VIDEO Salvare ca în filme! O fată sare pe linia de metrou și este trasă în ultima clipă din fața trenului

de I.B.     HotNews.ro
Miercuri, 10 februarie 2021, 20:46 Actualitate | Esenţial


Salvata in ultima clipa din fata metroului
Foto: Captura YouTube
Miercuri, în jurul orei 15:35, la stația de metrou Dristor 1, linia 2 a avut loc un incident - o fată a sărit pur și simplu pe linia de metrou. Imaginile suprinse arată cum o altă femeie aflată pe peron îi face semn disperată să se ridice și o trage exact în ultima clipă înainte de a fi lovită de metrou.

”Din primele informații, aceasta s-a aplecat peste peron, ulterior fiind ridicată de călătorii aflați în zonă. Conform procedurilor care se aplică în astfel de situații, a fost solicitată intervenția echipajelor SMURD și a Poliției Metrou. Evenimentul este cercetat de Poliție. Circulația trenurilor nu a fost afectată”, informează Metrorex.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















.*.


62663 vizualizari

  • +48 (54 voturi)    
    Bravo salvatoarei ! (Miercuri, 10 februarie 2021, 21:09)

    Ochiana [utilizator]

    Iar persoana care s-a aruncat ar trebui sa beneficieze de consiliere
    • -1 (29 voturi)    
      Barbatul a salvat-o, nu femeia. se vede clar (Miercuri, 10 februarie 2021, 22:13)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui Ochiana

      se vede clar in imagini ca barbatul e cel care o salveaza
      • +26 (32 voturi)    
        da, e adevarat (Miercuri, 10 februarie 2021, 23:08)

        c2 [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        dar daca femeia aia nu tipa probabil barbatul nu ar fi venit la timp

        in plus, un alt barbat, mai in fundal, PLEACA IMEDIAT DUPA ce vede ce se intampla

        prima mea reactie a fost: ce fricoasa e femeia aia, tipa si se agita dar nu are curaj sa se apropie si sa o traga singura desi e destul de solida

        a doua reactie: bine a facut ca a fost precauta... o persoana care sare singura pe sine e impredictibila... poate o tragea si pe ea jos

        felicitari si femeii si barbatului pentru ca au reactionat!
      • +9 (11 voturi)    
        Ei hai, (Joi, 11 februarie 2021, 0:19)

        jak__ [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        femeia a 'razgandit-o' si amandoi au ridicat-o pe peron. Ce se vede clar?..
      • +26 (28 voturi)    
        Amandoi o salveaza (Joi, 11 februarie 2021, 1:04)

        Ovidiu M [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        Ti-am dat un plus, pentru ca mi-am imaginat ca ceea ce vrei sa spui a fost ca barbatul e clar cel care a tras cu toata forta corpului si a reusit s-o ridice cu suficienta viteza. Femeia e insa cea care a intervenit prima, imediat ce a vazut ce se intampla. Unul fara altul n-ar fi reusit s-o salveze. Nici forta barbatului n-ar fi fost suficienta fara acel plus esential venit de la femeie.

        Parerea mea... amandoi sunt eroi.
      • +9 (11 voturi)    
        unde vezi tu "clar"? (Joi, 11 februarie 2021, 1:52)

        Foxcrawl.com [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        Amandoi s-au repezit la ea si au pus mainile pe aia ce a sarit pe linii. Faptul ca barbatul o fi tras mai puternic asta e alta poveste.
        • +10 (10 voturi)    
          are si el putina dreptate, (Joi, 11 februarie 2021, 8:55)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui Foxcrawl.com

          femeia se impiedica pe final, ultima parte a miscarii e facuta numai de barbat (bine ca a fost barbat adevarat si nu vreunul cu crize existentiale). Meritul este al amandurora, in opinia mea fiecare participad cu 50% la salvarea femeii.
    • +40 (42 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Joi, 11 februarie 2021, 1:07)

      [anonim] i-a raspuns lui Ochiana

      • +13 (13 voturi)    
        multa putere de lupta (Joi, 11 februarie 2021, 11:52)

        yyyxxx1981 [utilizator] i-a raspuns lui

        sa reusiti sa o salvati cu adevarat.
      • 0 (0 voturi)    
        Aveti nevoie de un psiholog mai bun (Vineri, 12 februarie 2021, 9:10)

