De ce nu susține Tudor Chirilă protestele: Sunt extrem de frustrat de președintele Iohannis și premierul Cîțu, dar nu aș ieși să contest masca sau măsurile

de I.B.     HotNews.ro
Miercuri, 31 martie 2021, 1:08 Actualitate | Esenţial


Tudor Chirila
Foto: Facebook
Tudor Chirilă a vorbit pe Facebookul său despre protestele din aceste zile împotriva măsurilor luate de autorități pentru stoparea pandemiei susținând că ar ieși în stradă ca artist pentru a fi compensat pentru faptul că i s-a interzis să muncească, dar nu pentru a provoca anarhie și a contesta masca și măsurile antiCovid luate de autorități.

”Sunt extrem de frustrat că președintele Iohannis și premierul Cîțu se uită fără niciun fel de empatie ca și când sectorul cultural nu există, dar nu m-aș duce niciodată în stradă ca să strig jos masca sau măsurile”, spune artistul.

Chirilă spune că sectorul cultural va ajunge să protesteze în stradă, dar cu distanțare.

”Voi ieși în stradă ca să cer compensare pentru lunile în care statul nu m-a lăsat să muncesc. Nu sunt mulțumit de modul în care pandemia e gestionată de către autorități. Nu este vorba că iau COVID, dacă mă duc la protest, ci că dau COVID, despre asta e vorba. Nu înțeleg ce a rezolvat violența din Piața Unirii. Virusul nu pleacă dacă spargem vitrine sau stăm în stradă!”, spune Chirilă.

Acesta a mai atacat și faptul că Bisericile au rămas deschise în toată această perioadă spunând că politicienilor le e frică de biserică și de asta tac.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















21788 vizualizari

  • -11 (43 voturi)    
    Sa cante cu masca pe bot... (Miercuri, 31 martie 2021, 2:30)

    newlook [utilizator]

    Sa cante cu masca pe bot...ca tot e un mare fan de caluse si catuse.

    PS: Cica "nu l-a lasat sa munceasca". Serios? Pe bune, ce om sanatos la cap ar da 5 bani pe cantarile nefericitului asta?
    • +3 (15 voturi)    
      Esti pe linga rau (Miercuri, 31 martie 2021, 8:50)

      DatatoruldeM [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Daca vorbeai asa de un manelist, poate te intelegeam, ca alea nu sint muzica, nu sint cultura. Asa, ne-ai convins.
      As intreba, retoric, "pe ospatari cine nu i-a lasat sa munceasca?" puteau merge in Germania la cules. Pe frizerii care deschideau pe furis frizeria si prestau?

      Si sa mai recunoastem ceva: avem o economie "bazata" 95% pe "servicii": circiumi, hoteluri, spalatorii, cabinete private (medicale, cosmetica, frizerii), PARIURI, cluburi..si altele de genul.
      Foarte putina productie. La ce te asteptai?
      • +3 (9 voturi)    
        totusi, sa nu uitam ca Tudor Chirila (Miercuri, 31 martie 2021, 11:02)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui DatatoruldeM

        nu are niciun drept sa strige ca nu e lasat sa munceasca. El e suparat de faptul ca nu se mai tine emisiunea Vocea Romaniei, de unde incasa 40 000 euro pe sezon. Ma scuzati, dar e acolo de cateva sezoane, a acumulat destul, nu are dreptul sa se planga ca moare de foame din cauza restrictiilor impuse de guvern.
        Pe de alta parte, el este cantaret de muzica rock, Nu il impiedica nimeni sa scoata un album cu care sa rupa muzia targului.... ca sa compui si inregistrezi muzica nu e nevoie sa iesi noaptea din casa, o poti face si la un studio.
        • -1 (3 voturi)    
          Chirilă... (Miercuri, 31 martie 2021, 17:50)

          zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          ....Popescu, Gigică, oricine în țara asta are dreptul să strige, să spună cu voce înceată dacă vrei, că e nemulțumit că nu e lăsat să facă bani.
          ... destul de clar, operator de sucursală ?
        • +3 (3 voturi)    
          Hmmm (Miercuri, 31 martie 2021, 20:59)

          Sah [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          Chirila vrea ajutor de la stat, vrea pomana!
          Chirila cere ajutor social ;) , altii, ca si mine, muncesc cum si cat pot, nu cer ajutor social precum Chirila!
      • -1 (3 voturi)    
        serviciile enumerate de tine vizavi de PIB (Miercuri, 31 martie 2021, 17:53)

        zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui DatatoruldeM

        sunt... o minoritate.(HORECA, frizerii etc)

