UPDATE Vlad Voiculescu, fotografiat fără mască pe holurile Parlamentului: Eram într-o conferință video, mi-am dat masca jos pentru a comunica mai clar

de Redactia     HotNews.ro
Luni, 29 martie 2021, 15:52 Actualitate | Esenţial


Vlad Voiculescu, fara masca in Parlament
Foto: Pro TV
Ministrul Sănătăţii, Vlad Voiculescu, a fost fotografiat luni fără mască de protecţie, pe holurile Parlamentului, relatează Ştirile Pro TV. Fostul consilier din Ministerul Sănătății Răzvan Cherecheş a distribuit știrea, declarându-se "profund şocat". Voiculescu a venit cu precizări pe Facebook, spunând că era într-o conferință video și și-a dat jos masca pentru a comunica mai clar și pentru a bea apă.

UPDATE 16.17: Vlad Voiculescu a venit cu precizări pe Facebook, spunând că și-a dat joi masca pentru a comunica mai clar, într-o conferință video, și pentru a bea apă. El mai afirmă că era singur în încăpere, fără nicio persoană la mai puțin de 10 metri în jurul meu.

Mesajul lui Vlad Voiculescu:
  • "Am fost filmat / fotografiat astăzi de jurnaliștii ProTV într-o încăpere a Parlamentului cu masca dată jos de la gură.
  • Eram într-o conferință video, mi-am dat jos masca pentru intervenție, pentru a mă face mai bine înțeles și pentru că îmi era sete - pentru a comunica mai clar și pentru a bea apă.
  • Fără să spun că asta justifică greșeala, trebuie spus că am făcut asta fiind singur în încăpere - fără nicio persoană la mai puțin de 10 metri în jurul meu.
  • La un moment dat mi-a fost atrasă atenția și mi-am pus la loc masca. Fără îndoială, am greșit și toate criticile sunt justificate. Regulile trebuie respectate".
Conform Ştirilor Pro TV, Voiculescu a fost surprins aproximativ 20 de minute fără masca de protecție, timp în care a vorbit la telefon și s-a salutat cu doi colegi.

La un moment dat, el a fost invitat într-unul dintre birourile parlamentare de către unul dintre colegii săi de la USR-PLUS. În timp ce se îndrepta către acest birou, reporterii Știrilor Pro TV au încercat să obțină de la el un punct de vedere, însă ministrul Sănătății - care între timp își pusese masca - și-a continuat drumul, refuzând să stea de vorbă cu ei.

Expertul în politici de sănătate publică Răzvan Cherecheș a distribuit știrea, cu mesajul:
  • "sunt profund șocat!
  • este inadmisibil ca ministrul sănătății să dea un astfel de exemplu în plin val 3, cu secțiile de terapie intensivă aglomerate, cu restricții majore (unele exagerate - vezi ora 18:00 pentru supermarketuri)!
  • nu am cuvinte ...".







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















16349 vizualizari

  • +1 (57 voturi)    
    Bravo VV (Luni, 29 martie 2021, 15:59)

    CristianG [utilizator]

    Vezi ca se poate? Punem pariu ca nu patesti nimic? Ma rog, o mica remaniere, dar oricum erai pe faras.
    • +6 (28 voturi)    
      poate plăti o amendă (Luni, 29 martie 2021, 17:05)

      zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui CristianG

      dar nu asta te roade pe tine:)
    • +19 (39 voturi)    
      Ce caracter gretos acest Chereches! (Luni, 29 martie 2021, 17:36)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui CristianG

      Imediat a atacat, dupa ce saptamana trecuta si-a dat demisia din functia de consilier pe motiv de neputinta. Mi-e sila!
      • +3 (19 voturi)    
        Corect (Luni, 29 martie 2021, 18:10)

        Arkantas [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Mai bine s-ar rade si tunde acest individ.... mare specialist epidemiolog...
      • +7 (11 voturi)    
        Nu e chiar asha (Luni, 29 martie 2021, 22:05)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Ce a facut VV nu e OK. Oricat de greu ar fi, cand esti cel care stabileste regula, nu ai voie s-o incalci. Altfel, cum mai indemni tu oamenii sa respecte regulile? Nu e la fel de grav precum petrecerea lui Orban (care mai si fuma in loc inchis), nu e la fel ca Bode, prins pe terasa inchisa, dar tot nerespectare de reguli e.
    • +3 (25 voturi)    
      JOS Vlad Voiculescu - e imnul Digi24 si PNL (Luni, 29 martie 2021, 17:41)

      Boham [utilizator] i-a raspuns lui CristianG

      si al PSD, evident

      Vlad VOiculescu e NAIV! Omul asta nu isi da seama ca e VANAT de PNL si PSD si fiecare miscare indiferent ca e facuta in guvern, in parlament sau la el acasa e urmarita de SECU
      • +3 (7 voturi)    
        scuze... (Luni, 29 martie 2021, 22:08)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Boham

        ... dar trebuia sa se astepte la asta din momentul in care a inceput lupta cu sistemul. Si se cam aduna gafele, din pacate... Sper sa-si revina si sa inteleaga in ce liga joaca. Altfel, nu va avea viata lunga la minister, si e pacat de el, ca e si capabil si bine intentionat.
      • -2 (6 voturi)    
        mie-mi pare rau de el... ca imi dau seama (Luni, 29 martie 2021, 23:55)

        qwerasdf [utilizator] i-a raspuns lui Boham

        ca nu e rau intentionat (spre deosebire de ministrii psd / pnl, etc)... dar face cate o gafa in fiecare saptamana....

        sa-i trecem cu vederea gafele astea, ca votanti usr-plus, ar inseamna sa ne coboram la nivelul electoratului pnl / psd... doar sunt cu "a furat dom'le, dar ne-a dat si noua ceva..."
    • +11 (29 voturi)    
      Trebuie adus un ministru al MAFIEI ca sa fie bine (Luni, 29 martie 2021, 18:24)

      Boham [utilizator] i-a raspuns lui CristianG

      o sa vedeti ca dupa ce e adus un ministru din MAFIA PNL-PSD nu vor mai fi critici, nu va mai fi filmat de PRO TV - DIGi24 si tyoata lumea va fi multumita


      mai putin romanii care ajung in spitale
    • +2 (14 voturi)    
      Deci "făraș" este keyword-ul zilei de azi (Luni, 29 martie 2021, 20:29)

      VasilePopescu [utilizator] i-a raspuns lui CristianG

      Când vad că tu și Plagarus menționați cuvântul ăsta incep sa am o idee...când văd că și newlook îl menționează am o confirmare = "mai răsfirați măi băieți" și folosiți expresii alternative cand scrieți la comanda, ideea asta este in toate manualele de manipulare.
      Dar că sa nu divaghez prea mult: omul nu a avut masca în condiții de securitate pentru el și pentru alții (holuri imense, goale) și și-a pus masca când a terminat ce a zis că a făcut. Da, teoretic este pasibil de amenda (a zis că a greșit) și nu, nu este un "capăt de lume" și cea mai nașpa chestie imaginabilă (chestie care ar fi sa nu facă nimic din ce face).
      Win some, lose some, trolling-ul și atacul la persoana pentru orice "scamă" reală sau imaginara will go on.
    • -1 (7 voturi)    
      Am uitat sa mentionez ceva import, greșeala mea... (Luni, 29 martie 2021, 20:32)

      VasilePopescu [utilizator] i-a raspuns lui CristianG

      Trolling-ul platit de interese nasoale.
    • +7 (7 voturi)    
      Vladut de ce nu a fost arestat (Luni, 29 martie 2021, 22:30)

      mihaipricop [utilizator] i-a raspuns lui CristianG

      la fel ca barbatul din Bucuresti care era in aer liber nu intr-un spatiu inchis ca vladut ?
  • +15 (53 voturi)    
    Wow (Luni, 29 martie 2021, 16:00)

    serbanTeodor [utilizator]