        Alui [utilizator] i-a raspuns lui

        Daca puteti oferitii si o schimbare de mediu si nu o presati sa se comformeze ideilor voastre ale parintilor, daca asta e o problema. I-ar prinde bine si un catel de care sa aiba grija, contacte sociale, etc.
    • +10 (14 voturi)    
      Fizic, mai mult barbatul a tras (Joi, 11 februarie 2021, 8:50)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Ochiana

      ptr ca a avut forta mai multa, Insa femeia are marele merit ca a dat alarma..
      Amandoi trebuie felicitati, daca as fi Cîțu acum le-aș da amandurora o prima in bani. Mai bine iei bani de la trantori si dai eroilor. Cei doi au facut ceva, au salvat viața unui om.
  • +19 (45 voturi)    
    ??? (Miercuri, 10 februarie 2021, 21:11)

    phsal [utilizator]

    De neinteles gestul individei...
    Apreciez insa faptul ca ridicandu-se dupa saritura, a avut timp sa-si aranjeze freza si nu cu una ci cu doua miscari de mana!
    Cei doi de pe peron au toata stima mea. Nici macar tocul incaltamintei nu i-a fost atins de metrou.
    Prost sa fii, buni samariteni sa ai.
    • -8 (26 voturi)    
      Mda... (Miercuri, 10 februarie 2021, 21:19)

      Urangutanu [utilizator] i-a raspuns lui phsal

      Cred ca domnisoara era sub influenta anumitor substante...
    • +9 (11 voturi)    
      Adrenalina (Miercuri, 10 februarie 2021, 22:51)

      brascombre [utilizator] i-a raspuns lui phsal

      A vrut s-o comita si cand a ajuns pe sine a intrat in actiune adrenalina, care declanseaza instinctul de supravietuire.
    • +12 (12 voturi)    
      explicatia e in postul lui Mihai1122 (Joi, 11 februarie 2021, 8:59)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui phsal

      de mai sus...se pare ca fetita are tendinte suicidale (Doamne fereste!).
      Nu si-a aranjat parul, ci l-a dat la o parte ptr ca ii obtura ochelarii si nu mai vedea.
  • +31 (37 voturi)    
    Bravo salvatorilor ! (Miercuri, 10 februarie 2021, 21:13)

    Ochiana [utilizator]

    Bine ca s-a evitat o nenorocire...Suport psihologic pentru persoana care s-a aruncat pe sine
  • -7 (27 voturi)    
    cred ca a sarit sa-si ia telefonul (Miercuri, 10 februarie 2021, 21:26)

    gigiduru_ [utilizator]

    Ce sa faci, si-a luat iPhone
    • -1 (11 voturi)    
      Chiar asa e! (Miercuri, 10 februarie 2021, 21:45)

      almanahe_gratis [utilizator] i-a raspuns lui gigiduru_

      Bravo, ai observat foarte bine, se vede cum se apleaca sa-si ia telefonul!
    • +7 (9 voturi)    
      Chiar daca avea iPhone (Miercuri, 10 februarie 2021, 22:33)

      MAGArusul [utilizator] i-a raspuns lui gigiduru_

      Merita o consiliere psihologica pentru ca nici viata si nici sanatatea nu fac nici cat 1000 de iPhone-uri. In plus, orice telefon iti iei azi, oricat costa, peste 4 ani tehnologic va fi depasit. Corpul si mintea ta nu. Aviz celor care nu cred ca oamenii fac banii si nu banii pe oameni.
      • +9 (11 voturi)    
        Nu ai citit mai sus? (Joi, 11 februarie 2021, 9:00)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui MAGArusul

        Face consiliere de 15 luni.
        Dar cand ai tentinde suicidale, de multe ori consilierea nu te ajuta.
        • +5 (5 voturi)    
          Nu (Joi, 11 februarie 2021, 10:12)

          MAGArusul [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          Nu am citit.
        • +4 (8 voturi)    
          Sa imi spui si mie te rog (Joi, 11 februarie 2021, 10:29)

