Expertul în sănătate publică Răzvan Cherecheș: Un studiu arată că doar 30 de persoane din 5 milioane vaccinate cu AstraZeneca au făcut tromboze. Cred că putem să începem să ne liniștim

de R.P.     HotNews.ro
Sâmbătă, 13 martie 2021, 12:11 Actualitate | Esenţial


Razvan Chereches
Foto: Arhiva personala
Expertul în sănătate publică Răzvan Cherecheș precizează sâmbătă că, potrivit unui studiu care a analizat efectele vaccinului AstraZeneca, puține persoane au făcut tromboze după ce s-au vaccinat. ”Cred că putem să începem să ne liniștim cu toții”, comentează Cherecheș.

Expertul în sănătate publică citează un studiu potrivit căruia doar 30 de persoane au făcut tromboze din 5 milioane vaccinate cu vaccinul AstraZeneca. În schimb, 100.000 de persoane au făcut tromboze din 5 milioane care au fost infectate cu COVID-19. ”Cred că putem să începem să ne liniștim cu toții”, a scris el pe Facebook.

Alte studii recente arată că vaccinarea reduce semnificativ transmiterea virusului.

”Veste bună - tot mai multe studii încep să demonstreze că vaccinul reduce semnificativ transmiterea virusului, nu doar exprimarea simptomelor. Un studiu în Scoția pe mai mult de 190.000 membri de familie a peste 140.000 angajați ai sistemului de sănătate arată că au fost mult mai puține cazuri noi și spitalizări din familiile angajaților vaccinați din sănătate față de familiile angajaților nevaccinați. De asemenea, s-a observat că riscul pentru familii scade semnificativ după rapel, comparativ cu cei vaccinați doar cu prima doză”, a explicat, pe Facebook, Răzvan Cherecheș, profesor de sănătate publică la Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















14918 vizualizari

  • +15 (27 voturi)    
    ok (Sâmbătă, 13 martie 2021, 14:11)

    nikita11 [utilizator]

    eu nu-s pe mal cu cei impotriva vaccinului dar totusi tin la o informare corecta: expertul vrea sa zica si noi trebuie sa intelegem ca doar 30 din 5 milioane s-au plans/au fost diagnosticati. Au fost testati de tromboze 5 milioane de oameni? Plus ca o tromboza nu iti face probleme in musai urmatoarele 5 minute, te poti trezi cu blocaje si alte probleme si dupa multa vreme, sansa mare sa le legi de alt eveniment. Atentie cu statisticile, cu exprimarea. Informatiile prezentate incorect, ca unor oi, va slabeste pozitia, va face atacabili si vulnerabili in lupta impotriva molimei de catre cei care nu sunt de acord cu masurile de pana acum si cu vaccinarea aceasta. Transmiteti informatiile onest, nu le mai rastalmaciti ca ne puneti pe ganduri. Puneti pe hartie si analizati ce veti spune inainte sa deschideti gura.
    • +8 (28 voturi)    
      Expertul in sanatate (Sâmbătă, 13 martie 2021, 15:55)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui nikita11

      Experul in sanatate lucreaza pentru guvern. Opinia domniei sale e irelevanta.
      • +4 (14 voturi)    
        expertul (Sâmbătă, 13 martie 2021, 17:30)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Luk

        o fi știind câți din cei vaccinați cu Pfizer și Moderna au făcut tromboze?
      • -1 (7 voturi)    
        tu lucrezi în gastronomie (Duminică, 14 martie 2021, 7:20)

        zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui Luk

        Opinia ta medicală nu are nici o relevanță.
        • +2 (2 voturi)    
          Adevarat (Duminică, 14 martie 2021, 16:09)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

          Dar opinia mea despre experti e relevanta. Mi-a fost dor de tine si mi-ai lipsit.
          • 0 (0 voturi)    
            la omlete e relevantă (Duminică, 14 martie 2021, 19:33)

            zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui Luk

            Opinia ta despre experți în gastronomie, evident
    • +4 (20 voturi)    
      Întradevăr atenție cu statisticile (Sâmbătă, 13 martie 2021, 16:13)

      trotuar [utilizator] i-a raspuns lui nikita11

      S-a observat că 99,99% din cei care au murit de tromboze au consumat apă în ziua precedentă. Concluzia evidentă este că consumul de apă este un factor în producerea trombozelor.

