VIDEO Vlad Voiculescu, prima reacție publică după demitere, atac dur la Cîțu: Am crezut că premierul numit de o coaliție nu va folosi forța pe care i-am dat-o pentru rațiuni politice/ Ne-am pomenit cu un premier care își bate joc de munca unei echipe, care și-a permis să o "ievalueze", exact ca Tudorel Toader

de Redactia     HotNews.ro
Vineri, 16 aprilie 2021, 9:18 Actualitate | Esenţial


Vlad Voiculescu
Foto: AGERPRES
Vlad Voiculescu a avut vineri prima sa ieșire publică, la două zile de la demiterea sa de către Florin Cîțu, în care a lansat un atac dur la adresa premierului, despre care a spus că s-a transformat în primul epidemiolog al țării, care și-a bătut joc de munca unei echipe. "Am crezut că premierul nu va folosi forţa pe care i-am dat-o pentru raţiuni care ţin de cariera sa politică. (...) Ne-am pomenit cu un premier care își bate joc de munca unei echipe, care și-a permis să o <<ievalueze>>, exact ca Tudorel Toader", a acuzat Voiculescu. El a vorbit despre un șir de ciocniri de mentalități în cele 113 zile de mandat și despre profunda politizare a întregului sistem, care reacționează atunci când îl deranjezi.

Vlad Voiculescu a susținut vineri o conferință de presă de aproximativ două ore, la grupul USR-PLUS din Camera Deputaților, unde a adus-o și pe dr. Andreea Moldovan, demisă din funcția de secretar de stat odată cu el.



El a acuzat că Florin Cîțu nu a avut "nici măcar o discuție" cu el despre lucrurile pe care pare că i le-a reproșat după ce l-a demis și că "ceea ce a făcut premierul cu echipa din Ministerul Sănătății este o mizerie": "Nu numai inoportun, neetic și politic mizerabil".

Vlad Voiculescu a mai susținut că Florin Cîţu "nu este premierul de care România are nevoie în acest moment" și i-a trasat două teme: să revizuiască metodologia de raportare a deceselor COVID-19, pentru că în realitate numărul morților ar fi mai mare, și să facă o analiză privind situaţia Unifarm, "unde s-a comis cel mai mare jaf al pandemiei".

"Am rămas cu imaginea unor protestare aruncând cu oase în fața Ministerului Sănătății şi strigând după secretarul de stat Andreea Moldovan: <<Fă, nenorocito!>>. Acest lucru se oglindeşte în modul în care a acţionat premierul. Să demiţi un profesionist ca Andreea Moldovan fără cea mai mică discuţie e echivalentul mai elegant al acelui <<Fă, neneorocito!>>", a susținut Voiculescu.

Fostul ministru al Sănătății a acuzat și politizarea profundă a sistemului de sănătate, cu directori de direcții de sănătate publică ce au carnete de partid, și "vulnerabilitățile absolut înfricoșătoare din instituțiile centrale și din teritoriu și neputința coordonării și neputința unui sistem".

El a mai spus că își reproșează doar modul în care a comunicat în acest mandat, neavând ce-și reproșa în privința muncii echipei sale.

Principalele declarații:

Vlad Voiculescu:
  • Vreau să le mulțumesc celor care duc greul, medici, asistente, ambulanțieri. Vreau să mulțumesc și echipei mele. Vreau să mulțumesc în mod deosebit doamnei Andreea Moldovan, un profesionist remarcabil.
Fostul secretar de stat Andreea Moldovan:
  • Am apreciat mult că nu am fost condiționată politic. Pentru mine a fost extrem de important, venind din sistem să știu ce se întâmplă acolo, știind problemele, să încerc să le rezolv.
  • Am regretul că erau niște ordine care trebuiau să iasă mai departe. Mai aveam și testarea în farmacii și alte proiecte, sper să fie continuate, pentru că sunt proiecte bune.
  • (despre ordinul privind carantinarea) S-a discutat in 2 zile succesive ordinul, intr-o companie selectă, inclusiv sefa INSP Adriana Pistol si Raed Arafat, forma a fost agreată de toata lumea. Nu am lucrat de capul meu, a fost o muncă de echipă.

Vlad Voiculescu:
  • 113 zile de mandat și de ciocniri între mentalități. Acesta este și lucrul pentru care am intrat în politică, să schimbăm mentalitățile.
  • M-am gândit mult la ce să vă spun. Mi-e teamă pentru oamenii din țara asta, pentru cei care au nevoie de ajutor, mi-e teamă pentru oamenii buni din sistem, care așteptau o schimbare, pentru cei care au văzut că nu mai e nevoie de argumente pentru a te elimina dacă superi prea tare sistemul.
  • Am găsit vulnerabilități absolut înfricoșătoare la instituțiile centrale și din teritoriu, vorbesc despre neputința coordonării și neputința unui sistem.
  • Sunt vulnerabilități ale unui sistem.
  • Am preluat un sistem medical în colaps.
  • Instituțiile se construiesc cu oameni buni, în timp, cu așezare. Altfel, nu se construiește nimic.
  • Am construit că fiecare minut a trebuit folosit pentru a aduce oameni, pentru a face proiecte.
  • Cred că am greșit în anumite aspecte și cred că atunci când m-am așteptat la decență din partea multor politicieni, din partea unei părți a presei, am greșit.
  • Am crezut că premierul nu va folosi forţa pe care i-am dat-o pentru raţiuni care ţin de cariera sa politică. Cred că România are nevoie de politicieni care să acţioneze în interesul oamenilor şi să facă asta în fiecare zi.
  • Am crezut că am ieșit din epoca epoleților, cred că și aici m-am înșelat.
  • Ne-am pomenit cu un corp de control care a aruncat în spațiul public lucruri neîntâlnite în lumea civilizată. Un guvern, un premier care dă un semnal că dacă vrei să aperi interesul public, dacă vrei transparență trebuie să te temi, pentru că dacă deranjezi pe cine nu trebuie, un sistem de privilegii, atunci sistemul va acționa împotriva ta.
  • Deschiderea școlilor - s-a transformat într-o pasare continuă a vinii la Ministerul Sănătății.
  • Premierul României s-a transformat în primul epidemiolog al țării.
  • E nefiresc ca parteneri de coaliție să folosească accidente sau moduri mai puțin perfecte de a aborda o situație.
  • Responsabilitatea clară pentru evacuarea de la Foișor era în sarcina altcuiva.
  • Lucrurile astea le-am lăsat să treacă și cred că am greșit.
  • Ne-am pomenit cu un premier care își bate joc de munca unei echipe, care și-a permis să o ievalueze, exact ca Tudorel Toader.
  • La fiecare pas, oriunde te uiți în sistemul de sănătate, la fiecare pas găsești oameni puși de un partid sau altul.
  • Majoritatea posturilor de la DSP-uri, din spitale, sunt oameni numiți politic, care răspund comenzilor politice. E cea mai mare problemă a sistemului de sănătate.
  • Nu se poate cu actuala structură din MS să construim spitale. Ce trebuie să construiești e o echipă.
  • Am demarat proiecte pentru centre de arși, am alocat bugete pentru dotarea clinicilor de arși, am asigurat resurse pentru testarea în școli și farmacii, am pregătit OUG pentru creșterea tarifului pentru vaccinarea în cabinetele medicilor de familie.
  • Am eliminat plafonul la norma de hrană din spitale, pentru ca pacienți să nu mai fie înfometați în spitale.
  • Vaccinul antigripal l-am făcut disponibil pentru toată lumea, am reintrodus lista de medicamente esențiale, săptămâna aceasta trebuia aprobată.
  • Am luat măsuri pentru ca medicamente precum Euthyrox să fie din nou disponibile.
  • Am suplimentat paturile la ATI până la 1.687.
  • Am oprit în guvern, în plină criză sanitară, cu cheltuieli fulminante, și banii pentru presă. Nu cred că era oportun să mai prelungim ceva ce s-a întâmplat anul trecut.
  • Vorbeam despre politizare peste tot în sistem. Am avut acum 2 săptămâni evaluarea directorilor din DSP - nivelul profesional al unei părți nu e un lucru cu care să ne mândrim.
  • E nevoie de depolitizare și e nevoie de adevăr și asta a încercat MS. Nici pandemia, nici sănătatea nu pot fi gestionate doar în spitale, dar e responsabilitatea noastră să ne asigurăm că toți indicatorii reflectă realitatea.
  • Avem acum un ministru interimar al Sănătății. O să îl rog pe dl ministru interimar, care ocupă funcția de prim-ministru, să revadă metodologia făcută în guvernarea partidului domniei sale cu privire la raportarea deceselor din spitale COVID. Nu aș vrea să arunc cu numere, pentru că nu am reușit să documentăm.
  • Investigația pe care am început-o arată diferențe fundamentale între ceea ce se raportează și datele reale.
  • A doua problemă - situaţia UNIFARM. Unifarm a primit prin OUG 1,2 miliarde, este una din companiile în pericol de dispariţie ale statului român, e unul din marile jafuri ale pandemiei, cel mai mare, cu siguranţă.
  • Ar fi bine dacă în acest interimat aceste două lucruri ar fi clarificate, mai ales că sunt legate de partidul care îl susţine pe premier.
Întrebări:

Despre decesele raportate
  • Există indicii că există diferențe între decesele raportate, mai puține decese. Vorbim despre o statistică și o metodologie care trebuie schimbată.
Despre ordinul privind carantinarea
  • Ordinul pentru carantinare a fost un pretext. Nu era necesar un aviz CNSU (așa cum a afirmat Florin Cîțu), au fost 2 zile de dezbateri, au fost decizii.
  • Premierul știa despre acest ordin? Ordinul stabilește date precum numărul de paturi libere de ATI, și erau niște recomandări, care nu am văzut să fie combătute de nimeni. Nu a fost altceva decât un pretext.
  • Problemele țării nu se rezolvă politic, ci bazându-ne pe date reale și pe adevăr. Ordinul vorbește exact despre asta - date, adevăr.
  • Există un comitet al cărui președinte este Arafat, dacă cineva trebuie să informeze, acesta trebuia să fie președintele acestui comitet.
Cine este sistemul, pe cine ați supărat?
  • Supărările sunt între cei care au beneficiat de acces privilegiat la vaccinuri. Dacă șeful unei case județene răspunde doar la comenzi politice, atunci cum credeți că va direcționa banii? Nu vorbim despre casa națională de asigurări. Casele județene au independență foarte mare, decid cum se duc banii. Aveți vreo îndoială cât de mică că există inclusiv interese financiare?
  • Cred că există destui oameni în România care să conștientizeze nevoia de schimbare în sănătate - depolitizare și adevăr.
Iese USR-PLUS de la guvernare?
  • E o decizie care nu-mi aparține, s-a exprimat foarte clar legat de premier. Când oferi încredere și dai forță cuiva nu te aștepți să o folosească în afara regulilor și valorilor comune.
Tragediile de la Balș și Babeș:
  • La Balș a fost un accident.
  • La Babeș, cu toată responsabilitatea spun că nu a fost legat de ceva ce putea face MS și nu a făcut.
  • Avem un buget la MS împărțit în toate spitalele, nu vorbim în niciun caz de micșorare.
Ați avut reproșuri din coaliție?
  • Nu am primit niciun reproș din alianță. În general reproșurile din spațiile publice sunt legate de comunicare.
  • Aici discuțiile sunt cum poți face față unui linșaj mediatic de luni de zile.
  • Cu premierul nu am avut nicio discuție despre lucrurile pe care pare că mi le-a reproșat.
  • Am rămas în minte cu imaginea unei protestatare de la Ministerul Sănătății care arunca cu oase în dna dr. Moldovan și striga "fă, nenorocito". Acest lucru se oglindește în felul în care a acționat premierul.
  • Să demiți un medic fără nicio discuție este echivalentul mai elegant al acelui "fă, nenorocito".
  • Nu a existat între mine și premier nici măcar o singură discuție despre ce aș putea face mai bine.
Dvs ce vă reproșați?
  • Sigur, aveam multe lucruri de îmbunătățit. Comunicarea - sigur, putea să arate mai bine să se întâmple în interior și munca colegilor mei.
  • Pare că aș fi putut face o treabă mai bună în a răspunde unor întrebări mai repede, mai ferm.
  • Pare că nu am evaluat cum se cuvine diversele deranjuri produse într-o sferă sau alta a societății, respectiv a unei instituții.
  • Nu am să-mi reproșez lucruri care țin de fapte, de munca mea și a colegilor. 4 luni s-a muncit bine, cu rost, pe baze corecte.
  • Nu putem să avem petreceri în București, pe Valea Prahovei și să ne uităm doar la spitale, de ce nu avem paturi.
  • M-am mirat să aflu de la TV că premierul vorbește despre un target pe sănătate fără să avem măcar o comunicare sumară.
  • Am venit după un an de guvernare liberală și unele lucruri nu reflectau situația reală - calcularea incidenței, metodologie atunci când ne uităm la decese. Sunt lucruri care trebuie ajustate și a fost o provocare să le ajustăm fără să acuzi sau să strârnești reacții.
  • Lucrurile trebuie corectate, deciziile trebuie bazate pe date reale și pe adevăr.
  • Una din prioritățile noastre a fost să comparăm cifrele, cred că putem avea încredere în trenduri.
  • Dacă lipsa mea din peisaj scade nivelul de nervozitate și de politizare atunci e un lucru bun.
De ce ați ieșit din minister pe ușa din spate, în ziua demiterii?
  • Care este relevanţa pe care uşă am ieşit eu din minister?
  • Sunt în faţa dumneavoastră şi o să fiu şi de acum în faţa dumneavoastră de câte ori sănătatea îmi va permite, timpul îmi vă permite. Nu e nimic de ascuns, apropo de munca mea din minister.
  • N-o să ascund faptul că a fost un moment greu pentru mine. Nu o să ascund lucrul acesta. A fost un moment greu şi nu am vrut să vorbesc despre asta, în condiţiile în care în faţa ministerului aveam ceea ce aveam.
  • Abia a doua zi am avut puterea să mă uit la imaginile cu doamna doctor Moldovan.
  • Dumneavoastră vi se pare în regulă ce s-a întâmplat? Vi se pare în regulă ca oameni care nu au furat, nu există nici cea mai mică suspiciune că eu sau oricare din echipa mea ar fi avut un interes privat, că ar fi făcut ceva lamentabil, ceva detestabil, să fie tratat în felul ăsta?
  • Credeţi că oamenii de care avem nevoie în instituţiile publice, credeţi că e uşor să îi atragem, dacă sunt trataţi în felul ăsta, inclusiv de către partea presei?
  • Ce era aşa senzaţional la o doamnă doctor care iese din minister şi se urcă în maşină? Vi s-a părut firesc? Dacă ar fi mama dumneavoastră, sora dumneavoastră, vi s-ar părea în regulă lucrurile acestea? (...)
  • Din punctul meu de vedere, Florin Cîțu nu e premierul de care România are nevoie în acest moment, și prin felul în care înțelege să ia decizii.
Ce partide conduc interesele din sănătate?
  • Toate partidele care au fost la conducere. Poți număra pe degete șefii de DSP-ruri fără carnet de partid.
  • Lucrurile nu se vor schimba dacă următorul ministru nu va fi sprijinit să depolitizeze sistemul.
V-a învins sistemul? Haideți să nu luăm citate vechi
(....)
  • Premierul nu mai are susținerea USR-PLUS și o reacție firească, pentru modul în care a acționat - fără nicio discuție.
(...)
  • Ceea ce a făcut Florin Cîțu cu această echipă din Ministerul Sănătății este o mizerie. Nu numai inoportun, neetic și politic mizerabil.
---------------------
La mai puțin de patru luni de la instalarea Guvernului Cîțu, coaliția de guvernare trece prin prima criză majoră, declanșată de decizia premierului de a-l demite pe ministrul Sănătății, Vlad Voiculescu. Decizia a fost luată miercuri, cu acordul președintelui Klaus Iohannis, la două zile după ce coaliția hotărâse ca Voiculescu să rămână în funcție.

USR-PLUS îl acuză pe Cîțu că "a făcut jocul celor care frânează de trei luni reformele din programul de guvernare" și cere o ședință de urgență a Coaliției pentru a discuta retragerea sprijinului politic pentru premier. De partea cealaltă, PNL spune că nu se pune problema ca Florin Cîțu să plece. UDMR, prin vocea lui Kelemen Hunor, a anunțat că îl susține pe premier și-i respectă decizia de a-l demite pe Vlad Voiculescu.

Joi, premierul a refuzat sistematic să răspundă sau a ocolit răspunsurile la întrebările jurnaliștilor legate de o eventuală demisie a sa, cerută de USR-PLUS, a susținut că alianța de guvernare funcționează și s-a declarat "surprins de abordarea" USR-PLUS, care l-a acuzat că l-a demis pe Vlad Voiculescu fără să se consulte cu ei.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















37077 vizualizari

  • -35 (121 voturi)    
    inca un pic de scandal (Vineri, 16 aprilie 2021, 9:43)

    tahomir [utilizator]

    ce altceva poate sa faca dl VV? Mai baga batul prin gard, mai da o copita, o baga pe aia cu mafia cu care lupta dar doar din gura,evita sa spuna de ce nu a crescut nr de paturi la ATI samd. O nulitate, bine ca l-au eliminat.
    • +42 (68 voturi)    
      Pisica trebuie ruptă (Vineri, 16 aprilie 2021, 10:30)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

      Nu putem să ne bălăcărim in aceași mizerie morala la nesfârșit, sa spunem una și să facem alta.
      Practic sa vorbim despre meritocrației și pe la spate să păstrăm privilegiile unei mafii.
      • +8 (20 voturi)    
        Trebuie ambitie si perseverenta (Vineri, 16 aprilie 2021, 10:48)

        relax4 [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        Trebuie efort continuu chiar si cand pare ca nu avansezi intr-un moment.

        Hai sa construim si sa corectam pas cu pas. Daca vrei sa schimbi forma sticlei deodata o spargi. Daca o incalzesti treptat, reusesti.
        • +6 (18 voturi)    
          Și crezi că dacă faci compromisuri (Vineri, 16 aprilie 2021, 12:43)

          galeo [utilizator] i-a raspuns lui relax4

          Acceptând mizeriile sistemului ticăloșit, rezolvi ceva?
          Din contra, devii parte din sistemul mafiot.
          • +7 (9 voturi)    
            Prefer munca si rezultate lamentarilor inutile (Vineri, 16 aprilie 2021, 13:37)

            relax4 [utilizator] i-a raspuns lui galeo

            Chiar sunt de acord ca e nedrept. Dar stii cate nedreptati de astea sunt la privat chair si multinationale? Cum ajung manageri angajatii mediocri?

            Si sincer dupa mine nici Vlad nu a abordat cu intentie probleme importante. De ex. Preferam sa integreze sistemele informatice si sa nu mi se mai ceara la spital adeverinta de la firma ca platesc contributia la sanatate, doar sa ma prezint cu cardul de sanatate si sa se verifice de spital online. In locul publicarii in presa ca sunt cateva mii de nesimtiti care s-au vaccinat inainte.

            Prima reducea timpul de asteptare la servicii medicale pentru milioane de asigurati, a doua doar a generat in scandal si maine tot dupa adeverinta aia alearga toti romanii inainte sa mearga la in spital.

            Deci la treaba si rezolvati probleme concrete, nu dileme inutile.
            • +3 (7 voturi)    
              Munca, munca, dar sa stim si noi! (Vineri, 16 aprilie 2021, 15:34)

              john-doe [utilizator] i-a raspuns lui relax4

              De cand ministrul Sanatatii integreaza sisteme informatice? si in ce anume sa le integreze, in nimicul informatic din Romania?
              ANAF gestioneaza platile CNAS si ANAF nu se integreaza cu nimeni, nici macar 2 ghisee unul langa altul!
              • 0 (0 voturi)    
                Pai si CNAS nu primeste evidenta platilor? (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 9:33)

                relax4 [utilizator] i-a raspuns lui john-doe

                Eu cred ca CNAS primeste de la ANAF cine a platit contributia la sanatate ca sa stie cati bani cheltuie.

                Si atunci e o idee super ca CNAS sa faca disponibil intr-un portal intern pentru fiecare card de sanatate ce contributii s-au platit si sa nu mai ceara adeverinte inutile de la milioane de romani bolnavi. Pentru asta merita sa se lupte mai mult decat publicare X sau y care e ok, dar nu inseamna nimic concret si oricum stim si noi ca se fura. Masuri concrete cu imbunatatiri palpabile vrem.
      • -19 (71 voturi)    
        Voiculescu are o excelenta opinie despre el insusi (Vineri, 16 aprilie 2021, 11:07)

        animatron [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        E un complex de "superioritate" de care sufera multi useristi si "plusisti", aroganta si dispretul pe care le arata public fata de altii sunt deja binecunoscute.

        Oricine pare sa fie de vina mai putin dl Voiculescu, dumnealui nu are nimic sa isi reproseze in felul in care a gestionat comunicarea politica si tehnica, in care si-a verificat sau nu informatiile, in care a organizat munca celor din minister, in care a propus solutii coordonate sau nu cu alte institutii, etc.

        Observ insulta adusa milioanelor de romani care se exprima in "grai moldovenesc", cu acel "i" moale pus in fata unor cuvinte.

        Dl Voiculescu se dovedeste inca o data foarte stangaci in comunicare, pt ca a aminti de dl Toader acum e nepotrivit tinand cont de problemele dlui ministru Stelian Ion cu CSM-ul (asa cum le avea si Toader) si de faptul ca in ciuda amenintarilor dl Toader nu are nici un proces, USR-PLUS nu a gasit pana acum nimic legal contra lui Toader !

        Dl Voiculescu "sparge" usi deschise, pt ca stim cu totii ca exista mafii in Sanatate si gramezi de corupti si incompetenti prin ministere, nu e nevoie de dl Voiculescu sa o spuna.

        Nevoie este de actiune eficienta care sa capete sustinere populara, care sa intruneasca adeziunea electorilor si a partenerilor de coalitie.

        Nu a fost cazul, dl Voiculescu nu a reusit asa ceva si a-l sprijini "pana la capat" e o eroare strategica USR-PLUS care arata oricui cat de departe poate merge aceasta miscare in incapatanari inutile, sterile si cat de dificila e pentru orice partener colaborarea cu useristii.

        USR e obligata sa ramana la guvernare, altfel pierde la toate capitolele.

        Sa propuna un alt ministru al Sanatatii si sa arate rezultate, nu comunicate pe Facebook.
        • -5 (19 voturi)    
          Convalescentul Covid19 (Vineri, 16 aprilie 2021, 12:05)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui animatron

          A fost, este ignorat de oamenii lui VV
          Centrala telefonica a Ministerului este inactiva
          Raspuns la e mail uri ( cu send reciept) nema

          Dupa Razboi VV viteaz se arata
        • +3 (21 voturi)    
          pare sa fie altfel (Vineri, 16 aprilie 2021, 12:52)

          utilizator_ [utilizator] i-a raspuns lui animatron

          voiculescu a acceptat ( tacit) un anumit comportament din partea partenerilor de coalitie.nu a reactionat cand trebuia.

          este evident ca usr-plus nu se pricep la politica asa cum se pricep cei din psd, pnl ( cu fostul pdl).
          dar invata in fiecare zi cum sa se poarte cu cei care au adus tara in halul asta si care fac politica de zeci de ani.

          ar fi o prostie imensa sa continue coalitia cu actualul prim ministru si sa mearga inainte cu numirea unui nou ministru la sanatate. ce este mai rau? sa fii partas la coruptia existenta sau sa lupti?

          pnl este cel care a gresit , prin primul ministru si prin seful partidului, stie el de ce.
          nu demiti un ministru fara argumente , lipsa de comunicare nu e motiv de demitere, cand l-ai pus ministru nu stiai cum comunica? ce e asta? incerci sa impui puterea cu forta , sa arati cine e mai tare?

          usr-plus nu pierde nimic daca nu accepta compromisuri de genul celor impuse de catre actualul prim ministru si implicit de catre pnl.

          cat despre coruptia din sanatate , este cea mai puternica si mai abjecta forma de coruptie din tara asta pentru ca imbraca diferite forme si colcaie in voie pe miliarde de euro fara sa fie deranjata, incepind cu mediul universitar,continuand cu toate agentiile, case de sanatate, directiile de orice fel, institutii si institute,spitale si evident absolut tot ce inseamna contracte platite de catre minister.
          cu girul tuturor celor care ar fi trebuit sa pazeasca sa nu se intample asta, dar care , vai, nu mai pot actiona din moment ce au fost partasi ( inclusiv prin inactiune) si aici ma refer inclusiv la prevenire.


          cine are alta parere, sa mearga intr-un spital de stat sa vada cum si ce se intampla, dupa care sa vedem cum stam cu miscatul aerului pe usi deschise care ar fi trebuit sa fie inchise.
        • +5 (19 voturi)    
          Nu am văzut asta (Vineri, 16 aprilie 2021, 13:03)

          galeo [utilizator] i-a raspuns lui animatron

          Mi se pare un tip foarte modest care nu are obiceiul sa arate cu degetul către alții.