          MAGArusul [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          Cum faci tu ca sa citesti comentarii din viitor. Sunt foarte curios. Nu de alta dar uneori chiar pierd timp acum scriind ceva despre care nu stiu (vina mea) ca cineva va veni si cu explicatia. Macar nu fac efort degeaba.
          • -3 (9 voturi)    
            pai (Joi, 11 februarie 2021, 10:36)

            muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui MAGArusul

            Poate ar trebui ca atunci cand scrii sa prevezi ca ce scrii ramane si te poate defini drept un cretinoid ce emite tampenii. Inainte de a emite judecati e bine sa te intrebi daca nu cumva esti bou si poate vei avea sansa sa eviti momente penibile. Deduc insa, din comentariul tau pasiv-agresiv, ca nu ai invatat nimic din intamplare.
            • +6 (6 voturi)    
              Amice (Joi, 11 februarie 2021, 13:11)

              MAGArusul [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

              Comentariul meu a fost scris inainte ca cineva care este mai avizat decat mine (poate) in ale psihologiei sa spuna ca degeaba este facuta consilierea pentru persoanele suicidale.

              Asadar "mai sus" de comentariul meu nu era nici o explicatie intrucat ea inca nu aparuse.

              Cat despre judecati emise inainte, ma bucur nespus ca ne cunoastem de o viata si ca tu niciodata nu m-ai judecat inainte ca noi doi sa trecem prin atat de multe impreuna. Doar asa am putut vedea cu adevarat cine suntem. Bravo, ai un suflet nobil.
    • +3 (3 voturi)    
      Nu are nici un telefon in mana (Miercuri, 10 februarie 2021, 23:22)

      Adrian C. [utilizator] i-a raspuns lui gigiduru_

      Nu e adevarat, ce se vede stralucind sin dreptul palmelor sunt chiar palmele, nu are nici un telefon. Daca ar fi avut telefon ar fi cazut cand a fost apucata de ambele maini si trasa pe peron.
  • +33 (37 voturi)    
    Alt motiv in plus pentru care... (Miercuri, 10 februarie 2021, 21:30)

    dandra [utilizator]

    metrorex ar trebui sa investeasca in panouri pe peroane asa cum se intampla in tarile civilizate.

    dar de unde, toti banii se duc in conturile firmelor detinute de liderul de sindicat, marele si atotputernicul Radoi

    il doare pe el in dos de siguranta calatorilor, fie ca au nevoie de consiliere pshilogica sau sunt impinsi de cei care au nevoie de aceasta consiliere.

    cati oameni mai trebuie sa moara la metrou ca sa avem panouri de protectie?
    • +21 (21 voturi)    
      da da (Miercuri, 10 februarie 2021, 22:14)

      gigiciobanul [utilizator] i-a raspuns lui dandra

      Nu sunt bani de panouri, dar sunt pentru salarii babane! Bravo Sindicatul Metrorex, ave PSD!
      • -2 (4 voturi)    
        totusi, despre ce panouri este vorba? (Joi, 11 februarie 2021, 9:01)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui gigiciobanul

        Eu nu am vazut nicaieri in lume la metrou. Adica, daca vrei sa te arunci pe linie, tot o faci.
        • +6 (8 voturi)    
          Aici (Joi, 11 februarie 2021, 10:15)

          Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          https://www.arup.com/projects/copenhagen-metro
        • +4 (4 voturi)    
          la Paris (Joi, 11 februarie 2021, 10:59)

          yyyxxx1981 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          am vazut in multe statii. Probabil sunt si in alte parti.
    • -2 (18 voturi)    
      Am si eu o intrebare (Miercuri, 10 februarie 2021, 22:14)

      feroviarul123 [utilizator] i-a raspuns lui dandra

      Oare toate ramele de metrou au usile in același loc? ca sa se potrivească panourile. Întreb pentru un prieten.
      • +3 (5 voturi)    
        doar daca garnitura de tren este aceiasi marca (Joi, 11 februarie 2021, 9:02)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui feroviarul123

        Dar noi avem si Bombardier, avem si trenui rusesti, si alte marci, nu au usile in acelasi loc.
        • +1 (1 vot)    
          trenuri metrou (Joi, 11 februarie 2021, 16:03)

          pk [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          Care trenuri rusesti? Au fost trenuri 100% conceptie si executie romaneasca! Poate azi depasite putin moral, dar o reusita romaneasca pentru acele timpuri. Nimeni nu a facut inca o comparatie a costurilor (tren sau rama electrica de metrou + mentenanta) cu celelalte rame din lume...
      • +4 (6 voturi)    
        da (Joi, 11 februarie 2021, 11:00)

        yyyxxx1981 [utilizator] i-a raspuns lui feroviarul123

        lungimea metrourilor este standard (inclusiv pozitionarea usilor)
  • +16 (22 voturi)    
    Cata hatereala pe unii (Miercuri, 10 februarie 2021, 21:52)

