dat in judecata, si avocatii deja isi freaca mainile de bucurie cand cate un guvernator mai cret la minte, care promoveaxa asemenea absurditati. Procesele vor curge garla.
      • +1 (1 vot)    
        esti nebun cu acte (Vineri, 23 aprilie 2021, 10:24)

        fghr [utilizator] i-a raspuns lui Adr1@n

        in texas te impusca in secunda doi daca intri pe proprietatea lor si tu zici ca o sa i oblige cineva sa se vaccineze ??? cu japca ??

        in california poate ca e plin de stangisti , aia fac o mandrie din faptul ca s au vaccinat
  • +21 (25 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 22 aprilie 2021, 10:20)

    [anonim]

    • 0 (6 voturi)    
      Exact: capra vecinului! (Joi, 22 aprilie 2021, 16:08)

      palatin [utilizator] i-a raspuns lui

      "Daca e sa mor eu, peste cativa ani, din cauza acestui vaccin experimental, atunci e musai sa se vaccineze si vecinu', ca asa consider eu, na!"
  • -4 (36 voturi)    
    ce pase cu eschiva (Joi, 22 aprilie 2021, 10:26)

    angrycloud [utilizator]

    printre trolii rusi anti vaccinare. cum sa compari vaccinarea cu culoarea parului? la ce nivel de gandire primitiva sa fii sa ti se para acelasi lucru. oricum, pase frumoase intre acesti frumosi nebuni ai kremlinului si tiraspolului. dragut, ne-ati distrat un pic
    • -7 (21 voturi)    
      Rusia: 731; SUA: 1754 (decedați/1M) (Joi, 22 aprilie 2021, 10:56)

      hsl [utilizator] i-a raspuns lui angrycloud

      deci la cine zici tu că ar fi bine să ne uităm ce măsuri sanitare au impus?
      • +3 (7 voturi)    
        o incercare draguta, dar (Joi, 22 aprilie 2021, 14:44)

        angrycloud [utilizator] i-a raspuns lui hsl

        1. aici discutam despre vaccinare nu despre statistica de decedati. nici in sua nici in rusia nu exista nici o obligativitate, e aceeasi politica.
        2. diferenta ar face statistica pe care mi-ai dat-o tu si colegii tai din tiraspol dupa vaccinare, sa vedem daca apa de sputnik e mai eficienta decat pfizer/moderna. tu prezinti statistici amestecate pentru ca nu te intereseaza sa reprezinti datele corect.
        3. raportarea in rusia e super corecta doar daca o compari cu china, cuba si coreea de nord. dar nici asa nu sunt sigur.
        • 0 (6 voturi)    
          Vaccinarea este o procedură medicală (Joi, 22 aprilie 2021, 18:40)

          hsl [utilizator] i-a raspuns lui angrycloud

          deci o discutăm în contetul procedurilor medicale nu separat c-așa vrea nu știu cine.
          Vaccinurile au scopul de a reduce numărul decedaților.
          De la 1 ian (când ambele țări aveau vaccinuri) nr. de decedați din SUA, raportat la milionul de locuitori, a crescut cu 650, cel din Rusia doar cu 330; 1 ian e sau nu după ce a început vaccinarea?
          De unde știi dta cum e raportarea din Rusia în comparație cu cea din SUA? Singura diferență dintre Rusia și SUA (ori alte state printre care se numără și România) e că Rusia nu este ipocrită cu privire la adevăratul „șef la stat” (sau tu încă mai crezi că Iohannis sau parlamentul au vreo putere reală în România?)
          Așa că eu m-aș uita mai degrabă să văd ce pot copia de la Rusia în loc să ies ca prostul în media și să bag gogoașa aia cu „noi e europeni”.
  • +12 (16 voturi)    
    Cei care au facut boala ? (Joi, 22 aprilie 2021, 10:30)

    Cristian_ul [utilizator]

    Mai este o categorie de oamenii care deja au trecut prin boala , oficial 1 milion si jumatate , neoficial cel putin vreo 7x .Ei ce fac ?
    Un certificat electronic ar fi mai oki cu o testare IGG la 3-4 luni .

    Parerea mea este ca fiecare ar trebui sa se protejeze pe sine nu sa astepte masurile luate de diversi sefi,sefuti din ,, capul statului ,,
    • -18 (28 voturi)    
      Cei care au facut boala sa nu intre deloc! (Joi, 22 aprilie 2021, 11:22)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui Cristian_ul

      .*.