        Predominante în RO sunt industria, serviciile IT și asociate și agricultura.
        Raportat la încasările bugetare... lucrurile stau și mai rău cu frizeriile tale
        De fapt, faptul că RO nu are turism și cârciumi a făcut ca scăderea PIBului de anul trecut să fie realmente mică. Spre deosebire de Franța, UK, Italia, etc, unde a fost taman pe dos.
    • +2 (6 voturi)    
      Aici nu este loc de atacuri la persoana.. (Miercuri, 31 martie 2021, 13:03)

      Un cetatean neturmentat [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      .. ci un efort colectiv, al societatii, de a gasi calea inainte. Toti trebuie sa ne gandim, sa punem in balanta argumente lucide, nu sa ne spargem capetele si sa ne injuram.
    • 0 (4 voturi)    
      Chirilă (Miercuri, 31 martie 2021, 17:48)

      zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      are succes de casă de o manieră pe care n-ai cum să-o pricepi tu... de fapt, îți scapă noțiunea de succes în general.
      • 0 (2 voturi)    
        M-ai prins. Asa e! (Joi, 1 aprilie 2021, 4:32)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

        "....de fapt, îți scapă noțiunea de succes în general."
        =====================

        Guilty as charged!

        Notiunea de "succes/succeSURI" romanesc imi scapa de tot.

        Sunt incapabil sa fac temenele si plecaciuni, sa dau spagi, dar sa urlu in piata impotriva lor, sa fur dar sa fiu "antikoruptionen", sa doresc moartea caprei vecinului ca masura a succesului meu.
        Mi-a scapat ceva din succeSURILE (ai votat-o pe EBA cu succeSURI, nu-i asa?) romanesti?

        Ah, da, mi-a scapat: prefer prosperitatea in locul catuselor si caluselor. Deasemenea mi-a scapat defectul cititului pe care inca il am, nu ca unul "cu 20 de ani de scoala" care ma certa deunazi ca "citesc" si nu ma informez pe feisbuci unde "se spune tot". Si, spre rusinea mea, am IQ-ul numai 141 (certificat aici, in US), nu 182 (din 160), cum il are tot romanul.

        Cum spuneam, sunt vinovat pana peste urechi de neintelegerea "notiunii de succes" a la Romanika-Talibanika.
        • -2 (2 voturi)    
          mda (Joi, 1 aprilie 2021, 8:01)

          zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          Român-american, isteric pe siteuri românești, dar... cumva realizat, IQ mare și neinformat, Voiculescu (?!), alea alea, paralela 45
          Tre s-o bage și pe aia cu Trump, Obama, socialiștii și vardiștii, griș cu lapte pe post de creer... offff, oooof
          • 0 (2 voturi)    
            "creer" (Joi, 1 aprilie 2021, 12:34)

            newlook [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

            "creer", mai copile?

            PS: nu te preocupa atat de mine si ai grija cu drumurile lungi. Da-i un leu lui Chirila, ca plange.

            Hai pa, te mai bag in seama peste vreo 6 luni. Gudura-te pe langa postarile mele intre timp.
            • 0 (0 voturi)    
              nuuu (Joi, 1 aprilie 2021, 13:07)

              zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui newlook

              te rog eu nu după 6 luni
  • -3 (25 voturi)    
    ..:asa si? (Miercuri, 31 martie 2021, 2:48)

    keepmylove [utilizator]

    Pai mai, cand partea ‘culturala’, (care o “numesti”) inainte de pandemie, facea cu sutele sau unele (“parti culturale”) cu milioanele, fara impozitare...si alte “restrictii culturale”, celor ce le scrii? Ca vocea ti-e off...the record..:)
    • +1 (11 voturi)    
      Pt keepmylove (Miercuri, 31 martie 2021, 7:04)

      VR007 [utilizator] i-a raspuns lui keepmylove

      ("PE care o numesti..."); așa e corect gramatical dacă tot vorbești despre cultură!
  • 0 (10 voturi)    
    Multi “bolnavi” in...... (Miercuri, 31 martie 2021, 6:10)

    gigiN [utilizator]

    .... tara asta, dar nu si Tudor Chirila. Multi
    suntem frustrati de ceea ce NU fac cele doua dezamagitoare personaje.
  • -1 (17 voturi)    
    in strada (Miercuri, 31 martie 2021, 7:47)

    COCH [utilizator]

    abia ii astept in strada pe chirila, amza, maia, manole si alti artistii, poate ii ajuta si daruieste viaTA...si protveul, rokfm, eufm si dumitrudragomir Nu uitati mastile. Imprumutati-o de la turcanuraluca via consilieri iohanis orban&turcanu vesnici consilieri prezidentiali.
  • 0 (18 voturi)    
    Un om inteligent si foarte talentat ! (Miercuri, 31 martie 2021, 9:14)

    Cugetator [utilizator]

