Andreea Moldovan (MS): Ne sperie aglomeraţia şi mobilitatea excesivă a oamenilor. Cred că e un moment în care să ne şi schimbăm acest mod de a merge zilnic de mai multe ori la magazin

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 17:45 Actualitate | Esenţial


Andreea Moldovan
Foto: Agerpres
Secretarul de stat din Ministerul Sănătăţii Andreea Moldovan afirmă că „aglomeraţia şi mobilitatea excesivă a oamenilor” provoacă îngrijorare în rândul autorităţilor şi face apel la populaţie să respecte măsurile de prevenire a răspândirii SARS-CoV-2, scrie News.ro. „Cred că este un moment în care să ne şi schimbăm acest mod de a merge zilnic de mai multe ori la magazin să cumpărăm câte puţin, pentru că nu cred că este favorabil pentru niciunul dintre noi, din niciun punct de vedere”, afirmă medicul.

„Cred că este un moment, pentru noi toţi, să ne reconsiderăm modul de a face cumpărături, pentru că dacă ne gândim la alte ţări, magazinele se închid în mod obişnuit, fără pandemie, la ora 19:00. (...) Cred că este un moment în care să ne şi schimbăm acest mod de a merge zilnic de mai multe ori la magazin să cumpărăm câte puţin, pentru că nu cred că este favorabil pentru niciunul dintre noi, din niciun punct de vedere. Ce ne sperie este aglomeraţia şi mobilitatea excesivă a oamenilor”, a declarat Andreea Moldovan pentru Digi 24.

Aceasta a explicat că prin restricţionarea circulaţiei după anumite ore autorităţile încearcă să reducă mobilitatea excesivă sau formarea de aglomerări în spaţii mici unde transmiterea virusului se poate face uşor.

„Rog încă să mai avem răbdare, să respectăm aceste reguli, pentru că, cu cât le vom respecta acum mai ferm şi mai strict fiecare dintre noi, cu atât vom scurta acest interval de restricţii şi ne vom îndrepta spre acel moment în care să ajungem la acea libertate pe care ne-o dorim”, a adăugat secretarul de stat din Ministerul Sănătăţii.

Ea a explicat că măsura reducerii programului de funcţionare al magazinelor are rolul de a da timp şi angajaţilor acestora să îşi încheie programul şi să ajungă acasă înainte de ora 20:00, în localităţile cu indici ridicaţi de infectare.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















25057 vizualizari

  • +2 (98 voturi)    
    Mobilitate excesiva? Legati-i de calorifer! (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 17:58)

    newlook [utilizator]

    Mobilitate excesiva? Legati-i de calorifer!
    Tot creste COVIDU' ? Mai puneti un lant!

    PS: Strict pentru un prieten: cat sunt sumele suplimentare castigate de "advizorica" asta intr-un an de zile, datorita COVID?
    20.000 euro? 50.000 euro?
    Cred ca a doua varianta e mai aproape de adevar, daca pentru una (UNA !) injectie cu vaccin, un medic primeste 100 RON.
    • +4 (54 voturi)    
      poftim? (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 18:50)

      dr_bear [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      sunt medic la un centru de vaccinare, plata este de 90 de lei pe ora, impozabili. Pe contract de munca iti raman 55.
      Intr-o ora se vaccineaza 5 oameni si vor creste la 7 si apoi la 10. Momentan "castig" cam 10 lei pe persoana (triaj si supraveghere). De unde naiba scoateti sumele astea?!!?!

      Ca medic de familie s-au promis 30 de lei/programare daca programam 50% din lista. Eu am 2000 de pacienti, nu am programat decat 300 ca atatia au vrut momentan. Oricum doar au promis ,nu am semnat vreun contract cu nimeni si sunt sigur ca in cele din urma nu vor da nimic.
      Vreau si eu sa stiu, de unde pana unde 100 de lei?!!?!
      • +5 (67 voturi)    
        De ce sa fii platit suplimentar? (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 19:08)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui dr_bear

        Daca esti medic, de ce sa fii platit suplimentar pentru munca de asistenta (cu 100 lei/ora - s-a facut publica suma de curand, in presa)?

        De ce asistenta ta, care face acelasi numar de injectii primeste, 30 de lei pe ora?
        Cat ai sporul de COVID? Ala, in %, suplimentar de alte sporuri?
        Cat ti-au crescut veniturile de cand cu COVID?
        Cresterea veniturilor are legatura cu Cantarea Pandemiei pe care o practici?
        • +20 (62 voturi)    
          bai baiatule (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 19:26)

          dr_bear [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          Suma aia "publica" e o minciuna. Este 90 ,impozabil. Statul roman ia 45% din suma aia.
          Deci raman 55. Eu sunt platit pentru triaj si supraveghere pentru ca la un centru de vaccinare merg in timpul meu liber 6 ore pe zi, dupa/inainte de cabinet. Du-te tu moca undeva 6 ore, si sa stai degeaba, sa vedem cat rezisti.
          Pacientii au nevoie de informatii, pot avea reactii neprevazute, alergice, pot face atacuri de panica, lipotimii, asa s-a decis, sa fie supravegheat procesul de vaccinare de catre un medic.
          Asistentele ,care doar fac injectia, primesc 50 de lei/ora. Impozabili si aia, adica 30.
          Sporul de covid nu s-a acordat medicilor de familie momentan, mai intereseaza-te. El s-a acordat doar angajatilor din sistem si medicii de familie NU sunt angajati, sunt administratori de persoana juridica, furnizori in contract cu CAS. Spor de covid a luat doar asistenta mea, doar pentru doua luni. Atat s-a dat ,sa fie primit.
          Medicii de familie NU au sporuri de niciun fel, factureaza catre casa de asigurari numarul de servicii efectuate intr-o luna.
          De cand cu COVID veniturile AU SCAZUT. Numarul de pacienti care s-au prezentat in cabinet a scazut si in consecinta si veniturile.
          Nu practic nicio cantare a niciunei pandemii. Doar te informez corect si obiectiv. Scoate capul din nisip si nu mai fii asa de agresiv. Nu arata decat ca nu prea te duce capul. Un om inteligent pleaca urechea si la cealalta parte a baricadei.
          • +3 (21 voturi)    
            Nu-l bagati in seama pe niuluc , (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 22:04)

            kokos [utilizator] i-a raspuns lui dr_bear

            e un postac de doua ruble.
          • 0 (6 voturi)    
            te bagi in laturi (Duminică, 4 aprilie 2021, 2:05)

            unics33 [utilizator] i-a raspuns lui dr_bear

            te maninca porcii.
            E plina Romnika de Chochocari cu creierul albit. Ce am putut ajunge...sa se strige Jos Pandemia !si Doctorii asasini! Tara de Schengen my ass
          • 0 (4 voturi)    
            In Canada (Duminică, 4 aprilie 2021, 5:27)

            Dinu-I [utilizator] i-a raspuns lui dr_bear

            ...........doctorul de familie face injectii (nu are asistenta pentru asta) si este platit conform cu contractul agreat intre Asociatia Medicilor de Familie si Guvern odata la 4 ani.
            Recoltarea sangelui (si probele de urina) pentru analiza se face de o asistenta care apartine de un Laborator Acreditat.
            Nu se duce nici un pacient la Laborator si nici nu se fac interenari in spital pentru analize.
            Rezulatele se trimit doctorului de familie in cateva zile si apoi doctorul de cheama daca ai vreo analiza "in afara limitelor" te cheama. Daca nu, nu te cheama.