      După un site american https://www.cdc.gov/ncbddd/dvt/infographic-impact.html sunt cam 100000 de morți de tromboză pe an în SUA deci cam 8300 de morți pe lună la o populație de 396 milioane. Împărțim la 80 ca să ajungem la un eșantion de populație de 5 milioane și ajungem la aproximativ 100 de persoane pe lună la o populație de 5 milioane fără vaccin.

      Să spunem că vaccinul a fost administrat de 3 luni (exagerat de mult) procentajul celor care ar fi murit de tromboză ar fi de 30.

      Cifrele sunt rotunjite pentru un calcul mai ușor. Deci din punctul ăsta de vedere statistica asta cu 30 de morți la 5 milioane de vaccinuri este total irelevantă pentru a stabili o cauzalitate.

      Aici am ignorat trombozele cauzate în cei infectați cu Covid care arată și mai bine că faceți vaccinul acum nu la anul.
      • 0 (0 voturi)    
        ai ignorat zic eu cu buna stiinta (Duminică, 14 martie 2021, 22:49)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui trotuar

        faptul ca tromboza este depistata si urmarita/ controlata numai ca uneori...

        in ceea ce priveste reactiile dupa vaccin si oamenii care au fost afectati aceeia nu avea probleme legate de circulatie - vezi cele 2 cazuri din Italia, cazul din RO, si cele din norv

        asa ca merele nu se compara cu perele chiar daca sunt tot fructe: au forme, culori, gusturi diferite
    • 0 (14 voturi)    
      OK (Sâmbătă, 13 martie 2021, 19:08)

      J-L [utilizator] i-a raspuns lui nikita11

      Dragi concetateni! Nu uitati va rog ca la fel a inceput si pandemia, cu doar citiva morti..

      si se zicea ca acesti morti sunt niste ghinionisti, sa stam linistiti ca e o boala f usoara, iar virusul va dispare in citeva zile sau saptamini..asa a zis la tv si presedintele Iohannis acum cca 13 luni. Daca nu s-a sters de pe net, se poate verifica!!!

      Eu zic si chiar stiu sigur de la cei vaccinati ca numarul celor cu efecte adverse e cu citeva zerouri mai ridicat decit cel din statisticile oficiale, comandate de guvernanti si platite gras de catre fabricantii vaccinurilor..vedeti numai o stire de azi, directoare de liceu din Bihor, decedata cu putin timp dupa prima vaccinare....!!!
      • +1 (5 voturi)    
        păi premisa ta este favorabilă (Duminică, 14 martie 2021, 7:21)

        zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui J-L

        vaccinării, nu contrară. Nici măcar nu ești capabil să realizezi pe ce lume trăiești, pe bune
    • 0 (0 voturi)    
      te pui tu cu “expertul” (Duminică, 14 martie 2021, 8:12)

      mbembe [utilizator] i-a raspuns lui nikita11

      astia sunt “bucatarii” care asteapta sa inghitim tot rahatool facut de ei
  • +3 (39 voturi)    
    30 de morti este f mult (Sâmbătă, 13 martie 2021, 14:16)

    MG [utilizator]

    atunci când producătorul zice ZERO!
    Nu, nu sunt antivaccinist, dar elefantul este destul de mare.
    • +3 (5 voturi)    
      30 de morți (Duminică, 14 martie 2021, 7:22)

      zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui MG

      care, potrivit statisticior, mureau oricum.
      NU, nu sunt vaccinist, doar am făcut matematica de a 5-a.
      • 0 (0 voturi)    
        zau??? (Duminică, 14 martie 2021, 22:52)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

        cu masca pe nas si gura mori???

        te rog sa soui asta si cadrelor medicale
        Unii au luat-o rau de tot la vale
        • 0 (0 voturi)    
          hă ? (Duminică, 14 martie 2021, 23:04)

          zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui ..13

          Nu are sens ce spui, ești off topic oricum
  • +13 (47 voturi)    
    Un personaj sinistru (Sâmbătă, 13 martie 2021, 14:17)

