Un bărbat de 45 de ani din Argeș a murit la o zi după ce s-a vaccinat împotriva COVID -19 / Ce spun autoritățile

de I.H.     HotNews.ro
Joi, 4 martie 2021, 11:31 Actualitate | Esenţial


Numarul 112
Foto: EENA
Un bărbat de 45 de ani din Argeș a murit la o zi după ce s-a vaccinat împotriva COVID-19. Conform Comitetului de coordonare a vaccinării, la patru ore de la administrarea vaccinului, el a fost dus cu ambulanța la spitalul din Mioveni, după ce și-a pierdut cunoștința, iar seara a fost externat, pe propria răspundere. A doua zi, familia acestuia a solicitat Ambulanța, însă echipajul medical sosit a constatat decesul bărbatului.

Decesul a fost raportat de Direcția de Sănătate Publică (DSP) Argeș, iar Comitetul de coordonare a vaccinării a transmis, joi, mai multe precizări în acest caz:
  • "În cursul zilei de 2 martie, persoana în vârstă de 45 de ani s-a prezentat, conform programării în platforma electronică, pentru administrarea primei doze de vaccin produs de Pfizer/BioNTech, într-un centru de vaccinare din Mioveni, județul Argeș.
  • În urma triajului medical și a examenului clinic de specialitate făcute de către personalul vaccinator, nu au fost indicate probleme cronice de sănătate. După administrarea dozei de vaccin, conform procedurii, bărbatul a rămas în spațiul de supraveghere postvaccinală, fără a prezenta simptomatologie, ulterior părăsind centrul de vaccinare.
  • Conform datelor furnizate către CNCAV, după patru ore de la administrarea vaccinului, pacientul a fost adus cu ambulanța la Compartimentul de Primiri Urgențe din cadrul Spitalului Orășenesc Mioveni, în urma unui episod de pierdere a conștienței suferit la domiciliu.
  • La sosirea în unitatea medicală, pacientul avea o stare generală bună, fără a prezenta traumatisme. În urma investigațiilor specifice complexe, acesta a rămas sub supraveghere medicală, însă în seara aceleași zile, bărbatul a solicitat externarea pe propria răspundere, contrar avizului medical.
  • În dimineața zilei de 3 martie, personalul medical de la Ambulanță, solicitat de familia acestuia, a declarat decesul bărbatului, la domiciliu.
  • La acest moment, DSP Argeș a sesizat autoritățile competente în vederea efectuării procedurilor specifice pentru stabilirea cauzelor decesului. Conform medicului de familie al acestuia, persoana se afla în evidență cu dislipidemie și valori tensionale crescute".






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















51846 vizualizari

  • +9 (47 voturi)    
    CONȘTIENȚA (Joi, 4 martie 2021, 11:34)

    war4peace [utilizator]

    Repetați după mine: Și-a pierdut CONȘTIENȚA, nu „cunoștința”.
    • -25 (33 voturi)    
      Indeplinea conditiile de la Etapa 2, clar (Joi, 4 martie 2021, 13:21)

      Nyk1. [utilizator] i-a raspuns lui war4peace

      Adica suferea de boli cronice si era in varsta, nu ?
      A vrut omul Grecia sau Turcia, acum chiar ca e in Paradis, pe termen nelimitat.
      Cati tineri sanatosi tun se mai vaccineaza peste rand si de ce doar Dumnezeu trebuie sa faca dreptate?
      • +4 (6 voturi)    
        vă grăbiți (Joi, 4 martie 2021, 19:48)

        last_moromete [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1.

        Din câte am înțeles, omul era învățător, deci îndeplinea condițiile.
      • -6 (10 voturi)    
        Mai răsfirați, tovarăși! (Joi, 4 martie 2021, 20:09)

        Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1.

        Un lucru bun, totuși: sunteți atât de lipsiți de credibilitate încât simțiți nevoia să vă dați drept altcineva!

        PS. Cine mă urmărește, știe că eu întotdeauna scriu corect în română, folosind diacriticele!
    • +12 (14 voturi)    
      Nu (Joi, 4 martie 2021, 14:18)

      Noriega [utilizator] i-a raspuns lui war4peace

      Nu ai dreptate!
      Conform DEX:
      INCONSTIENT, -A, inconstienti, -te, adj., s. n. I. Adj. 1. Care nu este constient, care nu stie ce face, care si-a pierdut cunostinta (ca urmare a unei stari patologice). 2. (Adesea adverbial) Care nu are o atitudine constienta fata de realitatea inconjuratoare; fara minte, fara judecata. ♦ (Despre fenomene psihice) Care scapa constiintei, de care omul nu-si da seama; involuntar, automat, instinctiv. II. S. n. Activitate psihica a omului de care el nu-si da seama, totalitate a fenomenelor psihice care scapa constiintei. [Pr.: -sti-ent] – Din fr. inconscient (dupa constient).
      Conform multor tratate medicale, la fel, se foloeste expresia ""si-a pierdut cunostinta".
      Exemplu: http://www.umft.ro/data_files/documente-atasate-sectiuni/3831/urgente_20medicale_20dr_20ciorica_20pdf.pdf

      Avand in vedere ca DEX-ul e cel care reglementeaza limba romana, ne luam dupa el, desi sunt muuuulte alte expresii aiurea. de exemplu: cifra de scolarizare. Cifrele sunt 0, 1, 2, 3...9. Iar "cifra de scolarizare" e un numar, gen 200 de elevi, dar nimeni nu spune "numarul de scolarizare".
      Sau sa ramanem in domeniu: incorect, "flora intestinala". In intestine nu avem plante!!! Corect ar fi "microbiota intestinala" sau "monerele intestinale" sau "bacteriile intestinale".
      • -1 (3 voturi)    
        In DEX exista si cuvantul conștiență (Joi, 4 martie 2021, 16:28)

        Mihai Bucur [utilizator] i-a raspuns lui Noriega

        A fost introdus mai recent în limbă. Gasiți in dex pe internet Conștiență: faptul de a fi conștient; stare caracterizată prin sensibilitate individuală la stimuli externi sau interni. Este un termen mai general decât "cunoștință" și nici nu permite confuzii cu celălalt sens al cuvantului "cunoștință", cel legat de cunoaștere. Totodată, mai avem și cuvântul "conștiință", care înseamnă însă cu totul altceva; inseamnă, printre altele, capacitatea de a distinge intre bine si rau, un impuls de a actiona moral etc. In limba engleza exista cuvintele "consciousness" și "conscience". "Consciousness", care reprezintă o notiune foarte mult discutata si de filozofie și de stiinta (neurologie, psihologie) are un echivalent românesc mult mai bun în "conștiență" decât în "cunoștință"; iar "conscience" este echivalentul exact al cuvântului "conștiință" din limba română.
      • 0 (4 voturi)    
        Greu cu limba română... (Joi, 4 martie 2021, 19:19)

        war4peace [utilizator] i-a raspuns lui Noriega

        Atenție, termenul „Inconștient” are mai multe sensuri.
        Spre exemplu „conducea ca un inconștient” - adică un om care nu e conștient de posibilele urmări ale acțiunii sale, care nu se sinchisește de riscurile implicate, etc.