            Romania e pe alt continent !
          • +1 (7 voturi)    
            Dom' doctor (Duminică, 4 aprilie 2021, 9:50)

            Vaka [utilizator] i-a raspuns lui dr_bear

            Am o intrebare:

            Banii pe care vi-i lasa "cleintii" pe masa ii declarati?
            Eu pana sa plec lasam 50-100 de lei la fiecare vizita la medicul de familie. Si toata lumea facea la fel.
            • -1 (1 vot)    
              Hai sa-ti explic : (Duminică, 4 aprilie 2021, 19:41)

              Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

              Ăla imbracat in alb se numea "ospatar" si unde te duceai tu, nu era cabinet medical....
              Dar nah! dupa atatea injectii cate faceai....
        • +2 (40 voturi)    
          postacule (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 19:45)

          CNBC [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          In care presa ? Sa stim si noi care-ti sunt sursele de informare? A3 si alte haznale se numesc "presa" mai nou ?
      • +2 (36 voturi)    
        cam multe (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 19:21)

        Pacala se intoarce [utilizator] i-a raspuns lui dr_bear

        cam multe minusuri pentru o prezentare corecta a realitatii fara o atitudine patimasa cum e prin alte comentarii.

        De cand am ajuns sa ignoram realitarea si sa preferam invesntiile numai ca sa ne justifice ideile preconcepute pe care le avem despre pandemia asta?!
        • -3 (5 voturi)    
          Culmea, si la Pacala a fost la fel (Duminică, 4 aprilie 2021, 9:03)

          sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Pacala se intoarce

          O gramada de minusuri la un comentariu clam si echilibrat. Cred ca au cam dat iama "nervosii" si pe site-ul asta.

          Sau, cine stie, au devenit majoritari. Ceea ce inseamna ca situatia e cam albastra, cel putin pentru mine.
      • +7 (41 voturi)    
        Daca esti medic covid ai minim 50% bonus salariu (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 19:37)

        Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui dr_bear

        pe langa aia 55 ron per pacient.

        spuneti aici care sunt cifrele reale cumulate ale venitului lunar al unui medic COVID.
        • +29 (49 voturi)    
          nu sunt medic COVID. (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 19:57)

          dr_bear [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

          Sunt medic de familie. Un fel de pielea ploii in ochii sistemului medical :)
          In pandemie am diagnosticat (inclusiv fata in fata) peste 150 de persoane. I-am monitorizat, i-am tratat si indrumat. Nu a murit nimeni, mai am 850 si o ajung pe dn dr. Grosan!
          Tot timpul pandemiei am oferit informatii corecte si obiective despre virus, am convins oameni sa se ii inscriu pe lista de vaccinare si momentan de o luna nu mai imi vad copiii decat seara o ora fiindca merg si la un centru de vaccinare unde sunt platit ,fiindca e munca suplimentara. Calculul e mai sus, defalcat.
          Per total, in pandemie ,estimez ca am pierdut aproximativ 50.000 lei (mai putini pacienti la consult, lumea a stat acasa si a amanat vizita la medic, unii pana la un moment fatal....din pacate) Sper sa ii recuperez acum cu vaccinarea, dar avand in vedere ca e munca suplimentara nu mi se pare un targ prea corect.
          In romania exista doua categorii sociale - bugetarii si privatii. Bugetarii sunt niste boieri care scuipa seminte pe privat. Eu sunt privat, medicii "covid" din spital sunt bugetari.
          • 0 (16 voturi)    
            respect (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 21:24)

            dailyshow [utilizator] i-a raspuns lui dr_bear

            sanatate si rabdare cu cercopitecii.
          • -2 (6 voturi)    
            esti cu prea mult bun simt (Duminică, 4 aprilie 2021, 2:07)

            unics33 [utilizator] i-a raspuns lui dr_bear

            si prea educat pentru mitocania si meltzenii care pasc nestingheriti pajistea Gradinii Maicii Domnului.
            Sfatul meu ar fi sa pleci...pina se mai poate pleca cu jobul inafara. Ti-ar creste speranta de viata for sure.
          • -4 (10 voturi)    
            Ce "privat" esti tu, Cufurel? (Duminică, 4 aprilie 2021, 2:31)

            newlook [utilizator] i-a raspuns lui dr_bear

            Ce "privat" esti tu, Cufurel?

            Esti platit din fonduri BUGETARE (pe care le strange statul, prin legi pe care le da, folosind aparatul de represiune?).
            Esti BUGETAR, da' esti si d'ala ipocrit care suge din buget tot venitul lui, da' zice ca "e privat".
          • +2 (6 voturi)    
            Din ce imi amintesc (Duminică, 4 aprilie 2021, 9:57)

            Vaka [utilizator] i-a raspuns lui dr_bear

            Cei care se faceau medici de familie erau cei din partea de jos a grupelor (la facultate) si de multe ori aveau probleme cu rezidentiatul. Si in general "mosteneau" portofoliul de clienti de la parinti.
            Stiu pe cineva care se lauda colegilor cum e el "aranjat" cu asta....
            • -1 (1 vot)    
              mult folclor mai e despre medicina... (Duminică, 4 aprilie 2021, 18:18)

              dr_bear [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

              Medicina de familie este specialitate clinica care se ia la rezidentiat undeva pe la mijloc.
              Cand eu am luat ,am lasat in spatele meu 3000 de oameni. Nu zic ca am fost cel mai bun dar nici cel mai slab.
              Listele de pacienti se mostenesc ,daca ai de la cine. De obicei se cumpara. Majoritatea medicilor tineri fara parinti potenti fac un credit. O lista in ilfov e cam 20.000 euro, una in Bucuresti cam 30-40.000, depinde de situatie. Nu se poate face de la zero fiindca...nu se poate :) Intrebati casa de asigurari de ce.
              DAR ,ai dreptate. Medicii de familie care au mai mult de 40-45 de ani au primit drept de libera practica fara rezidentiat si multi dintre ei erau cei mai slabi din grupele lor. Nu mai este asa.
              • +2 (2 voturi)    
                Interesant... (Duminică, 4 aprilie 2021, 22:37)

                adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui dr_bear

                Cine vinde listele ? Cei care se pensioneaza ? Organizeaza un fel de licitatie ? Asta este o informatie tare !
              • 0 (0 voturi)    
                dr_bear (Luni, 5 aprilie 2021, 19:09)

                adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui dr_bear

                Alo! Alo ! Ai inchis telefonul? Nu mai vrei sa dai explicatii pacientilor neinformati ? Asa te porti intodeauna cu pacientii sau aici intrebarile sunt prea grele ?
              • 0 (0 voturi)    
                dr_ bear (Marţi, 6 aprilie 2021, 19:28)

                adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui dr_bear

                a dat bir cu fugitii !
            • -1 (1 vot)    
              Ei, macar, faceau scoala... (Duminică, 4 aprilie 2021, 19:43)

              Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

              ....spre deosebire de tine.
              Si-apoi, daca nu-ti plac, nu te duce si basta !
          • +2 (2 voturi)    
            pentru dr_bear (Duminică, 4 aprilie 2021, 22:33)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui dr_bear

            Ma bucur ca am gasit aici un medic ce ofera informatii corecte. As dori patru informatii :
            1. Testele rapide pot da rezultate fals pozitive sau fals negative ?
            2. Pot exista efecte adverse ala vaccinului cu ARN mesager peste mai mult timp ? cateva luni sau ani ?
            3. De ce oamenii vaccinati trebuie sa respecte aceleasi reguli ca cei nevaccinati ? Vaccinul nu imunizeaza?
            4. De s-a decis ca magazinele sa se inchida mai devreme sporind astfel aglomeratia ? " Distanta sociala" nu mai este necesara ?
        • +2 (8 voturi)    
          Fals (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 23:54)

          MaoM [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

          Stai linistit. DACA se dau sporurile astea, se dau tot pe ochi frumosi. Cunosc personal cazul unui medic din SMC care intr-un an de zile nu a primit nici macar una de 10 bani.
          • +4 (12 voturi)    
            Se dau alora care lucreaza la STAT (Duminică, 4 aprilie 2021, 0:43)

            Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui MaoM

            in PRIVAT si medicilor de FAM care sunt tot privati in felul lor, nu se dau.

            asta e Romania
      • 0 (14 voturi)    
        ! (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 21:57)

        chiuaua [utilizator] i-a raspuns lui dr_bear

        Personajul "newlook" este un troll.
        Nu-l bagati inseama.
        Putea sa zica si 1000 lei , el zice si tot el se scarpina de bucurie precum un caine cu raie.
        Dvs sa aveti succes in profesie !
    • +18 (32 voturi)    
      pe noi ne speria densitatea de la 16 de l lidl (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 20:55)

      Mihai02 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      din cauza prostie voastre ca inchiedti magazinele

      de asemenea ne sperie cazurtile de covid luat ca ati lasat gradinitele descjhise ca sa va faceti viata usoara dar inchiseri economia si viata in wekend


      eu zic ca daca te comprortica psd e posibil sa primesti cadorui similare antipsd

      si ale dor la imagine rau de tot
  • +37 (57 voturi)    
    Mda (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 18:01)

    Luk [utilizator]

    Cred ca ar trebui sa fiti preocupati cu ce faceti voi, mai precis cu ce ar fi trebuit si ce ar trebui sa faceti. E destul cat ne tineti socoteala, in regula? La ce ora iesi din casa, cu cine te intalnesti, masca pe fata cand esti singur etc etc si etc. E destul.
    Ia ocupati-va voi de treaba pentru care sunteti platiti!
  • +16 (44 voturi)    
    asta se rezolva simplu (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 18:04)

    Wheelwright [utilizator]

    Tin minte cand erau 100 cazuri pe zi (aprilie 2020) si asteptam 45 minute in fata la Lidl pentru ca lasau un numar limitat de cumparatori inauntru. Acum pot intra cati vor in fiecare magazin.
    Iar reducerea programului in magazin a fost o prostie (creeaza si mai multa aglomeratie). Puteati inchide terasele mai devreme, unde stau toti fara masca, apropiat si urla unii la altii facand schimb de virusi de la muzica si alcool.
    Mai degraba vaccinati mai mult si nu mai stati cu peste 1 milion de doze pe stoc, tot in jurul la 50 000 pe zi e foarte putin.
    • +7 (17 voturi)    
      pai cum sa inchida terasele mai devreme? (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 22:46)

      mbembe [utilizator] i-a raspuns lui Wheelwright

      parlamentarul nu traieste doar din salariu, prime, bonusuri.... mai o spaga, mai o afacere...
    • +3 (5 voturi)    
      La noi pe Cocioc in Canada e simplu (Duminică, 4 aprilie 2021, 5:40)

      Dinu-I [utilizator] i-a raspuns lui Wheelwright

      Magazinele 50 % din capacitatea pe care o aveau anul trecut.
      Terasele 15% din capacitate.
      Capaciatea afisata la use de la intrare.
      Security guard la intrare care tine contabilitatea intrari/iesiri.
      Masca obligatotorie doar in interior.
      Marcaj in afara la 2 m. distantare.
      Program normal.
      Circulatie cu masina 24 de ore.
      Transport in comun cu distantare si numar limitat de persoane contolate de sofer/vatman.
  • +18 (78 voturi)    
    As simple as that (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 18:09)

    Mazeta [utilizator]

    MIscarea înseamnă viață. A reduce mișcarea oamenilor înseamnă a reduce viața oamenilor.
    • -27 (59 voturi)    
      aha (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 18:49)

      TheBorg [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Dar cine te oprește sa te misti prin casa sau pe lângă locuința? Trebuie neapărat sa te "misti" la magazine baruri, restaurante, cluburi? Tu confunzi mișcarea cu deplasarea, probabil intentionat. A, si coralii nu prea se deplasează deloc, si totusi sunt vii.
      • +21 (59 voturi)    
        Ne miscam unde vrem noi, e democratie (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 19:06)

        Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui TheBorg

        daca nu mai e democratie spuneti asa
        • -25 (43 voturi)    
          Democratia nu inseamna haos (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 19:51)

          Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

          Prostii cu Drepturile Omului in gura ar face bine sa le citeasca, mai intai.
          Eu, nefiind jurist, am cautat pe : www.apador-ch.org si www.drepturicivile.ro
          In primul rand, Manualul Drepturilor Omului, redactat de apador-ch.