    Pe holuri imense care par a fi goale a indraznit sa stea fara masca.... Oare si pe toaleta sta tot fara masca??
    • +16 (24 voturi)    
      Sigur, nu e ca și cum ar fi fost în aer liber (Luni, 29 martie 2021, 17:49)

      hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui serbanTeodor

      unde firește că oamenii trebuie să poarte măști...
    • +10 (12 voturi)    
      pe toaleta (Luni, 29 martie 2021, 18:45)

      ras-putin [utilizator] i-a raspuns lui serbanTeodor

      acolo se pune masca de gaze :)!
    • +4 (6 voturi)    
      daca nu e acasa la el sau in aer liber... (Luni, 29 martie 2021, 22:10)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui serbanTeodor

      ... regulile decretate de guvern asha spun. Si daca unul din opozitie mai poate zice ca regulie sunt tampite, tu ca si guvernant nu poti folosi scuza asta. Si atunci esti condmnat sa le respecti cu sfintenie.
  • +37 (65 voturi)    
    Da, ce sa zic! (Luni, 29 martie 2021, 16:00)

    Cataleya [utilizator]

    Chereches e profund socat!
    Ia ma du-te ....cu socurile tale cu tot!
    Ai fost consilier, nu ti-a placut, ai plecat, acum taci naibii din gura nu mai face pe lesinatul ca iti sta rau de tot!
    Te ia cu istericale ca un reporter l-a vazut pe ministru cateva secunde fara masca pe bot.
    Halal consilier.
    Cred ca ai fost dat afara, nu ai plecat de bunavoie.
  • +16 (30 voturi)    
    Strict in Parlament (Luni, 29 martie 2021, 16:01)

    bcsb [utilizator]

    Daca toti cei de acolo sunt vaccinati, cu ambele doze...trebuie sa se mai poarte masca in cladire?
    • +2 (4 voturi)    
      vaccinatii (Luni, 29 martie 2021, 20:17)

      archmists [utilizator] i-a raspuns lui bcsb

      Vaccinatii de ex nu trebuie sa stea in izolare, chiar daca au venit in contact sau locuiesc in aceeasi casa cu un bolnav de covid. Asta stiu de la dsp. De ce nu zice nimeni treaba asta? Pentru ca inseamna ca de fapt vaccinatii nu ar mai trebui sa poarte masca.
      • -4 (8 voturi)    
        Nu scrie pe frunte (Luni, 29 martie 2021, 21:37)

        PowerIon [utilizator] i-a raspuns lui archmists

        Ca esti vaccinat. De aia purtam masca si pe urma.
        • 0 (4 voturi)    
          da, nu scrie pe frunte (Luni, 29 martie 2021, 22:15)

          archmists [utilizator] i-a raspuns lui PowerIon

          dar de ce plecam de la premisa ca oamenii nu sunt resposabili macar pentru ei insisi daca nu si pentru ceilalti? daca vad pe cineva fara masca ce ma impiedica sa ma distantez? sau sa am eu masca? eu de ex pana sa ma vaccinez nu am mers la nimeni in vizita, nici macar la parinti, nu am fost in restaurate in interior, desi sunt unele care sunt deschise asa ilegal. deci hai sa nu mai dam vina pe altii, fiecare sa fie responsabil pentru el si familia lui. e suficient. chiar nu cred ca voiculescu este un iresponsabil, chiar daca nu il plac foarte tare. asta e doar o tentativa de linsaj mediatic. n-a pus in pericol omul pe nimeni.
          • 0 (0 voturi)    
            " linsatul mediatic" (Marţi, 30 martie 2021, 15:40)

            atc [utilizator] i-a raspuns lui archmists

            "...n-a pus in pericol omul pe nimeni."Chiar glumesti? Pai, cand intri in intersectie "pe rosu", chiar daca nu faci accident, tot ti se ia carnetul! Evident, nu unuia special ca "linsatului mediatic" Veve,, saracutzul de el, suflet sensibil, suporta greu!
  • -9 (39 voturi)    
    Nu e cazul (Luni, 29 martie 2021, 16:05)

    faracatuse [utilizator]

    Eu zic sa va desocati.. VV stie, are studii inalte de care nimeni nu are voie sa se indoiasca. El poate lucra pe adeverinta, e in nomenclatura...
    • -2 (18 voturi)    
      neah (Luni, 29 martie 2021, 17:06)

      zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui faracatuse

      abia dacă meriți un minus
  • +10 (42 voturi)    
    mult zgomot pentru nimic (Luni, 29 martie 2021, 16:05)

    offside [utilizator]

    Ministrul e vaccinat (asa cum sunt 2 Mil de cetateni deja), riscul epidemiologic al "actiunii" (sau inactiunii) sale e zero. Restul e gargara mediatica.
    • +14 (26 voturi)    
      Pai si cei 2 milioane de vaccinati (Luni, 29 martie 2021, 16:52)

      Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui offside

      sa se comporte ca menestrelul!!!
      • +7 (23 voturi)    
        nu, de ce ? (Luni, 29 martie 2021, 17:07)

        zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui Parzivall

        Cei vaccinați trebuie să respecte în continuare regulile.
        Inclusiv miniștrii.
        Care nu, amendă, cum s-a oferit și V.V. să plătească.
        Altceva ?
        • +2 (14 voturi)    
          Pai asa, si vaccinat si bagat la cutie!!! (Luni, 29 martie 2021, 18:39)

          Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

          Stat Militienesc!!!
  • +29 (65 voturi)    
    era SINGUR pe hol (Luni, 29 martie 2021, 16:09)

    Roman_Cetatean [utilizator]

    vorbea la tel si au trecut 2 pe langa el, putea sa manance un baton.....totusi, daca se jura dl Chereches ca el poarta non stop masca aia, as crede. Dar tare ma indoiesc ca exista vreunii care chiar la job, in prezenta altor colegi, nu o dau niciodata jos.
    Dar cand esti singur si trece ocazional unul pe langa tine?
    Si mai e si VACCINAT!!!
    Pare ca s-au pus toate tunurile pe el si i se cauta acum nod in papura sa fie demis sau fortat sa isi dea demisia.
    De acord ca e cam prea preocupat de imaginea publica, de social media, etc, dar totusi, credeti ca altii ar fi mai breji? De 30 ani aproapre am avut ministri politruci la Sanatate, care si-au cam batut joc de sistem sau s-au lasat "invinsi de sistem".
    • +7 (33 voturi)    
      Întrebare (Luni, 29 martie 2021, 16:26)

      Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      primește amendă sau nu? A încălcat legea. E amendat sau el este mai egal ca alții?
      • -1 (29 voturi)    
        hai mă să fim serioși (Luni, 29 martie 2021, 17:08)

        zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        tu vrei să-l toci la nesfârșit, nu mai poți tu de amenda aia.
    • +3 (33 voturi)    
      si eu sunt singur pe strada cateodata (Luni, 29 martie 2021, 16:32)

      tahomir [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      Si ce sa vezi, port masca! Nu ptr ca as crede ca e utila in situatiile astea ci ptr ca asa sunt regulile si ca risc o amenda. De purtat in spatii inchise nici nu mai vorbesc, evident ca o port tot timpul.
      Dar dl VV e scutit, el e superior, e salvarea Romaniei!
      • +1 (21 voturi)    
        nu e scutit (Luni, 29 martie 2021, 17:09)

        zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

        nimeni din RO, drept dovadă V.V. ș-a recunoscut greșeala și s-a arătat dispus să plătească și o amendă. Probleme ?
      • -7 (25 voturi)    
        Daca ar fi o lege sa-ti tai o mana...? (Luni, 29 martie 2021, 17:28)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

        Daca ar fi o lege sa-ti tai o mana, ai respecta-o?

