VIDEO Ioana Mihăilă, primele declarații în calitate de ministru al Sănătății: Multe proiecte au început în mandatul lui Vlad Voiculescu, le voi continua fără ezitare / L-am întrebat pe Voiculescu dacă crede că voi supraviețui

de Redactia     HotNews.ro
Miercuri, 21 aprilie 2021, 19:32 Actualitate | Esenţial


Ioana Mihaila
Foto: Agerpres
Noul ministru al Sănătății, Ioana Mihăilă, spune că în mandatul său se va concentra, pe lângă gestionarea pandemiei, pe trei priorităţi: atragerea şi utilizarea de fonduri europene pentru reforme şi investiţii în sănătate, creşterea accesului la servicii medicale de bază şi reforma managementului spitalelor şi a direcțiilor de sănătate publică, prin concursuri corecte. În prima sa conferință de presă, Mihăilă a mai spus că va continua "fără ezitare" proiectele începute în mandatul lui Vlad Voiculescu.

Ioana Mihăilă a afirmat, răspunzând unei întrebări, că l-a întrebat pe Vlad Voiculescu dacă el crede că va supraviețui în această funcție, iar răspunsul acestuia a fost "cred că da". Ea a mai spus că cel mai teamă îi este că nu va apuca să finalizeze sau să pună pe drumul cel bun reformele pentru care a venit la Ministerul Sănătății.

Noul ministru al Sănătății a mai afirmat, în prima sa conferință de presă, că va continua "fără ezitare" proiectele începute de Vlad Voiculescu. Întrebată insistent de jurnaliști dacă Vlad Voiculescu va fi consilierul său, Mihăilă a evitat un răspuns direct, spunând că echipa sa de la minister este acum "în formare".

Ea a mai declarat că se așteaptă să lucreze bine cu premierul Florin Cîțu, așa cum a lucrat și cu Vlad Voiculescu, și că nu poate să spună că va "șterge cu buretele aspirațiile comune pe care le-a avut" cu Voiculescu.

Principalele declarații:
  • Mandatul meu se va concentra pe 3 priorități:
  • 1. Atragerea şi utilizarea de fonduri europene pentru reforme şi investiţii în sănătate. În cadrul Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă am propus investiţii de 2,6 miliarde euro în infrastructura spitalicească
  • 2. Creşterea accesului la servicii medicale de bază; în acest scop am prevăzut investiţii de 330 de milioane de euro în asistenţa prespitalicească: cabinete ale medicilor de familie, ambulatorii, centre comunitare integrate şi caravane medicale
  • 3. Reforma managementului spitalelor şi al serviciilor de sănătate. Avem nevoie de oameni bine pregătiţi în funcţii de conducere. Competenţa în funcţii de conducere este o necesitate, nu un moft
  • Pentru asta vom continua concursurile la casele judeţe de asigurări de sănătate şi Adrian Gheorghe, preşedintele CNAS, va avea tot sprijinul meu pentru ca acest proces să fie unul de succes
  • La fel, vom organiza concursuri corecte pentru celelalte funcţii de management în sistemul sanitar. Proiectele MS din următoarea perioadă se vor subscrie în principal acestor trei priorităţi
  • Managementul defectuos şi lipsa de coordonare dintre diferite niveluri de asistenţă medicală au dus la situaţii precum transferul pacienţilor de la Spitalul Foişor
  • Avem o şansă istorică de a remedia măcar o parte din aceste probleme în perioada următoare
  • Multe proiecte au început în mandatul lui Vlad Voiculescu, le voi continua fără ezitare
  • Suntem încă într-o criză sanitară, dar am convingerea că împreună o putem depăși
Întrebări:

Veți avea o altă comunicare în relația cu premierul, față de Vlad Voiculescu?
  • Am venit aici să fac treabă și am lucrat bine și cu dl Vlad Voiculescu și mă aștept să lucrez bine și cu dl Cîțu
  • Comunicarea publică - atât noi, MS, cât și presa, trebuie să comunice responsabil, pentru că altfel mesajele riscă să fie interpretate greșit
Despre echipă:
  • E în curs de formare. O mare parte din medicii care au ajutat-o pe dna dr Moldovan vor rămâne alături de noi
Va fi Vlad Voiculescu consilierul dvs?
  • Așa cum am spus, echipa încă se formează
  • Nu pot spune că voi șterge cu buretele aspirațiile comune cu Vlad Voiculescu, dar perioada care urmează este cu Ioana Mihăilă, iar mandatul este al meu
  • Nu va fi o decizie doar a mea, ci va fi o decizie bilaterală. Când echipa va fi formată, voi reveni cu răspunsul final
Despre reformele cerute de Cîțu în minister:
  • Avem în plan o reorganizare atât la MS, cât și în DSP-uri
  • Sub conducerea dr Moldovan deja am început evaluarea directorilor din DSP și o vom continua. Acesta este primul pas
  • E nevoie acută în MS de un departament pentru digitalizare
Aveți acces la cele două platforme unde se raportează decesele, veți face publice datele?
  • În acest moment nu am acces la cele două platforme. Există o anchetă care va analiza diferențele dintre datele din CoronaForm și datele din platforma MS
  • L-am întrebat pe Vlad Voiculescu dacă crede că voi supraviețui. A răspuns că speră că da
  • Clinica mea nu a fost niciodată în subordinea MS, din ianuarie, când am venit la MS, am întrerupt orice relație contractuală cu clinica
  • Cel mai frică îmi e că nu voi apuca să finalizez sau să pun pe drumul cel bun reformele pentru care sunt aici
Despre rezultatele controalelor de la Balș și Piatra Neamț
  • Deja, împreună cu echipa lui Voiculescu, am demarat pași în vederea ameliorării siguranței din spitale
Concluziile preliminare ale evaluărilor de la DSP-uri?
  • Vi le voi putea spune când voi avea acces la ele, probabil săptămâna viitoare
..........................

Ioana Mihăilă, desemnată de USR-PLUS la conducerea Ministerului Sănătății, după demiterea lui Vlad Voiculescu, a depus jurământul miercuri seară. "Mă bucur că în coaliție s-a găsit un modus videndi care ne dă speranțe că lucrurile vor merge și mai bine", a spus Iohannis la ceremonia de învestire, el cerând Guvernului să o sprijine pe Mihăilă.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















14859 vizualizari

  • +28 (70 voturi)    
    Mult succes! (Miercuri, 21 aprilie 2021, 20:00)

    Harald2 [utilizator]

    Reforma trebuie continuata in ciuda tuturor piedicilor pe care PNL le va pune fara indoiala!
    • +27 (41 voturi)    
      Pare ca stie ce vrea si ce poate (Miercuri, 21 aprilie 2021, 20:27)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Harald2

      E o diferenta fata de Voiculescu. Prefer un om care a reusit pe cont propriu, nici angajat la stat , nici la privat. Un antreprenor face de 100 de ori mai mult decat poate face un fost angajat.
      • -7 (15 voturi)    
        Mda, daca deja isi pune intrabarea supravietuirii (Miercuri, 21 aprilie 2021, 23:57)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        e deja in coma. Si noi cu ea.
        • 0 (6 voturi)    
          Nope (Joi, 22 aprilie 2021, 7:31)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          E cel mai complex minister.
      • +2 (10 voturi)    
        Dacă știe să ne spună. (Joi, 22 aprilie 2021, 7:54)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        Dintre multele proiecte începute de VV(!) ,câteva să știm și noi care sunt acelea. Presupun că sunt proiecte de interes public și trebuie cunoscute, nu proiecte de interes personal să le țină ascunse. Deci care sunt acele proiecte d-na Ioana Mihăilă? Hai, curaj.
        • 0 (0 voturi)    
          femeia a spus textual (Joi, 22 aprilie 2021, 12:08)

          zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

          Multe din proiectele înșirate de ea ca priorități au fost începute în ultimele 3 luni. Trebuie doar să citești un text, să nu te blochezi la numele Vlad Voiculescu și să înțelegi măcar parțial ce a înșirat cucoana acolo.
      • -5 (5 voturi)    
        Cinre-s mascatii care ne conduc? Jos ipocrizia! (Joi, 22 aprilie 2021, 9:01)

