Raed Arafat vine cu noi explicații după evacuarea cu scandal a Spitalului Foișor: Decizia a fost corectă, chiar dacă a creat disconfort pentru pacienți

de D.D.     HotNews.ro
Sâmbătă, 10 aprilie 2021, 19:46 Actualitate | Esenţial


Raed Arafat
Foto: AGERPRES
​Raed Arafat susține că decizia de evacuare a Spitalului Foișor a fost una corectă, chiar dacă „a creat un disconfort pentru pacienţii care erau internaţi”. „Poate că acum am învățat și mai mult pe partea de evacuare a unui spital, anumite aspecte pe care trebuie să le luăm în considerare în viitor”, a susținut într-o înregistrare pe Facebook șeful DSU.

Arafat, cel care a semnat ordinul, susține că decizia a fost luată într-o situație critică, unitățile de primiri urgențe fiind supraaglomerate de bolnavi în stare gravă. „Decizia de a face loc pentru bolnavi în stare critică aș lua-o din nou pentru că asta înseamnă să tratezi o situație critică așa cum trebuie și nu să stai să te gândești ce să fac să nu supăr pe cineva. Îmi pare rău pentru cei pe care i-am supărat, dar decizia a fost una corectă”, a spus el.



Ce a spus Arafat în înregistrare:

  • Astăzi la ora 11 am avut 784 de cazuri în unităţile de primiri urgenţe pe plan naţional din care 11 intubaţi confirmaţi COVID-19 şi 4 suspecţi care au fost intubaţi şi ventilaţi în unităţile de primire urgenţe. Vorbim de 106 confirmaţi care au nevoie de ventilaţie non-invazivă şi 12 suspecţi care au nevoie de ventilaţie non-invazivă plus 190 care au nevoie de ozigen confirmaţi şi 77 care au nevoie de oxigen – suspecţi.
  • La nivelul Bucureştiului situaţia era la ora 11 - 159 de pacienţi în terapiile intensive în unităţile de primiri urgenţe din Bucureşti, din aceşti 159 – 8 erau intubaţi/ventilaţi, 34 erau cu necesar de ventilaţie non-invazivă şi 83 cu necesar de oxigen. Din aceşti pacienţi urmează să continue transportul către spitalul Foişor şi bineînţeles către unitatea mobilă de terapie intensivă de la Spitalul Babeş.
  • Decizia care a fost luată ieri şi care consider că a fost o decizie corectă pe fond chiar dacă a creat un disconfort pentru pacienţii care erau internaţi în Spitalul Foişor, avea o singură menire şi aceasta este să salvăm cât mai multe vieţi, să nu ne punem în situaţia pe noi, pe colegii noştri din UPU şi din spitale să aleagă între pacienţii care ajung cu ambulanţele cine intră şi cine rămâne în ambulanţă şi aşteaptă în ambulanţă.
  • Acolo nu am dorit să ajungem, aşa că soluţia de a evacua un spital, şi îmi pare rău că s-a întâmplat acest lucru mai târziu în cursul nopţii, când noi de fapt ordinul l-am emis pe la prânz ieri, iar echipa noastră la spital era în jurul orei 15 să discute şi să înceapă această evacuare care totuşi s-a lungit.
  • Ştim că s-a produs un disconfort, ştiu că multă lume vede acest lucru ca un lucru incorect care era făcut pentru pacienţii care erau internaţi în spitalul Foişor, da, sunt de acord nu este deloc un lucru plăcut, este un lucru care în condiţii de normalitate putea să se desfăşoare poate mult mai bine, dar în condiţiile de normalitate nu am ajunge să evacuăm un spital pentru a-l transforma în spital COVID”.
  • Când vine vorba de a lua decizii, sunt convins că poate nu întotdeauna sunt perfect înțelese sau tolerate, dar între a nu lua o decizie - și după care a da explicații, pe bună dreptate, că de ce am lăsat unii oameni fără îngrijiri medicale potrivite, de ce am lăsat unele persoane să se agraveze, fără să găsim loc pentru ele - și între a supăra și de a crea o platformă de atacuri, inclusiv politice, în acest sens, printr-o decizie care salvează vieți, eu în continuare aleg soluția de a lua decizii, de a suporta consecințele atacurilor, dar să știu în sfârșit că am luat o decizie care a salvat vieți.
  • Dacă am întoarce timpul, cred că decizia ar fi luată din nou, așa cum a fost luată. Poate că acum am învățat și mai mult pe partea de evacuare a unui spital, anumite aspecte pe care trebuie să le luăm în considerare în viitor.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