          La rubrica 2.3 - Conditii generale in care exercitiul drepturilor relative poate fi restrans 

          - la punctul 1 (paginile 25, 26) : cedo accepta ca in domeniile tehnice , recursul la consilieri poate fi necesar
               (poti intelege de ce exista, in vremuri de pandemie, medici care consiliaza guvernul)

          - la punctul 2) (pagina 26) se mentioneaza explicit : " protejarea sanatatii si a moralei, protejarea drepturilor si libertatilor altora ".
          da ! a sanatatii ! pentru asa ceva, se ingradesc drepturile relative.

          si mai interesant este pe www.drepturicivile.ro 

          1) la dreptul la libertate si siguranta : " intr-o cauza nepenala , se poate dispune detentia legala a unei persoane susceptibile sa transmita o boala contagioasa"... asadar, nu trebuie certitudine.
          2) drepturile mai pot fi restranse si " ca masura necesara..... pentru protejarea sanatatii, sau a moralei, ori protejarea drepturilor si libertatilor altora"

           aceasta formulare este folosita cu privire la urmatoarele drepturi si libertati :

          a) dreptul la respectarea vietii private si de familie
          b) libertatea de gandire, de constiinta si de religie
          c) libertatea de exprimare
          d) libertatea de intrunire si asociere
          e) libertatea de circulatie

          altfel spus, in conditiile legii si in situatii exceptionale, toate aceste drepturi pot fi restranse.

          Mai, Kivev/Gryphus ori cum te-o mai chema : tocmai ASTA inseamna democratie : exercitatea drepturilor INTRE ANUMITE LIMITE.
          • +12 (22 voturi)    
            De cand face legea Apador CH pt noi? (Duminică, 4 aprilie 2021, 0:44)

            Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

            nu stiu ce citezi tu acolo dar pe mine ma intereseaza CONSTITUTIA unde nu scrie nimic de limitarea dreptului meu de a trai liber
            • +4 (4 voturi)    
              Lasa-l (Duminică, 4 aprilie 2021, 10:16)

              Vaka [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

              prietene, nu ai cu cine. Omu' are niste probleme de comportament. El este centrul universului, Alfa si Omega, stie tot, intelege tot, da verdicte, Ra, fiul soarelui, ce mai...

              Are cateva texte pe care le tot repeta fara sa inteleaga ce spune. Apador astia sunt niste neica nimeni, un ONG care sta cu mana intinsa la 2%.
              • -3 (3 voturi)    
                :)))) (Duminică, 4 aprilie 2021, 19:59)

                Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

                Ai prins curaj, dom' "profesor", in compania acestui cretin ?
                Ma bucur ca ai gasit pe cineva sa te-nteleaga .
                Si nici n-ai cautat mult :))))
          • +2 (2 voturi)    
            penmtru Valtran (Duminică, 4 aprilie 2021, 22:45)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

            - la punctul 2) (pagina 26) se mentioneaza explicit : " protejarea sanatatii si a moralei"
            Pai se permit paradele gay cu baieti si fete dezbracate ( unii au totusi pene in fund ) ce mimeaza diverse activitati sexuale. Si asta ziua pe bulevard , in vazul copiilor. Deci drepturile citate de tine sunt vax . Nu se aplica . Sau se aplica pe sarite. Adica tot vax !
            • -2 (2 voturi)    
              Adriene... (Luni, 5 aprilie 2021, 4:13)

              Valtran [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

              .....drepturile citate de mine sunt Drepturile Omului de prima generatie. Cele relative (o parte, ca sunt 19 in total) si care se aplica in toata Europa. Si care iti ghideaza tie viata.
              Apoi, nu te supara dar : care este legatura dintre paradele gay si sanatatea publica ? Fiindca nu cred ca bolile transmisibile sexual pot duce la amenintari atat de mari pentru sanatatea publica - nici macar SIDA. Fiindca nu vei lua SIDA daca ramai fidel sotiei.
              As putea sa te sustin daca ai spune ca nu esti de acord cu astfel de parade. Atunci, da, dar ar fi alta discutie. Pe alt subiect, adica.

              Asa ca, inainte de a vorbi, rumega bine ce vrei sa spui....
              • +2 (2 voturi)    
                Valtran (Luni, 5 aprilie 2021, 19:06)

                adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

                Te-ai grabit. Ti-am dat un scurt citat din ce ai postat tu. In citat scrie " protejarea sanatatii si a moralei". Te-ai oprit la sanatate. Mergi mai departe un cuvant " si a moralei". Aici am comentat eu. Chiar nu ai sesizat ? Trebuie sa iti desenez ca sa intelegi ?
    • -26 (54 voturi)    
      As simple as that : (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 18:54)

      Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      AZI miscarea inseamna moarte. A reduce miscarea inseamna a prelungi viata.
      • +9 (15 voturi)    
        hei (Duminică, 4 aprilie 2021, 0:08)

        winston_smith [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

        orwell ar zice ca moartea inseamna viata.
        • -2 (12 voturi)    
          Hei.... (Duminică, 4 aprilie 2021, 1:03)

          Valtran [utilizator] i-a raspuns lui winston_smith

          Atunci ar zice o prostie.
          • +1 (1 vot)    
            Tati (Duminică, 4 aprilie 2021, 10:17)

            Vaka [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

            Nu stii tu cine este Orwell. Si nici engleza nu te da afara din casa.
            • 0 (0 voturi)    
              Tu habar nu ai.... (Duminică, 4 aprilie 2021, 19:49)

              Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

              .....cu cine stai de vorba.
              Habar nu ai cum vorbesc eu engleza dar eu stiu cum vorbesti tu româna , ca doar te-am corectat de atâtea ori.
              • 0 (0 voturi)    
                Cu un neica nimeni? (Luni, 5 aprilie 2021, 18:39)

                Vaka [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

                ?
                • 0 (0 voturi)    
                  Probabil... (Luni, 5 aprilie 2021, 19:01)

                  Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

                  ...dar un neica nimeni care-ti da lectii de limba romana, dom' "profesor".....
                  • 0 (0 voturi)    
                    ...si care te si priveste de sus ! (Luni, 5 aprilie 2021, 19:06)

                    Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

                    .
    • +1 (5 voturi)    
      Duminica am fost cu familia in parc (Duminică, 4 aprilie 2021, 9:12)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Si ne-am miscat asa, vreo 3 ore bune. Am jucat chiar si fotbal.