          De asemenea nu se consideră perfect, la conferința de presă de mai devreme nu a evitat întrebarea jurnaliștilor dacă își reproșează ceva, a fost sincer și a spus că nu a comunicat destul de bine și nu a fost destul de hotărât.

          Comparați asta cu stilul "altă întrebare" a lui Catu de ieri .
        • +4 (6 voturi)    
          Se crede ce nu este. (Vineri, 16 aprilie 2021, 15:03)

          asavreau [utilizator] i-a raspuns lui animatron

          V.Voiculescu.
    • +18 (34 voturi)    
      Merita mai mult timp dar acum e timpul sa muncim (Vineri, 16 aprilie 2021, 10:32)

      relax4 [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

      Cred ca putea sa aleaga mai bine prioritatile sa para mai stapan pe situatie dar cu siguranta e un domeniu complicat si faces lucruri bune pe termen mediu si lung. Si vaccinarea a fost organizata bine.

      Dar, acum e momentul sa ne ridicam si sa ne apucam de treaba si cu mai multa dorinta. Cei care spun ca USR sa-si is jucariile sunt copii si nu inteleg ca au datoria sa continue si sa faca lucruri concrete. Au example la Ministerul Transporturilor, Garda de Media, Primaria Sector 1, 2.
      • +2 (4 voturi)    
        Adevarat dar nu suficient! (Vineri, 16 aprilie 2021, 15:40)

        john-doe [utilizator] i-a raspuns lui relax4

        Trebuie sa muncim, dar nu in stilul IMGB, cu gandirea lasata la o parte, in stilul binecunoscut al tovarasului Stahanov! Altfel muncim ca prostii in continuare pentru a servi pe cei care ne conduc de 30 de ani! Lozincile astea cu sa muncim s-au invechit de 100 de ani de la aparitie! E timpul sa mai si gandim!
    • -27 (47 voturi)    
      g8 (Vineri, 16 aprilie 2021, 11:08)

      cartofiprajiti [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

      ati inebunit cu ta/mpitul asta de vlad???!!! securisti useristi pe toata masmedia numai pe asta il pupa ...jalnic si gretos
      • +11 (23 voturi)    
        Cum sa fie useristii securisti (Vineri, 16 aprilie 2021, 11:48)

        krysme [utilizator] i-a raspuns lui cartofiprajiti

        Gandesti inainte sa vorbesti?

        Cati psd-isti si nu numai chiar au lucrat cu Securitatea ? Mult mai multi ca in usr, cam greu sa fi securist cand inca esti in scutece.

        Apoi, cati psd-sti si nu numai chiar au diplome de la academia sri ? Adica diplome reale, masterate si doctorate ? �� raspuns: ffff multi. Fa o simpla cautare pe google politicieni academia sri

        Mai batem campii dar sa fie si logice aberatiile, sa le poata crede omul �� nu sa le poti desfiinta cu 10 sec de cautari pe google
        • -4 (12 voturi)    
          kox (Vineri, 16 aprilie 2021, 13:01)

          cartofiprajiti [utilizator] i-a raspuns lui krysme

          off cu prosti care nu au scoala (daca aveau scoala ,gandeau )..baaaa cauta si vezi ca toti din guvern sunt fii de securisti...
          • +3 (7 voturi)    
            Lol (Vineri, 16 aprilie 2021, 14:40)

            krysme [utilizator] i-a raspuns lui cartofiprajiti

            Tocmai, ca am scoala si ghinion dar mai si gandesc din cand in cand ��

            Inca o data cati securisti cu diplome sunt si au fost in psd si intoate celelalte partide. Unii inca actualmente in parlament . In actualul guvern sunt o mana de useristi . 5 USR si 1 de la plus. Vv deja nu mai e in guvern.
            Daca ne poti explica in ce masura sunt ei securisti cu acte in regula sau copii de securisti.

            D.Barna - da,prea suspect omul, prea calm, prea linistit, nu urla ca sosoaca si nu se da in stamba ca simion. Clar e ceva grupare militara ultra secreta in spatele lui .

            C. Teleman - uite, asta chiar e batraior asa...chiar avea timp sa lucreze cu securitatea, chiar mai mult decat Barna care nici el nu e un adolescent. Sincer,il suspectez putin.

            C.Nasui - aici e pe principiul fam Nasui spune ca a fost haituita de securitate, psd-istii spun ca a fost securitatea �� Lasa-ma sa ma indoiesc de pesedisti totusi.

            C.Ghinea - la o prima verficare a vrut sa obtina niste sprijin SIE pt o carte/cercetare? Si nu a primit. Halal securist . Evz zice ca ong-ul lui e finantat de soros deci cum e ? Si securist si sorosist? Interesant.

            Stelian Ion - hoooaaaa maica-sa lucra la ICRAL, huo securista.

            C.Drula - pe asta sigur l-a prins revolutia in timp ce idi dadea in gat colegii de clasa ca cumpara guma de la chioscuri amplasate ilegal


            In fine lasand gluma la o parte cuvantul securist si-a pierdut valoare. E aruncat aiurea in tramvai. Nu-i mai spui unui om ca nu esti de acord cu el sau ca nu esti de acord cu actiunile lui. Spui doar ca e securist si gata.
        • 0 (4 voturi)    
          atentie!! (Vineri, 16 aprilie 2021, 17:10)

          shurehand [utilizator] i-a raspuns lui krysme

          securistii nu trimit copiii la facultati, master si doctorate in Romania, poti sa verifici si asta, asa cum zici pe google(ex, ministrul Nasiu)
    • -7 (41 voturi)    
      VV e omul politic gata sa rupa aliante (Vineri, 16 aprilie 2021, 11:11)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

      Putea sa taca. Nu e singurul acolo care poate schimba lucrurile.
      • -11 (21 voturi)    
        >>>>> (Vineri, 16 aprilie 2021, 11:37)

        chhe [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

        Ciolos si gasca lui au asus la guvernare PSD pe cai mari in 2016 si sunt pe cale sa o faca din nou. Julien, du-te cu Micron la o bere si lasa-ne!
      • +18 (22 voturi)    
        De ce sa taca? (Vineri, 16 aprilie 2021, 11:50)

        krysme [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

        Sa spuna tot.

        Eu vreau sa svoatem o data pentru totdeauna gunoiul de sub covorul ala frumos si pufos ��

        O sa ramanem o tara (sub) mediocra atata timp cat nu scoatem gunoiul la suprafata
        Nu poti incepe curatenia daca te prefaci ca nu exista gunoi.
        • 0 (14 voturi)    
          sa spuna (Vineri, 16 aprilie 2021, 11:58)

          Watcherss [utilizator] i-a raspuns lui krysme

          dar sa aduca si dovezi. altfel sunt doar vaicarelile unui copil rasfatat care a ramas fara jucari favorita
        • -1 (9 voturi)    
          Sa spuna, PNL-ul miroase (Vineri, 16 aprilie 2021, 12:30)

          Caligula [utilizator] i-a raspuns lui krysme

          Si daca vrea ajutor, sa se alieze cu aurolacii si psedeii. Ca la asta se poate ajunge.
      • +4 (12 voturi)    
        De ce sa tacă? (Vineri, 16 aprilie 2021, 13:05)

        galeo [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

        Nu v-ați cu saturat sa lăsați capul plecat mereu, iar șeful să aibă întotdeauna dreptate?
        Hai sa nu mai țin noi românii oi docile și să ne lăsăm călcați în picioare de niste speciali.
    • -2 (14 voturi)    
      Hai Vlad, arată-ți caracterul infect. (Vineri, 16 aprilie 2021, 15:02)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

      Dacă ar fi deștept V. Voiculescu ar prezenta situația sec, cu date și concluzii ce pot fi dovedite. V. Voiculescu a intrat într-un război cu mahalagisme, insulte și alte mizerii, dovedind că nu-i om care să poată lucra în echipă. V.Voiculescu a alegat după funcție, dar a dovedit că nu era pregătit să o fructifice, tot ce a făcut a fost improvizație și râcă cu consecințe negative asupra guvernării.
  • -31 (85 voturi)    
    .... (Vineri, 16 aprilie 2021, 9:45)

    Casalot [utilizator]

    "Mi-e teamă pentru oamenii din țara asta, pentru oamenii buni din sistem"... Hai sictir, majoritatea oamenilor din sistem nu te plac. Inseamna ca ei nu sunt buni? O dai acum in penibil.
    • +17 (43 voturi)    
      mda (Vineri, 16 aprilie 2021, 10:44)

      SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui Casalot

      sictir tu ma...

      ca oamenii buni nu sunt in sistem

      doar leprele si neamurile lor sunt in sistem...
    • +11 (17 voturi)    
      Da, da! (Vineri, 16 aprilie 2021, 11:01)

      ElHobolan [utilizator] i-a raspuns lui Casalot

      Majoritatea oamenilor din sistem nu sunt buni (în sensul ca nu sunt profesionisti, unii dintre ei pot fi totusi buni ... la suflet). “Tānticile” au rāmas si ocupā locul altora care ar putea misca lucrurile într-o directie corectā, în beneficiul pacientilor, nu în beneficiul mafiilor si a grupārilor de partid.

      Desigur, existā si bine intentionati dar prosti, precum si tot felul de amante, sotii, rude si cumostinte a cāror competente n-au nici o legāturā cu ceea ce în mod corect ar trebui sā facā.
      • +4 (4 voturi)    
        Sistemul scoate specimene (Vineri, 16 aprilie 2021, 11:55)

        krysme [utilizator] i-a raspuns lui ElHobolan

        Gen Flavia Grosan si Adina Alberts sau ala de la Oncogen.

