Deputatul USR Iulian Bulai, amendat de CNCD după ce a spus că Fecioara Maria este "o mamă surogat”: Trebuie să ne putem trăi împreună și diferit credințele noastre

de Redactia     HotNews.ro
Joi, 28 ianuarie 2021, 14:13 Actualitate | Esenţial


Iulian Bulai
Foto: Facebook
Consiliul Naţional de Combatere a Discriminării l-a amendat cu 5.000 de lei pe deputatul USR Iulian Bulai, pentru afirmațiile din decembrie 2019 potrivit cărora Isus provine "dintr-o familie foarte ciudată, cu o mamă surogat şi un tată care acceptă paternitatea fără să fi contribuit la ea". Bulai spune că îi pare rău în continuare pentru această formulare, care nu este "cea mai fericită", dar că nu crede că "există un singur mod de a-ți manifesta credința și nici că acel unic mod trebuie impus altora".

Consiliul Naţional de Combatere a Discriminării l-a amendat cu 5.000 de lei pe deputatul USR Iulian Bulai. Preşedintele CNCD, Asztalos Csaba, a afirmat, pentru News.ro, că amenda vine în urma postării făcute pe Facebook la finalul anului 2019 de către deputatul USR, care compara comunitatea de acum 2.000 de ani din Betleem cu comunităţile "eşuate” din România de astăzi, iar despre Fecioara Maria spunea că este "o mamă surogat” .

Deputatul USR a reacționat pe Facebook, spunând că a aflat din presă despre sancțiunea primită de la CNCD, până la acest moment nefiindu-i comunicată în mod oficial.
  • "Bănuiesc că sancțiunea privește o postare de acum mai bine de un an despre Fecioara Maria. Sunt un creștin catolic practicant, iar viața mea a fost și este puternic influențată de valorile credinței mele. Intențiile mele din acea postare nu au fost, în niciun caz, de a jigni pe cineva.
  • Am înțeles, încă de pe atunci, că e posibil ca formularea mea să nu fi fost cea mai fericită și mi-am cerut scuze la momentul respectiv și pentru formularea în cauză, și pentru interpretările distorsionate la care ar fi putut da naștere. Continuă să-mi pară rău. În același timp, însă, nu cred că există un singur mod de a-ți manifesta credința și nici că acel unic mod trebuie impus altora. Trebuie să ne putem trăi împreună și diferit credințele noastre. Și să-i iertăm pe cei care greșesc fără voie", a scris Bulai.
El mai spune că, întrucât nu a primit o informare oficială cu privire la sancțiune, nu știe motivația CNCD, iar când va fi informat pe cale oficială și va afla mai multe detalii, va reveni, dacă e nevoie, asupra acestui subiect.

Într-un mesaj pe Facebook postat de Crăciun, în 2019, deputatul USR a vorbit despre faptul că în România sunt peste 50.000 de copii în grija statului și mai mult de 3.000 sunt dați anual spre adopție, el afirmând că soarta acestora aduce aminte de cea a lui Iisus Hristos, pe care l-a descris drept "un copil sărac, provenit dintr-o familie foarte ciudată, cu o mamă surogat și un tată care acceptă paternitatea fără să fi contribuit la ea”.