      Daca au facut boala inseamna ca nu s-au protejat, ca asculta doar de Sosoaca si de PSD si sunt vaccinisti!
      Daca au facut boala o data, inseamna ca este riscul si mai mare sa nu respecte in continuare regulile ca ei nu cred in ele, ca nu vor purta masca sau 2 masti in unele cazuri, nu se vor distanta social si nici nu se vor spala pe maini!
      Cei care au facut boala nu ar trebui sa fie primiti nicaieri pana nu vom ajunge la 70% vaccinati! Ei sunt cel mai mare pericol!

      .*.
      • +14 (20 voturi)    
        Bullshit (Joi, 22 aprilie 2021, 12:55)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        Cel putin jumatate dintre cei care au facut boala si-au luat toate masurile si au respectat toate constrangerile. Esti penibil tu si cu Sosoaca ta. AI prins un cetatean mai prost ca tine (Sosoaca) si acum ai impresia ca esti istet.
        Regret, dar nu e cazul...
        • -12 (16 voturi)    
          Daca luau masurile, nu se imbolnaveau! (Joi, 22 aprilie 2021, 14:27)

          Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          .*.

          Clar esti indoctrinat de Sosoaca sa nu respecti regulile si sa crezi ca nu sunt corecte!
          Veniti cu propaganda falsa ca cei care s-au imbolnavit ar fi respectat regulile ceea ce este fals! Daca le respectau, nu se imbolnaveau!
          Daca zici ca le-au respectat si s-au imbolnavit, zici ca nu sunt corecte regulile!
          • +7 (11 voturi)    
            Continui sa aberezi cu voiosie (Joi, 22 aprilie 2021, 14:39)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

            Nu dau doi bani pe ce crezi tu sau prietena ta Sosoaca.
          • +4 (4 voturi)    
            Sau poate că măsurile nu funcționează (Joi, 22 aprilie 2021, 18:41)

            hsl [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

            și au doar scopul să arate gradul de supușenie a oamenilor.
            • +4 (6 voturi)    
              Posibil si aia (Joi, 22 aprilie 2021, 20:00)

              Luk [utilizator] i-a raspuns lui hsl

              Uita-te cati poarta masca singuri in masina si o sa vezi ce efect are propaganda in randul analfabetilor. Ieri am auzit un mesaj de propaganda la radio "poarta masca, iti poate salva viata!"
              O tampenie mai mare era greu sa promoveze. Nu-mi imaginez niciun context in care o masca de doi lei ti-ar putea salva viata :))
  • +8 (18 voturi)    
    cu ce ma ajuta (Joi, 22 aprilie 2021, 10:31)

    Alin Delin [utilizator]

    Cu ce ma ajuta un vaccinat gasit pozitiv?
    Exemplele sunt cu duiumul.
    Vaccinul il faci pentru a trece mai lejer peste boala.
    • -2 (4 voturi)    
      Exemple cu duiumul? (Joi, 22 aprilie 2021, 12:44)

      emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui Alin Delin

      La tine, 0.5% = "cu duiumul"?
  • +9 (17 voturi)    
    Inainte (Joi, 22 aprilie 2021, 10:46)

    Fedora [utilizator]

    sa ma injurati: m-am vaccinat, si ca sa ma inscriu (era in ianuarie) am stat doua nopti sa dau refresh la pagina aia care se tot bloca. Dar nu sunt de acord cu obligativitatea, pentru ca deschide o cale periculoasa. Totusi, sunt convinsa ca se va impune, cu argumentul ca virusul sufera mutatii: adica tu, care nu esti vaccinat, iei virusul, virusul are sansa sa se multiplice si sa se transforme intr-o varianta mai periculoasa, care ma afecteaza si pe mine, deja vaccinata cu versiunea veche. NU spun ca sunt de acord cu asta, dar asa va fi.
    • -1 (15 voturi)    
      Imaginatie! (Joi, 22 aprilie 2021, 11:06)

      john-doe [utilizator] i-a raspuns lui Fedora

      Cum ar arata o lume in care toata lumea ar fi de acord cu un subiect sau altul! Poate pe Marte sau in Rusia! Nu exista asa ceva, de aia avem nevoie de legi, ca sa trimitem sosocii la lada de gunoi!
    • -13 (19 voturi)    
      Esti speciala? Cum de te-ai vaccinat in ianuarie? (Joi, 22 aprilie 2021, 11:23)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui Fedora

      .*.