        Aici avem de a face cu un caz strict medical, de aceea se aplică termenul de „conștiență”.
        Dexonline:

        CONȘTIÉNȚĂ s. f. faptul de a fi conștient; stare caracterizată printr-o sensibilitate specială, individuală, la stimuli interni sau externi. (< fr. conscience, lat. conscientia)

        Dacă citești mai departe în articol, apare și varianta corectă:
        „în urma unui episod de pierdere a conștienței suferit la domiciliu”.
    • -1 (3 voturi)    
      sa avem pardon... (Joi, 4 martie 2021, 20:37)

      Puiu Vladare [utilizator] i-a raspuns lui war4peace

      „[...] norma lingvistică se stabilește în funcție de cuvintele și formele folosite în limbajul îngrijit (literatură, cărți de specialitate etc.). Dacă o inovație lingvistică ajunge în această sferă (a limbajului îngrijit) cu frecvență suficient de mare, atunci ea este normată ca fiind corectă, oricât de ilogică ar părea și oricât de departe ar fi de forma justă. Așa se explică de ce sunt considerate drept corecte forma de plural rucsacuri și expresia a-și pierde cunoștința. Vă rog, de asemenea, să fiți conștient că limba evoluează prin contribuția tuturor vorbitorilor, mai mult sau mai puțin educați, și sub influența mai multor factori, mai mult sau mai puțin complecși. În concluzie, vă rog să rețineți că norma lingvistică nu se stabilește după logica și cunoștințele de specialitate ale lingviștilor, ci după preferința de utilizare a numeroșilor vorbitori cu limbaj îngrijit..."

      Deci, "pierderea cunostintei" este o formula corecta, acceptata de lingvisti..."pierderea constientie" nu se foloseste !!!
      • -1 (3 voturi)    
        Dragul meu domn (Joi, 4 martie 2021, 21:05)

        war4peace [utilizator] i-a raspuns lui Puiu Vladare

        Dacă citeați un pic mai mult din articol, ați fi remarcat formula corectă în raportul oficial: „în urma unui episod de pierdere a conștienței suferit la domiciliu”.

        Iată limbajul îngrijit de care pomeneați.
        • +1 (1 vot)    
          se prea poate... (Vineri, 5 martie 2021, 6:26)

          Puiu Vladare [utilizator] i-a raspuns lui war4peace

          ...ca forma corecta sa fie in tranzit...

          eu v-am oferit un citat din opinia expertilor de la institutul de lingvistica. daca expertii de la institutul de lingvistica gresesc, atunci gresesc si eu.

          sincer, e neimportant...o mica pedanterie...
  • -10 (42 voturi)    
    pai (Joi, 4 martie 2021, 11:46)

    nub [utilizator]

    efect secundar la vaccin, nu-i asa ? inchidem ochii si mergem mai departe.
    • -36 (48 voturi)    
      cumva Astra Zeneca?. (Joi, 4 martie 2021, 12:29)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui nub

      ... intreb, nu dau cu paru'.
      • +30 (42 voturi)    
        Analfabet functional (Joi, 4 martie 2021, 13:13)

        feroviarul123 [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

        "În cursul zilei de 2 martie, persoana în vârstă de 45 de ani s-a prezentat, conform programării în platforma electronică, pentru administrarea primei doze de vaccin produs de Pfizer/BioNTech, într-un centru de vaccinare din Mioveni, județul Argeș."
        Ba chiar nu esti in stare sa citesti?
    • +1 (3 voturi)    
      Sa nu ii inchizi de tot. (Vineri, 5 martie 2021, 8:33)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui nub

      Dar sunt curios daca utilizeaza aceeasi masura de mort de la 28 de zile dupa vaccin, ca la aprox 250.000 de vaccinati in ultima luna trebuiau sa fie deja 280 de decese de care nu a vorbit nimeni pentru ca .... mureau oricum!!!!!
  • -2 (94 voturi)    
    Ce legatura are vaccinarea? O fi avut altceva (Joi, 4 martie 2021, 11:52)

    Miky60 [utilizator]

    .*.

    Asemenea articole in acest moment in care ne luptam cu antivaxxi ar trebui INTERZISE!
    Sunt cazuri izolate, care oricum nu sunt sigur legate de vaccinare sau de efecte secundare.
    Acum o sa vina apostolii lui Sosoaca sa imi dea cu minus...

    .*.
    • -5 (61 voturi)    
      Lasa-ne in pace (Joi, 4 martie 2021, 12:29)

      UnOmOarecare [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Sa ne formam singuri parerea. Te deranjeaza pe tine daca noi credem ca a murit din cauza vaccinului?
      • -1 (49 voturi)    
        Da (Joi, 4 martie 2021, 12:58)

        Calin123 [utilizator] i-a raspuns lui UnOmOarecare

        Da,ne deranjeaza faptul ca presa scrie un articol prin care este foarte clar ca sugereaza faptul ca ar putea sa existe o legatura intre vaccin si deces.
        O stire similara ar fi "un barbat a murit dupa ce cu o zi inainte luase o tableta de Ibuprofen pentru ca il durea capul".
        O presa corecta, ar astepta analizele medico-legale cu privire la acest deces si in cazul in care medicii ar indica faptul ca ar fi putut exista o legatura intre vaccin si deces, abia apoi sa dea stirea.
        Am mai vazut asa o stire cum ca 6 persoane care au participat la studiile clinice initiale ale vaccinului Pfizer au murit. Cam acela era titlul. Apoi in detaliile articolului era mentionat faptul ca 4 din cele 6 primisera un placebo (deci NU primisera vaccinul).
        • +4 (46 voturi)    
          si pe mine ma deranjeaza (Joi, 4 martie 2021, 13:26)

          Alex2016 [utilizator] i-a raspuns lui Calin123

          Ca in cazul covid, oricine era testat pozitiv si deceda era trecut la mort covid. Ce conta ca avea 86 de ani, diabet si insufiecienta cardiaca, si ar fi murit oricum de la o raceala, o cazatura pe scari sau de bucurie ca ii intra pensia. Era trecut la covid si basta, si noi pt mii de din aia tre sa ne suspendam vietile, sa purtam masca si sa respectam masuri aberante si absurde in timp ce luam somaj pe piine, ne sunt distruse afacerile personale si nu putem calatori. Asa ca da, ma deranjeaza dubla masura si obtuzitatea autoritatilor si a celor ce gindesc ca tine. Lasa lumea sa isi faca singura parere, te-ai gasit tu sa propui cenzura.
          • 0 (22 voturi)    
            ///// (Joi, 4 martie 2021, 14:40)

            GemstonePig [utilizator] i-a raspuns lui Alex2016

            Da,da,da si se dadeau si bani ca sa scrie in ceferticat ca e covid. Sunt sute de cazuri, a scris si pe facebook
          • +1 (17 voturi)    
            costuri (Joi, 4 martie 2021, 15:29)

            Calin123 [utilizator] i-a raspuns lui Alex2016

            Scuza-ma dar daca inteleg bine tu vrei sa pui in balanta "costurile" restrictiilor versus costul unor zile suplimentare de viata ale unor oameni cu tot felul de boli, carora intr-adevar COVID-ul le-a dat ultima lovitura si le-a scurtat viata cu X zile/luni/ani.
            Nu cred ca putem sa cantarim vreodata corect cele 2 lucruri. Nu ma intelege gresit, si restrictiile au efecte psihologice negative asupra oamenilor, dar pur si simplu e prea greu de evaluat ce ar fi mai bine: sa nu se aplice restrictii astfel incat sa nu existe efecte psihologice negative asupra oamenilor, sau scurtarea cu cateva zile/luni/ani ale altor oameni care au tot felul de afectiuni...
            • -2 (2 voturi)    
              Pai atunci (Vineri, 5 martie 2021, 6:57)