        Si multi altii ca ei. Ei chiar sunt ok in comparatie cu monstrii sacrii asa zis somitati care au nenorocit tot pe-atatea vieti pe cat au salvat :(
  • -19 (55 voturi)    
    Bugs bunny (Vineri, 16 aprilie 2021, 9:49)

    heraasku [utilizator]

    Cine i.a dat puterea? Plus????? :-)))))))))))
    :-)))))))))))) ba, voii ați uitat câte voturi ați luat?
    • +6 (12 voturi)    
      daca scazi numarul (Vineri, 16 aprilie 2021, 10:58)

      Captain Obvious [utilizator] i-a raspuns lui heraasku

      de membri de partid din psd si pnl care au votat psd si nl s-ar putea sa ai surprize
  • -18 (46 voturi)    
    Gata cu tam-tam-ul (Vineri, 16 aprilie 2021, 9:50)

    DanBruma [utilizator]

    Acum trebuie mers mai departe. Si anume numit de USR-PLUS un alt ministru la sanatate care sa inceapa cu reforma. Primele cuvinte din programul de guvernare al guvernului Cîtu sint urmatoarele : Sistemul nostru de sănătate din România trebuie să asigure servicii de sănătate la standarde europene pentru fiecare român. Astfel, Guvernul va demara și implementa atât de necesara reformă a sistemului de sănătate care să conducă la îmbunătățirea spe ranțe i de viață a românilor, la creșterea calității vieții și la îmbunătățirea accesului pacienților la un sistem public de sănătate, modern si eficient. Deci la treaba.
    • +16 (38 voturi)    
      Și să lucreze (Vineri, 16 aprilie 2021, 10:31)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui DanBruma

      Cu sistemul asta ticăloșit că și când nimic sa nu se fi întâmplat?
      Nu merge așa.
      • -14 (42 voturi)    
        Ce s-a intamplat? (Vineri, 16 aprilie 2021, 10:43)

        DanBruma [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        A fost demis un ministru care nu avea rezultatele scontate. Simplu si constitutional ! Acum la treaba. Adica la facut reforma. Care o data facuta, printre altele, va desticalosi sistemul. Ca de aia se numeste reforma.
        • +16 (28 voturi)    
          Care rezultate scontate ?! (Vineri, 16 aprilie 2021, 11:00)

          Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui DanBruma

          Sa continue porcaria politizarii sistemului de sanatate ? Sa le dea voie sa fure incontinuare ?
        • +12 (24 voturi)    
          ce rezultate (Vineri, 16 aprilie 2021, 11:19)

          justin [utilizator] i-a raspuns lui DanBruma

          Care sunt rezultatele "scontate" la care te asteptai tu, o panarama? Sa ascunda in continuare mizeria sub pres? Sa evite sa ia masuri dure, bazate pe fapte, date si realitate, de frica ca se pierde capital politic?

          De aia zice ca i-e frica pentru oamenii din Romania. Pentru ca nenea Catu va lua decizii bune pentru el si pentru impresia opiniei publice. Nu pentru sanatatea si viata oamenilor.

          Ce reforma mai panarama? Cum a incercat sa schimbe ceva, fie chiar si schimbarea calcului ratei de incidenta cum i-a sarit lumea in cap ca nu da bine la public. Cu astia sa faci reforma? Penibil
          • +4 (8 voturi)    
            Publicului ii place sa fie mintit (Vineri, 16 aprilie 2021, 12:18)

            krysme [utilizator] i-a raspuns lui justin

            De-aia vezi si idioti care nu inteleg diferenta dintre un ordin despre cum sa urmaresti evolutia unei boli/pandemii si eventual sa o si opresti. Si o lege prin care eliberezi magioti. Vezi mai sus ala cu "noaptea ca hotii". Chiar si atunci cand cu hotii, mare parte din public dormea linistit chiar si dupa ce se aflase toata treaba ca sigur era spre binele lor sa fie eliberati o gramada de puscariasi cu mukt inainte de termen si nu doar atat masuri prin care erau sterse pedepsele altira,nu mirosea a dedicatie deloc,era pt binele poporului ��

            Cumva fara legatura prea mare imi amintesc de una care zicea ca fi-su a furat de foame si merita sa iasa mai devreme. Si te gandeai ca a furat un portofel,o paine , un kg de cartofi. Dar nu, de foame furase o masina. Cam asta e nivelul publicului la toleranta la mizerii si gunoi.

            Cum ni se arata gunoiul cum il spanzuram pe ala care arata gunoiul . Toata energia e indreptata spre asta. Deloc spre a rezolva problemele respective . Ba chiar gasim scuze pt gunoi.
          • -1 (7 voturi)    
            ciudat (Vineri, 16 aprilie 2021, 12:26)

            Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui justin

            eu daca jignesc pe cineva in comentarii ,mi se blocheaza comentariul. HN...WTF ?
            cat despre tine..daca doar asa stii sa-ti kimpui punctul de vedere...chiar nu inteleg cum esti sustinator usr.
            II e frica doar de imaginea de demis incompetent si pierderea functiei. A fost un ministru al sanatatii slab,ca va place,ca nu va place.
        • +4 (4 voturi)    
          Ce reforma pot face (Vineri, 16 aprilie 2021, 13:07)

          galeo [utilizator] i-a raspuns lui DanBruma

          Niste oameni care apără sistemul ticăloșit și speciali din sistem?
          O forma fără fond
      • +1 (15 voturi)    
        tre sa fiti disperati rau (Vineri, 16 aprilie 2021, 12:22)

        Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        voi toti astia care vedeti salvarea tarii un usr ,sau in alt partid politic.Doar prin colaborarea intre partide se poate.Intr-o alianta exista ,si acolo majoritati. Ei,in asta usr plus e in minoritate. Majoritatea decide si majoritatea l-a vrut plecat pe voiculescu. Simplu.Alte comentarii sunt chiar degeaba.
        Ce era daca a doua zi usr plus deja venea cu numirea la sanatate si se termina tot balciul ala?
        ce tot bociti atat ca vai usr era salvarea usr ne scapa de mafia din sanatate.
        Pai,la sanatate vine tot cineva de la usr plus. Vreti sa spuneti ca voiculescu asta e singurul competent si onorabil din toata alianta usr-plus?
        cine urmeaza ,poate continua 'lupta'.,nu ?
        Tineti de voiculescu asta mai ceva ca de un Mesia
        • +3 (3 voturi)    
          Doctor cumva? :) (Vineri, 16 aprilie 2021, 15:15)

          justin [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

          Ca sunt destui care nu vor sa fie deranjati de la micile atentii, de la racolatul de pacienti pentru cabinetele private.

          Disperarea e ca ne dam seama ca e imposibil sa luptam cu sistemul. Daca unul ca Vlad incearca sa faca ceva, va fi dat jos instant. Ce reforma vrei? Sau poate nu vrei...
        • +3 (3 voturi)    
          Majoritatea decide zici! (Vineri, 16 aprilie 2021, 15:45)

          john-doe [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

          Fara USR nu exista majoritatea aia si decide PSD!
    • +12 (32 voturi)    
      unul care sa nu deranjeze sistemul (Vineri, 16 aprilie 2021, 10:42)

      georgebb [utilizator] i-a raspuns lui DanBruma

      da.. Citu a dat semnalul: "aduceti alt ochelarist care sa nu deranjeze teava de bani".
      Oha reforma. Bucurati-va romani, nu aveti nevoie de spitale, voi vreti circ.
      • -3 (7 voturi)    
        Sistemul... (Vineri, 16 aprilie 2021, 13:15)

        FortApache [utilizator] i-a raspuns lui georgebb

        ...trebuie sa functioneze. Cand incerci sa formezi pe sub masa propriul tau "sistem" crezi ca te va aplauda cineva!?!?! :))) Nu merge daca nu ai sustinere...
  • +35 (81 voturi)    
    Din nefericire... (Vineri, 16 aprilie 2021, 9:51)

    Tutea [utilizator]

    ... premierul României nu a găsit de cuviință să-și ceară public scuze pentru modul abject în care a fost tratată, la plecarea din Ministerul Sănătății, doamna dr. Andreea Moldovan, de centuristele Lovin și Cerva. Ce se înțelege? Că împărtășește aceleași păreri, că nu are nimic împotriva unei astfel de atitudini de Ferentari. Impardonabil, domnule Florin Cîțu!. Bărbătește vorbind, dacă tratamentul aplicat domnului Vlad Voiculescu este oarecum de înțeles într-o lume a bărbaților, în cazul doamnei doctor este reprobabil. Ce am înțeles toți cei care mai avem un dram de decență? Că PNL, că Florin Cîțu, că echipa de conducere a acestui partid nu are niciun regret pentru grobianismele celor două ipochimene. Că se solidarizează cu acestea. Și toate s-au întâmplat sub ochii impasibili ai personalului Jandarmeriei Române. Cam aici suntem. Cam acesta este PNL, dincolo de sloganuri și declarații politice pompoase.
    • -14 (38 voturi)    
      Asta nu e treaba de prim ministru (Vineri, 16 aprilie 2021, 10:40)

      DanBruma [utilizator] i-a raspuns lui Tutea

      Andreea Moldovan nu are decat sa faca plangere penala daca s-a simtit lezata.
      • +13 (27 voturi)    
        Hai domnule, ca ai atitudine de psd-ist (Vineri, 16 aprilie 2021, 11:01)

        Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui DanBruma

        Se vede de ce v-ati inteles asa bine pnl cu psd.
    • -7 (15 voturi)    
      Ce treaba are? (Vineri, 16 aprilie 2021, 11:18)

      RazC [utilizator] i-a raspuns lui Tutea

      Cele 2 persoane nici macar nu cred ca sunt in PNL...si ce treaba are Catu cu ele? Dupa logica asta trebuia si Barna sa isi ofere scuzele, si Ciolos, si tu si toata Romania.
  • -20 (50 voturi)    
    Noaptea ca hotii, publicati in Monitorul oficial (Vineri, 16 aprilie 2021, 9:52)

    xolv [utilizator]

    hai #rezistati cu trotinetele in Paita Victoriei !!
    • +5 (7 voturi)    
      Despre ce vb (Vineri, 16 aprilie 2021, 11:59)

      krysme [utilizator] i-a raspuns lui xolv

      Ce legatura e intre un ordin prin care iei in calcul nr de teste de ex (ti se pare normal ca un judet sa zica ca e Covid free dar sa aiba doar 20 de teste ?) In analuza necesitatii unor masuri de sanatate publica Si o lege prin care scoti mii de puscariasi si stergi cu buretele pedepsele altora ��

      Niste diferente �� in ambele cazuri USR and fans erau the good guys iar psd and fans acum si aur erau personajele negative.
  • -17 (49 voturi)    
    Pe langa ... (Vineri, 16 aprilie 2021, 9:53)

    Gigi Kent [utilizator]

    Pe langa faptul ca reuseste sa vorbeasca mult si sa nu comunice nimic mai constat o problema. Incapacitatea de a accepta, de a-si asuma fie si cea mai mica greseala. Uite aia cu masca. "Da dom'le am fost un tampit ca apaream in fata natiunii fara masca in timp ce pe amaratii aia (de care declarativ ii pasa foate mult) sunt amendati pe strada ca nu poarta masca. Eu, ca ministru al sanatatii trebuia sa dorm cu masca." Macar atat. Nimic frate. E greu cu astia care se considera infailibi si darul lui Dumnezeu pentru umanitate.

    La ce se pricepe foarte bine sunt petardele, fitilele si alte aiureli. Pai "epoleti", pai "premierul cu ratiuni politice", "superi prea tare sistemul", "decenta presei". Pai te intreaba presa ceva. Ceva ce in mod normal sigur stiai si le zici ziaristilor ca e un neadevar. Apoi iti citesc din ordinul de ministru si bagi coada intre-picioare. Hai sa fim seriosi. Nu asteptai decenta din partea presei (mult prea decenta de altfel) asteptai ca presa sa te pupe in dos si sa te ridice in slavi (nu imi este clar pentru ce, probabil pentru documentarele propagandistice ajunse chiar si la Oscar).