    MVM [utilizator]

    Acest domn Cherecheș este un personaj sinistru, cel puțin după aspect. Zici că e îngerul morții iar pe Facebook are un cover care zice “”Come with me on the other side”, ca și cum ar fi adorator al diavolului.
    Poate este doar hipstereală dar omul este o trompetă neconvingătoare cu astfel de prezentare.
    În plus. nu înțeleg aiureala cu “consilier onorific” al secretarului de stat Andreea Moldovan. Secretarii de stat nu pot avea consilieri onorifici, care sunt ceva de genul “nici cal, nici măgar”, cu fundul în două luntrii. Ce îl împiedică pe dl Cherecheș să fie angajat cu contract de muncă la cabinetul demnitarului, cu drepturi și obligații?! Vreun conflict de interese cu producători pharma? Consilierii onorifici nu trebuie să depună declarații de avere sau interese și nu putem ști nimic despre ei.
    Este legal? Nu este.
    Și atunci cum să fie Ministerul Sănătății în mandatul lui Vlad Voiculescu, împânzit de “consilieri onorifici” credibil?!
    • -3 (13 voturi)    
      consilierii onorifici (Sâmbătă, 13 martie 2021, 18:36)

      Cardplayer [utilizator] i-a raspuns lui MVM

      Nu sunt platiti deci pentru ce sa isi puna declaratie de avere? Pot fi si cu miile, cu ce te deranjeaza
      • +1 (5 voturi)    
        ... (Sâmbătă, 13 martie 2021, 22:56)

        cartograful [utilizator] i-a raspuns lui Cardplayer

        @cardplayer...conflict de interese iti spune ceva?
        • -1 (3 voturi)    
          conflict de interese cum ? (Duminică, 14 martie 2021, 7:24)

          zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

          Nu își asumă răspunderea semnând acte, nu execută bugetul, nu participă la caiete de sarcini. Hă ?
  • +5 (35 voturi)    
    cine l-a facut "expert in sanatate publica"? (Sâmbătă, 13 martie 2021, 14:40)

    Bocu' lu'Ioha [utilizator]

    eu nu am auzit de domnul, ce studii are?
    cum a ajuns expert in sanatate publica?
    • +5 (23 voturi)    
      Ca toti ceilalti din Romania (Sâmbătă, 13 martie 2021, 15:56)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Bocu' lu'Ioha

      Si-a spus "expert in sanatate publica" si lumea l-a crezut.
      • 0 (8 voturi)    
        e, să nu exagerăm (Duminică, 14 martie 2021, 7:25)

        zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui Luk

        și tu te dădeai expert medical când bagatelizai gravitaea bolii anul trecut, și implicit necesitatea măsurilor de siguranță, și cu siguranță nu te considera cineva... expert medical
    • +2 (18 voturi)    
      self-made expert (Sâmbătă, 13 martie 2021, 15:57)

      John_Re [utilizator] i-a raspuns lui Bocu' lu'Ioha

      cu explicatii pe feisbuk.
    • -2 (24 voturi)    
      A terminat medicina la Cluj ... (Sâmbătă, 13 martie 2021, 16:29)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Bocu' lu'Ioha

      ... in 2001, e dascal la o universitate americana din 2007 (University of Iowa, situata destul de sus in clasamente americane si internationale), pe probleme de medicina ocupationala si sanatatea mediului, si conduce un centru de sanatate publica si politici de sanatate din cadrul universitatii Babes-Bolyai din Cluj - in top 3 facultati de medicina din Romania.

      Cum a ajuns ... banuiesc ca studiind. Ani buni de zile. Din greu. Si nu ce se publica pe facebook sau hotnews.