      In ianuarie doar specialii se puteau vaccina. Cum de te-ai vaccinat? Ai sarit peste linie si ai luat locul unei persoane in varsta, i-ai luat sansa la viata cuiva care avea nevoie de vaccin?
      Sigur esti o pesedista cu un loc bun la casa poporului si cu o pensie speciala..

      .*.
      • +4 (14 voturi)    
        nu sunt pesedista (Joi, 22 aprilie 2021, 11:59)

        Fedora [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        sunt profesor. In ianuarie s-a dat drumul la vaccinari. Mi-am facut programarea printre primii, si m-am vaccinat efectiv la 1 martie. Am facut asta ca sa ma protejez pe mine, si pe familiile elevilor mei.
    • +4 (14 voturi)    
      Virusul se adapteaza la gazda. Daca e vaccinata (Joi, 22 aprilie 2021, 12:36)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui Fedora

      cu vaccinul X, va suferi mutatii care sa il faca sa treaca peste imunitatea data de vaccinul X.

      Deci, cei nevaccinati nu pot crea virusi rezistenti la vaccinuri, pentru ca ei nu au imunitatea specifica data de vaccinurile X, Y, Z.

      Fiecare tip de vaccin isi va crea propriile tulpini rezistente.
      • +2 (6 voturi)    
        Bravo, in sfarsit o opinie avizata (Joi, 22 aprilie 2021, 16:11)

        palatin [utilizator] i-a raspuns lui D-or

        :)
    • +1 (1 vot)    
      Comentariu sters de utilizator (Joi, 22 aprilie 2021, 21:34)

      [anonim] i-a raspuns lui Fedora

  • +5 (25 voturi)    
    yep (Joi, 22 aprilie 2021, 11:24)

    kongeriket [utilizator]

    Nu exista in nici un univers sa obligi vaccinarea tu ca firma , pentru ca legal aia inseamna discriminare si poti lua muie maxima in contencios administrativ.

    Totusi o sa existe firme care o sa incerce gluma asta, si le urez noroc sa plateasca pe nas despagubiri.
    • -1 (9 voturi)    
      sigur?! (Joi, 22 aprilie 2021, 13:06)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui kongeriket

      dac cand bancile te obliga sa te duci la costum la munca nu e acelasi lucru?!

      in primul rand poate justitia ar trebui sa se hotarasca ce e si ce nu e acceptabil... zic si eu...
    • -1 (5 voturi)    
      vezi ? iar esti cu vodka la nas (Joi, 22 aprilie 2021, 13:40)

      TheNamelessOne [utilizator] i-a raspuns lui kongeriket

      daca e lege firma e acoperita de lege - esti prea pe langa si mai pui si frana ca sa pricepi asta.
      la firma de troli insa o sa zica ca 3 paharele de dimineata iti face ziua mai frumoasa si 2 copeici iti ajuns de tramvai.
    • +1 (7 voturi)    
      deja discrimineaza (Joi, 22 aprilie 2021, 14:49)

      angrycloud [utilizator] i-a raspuns lui kongeriket

      ca sa fii doctor trebuie sa ai o diploma si sa faci scoala, ca sa conduci un taxi trebuie sa ai o autorizatie ca vezi bine si ai reflexe, in general sunt discriminati oamenii care nu sunt fit pentru un job. eu de exemplu nu pot sa ma duc in slip la munca, pentru ca m-ar discrimina instant
  • -11 (33 voturi)    
    pro vaccinare obligatorie (Joi, 22 aprilie 2021, 12:03)

    crinana [utilizator]

    Daca nu exista motive medicale serioase, fiecare persoana adulta ar trebui sa fie constransa sa se vaccineze. Am invatat romanii un cuvant nou: discriminare si facem abuz de el. Dati intr-una cu ce ii deranjeaza pe vaccinati ca unii nu vor sa se vaccineze...pai sunt cateva milioane de copii care nu se pot vaccina. Cu ce e vinovat copilul dintr-o familie in care toti adultii s-au vaccinat, daca se infecteaza la scoala, la locul de joaca etc de la un alt copil a carei familie nu vrea sa se vaccineze? Ati vazut ce se intampla in Brazilia? Vrem sa ajungem sa ne plangem copiii ??? (de batrani oricum nu ne pasa prea tare) ... pentru ca visurul se tot imprastie si sufera mutatii, nu face discriminare.
    • -6 (14 voturi)    
      Romanii sunt majoritar lipsiti de judecata (Joi, 22 aprilie 2021, 12:46)

      emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui crinana

      Dupa 30 de ani de jaf de stat, 55% din romani tot cu PSD si PNL voteaza.