11135 vizualizari

  • +10 (54 voturi)    
    Auzi la el, evacueaza ca-n gulag rusesc (Sâmbătă, 10 aprilie 2021, 19:55)

    Parzivall [utilizator]

    Oameni ghigositi in portbagaj si el mai are curajul sa spuna ca a invata ceva!!!!
    • +8 (34 voturi)    
      Daca nu l-ar tine de proxi, ar fi fost demis (Sâmbătă, 10 aprilie 2021, 21:44)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui Parzivall

      Daca nu l-ar tine de proxi, ar fi fost demis pana acum...fie si numai pentru stupizenia declaratiei asteia.

      Dar alora care iubesc efectiv starea de catuse si caluse impusa populatiei, le convine sa bage la inaintare papusa Arafat...
      ...astfel incat descreieratii (fara creier, conform DEX) care au votat caluse si catuse, impotriva bunastarii sa aiba obiectul latratului.
      Si, dupa cum se vede, miscarea asta e reusita: latratul mononeuronal #rezist e strict impotriva lui Arafat, de parca el ar decide ceva!
      • +8 (20 voturi)    
        Pai de la Apuseni si pana la Techirghiol (Sâmbătă, 10 aprilie 2021, 23:13)

        Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Asta nu a patit absolut nimic, e de neatins. Si ai dreptate, e ca henchmenii Mafiei, face treburile murdare si nici in fund nu-l doare.
    • -6 (10 voturi)    
      Si aia care aveau nevoie de ATI ? (Duminică, 11 aprilie 2021, 7:29)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Parzivall

      Cu aia ce facea ? Singura problema aici a fost comunicarea dezastruoasa si eventual puteau sa mai lase o marja de o zi sa stie toata lumea ce si cum. Ministrul Sanatatii trebuia sa explice la TV decizia ca sa inteleaga toata lumea si aia e. N-a fost in stare, nu e vina lui Arafat, e vina lui Voiculescu. Daca nici sa comunice nu e in stare , atunci nu stiu de ce e in stare.
      • +4 (4 voturi)    
        Rata de mortalitate de la ATI e de ~90% (Duminică, 11 aprilie 2021, 17:02)

        Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        Asa ca lasa-ma cu ATI!!!
  • +6 (50 voturi)    
    Cu ranga pe pacienti (Sâmbătă, 10 aprilie 2021, 20:01)

    justin puscasu [utilizator]

    Aici a fost o extrapolare a metodei Drula de rezolvare a problemelor, aplicata cu succes la Metrorex: ranga.
    Arafat si VV ar trebui demisi. Inainte ca situatia sa se inflameze prea tare.
    • -1 (27 voturi)    
      Consultantii guwernului (Sâmbătă, 10 aprilie 2021, 20:42)

      marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui justin puscasu

      se pare ca sunt de alta parere. Oare ce urmaresc? Caderea acestui guwern?
  • +2 (48 voturi)    
    Disconfot ai avea tu daca vreo ruda te prinde (Sâmbătă, 10 aprilie 2021, 20:01)

    CezarN [utilizator]

    Tu le-ai pus voata in pericol. Tu si impostorul de Vlad Voiculescu ati dat o mostra de inumanitate vecina cu bolile de cap.
    Ce remarc acuma este ca ca adeptii lui Voiculescu nu iubesc conspiratiile referitoare la covid, conspiratii care au fost inventii, sunt false si vor fi adevarate :), insa lanseaza fabulatii cum ca totul ar fi o conspiratie la adresa chiparosului lor :), de parca prostului nu este suficient sa-i dai funie si sapun ca sa se spanzure singur.
    • -2 (12 voturi)    
      Ce treaba are Vlad Voiculescu aici? (Duminică, 11 aprilie 2021, 9:03)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      Ca vad ca deja se trage cu tunul in el, din orice pozitie.