        Masca e o obligatie cu efect direct asupra sanatatii oamenilor..e ce sa o porti cand NU e nimeni prin-prejur?

        VV e un dobitoc, evident, altfel nu era #rezist, uSRI-st...dar NU "masca" e motivul pentru care trebuie sa plece. Sunt 1000 de alte motive, mai grave si ANTERIOARE porcariei de acum cu masca. Incompetenta e unul dintre ele.

        Ceea ce fac astia acum se numeste "prespalare" pentru viitoarea numire (asta e "ministru" pe veci, e SRI-ist). In momentul asta, caricatura e pe faras...securistii lui s-au prins si vor sa-l scoata din scena "mai curat si mai uscat" decat atunci cand a intrat...sa-l pregateasca/mentina pentru viitoare sinecuri.
        • +3 (5 voturi)    
          /// (Luni, 29 martie 2021, 19:51)

          atobe [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          newlook......
          newlook......
          ce ai zice de un new look????
        • -2 (4 voturi)    
          ce treabă are (Luni, 29 martie 2021, 21:49)

          zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          SRIul cu mișcarea rezist, sau cu USRul ? Concret. Până una alta sunt singurii sub care a funcționat Comisia pt. supravegherea serviciilor, și asta înainte de a intra la guvernare, și singurii care au obsesia legată de reducerea pensiior speciale, plagiatele celor din domeniu - chestii deosebit de contondente pentru sistem și la care PNLul a tăcut mâlc dintotdeauna.
          Cine spune că Voiculescu își pregătește ieșirea din prima scenă a politici, ca să-și păstreze imaginea ? Concret.
    • +10 (28 voturi)    
      care nod in papura... (Luni, 29 martie 2021, 16:35)

      minus [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      daca nu si-a pus masca?
      A stat intr-un loc 20 de minute fara masca, dar altii ar fi mai breji?
      "Credeti ca altii ar fi mai breji"- eterna scuza in Romania. Nu domnule, nu suntem mai breji- asa ca mai bine sa ne amendeze doar pe noi, iar ei, domniile lor, sa faca ce doresc.
      Ce Dumnezeu o fi in scafarliile voastre, oameni buni?
      • +8 (18 voturi)    
        Voiculescu (Luni, 29 martie 2021, 17:10)

        zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui minus

        nu a cerut vreo derogare de la legile României pentru a face el ce vrea.
        • +1 (15 voturi)    
          Politicienii pleacă din funcții când încalcă legea (Luni, 29 martie 2021, 17:54)

          hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

          nu plătesc doar amenzi.
          Mai ales când e vorba de legi din domeniul lor de responsabilitate.
          • -3 (13 voturi)    
            ce vbești domne (Luni, 29 martie 2021, 19:08)

            zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

            Tu pleci din funcție când greșești fleacuri din când când când ? Cum să ai pretenții de la politicieni când nici nu ești în stare să știi ce să le ceri ? Cum naiba să te gândești la demisia unui ministru pentru faza lui Vociulescu de mai sus ?!
            • +4 (10 voturi)    
              Eu nu sunt politician (Luni, 29 martie 2021, 21:14)

              hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

              Și da, când periclitez mersul firmei prin ceea ce fac, caut altă persoană care să se ocupe de lucrul respectiv (sau deleg atribuția unui alt angajat).
              Aceasta, pentru că eu am firma mea și înțeleg două lucruri simple: nu fac reguli pe care eu nu sunt dispus să le respect fără excepție, pentru că atunci ar fi greșit să le consider reguli; dacă angajații nu mai au încredere în mine și nu mă mai respectă, vor începe să lucreze prost, iar eu voi începe să pierd bani.
              • -5 (7 voturi)    
                hei (Luni, 29 martie 2021, 21:41)

                zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

                cum periclitează un ministru implementarea programului de guvernare prin nepurtarea unei măști câteva minute într-o cameră goală. Asta în condițiile în care habar n-ai care e programul ăla de guvernare, da ?

                În altă ordine de idei... dacă un pârlit de angajat te prinde fentându-ți propriile reguli, ce se întâmplă, îți faci tu harakiri de jenă sau zboară el... nu pleznești mă de atâta ipocrizie ?!
                • 0 (4 voturi)    
                  Programul de guvernare are un scop (Marţi, 30 martie 2021, 1:00)

                  hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

                  care poate fi atins atunci când se fac pașii 1, 2, 3..., n; dacă unul dintre pași este purtatul măștii în spațiile publice - așa cum prevede HG semnată de dl ministru - înseamnă că nerespectarea lui de către ministru este un semnal că pasul respectiv este prost, deci va fi ignorat de cei din jurul lui, apoi de cei din jurul ministerului și apoi de cei de pe stradă.

                  Dacă un angajat mă prinde pe mine, fentând regulile valabile în firma mea, îi dau 1 milion de euro; te asigur că nu a zburat și nu zboară nimeni de la mine pentru greșeli pe care le-am făcut și le fac eu.
                  • +2 (2 voturi)    
                    doar un ipocrit (Marţi, 30 martie 2021, 10:29)

                    zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

                    poate desconsidera îndrumarea referitoare la purtarea măștii pe motive de politician surprins într-un singur moment nepurtând-o și recunoscându-și eroarea imediat, vbim totuși de o regulă valabilă la nivel mondial, nu c-ar vrea Voculescu de Românica.
                    Și, da, așa cum pleznești de ipocrizie d-alde tine, sunt o groază prin jur.

                    .. dar continuă, te rog
                    • +1 (1 vot)    
                      Eu desconsider purtarea maștii în spații deschise (Marţi, 30 martie 2021, 11:52)

                      hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

                      din cauza lipsei de studii care să stabilească efectele acestei măsuri când este impusă populațiilor, nu pentru că un nimeni - singur în biroul lui de nimeni - și-a dat-o jos.
                      Mă doare-n cot de nivelul „mondial” - la nivel mondial peste 7 miliarde de oameni sunt imbecili așa că mai scutește-mă cu „mondialul” dtale - pe mine mă interesează ca orice îngrădire a stării mele normale care îmi permite să mă manifest în deplinătatea drepturilor pe care le dețin să fie făcută cu o JUSTIFICARE, iar justificarea respectivă să fie probată ȘTIINȚIFIC, nu că așa vrea „cineva” sau că așa face „toată lumea”.
                      • -1 (1 vot)    
                        continuă (Marţi, 30 martie 2021, 12:46)

                        zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

                        ține-o tot așa, deja nu mai are treabă cu Voiculescu, cred că de la bun început n-a avut treabă cu V.
                        • 0 (0 voturi)    
                          Am și spus că n-are treabă cu Voiculescu, bre (Marţi, 30 martie 2021, 17:39)

                          hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

                          (unii dintre voi insistă să personalizeze lucrurile, pentru că nu sunteți în stare să purtați o discuție principială - sunt convins că e băiat de treabă, însă pe mine mă doare-n pendulă de Voiculescu)
                          Are treabă cu MINISTRUL SĂNĂTĂȚII.
          • 0 (10 voturi)    
            Hai lasa-o jos ca macane a psd ! (Luni, 29 martie 2021, 19:28)

            Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

            A plecat cumva Ciolacu ? A plecat altcinea ? Dar va e frica de Voiculescu, ca nu mai puteti fura !
            • +3 (7 voturi)    
              Eu nu am făcut niciun leu din afaceri cu statul (Luni, 29 martie 2021, 21:21)

              hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

              în ultimele câteva zeci de luni (am încasat vreo 200 de lei de la o societate comercială cu capital majoritar de stat acum 2 ani); nu activez în domeniul medical (încă, am însă un plan pe care îl construiesc în momentul de față și care se va adresa exclusiv persoanelor private).
              În condițiile actuale, poate fi Stalin ministru al sănătății, că tot nu-mi afectează afacerile sau planurile viitoare.
              Așa că eu îmi permit să spun că, indiferent cum îl cheamă pe ministru și de la ce partid este, o astfel de gafă trebuie să ducă la demisie în cazul unui om de onoare, iar dacă nu demisionează - în buna tradiție românească - mie îmi arată doar micimea caracterului său.
              • -5 (7 voturi)    
                nebun să fie (Luni, 29 martie 2021, 21:42)

                zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

                vreun om poltic să-și dea demisia pentru așa ceva, ar însemna că realmente nu are ce căuta în țara asta, darămite în politica românească
                • +2 (4 voturi)    
                  Își arată în felul acesta caracterul mic (Marţi, 30 martie 2021, 1:02)

                  hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

                  aceasta în cazul în care am mai fi avut nevoie de alte dovezi...
                  • +1 (1 vot)    
                    omule (Marţi, 30 martie 2021, 9:11)

                    zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

                    are exact caracterul tău sau al oricui român de pe lumea asta, minus sau plus ceva ipocrizie. Tot ca oricare român. Dar văd că persiști, ai fixuri legate de necunoscuți, politcieni sau nu
                    • 0 (0 voturi)    
                      Un om cu caracterul meu își dădea demisia (Marţi, 30 martie 2021, 11:59)

                      hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

                      deci lasă vrăjeala asta de socialist în care responsabilitatea pentru faptele individuale este diluată de lipsa de responsabilitate manifestată de un grup convenabil ales.
                      Ții minte când al de VV și susținătorii săi urlau la Ponta că tre să-și dea demisia din cauză că a plagiat; în cazul lui nu mai era valabil același principiu: a arătat fix caracterul oricărui alt român?
                      Eu - spre deosebire de ipocriții care se dau acum morali - am susținut exact același lucru și atunci, și acum: când politicianul greșește, își dă demisia și abia când (și dacă) alegătorii decid să-i ofere din nou încrederea, mai poate ocupa o altă funcție publică.
                      • -1 (1 vot)    
                        nici o legătură de gravitate (Marţi, 30 martie 2021, 12:45)

                        zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

                        între plagiatul lui Victor Ponta și nepurtarea măștii de către V.V.
                        Oricum, văd că ești prins intens în activitatea firmei, dai lecții din manual, răspunzi prompt... dap, cam ești străveziu
                        • 0 (2 voturi)    
                          Greșeala lui Ponta este mai puțin gravă (Marţi, 30 martie 2021, 17:47)

                          hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

                          pentru că se referă la o acțiune fără impact major la nivel social.

                          PS: când ai să știi care este diferența dintre acționar și angajat, ai să înțelegi și de ce primul poate ajunge să aibă mai mult timp liber decât al doilea.
                          Poate că ai să înțelegi și de ce orice moment al zilei mele este unul în care produc, iar ziua mea are de multe ori peste 16 ore.
    • +13 (35 voturi)    
      Cate scuze (Luni, 29 martie 2021, 16:37)

      JoeTheDow [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      Fauci recomanda doua masti chiar si in casa. Arafat de asemenea. Cine este Voiculescu sa nu asculte de specialisti? Regulile nu sunt facute si pentru el?
      • +7 (17 voturi)    
        mai multe (Luni, 29 martie 2021, 16:51)

        Ovidiu P [utilizator] i-a raspuns lui JoeTheDow

        daca nu sunt minim 3 nu se pune :)
      • -9 (15 voturi)    
        cine spune că (Luni, 29 martie 2021, 17:10)

        zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui JoeTheDow

        V.V. nu ascultă de specialiști ?
      • -5 (7 voturi)    
        Hai ba psd lasa-ne ! (Luni, 29 martie 2021, 19:29)

        Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui JoeTheDow

        Te-ai trezit cu Fauci, cand matale esti cu Putin. ce sa spun, cand l-au suprins pe Ciolacu, n-a fost nicio problema.
    • +22 (24 voturi)    
      legea spune ca esti obligat (Luni, 29 martie 2021, 16:44)

      bobo2 [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      sa porti masca si daca esti SINGUR in parc.
    • +7 (15 voturi)    
      Cate scuze pt vladut (Luni, 29 martie 2021, 17:03)

      mihaipricop [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      ai nostri pot incalca legile, doar ceilalti n-au voie.
    • +2 (4 voturi)    
      Tu ai dreptate in felul tau (Luni, 29 martie 2021, 22:18)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      Dar el face parte din guvernul care a stabilit regulile astea. Si atunci trebuie sa le respecte, la fel ca orice alt cetatean aflat pe teritoriul Romaniei. Daca e ilogic sa porti masca cand nu e nimeni la mai putin de 10 metri de tine si esti vaccinat, atunci intai se modifica regula, si abia dupa aia se da masca jos.

      Si da, VV e in mod clar vanat, dar ar trebui sa fie constient de asta din momentul in care s-a luat la tranta cu sistemul. Uita-te la Drula sau la Nasui: s-au luat si ei la tranta cu sistemul, dar n-au gafat pana acum. Iar la VV se cam aduna bulinele negre din pacate.
      • -3 (7 voturi)    
        hai mă (Luni, 29 martie 2021, 23:05)

        zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        care buline negre ? Omul are cel mai dificil minister și se descurc onorabil, care gafe ? Aia cu vaccinarea peste rând, de și-au pierdut funcțiile 2 ofițeri superiori, sau aia cu întârzierea plății sporului de vaccinare de pe 12 martie, când s-a operaționalizat bugetul pe 2021, până pe 18 ? Sau aia cu neincluderea focarelor în rata de incidență Covid ? Mai vrei ? :)
        • 0 (0 voturi)    
          Hai sa privim obiectiv... (Marţi, 30 martie 2021, 17:04)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

          Nu spun ca ministerul nu e greu si ca e extrem de dificil de reformat ceva acum in plina pandemie.

          La vaccinarea peste rand s-a pornit vijelios cu controale si dupa aia a descoperit ca foartte mare parte din cei vaccinati peste rand erau voluntari care veneau la inchiderea programului sa se vaccineze cu dozele care altfel ar fi ajuns sa fie aruncate.

          La sporuri a fost in mod clar gafa, e drept facuta de un functionar public, dar tot gafa ramane. Si nu trebuia aprobat bugetul pentru plata sporurilor alea... acolo dupa parerea mea a fost lucratura din partea sistemului.

          Iar la asta cu masca... a fost ceea ce se numeste in tenis greseala nefortata. Ca sa nu mai spun ca a preferat sa fuga de presa in loc sa stea atunci cand a fost surprins si sa dea o explicatie pentru nepurtatul mastii.

          Eu cred ca VV e o persoanal foarte capabila, si imi doresc din tot sufletul sa reuseasca, dar deocamdata a livrat foarte putin. Astept de la el mult mai mult decat niste exceluri cu transparenta. E de ajuns sa enumeram lipsa multor medicamente datorita taxei de clawback + aprobarea revanzarilor la export, e vorba despre infectiile nosocomiale din spitale raportate ca productia la hectar, nu mai vorbim de coruptia din sistem, de banii care se scurg prin licitatii, etc, etc. Sunt foarte multe de facut. Si da, abia a fost instalat in functie de 3 luni, dar timpul trece si masurile de reforma refuza sa apara. Inafara de numirea aia la CAS, prea multe realizari nu prea avem...
          • 0 (0 voturi)    
            lol (Marţi, 30 martie 2021, 18:18)

            zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

            "E de ajuns sa enumeram lipsa multor medicamente datorita taxei de clawback + aprobarea revanzarilor la export, e vorba despre infectiile nosocomiale din spitale raportate ca productia la hectar, nu mai vorbim de coruptia din sistem, de banii care se scurg prin licitatii, etc, etc. "

            În afară de infecțiile alea, restul sunt chestiuni care nu țin de ministerul Sănătății, ci de politica fiscală a Coaliției (taxa de clawback, ce credeai, că e una obiectivă, aduce bani la buget nenică, stă în pixul lui Câțu și Nazare) și de voința Dumnezeilor din spitale. Care vor rămâne acolo și mult după ce dispare Voiculescu din peisaj.