      E clar ca romanii nu gandesc, deci trebuie vaccinati cu forta, nu-i duce capul sa faca altfel.
  • +1 (13 voturi)    
    Intrebari (Joi, 22 aprilie 2021, 12:45)

    blacksheep [utilizator]

    Cum pot pune in pericol la locul de munca pe cei care sunt deja vaccinati, persoanele care nu se vaccineaza?

    Cine isi asuma raspunderea in fata legii pentru efectele advese grave mai mult sau mai putin, sau chiar decese?
    Sigur, nu companiile furnizoare sau care produc vaccinuri, contractele sunt clare in acest sens.
    • 0 (6 voturi)    
      nu pot/nimeni (Joi, 22 aprilie 2021, 16:16)

      palatin [utilizator] i-a raspuns lui blacksheep

      Pe larg, ca pe scurt scrie in titlu:

      1) Nu poti pune in pericol pe nimeni daca esti nevaccinat. Vaccinul protejeaza pe cel care il face. Pe tine nu te protejeaza decat sistemul tau imunitar care are o experienta de foarte multi ani, presupunand ca nu te-ai nascut ieri.
      2) Nimeni nu isi asuma raspunderea juridica. Mai nou, Pfizer cauta sa oblige guvernul Argentinei sa accepte raspunderea juridica in locul lor, sau sa garanteze cu active de valoare in caz ca... Curat profitabil, fara riscuri. Nu e prost cine cere, e prost cel care accepta.
  • -5 (13 voturi)    
    cu asemenea aversiune fata de vaccinare (Joi, 22 aprilie 2021, 13:05)

    liviu_ [utilizator]

    o sa scamap de pandemia asta... prin 2100 asa...

    ma rog realistic o sa fie prin 2030 ca pana atunci inventeaza strainii vreun medicament ceva...
    • -2 (8 voturi)    
      Breaking newz (Joi, 22 aprilie 2021, 16:22)

      palatin [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Pandemia s-a terminat deja din februarie, oficial se spune ca asta e o alta tulpina, dar de fapt e un alt virus pregatit deja dinainte si raspandit la momentul propice sub denumirea "noul val pandemic".
      Vestea proasta este ca acesta nu este singurul, mai exista pregatite dinainte alte cateva forme, unele mai distructive decat altele. Problema e ca unele sunt atat de diferite de cel initial incat le va fi greu sa explice cum de virusul a "suferit modificari" atat de radicale :)
      Cu siguranta, daca se va ajunge acolo, atunci nimeni nu va mai crede vreodata in vreo pandemie cu origini naturale.
      Asa ca, cel mai probabil se asteapta ca popoarele sa cedeze ingrozite de frica si de numarul mare de decese, inainte sa se ajunga la actul final. E ca in jocul ala, cine are nervii mai tari.
      Astept cu mare curiozitate opiniile voastre pe marginea acestor informatii. Va rog.
      • 0 (4 voturi)    
        Mazar Rashia Bi wiz iu (Joi, 22 aprilie 2021, 17:51)

        GigiIonescu [utilizator] i-a raspuns lui palatin

        E plini de oameni de stiinta platiti de tovarasul putin care vor sa elibereze lumea de imperialismul american
  • -6 (18 voturi)    
    aparatorii democratiei s-au unit (Joi, 22 aprilie 2021, 13:28)

    liviu_ [utilizator]

    aia care cand a fost distrusa justitia stateau acasa.... dar acu e altceva

    voi stati cu lumina aprinsa cand e bombardament ca doar e libertatea vostra si nu afectati pe ceilalti!

    ba nene stiu oameni bagati in spital (la propriu) de dastepti ca voi care "nu cred" in covid si in purtatul mastii!

    eu nu as spune ca sunteti egoisti, eu as spune ca sunteti psihopati!

    hai sariti cu minusurile ca doar asta compenseaza pentru frustrari si dimensiunea indoielnica a stiti voi ce!

    logica 0 in tara asta! preferati sa stati ca prostii in casa decat sa suportati o intepatura si o mica durere in brat 15 minute...
    • +4 (4 voturi)    
      Domnu' (Joi, 22 aprilie 2021, 20:54)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Concluzia dumitale n-are legatura cu premisele (a propos de logica 0). Trebuie sa se vaccineze cetatenii care isi risca viata din pricina "desteptilor", nu "desteptii". Fa dumneata niste munca de lamurire cu cei care pot intra in spital si lasa-i pe ceilalti sa faca ce vor.
      Deocamdata nu-i clar daca cei vaccinati mai pot transmite sau nu, se pare ca da. Altfel explica-ne mneata de ce trebuie sa mai pastreze "distanta sociala" si sa poarte masca DUPA ce se vaccineaza?
      Logica lui peste prajit...
  • +8 (20 voturi)    
    He he (Joi, 22 aprilie 2021, 13:35)