      Pe dvs. nu cred c-are rost sa va intreb cine v-a facut asa neajutorat ca nici macar informatie liber disponibila pe Internet nu sunteti in stare sa cititi.
      • +5 (15 voturi)    
        Nu contest meritele cuiva (Sâmbătă, 13 martie 2021, 17:51)

        TheFreeOne [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

        Dar, in urma cu cateva zile (sau saptamani), acest "expert" a publicat pe hotnews un articol (care de fapt era o traducere a unuia din engleza, nu eu am descoperit, ci un alt comentator, era ceva de genul Q&A vaccin) prin care si-a insusit practic munca altuia. Daca doriti neaparat, pot sa caut ambele articole (sursa si copia de pe hotnews).
        • +2 (2 voturi)    
          Pai (Duminică, 14 martie 2021, 14:25)

          JoeTheDow [utilizator] i-a raspuns lui TheFreeOne

          E roman. Normal ca a copiat.
        • 0 (2 voturi)    
          a tradus (Duminică, 14 martie 2021, 23:08)

          zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui TheFreeOne

          din presa de afară, care e problema ? Ce treabă are asta cu competențele sale medicale ? Bine, nu mai întreb ce treabă ai tu cu verificările astea
          • +1 (1 vot)    
            Copy-paste, Ponta, plagiat. (Luni, 15 martie 2021, 23:01)

            TheFreeOne [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

            (nu a mentionat sursa de unde a preluat exact, cuvant cu cuvant, doar a tradus).
            Stiu, nu a omorat pe nimeni. Si santem in Romania.
          • +1 (1 vot)    
            Nici eu nu ma intreb (Luni, 15 martie 2021, 23:02)

            TheFreeOne [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

            Ce treaba ai tu cu comentariul meu.
            • 0 (0 voturi)    
              aflarea totală în treabă (Marţi, 16 martie 2021, 5:55)

              zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui TheFreeOne

              mă deranjează, aia e treaba mea cu aiuriții din țara asta
      • -1 (13 voturi)    
        La medicina (Sâmbătă, 13 martie 2021, 18:39)

        Vaka [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

        ca la orice facultate sunt multe tipuri de studenti si multe specializari. Cei care fac medicina in proportie de peste 90% o fac pentru o meserie sigura si banoasa.
        In general varfurile fac chirurgie sau neuro pentru ca $$$$$.
        Iar verzele, aia care pica rezidentiatul, ajung medici de laborator, mediciina a muncii sau struto-camile de genul politici de samatate publica.
        • +1 (13 voturi)    
          numai ca un chirurg nu va face niciodat statistica (Sâmbătă, 13 martie 2021, 20:15)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

          In toate meseriile cineva e Cenusareasa dar asta nu inseamna ca munca lor nu e importanta si nu trebuie facuta.
          Intre zecile de pareri de non-medicinisti de pe siteul asta parca il prefer pe Dl Dr. Chereches.
          • +1 (7 voturi)    
            Ali, kimikule, Eu, primul (Sâmbătă, 13 martie 2021, 22:59)

            holdup [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

            asta i nivelul mediu la romani, cand spui lucruri de bun simt si logice, iti dau cu minus, chiar si cititori ai Hotnews, ce s cei mai elevati, ce pretentii sa mai ai la aur olaci sau fani ai unora dintre televiziuni diversioniste... sa predai la University of Iowa si Babes-Bolyai Cluj este `vax albina`, asa i?...parca ar fi tot aia cu valachia sau spiru haret.
          • +1 (5 voturi)    
            ai greșit aici, (Duminică, 14 martie 2021, 7:27)

            zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

            iar comentatorii qulaity Hotnews au cârtit dând cu minusuri
            • +1 (3 voturi)    
              Comentatorii nu sunt cititori (Duminică, 14 martie 2021, 8:17)

              gamma [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

              Comentatorii sunt foarte putini ,o parte din ei sunt platiti si majoritatea celor care nu sunt platiti sunt un pic sau mai mult tacanti . Singurii normali sunt cei rataciti temporar aici ,care fiind in minoritate isi iau de obicei minusuri si pleaca.
              PS
              Acum e unul din rarele momente cand sunt de acord cu Alikimiku .
        • 0 (2 voturi)    
          S-a mai schimbat (Duminică, 14 martie 2021, 3:56)