            Corupția din sistem ține de Corpul de control al M.S. și DNA și va fi rezolvată în 200 de ani. Promit.

            Licitațiile cu dedicație ? Da, Voiculescu a impus limita aia de 50 mii de euro peste care un manager va trebui să se înțeleagă și cu restul șefilor din spitale când face achiziții... va rezolva cu adevărat mare lucru ? Cât să dea de lucru DNA și mai ales să-i enerveze pe liberalii conectați la firmele căștigătoare. Florin Roman spune ceva ?

            Grăitor e însă că sunt tot felul de neaveniți pe aici care se declară sătui de așteptare... nu mai au răbdare cu V.V... să livreze schimbări sau să plece... în 3 luni...vai, nu se întâmplă nimic... stă și fără mască... tipic românesc.

            Cel mai mișto ar fi ca V.V. să-și vadă de viața lui în altă parte, și să vă lase bă așa cum v-a găsit. Ca Brâncuși. Cum zicea Brâncuși ? V-am lăsat săraci și proști, vă găsesc la fel. Nu se va schimba nimic în Mioriția nici în 1000 de ani
            • 0 (0 voturi)    
              Degeaba te superi... (Miercuri, 31 martie 2021, 13:07)

              bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

              Eu fac parte din electoratul dur al USR+. Votez de fiecare data cand pot si voi vota USR+ atat timp cat nu voi gasi o alternativa mai buna.

              Dar din cei 15% votanti USR sunt multi care asteapta rezultate palpabile rapid. Si daca la Drula, la Nasui sau la Stelian Ion deja incep sa se vada rezultate, la VV din pacate ele cam se lasa asteptate. Asta ca sa nu mai spun ca si la capitolul comunicare are restante.

              La taxa de Clawback o fi decizia coalitiei, dar as vrea sa-l aud cum incearca sa rezolve aberatia aia. La partea cu coruptia, solutia poate fi alegerea criteriilor de selectare a managemetului spitalelor, macar alea din subordinea MS. Si tot asha.

              Iar la final de mandat nu poti veni sa explici votantilor de ce nu ai reusit sa faci nimic fie pentru ca nu se poate, fie pentru ca e foarte greu, fie ca nu au fost altii de acord. Pentru ca nu te va mai alege aproape nimeni.

              Pentru USR ciclul asta electoral e unul de foc. Acum, aici, si in conditiile actuale de coalitie trebuie sa arate ce pot. Cu un PNL punandu-le bete in roate, cu un UDMR aparand coruptia. Altfel, din pacate, peste 4 ani vom reveni la sistemul bipolar traditional, cu doua forte care la vedere isi disputa puterea, iar pe sub masa si-o impart, devalizand tara.
              • 0 (0 voturi)    
                care-s alea (Miercuri, 31 martie 2021, 14:43)

                zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

                "Si daca la Drula, la Nasui sau la Stelian Ion deja incep sa se vada rezultate, la VV din pacate ele cam se lasa asteptate."


                Care-s alea nene ? Absolut toată munca lui Drulă și Năsui este absolut, dar absolut 100% continuarea proiectelor găsite în sertare de ani buni. Când dracu să vină cu ceva original ?! Băi nucleu dur, voi vă auziți ?!

                Cum dracu să valorați ceva real în țara asta când, după cum spuneam și mai sus, nu știți ce așteptări puteți avea de la politicieni, nu aveți idee de etapizări, confundați jocul de glezne cu buna comunicare etc etc ?

                Cum dracu e posibil să-i ceri demisia unui ministru că l-ai suprins 10 minute fără mască ? Asta e țară de oameni sănătoși la cap ? Cu cine să construiești ceva în ea, că nu e factor de decizie care să poarte masca aia peste tot 100%., ce faci, le ceri demisia la toți, că dă bine la poporul care oricum face ceva pe mască ?

                ...Între timp, același nucleu dur USR a crucificat-o pe Ana Munteanu de la Timișoara, când le-a demascat ipocrizia. Știi cazul. Ce diferență e între voi băieți și electoratul PNL ? Decât succese:)
                • 0 (0 voturi)    
                  Imi dau seama ca esti cu capsa pusa (Miercuri, 31 martie 2021, 21:06)

                  bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

                  Asha ca renunt. N-are nici un sens discutia asta atat timp cat tu le stii pe toate dinainte si orice nu se potriveste pe ceea ce crezi tu e neintelegere a realitatii.

                  Iar daca citeai macar jumate din ce am scris eu, vedeai ca nu i-am cerut demisia lui VV...
  • -2 (28 voturi)    
    demisia, ipocritule! (Luni, 29 martie 2021, 16:10)

    tahomir [utilizator]

    Nulitatea asta aroganta de Vlad Voiculescu demonstreaza inca o data ca e doar un simulant si un ipocri. E de 3 luni ministru, se pregateste de ani de zile ptr postul asta si nu a facut nimic, dar absolut nimic pentru sistemul medical. Nu a deranjat nici cu o floare mafia din sistemul achizitiilor, al asigurarilor private ptr care nu primesti nimic, nu a intervenit pentru ca cei care nu contribuie acum sa plateasca si ei ceva, nu doar sa beneficieze, nu a initiat o reforma a institutiei medicului de familie, nu a marit nr de paturi de la ATI, nu a marit personalul medical si nenumarate alte chestii de care orice om normal le-ar fi facut.
    Si-a adus niste papagali ca si el prin sistem si cu asta basta. In rest sta pe facebook si zambeste tamp cand il intrebi ceva la concret. O nulitate! Dati-l afara!
    • +2 (18 voturi)    
      neah (Luni, 29 martie 2021, 17:14)

      zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

      Doar pari coerent, în realitate trebuia să te oprești la E DE 3 LUNI MINISTRU.
      ... și da, a deranjat puternic mafia achizițiilor din spitale, punânduși-l pe Florin Roman în cap, cu limita de 50 de mii euro peste care orice achiziție trebuie aprobată de consiliul de administrație al spitalului, nu doar de manager personal. Chestia asta l-a făcut deosebit de iubit prin sistem, sunt convins.
      Cât despre aroganțe tâmpe, oi fi tu... excepția ? Să fim serioși
      • +5 (9 voturi)    
        Ce a facut papagalul ala pentru interesul public? (Luni, 29 martie 2021, 19:54)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

        Ce a facut papagalul ala pentru interesul public?
        Hai, cu subiect si predicat, lasa textele de facebuci.
        • -2 (6 voturi)    
          la Magicamp (Luni, 29 martie 2021, 20:02)

          zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          ,ca susținător al protestelor pe legile justiției, în criza mediacamentelor pt. cancer, sau, de 4 ani ca om politic ? Cu siguranță mai mult decât n-am făcut o groază dintre noi.
          ... "textele de pe facebuci" ale unora, nu te scutesc de responsabilitatea ta personală.
          ... pe de altă parte, uniii nu-s capabili să facă mare lucru pt. ei însiși, darămite pentru alții, deși le stă în ochi succesul altora... deh, Românica
          • +4 (6 voturi)    
            Pe rand: (Luni, 29 martie 2021, 22:29)

            newlook [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

            - ca "sustinator al legilor justitiei" ...nici macar nu stie ce a sustinut
            - "medicamentele pentru cancer"...inseamna bisnita ordinara, cu medicamente probabil neaprobate de autoritatile romane,
            - "ca om politic" a racnit prin diverse piete, atat poate; n-a ramas o lege desteapta de pe urma lui
            ...si cand a ajuns ministru, si-a delegat responsabilitatile, a dat sinecuri prietenilor si s-a ascuns pe facebuci...iar acolo, pe facebuci, acolo de unde ministreste, zice una sambata...iar luni linge ce a zis sambata pentru ca a suparat pe cineva.
            • -3 (5 voturi)    
              tot pe rând (Luni, 29 martie 2021, 22:56)

              zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui newlook

              ai sărit de munca lui la Magicamp
              ca majoritatea celor din Piață, a știut foarte limpede ce contestă și susține
              n-a făcut bani din procurarea medicamentelor respective, care erau cât de poate de autorizate de statul român, doar că nu se găseau aici din motive de politici de prețuri fixate.
              ca om politic are... 4 ani, ca mai toți din USR. Care USR are deja un portofoliu sănătos de inițiative legislative, multe trecute prin parlament, dar e treaba ta să le știi, ai drept de vot o dată la 4 ani, poate nu ești de acord cu ele :)
              Nu și-a delegat responsabilitățile, îl confunzi cu Năsui, care sinecuri date prietenilor ?, zi cu subiect și predicat,
              restul sunt înjurături, obsesii cu FB etc
    • -5 (11 voturi)    
      pute mujicia in tine... (Luni, 29 martie 2021, 18:00)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

      pute mujicia in tine...
  • -4 (26 voturi)    
    Asta a fost sau a devenit tampit de cand este..... (Luni, 29 martie 2021, 16:11)

    Plagarus [utilizator]

    ......ministru pe faras ?
    • -3 (11 voturi)    
      Cred ca matale esti psd-ist sau pnl-ist ! (Luni, 29 martie 2021, 19:31)

      Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      Ce, nu mai puteti fura ?! Va e frica de Voiculescu !
  • +22 (48 voturi)    
    Domnul Razvan Chereches (Luni, 29 martie 2021, 16:13)

    Harald2 [utilizator]

    plateste niste polite. Dezamagitor caracter. O fi fost omul (sabotorul) PNL?

    Acum toata lumea ii va sari in cap domnului Voiculescu. Dar si dansul are partea sa de vina/slabiciune: in afara de faptul ca nu a purtat masca, pentru ca nu a fost suficient de realist sa-si dea seama de ce hiene este inconjurat.
    • +1 (25 voturi)    
      exact... (Luni, 29 martie 2021, 16:43)

      minus [utilizator] i-a raspuns lui Harald2

      e clar ca domnul Chiriches e de vina. Vai de capul domnului Voiculescu. Ce om! Ce hiene in jurul lui.

      Parca e un film indian, in care-tu- povestitorul USR, ne explici ce vedem!

      Pai sigur ca NU vedem bine, de-o parte este printul neprihanit al Sanatatii iar de cealalta parte hiena dintre hienele care l-au inconjurat. Care hiena nici nu mai era pe acolo, caci printul il trimisese acasa.

      Marmote cu ciocolata nu sunt in povestea ta? Sau e dulce, dulce printul?
      • -4 (10 voturi)    
        doar crezi (Luni, 29 martie 2021, 17:16)

        zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui minus

        că starea ta de nemulțumire vine dintr-o singură parte, și anume din direcția nuș cărui ministru din Românica.
        • +5 (11 voturi)    
          nu cred nimic.... (Luni, 29 martie 2021, 18:00)

          minus [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

          comentez ce vad si raspund celor care incearca sa faca alb din negru.

          Pentru unul ca mine, fiindca am mers la vot doar sa votez USR, atitudinea asta (nesingulara) ma va face sa nu mai merg la vot deloc.
          Adica o sa-mi pese de Romania tot atat cat ii pasa USR-ului, PNL-ului si PSD-ului. Sau poate urmatoarea incercare o fac cu UDMR, cine stie!
          • -5 (9 voturi)    
            ai votat USR din motive (Luni, 29 martie 2021, 19:05)

            zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui minus

            greșite, te dai dezamăgit, nu c-ar fi fost greu, și tot din motive greșite vei rata următorul vot. Mie-mi convine
  • +7 (25 voturi)    
    șoc și groază (Luni, 29 martie 2021, 16:16)

    Mazeta [utilizator]

    VV fără mască îmi amintește de Guvernul Orban bând whiskey și fumând trabuce. Oare cine pozează băieții neascultători?
    • +1 (9 voturi)    
      Csolaku ur, jo napot (Luni, 29 martie 2021, 17:05)

      di livio [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      zic și io dăcît o părere, n-am dovezi...amu băieții ăștia, autoritățili care nu poartă botnițe, sigur știu ceva ce noi nu știm...de aia nu se tem de covrig, nu se tem că ajung la ati, deși doamna Mahler le spuse că nu mai sînt locuri...sau pt ei or fi rezervate?
    • +1 (1 vot)    
      Se pozeaza intre ei, de destepti (Marţi, 30 martie 2021, 11:42)

      Kecske [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ce sunt. Si posteaza si pe feisbuc sa vada lumea cat sunt de destepti. Era o vorba populara cu prostul si fudulia. E valabila pentru majoritatea indivizilor. In special la cei ajunsi in posturi/functii nemeritate.
  • +10 (18 voturi)    
    pericol mare! (Luni, 29 martie 2021, 16:18)

    wweesstt [utilizator]

    si 'esentialul' Marcel Vela, nu doar ca Nu purta masca ba mai era si cu multe persoane la masa, intr-un restaurant, ce avea acoperisul inchis(de paraca asta schimba cu ceva lucrurile) deci nici autoritatile nu mai cred in 'apocalipsa' covid! poate ca spuneti ca este exagerat sa fie numita 'apocalipsa' dar masurile luate de autoritati sunt apocaliptice: scoli si gradinite inchise; carantina; restrictionari de drepturi; masti pe fat obligatorii, activitati economice inchise, somaj tehnic, falimente, etc! masurile sunt de-a dreptul apocalitice! dar se pare ca autoritatile in sinea lor nu mai cred nici ele in aceast trambitat mega pericol in care se afla omenirea!
  • -12 (20 voturi)    
    De data asta, papagalul ala a fost corect... (Luni, 29 martie 2021, 16:24)

    newlook [utilizator]

    De data asta, papagalul ala, bisnitarul cu rucsacul, care isi zice ministru, a fost corect.

    Nu se vede nicio alta persoana in apropierea lui, trecatorul ala e la mai mult de 2m si are alti 6 metri la dispozitie...deci a fost corect sa nu poarte masca.

    Dar talibanul romanesc nu intelege...el vrea cat mai multe caluse si catuse ... iar acestea sa sa aplice altora. Asa a fost pana acum si papagalul cu rucsac devenit ministru...deci sa-si ia o doza din propria prostie si sa plece.

    Duca-se!
    • -5 (15 voturi)    
      papagalul (Luni, 29 martie 2021, 17:19)

      zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      ăla a făcut pentru interesul public suficient de mult cât să merite un tratament corect, și, de ce nu, încredere.
      Nu uita, problemele fiecăruia dintre noi NU au nici o treabă cu ce mască nu poartă vreun ministru din Românica în timp ce bea apă sau vbește la telefon într-o sală goală de 200 mp.
    • -4 (6 voturi)    
      Newlook este trol psd-ist ! (Luni, 29 martie 2021, 19:34)

      Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Nu a pierdeti vremea cu el. Si mai sunt si alti pe site, pe care-i am sa-i public.
  • +7 (19 voturi)    
    Smecherii esentiali fac ce vor (Luni, 29 martie 2021, 16:31)

    mihaipricop [utilizator]

    in timp ce oamenii de rand sunt amendati ca nu au masca in aer liber.
  • +20 (26 voturi)    
    cine e Răzvan Cherecheș? (Luni, 29 martie 2021, 16:35)

    Cocalarul_Electronic [utilizator]

    Si de ce ne intereseaza ce parere are el? Ca vad ca ni-l tot bagati pe gat. Nu-l suport pe Voiculescu, dar nici nu ma intereseaza ce a zis Răzvan Cherecheș.
  • +20 (28 voturi)    
    fostul consilier (Luni, 29 martie 2021, 16:39)

    kansas [utilizator]