      Spitalul apartine de primaria generala, nu de ministerul sanatatii. Managerul in functie, care e acolo din 1997, a refuzat sa semneze orice hartie. Si a chemat presa. Arafat a vazut ca evacuarea e imposibila si a sunat la Catu, nu la Vlad Voiculescu, ca suna degeaba, nu depidne de al. Catu sunat la "seful" spitalului, adica la Nicusor Dan.

      Seful ASSMB a fost trimis de Nicusor Dan si asemnat el in locul directorului de spital, care director a continuat mizeria.

      Spitalul are o curte interioara cu loc de parcare, pe unde ar fi trebuit sa fie preluate macar cazurile de transfer cu targa. Evident ca directorul a organizat transferul in fata spitalului, sa filmeze si sa se isterizeze presa chemata tot de el.

      Cam asta a fost povestea. Care nu a evacuarea, care nu a depins de ministerul sanatatii. Ministerul Sanatatii doar a asigurat locuri in spitalele din Bucuresti pentru pacienti.

      A, si inca ceva: decizia e corecta, chiar daca e evident neplacut sa evacuezi un spital, Departametul ATI la Foisor era gol si cam la fel si spitalul. Care spital are 200 de paturi cu instalatie de oxigen. In timpul asta, salile UPU (camerele de garda) din Bucuresti sunt pline cu bolnavi in stare grava.
  • +17 (35 voturi)    
    am invatat mai mult ... (Sâmbătă, 10 aprilie 2021, 20:04)

    Fedora [utilizator]

    pe partea de evacuare a unui spital, anumite aspecte pe care trebuie să le luăm în considerare în viitor." Adica la urmatoarele spitale pe care le evacuati?
  • +11 (35 voturi)    
    Astuia nu-i cere Ben Oni Ardelean demisia? (Sâmbătă, 10 aprilie 2021, 20:05)

    Gryphus [utilizator]

    nu-i cere pt ca Arafat e de la PSD, nu de la USR
  • +15 (37 voturi)    
    intrebare (Sâmbătă, 10 aprilie 2021, 20:20)

    John_Re [utilizator]

    dinozaurul asta cate stele are pe umeri de nu-l poate atinge nimeni?
    • +9 (35 voturi)    
      Stele ale lui David sau semiluni, poate (Sâmbătă, 10 aprilie 2021, 20:39)

      CezarN [utilizator] i-a raspuns lui John_Re

      Omul este foarte sulfuros si alunecos. Probabil sigur(sic! :) ) are sprijin extern, ca intern, la serparia din politica noastra, nimeni nu are atata vreme sprijin.
      • -5 (21 voturi)    
        Nu m ai manipulati!! (Sâmbătă, 10 aprilie 2021, 20:53)

        Vigilentanonstop [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

        E cioban din CARPATI))
    • +5 (27 voturi)    
      Isi joaca perfect rolul (Sâmbătă, 10 aprilie 2021, 20:43)

      marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui John_Re

      pentru ca, probabil, e foarte șantajabil.
    • +5 (21 voturi)    
      A știut să se dea bine (Sâmbătă, 10 aprilie 2021, 21:30)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui John_Re

      Și pe lângă PNL, PSD și nu m-ar mira sa fie susținut de AUR in viitor.
      E un carierist foarte sinuos.
    • +7 (19 voturi)    
      răspuns (Sâmbătă, 10 aprilie 2021, 21:53)

      Mariobrutte [utilizator] i-a raspuns lui John_Re

      Toate stelele. Are toate stelele. Arafat nu e securist, e Securitatea însăși. Și conduce de facto sistemul sanitar încă de când l-a pus Ponta și USL-ul ministru al Sănătății, în urmă cu un deceniu.
  • -5 (13 voturi)    
    de Marele Untold... (Sâmbătă, 10 aprilie 2021, 20:56)

    popestii [utilizator]