          CristianG [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

          De cand s-au marit salariile.
    • +1 (1 vot)    
      tu n-ai auzit de omul ăsta ?! (Duminică, 14 martie 2021, 23:06)

      zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui Bocu' lu'Ioha

      Incredibil, atunci clar e o nulitate. Iar tu ești un inteligent incapabil de un Google search
  • +3 (25 voturi)    
    decedatul din Gorj e in cei 30? (Sâmbătă, 13 martie 2021, 14:50)

    Bocu' lu'Ioha [utilizator]

    domnu' espert ne poate spune daca persoana decedata in Gorj dupa vaccinarea cu Astra Zevzeca este in cele 30 de persoane care au facut tromboze?
    Andreea Moldovan, la Digi24: "Din punct de vedere al reactiilor adverse exista un caz in Romania, un deces in cazul unei persoane vaccinate cu lotul respectiv."
    • +1 (15 voturi)    
      buna asta (Sâmbătă, 13 martie 2021, 16:02)

      Vecin [utilizator] i-a raspuns lui Bocu' lu'Ioha

      deci secretarul de stat recunoaste ca decesul este o reactie adversa, dar expertul ei ne zice sa ne linistim, ca decesele de la vaccin nu se compara cu cele de la covid.
      • -2 (6 voturi)    
        secretarul de stat (Duminică, 14 martie 2021, 7:32)

        zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui Vecin

        NU are de unde să știe, evident, că decesul ăla este cauzat de vaccinare, tu, având 4 clase măcar, trebuia să gândești înainte să te faci de râs
  • +3 (27 voturi)    
    Nu vrei sa fii .. (Sâmbătă, 13 martie 2021, 14:56)

    Observatore [utilizator]

    ... in aia 30 .
    • +6 (24 voturi)    
      Touche. (Sâmbătă, 13 martie 2021, 15:04)

      intruderul [utilizator] i-a raspuns lui Observatore

      Fix asta vroiam sa spun si eu,cum ar fi sa fie acest expert in aia 30 sau cineva din familia lui?
      • -4 (4 voturi)    
        cei 30 (Duminică, 14 martie 2021, 7:27)

        zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui intruderul

        mureau statistic oricum
    • +8 (18 voturi)    
      aha (Sâmbătă, 13 martie 2021, 15:14)

      TheBorg [utilizator] i-a raspuns lui Observatore

      Dar in aia 100.000 e mai bine?
    • -1 (13 voturi)    
      care 30? Andreea Moldovan spune 44 la noi (Sâmbătă, 13 martie 2021, 15:43)

      Bocu' lu'Ioha [utilizator] i-a raspuns lui Observatore

      Andreea Moldovan a spus la digi24 ca la noi au fost 44 de cazuri de tromboza si un pacient a decedat.
      nu stiu ce studii a vazut espertu'
      gasiti articolul cu google "Moldovan, despre lotul suspendat AstraZeneca"
    • +6 (10 voturi)    
      Evident, toti vrem sa fim perfecti.. ;) (Sâmbătă, 13 martie 2021, 15:50)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Observatore

      Eu nu inteleg daca 6 la milion este mult sau putin.

      Ca sa fie mai clar pentru toti, ar trebui sa aflam cate cazuri de tromboza s-au inregistrat in Romania anul trecut, la 20 de milioane de locuitori (nevaccinati..).
      • -9 (15 voturi)    
        Pe cuvantul tau? (Sâmbătă, 13 martie 2021, 18:02)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Nu si cati si-au pus sosetele invers la cei nevaccinati?
        • 0 (0 voturi)    
          așa, așa (Duminică, 14 martie 2021, 23:09)

          zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          Dă-i tare
    • 0 (0 voturi)    
      cei 30 (Duminică, 14 martie 2021, 7:27)

      zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui Observatore

      murau statistic oricum.
  • +4 (16 voturi)    
    bai dar ce ghinion (Sâmbătă, 13 martie 2021, 15:14)

    ..13 [utilizator]

    din lotul ala cu pricina doi in Italia afectati, unul mort si unul in recuperare, si altul decedat in RO...

    Adica cred ca chiar se impune o analiza mai serioasa pentru ca daca o ducem tot asa maine s-ar putea sa fie si mai multi morti in cadrul unui lot sau mai putin spre deloc - dar aici nu merge la plezneala.