    Cred ca in cadrul domnului Voiculescu se aplica vorba aia "baiat bun, dar nu a avut noroc, saracu!"
  • -9 (55 voturi)    
    penibil, a ramas copil rasfatat (Vineri, 16 aprilie 2021, 9:55)

    PrivireCritica [utilizator]

    nici o asumare a raspunderii, nici o recunoastere a erorilor, a lipsei de disciplina. Nici o sansa pentru un post in viata reala, fara proptele. Ce firma serioasa te-ar angaja cand tu nu respecti ierarhia din firma, regulamentul de functionare, crezi ca esti cel mai bun desi ca manager esti lamentabil? Viata reala nu e pe facebook? Go IRL Vladutz! Grow up!
  • -18 (50 voturi)    
    Nu e ce trebuie. (Vineri, 16 aprilie 2021, 9:57)

    Lok [utilizator]

    Toate "lucrurile bune" nu au fost intentionate si sunt mai degraba proasta gestionare pana la incompetenta.
    Scapari de parole, publicarea unor date sensibile si decizii luate fara consultarea partilor afectate.
    Apreciem transparenta, dar nu era voita, era de la lipsa substantei. Daca era angajatul meu zbura de la prima balba, dar personal nu imi pasa de imagine si nu sunt in pozitia lui Citu.
  • +17 (37 voturi)    
    hăhă (Vineri, 16 aprilie 2021, 10:00)

    Georgiana1995 [utilizator]

    Bună aia cu "ievalueze" ! La fix !
  • -15 (53 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Vineri, 16 aprilie 2021, 10:00)

    [anonim]

    • +8 (26 voturi)    
      mda (Vineri, 16 aprilie 2021, 10:45)

      SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui

      adevaru ca poti face si multe in 3 luni...

      si eliberarea unui buletin dureaza mai mult de 3 luni in Romania..

      in caz ca nu stiai
      • -11 (21 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Vineri, 16 aprilie 2021, 11:05)

        [anonim] i-a raspuns lui SoulSearcher

        • +4 (6 voturi)    
          mda (Vineri, 16 aprilie 2021, 12:23)

          SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui

          eu cred ca uiti cine a fost pana nu de curand la butoane, adica cine a castigat alegerile in 2016 si si-au dedicat timpul si banii nostri sa puna justitia pe butuci, ca sa-si rezolve dosarele si sa poata fura in continuare...

          coruptia ucide.. sunt legaturi directe in orice domeniu, care se leaga de coruptia din Romania
    • +13 (27 voturi)    
      cu tot respectul (Vineri, 16 aprilie 2021, 11:06)

      nea_caisa [utilizator] i-a raspuns lui

      esti pe langa.

      daca vreodata in viata ta ai fi fost pus in siuatia de a pune la punct un ceva in care este un haos total ai fi tacut din gura. nu stiu cat contact ai/avut cu administratia publica dar iti pot spune ca e dezastru ce e acolo. pile peste pile, persoane care nu sunt in stare nici sa vanda la taraba tin contabilitatea unei institutii publice, sefi care doar incaseaza salariul, lista e foarte foarte foarte lunga. la MS se mai adauga si interesul altor structuri ale statului care si-au numit sefi din aia care stau degeaba prin toate cotloanele sistemului national de sanatate. deci te gasesti ca ministru in fata unei caracatite la care trebuie sa-i tai tentaculele dar nu stii cu care sa incepi. in varf la toata asta ai o pandemie de gestionat peste care prim-ministrul s-a facut sef cu numele in timp ca altii trebuie sa gaseasca solutii, evident, spre lauda si marirea sefului. multi l-au laudat pe citu si initial l-am crezut bine intentionat. se dovedeste ca este la fel de meschin si alunecos ca si colegii de partid.
      • +5 (15 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Vineri, 16 aprilie 2021, 11:23)

        [anonim] i-a raspuns lui nea_caisa

        • 0 (8 voturi)    
          Asteptari (Vineri, 16 aprilie 2021, 12:01)

          krysme [utilizator] i-a raspuns lui

          Ai doar de la VV si USR.

          De la restul ? Nimic? Sunet de greieri ? Interesant
          • -1 (3 voturi)    
            Comentariu sters de utilizator (Vineri, 16 aprilie 2021, 13:13)

            [anonim] i-a raspuns lui krysme

  • -17 (45 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Vineri, 16 aprilie 2021, 10:03)

    [anonim]

    • 0 (6 voturi)    
      Hmm (Vineri, 16 aprilie 2021, 12:01)

      krysme [utilizator] i-a raspuns lui

      Nu ne place cand ni se arata gunoiul.
      Preferam sa fie acolo tinut frumos sub covor sau in dulap.
  • +20 (36 voturi)    
    Doar un mic citat (Vineri, 16 aprilie 2021, 10:05)

    Wasile [utilizator]

    "Trebuie să discutăm despre ce putem face pentru pacienți, pentru sistemul medical, nu pentru unii sau alți potentați"
    Eh.... nu ne pasă nouă de asta, noi vrem certuri și injurii - că de asta crește AUR...
    • 0 (4 voturi)    
      Sau (Vineri, 16 aprilie 2021, 12:04)

      krysme [utilizator] i-a raspuns lui Wasile

      Unii refuza discutiile. Ca discutiile inseamna sa scoti gunoiul la iveala.
      Si noua ca romani nu ne place asta. Se vede clar din comentariile de pe aici.
      Vrem fapte,cand se intampla fapte ca vai de ce nu s-a discutat,daca se discuta : nu ma intereseaza,eu vreau fapte.
      Un cerc vicios de prostie nu doar al politicienilor cibsi al punlicului. Politicienii sunt doar o oglinda a poporului. Din cand in cand mai apar indivizi ca VV, care clar nu e perfect,sunt sigura ca sunt altii mai buni, dar ce doare e ca intoarce oglinda invers.

      Si logic,poporului nu ii place.
  • +11 (23 voturi)    
    hai sa ne concentram pe ce putem schimba (Vineri, 16 aprilie 2021, 10:05)

    relax4 [utilizator]

    Da, nu este corect. Cred ca lui Citu i-a fost impus de linia retrograda.

    Dar important e sa mergem inainte si sa contribuim la salvarea Romaniei. Cei care sunt copii cu jucarile nu pot salva tara. Trebuie maturitate si concentrare pe lucruri concrete pe care poti sa pui mana cand sunt realizate cum procedeaza Drula la Transporturi, Berceanu la Garda de Mediu si altii.
  • -3 (33 voturi)    
    mda (Vineri, 16 aprilie 2021, 10:06)

    SoulSearcher [utilizator]

    vladutz e un talent pierdut daca il pui ministru sa se lupte cu neo-comunistii si mafiotii din sistemul medical public...

    e ca si cum l-ai pune pe Mozart sa dea la sapa, in loc sa compuna muzica

    toata stima pt el, dar mai bine s-ar dedica proiectelor private si sa ajute acolo unde trebuie

    in sistemul bugetar NU au ce cauta oameni competenti pusi pe treaba

    te angajezi la buget atunci cand esti incompetent si nu te mai primeste nimeni la privat... vrei sa tai frunza la caini, si vrei sa fii un mic sef pe linie politica...

    oamenii capabili sunt la privat sau sunt plecati pe afara

    de aceea nimic nu se va schimba in romania, cel putin pana generatiile astea de mafioti nu dispar din sistem, si doar daca mor dispar, ca altfel nu se poate

    e suficient sa te uiti prin istorie si sa observi cand s-au schimbat treburile... cand au disparut dinozaurii politici
  • +11 (51 voturi)    
    prostia doare (Vineri, 16 aprilie 2021, 10:07)

    sareta [utilizator]

    Daca era Basescu, nu semna demiterea unui Ministru la 3 luni dupa ce a semnat numirea lui ...scurt. Dar un Johannis nu a inteles ca s-a facut de ras aproband fara reactie clara aceasta demitere.Doarme linistit .
    • +6 (16 voturi)    
      e invers (Vineri, 16 aprilie 2021, 11:06)

      Popescu80 [utilizator] i-a raspuns lui sareta

      Catzu nu demitea daca Iohanis nu sustinea, naive esti!
    • +2 (6 voturi)    
      adia (Vineri, 16 aprilie 2021, 12:29)

      Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui sareta

      oricat de slab e, nu-l demiti dupa 3 luni,ca ..da prost,sau cum? pf...logica 0
  • -4 (48 voturi)    
    Vorbeste de echipa? (Vineri, 16 aprilie 2021, 10:07)

    katt [utilizator]

    Pai daca el vrea sa construiasca o echipa de ce nu accepta ca si guvernul trebuie sa fie o echipa si sa comunice in interior???
    Iar guvernul are un sef care trebuie sa fie informat, nu lasat in offside!

    Nimic despre neplata personalului din centrele de vaccinare, ... bineinteles, vina apartine altcuiva!

    La Foisor a gresit altcineva, desigur!
    • -1 (3 voturi)    
      „premierul își bate joc de munca unei echipe” (Vineri, 16 aprilie 2021, 13:07)

      ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui katt

      Chiar nu pricep: de ce minus-uri? Ca doar ai pus punctul pe „i”. Caci VV dovedeste ca este ori prost ori ipocrit atunci cind il acuza pe p.-m. de lipsa spiritului de echipa in timp ce el insusi, „echipierul”, isi sfideaza tocmai seful!
      Si - mai important! - daca si-a propus sa schimbe sistemul („in bine” - zice el, VV) iar el este parte intr-un guvern politic (si inca unul de coalitie!), atunci era obligat ca, daca masca sanitara si-a mai dat-o jos, in schimb masca de politician sa o poarte mereu! Ori el n-a fost politician defel (dupa cum si recunoaste) iar ca „profesionist” a incalcat reguli chiar de el aprobate... Deci a fost... nimic; penibil!
  • -20 (38 voturi)    
    aha (Vineri, 16 aprilie 2021, 10:08)

    alexandre dumas nepotul [utilizator]

    Ievalueze?

    in alta ordine de idei, parca premierul era independent si avea deplina libertate in alegerea echipei, asa declarau toti la investire. acum, cand un ministru face lucruri de capul lui FARA SA ANUNTE PREMIERUL, mi se pare normal sa fie dat afara sa face ce vrea el la el acasa.

    voiculescu, unul dintre cei mai incapabili ministri din guvern. la fel ca si nicusor dan, promite o multime de lucruri, nu se apuca de nimic concret si dupa ce e dat afara zice ca nu a fost lasat sa faca treaba...
  • -11 (47 voturi)    
    A descoperit VV apa calda. (Vineri, 16 aprilie 2021, 10:10)

    clint [utilizator]

    Acest discurs intareste faptul ca esti inadecvat si ca n-ai inteles nici macar in al 13-lea ceas ca nu ai nici atitudinea corecta si nici cu cine te lupti.
    Orice om care a avut o problema medicala cat de mica s-a lovit de mizeria din sistem. Nu trebuie sa vina unul ca tine, care probabil se trateaza la clinici de top din mediul privat, sa ne spuna ce si cum. De altfel, sa le repeti oamenilor intr-una ca sunt in rahat pana in gat, nu e o strategie politica prea desteapta. Asa au facut unii cu PSD, repetand ani intregi ca sunt niste hoti si ca ne fura, pana cand oamenii s-au saturat sa li se repete ca sunt furati ca in codru, au scos televizorul din priza si nu se mai uita la stiri, nici la vot nu mai merg... exact ce si-a dorit PSD.
    Oricum, cand ai intrat la guvernare, trebuia sa stii ca vei guverna impreuna cu oameni de la PNL care sunt croiti pe vechiul sistem, iar sistemul in sine e pietrificat intr-un anumit mod si ca sa nu iti pui in cap o tornada a sistemului care se apara, trebuie sa ai abilitati pe care tu clar nu le ai. Dar pentru tine se pare ca e mai important sa "latri" ca si cum ai fi in continuare in opozitie. Cand a fost sa platesti medicii care vaccineaza, "ai uitat" si ai dat vina ca la gradinita, pe un functionar din subordinea ta. Nu exista asa ceva, ca sa nu mai zic de celelalte gafe pe care le-ai facut, pe care, in loc sa le recunosti, dai vina pe coruptia din sistem.
    Daca va pasa cu adevarat de oameni, cautati pe cineva care sa continue reformele pe care le pretindeti ca vreti sa la faceti si nu va mai victimizati atat. Sunteti intr-o situatie din care nu veti iesi bine orice ati face, dar daca iesiti de la guvernare, veti dezamagi multi oameni. Mai stim noi pe unul care s-a declarat invins de sistem, dar nu dupa 3 luni ca voi. Si nu va mai creadeti niste sfinti imaculati, incercati sa fiti oameni care sa poata sta la masa cu "dujmanul" si sa ii smulga concesii, repet, in interesul romanilor pe care momentan i-ati lasat cu ochii in soare.
    • -2 (18 voturi)    
      pai care e ideea ta? (Vineri, 16 aprilie 2021, 10:41)

      Captain Obvious [utilizator] i-a raspuns lui clint

      sa nu fi aparut in fata presei? urmatorul sa fie decapitat fix la fel? PNL e o mizerie mai mare decat PSD, pentru ca se da spalat dar pute rau.
    • +9 (11 voturi)    
      exact, care e ideea ta? (Vineri, 16 aprilie 2021, 11:00)

      gwolf [utilizator] i-a raspuns lui clint

      ca prostii (voite sau nestiute) gaseste omu' prin comentariul tau. Spre ex:
      - clinicile din privat nu sunt de top, sunt de minim dar acest minim macar nu te omoara, ca la stat. ipocrizia sa spui ca ce mare privilegiul este sa te tratezi la privat, iti scoate in evidenta frustrare sau manipulare;
      - PSD CHIAR sunt niste hoti si ne fura si trebuie pedepsiti exemplar asa cum nu s-a intamplat nici in vremurile bune ale DNA-ului. Cu TV sau fara, cu oameni satuli de TV sau fara;
      - romanii s-au lasat singuri "in soare" in momentul votului. atat din 2016 cat si anul trecut. Practic tu ce vrei? sa-ti dai cu tesla in c***e singur dupa care sa te duci la spital si sa zici ca-i vina doctorului ca n-are grija de tine? saracii romani lasati cu ochii-n soara! Biet popor nevinovat , noroc ca ti-ai gasit-o pe sosoaca sa lupte pentru tine!
      • +1 (5 voturi)    
        Atitudine tipica de userist. (Vineri, 16 aprilie 2021, 13:00)

        clint [utilizator] i-a raspuns lui gwolf

        Cum are omul ceva de zis de cavalerii vostri de pe cai albi, va umflati in pene si il puneti la colt.