      Dumneavoastra de ce nu va puteti misca? Ce va opreste?
  • +52 (84 voturi)    
    In momentul in care (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 18:12)

    galeo [utilizator]

    Ati redus programul de lucru al magazinelor, nu vi se pare normal să crească aglomerarea.
    Azi in București era o forfota de necrezut, toți alergau să își rezolve treburile înainte de ora 18:00.
    Sunteți atât de orgolioși că nici măcar nu recunoașteți că ați greșit.
    Prostul nu e prost destul, daca nu e și fudul.
    • -14 (52 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 18:22)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      ei, hai, in fiecare zi e o forfota de necrezut in Bucuresti, cu atat mai mult azi ca e Pastele pentru unii dintre bucuresteni. Pana si la cofetarie era coada inca de dimineata, de pe 8-9 martie (mucenici) n-am mai vazut asa coada. Atunci ce aveau de stateau la coada, tot restrictii?
      • +21 (33 voturi)    
        Astăzi a fost o aglomerație mai mare decât de obic (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 18:43)

        galeo [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        Și un trafic infernal
    • -9 (27 voturi)    
      E bun si site-ul asta la ceva : (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 18:53)

      Valtran [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Vad ca te-a ajutat sa te cunosti.
    • -7 (11 voturi)    
      Reducerea (Duminică, 4 aprilie 2021, 0:46)

      asx [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      programului magazinelor ajuta la reducerea parangheliilor de seara. Ca nu din 10 minute in magazin cu masti se raspandeste asa tare, cat de la adunarile "amicale".
  • +21 (41 voturi)    
    Nu inteleg, mai sunt multi incompetenti in, (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 18:17)

    junshi [utilizator]

    aparatul statului? Stiu si puterea lui, adica jandarmeria!
    Sper ca in viitor sa dispara aceasta protectie agresiva, chiar nazista din partea statului!! Cetatenii sunt platitorii si au nevoie de indrumari pt toti! DAR PT TOTI!!!
  • +41 (61 voturi)    
    asta nu e sanatoasa! (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 18:26)

    aero [utilizator]

    Bine ca nu ne zice sa ne mutam cu totii la vila si sa facem aprovizionarea cu un Range Roverul, saptamanal! Poate ar fi bine sa stam in Zanzibar vreo doi ani ca sa scada incidenta..Si aia masurata ca la Maramu (60 teste/zi, 40 cazuri, 1 la mie - castigator!).
  • +37 (57 voturi)    
    Guvernul recunoaste ca a luat masuri stupide (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 18:28)

    Gryphus [utilizator]

    asta ne spune de fapt, ca si cu acetste restrictii ABERNATE oamenii isi vad de viata lor

    cu alte cuvinte, restrictiile NU functioneaza
  • +38 (58 voturi)    
    pe mine ma speria prostia si imbecilismul (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 18:40)

    qwerasdf [utilizator]

    celor care se iau dupa asa-zisii specialisti "daca reduci programul magazinelor scade numarul de infectari"

    cat de idiot sa fii sa nu intelegi ca aglomerarea excesiva este rezultatul masurilor voastre? nu mai aruncati pisica cu mersul de mai multe ori. Nu se duce nimeni de prost de mai multe ori la magazin. Se probabil doar taietorii de frunza, aia care beau bere in fata scarii de bloc, aia care n-au ce face toata ziua. Un om normal se duce o singura data. Mai bine v-ati ocupa de astia, sa-i educati.
    • +4 (14 voturi)    
      ne cam sperie (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 23:07)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      "cat de idiot sa fii sa nu intelegi...". Raspuns: atat cat se vede! Nu-i mai certa, ei fac tot ce pot ca sa se auto-depaseasca, dar njci asta nu e usor cand esti asa de sus in performante!
  • +33 (61 voturi)    
    inconstiento! (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 18:42)

    dr_bear [utilizator]

    E sambata, eu muncesc 11 ore pe zi (5 ore pe zi cabinet ,medic de familie 6 ore apoi la centrul de vaccinare). Eu sunt vaccinat de doua luni,
    Am 48 de ore pana luni dimineata la 7 sa : fac cumparaturi, sa imi vizitez parintii (si ei vaccinati) ,sa petrec timp cu copiii si sotia mea, sa-mi vad fratele si familia lui (si ei vaccinati), sa imi plimb cainele...sa...
    la 18 e lumina afara!
    Nu aveti idee cata lume suparati cu masurile astea complet cretine si arbitrare. DISCRIMINATI comunistilor! Unii ar avea voie, altii poate nu. Faceti-va curaj si discriminati. Daca nu aveti c@#e ,lasati totul la liber si Dumnezeu cu mila.
  • +40 (58 voturi)    
    Extrem de aroganta aceasta doamna (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 18:48)

    galeo [utilizator]

    E genul de om ignorant ce are impresia că le știe pe toate.
    • -16 (36 voturi)    
      Genul ala de om... (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 20:14)

      Valtran [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      ....locuieste in oglinda ta.
      • 0 (0 voturi)    
        Muti eroi in spatele tastaturii (Duminică, 4 aprilie 2021, 10:21)

        Vaka [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

        As fi curioasa sa vad daca ai avea acelas tupeu si intr-o conversatie fata in fara....
        • 0 (0 voturi)    
          :)))) (Duminică, 4 aprilie 2021, 19:52)

          Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

          Ooooh, nu !
          :))))

          Mai e un prost pe aici, Hic sunt leones, care nu pierde nici un prilej de a se face de rahat. Asa ca ai concurenta :))))
    • +2 (2 voturi)    
      CV-ul (Duminică, 4 aprilie 2021, 10:24)

      Vaka [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      doemanei nu este public. Desi ar trebui.
      In rest din CV-urile celor care se perinda pe la TV, in general razbate un aer de incompetenta si parvenitism politic.

      Bunica-mea avea o definitie pentru astia: "prima generatie incaltata"...
  • +38 (52 voturi)    
    Românii sunt speriati de excesele guvernului (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 18:51)

    marc.andre [utilizator]

    Stiu, pe voi nu va intereseaza de români.
  • +22 (32 voturi)    
    A cazut un bolovan (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 18:52)

    nu.conteaza [utilizator]

    ... pe la MS.
  • +12 (26 voturi)    
    si noi (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 18:55)

    martel55 [utilizator]

    rugam sa faceti ceva cu testarea, sa nu o mai blocati prin definitia aia imbecila de caz data de INSP-ul din suborinea voastra...acum aven teste rapide, puteti sa le folosisti pe scara larga, platie de CNAS,oricum ar fi mai ieftine decta pierderile cauzate de aceste inchideri fara logica...si ar trbeui sa faceti ceva ca in cadrul institutiilor, inclusiv scolilor, si a societatilor comerciale sa se respecte regulile, cele mai multe ifnectari aoclo se produc intre colegi de munca
  • +27 (43 voturi)    
    Sunteti IDIOTI ! (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 19:01)

    Zero_Kelvin [utilizator]