    Si al doilea argument este ca toate tipurile de vaccin sunt aprobate in regim de urgenta si deci orice deviatie de la cele normal asteptate este analizata serios.

    Asa ca sincer astept raspunsul de la firma producatoare pentru acel lot - pana atunci tot ce spune unul sau altul, pe un studiu sau altul, nu este revelant pentru acel lot particular.

    astept raspund fundamentat.

    In ceea ce priveste ridicarea restrictiilor si extinderea celor vaccinati cu AstraZeneca atunci cand alte tari opresc vaccinare cu acest tip de vaccin imi spune ca cineva nu ia in serios anumite avertismente si aici vorbim de medici si nu de guristi

    Spor!

    PS
    Cat a costat informatia video oferita in spatiul public?
    Vreau sa stiu.

    PPS
    cred ca ma puteam lipsi de ea.
    • -2 (4 voturi)    
      fundamentat (Duminică, 14 martie 2021, 7:30)

      zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      oamenii continuă să moară din diverse cauze, unii dintre ei se vaccinează, unii dintre ei cu lotul XXXX.
      ... Știi tu, tăticu, dacă bun simț n-ai, în schimb mori de frică și ignoranță, Covidul poate părea o binecuvântare, lasă vaccinurile
  • 0 (24 voturi)    
    intrebare pt expert (Sâmbătă, 13 martie 2021, 15:14)

    John_Re [utilizator]

    cati au murit dupa vaccinarea cu AZ in primele 3 luni?

    nu reusesc sa gasesc informatia. este secret cumva?
    • 0 (12 voturi)    
      minim 2, unul la noi, unul in italia (Sâmbătă, 13 martie 2021, 15:47)

      Bocu' lu'Ioha [utilizator] i-a raspuns lui John_Re

      astea fiind publice, de notorietate
      • -4 (8 voturi)    
        poate.. (Sâmbătă, 13 martie 2021, 18:23)

        John_Re [utilizator] i-a raspuns lui Bocu' lu'Ioha

        e de notorietate in Ro... la televizor.

        ai vreun link oficial pe site-ul .eu ?

        io nu gasesc.
  • -3 (27 voturi)    
    pentru cei care se fac ca nu inteleg (Sâmbătă, 13 martie 2021, 15:17)

    seven [utilizator]

    Nu inteleg de ce atatea polemici. E simplu: ori te vaccinezi si ai o sansa de 0.0006% sa mori ori risti sa te inbolnavesti si apoi risti sa mori de Covid cu o sansa de 0.0344% (2.64mil. de morti pana acum). E ca la pariuri: unii merg pe logica, altii pe instinct.
    • -1 (19 voturi)    
      hei (Sâmbătă, 13 martie 2021, 15:32)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui seven

      Aia 2.64 milioane au murit cu Covid sau de Covid?
    • 0 (10 voturi)    
      Problema (Sâmbătă, 13 martie 2021, 15:38)

      Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui seven

      Ori ai o problema cu pusul punctului zecimal, ori nu intelegi ce inseamna procent. Nici cifrele nu sunt corecte. In acest moment, numarul de decese este 0.022165 din cei bolnavi de covid, sau 2.2165%.
    • -6 (10 voturi)    
      daca porti masca (Sâmbătă, 13 martie 2021, 15:46)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui seven

      Te mai imbolnavesti??? NU cred.

      Si daca porti masca si te vaccinezi cu altceva decat AZ cred ca ai sanse de supravietuire mai mari.

      deci exista alternative cu sanse mai mari de supravietuire.

      Asa cu AZ te rogi sa nu cazi in aia decedati sau cu probleme, ca ce altceva ce poti face cand unii te programeaza desi tu nu vrei la AZ??? Ca la ruleta.
    • -3 (11 voturi)    
      le amesteci sa iasa cum vrei :)) (Sâmbătă, 13 martie 2021, 15:47)

      Bocu' lu'Ioha [utilizator] i-a raspuns lui seven

      pe grupa de varsta 0-60 ani, ce mortalitate e?
      ca adaugi multe zerouri la acel 0.0344%
      si atunci logica spune altceva decat vrei tu sa insinuezi
      • +2 (6 voturi)    
        0-60 de ani nu e categorie de varsta (Sâmbătă, 13 martie 2021, 20:25)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Bocu' lu'Ioha