              Alex2016 [utilizator] i-a raspuns lui Calin123

              Hai sa creem un set maximal de restrictii și masuri cit mai dure pină eliminam toate cauzele de deces. Ne învelim în pungi, purtam masca de gaze, stam doar în case, eliminam total orice contact direct. Și pina eradicam tot, vde la hepatita la Ebola, măreață și guturai, nu ne lăsăm. Asa vom avea garanția ca trăim vreo 120 de ani. Și nu mai moare nimeni de nimic. Ți se pare fezabil? Facem totul online, zero deplasări, zero contact pe vecie. Totul ca orice obez, octogenar și alt comorbid sa fie "în siguranță". Sterilizam planeta și o transformam într-un salon aseptic.
            • 0 (2 voturi)    
              Cum sa nu putem. (Vineri, 5 martie 2021, 8:40)

              Lok [utilizator] i-a raspuns lui Calin123

              1 an de viata pierdut = 12000 dolari. (Anume GDP per capita din RO). 21000 de decese cu cam un an sub speranta de viata duce la 252 milioane de dolari. Cat a scazut economia?
              Nu trebuie sa iti fie frica sa calculezi valoarea vietii, elitele o fac zilnic.
          • +4 (18 voturi)    
            Nu asa se judeca. (Joi, 4 martie 2021, 16:45)

            Mihai Bucur [utilizator] i-a raspuns lui Alex2016

            De exemplu, un om cu diabet si hipertensiune ar mai putea trai multi ani cu tratamente simple. Dar poate muri daca contracteaza covid. Un studiu facut in Anglia a aratat ca pacientii care au murit dupa ce au contracatat covid, si aveau comorbiditati, ar mai fi putut trai in medie circa 10-11 ani, daca nu se infectau cu acest coronavirus. Asa ca a spune da-i incolo, ca oricum erau cu un picior in groapa e semn de ignoranta sau de nesimtire.
        • 0 (2 voturi)    
          O presa corecta astepta autopsiile COVID (Vineri, 5 martie 2021, 8:36)

          Lok [utilizator] i-a raspuns lui Calin123

          Dar poti sa iti inchipui ce puneai pe focul anti-vaxxerilor daca musamalizau in stilul anului trecut si cumva prin social media cazul devenea cunoscut? Cenzura nu functioneaza cum crezi tu.
      • +4 (36 voturi)    
        da ma deranjeaza! (Joi, 4 martie 2021, 13:25)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui UnOmOarecare

        ma deranjeaza enorm pentru ca tu o sa crezi o prostie, si chiar daca o sa fie infirmata nu o sa crezi ca a fost infrimata pe bune si nu o sa te vaccinezi...
        apoi un copil care e prea mic sa se vaccineze sau un om care nu a putut din cauza bolilor o sa ia boala pentru ca nu se face "imunitatea de turma" si o sa moara din cauza ca-ti formezi tu o parere sugerata de presa, si fara nici o dovada stiintifica!

        auzi tu mergi cu masina?! d c mergi cu masina ca mor o gramada de oameni anual?! d c riscul ala e ok si "riscul" de la un vaccin... care nu s-a dovedit ca "te omoara" nu e ok?!
        chiar daca poate provoca 1-2 decese la nustiu cate milioane de vaccinuri tot e "rentabil"!
        si alunele cauzeaza soc anafilactic si posibil deces si nu am vazut pe nimeni sa le interzica...
      • -1 (15 voturi)    
        pe mine nu ma deranjeaza (Joi, 4 martie 2021, 16:28)

        clam [utilizator] i-a raspuns lui UnOmOarecare

        sa ramaneti sa traiti si sa munciti la voi in fundul curtii. nema vacante, nema joburi. e peeerfect, va lasam cu drag.
    • +3 (43 voturi)    
      De unde stii tu? (Joi, 4 martie 2021, 12:31)

      UnOmOarecare [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Cum imparti stirile in adevarate si false? Lasa-ne pe noi sa cne dam seama daca a murit sau nu din cauza vaccinului. Oricum tu crezi doar ce vrei tu.
      • +7 (33 voturi)    
        . (Joi, 4 martie 2021, 13:11)

        jak__ [utilizator] i-a raspuns lui UnOmOarecare

        Cum iti dai tu (voi) seama daca a murit din cauza vaccinului sau nu? Nu ai prefera raspunsul unor experti vs ce crezi tu ca s-a intamplat?
      • +10 (34 voturi)    
        stirea nu este falsa (Joi, 4 martie 2021, 13:22)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui UnOmOarecare

        este doar manipulatorie!

        stirea nu inseamna nimic si daca ai fi invatat pe bune la scoala ai fi inteleg ca aceasta coincidenta NU dovedeste ca a murit de la vaccin!

        asteapta autopsia si apoi urla ca disperatul, daca e cazul, ok?!

        stirile astea nu fac decat sa crizeze panicosii ca tine cu 0 cunostinte elementare de statistica, stiinta etc . nu are nici un alt beneficiu!
        • +3 (17 voturi)    
          care va fi rezultatul autopsiei ? (Joi, 4 martie 2021, 14:02)

          tcvl [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          pai alt rezultat la autopsie decât stop cardio-respirator nu va fi.
          Aici cred că e ar fi bine dacă și medicii noștrii , aceste eminențe recunoscute pe plan mondial, s-ar implica și ar verifica aceste cazuri concrete - există vreo legătură cu faptul că o persoană are glicemia mărită, colesterol peste o anumită valoare, etc cu faptul că a făcut stop cardio la câteva ore după vaccin ? Poate se va constata că anumite persoane ar fi bine să-și facă niște analize înainte de a se vaccina, poate trebuie pusă o mică frână în programările astea făcute în disperare.
          Așa cum au panicat lumea că va dispărea planeta din cauza covidului, poate că nu ar fi incorect să spună și de cazurile astea apărute la vaccinare
    • +2 (28 voturi)    
      Sa piara lumea, dar sa fie vaccinare! Esti dispera (Joi, 4 martie 2021, 14:22)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Esti disperat rau!
      Vaccineaza-te tu si lasa restul omenirii sa procedeze cum crede de cuviinta.

      Asemenea articole ar trebui sa te multumeasca, pentru ca in felul asta vor ramine mai multe locuri la vaccinare pentru disperati.