Postarea integrală a lui Iulian Bulai:
  • "Un copil. Sărac și provenit dintr-o familie foarte ciudată. Un tată trecut de prima tinerețe și o mamă adolescentă. Apărut în lume fără ca părinții lui să fi făcut dragoste. Cu o mamă surogat și un tată care acceptă paternitatea fără să fi contribuit la ea. Refuzat de comunitate. Născut fără ca părinții să fi fost căsătoriți, doar logodiți. Nașterea lui arată extradordinarul dar și limitele societății în care a apărut.
  • Acum 2000 de ani s-au întâmplat cele scrise mai sus. Soarta lui este astăzi împărtășită de mulți copii din România, dar care nu au avut alături părinți atât de iubitori. Avem peste 50.000 de copii în grija statului. Peste 3000 de copii anual dați spre adopție. Mai mult de o treime din cei 3000 nu își găsesc o familie. Anual aprox. 2000 de copii sunt declarați greu adoptabili-nimeni nu îi vrea în România. Peste 1000 de copii români au fost traficați doar în UK până în 2007. Recent, justiția română nu a găsit niciun vinovat din cele câteva zeci/ sute care ar fi fost implicați în traficul a aproape 200 de copii din Țăndărei. Acesta este cel mai mediatizat caz recent de trafic de ființe umane din România, dar nicidecum singurul.
  • Asta arată multe comunități eșuate sau cvasi eșuate în România. Comunități eșuate la fel de mult ca cea din Betleem de acum 2000 de ani. Eșuate din lipsă de implicare a celor din jur.
  • În fața atâtor comunități eșuate, noi avem șansa de a umple locul păstorilor și magilor care au dat o mână de ajutor acum 2000 de ani. Într-o Românie cu mulți baronași și combinatori, politicienii onești ar trebui să fie păstorii și magii zilelor noastre care dau o mână de ajutor celor care au nevoie: comunități eșuate cu nevoie de solidaritate, generozitate și bună gestionare a bugetului local. În interesul părinților și pruncilor.
  • Pentru mine și despre asta este Crăciunul: implicare în comunitatea locală pentru cei mai vulnerabili și măsuri de intervenție din partea comunității dincolo de incapacitățile individului".






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















.*.


4715 vizualizari

  • +38 (54 voturi)    
    CNCD face politia gandirii (Joi, 28 ianuarie 2021, 14:18)

    emil bobu [utilizator]

    Buna treaba, Csaba, ce-ar fi sa-i sanctionezi pe PSDistii care l-au facut nazist pe Iohannis? Ah, pe aia nu, aia sunt protejati.
    • -17 (35 voturi)    
      Ai dreptate (Joi, 28 ianuarie 2021, 14:59)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      dar asta nu scuza in niciun fel derapajul tipic de analfabet religios al USR-istului.
      • +11 (17 voturi)    
        Fix pe dos (Joi, 28 ianuarie 2021, 15:28)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        Iulian Bulai da dovada ca a citit Noul Testament.

        Faptul ca interpreteaza ad-literam ce a citit nu ar trebui condamnat. Este perfect adevarat - in povestea lui Iisus, Maria este mama surogat, conform definitiei, si Iisus este crescut de un tata adoptiv. Cine a fost discriminat in afirmatia asta?... Mamele surogat care in realitate chiar trebuie sa treaca printr-o procedura clinica? :)

        Ce alegi sa crezi, este un drept fundamental. CNCD il condamna pe Iulian Bulai pentru ca are alta credinta decat majoritatea.
      • +11 (17 voturi)    
        analfabet religios ? (Joi, 28 ianuarie 2021, 16:08)

        BlueX [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        pai omul tomcmai ti-a dovedit ca a citit biblia - mama nu a avut niciun contact fizic cu TATAL .... din pacate voi nu prea cititi din stiinta care spune ca sunt cazuri extrem de rare care produc fat fara contact fizic .. anomalie a naturii / iar pe de alte parte tatal asa cum spune nu si-a asumat NIMIC decat a duce ideea ca e tata mai departe ... de ce a fost sanctionat ?
      • +5 (9 voturi)    
        Care derapaj? (Joi, 28 ianuarie 2021, 17:37)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        Nu a spus adevarul? Sau acum CNCD-ul vrea pe ecrane doar mincinosi, daca spui adevarul tre amendeaza?!
        Relativ la analfabetismul religios ti s-a raspuns deja.
      • +3 (7 voturi)    
        O intrebare (Joi, 28 ianuarie 2021, 19:28)

        ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        Pe lume exista cca. 10.000 de religii net diferite. Unii cred in Iisus, altii cred in Sarpele Universului. Cata auto-cenzura ar trebui sa-mi aplic sa nu utilizez vreo exprimare care ar leza una din aceste religii? Presupunand ca aceste religii au un tratament nediscriminatoriu, bazat pe principiul presupus acceptat, conform caruia adevarul unei credinte nu depinde de numarul de credinciosi afiliati. Numesti "analfabet religios" pe cel care nu cunoaste TOATE cele 10.000 de religii?
      • +2 (4 voturi)    
        E obligatoriu sa citim toate tampeniile ? (Joi, 28 ianuarie 2021, 22:52)

        kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        Cred ca inca avem garantate prin Constitutie libertatea de gandire si de libera exprimare a opiniilor, fie ele politice sau religioase.
        CNCD prin aceea decizie, a facut un abuz, dupa cum spune si cel de mai sus, s-a transformat intr-o politie a gandirii.
        O sa ajungem la o sharia ortodoxa ?
    • 0 (12 voturi)    
      Și nici măcar nu-i prima dată (Joi, 28 ianuarie 2021, 15:43)

      Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      Am rara ocazie de a vă da un plus. Deși consider cuvintele lui Bulai jignitoare pentru creștini, rămân consecvent principiului libertății de exprimare. Susțin libertatea oricui de a spune ce gândește, chiar dacă asta înseamnă că, uman vorbind, tipul e un neam prost care-i jignește pe alții. E degradant, pentru tine și pentru alții, să fii neam prost, dar nu e ilegal. De aceea cred că CNCD e din nou pe lângă subiect. Soluția corectă ar fi desființarea acestei Poliții a Gândirii, cum bine ați numit-o (sper că veți folosi eticheta și data viitoare, când vor amenda pe vreun alt gură-slobodă care va zice ceva de... nu, mai bine nu termin fraza...)
      • +2 (6 voturi)    
        De ce sunt jignitoare? (Joi, 28 ianuarie 2021, 18:40)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

        A, pentru ca adevarul supara... In rest aveti dreptate.
        • +1 (1 vot)    
          „Adevărul supără” (Vineri, 29 ianuarie 2021, 10:42)

          Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

          Excelent ! Vă rog să vă amintiți de constatarea aceasta data viitoare când altcineva va fi amendat de CNCD, sau măcar luat la împins vagoane pe net, pentru afirmația că, de exemplu, nu există alte genuri decât cele naturale, biologice, M și F, așa cum dealtfel ne învață și știința, iar orice alte „genuri” sunt aberații de natură psihiatrică.
          • 0 (0 voturi)    
            Mai mergeti la scoala sau macar invatati. (Vineri, 29 ianuarie 2021, 18:40)

            LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

            Veti vedea cu surpriza ca stiinta dovedeste ca exista si alte genuri. Chiar si la oameni, ca sa nu mai vorbesc de alte regnuri. A, nu stiati nici ca exoita si alte regnuri? Te pomenesti ca plantele de ex. sunt bolnave psihic...
      • +2 (4 voturi)    
        Da și nu (Vineri, 29 ianuarie 2021, 6:18)

        Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

        E adevărat că existența CNCD e o aberație într-o țară ce are în Constituție înscrisă libertatea de exprimare.

        Pe de altă parte fauna de la USR (cu Bulaiul vârf de lance) e o adeptă fanatică amenzilor și nimicirii pe toate căile celor ce „ofensează” prin simpla exercitare a lberății de expresie.

        De altfel tocmai Bulaiul din povestea asta a pornit Jihadul împotriva unor ratați ce au făcut bășcălie de măști și lockdown-uri în programul de Revelion de la TVR. Deci merită pe deplin să fie la rândul lui taxat când cineva se simte ofensat de elucubrațiile sale.
        • +2 (2 voturi)    
          Nu mă interesează dacă merită sau nu (Vineri, 29 ianuarie 2021, 10:38)

          Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

          Important e principiul. Dacă cu această rarissimă ocazie ne bucurăm că un taliban anti-creștin „și-a luat-o”, nu facem decât să legitimăm mecanismul prin care, în alte 999 de ocazii, unii ca dvs și ca mine ne-o vom lua și noi pentru simplul fapt că am spus ce gândeam.
  • +14 (40 voturi)    
    Huh!? Nu exista dovezi ca Isus a existat (Joi, 28 ianuarie 2021, 14:18)

    Gryphus [utilizator]

    asa cum nu exista dovezi ca Mohammad a existat
    • -16 (30 voturi)    
      Sunt dovezi din plin (Joi, 28 ianuarie 2021, 14:28)

      BEDE [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Și pentru existența lui Isus și pentru existența luii Mahomed. Numai că unii refuză să le vadă.
      • -1 (5 voturi)    
        Ei, hai sa nu exageram... (Joi, 28 ianuarie 2021, 18:42)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