    Sofis [utilizator]

    atat in commenturi cat si in vocea ce se aude pe film "ce-a ratat-o ma". Recomand si acestora consiliere psihologica, frustrarea are un motiv.
    • +14 (16 voturi)    
      poate nu aud io bine (Joi, 11 februarie 2021, 0:34)

      omul.bun [utilizator] i-a raspuns lui Sofis

      cred ca zice "deci a ratat-o..." (taiat filmul).. putand sa insemne "mama, la limita a scapat!"

      fiecare aude si mai ales interpreteaza in felul sau

      dar de ce a zis "ratat-o"... cuvant negativ intr-un context pozitiv... era un "succes" daca o lovea?

      deja m-ai convins... ala e un tembel privitor de monitoare la metrou

      PS: mi-am adus aminte de nebuna care impingea fete la metrou... la fel exista inregistrarea cum incearca sa impinga o fata si nu reuseste... peste cateva ore incearca din nou cu alta fata si reuseste.. asta pentru ca privitorii astia de monitoare N-AU FACUT NIMIC, n-au alertat pe nimeni in orele alea
    • +3 (5 voturi)    
      asa e la multi: (Joi, 11 februarie 2021, 9:03)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Sofis

      se hranesc cu raul altora.
  • +28 (28 voturi)    
    Tot respectul pentru cei 2 salvatori (Miercuri, 10 februarie 2021, 21:55)

    Sofis [utilizator]

    cat mai ales pentru femeie care imediat dupa a imbratisat-o pe cea care a salvat-o.

    Cati dintre curajosii de aici ar fi facut lucrul asta? Pentru ca si salvatorii si-au riscat viata.
    • +23 (25 voturi)    
      De doua ori am tras pe cineva (Miercuri, 10 februarie 2021, 22:40)

      MAGArusul [utilizator] i-a raspuns lui Sofis

      Eram copil cred ca de 14 ani cand un copilas a coborat in fata tramvaiului exact langa mine si doar am intins mana si l-am tras cu toata forta ianpoi - totul a durat o secunda-doua.

      A doua oara eram in tramvai si o doamna in fata mea cobora pe scara. Era statie fara refugiu si un sofer nu si-a dat seama ca e statie si a trecut cu 50 km/h pe langa tramvai. am apucat-o pe doamna de haina si am tras atat de tare de ea ca am cazut amandoi pe spate. I-am cerut scuze dar nu aveam timp sa o anunt. Pana si vatmanul a iesit din cabina sa vada daca doamna e ok.

      Mi-au ramas acele amintiri insa nu consider ca sunt un salvator. Viata si sanatatea mea nu au fost in pericol nici o secunda. Am invatat insa sa fiu atent la ce se intampla in jur si nu la un ecran de mobil. In plus, eram intr-o statie de troleibuz in Bucuresti cand am auzit la macaz un sunet ciudat si instinctiv m-am ghemuit, fara sa vad nimic (eram cu spatele la directia din care venea sunetul). In secunda urmatoare unul din captatoare a trecut razant peste capul meu si l-a lovit in gat pe cetateanul care statea langa mine in statie care a fost luat pe sus si trantit de impact - am chemat ambulanta.

      Inca o data: pe strada daca e nevoie sa va uitati in mobil, alegeti un loc ferit. Daca insa sunteti in statie, fiti atenti la ce se intampla in jur. Poate zbura o roata a unui vehicul. Se intampla foarte, foarte rar dar se intampla.
      • -6 (8 voturi)    
        aoleu (Joi, 11 februarie 2021, 10:39)

        muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui MAGArusul

        Pare ca pe unde mergi se intampla lucruri traznite. Sper sa nu fim colegi de autobuz vreodata.
        • +7 (7 voturi)    
          In mod sigur nu vom fi (Joi, 11 februarie 2021, 13:13)