      Culmea ar fi ca disperatii sa nu se vaccineze, dar sa tipe sa se vaccineze ceilalti din jurul lor.
      • -3 (15 voturi)    
        pe mine ma foarte multumeste (Joi, 4 martie 2021, 16:32)

        clam [utilizator] i-a raspuns lui D-or

        cum ziceam si mai sus, sa ramaneti voi in grotele voastre, noi o sa ne reluam viata vaccinati, o sa ne intoarcem la joburi, o sa calatorim (apropo, si pana acum se cereau vaccinuri pt a calatori in anumite regiuni ale lumii, dar nu se mai lamenta nimeni)... dar sa nu va plangeti apoi ca e dictatura. sau plangeti-va, who cares.
    • +2 (12 voturi)    
      Pai tot asa e si cu Covidu. (Joi, 4 martie 2021, 14:47)

      Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Ce legatura are cu moartea alora care au avut altceva?
    • +2 (8 voturi)    
      ?! (Joi, 4 martie 2021, 19:47)

      ovyd79 [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      nu, cei ca tine ar trebui interzisi... din cauza idiotilor utili, am ajuns in situatia care ar fi fost de necrezut doar cu 2-3 ani in urma, ca in tarile democratice din vest sa se reintroduca cenzura impotriva celor care au pareri neconforme cu "partitura" mainstream.
  • -4 (28 voturi)    
    ee, acum (Joi, 4 martie 2021, 11:54)

    cucuveauamov [utilizator]

    sa fie sanatos! (de ce ne tulburati linistea?)
  • +16 (42 voturi)    
    Infarct (Joi, 4 martie 2021, 11:58)

    kiko123 [utilizator]

    S-a nimerit sa fie in zi cu vaccinul, poate l-au stresat si teoriile conspirationiste si asta a iesit.
  • +6 (38 voturi)    
    nu e primul caz (Joi, 4 martie 2021, 12:05)

    tcvl [utilizator]

    am spus și ieri, mai este un caz cu stop cardio-respirator la cetava ore după vaccin și la Tg Jiu (s-a intamplat pe 2 sau 3 martie). Bărbatul respectiv avea 46 de ani și nu era cunoscut cu probleme de sănătate, probabil s-a vaccinat cu AstraZeneca. Ar trebui publicate și investigate toate cazurile respective, văd că se așterne rapid liniștea peste ele ...
    • -3 (29 voturi)    
      fals (Joi, 4 martie 2021, 13:19)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui tcvl

      nu ar trebui publicat nimic acum!
      ar trebui cercetat cu toata seriozitatea si publicate REZULTATELE !

      daca publici astfel de stiri nu faci decat sa panichezi lumea!

      da este posibil sa fie o legatura, dar tu intai trebuie sa aflii acest lucru si apoi sa publici stirea!
      • +8 (12 voturi)    
        si mai fals (Joi, 4 martie 2021, 13:44)

        tcvl [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        rezultatul cercetarii o sa-l afli peste ani. Poate e prea tarziu atunci , nu crezi ?
        Dacă nu publici astfel de știri acum, nu o să demareze nimeni nici o cercetare ...
      • +9 (17 voturi)    
        alt disperat (Joi, 4 martie 2021, 15:28)

        Vasile-Vasile [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        se vede ca si tie ti-au spalat televiziunile creierul!
        cum sa nu fie publicat omule, este un nou pericol la care te expui in acest moment, in aceste clipe!
        de ce nu ziceai asa si anul trecut cand incepuse mega-propaganda covid???
        atunci de ce nu ai zis sa nu se publice?
      • +4 (10 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Joi, 4 martie 2021, 20:08)

        [anonim] i-a raspuns lui liviu_

  • +2 (30 voturi)    
    Ghinion (Joi, 4 martie 2021, 12:05)

    Mazeta [utilizator]

    Avea tensiune și colesterol. Familia nu va primi nimic.
  • +12 (60 voturi)    
    iar? (Joi, 4 martie 2021, 12:15)

    liviu_ [utilizator]

    ba nene... hai sa vedem autopsia si apoi ne crizam

    apropos voi stiti ca majoritatea oamenilor mor la maxim 12 ore dupa ultima data ce mananca?! e clar ca mor de la mancare, nu?!

    da, este posibil si sa aiba legatura cu vaccinul, dar este f. putin probabil, si lansarea de astfel de stiri nu face decat sa sperie lumea inutil. Apoi chiar daca se descpera ca a murit din alta cauza lumea o sa incepe sa urle ca e minciuna etc... dar hei... lumea v-a citit stirea... ura i guess....
    • +8 (18 voturi)    
      Heh (Joi, 4 martie 2021, 15:16)

      sentenced [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Sunt curios de cate ori ai aplicat acelasi rationament si la stirile cu decedatii de covid.
      Cognitive bias-ul e puternic.

      Hai sa facem un exercitiu. Avem stire cu titlul "tanar de 20 de ani fara comorbiditati omorat de covid".

      Apoi, vii tu cu comentariul care suna cam asa:

      "ba nene... hai sa vedem autopsia si apoi ne crizam
      apropos voi stiti ca majoritatea oamenilor mor la maxim 12 ore dupa ultima data ce mananca?! e clar ca mor de la mancare, nu?!
      da, este posibil si sa aiba legatura cu covidul, dar este f. putin probabil, si lansarea de astfel de stiri nu face decat sa sperie lumea inutil. Apoi chiar daca se descopera ca a murit din alta cauza lumea o sa incepe sa urle ca e minciuna etc... dar hei... lumea v-a citit stirea... ura i guess...."
  • +6 (46 voturi)    
    e doar o morbida coincidenta (Joi, 4 martie 2021, 12:17)

    Alin Delin [utilizator]

    E doar o morbida coincidenta. Omul a murit de altceva.
    Daca in schimb lua Covid in spital atunci clar era deces de covid.
    E atat de simplu, chiar nu inteleg de ce se mai fac verificari.
  • -12 (48 voturi)    
    Sunt curios (Joi, 4 martie 2021, 12:18)

    UnOmOarecare [utilizator]

    Daca isi mai face cineva vaccinul dupa astfel de stiri. Intreb doar, nu dau cu parul.
    • -12 (26 voturi)    
      cel mai probabil nu.. (Joi, 4 martie 2021, 12:31)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui UnOmOarecare

      .. nu cu Astra Zeneca. asteptam Pfizer sau Sputnik cu aroma de corcodushe.
    • +15 (25 voturi)    
      emilm (Joi, 4 martie 2021, 12:37)

      emilm [utilizator] i-a raspuns lui UnOmOarecare

      Eu mi l-as face si azi daca as putea.
      • 0 (14 voturi)    
        Asa iti vine rindul mai repede (Joi, 4 martie 2021, 14:26)

        D-or [utilizator] i-a raspuns lui emilm

        Ar trebui sa te bucuri de astfel de stiri care imprastie amatorii.
    • +9 (27 voturi)    
      pai ca sa fii echidistant (Joi, 4 martie 2021, 12:38)

      alex34 [utilizator] i-a raspuns lui UnOmOarecare

      du-te si prin spitale pe unde mor oamenii de covid si vezi daca mai vrei vaccin dupa ce ii vezi cum ies reci pe targa..
      • +3 (17 voturi)    
        Eu ma duc. (Joi, 4 martie 2021, 13:44)

        Razorxyz [utilizator] i-a raspuns lui alex34

        In noiembrie 2020 au murit 2 000 de oameni de covid si inca 13 000 suplimentar fata de noiembrie 2019. Cu aceasta panica ati ucis 13 000 de oameni nevinovati. De ei va pasa?
    • +21 (27 voturi)    
      stirea e problema? (Joi, 4 martie 2021, 12:46)