        Da, sunt dovezi, dar nu din plin si majoritatea (daca nu chiar toate) indirecte. Ca gluma, nu ar tine in instanta la un proces corect...
    • -6 (16 voturi)    
      Materialismul dialectic, (Joi, 28 ianuarie 2021, 15:43)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      filozofia marxista respinge cu manie proletara existenta lui Iisus. Deci fireasca concluzia lui @Grypfus: Iisus nu exista! Biblia e cea mai raspandita carte de pe glob."A citi Biblia nu e doar un act de credinta ci si unul de cultura" (Tutea). Iisus catre Toma necredinciosul:„ Pentru ca M-ai vazut, ai crezut. Fericiți cei ce n-au văzut și au crezut” (Ioan 20, 29). În alt loc, Iisus le spune ucenicilor: „Amin vă spun voua că mulți prooroci și drepți și-au dorit să vadă ceea ce vedeți voi și nu au văzut, și să audă ceea ce auziți voi și n-au auzit” (Matei 13, 17). Și noi ne-am dori să vedem precum ucenicii care au fost „dintru început martori oculari” (Luca 1, 2). Dar sunt mai fericiți cei care au crezut și au primit învățătura fără să vadă si să audă sau fără să pipăie precum Toma.
      • +1 (5 voturi)    
        Nu ai dreptate (Joi, 28 ianuarie 2021, 18:48)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        Filozofia marxista nu repinge existenta lui Iisus ci pe cea a lui Dumnezeu. Asa cum am spus mai sus, despre Iisus exista ceva dovazi ca a existat (chiar daca nu si relative la ce se spune ca a facut), pe cand despre Dumnezeu nu exista nici macar atat. Iar citatele, ce rost au, ce dovedesc ele? Da, ca poate stii Biblia, sau mai degraba sa copii din ea, dar nimic relativ la subiect.
        • 0 (4 voturi)    
          Tu n-ai dreptate (Vineri, 29 ianuarie 2021, 6:31)

          Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

          Primo: Marxismul nu e o filosofie ci o ideologie politică. Are tot atâtea în comun cu filosofia cât are șapca unui cocalar cu Louis Vuitton.

          Secundo: Iisus este una din cele trei personificări a lui Dumnezeu (Tatăl, Fiul și Sfântul Duh). În acest sens marxismul Îl respinge pe Iisus

          Tertio: Nu confunda ingoranța și nici incultura ta crase cu adevărul absolut
          • +1 (1 vot)    
            Zau?? (Vineri, 29 ianuarie 2021, 18:36)

            LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

            1. Asa a spus el, eu doar i-am raspuns. Dar oricum, asta e discutabil, unii o cosidera asa, altii altfel.
            2. Nu zau? Deci fiii sunt personificari ale parintilor? Tu esti personificarea tatalui tau? Interesant...
            3. Si care e adevarul absolut??
  • +17 (31 voturi)    
    du-te in instanta (Joi, 28 ianuarie 2021, 14:31)

    Francisc 1 [utilizator]

    e o nebunie , religia e ceva abstract , filosofic , nu sunt oameni reali cu cnp pe care i-ai jignit !
  • -10 (24 voturi)    
    Ciudat catolic practicant... (Joi, 28 ianuarie 2021, 14:32)

    BEDE [utilizator]

    Extrem de ciudată declarația lui Bulai pentru unul care este catolic practicant. Un adevărat catolic nu ar omite să spună că Isus este Fiul lui Dumnezeu pentru a elimina orice fel de dubii cu privire la credința lui. Altfel, declarația în sine este de genul celor pe care le-ar face un ateu.
    Sau, cumva se dă catolic pentru că așa dă mai bine în unele cercuri? De pildă și Tony Blair s-a convertit a catolicism târziu, după ce nu a mai fost prim-ministru... Ce ți-e și cu politicienii ăștia? Au credință cu adevărat sau doar se dau și ei cum pică mai bine pentru a căpăta sprijin politic?
    • +3 (3 voturi)    
      Gargară (Vineri, 29 ianuarie 2021, 6:33)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      Bulaiul e la fel de catolic cum era Stalin ortodox.
  • +16 (26 voturi)    
    :) (Joi, 28 ianuarie 2021, 14:41)

    samuraijack [utilizator]

    Ce scos din context e titlu. Dacă citești postarea integrală pare chiar ok afirmația, e folosită ca pildă (că tot le place preoților să se folosească de pilde) pentru a îndemna oamenii să fie mai buni cu cei din jur. Nicidecum să denigreze pe cineva.