    Gigi Kent [utilizator]

    Nici o surpriza ca mai mult de jumatate dintre manageri sunt psihopati. Altfel nu ajungeau manageri multi dintre ei. Nici foarte inteligenti nu sunt. Au impresia ca revin la salarii si bonusuri rapid daca ii forteaza pe angajati sa se vaccineze.

    Pe de alta parte vad ca e "big problem" ca se cam termina cei care au vrut sa se vaccineze. Stiu, stiu, Sosoaca, conspiratii, rusii, lipsa de educatie etc. Daca eu pot sa nu am nimic impotriva celor care s-au vaccinati (sa fie sanatosi si fericiti din partea mea) nu reusesc sa inteleg de ce au ceva cei care s-au vaccinat impotriva mea.

    Statele vor cumva (si cu cei pro vaccin) sa iti faca bine cu forta. Nu mai am dreptul sa consider boala asta ca un risc cu care pot trai. Se invoca tot felul de elemente de tipul "pai ii imbolnavesti pe altii". Pai si daca fac vaccinul si daca nu il fac se pare ca ma pot infecta. Deci partea cu transmiterea nu tine. Da dar cei pe care ii infectezi ... Pai daca si-au facut vaccin or sa faca o forma usoara ca de aia si-au facut vaccin. Pai da tu daca nu te vaccinezi si te infectezi o sa mori. Dar de cand e o problema a altora moartea mea accidentala?

    Daca maine ar iesi un politician cu un apel pentru toata populatia de a nu mai iesi niciodata din case pentru a reduce la zero accidentele auto cum ati reactiona?

    Din momentul in care te nasti te confrunti cu riscuri mai mari sau mai mici.Cu unele poti trai. Cu unele nu si le eviti.

    Problema mea e ca se incearca a se transforma acest virus in echivalentul aruncarii in gol de la 100m. Cand nu e asa. Sansele sa mori sunt infinit mai mari daca sari in gol de la 100m decat daca iei acest virus.

    Singura modalitate de a reveni cu adevarat la normal este de a ne scoate teama din cap. Si de a-i face pe policieni sa inteleaga ca ceea e s-a intamplat in ultimul an nu poate continua la nesfarsit.

    Politicienii (ca si managerii) au tendinta naturala de a manipula. Oamenii speriati sunt mai usor de manipulat. The danger is real but fear is a choice.
    • +3 (3 voturi)    
      un manager adevarat (Joi, 22 aprilie 2021, 19:17)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Nu foloseste niciodata manipularea pentru ca stie ca mai devreme sau mai tarziu oamenii se trezesc si pa incredere in manager.

      Un manager cantareste bine o decizie, o ia si apoi o modeleaza din zbor urmarind mereu reactiile.

      Da, nu este o rusine sa recunosti ca uneori te poti insela chiar daca esti manager...