        Traiti-va iluzia in continuare, fyi se numeste "groupthinking", google it. Si inca ceva, nu e prima generatie care a trait iluzia ca schimba ceva fundamental in tara asta. Sper sa nu am dreptate, insa la cum merg lucrurile nu vad decat valize facute si inca un val de emigranti.

        Ce vreau eu? Am scris destul de clar, dar nu intelegi tu. Un partid care sa faca reforme, cu pasi mici dar siguri, ancorati in realitate, nu unii care se bat cu caramida in piept ca ei sunt "altfel", dar cand ii intrebi care e planul lor, iti rad in nas ca esti prea prost oricum ca sa intelegi.

        Iar la prima adiere de vant isi iau jucariile si pleaca.
  • -18 (40 voturi)    
    penibil (Vineri, 16 aprilie 2021, 10:13)

    Arl [utilizator]

    Deci, când nu e în funcție, le vorbește frate. Când era ministru și trebui să ne spună ce și cum, nu. Penibil. Iar minciuna cu banii pentru presă e abjectă. Dacă primul ministru dorea să dea bani la presă, dădea. Putea zeul să se dea cu fundul de pământ cât voia.
  • +13 (61 voturi)    
    Voiculescu a fost demis de ESENTIALI (Vineri, 16 aprilie 2021, 10:15)

    Gryphus [utilizator]

    Voiculescu a vrut ca primii vaccinati sa fie bolnavii si batranii dar SECURISWTII au decis ca ei sunt mai importanti
    • -8 (26 voturi)    
      Daca o dorea se intampla. (Vineri, 16 aprilie 2021, 10:30)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Sa nu ne imbatam cu apa si oxigen.
    • +3 (5 voturi)    
      O fi fost demis de mafia securista, dar (Vineri, 16 aprilie 2021, 13:07)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Ministerul e tot al lor. Nu au fost scosi de la guvernare, nu li s-a luat ministerul. A fost scos un arogant, nu spun incompetent, de pe o functie unde nu facea fata.

      Intelegi fractura logica din mesajul USR?


      Daca eram in locul lor spuneam:

      "Suntem f. dezamagiti de Catu si PNL, pentru noi e un mare red flag, insa vom continua sa aparam interesele romanilor si sa facem reformele promise in campanie, chiar si fara Vlad Voiculescu, ministerul ne apartine si vom propune pe altcineva care va continua ce a inceput VV, dar cu o comunicare si un management mai bun".

      Capisci ?
  • -12 (50 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Vineri, 16 aprilie 2021, 10:17)

    [anonim]

  • -7 (27 voturi)    
    oricum o dam, (Vineri, 16 aprilie 2021, 10:28)

    bancher [utilizator]

    Voiculescu nu a facut nimic la Sanatate...s-or fi tinut si ghinioanele de el, dar nici el nu a venit cu vreo soulutie. Parerea mea este ca, indiferent de la orice partid ar fi venit, el trebuia demis.
    Pe de alta parte, scapa Arafat. Odata demis Voiculescu, criticii se mai linistesc, si nu cer si demisia lui Arafat. Asta e viata, ghinionul unora=norocul altora.
  • +8 (36 voturi)    
    Acuzații foarte grave (Vineri, 16 aprilie 2021, 10:28)

    galeo [utilizator]

    Despre mafia din sistem, privilegiați, speciali, epoleți.
    Practic a desconspirat tot jegul din sistem.
    Nu știu cum vor mai putea lucra împreună PNL și USR după aceste declarații.
    • +6 (10 voturi)    
      ce a desconspirat? (Vineri, 16 aprilie 2021, 12:32)

      Watcherss [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      ceva de stia toata lumea? a dat ceva nume? cine a semnat contractele? a concediat vreu spagar?
    • +2 (6 voturi)    
      Desconspirare/omisiune (Vineri, 16 aprilie 2021, 13:06)

      FortApache [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      A omis sa precizeze cu ce s-a ocupat cu adevarat in lunile astea el si echipa lui de nu stia nici macar ce semnase cu o ora inainte :))))

      Sunt sigur ca anumite fapte vor fi prezentate pe viitor...nu-l dadea nimeni afara pentru ca nu au fost mortii imbracati la frac sau chestii de genul acesta...
  • -3 (41 voturi)    
    Cantecul de lebada al unui veleitar (Vineri, 16 aprilie 2021, 10:35)

    Dilematic [utilizator]

    care isi paraseste postul trantind usa dupa el.
  • -6 (36 voturi)    
    inadecvare (Vineri, 16 aprilie 2021, 10:35)

    tzopa [utilizator]

    E pacat ca un mediocru activist de NGO a ajuns de doua ori ministru. USR-ul tinde sa mearga in directia UNPR-ului sau a partidului lui Diaconescu, in trei ani cu succes vor avea 2.79% !
  • +10 (28 voturi)    
    O alta mentalitate, clar (Vineri, 16 aprilie 2021, 10:36)

    adi_69 [utilizator]

    Basescu 2012: "Ma tem ca eu v-am facut chestor. Nu stiu daca-i bine, domnul chestor!"
    Vlad Voiculescu 2021: "Domnul Rafila e o mare dezamagire pentru mine. Eu l-am numit la OMS in 2016."
  • +10 (30 voturi)    
    ! (Vineri, 16 aprilie 2021, 10:38)

    tudorr [utilizator]

    In Rromania daca esti cinstit, n-ai ce cauta!
  • -7 (19 voturi)    
    Norocul lui (Vineri, 16 aprilie 2021, 10:45)

    Arminius [utilizator]

    ca n-a plecat cu catuse, asa cum au plecat unii, declarati nevinovati de justitie.
  • +6 (26 voturi)    
    Citu este economist (Vineri, 16 aprilie 2021, 10:47)

    robyzs [utilizator]

    Citu este economist, este vaccinat, nu-l interesează ca este pandemie, ca mor 200 de romani pe zi si ca paturile ATI sunt pline, deja s-a împrumutat cu 10 miliarde euro cheltuiți pe pensii speciale si contracte cu firmele de casa PNL.

    Oare ministrul Florin Vasile Cîțu a dovedit ca nu este un candidat bun pentru Președinția României?
    • -5 (15 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Vineri, 16 aprilie 2021, 11:00)

      [anonim] i-a raspuns lui robyzs

    • -2 (12 voturi)    
      Desigur (Vineri, 16 aprilie 2021, 11:09)

      Popescu80 [utilizator] i-a raspuns lui robyzs

      Da, Catzu e potrivit pentru functia de primministru, presedinte si orice, pentru ca Romania trebuie sa primeasca ce merita
  • -3 (15 voturi)    
    vaccinare militarizată, unic în Europa (Vineri, 16 aprilie 2021, 10:54)

    di livio [utilizator]

    început de vaccinare în Ro cu 300 de centre pt cașchetărimea specială și 200 de centre pt poolimea vulnerabilă plătitoare de pensii speciale...vine Vlăduț și spune că așa ceva îi inadmisibil, zise în Libertatea, l-a întrebat Tolontan...rezultatu?...fuse dat afară Vlăduț că a făcut publică potlogăria, nu a fost dat afară nea cașchetă apevistă gheorghiță, autoru potlogăriei...nimic deosebit într-un stat sekuristo-apevist, merem mai dăparte cu măciuca-n frunte
  • +8 (14 voturi)    
    Un altruist (Vineri, 16 aprilie 2021, 11:00)

    indrea [utilizator]

    nu are cum face faţă şerpăriei de interese. Ar trebui acolo un personaj care să ştie foarte bine cum gândesc ăia puşi pe căpătuială şi să aibă o echipă zdravănă pe lângă el, să-l sprijine. Grajdurile lui Augias le cureţi singur doar dacă eşti Hercule ( în basme, de!). Şi e bine că face publice matrapazlâcurile!
    • +2 (8 voturi)    
      Altruist :)))) (Vineri, 16 aprilie 2021, 12:49)

      FortApache [utilizator] i-a raspuns lui indrea

      Mai bine ziceai ca e Dalai Lama varianta upgradata (Plus) :)))

      Lasa basmele...a mai avut o sansa sa faca ceva si rezultatul a constat in o gramada de "facilitati" /ordonante cu dedicatie pentru big pharma groups pe care le reprezinta in guvern.
  • -6 (18 voturi)    
    PNL merită (Vineri, 16 aprilie 2021, 11:00)

    Un cititor [utilizator]

    din plin să dispară. S-au aliat cu neomarxiștii bolșevici. Sunt compromiși iremediabil. Extrema stângă reprezentattă de USR+ va ajunge la putere câtă vreme SUA și UE au aceeași orientare. Când ea va fi răsturnată, o să fie vânați peste tot, ca naziștii.
  • 0 (20 voturi)    
    Bunul simt, (Vineri, 16 aprilie 2021, 11:04)

    constan [utilizator]

    Un om de buna credinta ar face un pas in lateral si ar lasa locul altui coleg de-al sau mai competent.Dl Voiculescu aflat in al doilea mandat continua sa prezinte generic neregulile din sistem,lucru pe care-l facem si noi pacientii.De la el asteptam fapte,solutii,curaj si decizie,or d-sa se ascunde dupa fustele d-nei dr Moldovan pe care a reusit sa o compromita si ne convinge pe noi ca dl Catu nu este potrivit pentru functia de premier.oare este competenta unui ministru demis si a unui partid minoritar in coalitie sa schimbe premierul?Cum vrea VV sa ajute sistemul de sanatate,provocand o criza politica pe care in viitor o vom numi Voiculescu(parca am mai auzit numele asta)?
  • +4 (22 voturi)    
    Voiculescu e oarecum istorie ca politician (Vineri, 16 aprilie 2021, 11:15)

    comentacu [utilizator]

    A demonstrat ca nu e lider. USR-Plus trebuie sa vina cu altul mai puternic care sa puna bata pe caracatita PSD-PNL din sanatate
  • +2 (16 voturi)    
    Raport (Vineri, 16 aprilie 2021, 11:17)

    Alin Delin [utilizator]

    Citat
    Nu putem să avem petreceri în București, pe Valea Prahovei și să ne uităm doar la spitale, de ce nu avem paturi
    Cati din cei de la ATI au fost la petreceri sau pe Valea Prahovei?
    • 0 (4 voturi)    
      ei poate nu (Vineri, 16 aprilie 2021, 11:58)

      nea_caisa [utilizator] i-a raspuns lui Alin Delin

      dar contacte apropiate da. si e suficient. vii asimptomatic de la o petrecere din astia si bagi in spital parintii. tu bine mersi, fara simptome, fara test, fara nimic. o sa spui "da nu io" in timp ce mama/tata se zbate la terapie intensiva.
    • +2 (8 voturi)    
      Nu intelegi cum functioneaza pandemia (Vineri, 16 aprilie 2021, 12:27)

      krysme [utilizator] i-a raspuns lui Alin Delin

      Nu ala care se duce la petrecere in club ajunge la ATI.
      Ci bunica-sa. Sau un vecin care a stat la o bere fara masca cu tatal puradelului clubangiu.