      Alin Delin [utilizator] i-a raspuns lui UnOmOarecare

      Stirea e problema ? Nu evenimentul in sine?
      E ca si cum ai intreba daca cineva mai merge cu masina dupa ce se intampla o tona de accidente zilnice, daca cineva mai merge cu avionul dupa o drama aviatica.
      Viata trebuie sa continue mai departe(cu vaccin, fara vaccin- fiecare cum vrea sa se protejeze pe SINE).
      • -4 (18 voturi)    
        mai putin cand (Joi, 4 martie 2021, 15:12)

        Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui Alin Delin

        ...un octogenar de 88 de ani cu 4 comorbiditati moare de covid, atunci viata nu mai poate continua, trebuie sa ne inchidem toti in case si sa punem la pamant toate economiile din lume.
    • -5 (19 voturi)    
      daca (Joi, 4 martie 2021, 13:15)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui UnOmOarecare

      ai cunostinte minime de statistica, medicina si intelegi cum functioneaza presa, DA.
      Daca nu ai aceste cunostinte, probabil te panichezi...

      presa da prea multe stiri alarmiste, total aiurea!
      "1 om a murit dupa ce a facut un vaccin", ei sugereaza ca a murit din cauza vaccinului, ceea ce e FALS!
    • -3 (17 voturi)    
      Eu m-am vaccinat deja (Joi, 4 martie 2021, 13:18)

      feroviarul123 [utilizator] i-a raspuns lui UnOmOarecare

      Si precum vezi nu am murit. Chiar daca ar fi vaccinul de vina tot înseamnă doar un caz la un milion. Știi câți mor din cauza anesteziei la dentist? Dar nu te obligă nimeni sa te vaccinezi.
    • -3 (15 voturi)    
      da , isi face... (Joi, 4 martie 2021, 14:06)

      festina [utilizator] i-a raspuns lui UnOmOarecare

      tu sa nu-l faci, daca esti de parere ca 1 deces (foarte regretabil dealtfel) la 1,5 MILIOANE de vaccinati reprezinta statistic un risc prea mare pt tine.

      Mai bun riscul de 2-3% (si asta dovedit pana acum de cifrele din intreaga lume, difera in functie de tara) de a o mierli de Covid?

      Eu sunt clar pro-vaccin (si l-au facut parintii mei, socrii mei), eu si sotia l-am facut inca din ianuarie (suntem medici stomatologi si lucram exclusiv in privat, toti colegii mei stomatologi l-au facut), am facut toti si testele de anticorpi anti-spike si au iesit valori protectoare..Acum stam linistiti (mai am copilul de vaccinat dar e minor si momentan nu poate).

      Singurul lucru de care ma tem acum e prostia/ignoranta fricosilor anti-vaxxeri. Ii fac panicati pe cei carora le este frica de Covid si vor vaccinul, dar nu se uita in "ograda" proprie cat de panicati sunt de un vaccin (ba ca-i cipeaza, ba ca-i apar efecte adverse dupa nush-cati ani, ba ca mor dupa vaccinare,ba ca...)

      Cine-i mai panicat in situatia de fata?

      "Intreb, nu dau cu parul"...
      • -6 (10 voturi)    
        pb e ca dvs incercati sa le insuflati logica (Joi, 4 martie 2021, 16:39)

        clam [utilizator] i-a raspuns lui festina

        unor oameni mai saracuti cu duhul si care, pe deasupra, au si inghitit pe nemestecate niste teorii conspirationiste pe care le-au gasit pe net.

        ati vazut, in ziua de azi, si daca inventezi o teorie a conspiratiei cum ca ninge cu zapada artificiala, tot vei gasi adepti.asta e lumea in care traim, ne indreptam spre idiocracy. putem doar sa avem grija pe cat posibil de noi si de ai nostri.
      • +1 (7 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Joi, 4 martie 2021, 20:19)

        [anonim] i-a raspuns lui festina

        • +3 (5 voturi)    
          nu exagera cu pupatu'... (Joi, 4 martie 2021, 21:18)

          festina [utilizator] i-a raspuns lui

          datu' din codita e suficient...

          La prima afirmatie a ta, la prima vedere, am crezut intr-o fractura logica: ziceai ca nu se poate muri de covid daca nu te "imbolnavesti". Normal.
          Daca te refereai la cei asimptomatici/nedepistati/cei care au dus boala acasa fara sa se testeze, ai dreptate. Numai ca nu se poate merge decat pe supozitii/aproximari.
          In functie de tara/varsta medie a populatiei/capacitate de testare, s-a descoperit prin testele de anticorpi ca cei care au trecut prin boala sunt de 2-6 mai multi decat cazurile raportate. Si s-a mai descoperit ceva in UK: imunitatea naturala scazuse la jumate in toamna 2020 fata de mai 2020. Asadar mai ales la orice tulpina noua, celulele T (ca anticorpii dispar) nu mai "recunosc" virusul.
          Deci cifrele sunt relative si de aceea ma raportez la worldometers.

          La a doua afirmatie, ma intereseaza tot personal:
          -chiar daca eu si apropiatii mei ne-am vaccinat, pana nu ajungem la imunitatea de turma, restrictiile nu vor disparea. Eu de exemplu continui sa respect regulile din respect pt cei care inca nu au acces la vaccin. Dar ma va deranja in momentul in care, avand acces urniversal la vaccin, pandemia nu se stinge din cauza ca virusul gaseste in continuare destule gazde la cei care nu se vaccineaza.
          - daca nu se vaccineaza suficient de multi, inevitabil apar noi tulpini care scapa de vaccinurile de prima generatie.
          Si asa o lalaim la nesfarsit.
          N-am o problema sa mai fac un rapel la 6-12 luni (m-am vaccinat fiind obligat ca stomatolog cu toate vaccinurile posibile) , dar nu-mi convine ca vom sta intr-un yo-yo permanent , copilul meu va faca ba scoala on-line,ba fizica si voi fi obligat sa port masca la nesfarsit.
          Imi ajunge cat port masca la cabinet
  • +6 (44 voturi)    
    Are vreo legătură decesul cu vaccinul? (Joi, 4 martie 2021, 12:20)

    BEDE [utilizator]

    Cred că nu. Să fi făcut un accident vascular cerebral? Sunt N motive pentru care cineva poate deceda. Faptul că aceasta s-a petrecut la puțin timp după vaccinul anti-COVID alimentează teoriile că vaccinul face rău.
    Acum, cu administrarea vaccinurilor cu prioritate la cei mai vulenrabili, adică mai șubrezi cu sănătatea, este mai probabil să se nimerească unul din aceștia să decedeze la scurt timp după vaccin decât dacă era administrat vaccinul cu prioritate la oamenii mai sănătoși și activi.
    • -6 (46 voturi)    
      Ba are legatura (Joi, 4 martie 2021, 12:30)

      UnOmOarecare [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      Omul a murit nu la un an dupa vaccinare ci la o zi.
      De ce e atat de daunator sa credem ca a murit din cauza vaccinului?
      • -3 (23 voturi)    
        ehh (Joi, 4 martie 2021, 12:37)

        alex34 [utilizator] i-a raspuns lui UnOmOarecare

        tu esti liber sa crezi ce vrei, dar mai bine asteapta autopsia si rezultatul investigatiilor, asa si daca il calca masina pe unu dupa ce si-a facut vaccin o sa zici ca tot de la vaccin e, prea mare coincidenta... ca doar a murit dupa vaccin..
        • +1 (7 voturi)    
          Comentariu sters de utilizator (Joi, 4 martie 2021, 20:24)

          [anonim] i-a raspuns lui alex34

      • +1 (19 voturi)    
        Credinta (Joi, 4 martie 2021, 12:42)

        emilm [utilizator] i-a raspuns lui UnOmOarecare

        Nu e daunator sa crezi, doar ca credinta nu are nimic de-a face su stiinta. Cred ca e mai util sa astepti rezultatul investigatiilor decat sa crezi. Evident, doar daca te intereseaza sa afli ce s-a intamplat. Altfel, ramai cu credinta, pe care nu ti-o poate lua nimeni.
      • -1 (27 voturi)    
        nu ai niciun motiv rezonabil sa crezi asta (Joi, 4 martie 2021, 12:59)

        TheBorg [utilizator] i-a raspuns lui UnOmOarecare

        In Romania mor in mod normal intr-o zi in jur de 750 de persoane. Automat, asta inseamna vom avea cam 750 decese in ziua vaccinarii, si inca 750 in ziua rapelului. In total in jur de 1.500 decese.