      despre politicieni nu ma pot exprima prea frumos si de aceea ma abtin - asa mi-a recomandat medicul curant
    • +6 (6 voturi)    
      E prima data cand sunt de acord cu tine (Joi, 22 aprilie 2021, 20:46)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Ai absoluta dreptate. Din ziua in care "nu se mai pune presiune" pe sistemul sanitar si ATI incepe sa se goleasca, din ziua aia obligativitatea vaccinului, a purtarii mastii, a distantarii fizice sau limitarea circulatiei sunt absolut irationale si raman doar abuzuri mizerabile si de neconceput pentru secolul XXI intr-o lume care se pretinde libera si democratica. Nu-i treaba altora moartea mea (cum n-a fost nici pana acum, d-asta avem spitalele jegoase si pline de nozocomiale, medici slab pregatiti si asistente isterice si obraznice). Deci: daca ti-e teama de COVID, fa-ti vaccinul! Dupa ce l-ai facut, linisteste-te si vezi-ti de viata. Lasa-i pe ceilalti sa faca cum ii taie capul.
      Eu am avut COVID19 impreuna cu familia si ne-am si vaccinat (deocamdata doar cu prima doza). Ne-am vaccinat pentru ca trebuie sa putem calatori peste granita si nu ne permitem teste de mii de lire sau carantina pe nu-stiu-unde. Nu ma priveste ce faci tu, asa cum nu ma privea nici inainte. Dumneata sa faci exact ce vrei, alegerea de a te vaccina sau nu n-o sa-mi schimbe cu nimic opinia despre tine asa cum nici tie n-o sa ti-o schimbe despre mine. Astea-s tampenii isterice. Au imbolnavit oamenii de nervi cu propaganda asta idioata de 18 luni incoace.
      Rezumand: sunt oameni care mor, 998 din 1000 n-au nici pe dracu'. Oamenii din grupele de risc ar face bine sa se vaccineze pentru binele lor, ceilalti sunt liberi sa faca exact ce-i taie capul. Daca ti-e frica, acum poti sa te vaccinezi, nu e alta cale si nici n-o sa fie. E destul cat ne-au tinut in case, departe unii de ceilalti, e absolut destul! Daca pana in decembrie avem 40% vaccinati, inseamna ca asta vor cetatenii si asta e. Indiferent ce cifra o sa avem, pe mine nu ma mai priveste, nu mai am de ce sa am grija de cetateni carora le e frica si, in loc sa-si faca vaccinul, prefera sa ma tina pe mine in casa sau cu masca pe fata. Exclus asa ceva! Nu vrei sa te vaccinezi si ti-e frica de Covid?
      STAI IN CASA SI LASA-MA IN PACE!
  • 0 (8 voturi)    
    Nu stiu daca e 100% corect (Joi, 22 aprilie 2021, 14:21)

    numaiamnume [utilizator]

    Desi am votat "da", exista oameni pentru care sunt contraindicatii si poate ar fi mai bine sa nu se vaccineze, ci sa fie protejati prin imunitatea de grup. Inca nu se cunosc toate efectele si categoriile de risc pentru efecte adverse grave. In cazul asta nu putem sa conditionam revenirea la locul de munca de vaccinare. Cred ca intrebarea trebuie relaxata putin. Fie esti vaccinat, fie nu ai voie sa iti faci vaccin (in cazul in care se poate lucra de acasa, atunci acestia pot sa lucreze in continuare de acasa), iar dupa un anumit procent de oameni vaccinati pot sa revina si ceilalti.
  • +8 (10 voturi)    
    Terminati cu madam Sosoaca! (Joi, 22 aprilie 2021, 15:05)

    Luk [utilizator]

    Nu stiu cine a votat-o pe cetateana, nu stiu cine a votat AUR (desi m-am intrebat si am intrebat). Cand a fost sa scoata oamenii pe strada au reusit sa scoata cateva sute (poate o mie sau doua) de ametiti prin toata tara, e clar ca impactul madamei e restrans si irelevant.
    Vad ca multi de pe aici continua sa-i faca reclama (reclama negativa e tot reclama, pentru cei care nu stiu) si nu pricep de ce? Macar aia 50% dintre voi care pricep ce citesc ar trebui sa se abtina, de la restul n-am pretentii, asta este...
    Un alt element interesant este ca AUR incearca sa capaciteze nemultumirile oamenilor si sa se aseze in fruntea lor ca sa cum i-ar reprezenta (nu e cazul). In concluzie: nu mai face reclama idiotilor sau nu va mai plangeti ca idiotii apar recurent in presa. Apar pentru ca sunt d-astia ca voi care le fac reclama, d-aia apar.
    • +3 (3 voturi)    
      Bine! (Joi, 22 aprilie 2021, 19:14)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      si poate ar trebui sa se discute cum ar putea USRPLUS si PNL sa ne faca viata mai buna si sa numeasca oameni competenti si nu neaparat membrii de partid.

      Asta sa ne fie preocuparea caci este mult si greu de facut.

      Nu ma asteptam ca PNL-ul sa boicoteze pentru interese de partid USRPLUS la sectorul 1.

      Rog liderii de partidele implicate sa rezolve problemele locale -

      se audea oare dna Violeta Alexandru si nu stiu cine raspunde de uSRPLUS Bucuresit.
      • +5 (5 voturi)    
        Pai (Joi, 22 aprilie 2021, 20:03)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui ..13

        USR e imatur politic, adica n-au oameni capabili sa priceapa cum poti renunta la o parte din ce vrei pentru un bine mai mare, sunt rasfatati si se poarta copilareste. PNL e plin de curve, ziua se poarta ca fecioarele, noaptea sunt prin patul cui da mai mult. O sa fie complicat sa se inteleaga astea doua partide...
        • +1 (1 vot)    
          pai... (Vineri, 23 aprilie 2021, 5:52)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          sa fie tinuti numai la munca PNListii, ocupati mereu cu sarcini ca atunci cand ajung seara sa nu mai poata presta...