    Nu numai in piete/magazine e buluceala, sa vedeti ce e vineri seara la metrou !
    Reveniti cat mai repede la vechea restrictie 21/23 ca o sa vedeti dezastrul in 2 saptamani !
    Fortati sefii de institutii si administratorii de firme sa lase oamenii cat mai mult in telemunca, macar pana se vaccineaza, oamenii se imbolnavesc in procent foarte mare la serviciu ! O sa cresteti presiunea si mai mult pe spitale, idiotilor, cu masurile voastre cretine !
    Inchideti bisericile, a venit primavara, slujba sa se tina afara, in aer liber, cu politia la poarta la taiat amenzi !
    Limitati traficul in pietele inchise si extindeti programul pietelor: vezi aglomeratia din Piata Obor !
    Subventionati testarea periodica obligatorie a personalului din firmele de curierat, transport in comun, taxi ! Vaccinul nu este suficient!
    Cand va ganditi la restrictii sa aveti in cap tot timpul cuvantul DENSITATE !
    ARAFAT DEMISIA URGENT !
    • +26 (34 voturi)    
      prostii (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 19:41)

      jescu [utilizator] i-a raspuns lui Zero_Kelvin

      In toti anii de sarbatori se prelungea programul hipermarketurilor de la 22:00 la 24:00. Anul asta s-a redus pana la 18:00. Cretinatatea de pe lume. La metrou calcarea pe picioare vinerea. O sa eplodeze exponential cazurile, apoi stam in carantina "ca c"ainii. Ati votat, acum stati sa va coduca prostii, copii de bani gata ale securistilor care au ajuns in USR si acum dau legi cretine...Mai puneti retardatii de prin PNL si a iesit combinatia fatala.
    • +2 (24 voturi)    
      Injectează-te tu, lucovidosule. (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 20:54)

      Tayen [utilizator] i-a raspuns lui Zero_Kelvin

      Eu mă bazez pe imunitatea mea, nu am nevoie de „imunitate” injectată!
      • 0 (0 voturi)    
        Pffff (Duminică, 4 aprilie 2021, 18:42)

        Zero_Kelvin [utilizator] i-a raspuns lui Tayen

        Unde vezi, p(r)ostache, ca militez pentru vaccinare ? Ce-am scris mai sus e legat de masurile cretine luate de astia !
        Fiecare face ce vrea cu pielea lui ! Vezi comentariul meu la coana Ursula.
  • +30 (40 voturi)    
    In alte tari (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 19:13)

    Ichi [utilizator]

    Da, stimata doamna, si in alte tari statul iti intoarce ceva din aia peste 70% pe care ti-i fura din buzunar in fiecare an. Adica ceva mai mult decat mizerie, umilinta, aroganta si misecuvinism.
    Nu mai suporta domnu’ Arafat sa mai fie luat peste picior si va trimite mai nou pe dumneavoastra ca sa ne spuneti ca motivul pentru inchiderea magazinelor la 18:00 este ca magazinele se inchid la ora 18:00?
  • +23 (37 voturi)    
    Si pe noi ne sperie prostia guvernului! (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 19:23)

    mircea112 [utilizator]

    Guvernul se discrediteaza si isi trimite propriile masuri in derizoriu atunci cand acele masuri nu au nici un sens!

    Oamenii nu vad, ca daca Campeanu a facut gura, scoala nu s-a mai inchis la 3 la mine, apoi nici la 6 la mie, apoi nici la 7 la mie, daca patriarhul a batut din picior slujbla de paste tine pana la ora 2...

    Adica daca esti smecher, restrictiile pot fi ocolite, daca esti prost, trebuie sa te aglomerezi in magazine, trebuie sa fi bataia de joc a incompetentilor din guvern!

    Pe mine ma sperie aceste lucruri, parca suntem inainte de 89, cand unii sufereau si alti huzureau....
  • +34 (46 voturi)    
    Mi-e scarba de aroganta de stat (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 19:33)

    emil bobu [utilizator]

    Cucoana asta crede ca noi muncim la stat si ca terminam munca la ora 16:00 ca ea.
  • +24 (42 voturi)    
    Minus Libetate Minus Democrație (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 19:40)

    Rolly [utilizator]

    Libertatea excesivă, democrația excesivă astea îi deranjează pe tovarășii și tovarășele USRiPlus
  • +27 (37 voturi)    
    matale (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 19:44)

    vodatepes [utilizator]

    Matale madam mergi de mai multe ori la magazin? De unde stii cum merg romani la magazin? Ai timp? Da matale cand mai muncesti?
    • +25 (35 voturi)    
      Andreea Moldovan nu a facut cumparaturi vreodata (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 19:54)

      emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui vodatepes

      Romanii au 2-3 joburi, ca sa plateasca hotii de bugetari, pensiile lor speciale si salariile nesimtite.

      Andreea Moldovan nu merge la cumparaturi, nu stie.
  • +26 (38 voturi)    
    pai e simplu, comunista mica (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 20:05)

    eyesopen [utilizator]

    pune-ne o bratara de-aia electronica la picior si daca iesim a doua oara din casa intr-o zi, apare un echipaj si ne impusca fara somatie.
    ceilalti vor multumi vesnic partidului pentru grija pe care le-o poarta.
  • +28 (38 voturi)    
    Valul 4 e in pregatire. (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 20:16)

    Ion Popa [utilizator]

    Sa facem o mica recapitulare. In acest ultim an ati facut experiente pe noi. Suntem la al treilea val si acum o ardeti cu magazinele inchise. Ati inchis restaurantele adica ati omorat si ultimele afaceri romanesti.
    Nu suflati o vorba despre fostele alegeri, cand la aceleasi cifre ca azi nu ati luat nicio masura...
    Nu stiu cum naiba valurile astea se suprapun peste Paste si Craciun. Tot ce faceti este sa va bateti joc de noi.
    Inteleg ca unul e prost, sau ca altul e rau intentionat. Dar nu va puteti aduna mai multe capete sa judecati odata lucrurile cum trebuie?
    Voi i-ati inghesuit pe oameni in magazine pentru cale inchideti mai repede.
    Sunteti imbecili?
    Sau pregatiti valul 4?
  • -16 (36 voturi)    
    Romanii nu sunt SCANDINAVI cucoana ! (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 20:56)

