Armata, după scandalul din București cu un bărbat încătușat de jandarmi: „Cetățeanul în cauză nu figurează ca ofițer în rezervă în evidențele MApN”

de C.V.     HotNews.ro
Duminică, 21 februarie 2021, 17:32 Actualitate | Esenţial


Barbatul incatusat de cei doi jandarmi
Foto: Captura de ecran
Bărbatul care a devenit recalcitrant și a fost încătușat cu forța de către doi jandarmi, sâmbătă seara în București, „nu figurează ca ofițer în rezervă în evidențele MApN”, anunță Armata într-un comunicat. Precizarea vine după ce, cum se observă într-o filmare, bărbatul s-a prezentat jandarmilor ca fiind un ofițer în rezervă, înainte să-i provoace: „Vreți să ne batem? Hai să ne batem”.

„În urma verificărilor efectuate, cetățeanul în cauză nu figurează ca ofițer în rezervă în evidențele MApN”, transmite ministerul.

Reamintim că la Jandarmeria Capitalei a fost dispusă efectuarea de verificări în legătură cu modul în care doi jandarmi au încătuşat pe stradă, sâmbătă seara, un bărbat care a refuzat să poarte mască de protecţie în timpul unei manifestări în apropierea Palatului Parlamentului şi să prezinte datele de identificare în vederea legitimării.

În imaginile apărute în spaţiul public, bărbatul susţine că este ofiţer în rezervă al Armatei şi refuză să poarte mască de protecţie.

"Eu sunt ofiţer în rezervă al Armatei. Vreţi să ne batem? Hai să ne batem. Care e problema? Dacă vreţi să ne batem, haideţi să ne batem", le spune el la un moment dat celor doi jandarmi, care îi ceruseră actele de identitate.

Ulterior, cei doi jandarmi îl trântesc la pământ pe bărbatul respectiv şi îi pun cătuşele.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















.*.


59962 vizualizari

  • +26 (42 voturi)    
    Ce importanta are? (Duminică, 21 februarie 2021, 17:47)

    holinessdani [utilizator]

    Totusi in ce consta scandalul? Un neica nimeni crede ca e smecher si face niste arongante la niste jandarmi.
    Asa si? Ce importanta are cine e si mai ales ce a fost sau ce n-a fost?
  • +22 (38 voturi)    
    Deci individul nu este ofițer în rezervă (Duminică, 21 februarie 2021, 17:51)

    Rescator [utilizator]

    din Armata Română!Asta nu ia afectat prea mult pe trolii sovietici și pe *amicii* de serviciu ai militarilor
    români ,găsind un nou prilej pentru calomnii și insulte
    nemeritate.Mizerabile specimene,mizerabile caractere!
    • -10 (16 voturi)    
      să trăiți, poate-i în retragere (Duminică, 21 februarie 2021, 20:25)

      di livio [utilizator] i-a raspuns lui Rescator

      era în retragere de la vreo terasă...da nu mai fiți așe îngrijorat, militarii nu e ei așe sensibili, ați văzut că nu le-am zis apeviști ca să nu vă supăr pe dv, nu pe ei...militarii e antrenați, asta fac tătă zîua, se antrenează...io îi plătesc să se antreneze și ei asta fac cu simț de răspundere "La Zolfărino ghe vale,
      Mere-un gheniral calare
      si tot strigă-n gura mare:
      -impărache inăltache!
      Pugne pase, nu che bache,
      Că-ti perzi cătagnele toake!

      ...und zo waiter ..."
  • +5 (27 voturi)    
    Cu atat mai mult (Duminică, 21 februarie 2021, 18:25)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    trebuia sa respecte legile, ca a depus si un juramant in sensul asta.
    • +6 (24 voturi)    
      Cineva mi-a dat minus, probabil un rezervist. (Duminică, 21 februarie 2021, 18:48)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      "Eu.... jur credinţă patriei mele, România.
      Jur să-mi apăr ţara, chiar cu preţul vieţii.
      Jur să respect constituţia, legile ţării şi regulamentele militare.
      Aşa să-mi ajute Dumnezeu."

      Sa inteleg ca dupa trecerea in rezerva militarii sunt absolviti de juramant ?

      Unde scrie ?
    • +1 (7 voturi)    
      Dacă nu este militar putea să (Luni, 22 februarie 2021, 8:48)

      Rescator [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      depună jurământul doar în fața soției.Cred că
      postați aiurea fără să citiți titlul știrii.Tot înainte
      dragi rusnaci!
  • -7 (15 voturi)    
    Poate e din DGIA (Duminică, 21 februarie 2021, 18:37)

    feroviarul123 [utilizator]

    Si e ofițer acoperit. Sau lucrează pentru CIA.Sau e un cocalar.
  • -22 (42 voturi)    
    Mi se pare absolut irelevanta discutia... (Duminică, 21 februarie 2021, 19:02)

    newlook [utilizator]

    Mi se pare absolut irelevanta discutia "daca este sau nu un fost militar".
    Mult mai importanta mi se pare observatia ca un cetatean roman este incatusat pentru ca "nu a purtat masca". Probabil ca e normal asa in tara caluselor si catuselor...de aici lipsa de comentarii.
    • +5 (25 voturi)    
      si tu (Duminică, 21 februarie 2021, 19:42)

      CNBC [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Esti irelevant, vezi numarul de minusuri primite (de fiecare data). Catuse a primit pentru ca a intors spatele unor reprezentati ai aparatului de forta al statului. Merita incatusat de cand a spus ca vrea sa se bata atat el cat si tzatza ce filma.
      • 0 (16 voturi)    
        Ai reținut. (Duminică, 21 februarie 2021, 19:56)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui CNBC

        Să porți mască, altfel o pățești. Și fără comentarii răutăcioase că poți fi numit terorist biologic. Nu te crede grozav, COVID este mai grozav ca tine. Ar vrea autoritățile să nu le pese, dar neghiobi pun în pericol viața oamenilor.
      • -2 (18 voturi)    
        Ai dreptate. (Duminică, 21 februarie 2021, 23:54)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui CNBC

        Ai dreptate.
        Nr de minusuri luat confirma ca populatia e formata din talibani iubitori de caluse si catuse.

        In film NU este nicio urma de agresivitate a batranului contra jandarmilor. In momentul in care incepe filmarea, batranul PURTA masca. Restu-s vorbe.

        E, evident, o actiune provocatoare a "organului" de ordine (probabil ca pe nefericitii aia doi (jandarmii) atat i-a dus capul ca sa-si "justifice" sporul de COVID).

        (In US, pentru un astfel de comportament in fata cetatenilor, in 95% din sectiile de politie, aia doi ar fi primit cel putin avertisment public; probabil si suspendare pentru 1-2 saptamani.)

        Dar US este US pentru ca populatia A ALES sa nu fie sclava si iubitoare de caluse si catuse. In Romania, populatia a ales invers.
      • 0 (18 voturi)    
        Hmmm (Luni, 22 februarie 2021, 2:27)

        Sah [utilizator] i-a raspuns lui CNBC

        An inteles in ce tara vrei sa traiesti!
        Intr-o tara unde cetatenii sa nu aiba niciun drept, o tara dictatoriala cu ai tai la putere!
        Ai spus ca merita incatusata si :''tzatza ce filma''.
        1).Aici se vede lipsa de cultura si respect a ta.
        2).Talibanii catuselor vor sa inchida oamenii fara ca acestia sa incalce nicio lege, ci doar ca nu suporta nico critica.
        3).In ce lege scrie ca este interzis sa filmezi in spatiul public sau niste jandarmi in spatiul public??


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by