          #haicasepoate
          • +2 (2 voturi)    
            :))) (Vineri, 23 aprilie 2021, 13:17)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui ..13

            Cumva parca n-o (prea) vad pe madam Turcan muncind...
  • +3 (11 voturi)    
    s-a cam terminat (Joi, 22 aprilie 2021, 15:34)

    an_drei [utilizator]

    Sloganul "my body, my choice" nu mai e valabil, decat cand vine vorba sa curmi voluntar o alta viata.

    Daca vaccinul este disponibil pentru toata lumea, atunci nu mai trebuie "sa imi protejez" colegii vaccinandu-ma. Asa ca toti care nu se vaccineaza si nu au imunitate isi asuma riscul mergand la lucru. Nu inteleg de ce cei care se vaccineaza sau se vor vaccina se agita atat sa ii convinga pe toti sa o faca. Sunteti imuni, lasati pe fiecare sa faca ce vrea. Si cei ce s-au vaccinat si-au cantarit riscurile si au luat o decizie. La fel au facut-o si cei ce nu vor sa se vaccineze.

    Treaba cu restrictiile nu tine, pentru ca imunitatea de turma la care nu ajungi instant, ci gradual se va intampla intr-un fel sau altul. Ceea ce inseamna ca nu vom mai avea valuri ce sa umple ATI deci sa necesite restrictii.

    Astept si alte argumente pentru care trebuie sa constrangi pe cineva sa faca ceva de ce pur si simplu ii e frica, inidiferent daca e prost sau nu, dezinformat sau nu, ignorant sau nu. La manageri clar ca le-ar place sa intre in medical jumatate firma.. Dar nu au decat sa le placa, viata e mai complicata de atat.
    • -3 (11 voturi)    
      Un cunoscut a murit de cancer (Joi, 22 aprilie 2021, 16:31)

      palatin [utilizator] i-a raspuns lui an_drei

      luna trecuta, dar l-au declarat mort de COVID. Ingropat intr-un sac de plastic.
      Aici s-a ajuns.
      • +3 (3 voturi)    
        Si am primit minus (Vineri, 23 aprilie 2021, 11:05)

        palatin [utilizator] i-a raspuns lui palatin

        Sunteti absolut penibili.
    • -1 (1 vot)    
      din mai multe motive (Vineri, 23 aprilie 2021, 5:56)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui an_drei

      1. Vaccinul nu asigura imunitatea 100% oricare ar fi acela

      2. Conteaza proportia de vaccinare...Nu vorbesc de gogu sau marioara, este vorba despre o comunitate care ... vz. pct 3

      3. pentru ca presiunea asupra sistemului medical va exista in continuare si costurile legate de protectia impotriva covid19 sunt mari
      • -2 (2 voturi)    
        nu-i bai (Vineri, 23 aprilie 2021, 9:41)

        an_drei [utilizator] i-a raspuns lui ..13

        1. Asigura. Vaccinurile au protectie 100% impotriva formelor grave si deces. Daca de varianta asimptomatica sau de raceala fugim, atunci sa aplicam logica asta la tot spectrul

        2. Asa este, conteaza. Argumentul meu se referea la faptul ca avand in vedere ca un 30% - 50% tot se vor vaccina, aceasta da un nivel de imunitate de turma si cand adaugi pe cei ce s-au infectat deja si pe scepticii ce se vor infecta, chiar daca nu suntem la 70-80% cred ca si la procente gen 50% un oarecare efect existat suficient cat sa nu umple paturile de la terapie intensiva. Adica nu trebuie sa ne comportam la 50% imunizare ca si la 0% imunizare.

        3. Vezi pct 2. Presiunea nu are cum sa fie aceiasi cand imunizarea creste fie prin vaccinare, fie prin infectare. Ca si dovada: tot auzim ca sunt tot mai multi tineri in terapie intensiva. E normal sa fie tineri, pentru ca batranii au fost primii la vaccinare, deci efectul se vede.