    La Cluj s-au externat sau transferat
    (Hăt la Bistrița) pacienții pentru
    eventualitatea in care făcea, doamne
    feri, vreun pastilat enterocolită.
    Nicio dramă. Una e paranghelia,
    alta e pandemia....
  • +9 (25 voturi)    
    decizie corecta ? poate, (Sâmbătă, 10 aprilie 2021, 21:23)

    nick1587873340950 [utilizator]

    dar pentru nerespec6tarea a vreo 5 legi inclusiv constitutia, cine va raspunde ?
  • +10 (26 voturi)    
    Sper sa fie altul “in viitor”. (Sâmbătă, 10 aprilie 2021, 21:26)

    Alui [utilizator]

    De tine sper sa nu mai auzim decat ca ai fost demis.
  • +8 (24 voturi)    
    Înțeleg explicatiile (Sâmbătă, 10 aprilie 2021, 21:29)

    galeo [utilizator]

    Dar cine plătește pentru haosul creat, astfel încât data viitoare sa nu se mai întâmple?
    Ce sancțiuni se iau?
    • -1 (9 voturi)    
      Directorul spitalului (Duminică, 11 aprilie 2021, 9:08)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      El e responsabil de tot circul creat.

      A refuzat 8 ore sa semneze actele si sa pregateasca transferul. Pana la urma a semnat reprezentatul ASSMB, adica seful lui direct (spitalul apartine primariei generale). Asa s-a ajuns la trasferuri facute la 8-9 seara. A chemat presa sa faca scandal. A dat ordine sa nu fie folosita curtea si parcarea interna nici macar pentru transferurile cu pacienti imobilizati total.

      Adica a fortat transferul in fata camerelor de filmat, doar pentru victimizare. Ceea ce e o alta mizerie, niciun bolnav nu merita sa fie filmat in carucior, pe targa, dezbracat si asa mai departe.

      Ar fi cazul ca Nicusor Dan, prin ASSMB, sa il destituie.
  • +5 (27 voturi)    
    Managerul spitalului e pus de PSD/Firea (Sâmbătă, 10 aprilie 2021, 21:50)

    emil bobu [utilizator]

    Asta e tot ce trebuie sa stiu.

    Daca era de la oricare alt partid, managerul ar fi pus in aplicare evacuarea in timpul zilei, n-ar fi intarziat ore in sir ca sa aiba televiziunile PSD ce sa dea ca propaganda.

    Multumiti PSD-ului pentru inca un dezastru.
  • +8 (26 voturi)    
    Arafat (Sâmbătă, 10 aprilie 2021, 21:53)

    Casargoz [utilizator]

    Unul din motivele pentru care Arafat e necesar in toate guvernele e simplu:
    încasează înjurături și scuipați pentru orice decizie incomoda.
    SMURD merge impecabil comparativ cuvcecera înainte.
    Nu și-a dorit niciodată mai mult.

    Dar cei care vor sa îl schimbe pe Arafat sa găsescă mai întâi o persoana care sa vrea sa ii ia locul (o persoana la de de competentă găsim) dar sa găsești pe cineva cu experiența de medic sa vrea sa încaseze din toate pozițiile - la poate mai putini bani și intr-o funcție neacoperită de malpraxis ..

    Sunt convins ca știți persoane competente : întrebați dacă di-ar dori sa aiba mizeria de job pe care o are Arafat.
    • +4 (26 voturi)    
      In nici o țara din lume nu ia decizii din astea (Sâmbătă, 10 aprilie 2021, 22:03)

      Alui [utilizator] i-a raspuns lui Casargoz

      ...un secretar de stat sau șeful DSP.
      Individul își depășește atribuțiile, e responsabil pentru o grămada de dezastre si accidente. Nu e la prima boacănă. Ca e ținut in funcție, asta spune ceva despre cei care-l țin.
      • +4 (8 voturi)    
        :) (Duminică, 11 aprilie 2021, 7:33)