        Vrei cate o stire despre fiecare dintre aceste 1.500 de decese, si o sa crezi ca toti 1.500 au murit de la vaccin? In mod suprinzator pentru unii, vaccinul nu te face nemuritor. Nici macar pentru o zi.

        Ca sa-ti raspund la intrebare, este daunator sa crezi neadevaruri, mai ales acestea te pot face sa iei decizii gresite care pot afecta grav sanatatea ta si pe a altora.

        @Hotnews, daca insistati sa publicati astfel de non-stiri, macar publicati si statistici ca cele de mai sus, care demonstreaza ca e absolut normal sa existe decese imediat dupa vaccinare.
        • +4 (12 voturi)    
          daca am fi aplicat rationamentul (Joi, 4 martie 2021, 16:40)

          Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui TheBorg

          asta si la covid....ce bine ar fi fost.

          in Romania mor in mod normal intr-o zi in jur de 750 de persoane, majoritatea de batranete. Daca folosim un test PCR facut la peste 30 de cicluri, probabilitatea de fals pozitiv e de 85%.

          daca un om care ajunge in spital moare pentru ca fie avea boli grave, fie obezitate fie era batran, daca are un test PCR + atunci a murit de covid iar presa vine si trambiteaza ca in Romania au murit 600 de persoane azi.

          disonanta cognitiva e puternica.
    • -3 (23 voturi)    
      povestea (Joi, 4 martie 2021, 13:14)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      un medic despre cazul sotiei lui, medic pediatru (in SUA):
      "se pregatea sa-i faca unui copil PRIMUL vaccin cand acel copil a avut PRIMA criza de epilesie din viata lui"

      stau si ma intreb, daca intazia criza 10 minute era de vina vaccinul, nu?!

      niste minime cunostinte de statistica ar salva tara asta de multe decizii proaste si comentarii penibile...
      • -5 (19 voturi)    
        Nu ii subestima (Joi, 4 martie 2021, 13:20)

        Pffff [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Daca ii subestimezi pe postacii rusnaci de pe aici, o sa te mire cand vor zice aberatii de genul ca Bill Gates deja a cipat copilul la nastere, iar in lipsa 5G-ului, se foloseste vaccinul care activeaza cipul deja de la distanta, ca o plata contactless :)))
      • -3 (7 voturi)    
        Copilul o fi facut criza de frica. Deci vaccinul e (Joi, 4 martie 2021, 14:30)

        D-or [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        de vina. Daca nu venea la doctor pt vaccin.. .

        Nu era prea desteapta pediatra aia de mai si povestea cazul. Daca o fi adevarat.
  • -2 (54 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 4 martie 2021, 12:24)

    [anonim]

    • -4 (16 voturi)    
      ... (Joi, 4 martie 2021, 12:34)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui

      asta avea 45 de ani , nu cred ca era considerat cronic pentru colesterol marit si ce mai avea, deci a facut astra zeneca,
    • +3 (23 voturi)    
      corect (Joi, 4 martie 2021, 13:10)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui

      numai ca minusurile de pe site dovedesc ca oamenii ("ajutati" de mass-media si conspirationistii de serviciu) nu vor sa creade adevarul si prefera aberatiile panicoase...

      eu nu inteleg d c mai mananca oamenii alune (pot cauza soc anafilactic), d c mai ies la soare (cancer de piele, alergie la lumina), d c mai beau apa (pericol de inec) s.a.m.d. si sunt sigur ca un medic ar putea scie cateva pagini cu exemple de genul asta...

      viata nu e sigura tovarasi! cand te ridici din pat risti sa te impiedici si sa cazi, cand iesi afara risti sa te calce masina si mai stiu eu ce... omul isi asiguraun orecare rist in orice moment al vietii lui, dar cand apare ceva care chiar le poate salva viata (si nu e prima data, avem si exemplu vaccinului HPV) , se crizeaza ca haoleo vaccinurile omoara.... desi dovezile stiintifice ii contrazic sau in cel mai rau caz, este un risc care mult prea mic fata de ce beneficii ofera!
    • 0 (10 voturi)    
      Numai ca (Joi, 4 martie 2021, 14:00)

      TrickyWicky [utilizator] i-a raspuns lui

      LA reactii adverse nu este trecut DECESUL
    • +5 (9 voturi)    
      de fapt (Joi, 4 martie 2021, 14:24)

      noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui

      sunt deja destule cazuri de AVC si probleme circulatorii dupa vaccinare....
    • -2 (6 voturi)    
      Minti! Aproape in fiecare zi se anunta la radio ca (Joi, 4 martie 2021, 14:32)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui

      ca mai sunt locuri pe listele de vaccinare. Daca chiar le-ai pindi, ai reusi sa te vaccinezi.
    • +4 (12 voturi)    
      tu mai lipseai (Joi, 4 martie 2021, 15:39)

      Vasile-Vasile [utilizator] i-a raspuns lui

      tu mai lipseai si de aici, si de la aceasta stire iti era foarte greu sa te abtii sa comentezi!
      du-te si incearca experimentul genetic numit vaccin!
      poate peste cateva luni ne scrii si rezultatele secundare preliminare!
    • +6 (10 voturi)    
      Da bre Marioneta, s-a speriat de umbra lui (Joi, 4 martie 2021, 15:41)

      Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui

      si a facut infarct saracu'. Mai aveti explicatii din astea idioate?
  • -5 (35 voturi)    
    fara legatura cu v (Joi, 4 martie 2021, 12:28)

    Itsoc [utilizator]

    ca si cele 1500 de decese documentate in VAERS in US (desi ele inseamna cam 2% din totalul incidentelor) evident ca nici acest incident nu are legatura cu terapia genetica experimentala miraculoasa pentru a ne salva de virusul ucigas.

    e doar o coincidenta, e posibil ca nenea, chiar daca n-avea afectiuni cronice, sa fi avut vreo raceala prin copilarie sau o julitura in urma unei cazaturi. e posibil sa fie o septicemie cu efect intarziat care nah, s-a nimerit sa apara dupa v.

    asta nu inseamna ca are legatura cu terapia genetica, evident.
    • -6 (14 voturi)    
      ... (Joi, 4 martie 2021, 12:35)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      Ce terapie genetica la astra zeneca?
    • -1 (17 voturi)    
      iar oameni care nu inteleg probabilitati (Joi, 4 martie 2021, 13:29)

      TheBorg [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      SUA a administrat pana acum 79 de milioane de doze de vaccin. Zilnic mor in SUA cel peste 7.000 de persoane vara, si peste 8.000 iarna, ajungandu-se si la 12.000 zilnic de cand cu COVID-ul, la o populatie de 330 milioane.

