Purtătorul de cuvânt al Patriarhiei are COVID-19: „M-am contaminat chiar cu o zi înainte de rapel. Am făcut o formă ușoară, dar ar fi putut fi altfel dacă nu aş fi fost vaccinat”

de Redactia     HotNews.ro
Sâmbătă, 10 aprilie 2021, 23:57 Actualitate | Esenţial


Vasile Banescu
Foto: basilica.ro
Purtătorul de cuvânt al Patriarhiei Române, Vasile Bănescu, a anunţat sâmbătă că s-a infectat cu SARS-CoV-2 de la un coleg chiar cu o zi înainte de vaccinarea cu a doua doză de ser, având o formă foarte uşoară a bolii.

''Cu ajutorul lui Dumnezeu sunt foarte bine. Din fericire, apucasem să fac prima doză de vaccin, dar m-am contaminat miercurea trecută de la un coleg chiar cu o zi înainte de rapel. M-am pozitivat ulterior, dar în acest context am făcut o formă foarte uşoară. La gradul meu de oboseală şi stres ar fi putut fi altfel dacă nu aş fi fost vaccinat. Să fiţi/ să fim cu toţii ocrotiţi alături de cei dragi! Speranţa pusă în Dumnezeu ne va ajuta mereu'', a precizat Vasile Bănescu. (Agerpres)








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















12475 vizualizari

  • +2 (16 voturi)    
    Multa sanatate! (Duminică, 11 aprilie 2021, 0:22)

    Tyrion.lann [utilizator]

    Sa speram ca vom trece cu totii cu bine prin aceasta perioada nefericita.
  • +14 (40 voturi)    
    Nu vreau sa fiu rau, dar,,, (Duminică, 11 aprilie 2021, 0:53)

    Canadian13 [utilizator]

    ...apa sfintita, ceva ?
    Sa inteleg acum ca prea-pretinciosia voastra s-a dat cu Calinic si l-ati abandonat pe Col. (nume de cod) Mache Spagoveanu ?
    sursa https://www.dw.com/ro/cum-nu-sus%C8%9Bine-bor-vaccinarea/a-56233863

    PS : atentiune, Pf. Daniel nu era vaccinat pana acum cateva zile, sper sa n-o pateasca si el...
    • +6 (30 voturi)    
      "La gradul meu de oboseală şi stres"... (Duminică, 11 aprilie 2021, 7:07)

      grongobar [utilizator] i-a raspuns lui Canadian13

      ...Da' ce faci frate de esti asa stresat si obosit? Plinu' la S-klasse? 12 cu 24 pe o sectie ATI? Second job in mina?
      • +2 (12 voturi)    
        are deadline la corporatie... (Duminică, 11 aprilie 2021, 17:27)

        c8ilu [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

        tre' sa livreze proiecte software de milioane de euro, si totul tine de el!
  • +27 (55 voturi)    
    Da, s-a dus la doctor si multumeste Domnului (Duminică, 11 aprilie 2021, 1:30)

    imi_pasa_de_romania [utilizator]

    Da, „cu ajutorul lui Dumnezeu” este foarte bine. Sigur nu a stiintei. Aia impotriva careia a fost mai mereu Biserica de-a lungul timpului, indiferent de an, secol sau tara.
    • +10 (24 voturi)    
      Putea sa incerce doar cu ajutorul Domnului (Duminică, 11 aprilie 2021, 8:21)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      dar acum era la ATI.
    • -4 (22 voturi)    
      impotriva careia ? (Duminică, 11 aprilie 2021, 9:39)

      socialismic [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      Impotriva cui bre ? Cine ti-o zis tie asta ? Mendel, Coperic, Bacon au fost clerici...