        E mult mai simplu si de dorit sa fii imunizat printr-un vaccin decat sa risti consecintele infectarii, dar si prin infectare, daca treci cu bine obtii un rezultat similar. Cum unii nu vor sa se riste sa se infecteze, altii nu vor sa riste sa se vaccineze. E dreptul fiecaruia. Datorita punctelor de mai sus argumentul comunitar e tot mai slabut.
  • -9 (9 voturi)    
    parerea mea este ca (Joi, 22 aprilie 2021, 19:10)

    ..13 [utilizator]

    Este bine venita obligativitatea de a te vaccina dar sa lasi pe fiecare sa isi aleaga tipul de vaccin.

    cei care muncesc clar nu sunt din categoria celor care au probleme mari de sanatate - ei sunt apti de munca si de aceea cred ca exista deja pe piata un anume tip de vaccinul nu o sa ii doboare - sa il aleaga singuri sau prin intermediul medicului de familie.

    Not such a big thing!
    • +3 (3 voturi)    
      Vaccinul - un cal troian? (Vineri, 23 aprilie 2021, 11:04)

      palatin [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      La nivel național, procentul persoanelor testate pozitiv după vaccinare din total cazuri confirmate a fost de:
      - 3,3% în perioada 27.12.2020 - 15.03.2021;
      - 10,50 % în perioada 16.03.2021 – 28.03.2021;
      - 9,64% în perioada 29.03.2021 – 11.04.2021.

      În perioada 29.03.2021 – 11.04.2021: 9,64% din cazurile confirmate erau persoane vaccinate anterior.

      Deci procentul național a crescut de la 3,3% la cca 10% în ultima lună, procent care afectează și incidența cumulată în ultimele 14 zile pentru fiecare localitate (raportat la care se instituie restricțiile).

      Or, în condițiile în care se prezumă că persoanele care se vaccinează sunt persoane cărora le pasă de ceilalți cetățeni și respectă măsurile instituite, nu ar fi cumva indicat ca la calculul incidenței cumulată în ultimele 14 zile să nu mai fie incluse persoanele vaccinate confirmate pozitiv?

      Altfel, ne putem trezi într-o situație paradoxală.

      Guvernul ne recomandă să ne vaccinăm pentru imunizare, dar pe parcurs ce crește numărul persoanelor vaccinate poate să crească și procentul persoanelor vaccinate din total cazuri nou confirmate și să se instituie măsuri și mai restrictive de către Guvern.

      Practic, ascultând recomandările autorităților am contribui singuri la restrângerea drepturilor și libertăților noastre.

      Nu am reușit sa aflam pana acum cate persoane care au fost vaccinate au fost internate.

      Si procentul acesta din total persoane internate are relevanță, deoarece dacă procentul este semnificativ înseamnă că este o problemă cu ritmul de vaccinare deoarece creează presiune asupra sistemului medical (fiind singurul criteriu invocat pentru instituirea masurilor aplicabile la nivel național prin HG uri).

      Romania, unde mergi?
  • +4 (4 voturi)    
    Normalitate (Joi, 22 aprilie 2021, 21:35)

    MIKI@ [utilizator]

    Eu am dubii mari cu acest sondaj, cred că a pornit din start cu un procent considerabil la întrebarea a doua!
  • +4 (4 voturi)    
    Normal ca nu. (Joi, 22 aprilie 2021, 21:51)

    filosoful.roman [utilizator]

    Dreptul la munca e un drept fundamental al fiintei umane, in orice stat cat de cat democratic.
    Si asa Romania duce lipsa de forta de munca, sunt prea putini angajati care contribuie la bugetul de stat, prin comparatie cu marea armata de pensionari speciali, bugetari si asistati sociali.
    Ar fi o mare idiotenie din partea statului sa incerce sa oblige oamenii care tin economia in picioare sa se vaccineze. Probabil multi ar emigra.
    • -5 (5 voturi)    
      nu ar putea emigra... (Vineri, 23 aprilie 2021, 5:59)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui filosoful.roman

      Ca nu au certificat...

      case close!

      PS
      sigur ca exista si alte variante dar tot nu se poate - totul se verifica acum, nimic nu zboara sau trece asa pe nemestecate.
      • +4 (4 voturi)    
        nu ai nevoie (Vineri, 23 aprilie 2021, 9:48)

        an_drei [utilizator] i-a raspuns lui ..13

        PCRul e fix la fel de valabil ca si asta vara.. cui i frica ca nu va putea maine, o poate face azi cand cu un PCR si o izolare in tara de destinatie, esti primit in tara respectiva.
        Certificatul de vaccinare e doar un spooky man ca sa "motiveze" lumea la vaccinat. Grecia tocmai ne invita nevaccinati doar cu PCR fara izolare.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by