    Însă asta se întâmplă când nu există separație între stat și biserică.
  • +19 (29 voturi)    
    Pe cine a discriminat ?! (Joi, 28 ianuarie 2021, 14:42)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Trebuia sa mentioneze inaintea declaratiei: "Pamflet!" si ii luau boii de la bicicleta.

    Sa-l discriminezi pe Iisus e de noaptea mintii...

    Mai sunteti multi "vigilenti" la CNCD ?
    • -1 (13 voturi)    
      Exemplu de "noaptea mintii": (Joi, 28 ianuarie 2021, 15:54)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      'O fostă polițistă, pensionată la 42 de ani(13ooo lei pensie), va fi readusă la Ministerul de Interne de către USR-PLUS '.
      • +2 (2 voturi)    
        Asta nu se pune! (Vineri, 29 ianuarie 2021, 6:40)

        Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        Cașchetarea lui Cioloș e valoroasă și competentă de bubuie. Faptul că USR + a adus-o cu mari sacrificii la ciolan e o adevărată binecuvântare pentru biata noastră țărișoară
    • -1 (3 voturi)    
      Primește ce meirtă (Vineri, 29 ianuarie 2021, 6:37)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      Ăștia cu creierașii pe bigudiuri de la USR + sunt adepți afanatici ai corectitudinii politice. În bezna din țestele lor orice ai zice ofensează pe cineva deci merită și Bulaiul 150% orice amendă le zbârnie prin țeste ălora de la CNCD.
  • -11 (21 voturi)    
    Iulian Bulai, crestinul ateu (Joi, 28 ianuarie 2021, 14:42)

    buncrestin [utilizator]

    Dl. Bulai ne spune ca a gresit iar CNCD ia act de culpa si ia act ca a fost o declaratie menita sa aduca atingere sensibilitatii crestinilor.

    Ei, altfel stateau lucrurile daca dl.Bulai nu-si cerea scuze ci dimpotriva, si-ar fi sustinut dreptul la libera exprimare (nici nu mentioneaza explicit in text cine ar fi "mama surogat" , asta o deduc cei care cunosc Biblia).

    Atunci am fi putut spune ca dl.Bulai este un om principial, gata sa recunoasca natura evident ateista a discursului sau public. In schimb, putem constata ca a intors chestiunea ca un abil politician: ateu si crestin totodata.
  • -14 (28 voturi)    
    TREBUIA ... (Joi, 28 ianuarie 2021, 14:44)

    jidanul [utilizator]

    ... sa-ti dea amenda 50000 sau 500000 de lei amenda, ca sa taci si sa nu mai spui prostii.
    • +3 (7 voturi)    
      Si tie cateva milioane (lei noi) (Joi, 28 ianuarie 2021, 18:50)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui jidanul

      ca spui prostii mai mari!
  • +16 (24 voturi)    
    ehh (Joi, 28 ianuarie 2021, 14:51)

    transpenibilus [utilizator]

    Iata inca o dovada ca PSD a acaparat SI CNCD.
    Asta dupa ce a acaparat si a DISTRUS: CNA, ANI, CSM, CCR, Avocatul Poporului, TVR, RRA, ANRE, ASF, CFR, BNS, CNSLR, PER, ALDE, PNTCD, LPF, etc.
  • -9 (29 voturi)    
    Cam asta intelege un USR-ist progresist (Joi, 28 ianuarie 2021, 14:52)

    clint [utilizator]

    din religie. Oameni limitati atat in intelegere, cat si in exprimare. Se aseamana mult cu comunistii, realismul socialist.
    PS: nu sunt vreun ateu, dar nici bisericos.
    • +1 (5 voturi)    
      Pai si ce ai vrea sa inteleaga? (Joi, 28 ianuarie 2021, 18:53)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui clint