        Casargoz [utilizator] i-a raspuns lui Alui

        Nu realizezi cât de disfuncțional este statul.
        Cu o singura excepție : dărâmarea buticurilor din metrou nu știu in ultimii ani pe cineva sa își asume ceva.
        Da lumea are idei. De exemplu : sa reducem pensiile speciale
        Dar decizii ? Pai sunt impopulare pentru unii sa le facă Parlamentul.
        Cel mai bun exemplu e cartea electronica de identitate : are lege din 2002
        Putea MAI sa le emită după cum dorea dacă ministrul își asuma decizii , pentru ca nu a foat nici unul cu c.au pasat normele tehnice in parlament 18 ani: sa decidă Parlamentul dacă scrie domiciliul sau nu. Sa decidă Parlamentul dacă semnătura e calificata sau nu etc...
        Secretari de stat :)
        In România secretarii de stat sunt niște păcălici care vin cu gura mare și o duzina de consilieri care nu semnează nimic di care in luna a-3-a , după ce s-au lămurit ce pot face, realizează ca vor fi schimbați in una doua luni.
      • -4 (8 voturi)    
        Confunzi DSU cu DSP (Duminică, 11 aprilie 2021, 9:11)

        sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Alui

        Seful DSU poate lua aceasta decizie, daca are avizul guvernuui, prin MS.

        Totul a fost legal. Si sa nu credeti ca suntem prima tara din lume care reutilizeaza sectii sau spitale mai mic pentru tratament Covid.
    • +3 (19 voturi)    
      gasesti, (Sâmbătă, 10 aprilie 2021, 22:09)

      nick1587873340950 [utilizator] i-a raspuns lui Casargoz

      o groaza de someri de 1 an ce ar accepta pozitia lui A.
      • +6 (8 voturi)    
        Nu greșesc (Duminică, 11 aprilie 2021, 7:46)

        Casargoz [utilizator] i-a raspuns lui nick1587873340950

        Greșesc tot timpul când muncesc și nu sunt șomer .
        Spectrul șomajului ma cam bântuie :)
        Dar sa stai cu STS și MAI in spate și sa fii împins de un agarici din administrație sa faci lucruri :)
        Îți garantez ca după un interviu te gândești de doua ori după ce ești informat ca orice faci orice zici este penal. ( ceea ce Arafat face destul de des altora , dar sistemul acum câțiva ani era așa : taci înduri, te trimite Arafat la toate cursurile posibile si imposibile , și după, dacă mai ai nervi mergi intr-o țara in care medicina de urgentă e praf)
        Dar divaghez.
        Am auzit de Arafat de când era un voluntar entuziast la Tg Mureș . Cu duritate a făcut un sistem de urgentă (duritatea implica multe)
        Arafat cel de acum :)
        Nu e decât o masca desenata de Marcel specialistul național . Fără masca romanii ar vedea ca nu e nimic in spate , nu cred ca ne convine asta.
        Un sistem medical administrat de miniștrii care se schimba la 6 luni și finanțat de o casa de sănătate care dacă nu schimba directorul la 4 luni măcar ii trimite la pușcărie la un an. Nu exista management.
        Exista doar pompieri necalificați in administrație și singurul care știe cum merge sistemul sunt și-a care nu se schimba la 6 luni ;
        Pentru civili Arafat, pentru restul știți voi.
    • +10 (26 voturi)    
      „perfectul” Arafat și palmaresul dezastrelor (Sâmbătă, 10 aprilie 2021, 22:13)

      Mariobrutte [utilizator] i-a raspuns lui Casargoz

      În afară de Radu Tudor, lingăul Comandantului Acțiunii de la Antena3, restul ne mai amintim:

      1) Avionul prăbușit în Apuseni, Adrian Iovan și studenta Aura Ion morți de frig pt. că oamenii lui Arafat n-au înțeles coordonatele GPS transmise de supraviețuitori;

      2) Elicopterul prăbușit în lacul Siutghiol. Oameni morți degerați pt. că barca de intervenție trimisă de oamenii lui Arafat n-a pornit. N-aveau cheia portrivită și a trebuit să vâslească.