      Dupa o saptamana sau 2 crezi ca isi aminteste vecinul ca a baut o bere cu nea Ion cu 2 sapt inainte? �� Chiar daca isi aminteste sunt sanse mici sa faca legatura mai ales daca nici vebul nici nea Ion nu stiu ca puradelul a fost in club.
      • -1 (1 vot)    
        da, dar DSPul (Vineri, 16 aprilie 2021, 13:59)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui krysme

        care are toate datele cu cei bolnavi sau asimptomatici ar trebui sa faca legaturile fie si dupa adresa...

        daca avea acces la telefon precis gasea si facea repede link-urile in baza agendei telefonice cine si ce... Dar nu s-a cerut acordul si permisiunea pentru a cerceta - cine treebuia sa o faca??? Evident DSP-ul , dar de ce sa isi cresca sarcinile cand si asa de abia stia sa vorbeasca la telefon???

        deci eu as trage foc deschis in DSP

        multe puteam studia, afla si multe se puteau preveni daca DSPul si impreuna cu alte entitati sisi faceau treaba.

        Asta este tara in care vietuim
      • 0 (0 voturi)    
        am pus o intreabare (Vineri, 16 aprilie 2021, 15:04)

        Alin Delin [utilizator] i-a raspuns lui krysme

        Sau nu mai avem voie nici sa intrebam.
        Cati de la ATI sunt din categoria de mai sus, sau contacte directe a celor de mai sus?
  • +1 (17 voturi)    
    Conferinta vs. Digi24 (Vineri, 16 aprilie 2021, 11:17)

    robyzs [utilizator]

    A reusit cineva sa vada toata conferinta? Pe Digi24 au rulat reclame la 2-3 minute, ce au ajuns unele televiziuni, mai bine nu transmiteau conferinta si stiam o treaba.

    Nici cand era primar Gabriela Firea nu se comportau in asemenea hal, o televiziune de stiri ar trebui sa fie impartiala.
    • -5 (7 voturi)    
      Ops, gura pacatosului adevar graieste? (Vineri, 16 aprilie 2021, 11:57)

      adi_69 [utilizator] i-a raspuns lui robyzs

      Sa inteleg ca Digi24 nu erau impartiali cu Firea. Cum marii deontology?
  • -6 (20 voturi)    
    e clar acum (Vineri, 16 aprilie 2021, 11:20)

    hdd [utilizator]

    S-au certat pe alocarea banilor la Casele Județene. Acolo VV nu a prioritizat cum voia PNL (nici PSD, nici UDMR).

    Ăsta a fost, rețineți: SINGURUL MOTIV.

    Restul sunt noduri în papură.

    Partea pozitivă e că VV e într-adevăr un om cinstit care vrea să facă treabă.
    Are proiecte, încearcă, muncește.
    Și cu asta se cam termină partea pozitivă.

    Pt că realitatea tristă e că e complet nepregătit. Ca să faci politică la nivel de ministru, nu poți avea naivitatea și slăbiciunea de care dă el dovadă.
    Votanții USR nu l-au trimis acolo ca să se smiorcăie că a fost demis și că politica nu e "fair" și ce a făcut premierul nu e elegant.
    Nu.
    Votanții USR l-au trimis acolo să dea cu ei de pământ și să le rupă dinții. Iar el a plecat scâncind și cu coada între picioare, ca un cățeluș bătut.

    Îmi pare rău pt el, dar nu o să mai susțin niciodată o formulă din care face parte VV.
    Nu e capabil politic. Punct.
    Iar politica e o curvă și trebuie să te descurci, numai tu știi cum.

    La revedere, VV.
    Știu că ai devenit un martir, că atât cetățenii cât și colegii de partid te susțin, dar realitatea e că nu poți. Nu poți să fii omul politic de care avem nevoie.
    Un profesionist, da. Un șef de departament, cu siguranță. Dar ca să guvernezi, de când e lumea și pământul, e nevoie de fler, instinct politic și miros de sânge.

    Și nu ai.
    Ești slab.
    • -5 (15 voturi)    
      cine il sustine? (Vineri, 16 aprilie 2021, 11:39)

      freestyle [utilizator] i-a raspuns lui hdd

      tu spui ca cetatenii. care cetateni? care sunt fraierii aia sa sustina un asemenea looser? adica sunt, vad si eu. si e trist ca sunt atati romani slabi de inger.

      "Şi te-ai dus, dulce minune,..." duca-se invartindu-se!
      • 0 (6 voturi)    
        Cetatenii onesti (Vineri, 16 aprilie 2021, 12:29)

        krysme [utilizator] i-a raspuns lui freestyle

        Care subt putini din pacate
  • +7 (11 voturi)    
    Mafie, mafie dar sa stim si noi.. (Vineri, 16 aprilie 2021, 11:21)

    Vallyy [utilizator]

    Mafiotilor!! Lasati oamenii din tara asta sa traiasca!!! Leprelor!!
  • +2 (28 voturi)    
    Voiculescu (Vineri, 16 aprilie 2021, 11:33)

    RazC [utilizator]

    Asta cu “ievalueaza” arata a un mod passive-agressive de a ataca, sa zica clar si concret daca vrea. Avea toata puterea si n-a facut nimic concret, ce trebuia sa faca:

    - S-au tocat 1,2 miliarde la Unifarm, iesi si zii cine a semnar contractele si trimite toate documentele la DNA
    - Erau incompetenti numiti politic? In loc sa te plangi, taie in carne vie unde ai autoritate. Cati din sutele sia a dat afara? 1? 2?
    - Zice acum ca numarul de morti e raportat gresit, ceea ce e o mare bomba! E intrebat, da o cifra concreta, zice ca nu stie. Cum naiba frate?!? Nu tii minte nici macar pt un spital o informatie asa incendiara?
    - Cica nu se pot face spitale, alta prostie...Drula cum poate initia multe proiecte in 4 luni si el nu poate initia 1 proiect pentru 1 spital? E mai simplu sa construiesti o cladire decat o autostrada si totusi 0 rezultate.
    - Cica nu i s-a zis ce face gresit, pai n-a iesit Catu acum vreo luna sa se planga ca nu informeaza si nu comunica si ca face conferinte cu VV sa rezolve? Trebuia in fiecare zi VV sa faca el conferinta si sa trimita lista cu proiecte premierului. In UK, in criza, ministrul Sanatatii facea zilnic conferinte si nu postari FB. De aia esti acolo, sa aflam si noi de probleme si sa le rezolvi!

    Eu unul asteptam de la el sa fie ferm dar ma uit la el cum vorbeste si ce moale e...o fi un om bun dar e o carpa, l-a calcat in picioare sistemul.

    Daca avea un plan si experienta, in 4 luni vedeam rezultate. Asta clar n-a avut niciun plan cand a devenit ministru.
    • +3 (11 voturi)    
      ... (Vineri, 16 aprilie 2021, 12:14)

      nea_caisa [utilizator] i-a raspuns lui RazC

      - achizitiile facute de unifarm nu sunt publice, MS a cerut transparentizarea acestor achizitii (s-a spus chestia asta in conferinta, pentru cine a avut urechi sa auda)
      - MS nu numeste fiecare angajat in fiecare structura a sistemului national de sanatate. sunt posturi ocupate prin concurs sau prin numiri politice la nivel local. daca PNL e shaf la CJ un neica nimeni de pe camp ajunge shaf la spitalul judetean. MS n-are un cuvant de spus in toata treaba asta. vezi ce s-a intamplat la Piatra Neamt unde seful spitalului era omul lui Arsene.
      - nu stie pentru ca, surpriza, nu MS controleaza raportarile. raportarile le controleaza MAI si alte structuri (gen STS sau altele care incep cu "serviciul" si toti stim cine sunt). in momentul in care publici date din alea se intampla episoade ca cel cu consilierul onorific.
      - MS nu construieste spitale. MS gestioneaza politicile de sanatate publica si asigurarile publice de sanatate. banii efectiv pentru spitale vin din alta parte pe decizia altor persoane. deci nu la Voiculescu trebuie sa urli. MT gestioneaza infrastructura de transport, printre altele, si bugetul se foloseste in scopul dezvoltarii infrastructurii (studii, proiecte etc). infrastructura propriu-zisa nu se construieste pe banii MT.
      - praf in ochi. dai un om afara ca e incompetent nu pentru ca n-a stat la usa ta sa-ti raporteze fiecare miscare pe care o face. exista comisii tehnice in care s-au luat decizii, nu le-a luat Voiculescu in nume personal cu face Citu cu deciziile personale.

      plan si experienta? sunt o gasca de idioti care au impresia ca o structura de nivelul sistemului national de sanatate se revolutioneaza intr-o saptamana. babaieti...luati o gura de aer si oxigenati-va creierul ca s-a imputit. ne trebuie ani de zile sa punem la punct cat de cat acest sistem. niciun guvern sau ministru de pana acum n-au facut un pas in directia asta. probabil nici Voiculescu, dar macar a apucat sa ridice piciorul de jos, suficient cat sa atraga atentia unor personaje.
    • 0 (0 voturi)    
      Dna unifarm (Vineri, 16 aprilie 2021, 14:33)

      RazC [utilizator] i-a raspuns lui RazC

      Publice sau nepublice, orice furt si orice act, public sau nepublic poate fi trimis la DNA si apoi poate zice MS ca sunt suspiciuni de furt si toate actele au fost trimise la DNA. Nu vreau sa vad eu acte nepublice dar vreau sa vad actiuni clare.

      La fel si cu DSP si alte institutii. MS poate controla ce se intampla, are acces la acte, sunt rapoarte ale institutiilor publice. E simplu daca controlezi si vezi pb sa zici ca ai sesizat DNA in 10 cacuri de coruptie. Din nou, nu faci public nimic decat informatia respectiva.