      Prea multe filme de la Holiud.....
    • +3 (25 voturi)    
      Sfanta ignoranta (Duminică, 11 aprilie 2021, 11:32)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      Cateva exemple (din miile care te contrazic): L.Pasteur:"“Cu cât studiez mai mult natura, cu atât mă minunez de creația lui Dumnezeu.” G. Lemaitre-preot si fizician la Univ.Catolica Louvain(Belgia)- autorul teoriei'Big-bang'de formare a Universului, prieten bun cu Einstein, mandru ca teoria sa nu-i contrazicea convingerile creationiste despre lume. J. Kepler l-a recunoscut pe Dumnezeu drept "Creatorul plin de bunăvoinţă care a adus în fiinţă natura din nimic".
      Sir I. Newton – ’’ Am convingerea fundamentală că Biblia este Cuvântul lui Dumnezeu, scris de oameni insuflaţi de Dumnezeu. Studiez zilnic Biblia.’’
      • +2 (24 voturi)    
        Las-o mai moale (Duminică, 11 aprilie 2021, 11:45)

        Alui [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        Newton nu credea ca Isus e fiul lui Dumnezeu, deci era eretic conform ideilor voastre.
        Bine ca nu l-ai pus si pe Einstein (evreu) pe lista de cititori de Biblie.
        • +2 (18 voturi)    
          Einstein: (Duminică, 11 aprilie 2021, 12:24)

          Altiro [utilizator] i-a raspuns lui Alui

          "Vreau sa cunosc gandurile lui Dumnezeu, restul sunt detalii" .."Cand a creat Universul Dumnezeu n-a jucat la zaruri"..
      • -2 (16 voturi)    
        Eu vorbesc de mere si tu de pere, dar e ok (Duminică, 11 aprilie 2021, 13:39)

        imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        Ce legatura are ce zic oameni ai stiintei despre religie sau zeitati? Eu nu am zis sa nu creada sau ca nu e ok sa creada sau ca nimeni nu crede. Am zis ca religia nu sprijina stiinta.

        Dar asa e cand citesti cu ochii inchisi si ai o singura idee sau mentalitate indiferent de context.
        • +4 (16 voturi)    
          Eu vorbesc de ignoranta (Duminică, 11 aprilie 2021, 14:13)

          Altiro [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

          Doar ateii de carton au prejudecata ca religia se opune stiintei. Majoritatea oamenilor de stiinta ai societatii umane au fost( sunt )convinsi de existenta Divinitatii. Inca un ex: spitalul in acceptiunea lui moderna de azi este conceptia si realizarea Sf. Vasile cel Mare(sec IV)- 'vasiliade' sau 'bolnite' care au fiintat pe langa manastiri pana in sec 19 si la noi in tara, cand a aparut primul spital de stat..
          • +3 (17 voturi)    
            Repeti iar ceva irelevant (Duminică, 11 aprilie 2021, 16:16)

            imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

            Ce legatura are faptul ca oamenii de stiinta sunt convinsi de existenta divinitatii? Cu ce dovedeste asta ca religia sprijina stiinta? Cu ce dovedeste asta ca Biserica ("institutia globala", nu cladirea de vis-a-vis) este pro-stiinta?

            Scrii de dragul de a scrie fara sa fii la subiect. Ori te prefaci ca nu intelegi, ori... nu poti. Si asta e, fiecare cat poate.
            • -2 (10 voturi)    
              Citesti si nu pricepi.. (Duminică, 11 aprilie 2021, 18:48)

              Altiro [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

              Diaconul Coresi (n. 1500, Cucuteni, Moțăieni, Dâmbovița, – d. 1583, Brașov) a fost un diacon ortodox, traducător și meșter tipograf român originar din Târgoviște. Este editorul primelor cărți tipărite în limba română. A editat în total circa 35 de titluri de carte, tipărite în sute de exemplare și răspândite în toate ținuturile românești, facilitând unitatea lingvistică a poporului român, dar și apariția limbii române literare.(Wikipedia).
            • -2 (10 voturi)    
              Io cre' ca mai degraba ... (Duminică, 11 aprilie 2021, 18:59)

              Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

              ... matale faci pe surdul. Cele mai vechi universitati europene au fost infiintate de biserica. O gramada de universitati, in occidentul catolic, sunt in continuare finantate de biserica - universitati la care se preda orice, inclusiv matematica, medicina sau stiinte politice.

              Sustinerea cunoasterii rationale, stiintifice, e parte din catehismul bisericii catolice (https://www.vatican.va/archive/ccc/index.htm): "Though faith is above reason, there can never be any real discrepancy between faith and reason. Since the same God who reveals mysteries and infuses faith has bestowed the light of reason on the human mind, God cannot deny himself, nor can truth ever contradict truth. ... Consequently, methodical research in all branches of knowledge provided it is carried out in a truly scientific manner and does not override moral laws, can never conflict with the faith, because the things of the world and the things of faith derive from the same God."