      Asta inseamna, cu o regula de trei simpla banala, ca din 79 milioane de vaccinati te astepti in mod normal sa moara in ziua vaccinarii minim 1,700 de persoane vara, si peste 1,900 iarna.

      Cand numerele sunt suficient de mari, nu mai e vorba despre coincidente, este vorba despre certitudine ca vor fi decese. Suprinzator ar fi fost sa nu existe decese in ziua vaccinarii, nu invers.

      Hai sa presupunem, prin absurd, ca cele 1.500 decese ar fi fost cauzate de vaccinuri, COVID-ul a omorat pana acum in SUA peste 500.000 de persoane (peste 600.000 daca ne uitam la excesul de mortalitate). Vaccinul are o eficienta de peste 95%, deci ar fi salvat cea mai mare parte a acestor persoane (de fapt in ceea ce priveste prevenirea deceselor eficienta este si mai mare).

      In alta ordine de idei, chiar daca acele 1,500 decese ar fi fost intr-adevar cauzate de vaccin, potentialul de a salva de zeci de ori mai multe vieti face sa merite oricum vaccinarea.

      Dar, asa cum am demonstrat mai sus, nu avem niciun motiv sa credem ca vaccinul ar fi periculos, avand in vedere statisticile deceselor dupa vaccinare.
      • +2 (14 voturi)    
        interesant (Joi, 4 martie 2021, 14:11)

        Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui TheBorg

        doar ca rationamentul tau nu se aplica in cazul pacientilor cu covid.

        astfel, daca un pacient diabetic de 85 de ani cu cancer metastazic si insuficienta cardiaca e testat de covid in spital si iese pozitiv si moare e trecut ca mor de covid.

        in statistici apare 500.000 de morti de covid desi tot statisticile spun ca varsta medie a mortilor e 82 de ani, ca majoritatea au in medie 2,6 alte comorbiditati si ca doar 4% din totalul mortilor de covid sunt la pacienti sub 60 de ani.

        sa negi repetat ca morti aparute la persoane sanatoase dupa ce au facut vaccinul nu mai e stiinta e dogma religioasa ceea ce e de altfel intregul fundament covid care nu mai e un virus ci un cult.
        • -5 (11 voturi)    
          depinde (Joi, 4 martie 2021, 16:45)

          clam [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

          e trecut asa, daca de asta a murit. adica daca a murit efectiv din cauza pneumoniei tipice covid (se observa pe radiografie), sufocandu-se, atunci de ce sa scrie "diabet"? cu diabet poate mai traia 5 ani. cine sunteti voi sa decideti ca omul a trait destul,pe principiul, era batran, ia mai da-l in m... n-ai decat sa zici asa de parintii dumitale daca vrei, nu de ai mei sau ai altora.
          • +4 (8 voturi)    
            Comentariu sters de utilizator (Joi, 4 martie 2021, 20:35)

            [anonim] i-a raspuns lui clam

  • +1 (19 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 4 martie 2021, 12:38)

    [anonim]

  • -2 (18 voturi)    
    eu vreau sa fac vaccinul (Joi, 4 martie 2021, 12:42)

    alfa1 [utilizator]

    asa ca nu mai dati stiri din astea pentru ca efectiv nu vreau sa cred ca e de la vaccin. Chiar daca e asa eu nu vreau sa cred si gata !!!
    • -1 (19 voturi)    
      nu inteleg eact ce vrei sa spui (Joi, 4 martie 2021, 13:04)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui alfa1

      dar stirile aste chiar nu ajuta...

      e ca si cand "a murit la 24 de ore duap ce a calatorit cu trenul, deci e posibil ca trenul sa fie de vina"

      dpdv medical sau stiintific stirea asta este NULA !
      doar creaza panica aiurea!

      sigur, daca este posibil sa mori de la vaccin trebuie sa stie populatia, dar asta nu inseamna ca la orice moarte dupa vaccin sa ne crizam si sa publicam stiri panicoase!
      • +2 (6 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Joi, 4 martie 2021, 20:38)

        [anonim] i-a raspuns lui liviu_

  • -1 (17 voturi)    
    clar (Joi, 4 martie 2021, 12:45)

    martel55 [utilizator]

    victima e de vina ca a plecat acasa
    • -3 (17 voturi)    
      reeta dupa mine (Joi, 4 martie 2021, 13:03)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      "corelarea nu implica cauzabilitate"
  • +1 (25 voturi)    
    Eficienta 100% (Joi, 4 martie 2021, 12:51)

    Socrate2021 [utilizator]

    Asta sigur n’o sa mai faca covid; sa vedem partea pozitiva a lucrurilor.
  • +3 (15 voturi)    
    e greu (Joi, 4 martie 2021, 13:02)

    rmos [utilizator]

    sa-ti faci "o parere" cu foarte putine date. ar trebui sa stim:
    - dupa cat timp au aparut problemele de la administrarea dozei. stim ca a chemat ambulanta dupa 4 ore. probabil ca patologia s-a instalat mai devreme.
    - "conform procedurii, bărbatul a rămas în spațiul de supraveghere postvaccinală, fără a prezenta simptomatologie, ulterior părăsind centrul de vaccinare." procedura spune sa se astepte 15 minute, majoritatea reactiilor alergice apar in aceasta perioada. MAJORITATEA, pentru ca uneori apar si ceva mai tarziu, pana la 30 minute sau chiar o ora. eu si toti cei pe care-i cunosc am asteptat 30 minute. am cunoscuti care au dezvoltat alergii de tip anafilactic dupa 20 minute.
    - "în seara aceleași zile, bărbatul a solicitat externarea pe propria răspundere, contrar avizului medical." GRESEALA FATALA! DACA a avut o reactie alergica grava, aceasta se poate trata relativ usor insa e nevoie de personal si aparatura ati, nu merge tot timpul cu banalii glucocorticoizi si antihistaminice.
    bottom line, cu aceste date putine sub nicio forma nu pot sa trag o concluzie. suspectez ca decesul s-a produs din cauza vaccinului (reactie alergica sau alte mecanisme patologice, sunt mai multe posibilitati) insa asta pot sa o stabileasca doar cei care investigheaza cazul.
    • -2 (18 voturi)    
      ce s-o mai lungim? (Joi, 4 martie 2021, 14:13)

      Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui rmos

      a murit de la o gripa in copilarie si cu asta basta, nu are cum sa fie de la terapia genetica experimentala, terapia genetica experimentala E SIGURA SI EFICIENTA.
      • -3 (11 voturi)    
        mda (Joi, 4 martie 2021, 16:19)

        rmos [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

        e plin pamantul de parerologi. eu nu sunt unul din ei. tu in schimb, e treaba ta. sunt multe posibilitati printre care si decesul cauzat de o patologie indusa/agravata de vaccin. iti place sau nu, singurii care pot sa afle adevarul sunt insa cei care investigheaza acest deces. restul e cancan. tot ce a reusit omenirea sa construiasca s-a facut cu studii, nu cu cancanuri. fara aceste studii, am fi inca in comuna primitiva. se pare ca sunt destul de multi oameni care, desi traiesc in mileniul 3, mental si intelectual sunt tot in acea perioada.
        cat despre aberatie cu "terapia genetica experimentala" nici nu are rost sa mai comentez. habar nu ai ce inseamna asta. si ca sa te mai luminezi si tu putin, "SIGUR" nu e nimic, nici sa treci strada nu e "sigur". cu atat mai putin un tratament medical. riscuri au toate insa balanta beneficii/riscuri e de fapt tot ce conteaza. si este foarte buna in cazul vaccinurilor existente. avem aproape 300 milioane doze administrate.
        • -1 (11 voturi)    
          de acord (Joi, 4 martie 2021, 16:44)

          Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui rmos

          care a fost rationamentul in cazul mortilor covid?

          vii in spital cu cancer, diabet grad 2, obezitate si ai 80 de ani? iti facem un test PCR la 45-50 de cicluri cu 85% probabilitate de fals pozitiv si daca crapi....ai crapat de covid.

          dar hai sa zicem ca testele PCR sunt 100% acurate.

          este evident pana acum ca peste 90% din cei care mor "de covid" au cel putin o comorbiditate grava si sunt batrani.
          • -2 (6 voturi)    
            imi pierd timpul (Joi, 4 martie 2021, 17:40)

            rmos [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

            tu intelegi ce este pcr? ce sunt acele cicluri? de fapt, tu intelegi ceva din domeniul asta? si pana la urma, chiar nu inteleg ce vrei sa spui prin "peste 90% din cei care mor "de covid" au cel putin o comorbiditate grava si sunt batrani"! vrei sa spui ca vietile acestora nu conteaza? chiar nu realizezi ca modul tau de gandire e profund gresit? mai este ceva uman in tine? un lucru e clar, locul tau nu este intr-o societate, iti lipsesc elementele esentiale conditiei umane.
  • -3 (17 voturi)    
    m-as gandi de 2 ori (Joi, 4 martie 2021, 14:02)

    TrickyWicky [utilizator]

    Romania nu poate verifica ce este in acel vaccin
    Si este oarecum ciudat cum autoritatile au aprobat ceva ce nu pot verifica
    • -2 (12 voturi)    
      dupa ce juma de planeta l-a folosit (Joi, 4 martie 2021, 15:11)

      adi345 [utilizator] i-a raspuns lui TrickyWicky

      cam retarda constatarea
      • -1 (3 voturi)    
        cum l-a folosit? (Joi, 4 martie 2021, 18:32)

        TrickyWicky [utilizator] i-a raspuns lui adi345

        Asa?
        https://www.youtube.com/watch?v=q9qeLcq3y8w
    • 0 (16 voturi)    
      nu doar Romania (Joi, 4 martie 2021, 15:16)

      Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui TrickyWicky

      niciunul din tratamentele genetice antivirale existente pe piata nu e peer-reviewed deci pe scurt, doar laboratoarele care au produs potiunile stiu ce sunt in ele.
      • +3 (11 voturi)    
        total gresit (Joi, 4 martie 2021, 16:22)

        rmos [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

        vaccinurile existente au publicat in reviste "peer reviewed". chiar si cele rusesti! daca nu esti in stare sa folosesti google sa cauti, mai bine taci sau pune pe altcineva sa caute pentru tine.
    • 0 (6 voturi)    
      Pai ti l-au aprobat altii!!! (Joi, 4 martie 2021, 15:22)

      Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui TrickyWicky

      Si desi bilantul mortlor creste in lume, acum statistica e ok. Chiar femeia care a creat tehnologia a spus clar ca totul e Bine. O fi fost creat cu intentii bune, eu tot timpul am spus ca e insuficient testat si au sarit trolli pe mine ca zombiile alea din filme!!!
    • 0 (8 voturi)    
      te inseli (Joi, 4 martie 2021, 16:26)

      rmos [utilizator] i-a raspuns lui TrickyWicky

      faptul ca nu intelegi tu ceva nu inseamna ca acel lucru nu exista. evident ca se poate verifica ce contine un vaccin, toata planeta face asta. mai scoate si tu capul din pestera in care traiesti. nu stiu daca ai aflat, suntem in mileniul 3.
      • +3 (9 voturi)    
        Mdah, mileniul 3 dar natura umana nu s-a (Joi, 4 martie 2021, 17:15)

        Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui rmos

        schimbat. Inca te duci ca purcelu la ghilotina!!!
    • -2 (4 voturi)    
      e cam greu... (Joi, 4 martie 2021, 17:42)

      festina [utilizator] i-a raspuns lui TrickyWicky

      sa te gandesti de 2 ori, cand matale nu gandesti corect din prima la lucruri elementare :)
  • -1 (7 voturi)    
    Date oficiale (Joi, 4 martie 2021, 17:33)

    Parzivall [utilizator]

    https://www.washingtonpost.com/business/what-to-know-about-post-vaccinedeaths-and-allergies/2021/02/12/8e25d07c-6d72-11eb-a66e-e27046e9e898_story.html

    The U.K.’s Medicines and Healthcare Products Regulatory Agency reported that as of Jan. 24, there were 143 deaths shortly after injections with the Pfizer-BioNTech vaccine and another from AstraZeneca Plc, mainly in elderly people or those with underlying illness, and that there’s no suggestion the vaccines played a role. In Germany, the Paul Ehrlich Institute said after an investigation that the deaths of seven elderly people shortly after receiving the Pfizer-BioNTech vaccine were probably due to the patients’ underlying diseases. And in the U.S., the Centers for Disease Control and Prevention said that as of Feb. 7, there were 1,170 reported deaths among people who received either the Pfizer-BioNTech vaccine or another from Moderna Inc., a rate of 0.003%, and no evidence suggests a link.
  • -4 (6 voturi)    
    Unde-s “experții” (Joi, 4 martie 2021, 17:56)

    Dogul [utilizator]

    Experții de canapea ai României zic că un infectat cu noul coronavirus care are și alte boli nu moare de Covid, ci de bolile alealalte. Acum, însă, o persoana care are diverse boli, se vaccinează si moare, dar nu moare din cauza bolilor pe care le are, ci din cauza vaccinului. (Nu e vorba de cazul de azi, ci in general). D-aia nu ne-om face bine niciodată, că avem prostia pe piedestal.
    • 0 (2 voturi)    
      Pai e normal sa se planga. (Vineri, 5 martie 2021, 8:44)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui Dogul

      A fost absurd sa considere orice deces la 28 de zile de pozitiv un deces Covid. Pentru ca crestea artificial numarul deceselor.
      E la fel de absurd sa calculam acuma doar decesele la cateva zile de la vaccin. Pentru ca reducem decesele la fel de artificial.
      Manipularea pare a fi intr-o singura directie Covid grav, vaccin = salvation!
      Stiinta e moarta de pute.
  • -2 (6 voturi)    
    Da , au murit 2 oameni dupa vaccin , (Joi, 4 martie 2021, 20:56)

    kokos [utilizator]

    probabil de infarct. Si binenteles , sunt singurii care au murit de infarct in Romania zilele astea , altii nevaccinati n-au mai murit!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by