      3) „Avem de toate la #Colectiv”. Pacienți arși cărați cu paleții de lemn din fabrică. Arafat era acolo și se prefăcea preocupat când oamenii lui înjurau morții de morți.

      4) Mortul care s-a ascuns în baie după incendiul de la Balș. L-au găsit procurorii, oamenii lui Arafat îl rataseră.

      5) ISU Dobrogea n-a avut nici autoscară, nici saltea pneumatică în ditamai Constanța. O femeie s-a aruncat din flăcări de la etajul 6 și și-a întins creierii pe asflat. Oamenii lui Arafat au mințit în prinvința intervenției și au fost prinși de presă.

      Asta așa, la prima vedere, doar din amintiri, fără documentare. S-o mai lăsăm cu osanalele la adresa SMURD-ului, că la câți bani s-au băgat și sifonat pe alături, ar trebui să zbârnâie. Și abia se târăște.
      • +5 (7 voturi)    
        și licitația de 600 mil euroi anulată (Duminică, 11 aprilie 2021, 9:44)

        di livio [utilizator] i-a raspuns lui Mariobrutte

        că n-a cîștigat Deltamed, vezi Tolo.ro...de aia îi ținut acolo, din motive de foarte mulți bani de sifonat, nu că ar fi ultracompetent...amu a cumpărat tiruri ati, s-au stricat cam toate, vezi la Timișoara...nu răspunde nime pt nimic, arafat îi mai, se știe că purtătorii de cașchete sînt deasupra oricărei legi
    • +6 (10 voturi)    
      S-a oferit Rares Bogdan (Duminică, 11 aprilie 2021, 9:09)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Casargoz

      L-am auzit eu zicand ca s-a saturat de Arafat si ca ar trebui sa plece. Ma gandesc ca ii vrea locul, sa arate ce poate.
  • +2 (20 voturi)    
    Incidentul arata haosul din sistemul sanitar (Sâmbătă, 10 aprilie 2021, 22:00)

    galeo [utilizator]

    Unde fiecare medic sau manager de spital face ce vrea, cum vrea, când vrea și asta fără să existe sancțiuni.
    • +5 (5 voturi)    
      Depinde de Nicusor Dan (Duminică, 11 aprilie 2021, 9:12)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Caci spitalul nu e in subordinea Ministerului Sanatatii, ci al Primariei Generale.
  • +4 (28 voturi)    
    Domnule presedinte Iohannis, (Sâmbătă, 10 aprilie 2021, 22:08)

    Zero_Kelvin [utilizator]

    Fa ce trebuie sa faci: demite-l pe Arafat.
    1.SMURD-ul exista datorita banilor ROMANILOR, fie din impozitele si taxele noastre, fie din donatii care au mers la ONG-ul lui Arafat. SMURD nu e proprietatea lui Arafat !
    2. Omul asta a luat multe decizii gresite, contradictorii, unele fara logica in situatii critice (vezi Colectiv). De ultimele nici nu mai vorbim.
    3. Am impresia ca acest individ este incurcat cu foarte multi politicieni in multe chestii de a ajuns intangibil. Din cate mi-aduc aminte singurul politician care s-a dat la el a fost Basescu.
  • +11 (25 voturi)    
    Asa ati invatat? (Sâmbătă, 10 aprilie 2021, 22:25)

    Gigi Kent [utilizator]

    Domnu Arafat, asa ati invatat la Facultatea de Medicina? Ca dati persoane recent operate, sedate, cu suport intravenos etc. afara peste noapte din spital? Ca e singura situatie in care o asemenea decizie e "corecta" ...

    Sa va fie rusine pentru termenul scurt de evacuare, pentru lipsa de preocupare necesara unei evacuari organizate care se putea face decent in cateva zile, fara scandal mediatic si de orice natura, pentru desconsiderarea oricaror altor pacienti care nu au Covid. Nu aveti absolut nici o scuza! Demisa e prea putin din ce ar trebui sa suportati pentru aceasta decizie si modul in care a fost executata.