          MAGArusul [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

          In plus, nu inteleg cu ce te-as putea afecta pe tine. Ceea ce insa nu imi e clar este daca m-ai face bou si mi-ai spune ca oricum nu inteleg nimic inainte sau dupa ce te-as salva. Da-mi te rog voie sa emit totusi o ipoteza, anume ca inainte.
      • +9 (9 voturi)    
        ai perfecta dreptate (Joi, 11 februarie 2021, 11:02)

        yyyxxx1981 [utilizator] i-a raspuns lui MAGArusul

        daca unul din cei doi ar fi fost cu nasul in telefon, fata era acum moarta
  • +22 (22 voturi)    
    FELICITARI ! Oameni cu adevarat! (Miercuri, 10 februarie 2021, 22:48)

    Victtor [utilizator]

    Femeia a pornit actiunea iar barbatul a ajutat-o sa o duca la bun sfarsit.
    Oamenii acestia merita aplauze si o distinctie speciala.
    Sunt un exemplu pentru ceilalti.
    Priviti si invatati de la ei.
  • +12 (14 voturi)    
    As adauga ceva (Miercuri, 10 februarie 2021, 23:01)

    MAGArusul [utilizator]

    In Romania design-ul statiilor de metrou este unul foarte bine gandit: a treia sina (asa se numeste) sau sina vie (the live rail), adica bara care alimenteaza cu tensiune ramele de metrou este INTOTDEAUNA pe partea opusa peronului.

    Acest lucru insa NU ESTE VALABIL IN TOATE TARILE. Deci daca veti dori sa sariti, la intoarcere obiectul pe care vreti apoi sa puneti piciorul (caci va sta in cale) este chiar linia de alimentare. Daca ati cazut pe sine, este mult mai sigur sa fugiti spre capatul opus al statiei (fata de directia din care vine trenul) sau sa va lungiti intre sine peste traverse. Trenurile de metrou sunt prin design concepute sa treaca peste cineva lungit intre sine.

    Da, veti opri circulatia, veti lua o amenda babana dar scapati viu, sanatos si ... poate chiar cu telefonul cu ecranul intact.
    • +3 (7 voturi)    
      cred ca din veniturile obtinute din (Joi, 11 februarie 2021, 4:18)

      Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui MAGArusul

      inchirierea spatiilor in pasaje s-ar fi putut achizitiona usi glisante din plexiglas care sa nu permita astfel de scenarii. sa nu uitam unii sint nebuni, copi folosesc transportul in comuni, e inghesuiala mai ales la anumite ore si statii, uneori masurile de siguranta se impun.dar la noi banii se duc prin buzunarele sindicalistilor psd-isti, mama lor de sobolani.
      • +2 (10 voturi)    
        Te inseli (Joi, 11 februarie 2021, 8:49)

        MAGArusul [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

        Din doua motive:

        1. Montarea de panouri te va lega de un singur producator de rame de metrou si va creste net pretul oricarei rame achizitionate intrucat va trebui sa le comanzi cu usile EXACT acolo unde sunt cele din pepsiglass (ca asa se zice pe romaneste, am vazut la TV).

        2. Cine va vrea sa se sinucida se va arunca in fata trenului. Crezi ca e o diferenta?

        Solutia este ca omul sa nu recurga la gest, sa fie consiliat, ingrijit, etc. Iar daca recurge, sa o faca in mod demn (sa ia niste pastile - inteleg si acest lucru pentru ca unii oameni sunt bolnavi in faza terminala), nu ca spectacol. Acum o luna o vecina a tatalui meu a incercat sa se sinucida dand drumul la gaz. Va dati seama ca facea praf cladirea? Pentru ce? Adica daca eu nu mai pot trai te iau si pe tine?!?!?! Asta inseamna dragoste de semeni?!?!?!?
      • +5 (5 voturi)    
        Inca ceva foarte interesant (Joi, 11 februarie 2021, 9:29)

        MAGArusul [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

        Desi in Bucuresti am folosit de multe ori transportul in comuni catre comunele invecinate (neavand masina), nu am intalnit NICIODATA, dar absolut NICIODATA, nici macar chiar in cea mai mare ingesuiala un cop. Nici macar nu stiu daca as intalni vreunul daca trebuie sa sun la politia locala sau la regia de transport.
  • +1 (3 voturi)    
    mda (Joi, 11 februarie 2021, 0:08)

    andreiu [utilizator]