    Coresponedntu [utilizator]

    si nici germani, austrieci, ca sa le spui tu sa mearga o data pe saptamana la piata si sa se zgarceasca la mancare. Sa ajunga ei sa se chinuie, sa care cumparaturile ca saracii cu bicicleta? in remorcuta atasata in care isi cara copiii la gradinita? Ai incurcat tara doamna !
    Romanul merge la cumparaturi , la Mall, cu cazanul Diesel , si de 3 ori pe zi daca se poate !
    Si de ce stimata doamna sa nu se inghesuie la cozi ? daca tot SE BAGA CEVA ?
    Scuze pentru ironie, de fapt sunt de acord cu doamna de la MS, chit ca imi iau minusuri cat cuprinde.
    De fapt asa este in alte parti in tarile de mai sus. Lumea prefera sa faca altceva decat sa se inghesuie in magazine. Exemple? Sa iesa in natura, se citeasca o carte, sa amenajeze spatiul verde din fata casei etc etc.
    Daca mai spun ceva si de activitati de VOLUNTARIAT pentru comunitate, la care dupa lucrul bine facut se mai si socializeaza la o bere cu vecinii, gen amenajat si curatat lacul sau padurea de la coltul strazii, imi iau minusuri de nu ma vad. Pai cum ? Asta e numai treaba autoritatilor, ca d-aia i-am votat, sa FIM SERVITI !
    • +11 (19 voturi)    
      Ne-am saturat de incompetenti. (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 21:47)

      Ion Popa [utilizator] i-a raspuns lui Coresponedntu

      Daa. Ce frumos si minunat e la altii.
      Nordicii le au si ei pe ale lor.
      Ca esti de acord cu proasta asta nu ne intereseaza.
      "Sa iesa in natura, se citeasca o carte, sa amenajeze spatiul verde din fata casei..."

      Deocamdata nu se iese nicaieri. Si niciodata nu te va servi un prost fara scoala. El a ajuns intr-o functie publica pentru ca nu e in stare de altceva. El este acolo pentru privilegii. Nu-l intereseaza de comunitate. El este special.
      Dupa cum vedem e prost de bubuie pentru ca ne spune ca e aglomeratie pentru ca se duc oamenii des la magazin nu pentru ca magazinul se inchide mai devreme.
      Suntem in RO si ne conduc niste prosti rauvoitori. Problema asta tb. s-o rezolvam.
    • -6 (8 voturi)    
      eu nu va dau minus. (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 23:26)

      Levellers [utilizator] i-a raspuns lui Coresponedntu

      cate galerii de arta, librarii, magazine de bun-gust vezi pe strazile oraselor romanesti? Care e nivelul de bun-simt in RO ? "Cucoana" a vrut sa spuna ceva, nu prea i-a iesit.
    • -1 (3 voturi)    
      de unde ai “intelepciunea” asta? (Duminică, 4 aprilie 2021, 7:58)

      mbembe [utilizator] i-a raspuns lui Coresponedntu

      nu toti nordicii si memtii cu vecinii lir protesteaza?
  • +12 (18 voturi)    
    ce chestie (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 21:37)

    John_Re [utilizator]

    dau stingerea la 18 si dupa aia se sperie de consecinte.

    omg :))
  • +6 (16 voturi)    
    prostia e obositoare (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 21:39)

    dailyshow [utilizator]

    de ce nu fac centre de vaccinare la mall frate, acolo se duc toti. azi in parc era pustiu, pun pariu ca toti erau la coada la casa de marcat.
    anul trecut pe vremea asta se spalau strazile cu detergent si nu stiu ce naiba de acid ca ajungeau oamenii cu cateii la vet din cauza asta.
    si parcurile au fost inchise din martie pana prin mai - DAR masca nu era obligatorie in public.
    politaii aveau grija sa usuie oamenii cu copii de la locurile de joaca si sa ceara declaratii, de parca o hartie are proprietati antivirale.

    te doare mintea.

    purtati masca cum trebuie.
    pastrati distanta
    spalati-va pe maini
    nimic din ce se afla la mall nu arde, mai poate astepta 2 sapt.
    be kind.
    • +4 (6 voturi)    
      doua saptamani, da (Duminică, 4 aprilie 2021, 1:39)

      eyesopen [utilizator] i-a raspuns lui dailyshow

      hahaha... pai tot "doua saptamani" auzim de un an. cam de cate ori crezi ca mai merge ulciorul asta la apa?
      • +1 (3 voturi)    
        pai nu merge (Duminică, 4 aprilie 2021, 9:49)

        dailyshow [utilizator] i-a raspuns lui eyesopen

        ptr ca nu toti oamenii respecta masurile si ptr ca contact tracingul nu se face cum trebuie.
        si asa 2 sapt se fac 2 ani, o sa vezi.
        australia s-a inchis ptr 3 cazuri. TREI
  • -14 (18 voturi)    
    Totusi sunt chiar vitale magazinele seara? (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 21:42)

    Mihai_P1 [utilizator]

    Inteleg ca unii lucreaza mult si nu pot merge la cumparaturi in orice zi. Dar toata lumea? Cate cumparaturi se fac intr-o saptamana?

    Ideea cu magazinele inchise la ora 18 in weekend poate nu e buna, dar ganditi-va ca la unele spitale e coada de ambulante. Oamenii se strang in grupuri la discutii. Or fi obosit, dar nu e inca momentul.
    • +11 (15 voturi)    
      Vitale sunt apa si aerul (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 23:48)

      Ichi [utilizator] i-a raspuns lui Mihai_P1

      Daca pui asa intrebarea, vitale sunt apa, aerul si ceva mancare pe langa. Pe termen lung, si spalatul in dos, ca dai in altele.
      Toate acestea sunt importante fiindca ne ajuta pe noi sa muncim astfel incat sa le asiguram specialilor toate cele necesare unui trai imbuibat.

      In rest, daca se poate sa stam cat mai departe de ochii castei alese, ar fi ideal pentru ei.
  • +13 (17 voturi)    
    . (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 22:04)

    dan.m... [utilizator]

    Cine are timp sa mearga zilnic sau de mai multe ori pe zi la cumparaturi? De unde scoateti povestile astea? Lucrez de acasa pana la ora 6, ora la care vreti sa inchideti magazinele si cel mai apropiat supermarket e la o jumatate de ora. Cred ca ne considerati pe toti asistati sociali fara ocupatie.
  • +12 (18 voturi)    
    Daca va sperie (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 22:05)

    CristianG [utilizator]

    zic sa va dati demisia. Luati si colegii cu dvs, cu 2-3 exceptii, ca sunt si ei speriati. Poate gasim unii mai curajosi.
  • +10 (20 voturi)    
    din păcate (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 23:01)

    hdd [utilizator]

    guv ro nu dace altceva decât să asculte cuminte și conștiincios ce dictează Parisul și Berlinul.

    Așa că e cam ciudat să-i înjuri.

    Dar ideea de bază e că am început să ascultăm medicii cuvânt cu cuvânt.
    Când eram speriați și nu știam nimic de covid și totul era tulbure, mi se pare normal să fi făcut asta.


    Dar când acum datele sunt extrem de clare, grupurile de risc bine definite, măsurile existente - - -
    noi tot ne luăm cuvânt cu cuvânt după medici.