    Astia dau afara oamenii din spital in portbagajul masinii, oameni in carucior, oameni operati la coloana etc. si noi avem impresia ca au vreo preocupare pentru locurile de munca din HORECA? Sau pentru slujba de Pasti?
    • +5 (9 voturi)    
      Pai o fi dat shpaga sa nu ramana repetent! (Sâmbătă, 10 aprilie 2021, 23:15)

      Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Nu auzi ca el inca mai Invata?!!!
  • +6 (16 voturi)    
    Arafat e depasit (Sâmbătă, 10 aprilie 2021, 23:18)

    marr.io [utilizator]

    de evenimente, Fara ai minimiza meritele infiintarii si dezvoltarii SMURD, palaria actuala e prea mare pentru Arafat. Omul a ajuns la limita capacitatii organizatorice si incepe sa ia decizii haotice pe principiul "eu stiu cel mai bine ce e de facut". Nu-si da seama ca situatia il depaseste si sa faca un pas in spate. Sufera de sefie damboviteana. Boala grea! Totdeauna are el o explicatie pentru prostiile realizate
    • -2 (10 voturi)    
      Mdaaaa... (Duminică, 11 aprilie 2021, 9:55)

      paulbutoi [utilizator] i-a raspuns lui marr.io

      Io sunt mai prost si n-am inteles care sunt " meritele " Zeului Arafat ...
      Este EL inventatorul serviciului de tip SMURD in lumea civilizata ?
      A infiintat EL serviciul SMURD in Romanica cu bani adusi de acasa ( si d-aia i-a ramas ceva maruntis pentru Ferrari ) ?
      Nu se infiinta serviciul SMURD in Romanica daca nu exista EL ?
      Care este logica gratie careia toate esecurile penibile ale DSU din ultimii 8 ani - de cand EL este seful institutiei - sunt ignorate cu " argumentul " " EL a facut SMURDul " ?
      Cate esecuri majore ( publice ) - inacceptabile intr-o tara normala - mai trebuie sa inregistreze institutia DSU pentru ca seful ei POLITIC - secretar de stat - sa fie demis ?
      Cum mai merge ancheta in cazul licitatiei pentru autospeciale ISU in valoare de 600 milioane euro - pe care a anulat-o EL , dupa ce declarase pe FB ca EL nu este implicat in licitatiile organizate de DSU / ISU ?
  • +3 (13 voturi)    
    mda... (Duminică, 11 aprilie 2021, 0:24)

    Zenohm [utilizator]

    Arafat e mai puternic decat pare, nu e un fel de pion sau vreun lingau al cuiva.. e varul lui Haysamm, acel Haysamm care a regizat filmul rapirea din serai.
    Acel Haysamm care a fost "scapat" printre degete de catre niste omuleti puternici de prin Romanica si nu numai..
    Da, deci Arahat asta e mai puternic decat pare, nu avem noi habar cine este de fapt acest individ si ce legaturi sus-puse are de nu se poate atinge nimeni de el..
    Mdea!
  • -3 (19 voturi)    
    fara Arafat doborati recordul mondial (Duminică, 11 aprilie 2021, 0:43)

    yotta [utilizator]

    la decese covid-19 in 24h, fuey mofetelor sulfuroase.
    • +2 (6 voturi)    
      Serios? (Duminică, 11 aprilie 2021, 13:36)

      Alui [utilizator] i-a raspuns lui yotta

      Mortalitatea pacienților intubați la ventilatoarele cumparate de Arahat in România e de 95%. In alte tari, neintubatii au o rata de mortalitate de 49%.
      • -1 (3 voturi)    
        Aia pentru ca ... (Duminică, 11 aprilie 2021, 17:07)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Alui

        ... in alte tari nu sta lumea acasa, cu febra si tuse seaca, pana ajunge pe moarte, inainte sa se duca la spital.

        In Germania, si inainte de epidemie, daca te duceai la lucru si-ti trageai nasu' se uitau colegii urat la tine. Nici un manager nu indraznea sa-ti zica ceva daca dadeai telefon ca nu vii la lucru ca te-ai betegit. Si asta fara prostia de motivatie de la medic, ca la noi. (Diferenta e ca acolo nici nu prea zice lumea asa, de florile marului, c-a racit, doar ca sa-si ia o zi libera, de-aia acolo se poate si la noi nu.)