              Sfantul Vasile cel Mare, unul dintre cei mai importanti sfinti ai ortodoxiei, gaseste justificare pentru cercetare, si implicit stiinta, in Biblie: "Cand Moise a spus: "Intru inceput a facut Dumnezeu cerul si pamantul", a trecut sub tacere apa, aerul, focul si toate acelea care se nasc din aceste elemente; ca acestea erau in univers ca niste completari ale lumii; dar istoria facerii lumii le-a lasat la o parte, pentru a deprinde mintea noastra cu cercetarea; i-a dat putine date, ca sa mediteze asupra celor care nu s-au spus."

              In conditiile astea, chiar si facand abstractie de istorie (desi ignorarea istoriei e intotdeauna o mare prostie), cum poti sa sustii cretinatatea ca religia, sau biserica, nu sustin stiinta? Poate doar prin ignorarea realitatilor care nu-ti convin?
      • +2 (10 voturi)    
        O eroare comună (Duminică, 11 aprilie 2021, 18:22)

        trotuar [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        în a spune că marii oameni de știință sau oamenii de știință în general sunt pentru Biblie.

        Procentajul de atei și agnostici în oamenii care sunt dedicați științei sau cu studii superioare este cu muuult mai mare decât în rândul populației comune.

        O altă eroare este în a spune că dacă cred în Dumnezeu este clar că este același Dumnezeu predicat de popi.

        Din exemplele prezentate: Newton credea într-o forță superioară dar considera că sufletul și trinitatea sunt prostii (tot a căutat înțelesuri în Biblie și a ajuns la concluzia că prin 2060 universul va fi resetat). Pasteur a făcut o distincție clară între știință și religie, iar religia lui era departe de a fi biblică. Einstein și-a dedicat o mare parte a vieții încercând să demonteze fizica cuantică potrivit "Dumnezeu nu joacă zaruri" reușind doar să o confirme mai mult.

        Toți oamenii care au gândit au fost atrași de filozofie și religie dar viziunea lor despre Dumnezeu e departe de a fi interpretarea biblică.
  • +18 (38 voturi)    
    Hmmm (Duminică, 11 aprilie 2021, 1:43)

    Pinochio [utilizator]

    Deci si ei se pot îmbolnăvi? Cum rămâne cu enoriraisaii induși in eroare (prostie)?
    Ciudat.
    • +1 (9 voturi)    
      Ce spune un crestin adevarat (Duminică, 11 aprilie 2021, 19:14)

      VOX. [utilizator] i-a raspuns lui Pinochio

      "...medicii şi medicamentele sunt şi ele de la
      Dumnezeu, iar credinciosul care se îmbolnăveşte întocmai ca toată lumea, se vindecă întocmai ca toată lumea, nu altfel - cu ajutorul medicilor şi al
      medicamentelor".

      N. Steinhardt, Jurnalul fericirii
    • +1 (5 voturi)    
      Biserica ortodoxa nu sustine prostia (Duminică, 11 aprilie 2021, 19:29)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Pinochio

      De cand a inceput epidemia, Sfantul Sinod a emis una-ntr-una recomandari catre parohii si manastiri in care recomanda respectarea masurilor de prevenire a raspandirii bolii - una mai consistenta aici, de dinainte de Patele de anu' trecut: https://doxologia.ro/indrumari-privind-slujbele-de-florii-din-saptamana-mare-sfintelor-patimiri-de-sfintele-pasti

      Problema-i ca si biserica n-are cum sa fie mult diferita de restul societatii romanesti. Cata vreme pana si printre medici sunt unii care in continuare sustin idei anti-vacciniste, sunt si printre preoti unii care nu asculta de ce se decide la nivel central. Diferenta e ca pentru Olivia Steer sau Gheorghe Burnei nimeni nu se apuca sa critice tagma medicala in ansamblul ei, pe cand daca un singur preot calca stramb toata biserica e omu' negru. (O fi din cauza culorii sutanei?)
  • +19 (41 voturi)    
    Rapelul (Duminică, 11 aprilie 2021, 1:45)

    Pinochio [utilizator]