        danduta [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        Am inteles ca toti "indispensabilii" au fost vaccinati.
        Atunci, macar in poza, la conferinte de presa, sa lase naibii ipocrizia si sa se prezinte nemascati, sa stim si noi pe cine blamam (injuram), daca lucrurile vor merge tot plusist, adica ca racul inapoi. Mare catastrofa vv!!!
        Grija ei, auzi domle, e sa "faca reforme"!!? Reformele lui vv, ca e seful ei la +, nu sa gestioneze sanatatea in tara asta, unde, daca nu s-ar vorbi de ea, nici macar nu am mai stie ca exista.
        Sanatatea in Romania are o postura duala+:
        1. Vac.a de muls;
        2. Ciur.
        . Cu.rva comunala.
        Nici nu mai vorbesc de chinurile la care o supun violatorii habarnisti, gen vv. Acum s-a schimbat omul, dar genul a ramas acelasi, dupa primele declaratii, in care si-a devoalat prioritatile (reformele?!), nu gestionarea unui sistem profund afectat si corupt.
        De ce se trateaza aiurea toti politicienii??? Nu le e rusine? Sa fie obligati sa se trateze in Romania, numai astfel se vor indrepta, cat de cat, lucrurile.
        Asta-i BUBA!
    • -17 (41 voturi)    
      PNL ??! (Miercuri, 21 aprilie 2021, 20:27)

      fdaniel [utilizator] i-a raspuns lui Harald2

      Stimabile .... nu vezi pădurea din cauza copacilor.
      Poate că PNL nu colaborează bine cu USR (și câteodată are dreptate) dar piedici și contre o să pună pesede !
      Hai să vedem care e adevărata luptă și problemă!
      • +12 (28 voturi)    
        Succes doamna dar ati inceput prost! (Miercuri, 21 aprilie 2021, 20:33)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

        Vorbiti de reforme intr-un sistem care a facut totul ca acest lucru sa nu se intample. Citu citeste deja noul acord al coalitiei si Constitutia la indemnul miilor de telefoane care i-au descarcat bateria mobilului dupa declaratiile dumneavoastra! ;)
      • 0 (20 voturi)    
        Pe aici pe langa USR-isti mai sunt si PSD-isti (Miercuri, 21 aprilie 2021, 21:33)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

        care baga zanzanie. Tot soiul de oameni cu interese foarte diverse.
        • 0 (8 voturi)    
          Vrei să spui cu în USR sunt pesediști? (Joi, 22 aprilie 2021, 7:55)

          asavreau [utilizator] i-a raspuns lui ty

          Atunci se explică ce a făcut VV.
          • +4 (4 voturi)    
            nu, (Joi, 22 aprilie 2021, 10:18)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

            ameteala. Pe site-ul asta sunt pesedaci ca tine care baga strambe celor care posteaza pro USR.
            • -1 (3 voturi)    
              Tu ești proUSR? (Joi, 22 aprilie 2021, 11:03)

              asavreau [utilizator] i-a raspuns lui nahir

              Mie-mi pare a fi pro PSD. Nu ajuți USRT susținând interese de grup și nu interese naționale. Recunoaște și tu că PSD a susținut interese de grup și susține. Nu sunt de acord că USR face ce făcea și PSD. Sincer vreau ca USR să-și clarifice clar ce vrea și să nu mai pună în față câțiva oameni vremelnic ajunși în funcții, considerându-i veșnici și de neînlocuit. Dovedesc slăbiciune și egoism.
              • -1 (1 vot)    
                partidele politice din lume (Joi, 22 aprilie 2021, 12:10)

                zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

                susțin interese de grup.
                Așa se face politică. Doar prin interese de grup. Asta e regula jocului, așa e organizată societatea umană.
    • +5 (9 voturi)    
      Ministru: "nu am acces la cele două platforme" (Miercuri, 21 aprilie 2021, 23:54)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Harald2

      cum e posibil ca ministrul sa NU aiba acces la aceste date? doar SECU le controleaza
  • -15 (53 voturi)    
    daca (Miercuri, 21 aprilie 2021, 20:14)

    Pacala se intoarce [utilizator]

    daca nu te apuci sa-l lucrezi pe la spate pe Prim Ministru, si te tii de treaba lasand politica la o parte... SIGU vei rezista.
    • -8 (22 voturi)    
      Pai, depinde! (Miercuri, 21 aprilie 2021, 21:03)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui Pacala se intoarce

      Pai, depinde!

      Depinde daca si Cutu a fost platit tot de AstraZeneca... asa nu intra in conflict de interese cu Cutu.

      Daca Cutu a luat spaga de la Pfizer, hm...intra in concurenta directa si nu rezista mult ministrica cea noua.