    Să mă ierte domnii doctori, dar eu știu o singură persoană în viața mea, care face absolut tot ce zic medicii. Suferă săraca de anxietate severă și deși în rest funcționează ok, are o mare problemă, făcând consultații la fiecare coș și durere de cap și de orice. Cam 70% din timp și bani petrece cu consultații și tratamente. Pentru probleme pe care maj oamenilor le ignoră.

    Dar noi, toți ceilalți, nu trăim asa, nu avem toți anxietate severă.

    Morala e că dacă stai să asculți întocmai ce zic medicii, într-adevăr, scapi de probleme, dar nici nu mai faci absolut nimic în viață.

    În situația asta suntem noi, o societate speriată de bombe (citește virus) care a uitat propria normalitate.
  • +5 (13 voturi)    
    Cum mai e cu deficitul bugetar ? (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 23:13)

    Zummm [utilizator]

    Leul pisica se duce pe derdelus
    • +3 (9 voturi)    
      pentru fun-ul de acum (Duminică, 4 aprilie 2021, 1:02)

      John_Re [utilizator] i-a raspuns lui Zummm

      vor plati si copiii copiilor nostri.

      deh, fiecare generatie trebuie sa aiba tampitii ei.
  • +8 (18 voturi)    
    Dupa cozi la magazine (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 23:17)

    Socrate2021 [utilizator]

    Urmeaza rationalizarea alimentelor, normal...trebuie sa cumparam cat si cand spune statul. Multumim preotesei restrictiilor. Mai oameni buni, intelegeti ca toate restrictiile astea FARA FUNDAMENT STIINTIFIC au ca scop cresterea frustrarii doar, doar se inscriu fraierii la vaccinare, sa scape odata? ( doar ca nu scapa, israelul a scapat de virus, nu si de masca, distantare astea sunt niua normalitate se pare, si sunt convins ca o sa inceapa trolii platiti pe aici sa laude virtutile purtarii permanente a mastii)
  • +9 (17 voturi)    
    PPFFFFF (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 23:22)

    ardeleanu_ion123 [utilizator]

    sunteti atata de tampiti incat nu intelegeti ce dracu inseamna aia densitate!!!!!

    pai daca vreti sa nu fie aglomeratie, MARITI intervalul orar in care sunt deschis magazinele, nu il micsorati

    cretinii naibiii
  • +4 (18 voturi)    
    vrem disciplina (Sâmbătă, 3 aprilie 2021, 23:22)

    atc [utilizator]

    Poate ca o solutie ar fi sa ne organizam cetateneste pe blocuri, comunitati mai mici, stradute, s.a. si sa facem cumparaturi , prin rotatie,o data pe saptamana. pentru toti ceilalti. Care vor sta inchisi in case, postand multumiri catre guvern, care va asigura mijloacele de transport ( contra cost, ca nu suntem la pomana).
    Iar restul circulatiei sa se organizeze astfel: cei cu sot/sotie in zilele, evident cu sot si vice-inversa. Iar divortatii sa se mai abtina!
  • +4 (10 voturi)    
    ca atare (Duminică, 4 aprilie 2021, 2:30)

    srpc [utilizator]

    Aşa-i că în prezent vi se par normale (sau măcar acceptabile) nişte limitări ale libertăţii care acum un an şi jumătate ar fi stârnit o revoluţie?
    Felicit sincer echipele de psiho-sociologi care au elaborat programul. Ce-i drept, nu e 100% creaţia lor, fiindcă multe dintre metodele aplicate sunt cunoscute de milenii, dar adaptarea la caracteristicile epocii noastre a fost briliantă.
  • +5 (9 voturi)    
    a intrat unde nu este treaba ei (Duminică, 4 aprilie 2021, 7:08)

    ..13 [utilizator]

    Adica sa imi faca mie programul de parca eu as fi un dizabilitat.

    cred ca este bine ca fiecare sa isi vada de treaba lui ca sa faca lucrurile sa mearga mai bine: adica centrele de vaccinare sa fie cat mai numeroase, lipstele de asteptare sa contina cat mai putine persoane, vaccinuri, din cele cu cele mai putine probleme, din belsub si in spitale sa dispara infectiile alea

    sa nu se mai oboseasca dansa cu treburi care nu o privesc pentru ca practic are asa de mult de facut in bransa domniei sale si sa faca cat mai repede tot ce se poate face

    In rest sanatate si sa ne vedem la cumparaturi ca altfel ne moare economia si asa firava.

    Cum se face ca doamna doctor nu vede adevarata problema care este de fapt maxima: nerespectare a prevederilor legate de purtarea mastii corespunzatoare si corect???

    Un doctor bun pune imediat degetul pe rana, altii doar bajbaie sa gaseasca un ceva...

    Sanatate
  • +6 (12 voturi)    
    ha ha! (Duminică, 4 aprilie 2021, 8:53)

    AES [utilizator]

    Doamna e din ciclul "idiotii votati de romani!" Pe unul din locurile fruntase! :)))
  • +7 (9 voturi)    
    Restrictiile trebuie ridicate dupa vaccinare (Duminică, 4 aprilie 2021, 9:43)

    Alui [utilizator]

    Cand s-au vaccinat toti cei care doresc asta, restrictiile nu mai au rost. Daca se mentin dupa, guvernul trebuie sa cada.
  • -5 (9 voturi)    
    Fac in nou o propunere utila ! (Duminică, 4 aprilie 2021, 11:23)

    Cugetator [utilizator]

    Desigur propunerea este pentru cei de buna credinta, nu pentru mitingisti prosti sau rau intentionati . Ziua de vineri sa se intoarca la zilele oisnuite ale saptamanii si astfel cei cu servici ,desigur rari printre mitingisti ,sa poata sa se aprovizioneze. Sambata si duminica , pretextul aprovizionarii dispare, Sosocii si Simionii, pierzand pretextul de scandal!
  • +3 (5 voturi)    
    Totalitarism! (Duminică, 4 aprilie 2021, 13:02)

    cccdan [utilizator]

    Ne indreptam catre tot mai mult totalitarism! Ati observat? Un pic azi, un pic maine, pana se obisnuieste prostimea. Trebuie sa schimbam directia ca ne ducem naibii!
  • +1 (5 voturi)    
    Pe noi ne sperie prostia Guvernantilor...... (Duminică, 4 aprilie 2021, 13:28)

    mike123 [utilizator]

    ....mai mult de cit Pandemia!
    • -1 (1 vot)    
      Ce mare ești ! (Duminică, 4 aprilie 2021, 18:23)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui mike123

      Știi cine își spune, când vorbește cu altcineva noi ? Vezi că sunt majoritatea internați pe la psihiatrie și o astfel de exprimare, plus tonul arțăgos, te face candidat sigur.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by