    E din biblie sau ceva? Parca ziceau ca covid nu exista.
  • +9 (25 voturi)    
    ce coincidenta (Duminică, 11 aprilie 2021, 1:45)

    radu103 [utilizator]

    da....sigurr...PR de nota 10
    • -7 (9 voturi)    
      hehe (Duminică, 11 aprilie 2021, 5:02)

      John_Re [utilizator] i-a raspuns lui radu103

      ...asa a fost ordinul.
  • +8 (20 voturi)    
    Voi,bor-ul,sunteti cu ..... (Duminică, 11 aprilie 2021, 5:43)

    gigiN [utilizator]

    ...totii contaminati de mult timp,dar cu lacomia de bani,
    singurul vostru "crez".
  • +5 (21 voturi)    
    Nu Dumnezeu ti-a trimis un semn, (Duminică, 11 aprilie 2021, 6:04)

    John M. [utilizator]

    ci Sfanta Ignorantza, tovarasa voastra de drum prin viata..
  • +9 (21 voturi)    
    Nu se poate. (Duminică, 11 aprilie 2021, 8:46)

    asavreau [utilizator]

    Păi nu spuneau dânșii că la biserică toate sunt sfințite și COVID nu are putere?. Ei de ce nu se tratează cu ce recomandă oamenilor? Adică rugăciuni, agheasmă, mir, fum de tămâie!. Pentru ei este bun vaccinul, pentru oamenii credincioși și creduli nu?
  • -7 (9 voturi)    
    s-a infectat și contaminat (Duminică, 11 aprilie 2021, 9:22)

    di livio [utilizator]

    chiar înainte de apel...sigur fuse noaptea-n parc fără botniță, altfel n-avea cum să ia covrig, se știe că noaptea-n parc umblă covrigu...noroc că covrigu de parc îi mic și slab...covrigu de spital, ăla-i covrig baban, hrănit cu nosocomiale
  • -1 (23 voturi)    
    Respect Domnule Banescu, (Duminică, 11 aprilie 2021, 9:36)

    constan [utilizator]

    Declaratia dvs.vine ca o discreta raza de lumina intr-o lume cu prea multa intunericeala.
  • +3 (19 voturi)    
    eh (Duminică, 11 aprilie 2021, 9:48)

    codyrocco [utilizator]

    nu-i asa ca nu exista atei intr-un avion care se prabuseste?
    • 0 (8 voturi)    
      Lol (Duminică, 11 aprilie 2021, 19:48)

      JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui codyrocco

      Apel jenant la instrictul fricii.
      Cu ce te ajuta pe tine o fiinta mitica intr-un avion care se prabuseste?
  • +6 (22 voturi)    
    Dumnezeu? Allah? Sau pur si simplu Stiinta? (Duminică, 11 aprilie 2021, 10:34)

    Ioan.Toma [utilizator]

    Daca s-a vaccinat cu Biontech, cam are o problema: compania e condusa de doi copii de imigranti turci. Deci faza cu "ajutorul lui Dumnezeu" pica.

    Nu mai bine recunoaste ca meritul e 100% al Stiintei? Ca daca se baza numai pe rugaciuni si agheazma era acum, poate, cu un tub in gat sau mai rau?
  • +1 (1 vot)    
    A mai facut rapelul ? (Duminică, 11 aprilie 2021, 20:30)

    Feroviarul [utilizator]

    Daca da, cand ? Sau e constiincios si asteapta alea 14 zile dupa pozitivare ?
  • +1 (1 vot)    
    vai draga, (Duminică, 11 aprilie 2021, 23:00)

    dailyshow [utilizator]

    e stresat.

    bine ca skydaddy-ul n-a fost mai darnic, nu? cica iti da doar cat poti duce, si alte aberatii.
  • +2 (2 voturi)    
    Exagerați (Duminică, 11 aprilie 2021, 23:34)

    Appollodor [utilizator]

    Bre, înțeleg că pe aici Biserica nu e tocmai o instituție populară. Dar omul a zis să facem vaccin, că vaccinul e bun. Ce era să mai facă?

    E drept că sunt cercuri ortodoxe din care au pornit multe cretinării în pandemia asta, dar nu de la Bănescu. Ăsta a zis în principiu mereu să respectăm măsuri, măști, vaccin, etc.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by