      PS: Pariu ca se vor schimba articolele despre AstraZeneca si vom afla ca, de fapt, e un vaccin foarte bun...lumea e rea!
    • -1 (17 voturi)    
      Sa stii... (Miercuri, 21 aprilie 2021, 21:58)

      blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui Pacala se intoarce

      ca toti uneltesc impotriva lu Catu, toti vor sa-l sape . (Asa i se parea si lui Stalin, apoi a inceput sa-i secere el pe toti ...).
    • +14 (20 voturi)    
      adica daca nu deranjeaza (Miercuri, 21 aprilie 2021, 22:17)

      yyyxxx1981 [utilizator] i-a raspuns lui Pacala se intoarce

      animale politice care sunt in functii prin n aranjamente sau se ocupa de inlocuirea oamenilor din posturi cu cei fideli? PNL are deja 2 cazuri de rasul curcilor, "animalul politic" de la apele romane si proaspatul deminiosar secretar de stat ce facea manarii la ocolurile silvice.
  • +8 (30 voturi)    
    Niște întrebări (Miercuri, 21 aprilie 2021, 20:23)

    muvis [utilizator]

    As dori sa știu de ce s-a blocat echipa de la ms timp de o săptămână? Că dna ministru Mihăilă ne spune clar ca va continua proiectele începute de VV.

    Și doi, cine e Câtu? Adică știu ca e prim-ministru, dar cine e Câțu?
    • +2 (2 voturi)    
      simplu (Joi, 22 aprilie 2021, 6:50)

      anonim3 [utilizator] i-a raspuns lui muvis

      Din incercarea de a salva cat mai multi din brontozaurii PSD&PNL din sistemul de sanatate. Sa vedem cat din grajdul lui Augias va putea curata doamna Mihaila.
  • -19 (43 voturi)    
    Da, sigur... (Miercuri, 21 aprilie 2021, 20:25)

    Cataleya [utilizator]

    "când am venit la MS, am întrerupt orice relație contractuală cu clinica"
    Intelegem.
    Se ocupa sotul si totul e in ordine si perfect legal.
    Ce aiureala.
    • +21 (41 voturi)    
      . (Miercuri, 21 aprilie 2021, 20:50)

      zigzag [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      E cabinetul lor, afacerea lor de familie. E perfect legal. Crezi ca in tara asta toti sunt cersetori la stat ca tine?
      • +2 (6 voturi)    
        nu (Joi, 22 aprilie 2021, 4:07)

        fanariotu [utilizator] i-a raspuns lui zigzag

        dar si ms si clinica? pute!
        • +1 (3 voturi)    
          :)) (Joi, 22 aprilie 2021, 10:20)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui fanariotu

          :)) :))
          Mai deunazi sugerau unii ca proaspat numita ministru o fi un foarte bun doctor dar nu e bun manager ca nu are experienta in domeniu, uitand ca are impreuna cu sotul ei o clinica.
          Acum o acuzi tacit de interese personale ca pentru ca are clinica. :))
  • +11 (61 voturi)    
    Voiculescu a inchis robinetul... (Miercuri, 21 aprilie 2021, 20:29)

    ciuma.rosie [utilizator]

    ...la furaciunile din sistem. De aia a fost linsat de toate televiziunile in cardasie cu toata pharma nemultumita ca nu mai pot deconta 70-80% din bisnita cu medicamente !
    • -16 (30 voturi)    
      Ai mare dreptate, iata doar 2 exemple: (Miercuri, 21 aprilie 2021, 21:02)

      adi_69 [utilizator] i-a raspuns lui ciuma.rosie

      - personalul de la vaccinare = a incercat Vlad sa nu ii plateasca, dar s-au rasculat dupa 2 luni, niste nemernici
      - bugetul pentru ATI = ce risipa si aici, ce daca au crescut numarul de paturi, nu se puteau descurca cu 65%?. Alta bisnita si aici
      • +5 (7 voturi)    
        Spalat de A3 si RTV ? (Joi, 22 aprilie 2021, 7:34)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui adi_69

        Nu e vorba de bugetul ATI, e vorba de bugetul societatii romane de ATI. Adica uniii care organizau simpozioane. Mai, vorba lui Brancusi : cand am plecat v-am lasat prosti, cand m-am intors , v-am gasit si mai prosti.
      • +1 (1 vot)    
        minti cu o (Joi, 22 aprilie 2021, 10:23)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui adi_69

        nerusinare de nedescris.
        Uite nesimtirea postarii : ''... Vlad a incercat sa nu plateasca...''
        De imbecilismul afirmatiei privind bugetul ATI (de parca ar exista unul separat), bazat pe cosmarurile tale, nici nu are rost sa mai pomenim.
        • +2 (2 voturi)    
          Mai , omul e ignorant (Joi, 22 aprilie 2021, 12:19)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          Aia cu bugetul ATI e rostogolita de Rafila, A3, RTV, stiripesurse.ro. Dar de fapt se refera la un rahat de institut care se ocupa cu simpozioane. Trebuia desfiintat nu sa i se reduca bugetul.
    • -10 (18 voturi)    
      dovezi ceva, ceva plangeri penali - nimic (Miercuri, 21 aprilie 2021, 21:40)

      hopsinoi [utilizator] i-a raspuns lui ciuma.rosie

      Vaicareli fara fond
    • 0 (0 voturi)    
      Un dosar pe la procuratură există? (Joi, 22 aprilie 2021, 11:05)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui ciuma.rosie