    Sunt integral de acord cu modul decent de abordare a situatiei de catre Tudor Chirila si este dureros modul in care este neinteles de pseudo intelectualii ,care s-au oprit putin din vociferarile de pe strazi si care au doar meritul de a stii sa scrie stupid pe telefon sau claviatura. Nu este obligatoriu sa-ti placa cum si ce canta ,dar este un actor talentat si decent, iar mie mi s-a relevat complet la Concursul Vocea de la PRO TV ,cel mai bun din Romania !
    • 0 (12 voturi)    
      Pe aproape. (Miercuri, 31 martie 2021, 10:06)

      DatatoruldeM [utilizator] i-a raspuns lui Cugetator

      99% de acord cu tine. Pentru 100% ar trebui sa inlocuiesti "pseudo intelectualii" cu "analfabetii cu pretentii de intelectuali".
      "Parerea mea, hic!"
  • -6 (16 voturi)    
    Ai primit banutii de la stat ? (Miercuri, 31 martie 2021, 9:29)

    Zummm [utilizator]

    Ciocu mic
    • -2 (4 voturi)    
      nu a primit nimic de la Stat (Miercuri, 31 martie 2021, 18:01)

      zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui Zummm

      schema aia de ajutor NU privea artiști ca persoane, ci doar operatori culturali, organizatori turnee etc A și fost discutat subiectul prin noiembrie trecut, chiar trece totul pe lângă tine ?
  • -11 (15 voturi)    
    Si-a dat arma pe fata (Miercuri, 31 martie 2021, 10:06)

    Incaebine [utilizator]

    Este tot mai clar ca individul este unul dintre luptatorii contra lui Dumnezeu.
    • -2 (6 voturi)    
      e ceva rau in asta?! (Miercuri, 31 martie 2021, 12:01)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Incaebine

      e ceva rau sa te declari impotriva celui care in cel mai bun caz a permis (desi putea sa opreasca) toate marile crime de pe planeta asta (+boli) si in cel mai rau le-a creat?! si daca e chiar sa citesti Biblia o sa realizezi ca lucrurile par sa tinda mai mult spre el a creat tot!


      (trecem peste faptul ca nu a facut asta , dar tu doar cauti un motiv sa-l critici ca atat de duce mintea)
    • -2 (4 voturi)    
      hahaha (Miercuri, 31 martie 2021, 13:44)

      robert.b [utilizator] i-a raspuns lui Incaebine

      Trebuie sa fiu atent nici macar pe langa vreo turma de auristi sa nu trec, nu mai voprbesc de participare alaturi de ei, pentru ca oricand poate fi cineva acolo care numara. Cum ce!? Recensamantul prostilor...
  • 0 (8 voturi)    
    un artist adevărat (Miercuri, 31 martie 2021, 10:47)

    mgexpert [utilizator]

    nu vedetă de carton, care dă ochii peste cap fără să spună nimic..
    Respect Tudor Chirilă. Abia aștept un concert Vama..
  • +1 (13 voturi)    
    bun discurs, felicitari (Miercuri, 31 martie 2021, 11:27)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    L-am ascultat . Bun discurs. De bun simt.

    Prea complicat pentru nivelul mediu din Romania...
    • +2 (4 voturi)    
      Hmmm (Miercuri, 31 martie 2021, 21:02)

      Sah [utilizator] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

      Mda...si cu mult prea jos fata de nivelul ridicat! ;)
  • +6 (12 voturi)    
    inca odata (Miercuri, 31 martie 2021, 11:59)

    liviu_ [utilizator]

    se dovedste ca romanu e prost rau!
    si asta o spun dupa ce ma uit la comentarii!

    ceea ce spune omu e foarte corect : guvernu nu a luat chiar masurile care trebuie, dar nu trebuie sa protestam ca idiotii contra mastii si a vaccinurilor, adica sungurele lucruri care ne feresc de pandemie...

    dar na... ce sa inteleaga tara cu ~ jumate analfabeti functionali...
  • +4 (10 voturi)    
    De ce este important sa stim opinia lui Chirila? (Miercuri, 31 martie 2021, 12:16)

    jackalphonse [utilizator]

    Si eu "sunt extrem de frustrat de președintele Iohannis și premierul Cîțu, dar nu aș ieși să contest masca", insa unele masuri le-as contesta in strada. Totusi, de ce trebuie scris un articol despre Tudor Chirila si ce crede el? Vorbeste in calitate de influencer tranca-fleanca sau de specialist?
    • -1 (1 vot)    
      pentru că opinia lui contează.. (Joi, 1 aprilie 2021, 12:09)

      mgexpert [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      mai ales pentru fanii lui, care nu sunt puțini..
  • +9 (11 voturi)    
    Dupa standardele romanesti (Miercuri, 31 martie 2021, 13:03)

    mescaline [utilizator]

    Chirila e un om bogat. Aproximativ 650K pe an din concerte, emisiuni si publicitate.