      A, sa aplice "crede si nu cerceta"? Omul a spus un adevar, atata tot. Daca adevarul supara pe unii, e treaba lor. Sau trebuia sa minta, ca atatia altii?
  • +14 (20 voturi)    
    CNCD nu are nimic de facut? (Joi, 28 ianuarie 2021, 14:57)

    carmen_i [utilizator]

    Sunt lucruri mult mai grave pe care CNCD nu vrea sa le rezolve dar vad ca are o atentie bolnava pentru toate fleacurile.
    • +1 (9 voturi)    
      un fleac (Joi, 28 ianuarie 2021, 15:50)

      Point [utilizator] i-a raspuns lui carmen_i

      m-au ciuruit
      cncd a devenit de mult o politie a gandirii,nu poti sa te urinezi in sus ca vine si te amendeaza.
      incadrarea oricarui gand exprimat incorect politic te poate duce la puscarie.
      dormi linistit romane,cncd vegheaza!
  • +8 (20 voturi)    
    Sa intelegem ca... (Joi, 28 ianuarie 2021, 14:59)

    CetateanulRoman [utilizator]

    e voie doar sa adoptam viziunea oficiala a diferitelor credinte?
    Poate asa suna credinta celui amendat!!! El dece nu are voie sa isi fundamenteze crezul pe modul cum intelege el faptele? Oare cei ce au dat amenda inteleg ca cei ce adera la una din credintele/denominatiunile oficiale practic declara ca celelalte credinte/denominatiuni sint false, sint erezii, etc?
    Exista o lista oficiala cu ceea ce putem spune despre iepurasul de pasti, mos craciun, baronul vineri, halloween, etc.? Nu cumva sa gresim in necunostinta de cauza!
  • +2 (10 voturi)    
    Stati asa! Nu va duceti dupa fenta! (Joi, 28 ianuarie 2021, 15:04)

    Zapateado [utilizator]

    E o lucratura. Pai el demult a spus asta si CNCD-ul nu s-a sinchisit. Dar mai nou trebuia sa i se arate pisica, fiindca prea s-a napustit cu toporul pe televiziunea pesedista romana condusa de Madam Gradea. Asa ceva nu se iarta!
  • -1 (15 voturi)    
    USR, prin mine, (Joi, 28 ianuarie 2021, 15:08)

    Blackball [utilizator]

    a pierdut cu siguranta un votant pentru vesnicie.
    • -1 (1 vot)    
      de ce?! (Vineri, 29 ianuarie 2021, 13:05)

      Antenistontel [utilizator] i-a raspuns lui Blackball

      pentru ca a explicat circumstantele nasterii unui personaj istoric in termeni moderni?
  • +4 (8 voturi)    
    SI TOTUSI DE CE L- AU AMENDAT ? (Joi, 28 ianuarie 2021, 15:13)

    Susufler0 [utilizator]

    Eu am o teorie : A facut gresala sa spuna ulterior ca este crestin catolic practicant !

    PS. Poate ca daca tacea il lua Csaba de ateu sau de adept al Liberului Arbitru si il lasa in pace ! Pt ca de minoritati nu te iei ! :))
    • -1 (1 vot)    
      si catolicii sunt la fel de minoritari in romania! (Vineri, 29 ianuarie 2021, 13:07)

      Antenistontel [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      .
      • +1 (1 vot)    
        Cu cine sunt la fel de minoritari ? :)) (Vineri, 29 ianuarie 2021, 15:54)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Antenistontel

        Catolicii fac parte din marea masa a crestinilor !
        Singurii minoritari, in raport cu cei care cred in Dumnezeu sunt ateii si adeptii Liberului Arbitru... !

        PS. Deci sa fim seriosi, domnule ! :)
  • -2 (12 voturi)    
    E OK amenda (Joi, 28 ianuarie 2021, 15:42)

    mescaline [utilizator]

    Cat timp politicienii fac legi care trimit cetateanul la puscarie daca isi exprima deschis opinia pe anumite subiecte, ma astept sa aiba si ei o minima autocenzura si decenta.