    Fostul consilier din Ministerul Sănătății - imi e jena sa ii scriu numele - se baga in seama cum poate si el. Profesional domnul nu exceleaza si atunci face ce stie mai bine, intrigi bizantine.
    Josnic om, bine ca ai plecat !
  • +17 (27 voturi)    
    Previzibila (Luni, 29 martie 2021, 16:41)

    tarabost [utilizator]

    reactia "sclipitorului" Razvan Chereches - se vede de la distanta ca nu a frecventat gradinita. Vlad a gresit. Stie ca e colimator, si nu de ieri de azi... era firesc sa fie taxat, si daca ar fi baut apa fara pai.... sau pentru ca ar fi tinut ochiul drept mai putin deschis decat ochiul stang. Si domnia sa domnul Chereches este oricum, dar numai obiectiv nu dupa "colaborarea" cu Ministerul Sanatatii.
  • +12 (26 voturi)    
    Cherecheș (Luni, 29 martie 2021, 16:44)

    zavalitaa [utilizator]

    plătește polițe, și de fapt stau și mă întreb dacă omul era potrivit cu fosta funcție, de consilier onorific. Să dai ochii peste cap pentru o astfel de fază, să te pretinzi lăsat fără cuvinte, e nițel cam de curvă politică.
    Plus, țigăneala de tip Facebook, unde colegii de bulă aplaudă sau înjură instinctiv, nepărând să mai distingă nuanțele.
    • +5 (5 voturi)    
      folosesti... (Luni, 29 martie 2021, 19:35)

      minus [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

      aceleasi cuvinte pe care le folosesc admiratorii lui Putin contra celor care spun ca "regele e gol". Se vede treaba ca "neomarxism" este o eticheta reala, chiar daca am negat-o pana astazi.
      • -7 (7 voturi)    
        daaa (Luni, 29 martie 2021, 19:53)

        zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui minus

        și tu ești, vezi Doamne, "votant USR"... dezamăgit... Putin... neomarxism... sigur că da... of of... ne pare rău că pleci
        ...apropo... da tu de unde știi dragule cum se exprimă susținătorii lui Putin ?! Pe unde-i întâlnești tu ? Rusa o știi ?! LOL
        • +8 (8 voturi)    
          pai dragule... (Luni, 29 martie 2021, 21:05)

          minus [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

          traiesc pe lumea asta, Sau USR (al carui sustinator nu neg ca am fost pana acum si poate o sa mai fiu dupa ce imi trece supararea) are brusc pretentia sa fiu si prost? Pai nu sunteti voi, daca tot aduceti vorba?
          Nu vezi ca te balacesti in cuvinte care chiar nu te (sau nu va) ajuta fiindca dezvaluie o latura pe care un om rational nu o vrea? Adica ministrul asta a gresit (poate ca orice om sau poate in total dispret fata de reguli) si brusc netul este inundat cu mizerii despre cat de rai sunt "ceilalti".
          Da frate, chiar cunosc cativa din USR "mai sus" in ierarhie; unii au dat bir cu fugitii iar altii au luat-o pe aratura exact ca activistii inainte de 89. Cam asa e si cazul tau in tot ce scrii. Poate ne si cunaostem, mai stii?
          • -6 (6 voturi)    
            netul este inundat (Luni, 29 martie 2021, 21:54)

            zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui minus

            cu mizerii despre alde Voiculescu dintotdeauna, fără să ne tulbure digestia prea mult
            Mi se rupe la bască de cine ce cunoști, știu doar că ce știi nu te ajută prea mult
            • +4 (4 voturi)    
              asa este.. (Luni, 29 martie 2021, 23:41)

              minus [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

              Voiculescu este sub tir. Justifica asta comportamentul de astazi?
              Nu ma mandresc de cunostintele din USR. Cei pe care ii apreciez au facut un pas inapoi. Iar ceilalti ma tot aiuresc ca eu nu inteleg "politica mare". Care politica mare, aceea in care te expui fara masca, apoi vorbesti de "cateva momente" iar altii iti arata pe ceas 20 de minute? Tu ai pretentia ca ai principii, dar apoi tipi ca este complot? si apoi- vorba ta- "te doare'n basca" ca oricum "aia" care comenteaza sunt nedemni, vorbesc ruseste, etc. Pai sa te doara pana la la radacina parului, daca vrei voturi! Daca nu, behaie la viitoarele alegeri ca nu iese lumea la vot!
              • -2 (2 voturi)    
                n-are treabă politica mare sau mică (Marţi, 30 martie 2021, 9:08)

                zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui minus

                cu nepurtarea măștii 20 minute într-o cameră goală sau orice alt rahat de acest gen ! Sănătate, ne pierdem vremea, nu mai pot eu de cum votează unii
  • +3 (13 voturi)    
    mai bine si-ar da-o jos cand apare la TV (Luni, 29 martie 2021, 16:47)

    bobo2 [utilizator]

    M-am saturat sa-i vad vorbind mascati pe ecran
  • +1 (19 voturi)    
    Mie mi-a placut ... (Luni, 29 martie 2021, 16:51)

    Gigi Kent [utilizator]

    Mie mi-a placut cand domnul dr. Vladut Vaicarescu ne anunta noul mod de calcul al incidentei si avea o criza de ras. Aia a fost mai tare ca asta.
    • -3 (11 voturi)    
      ce criză de râs (Luni, 29 martie 2021, 17:21)

      zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      mă îndoiesc că omul ăsta a avut o criză de râs în viața lui, e prea moale în temperament.
    • -2 (6 voturi)    
      Tov Gigi Kent, te-ai activat ? (Luni, 29 martie 2021, 19:36)

      Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Hai ca a venit oridinul pe garnizoana. Atac la Voiculescu.
  • +3 (23 voturi)    
    Focuri (Luni, 29 martie 2021, 16:52)

    Ovidiu P [utilizator]

    Vlad e in focuri, nici la buda nu se poate duce sa nu-l critice cineva. Ca daca nu s-a dus, de ce nu s-a dus, daca s-a dus, de ce s-a dus.
    • 0 (10 voturi)    
      De obicei asta se intampla cu Prostii!!! (Luni, 29 martie 2021, 17:05)

      Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu P

      Pt ca nu e nimic logic in ceea ce fac!
  • +5 (21 voturi)    
    Cum am mai spus (Luni, 29 martie 2021, 16:53)

    Parzivall [utilizator]

    Restrictiile is doar pt Heimini. Boieriii de Moda Noua, is deasupra plebeilor!!!
  • -10 (12 voturi)    
    Altele sunt problemele pandemiei (Luni, 29 martie 2021, 17:06)

    Propinatiu [utilizator]

    Rolul mastii e a nu imbolnavi pe altul. Pesemne e vaccinat, iar dimensiunile Parlamentului sunt colosale pentru o ţară nici măcar reîntregită.
  • -3 (15 voturi)    
    uau (Luni, 29 martie 2021, 17:19)

    RMML [utilizator]

    Deci fiind la distanta de alti oameni si vaccinat , min sanatatii a stat cateva minute fara masca ?!?!
    mi se pare o stire de interes national intr-adevar, sugerez intreruperea programului la toate posturile TV si difuzarea acestei mega - stiri !