      Altfel sunt povești.
  • +30 (44 voturi)    
    prima impresie: foarte buna (Miercuri, 21 aprilie 2021, 20:34)

    c2 [utilizator]

    mi-a placut cum si-a prezentat obiectivele si cum a raspuns la intrebari: scurt si clar, la obiect si fara balbe si poticneli

    sper ca si faptele vor fi pe masura

    ii urez succes!
    • -2 (2 voturi)    
      Daca prima TA impresie a fost buna, nu vei fi (Joi, 22 aprilie 2021, 9:35)

      danduta [utilizator] i-a raspuns lui c2

      dezamagit.
      Deja a zis ca isi va urna seful pe linie de +.
      Cine-i seful?!
      vv.
      Ma felicit a n-spea oara ca n-am votat usr+!
      Numai la sector n-am avut ce face, era fiemea cu gura pe mine si acolo l-am votat pe Mihaila. Dar, am nimerit-o, vazand ce catastrofa mi-era Popescu.
      Nu ca Mihaila ar fi vre-o stea, dar prin comparatie...
      Si vorba aia, rudele nu ti le alegi si nici sectoarele.
      • 0 (2 voturi)    
        cred (Joi, 22 aprilie 2021, 10:25)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui danduta

        ca ai regrete eterne ca nu e veorica presedinte de tara si dragnea prim ministru.
      • 0 (0 voturi)    
        Ba eu cred ca nici la sector (Joi, 22 aprilie 2021, 13:22)

        somesanu [utilizator] i-a raspuns lui danduta

        n-ai votat cum spui :D. Ca altfel nu scriai aiurea numele primarului dupa 6 luni de cand l-ai "ales".
  • +15 (29 voturi)    
    .... (Miercuri, 21 aprilie 2021, 20:43)

    tirolez [utilizator]

    Sper sa fi inteles ceva din tot ce i s-a intamplat lui VV si sa fie convinsa ca de-alde Arafat si Campeanu abia astepta sa ii arunce cartofi fierbinti in brate.
  • -5 (17 voturi)    
    Sper (Miercuri, 21 aprilie 2021, 21:05)

    adi_69 [utilizator]

    sa n-o incurce pandemia..., ca pe Vladut. In rest, daca isi face meseria, are toate sansele sa reuseasca.
  • -10 (16 voturi)    
    au inceput incinerarile, asfixierile, mutarile dup (Miercuri, 21 aprilie 2021, 21:37)

    hopsinoi [utilizator]

    a operatii grele. a mai inceput, accesul neautorizat si cu intentie (de acundere, folosind proxy) a uner sisteme informatice ale statului roman. Au mai inceput comunicatele prin intermediul Facebuci. au mai inceput atacurile la primul ministru (l-au vazut mic de stat si se iau de el, dar asa a fost si Mircea).
  • -5 (15 voturi)    
    Daca acesti politruci (Miercuri, 21 aprilie 2021, 21:42)

    Mihail. [utilizator]

    S-ar ocupa de treburile tarii, cum se ocupa de afacerile lor, n-ar fi rau...
  • +12 (20 voturi)    
    MS de formă (Miercuri, 21 aprilie 2021, 21:43)

    clencix [utilizator]

    Sănătatea e condusă, de fapt, din Ministerul Apărării, din Ministerul de Interne și de Arafat. MS este doar să tragă ponoasele.
    • -1 (1 vot)    
      hehehehehe (Miercuri, 21 aprilie 2021, 23:04)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui clencix

      Si cum se traduce asta intr-un carnat de cifre, svetlana?
  • +17 (27 voturi)    
    Ministrul trebuie sa aiba libertatea de a demite (Miercuri, 21 aprilie 2021, 22:03)

    Ochiana [utilizator]

    Asa cum Primul ministru are libertatea (constitutionala) de a demite Ministrul Sanatatii si acesta trebuie sa aiba libertatea sa-si aleaga si sa demita oamenii cu care lucreaza.
    Nu ca acel domn secretar de stat in MS de care vorbea Voiculescu ca e acolo de pe timpul lui Dragnea.
    Un ministru care vrea sa faca reforma trebuie lasat sa aiba echipa necesara
  • -5 (23 voturi)    
    Hehe (Miercuri, 21 aprilie 2021, 22:09)

    John_Re [utilizator]

    Casele de asigurari, spitalele si medicii sunt sub aceeasi umbrela a MS.