    A dat-o cu capul de stalp.
    Poate-si schimba viziunea.
  • +5 (5 voturi)    
    Evenimentul este cercetat de Poliție. (Joi, 11 februarie 2021, 0:56)

    hanu [utilizator]

    what.
    • -3 (7 voturi)    
      Mda (Joi, 11 februarie 2021, 8:06)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui hanu

      se impune intelegerea situatiei si posibilitatea de a limita/preveni astfel de incidente pe viitor
  • +15 (15 voturi)    
    huuuuh... (Joi, 11 februarie 2021, 1:51)

    Foxcrawl.com [utilizator]

    incredibila reactia persoanelor salvatoare, atat femeia cat si barbatul. Salvare la firul parului.
  • -6 (8 voturi)    
    Trăim vremuri grele (Joi, 11 februarie 2021, 7:04)

    galeo [utilizator]

    Presiunea socială la care suntem supuși e mai apăsătoare decât coronavirusul in sine.
    Unii oameni clachează psihic.
    • +1 (7 voturi)    
      ai citit mai sus ce a scris tatal fetei: (Joi, 11 februarie 2021, 9:06)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      e o adolescenta cu probleme psihice. Face consiliere de 15 luni. Nu are legatura cu starea economica.
  • +3 (7 voturi)    
    dar nici o reactie din partea conducatorului de (Joi, 11 februarie 2021, 8:03)

    ..13 [utilizator]

    Metrou - cel putin asa mi s-a parut...

    Poate gresesc.
    consiliere psihologica pentru toti.

    Clar doamna care a vazut de la inceput faza i s-au inmuiat picioarele cand a realizat pericolul - noroc cu barbatul care a actionat decis...

    Bulina rosie pentru ala care pleaca cand vede ce se intampla -

    De prea multe ori bagam capul intre umeri si ne facem ca nu vedem, nu auzim, doar noua sa ne fie cald si bine!
    • +9 (9 voturi)    
      trenul intra cu viteza in statie (Joi, 11 februarie 2021, 11:05)

      yyyxxx1981 [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      nici o forta de pe pamant nu il poate oprii complet in cativa metrii. S-a discutat despre intrarea cu viteza mica in statii, dar ar da peste cap tot orarul.
    • +2 (6 voturi)    
      Cum adica bulina rosie??? (Joi, 11 februarie 2021, 12:58)

      TheFreeOne [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      Daca nebuna aia (sau ce dr*cu e) il tragea pe linie ca sa il felieze metroul?
      "doar noua sa ne fie cald si bine" -> nu imi risc viata pentru o nebuna care si-a facut-o cu mana ei.
      Sa fii erou vine si cu niste riscuri. Nu toti ni le asumam, nu vrem sa fim cu totii eroi.
  • +2 (2 voturi)    
    Oh, Doamne (Joi, 11 februarie 2021, 9:38)

    comentacu [utilizator]

    Prin ce trebuie sa treci ca sa faci una ca asta?!?
  • +4 (8 voturi)    
    regulament tampit la metrorex! (Joi, 11 februarie 2021, 10:34)

    mbembe [utilizator]

    a vazut cineva ca un aitobuz, troleu, tramvai, tren... sa intre in gara la viteza maxima? cat in pisici castiga daca pleaca cu 20s mai tarziu din statie?
    oricum astepti metroul mult si bine, iar la intrare in statie dementii accelereaza sa arate ca se grabesc!
  • -1 (1 vot)    
    filmuletul asta (Joi, 11 februarie 2021, 16:19)

    Levellers [utilizator]

    ar putea contribui la diminuarea ratei sinuciderilor. Dumnezeu s-o ajute !
  • 0 (0 voturi)    
    Ar trebui montate protectii (Duminică, 14 februarie 2021, 18:42)

    Klaus_ [utilizator]

    Acum daca unul vrea sa-si puna capat zilelor e alegerea lui si nu-i plang de mila. Dar unii pot ramane marcati pe viata dupa ce asista la o astfel de sinucidere. Mai exista insa si dementi care imping oameni nevinovati sub rotile metroului. Sau se pot intampla si accidente mai ales in orele de varf. Daca statiile ar fi prevazute cu paravane de protectie care sa se deschida dupa ce trenul s-a oprit in statie, atunci riscul ar fi zero. Macar in statiile mai aglonerate, ca sa evitam accidentele si omorurile (sinucigasii pot merge in statiile mai nepopulate).


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by