    Acum, cand stai pe cateva milioane de euro, privesti viata mai detasat si tii la sanatate, apreciezi ordinea, stabilitatea etc.

    Cand n-ai din ce sa iti intretii familia, devii mai incrancenat si prioritatile se schimba. Partea proasta e ca Romania - si nu numai- produce tot mai multi incrancenati si mai putini tudorei.
  • 0 (10 voturi)    
    De acord cu Tudor Chirila. (Miercuri, 31 martie 2021, 13:15)

    Un cetatean neturmentat [utilizator]

    Daca tot ne dam cu parerea, pe mine ma reprezinta exact toate aceste ziceri ale lui, asa cum au fost retinute in acest articol. INTEGRAL.

    Nu este bine, este greu, acest guvern se lupta cu propria incapacitate, inclusiv a oamenilor care compun diversele nivele ale administratiei de stat, cu dificultatile interactiunii politice, cu noutatea intregi pandemii (ca intreaga lume, de fapt) si nu cred ca alte partide ar fi avut o viata mai usoara. O minima responsabilitate IMPUNE anumite restrictii (masti, dezinfectii, limitarea adunarilor mari etc).

    Dar sunt absolut necesare PRIORITIZAREA masurilor, mai multa flexibilitate si o intelegere mai profunda privind necesitatile societatii. Asa cum sunt cele legate de functionarea economiei, sectorului HORECA, institutiilor de cultura, invatamantului etc. Alternativa este nemultumirea sociala in crestere, manifestatii si scaparea de sub control a aplicarii masurilor de protectie.
    • +1 (5 voturi)    
      ți-ai luat minusuri (Miercuri, 31 martie 2021, 17:56)

      zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui Un cetatean neturmentat

      deși doar retarzii nu-s de acord cu ce-ai zis și... asta e reprezentativ pentru amărâta de societate românească. Mai ai pretenții acum ?
      • +3 (3 voturi)    
        de parca imi pasa de minusuri... (Miercuri, 31 martie 2021, 19:39)

        Un cetatean neturmentat [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

        Doar nu suntem la un concurs de popularitate aici.

        Incerc sa atrag atentia ca nu exista doar alb si negru. Nu poti avea doar "cu / fara TOATE restrictiile". Restrictiile astea trebuie si ele sa fie gandite, prioritizate. Dar ma ingrozesc cei care vor TOATE restrictiile eliminate.

        Si pe urma, ca sa zic asa, ii invie ei pe mortii de COVID?
    • +1 (1 vot)    
      pomana (Joi, 1 aprilie 2021, 9:42)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui Un cetatean neturmentat

      1.'Esti sigur ca ai citit articolul lui Chirila? Care "prioritizari, bla...bla?omu' cere , simplu, pomana de la stat!
      2." acest guvern se lupta cu propria incapacitate".Pai, sa-i dorim "succesuri" in lupta, care se dovedeste a fi foaaarte grea!!
  • 0 (8 voturi)    
    marele frustrat (Miercuri, 31 martie 2021, 17:45)

    atc [utilizator]

    ”Voi ieși în stradă ca să cer compensare pentru lunile în care statul nu m-a lăsat să muncesc." Vai, dl. Tudor, da' cum sa spuneti ca statul nu va lasa sa munciti! In constructii se cauta forta de munca; sau, de ce nu la spatii verzi, c-acolo e cu iarba! Multa!
    • 0 (2 voturi)    
      Hmmm (Miercuri, 31 martie 2021, 21:04)

      Sah [utilizator] i-a raspuns lui atc

      Are unde munci.
      Cica sunt locuri la metrou, se fac angajari.
      Mai ales acum cand poate drula va mai da afara cativa protestatari de la metrou.
    • -1 (1 vot)    
      tu dacă ai un Lamborghini (Joi, 1 aprilie 2021, 12:13)

      mgexpert [utilizator] i-a raspuns lui atc

      te duci cu el la arat..?
      • 0 (0 voturi)    
        ? (Joi, 1 aprilie 2021, 17:38)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui mgexpert

        1. Lamborghini, zici? La arat? Poate sa m-arat cu el pe la Vama Veche si sa-l ascult pe T.C.!
        2. Stai ca abia acum m-am prins: era o metafora!
        ( voce Chirila = Lamborghini). Wow! Sper ca n-ai bagat in ecuatie si mintea. Nu de alta, da aparea si Bentley-ul.
        3. Si chiar nu-i frumos: dupa ce greierele i-a cantat veri intreagi pe la proteste, acu' furnica sa-i tranteasca a usa-n nas!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by