        0-1 an, este, 1-3 ani este, 4- 7 ani este, etc.
        De aia unii predau medicina iar altii isi cauta logica statistica prin dulap.
    • +4 (16 voturi)    
      covidul nu e loterie :) (Sâmbătă, 13 martie 2021, 15:54)

      acelasi.om [utilizator] i-a raspuns lui seven

      cazurile grave nu sunt la pura intamplare

      "sansele" unui tanar sanatos de 20 de ani sa moara de covid sunt practic nule

      "sansele" unui batran bolnav de 75 de ani sunt probabil in jur de 10% (poate mai mult in Romania)
      • +4 (4 voturi)    
        In Romania (Duminică, 14 martie 2021, 4:01)

        CristianG [utilizator] i-a raspuns lui acelasi.om

        "Sansele" de a muri, pentru un om de 75 de ani sunt mari pentru orice boala.
    • -6 (12 voturi)    
      pot muri de cancer că nu găsesc euthirox (Sâmbătă, 13 martie 2021, 16:25)

      di livio [utilizator] i-a raspuns lui seven

      de asta nu spun nica iesperții, ce fac bolnavii de cancer care nu găsesc euthirox, nime nimic,numa vaccin, vaccin și covrig...am înțeleees, iesperții, vaccinu îi bun, am înțeles, da mai vorbiți și cu un psiholog, întrebați și un psiholog ce obțineți cu același stil de comunicare și cu aceleași personaje, zi de zi aceiași iesperți...mea culpa față de domnu Musta, amu am ajuns să-l prefer pe domnu Musta, măcar ăla-i medic
      • +1 (9 voturi)    
        Caută la farmacie. (Sâmbătă, 13 martie 2021, 17:08)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui di livio

        Este Euthirox cât vrei și de care vrei.
        • +1 (1 vot)    
          Serios? (Duminică, 14 martie 2021, 14:29)

          JoeTheDow [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

          Chiar e? Unde?
    • +1 (11 voturi)    
      nu esti parior serios (Sâmbătă, 13 martie 2021, 16:31)

      mariokempess [utilizator] i-a raspuns lui seven

      Mai este o varianta.Nu te imbolnavest.Recalculeaza procentele.
    • +1 (13 voturi)    
      De covid mor cei >65 ani cu comorbiditati (Sâmbătă, 13 martie 2021, 16:32)

      lazarus101 [utilizator] i-a raspuns lui seven

      In schimb cei doi morti din Italia erau un militar de 43 de ani si un politist! Asadar oameni care prin prisma profesiei trebuie sa se mentina intr-o stare fizica buna! Sa nu uitam ca multe tari nu administrau AZ la persoane varstnice, de ce nu a fost acest vaccin testat suficient pe categoria de varsta CEA MAI VULNERABILA LA COVID???
      Eu, care am trecut prin covid, am avut simptome mai usoare decat o raceala sezoniere, practic n-am avut gust intr-o seara iar dupa un somn bun nu mai aveam nimic! La fel zeci de alte persoane pe care le cunosc, singura exceptie e un tip ce avea 150kg care a stat in spital pe oxigen cateva zile.
      Plus ca la tromboze sunt sanse mari sa nu iti fie detectate, daca nu ajung la creier sau blocheaza vreo artera n-o sa stii niciodata ca ai dezvoltat conditia. Asadar ce spune "expertul" Chereches e dezinformare de manual!
  • 0 (12 voturi)    
    Doar 30 ? (Sâmbătă, 13 martie 2021, 15:41)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Atunci m-am linistit
  • 0 (14 voturi)    
    Observatia facuta de catre Cherches este (Sâmbătă, 13 martie 2021, 16:26)

    xrogo [utilizator]

    mult mai onesta decat comentariile colonelelui Gheorghita, cel putin Cherches admite ca pot fi si decese in urma vaccinurilor pe cand seful vaccinarilor sustine sus si tare ca nu s-a gasit nici o legatura intre decese si vaccinare.
  • 0 (14 voturi)    
    Ce mi-ar place sa fiu si eu expert! (Sâmbătă, 13 martie 2021, 16:31)

    VOX. [utilizator]

    Dar, de...
    • -7 (15 voturi)    
      Învață carte. (Sâmbătă, 13 martie 2021, 17:09)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui VOX.