    Bravo Hotnews, sunteti cei mai profesionisti, deoarece la voi mega-informatiile sunt promovate la adevarata lor valoare ! tineti-o tot asa si veti ajunge la 0 cititori ! succes!
  • +13 (23 voturi)    
    este vanat (Luni, 29 martie 2021, 17:33)

    Alina_Gabriela [utilizator]

    Niciun alt ministru al sanatatii nu a fost si nu este atat de vanat ca VV. A deranjat atatia oameni "importanti" incat orice pas face ii este analizat pana la sange astfel incat la un moment dat sa fie impins cat mai departe.
    Lucrez in mediul privat si prin natura job-ului m-am lovit de Ministerul sanatatii si indirect de ministri. In 10 ani de cand vad ce se intampla, se pare ca este singurul care intr-adevar vrea sa schimbe ceva. Nu stiu daca va reusi, de fapt am mari indoieli, pentru ca functionarii si nivelurile de dedesubt sunt greu de urnit si fiecare si-a pus de-a lungul timpului diversi apropiati in pozitii cheie. Persoane care nu pot fi inlaturate prea usor, care saboteaza din interior la greu pentru ca interesele protectorilor sunt puse in pericol.
    Cum credeti ca este sa lucrezi cu o echipa in care nu poti avea incredere si pe care nu o poti schimba, mai ales cand ai presiunea pandemiei, a vaccinarii si a colaboratorilor si "prietenilor" care te asteapta sa gresesti?
    Greseala lui este ca nu stie sa comunice, sta acolo in birou si incearca sa inteleaga si sa schimbe procese si increngaturi gandite sa nu poata fi schimbate decat daca sunt taiate de la radacina.
    Ce e surprinzator este ca il ataca si cei care teoretic ar trebui sa-l sustina. Nu stiu cat va reusi sa schimbe in cloaca Ministerului Sanatatii, insa stiu ca daca el, care chiar incearca sa faca ceva, nu va reusi, atunci putin probabil ca in viitorul apropiat sa o faca altcineva. In ultimii 10 ani toti ministrii au incurajat nenoricirea din interior, iar sanatatea a fost doar o vaca de muls de catre "smecheri".
  • +10 (10 voturi)    
    . (Luni, 29 martie 2021, 17:52)

    dan.m... [utilizator]

    'Fără să spun că asta justifică greșeala, trebuie spus că am făcut asta fiind singur în încăpere - fără nicio persoană la mai puțin de 10 metri în jurul meu. ' - si noi nu avem voie fara masca pe strada fara oameni la 10 metri de noi.
  • +4 (12 voturi)    
    Voiculescu/masca (Luni, 29 martie 2021, 17:58)

    FortApache [utilizator]

    Stie ca nu ajuta la nimic purtarea, mai stie si a si spus public ca cifrele/procentele covid sunt masluite in functie de interesul de moment dand exemplu carantinarea facuta din pix de dinainte de alegerile de anul trecut :)))

    Scandalul dintre el si V Alexandru culminat cu interventia presedintelui ultrarapida (de data asta)...semn ca VV are dreptate in ceea ce spune :)))

    In concluzie: se stie ca cifrele sunt "din pix", acum se concentreaza puternic pe musamalizarea masluirilor...
  • -1 (9 voturi)    
    Iata cu ce ne pierdem vremea (Luni, 29 martie 2021, 18:12)

    TrueBlue [utilizator]

    Asta, intr-adevar este o stire foarte importanta.
  • +5 (11 voturi)    
    Chereches... (Luni, 29 martie 2021, 18:24)

    comentacu [utilizator]

    Am criticat deseori prestatia si chiar calitatea acestui Vlad Voiculescu, pentru ca e pifan in multe dar plin de ambitii si pretentii.
    Acum ca se arata socat acel barbos de la Cluj, ma dezgusta mult mai tare decat ca ministrul sanatatii nu a purtat masca intr-un spatiu unde densitatea era de vreo 0.00001 oameni / mp si poate omul chiar vorbea la telefon chestiuni de serviciu.
    Ipocritul domn Chereches nu face decat sa caute public nod in papura, dupa ce saptamana trecuta se autopozitionase la inaltimea unui multestiutor, parasutat de la Cluj pt a aduce lumina in toata tara, via ministarul sanatatii...
  • +6 (10 voturi)    
    dar cand vorbesc de la tribuna parlamentului (Luni, 29 martie 2021, 18:28)

    mihaizzz [utilizator]

    de ce nu se poarta masca?


    ipocrizie level 1000
  • +3 (9 voturi)    
    si eu cand vreau sa comunic (Luni, 29 martie 2021, 18:42)

    alfa1 [utilizator]

    mai clar cand sunt cu cineva pe strada , imi dau masca jos .
  • -7 (9 voturi)    
    pe bune (Luni, 29 martie 2021, 18:56)

    zgubilitix [utilizator]

    Imi pare rau pt Vlad, l-a prins pe picior gresit. E baiat bun, cu intentii bune, dar 75% din timp il pierde cu luptele politice si raspunzand unor astfel de situatii - in loc sa foloseasca timpul doar pentru a face treaba.

    Nu e un exemplu bun, pica prost ca a fost prins asa, totusi nici sa nu exagera - era singur pe ditamai holul, intr-un fotoliu.

    Eu sunt pro-masca inca dinainte de a deveni obligatorie, totusi am momente cand seara e strada goala si o mai las sub barbie etc. Doar ca dupa mine nu alearga paparazzi...
  • -4 (10 voturi)    
    poza aia (Luni, 29 martie 2021, 18:58)

    ras-putin [utilizator]

    arata de parca e facuta de chereches prin pusca cu luneta!

    probabil un plimbator de hirtii din parlament, nici nu are rost sa numesc vreun partid ca toate iubesc USR-ul la fel de mult, l-a vazut fara masca in conferinta si a asteptat cu rabdare sa-l prinda in "flagrant".

    e mare ura pe USR+ pt ca stiu toti bugetarii cioflingari ce-i asteapta daca apuca sa miste lucrurile in directia buna...
  • +1 (11 voturi)    
    USR-PLUS = incompetenta ,prostie si indatorare. (Luni, 29 martie 2021, 20:12)

    adrianhn [utilizator]

    Asa cum era de asteptat acest Voiculescu e o gluma de ministru...

    Pe timpul PSD = scaderea datoriei , cresterea cursului erau lucruri rele si raportate in fiecare zi cu sfintenie de catre hotnews.

    Acum pe timpul PLN-USR = cresterea datoriei provocata de furtul masiv al acestor partide ciuperci e OK si total ignorata de hotnews ....

    Asta e daca PSD nu a furat destul sa plateasca pe cine trebuie ... sper ca si-a invatat mintea si a luat lectii de la partidele ciuperca a Romaniei USR-PNL.
  • -1 (9 voturi)    
    disensiuni in guvern (Luni, 29 martie 2021, 20:15)

    archmists [utilizator]

    De parca noi nu stim ca PNL nu il inghite pe VV si ca nu se inteleg cu USR in general. Acuma vad ca v-a asmutit si pe voi impotriva lui. Urat. Nu mai avem presa in tara asta. VV este sigur vaccinat si in caz ca nu stiti cei vaccinati, au sanse infime sa ia boala si chiar daca o iau nu o transmit. Intrebati la dsp daca nu ma credeti: un vaccinat nu trebuie sa stea in izolare, chiar daca sta cu un bolnav in casa. Dar informatia asta n-o zice nimeni, ca ar suna prea bine, iar scopul vostru e sa ne bagati spaima in oase.
  • +4 (6 voturi)    
    O vorba din batrani (Luni, 29 martie 2021, 23:02)

    wintershadow [utilizator]

    Cine seamana vant culege furtuna....

    Nu poti sa anunti zilnic apocalipsa, in ficare minut numai despre masti, covid, carantina, ati, morti, raniti, etc...si apoi, cand esti in lumea reala sa nu ti-o iei....
  • +4 (8 voturi)    
    vaccinat ne vaccinat... (Luni, 29 martie 2021, 23:09)

    mbembe [utilizator]

    legea e lege doar pentru prosti... de aia AUR o sa va arunce la gunoi
  • 0 (2 voturi)    
    cum e (Marţi, 30 martie 2021, 2:59)

    winston_smith [utilizator]

    mai exact, taica'so pe cine a turnat la securitate?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by