    Nu e platit sa faca teologie risque, parerile cu potential ofensator se exprima intre proprii patru pereti mai nou. Asta e mediul pe care l-au creat, sa se adapteze.
  • +8 (14 voturi)    
    In atentia CNCD (Joi, 28 ianuarie 2021, 15:57)

    paulbutoi [utilizator]

    Pe TV 1000 ( sau TNT ) este difuzat filmul " Lovitura " .
    La un moment dat , personajul interpretat de Morgan Freeman ii spune lui Jack ( interpretat de Owen Wilson ) : " Dumnezeu e prietenul imaginar al adultilor "
    Poate ca ar trebui ca CNCD sa examineze ( si ) acest caz ...
    • -7 (15 voturi)    
      Pai (Joi, 28 ianuarie 2021, 17:11)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui paulbutoi

      Bulai n-are decat sa joace in ce film vrea el, nu sa faca misto din postura de politician platit de cei 98% romani declarati crestini(catolici, ortodocsi, protestanti si neoprotestanti).
      • +5 (9 voturi)    
        Si cand a facut misto? (Joi, 28 ianuarie 2021, 18:56)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        Care e misto-ul facut? Ca doar a spus un adevar!
        • -5 (7 voturi)    
          Bulai recunoaste ca a gresit: (Joi, 28 ianuarie 2021, 21:06)

          Altiro [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

          "Am înțeles, încă de pe atunci, că e posibil ca formularea mea să nu fi fost cea mai fericită și mi-am cerut scuze... Continuă să-mi pară rău."
          • +1 (5 voturi)    
            Asta denota ca e civilizat si cu bun simt (Joi, 28 ianuarie 2021, 22:32)

            LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

            Dar nu inseamna ca a gresit in afirmatie ci cel mult in formulare. Si nu a facut nicidecum misto cum spui.
            • -1 (1 vot)    
              Misto-ul (Vineri, 29 ianuarie 2021, 13:44)

              Altiro [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

              este forma de afirmatie in cazul subiectului abordat de Bulai.
              • +1 (1 vot)    
                Se pare ca suferi de mania persecutiei... (Vineri, 29 ianuarie 2021, 18:28)

                LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

                Daca si asta inseamna ca a facut misto nu mai e nimic de spus.
      • +1 (1 vot)    
        Hmmmm.... (Vineri, 29 ianuarie 2021, 7:14)

        paulbutoi [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        Nu stiam ca CNCD ii sanctioneaza pe cei care " fac misto " .
        CNCD nu se ocupa cu " combaterea discriminarii " ?
        Pe vremuri , era ceva distanta intre "misto " si " discriminare " ...
  • +7 (17 voturi)    
    Trebuie sa fii din AUR (Joi, 28 ianuarie 2021, 17:16)

    yol [utilizator]

    ca sa intelegi amenda. Altfel, pentru orice om cu 10 clase, e noaptea mintii. Ce sa amendezi?!?
    Daca eu inteleg diferit biblia decat altii trebuie sa fiu amendat? Sau asta inseamna automat ca urasc crestinii? De unde pana mea e logica asta.
    Risca oare aurari nostri ortodoxi sa devina urmatorul ISIS?
    • 0 (6 voturi)    
      Primește ce merită (Vineri, 29 ianuarie 2021, 6:49)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui yol

      Orice susținător al corectitudinii police merită pe deplin să fie taxat și atins la pungă pentru orice chesti care ar putea ofensa pe cineva.

      Să nu uităm că individul ăsta la stârnit Jihadul împotriva unor ratați ce au făcut mișto la TVR de isteria molimii chinezești.
  • -4 (10 voturi)    
    Fiecare pasare pe limba ei piere (Joi, 28 ianuarie 2021, 18:29)

    VOX. [utilizator]

    Iar in final tot stolul.

    Oamenii au inceput sa se lamueasaca ce-i si cu astia (vezi Nasui).
  • 0 (4 voturi)    
    Bula(i) in parlament (Vineri, 29 ianuarie 2021, 9:55)

    & [utilizator]

    Sa mai zica cineva ca tefelistii din USR+ nu au reprezentare nationala in parlamentul tarii.
  • +1 (1 vot)    
    pentru ca institutiile sunt populate cu politruci! (Vineri, 29 ianuarie 2021, 13:08)

    Antenistontel [utilizator]

    .
  • +1 (1 vot)    
    ! (Vineri, 29 ianuarie 2021, 18:21)

    tudorr [utilizator]

    Consiliul ala e ambasada talibanilor in Romania?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by