      Nu ajungi expert din plăcere.
      • +6 (12 voturi)    
        Cartea manipularii ? (Sâmbătă, 13 martie 2021, 19:28)

        Vigilentanonstop [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        Asta se vede in curand de catatenii onesti de cine sunt condusi!!
      • +5 (9 voturi)    
        Ironia sortii (Sâmbătă, 13 martie 2021, 19:38)

        VOX. [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        Din intamplare, chiar sunt "European Commission expert evaluator" (EX2018D338137). Nu c-ar fi mare branza, sau ar interesa pe cineva...
        • -2 (2 voturi)    
          Dacă ești ... îți lipsește metodica. (Duminică, 14 martie 2021, 9:02)

          asavreau [utilizator] i-a raspuns lui VOX.

          Deci ai expertizat că Cherecheș nu-i expert. Nu are alura, mutra și vorbele potrivite care să-ți satisfacă plăcerea apocalipsei. Dacă așa faci expertizele este vai de cei expertizați. Cum spui tu din întâmplare ești Vezi unde greșești ?
  • -1 (17 voturi)    
    Asta e platit gras! (Sâmbătă, 13 martie 2021, 16:36)

    Vigilentanonstop [utilizator]

    Cand pui cetateni tineri fara antecedente de sanatate sa se vaccineze este o manipulare grosolana de catre producatorii de vaccinuri! De ce? Pt ca ei cu vaccinul lor slabesc imunitatea si eventual o manipuleaza fara vre o urma cu infectie in sine!! Deci, o manipulare dupa milioane de vaccinuri pe tineri ca experiment pt producatori!! Si cativa mor dar ei zic ca sunt cazuri izolate sau cu comorboditati! Foarte multa manipulare cu acceptul guvernelor alese democratic!
    • -2 (14 voturi)    
      Omule (Sâmbătă, 13 martie 2021, 17:22)

      Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui Vigilentanonstop

      Citeste si tu ce e ala un vaccin inainte sa spui prostii.
      • +1 (9 voturi)    
        Care vaccin ?? (Sâmbătă, 13 martie 2021, 19:23)

        Vigilentanonstop [utilizator] i-a raspuns lui Orpheus

        Asta cu covidul =0?
  • +3 (9 voturi)    
    Aha, pai sa ma duc la ghilotina singur? (Sâmbătă, 13 martie 2021, 17:13)

    Parzivall [utilizator]

    Atata vreme cat sansele sa imi revin, mi-am revenit de fapt, de la Covid is extrem de mari, undeva pe la 99.97%????
  • +1 (3 voturi)    
    30 de cazuri la cateva milioane de vaccinari (Sâmbătă, 13 martie 2021, 23:40)

    cristi_an [utilizator]

    Da-mi te rog un Pfizer sau Moderna ..maine fac daca se poate.
    Cat despre AZ.. prefer sa pastrez masca si spalatul pe maini momentan
    • -2 (2 voturi)    
      Frica este sănătoasă. (Duminică, 14 martie 2021, 9:11)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      Te ajută să supraviețuiești. Nu ne cunoaștem încă bine corpul, dar avem reacții din instinct de conservare(frică), care ne ajută să supraviețuim. Din păcate ,medicii care fac consultația în vederea vaccinării nu sunt pregătiți pentru asta. Dacă spui că-ți este frică să faci vaccinul ar trebui să-ți facă niște analize privind predispoziția la apariția de tromboze ori alte alergii și eventual vaccinul să fie însoțit de un tratament specific. Ne supărăm ,dar despre COVID aflăm din mers ce se întâmplă și cum să tratăm. Medicii nu sunt Dumnezeu să știe tot. dar nici noi să-i acuzăm . De multe ori , de prostia noastră. Nu respectăm ce ne recomandă și când pățim beleaua, nu recunoaștem .


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by