    Dar ei lupta cu coruptia... hehe... buna gluma...
    • +4 (10 voturi)    
      misto logica (Miercuri, 21 aprilie 2021, 22:38)

      murangura [utilizator] i-a raspuns lui John_Re

      deci daca ai casele de asigurari in subordine nu poti lupta cu coruptia.
      wow...
      ai gandit-o mult?
      • +2 (6 voturi)    
        E conflict de interese cat casa, Gigel! (Joi, 22 aprilie 2021, 5:36)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui murangura

        E conflict de interese cat casa, Gigel! Coruptie legalizata...daca tot vorbesti despre coruptie.
    • 0 (0 voturi)    
      majoritatea spitalelor din RO (Joi, 22 aprilie 2021, 12:15)

      zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui John_Re

      sunt sub administrarea autorităților locale, nu a MS.
  • -6 (16 voturi)    
    Dar un barbat nu gaseau? (Miercuri, 21 aprilie 2021, 22:37)

    O_Tannenbaum [utilizator]

    Pentru acest post? Intreb si eu ca un membru al Asociatiei de Lupta impotriva Marginalizarii si Discriminarii Barbatilor Timorati si Sfiosi.
  • -4 (8 voturi)    
    mda (Miercuri, 21 aprilie 2021, 23:07)

    transpenibilus [utilizator]

    Nici nu auzisem pana azi de Moldoveanca.
    Dar daca te uiti la ce clabuci fac postacii #ciumarosie iti dai seama ca femeia nu e doar foarte competenta ci va si destructura Famiglia Sagnatoasa...

    It's simply refreshing.
    • +1 (1 vot)    
      Mihăilă e din Bihor. (Joi, 22 aprilie 2021, 12:16)

      zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

      Mihăilă e din Bihor.
  • -5 (19 voturi)    
    Alta "tanara speranta"... (Miercuri, 21 aprilie 2021, 23:50)

    FortApache [utilizator]

    ...scoasa din pepiniera de epoleti Plus.

    Fara experienta , a stat pe banii si afacerea parintilor.

    Sa-i uram succesuri conform unei clasice in viata :)))
  • +1 (5 voturi)    
    Uita de reforma (Joi, 22 aprilie 2021, 6:20)

    tontu [utilizator]

    Niciodata nu reformezi un sistem aflat in plina criza. VV trebuie uitat. O abordare gen Nelu Tataru ar fi mai potrivita: multa munca de teren si o comunicare eficienta.
    • -1 (1 vot)    
      sper că-ți permiți spitale private (Joi, 22 aprilie 2021, 12:20)

      zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui tontu

      sau ciubuc la stat, și că-ți place să plătești taxe și impozite. Sau poate chiar "lucrezi" la stat, caz în care nu-ți urez chestii prea plăcute... că le ai deja
  • +1 (3 voturi)    
    Cursuri, management si comunicare (Joi, 22 aprilie 2021, 8:18)

    xolv [utilizator]

    da, clar, asta era problema...
  • +1 (3 voturi)    
    O s-o manance sacalii de vie (Joi, 22 aprilie 2021, 8:39)

    EQUANT [utilizator]

    Daca ea e nesigura ca va reusi sa continue reformele, o vor manca sacalii pnl-isti si psd-isti de vie, vor da vina pe ea si daca va ploua de Pasti.
  • -1 (3 voturi)    
    ... (Joi, 22 aprilie 2021, 10:20)

    mahnit [utilizator]

    constat ca postacii USR si PSD sunt cei mai activi si mai numerosi!
    • 0 (0 voturi)    
      constați cu mâhnire (Joi, 22 aprilie 2021, 12:18)

      zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui mahnit

      sau cu bucurie că-ți dă de lucru
  • -1 (3 voturi)    
    ... (Joi, 22 aprilie 2021, 10:20)

    mahnit [utilizator]

    constat ca postacii USR si PSD sunt cei mai activi si mai numerosi!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by