        Daca tu ajungi la spital cu un picior in groapa, poa' sa fie ventilatorul cumparat si de papa de la Roma, ca tot degeaba-i.

        Asta-i exemplu arhetipal de cargo cult: aparatul de ventilatie e prost pt. ca nu-i cumparat de cine trebuie. Toate aparatele de ventilatie de pe piata, nu piata de la noi, ci aia internationala, trec prin procese de certificare riguroase, care-s aceleasi indiferent ca vrei sa-l vinzi in Romania sau in Franta.

        In Romania, dac-ar durea prostia, ar trebui sa umbli pe strada cu dopuri in urechi.
  • 0 (10 voturi)    
    la Foisor se rezolvau lucrurile cu procuratura (Duminică, 11 aprilie 2021, 7:39)

    comentacu [utilizator]

    Daca procurorii aveau bunul obicei sa mai bage la academie si medici / sefi de spitale, nu se intampla asta la Foisor.
    S-a ajuns aici pt ca medicii aia au o problema cu spagile luate sau care urmau a fi luate (planificate, nu-si fac tinta personala).
  • +2 (8 voturi)    
    Multumita (Duminică, 11 aprilie 2021, 8:03)

    Luk [utilizator]

    Multumita clanurilor mafiote din spitale, sprijinite de 30 de ani de politicieni, pacientii au ajuns o cantitate neglijabila in analizele Ministerului Sanatatii.
    Eu cred ca pacientii trebuiau mutati, este nevoie de paturile alea ATI care se umpleau de praf la mafia din Foisor, dar in momentul in care incep sa-i duc in portbagaj, "managerul" spitalului trebuie sa dea deja declaratii la procuratura.
    Cand e sa dea din gura pe la TV, toti politicienii sunt rai ca dobermanii, cand e sa dea piept cu mafia (din spitale in cazul asta) chelalaie ca chihuahua.
    Basescu si Orban erau parte din mafie, asa ca se descurcau mai bine. Despre PSD sau UDMR nici macar nu trebuie sa discutam, ei sunt nasii oricarei grupari mafiote din Romania.
    Singurul care are ceva succes (deocamdata) e Nicusor Dan si vad ca, partial, Catalin Drula.
    Restul cetatenilor sunt complet depasiti (Voiculescu, Citu) sau in cardasie cu mafia (Bode), in frunte cu Marele Ficus care distruge "pas cu pas" educatia din Romania si bruma de respect de care se bucura institutia prezidentiala.
  • -6 (16 voturi)    
    D-le Doctor, (Duminică, 11 aprilie 2021, 9:23)

    John M. [utilizator]

    Vedeti-va in continuare de treaba si nu tineti cont de nimeni si nimic. Romanii sunt in faza istorica in care trebuie sa le faci bine cu forta.
    Nu e prima data...
    • +4 (14 voturi)    
      Sa-ti dea soarta “binele” lui Arafat! (Duminică, 11 aprilie 2021, 10:03)

      Alui [utilizator] i-a raspuns lui John M.

      Sa te scoate din spital pe strada dupa operatie!
    • 0 (2 voturi)    
      nu există bine cu forța! (Duminică, 11 aprilie 2021, 17:41)

      NicuPandemicu [utilizator] i-a raspuns lui John M.

      Românii nu sunt sugari să aibă nevoie de bine cu forța. Vremea dictatorilor care sunt prea deștepți pentru popoarele lor formate din tâmpiți a cam apus. Alde Arafat și-a greșit timpul, lângă Mengele ar fi fost mai apreciat.
  • +2 (4 voturi)    
    tataie, (Duminică, 11 aprilie 2021, 13:11)

    nick1587873340950 [utilizator]

    ai incalcat legea si constitutia, ce explicatii mai vrei sa dai / Daca si cei amendati de politie pentru nepurtarea mastii vin cu explicatii ar fi OK pentru ei ?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by