      Unde e lupta anticoruptie?
  • -4 (10 voturi)    
    Vasile Florin Cîțu (Vineri, 16 aprilie 2021, 11:59)

    clement234 [utilizator]

    Vasile Florin Cîțu devine groparul României cu girul lui Klaus Iohannis:
    - acoperă Mafia Unifarm
    - ignora sutele de morți din spitale
    - favorizează testarea la privat pentru profitul securiștilor
    - carantinează orice oraș din provincie deși Capitala a depășit de mult timp pragul
    - refuza sfaturile specialiștilor epidemiologi si merge pe mâna militarilor si a securiștilor
    - se împrumută sa plătească pensiile speciale deși a promis eficientizarea sistemului public

    Acesta este prim ministrul desemnat de Ciuma Galbena, viitorul Președinte al Romaniei
  • -6 (8 voturi)    
    sa ma bag si io-n seama (Vineri, 16 aprilie 2021, 12:14)

    piticu_enigmatic [utilizator]

    Vad ca nu se mentioneaza cum a stat nenea ala care e onorific deci nu e platit n-am retinut cine unde si care a stat 6 ore la DIICOT sau undeva fiind intrebat acelasi lucru tot timpul. Inca mai avem metode de-astea si daca e asa inseamna ca nu s-a schimbat nimic. Apoi de ce a dat in Citu si n-a zis nimic de presedinte care a acceptat demiterea fara un cuvant? Citu nu a luat singur decizia degeaba il arata numai pe el. Sigur ca si presa ostila a avut rolul ei in crearea atmosferei ca de obicei. Vorbea de Citu dar el nu s-a gandit nicio secunda sa-si dea demisia de onoare pentru ce s-a intamplat in spitale. De onoare bre...adica nu inseamna ca esti vinovat, e de onoare ai demnitate ti-asumi ceva ce nu-ti apartine arati ca ai onoare. Vezi cum demisioneaza aia afara pentru mult mai putin nu pentru morti si incendii. La noi nu pleaca nimeni decat dat afara. Iar acum dupa atatea cazuri accidente victime si scandaluri deja buba avea puroi nu mai aveau rost discutii si lamentari si sedinte si tot.
    • +4 (6 voturi)    
      demisie de onoare (Vineri, 16 aprilie 2021, 12:51)

      nea_caisa [utilizator] i-a raspuns lui piticu_enigmatic

      asta inseamna sa punem cate un ministru de fiecare data cand o asistenta da cu stangul in dreptul sau un eveniment nefericit se intampla intr-un spital. o idee buna, in 10 ani ajungem toti ministri.
  • -2 (12 voturi)    
    Tarziu (Vineri, 16 aprilie 2021, 12:22)

    sipu [utilizator]

    Dupa 3 zile venim cu o explicatie citita de pe hartie , intrun dialog cu Basescu faceai pe tine .
    • -1 (1 vot)    
      sau cu PNL? (Vineri, 16 aprilie 2021, 14:14)

      programatoru [utilizator] i-a raspuns lui sipu

      ca acum PDL e la PNL sau invers?
  • 0 (16 voturi)    
    Rasu' Plansu' (Vineri, 16 aprilie 2021, 12:23)

    macro1999 [utilizator]

    Un trandafir creste la firida mea!
    Certati-va voi, sa vedeti cine rade la urma.
    USR-PLUS, unde erati mai in 2020 cand va chemau astia la guvernare? Veneau alegerile si nu va mai vota lumea, ca inchideati tara, ca lockdown, COVID, morti etc... Pe urma, campanie electorala, atac la baioneta pe toate fronturile, inclusiv la PNL.
    Ce-a facut VV dupa Colectiv? Nada. Ce-a facut Ciolos dupa Colectiv? Nada. L-au demis pe RA?
    Ce-a facut VV de cand a fost investit MS? O tot dati cu mafia, cu stanga sau cu dreapta, ca prea putin timp.
    Ati ajuns la guvernare, v-au dat astia cateva ministere importante si voi ce faceti? Facebook! Atat, altceva nu stiti. Vorbiti de transparenta, da, doar de ce va convine voua. Spuneti ca numiti oameni valorosi in functie. Ii numiti cumva cu concurs?
    Toti politicienii din RO sunt la fel! Unul se da bolnav, altul tipa, altul face cel taie capul, altul f...
    Rad cei de la HAUR si de le PZD si cu c... de voi.
    La treaba, nu la bocit.
    • 0 (4 voturi)    
      Yep! (Vineri, 16 aprilie 2021, 13:41)

      A.S [utilizator] i-a raspuns lui macro1999

      Frumos punctat, cu chestiile macro!

      Refuzul la guvernare în 2020 şi acele atacuri din campanie arată ca un comportament de hienă.
      Acestă demitere intră la categoria "şi altele" un fâs pentru viaţa politică privită per ansamblu.
      În locul lui recunoşteam că am fost slab, nepregătit şi gata.

      Chiar nu am nimic cu ei, dar să pună un om competent, decent...şi care nu ar fi vrut să fie PRIMAR :-).
      Vorba multă sărăcia omului :-) weekend plăcut tuturor.
    • +2 (2 voturi)    
      postacii pnl (Vineri, 16 aprilie 2021, 13:57)

      Captain Obvious [utilizator] i-a raspuns lui macro1999

      pareti mai numerosi decat aia de la psd
  • -1 (15 voturi)    
    F(usere)ala (Vineri, 16 aprilie 2021, 12:24)

    faracatuse [utilizator]

    Unu: nu poti sa fii empatic cu cei pe care nu i-ai platit si pentru care se pregatesc taieri de salarii. In plina pandemie.
    Doi: proiecte nu ai lasat, deci constructia si destructurarea mafiei e pentru creiere netede
    Trei: distrus spitale specializate si trimis bolnavi afara din tara nu e evolutie, e involutie
    Patru: Sa te ia dna-ul
  • -2 (16 voturi)    
    Jenant (Vineri, 16 aprilie 2021, 12:39)

    Imperialistu [utilizator]

    A iesit pe usa din dos, ca un las, iar acum incearca sa se prezinte ca un ins curajos, desi mare lucru nu ramane dupa cele 113 zile petrecute in fruntea ministerului. Domnule, invata sa pierzi cu un minim de demnitate!

    P.S. Nu pot uita cum s-a ascuns ca un penibil de Sosoaca, lasand-o la sacrificiu pe Beatrice Mahler.
  • -1 (19 voturi)    
    VV maturitate zero (Vineri, 16 aprilie 2021, 12:43)

    John_Re [utilizator]

    ...cam atat se poate spune despre el.

    ...daca tacea filozof ramanea,
  • +3 (9 voturi)    
    cand semeni vant..... (Vineri, 16 aprilie 2021, 12:57)

    Atlantic [utilizator]

    Se spune ca atunci cand semeni vant,culegi furtuna.Si este o furtuna binevenita,prezenta in guvern a unui personaj eminamente conflictual, inclinat sa imparta responsabilitati fara sa si le asume pe cele proprii,nu putea sa fie decat nociva.Nociva nu pentru un partid sau altul,nu pentru o persoana sau alta,ci pentru chiar telul pentru care a fost investit-rezolvarea problemelor legate de pandemie si efectuarea reformelor atat de necesare in sistem.Va imaginati cum ar fi fost ca di Ciolos sa emita saptamanal mesaje de sustinere ferma a acestui ministru,in pofida gafelor sale?.Iar faptul ca Bucurestiul a avut sansa sa scape de acest personaj in calitate de viceprimar este un adevarat noroc,va imaginati cum ar fi mers "colaborarea" sa cu ceilalti membri ai conducerii primariei si in mod special cu Nicusor Dan?
    Mi-as dori sa nu mai aflu nimic despre dl Voiculescu,macar un timp.
  • -1 (9 voturi)    
    Pentru cei de bun simt (Vineri, 16 aprilie 2021, 13:04)

    AndreiGr [utilizator]

    Nu va pierdeti vremea si nervii dialogand cu niste oameni platiti sa comenteze la diferite stiri/articole. Va recomand sa dati (-)
    • 0 (0 voturi)    
      asa am si facut (Vineri, 16 aprilie 2021, 14:05)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui AndreiGr

      Minus
    • 0 (0 voturi)    
      Corect (Vineri, 16 aprilie 2021, 14:19)

      A.S [utilizator] i-a raspuns lui AndreiGr

      Am urmărit de zilele trecute acest aspect. 100% ai dreptate.
      Acum am scăpat pe butonul plus la tine...ca plus e pe minus ...un ministru.
  • +4 (6 voturi)    
    Si ce-l impiedica pe VV sa reduca nr de DSP? (Vineri, 16 aprilie 2021, 14:08)

    DanBruma [utilizator]

    Inainte de a face ceva rasunator in MS e nevoie de o reforma rasunatoare. Si nu plasturi pe ici pe colo în mod populist ca sa luam fata electoratului. Sa luam ca exemplu DSP-urile care sint acuzate ca sînt politizate. Pai in cazul asta întai faci o reforma structurala esentiala, adica transformi DSP-urile judetene în numar de patruzeci si unu în DSP-uri regionale în numar de sapte (unul pe regiune) Dupa ce ai facut asta organizezi concurs pentru cei sapte sefi de DSP-uri. In felul asta reduci birocratia, eficientizezi sistemul, desfiintezi polititzarea sistemului, si castigi si imagine si inclusiv voturi pentru un al doilea mandat, pentru ca reforma asta nu poate decat sa placa publicului votant. Dar pentru asta trebuie sa ai fler si viziune politica si sa nu practici un populism ieftin.
    • -1 (1 vot)    
      de ce sapte si nu unul (Vineri, 16 aprilie 2021, 15:00)

      nea_caisa [utilizator] i-a raspuns lui DanBruma

      la ce sa ne mai batem capul cu descentralizarea, un singur DSP tati si am rezolvat problema. punem 10 oameni in functii acolo si la treaba. poti merge chiar mai departe. pui ministru la MS si gata. un om pentru toate problemele din sanatate. doar ce are de facut toata ziua decat sa semneze hartii. azi face un spital, maine cumpara 1500 de paturi ATI cu tot cu personal, poimaine vaccineaza 20% din populatie. in 2 luni (ca asa se masoara mai nou eficienta conform somitatilor din on-line) devenim tara de referinta in tratarea problemelor de sanatate. tot mapamondul o sa se calce in picioare sa-si faca analizele la noi. covidul se retrage pe o insula pustie si isi plange de mila. poetic.
  • -3 (7 voturi)    
    romanii se plang de sistemul medical (Vineri, 16 aprilie 2021, 14:12)

    programatoru [utilizator]

    si cand a venit un om de buna credinta cu o echipa de buna credinta, care isi doreste depolitizare, arunca cu gunoi in el, cand ar trebui sa realizeze ca e pentru binele lor depolitizare

    astia merita tratati doar in spitale conduse de chelnerite si directori de pompe funebre
  • +5 (11 voturi)    
    USRPLUS nici nu stii cat de mic incepi sa fii (Vineri, 16 aprilie 2021, 14:13)

    ..13 [utilizator]

    Pentru ca oricine altcineva sau o alianta cu ceva tarate in cap cauta un alt om si il punea pe fotoliu dupa 2-3 zile

    Pansetele lui VV si sustinerea doamnei despre care avea o parere mai buna, dna Moldovan, chiar nu ma intereseaza.

    este clar din declaratia dnei ca nu a discutat cu PM si cred sincer ca nici VV a stiut si ca un magar nu a transmis PM acel document pentru ca vezi doamne era doar de competenta MS - dar vorbim despre o pandemie stimabililor VV si Moldovan.

    salutari si spor la treaba!
  • +2 (2 voturi)    
    patetic (Vineri, 16 aprilie 2021, 14:43)

    jescu [utilizator]

    Daca ar fi dupa discurs VV ar fi o victima nevinovata. Dar lumea a judecat actiunile si nu declaratiile. Cand dadea legi la miezul noptii sa bage jumatate de tara in carantina doar pentru ca nu corespundea numarul de testari ? Nu tine cont de prim ministru si de alianta din care face parte si baga el lockdown-uri de capul lui, cum vrea muschiul lui pe niste criterii cretine. Sa se duca in pace...E potrivit pentru postul de ministru cum e potrivita maica Tereza, nu ca la caritate Maica Teresa n-a fost buna.
  • +1 (3 voturi)    
    Fara rusine pana la capat (Vineri, 16 aprilie 2021, 17:03)

    LucS_M [utilizator]

    In cele 113 zile :) omul a gresit saptamanal, fie c-a spus o prostie mai mare ca el, fie ca s-a dovedit complet iresponsabil in legatura cu sistemul de Sanatate. A gresit atat de mult, incat s-a saturat lumea de scuzele lui, iar apoi s-a dovedit incapabil de lucru intr-un sistem organizat ierarhic si a trimis la Monitorul Oficial ordine de ministru :) referitoare la starea de carantina, cu semnatura altora (jmeker) , fara a le trece pe la premier. Dupa o asemenea parada de prostie (citat CTP) isi mai dovedeste inca odata lipsa de rusine si vine sa ne spuna ca in loc sa conduca ministerul, el se coupa de investigatii pe-acolo.... Noaptea mintii.
  • 0 (0 voturi)    
    Bineinteles (Luni, 19 aprilie 2021, 6:43)

    COCH [utilizator]

    Bineinteles ca nu sunt toti ca tine smecheri damboviteni, adica din pucioasa, mai sunt si moldoveni. Asta e soarta. Taci si mai da la perete, fundatiile lucreaza pentru tine si pentru echipa ta!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by