Merkel: Decizia Twitter și Facebook de a închide conturile lui Trump e ”problematică”

de DG     HotNews.ro
Luni, 11 ianuarie 2021, 15:33 Actualitate | Esenţial


Angela Merkel
Foto: Michael Kappeler / AFP / Profimedia
Cancelarul Germaniei, Angela Merkel, a pus sub semnul întrebării decizia giganților social media, inclusiv Twitter Inc. și Facebook Inc., de a închide conturile președintelui american în exercițiu Donald Trump, afirmând că aceasta este ”problematică”.

Merkel consideră că legislativul este cel care ar trebui să stabilească regulile care guvernează aceste platforme, a transmis luni purtătorul său de cuvânt, Steffen Seibert, în conferința de presă săptămânală de la Berlin.

“Cancelarul consideră că închiderea definitivă a conturilor unui președinte ales este o chestiune problematică”, a spus Seibert potrivit Bloomberg.

Săptămâna trecută, Twitter a închis definitiv contul lui Donald Trump, invocând faptul că tweet-urile sale riscau să incite la violență, în contextul asaltului suporterilor săi asupra Capitoliului.

O decizie similară fusese deja luată de Facebook. Fondatorul companiei, Mark Zuckerberg, a precizat că recentele sale mesaje indică faptul că acesta intenționează să folosească ultimele zile ale mandatului pentru a submina un proces pașnic și legal al transferului de putere către Administrația Biden.

Cancelarul Germaniei, Angela Merkel, declara joi că imaginile cu actele de vandalism de la Capitoliu i-au stârnit ”furie” și amărăciune, adăugând că regretă faptul că Donald Trump nu și-a acceptat înfrângerea în alegerile prezidențiale.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















.*.


12795 vizualizari

  • +15 (87 voturi)    
    Interese de siguranta nationala ale SUA (Luni, 11 ianuarie 2021, 15:40)

    Dilematic [utilizator]

    au impus inchiderea conturilor presedintelui Trump dezechilibrat mintal.
    • -6 (56 voturi)    
      dar cine decide.. (Luni, 11 ianuarie 2021, 16:48)

      Dancing Dwarf [utilizator] i-a raspuns lui Dilematic

      ..ce este o problema de siguranta nationala? facebook ori twitter? asta e intrebarea..
      • +8 (28 voturi)    
        Se vede cu ochiul liber Frantz (Luni, 11 ianuarie 2021, 17:23)

        kanes [utilizator] i-a raspuns lui Dancing Dwarf

        Sau tu ai nevoie de o baie de sange si executii in Congres ca sa misti ceva? SUA a devenit pentru cateva ore banana republic din cauza lui Trump si tu te intrebi de ce a fost suspendat? Somn usor atunci.
        • -3 (21 voturi)    
          Cu ochiul liber (Luni, 11 ianuarie 2021, 20:42)

          wintershadow [utilizator] i-a raspuns lui kanes

          S-a vazut si dezastrul in urma protestelor din vara, care au durat cu saptamanile, nu 2 ore. Cu pagube incomparabil mai mari.
          Dar alea serveau interesului, nu?
          • +3 (19 voturi)    
            pentru rasisti a fost un dezastru (Luni, 11 ianuarie 2021, 20:46)

            sanex [utilizator] i-a raspuns lui wintershadow

            a fost inceputul sfarsitului pentru oranjutan.
            • +4 (4 voturi)    
              Am inteles (Marţi, 12 ianuarie 2021, 12:32)

              wintershadow [utilizator] i-a raspuns lui sanex

              Mersi pentru confirmare.
              Deci incalcarea legii, distrugerea, polarizarea societatii, fraudarea alegerilor, cenzura, toate sunt in regula daca servesc interesului.
              • 0 (0 voturi)    
                fraudarea alegerilor.. (Marţi, 12 ianuarie 2021, 21:04)

                Dancing Dwarf [utilizator] i-a raspuns lui wintershadow

                ..este o realitate?
                • 0 (2 voturi)    
                  Raspunsul (Miercuri, 13 ianuarie 2021, 20:29)

                  wintershadow [utilizator] i-a raspuns lui Dancing Dwarf

                  este: nu se stie.
                  Din cauza multiplelor indicii de fraudare care nu au fost investigate.
                  Iar asta nu aduce nimic bun.
        • 0 (14 voturi)    
          in astfel de situatii (Luni, 11 ianuarie 2021, 22:15)

          Dancing Dwarf [utilizator] i-a raspuns lui kanes

          nu decid Facebook si Twitter, cred eu. Poate cineva mai competent decide ca inchiderea conturilor pune paie pe foc.
    • -3 (21 voturi)    
      emotional (Luni, 11 ianuarie 2021, 17:28)

      Pacala se intoarce [utilizator] i-a raspuns lui Dilematic

      poate daca te opresti putin sa gandesti o sa-ti dai seama cat de grava e actiunea Facebook si Tweeter...

      "problematic" nu inseamna numai "gresit"...

      toata lumea s-a scandalizat ca in 2016 alegerile au fost castigate cu "influent ruseasca". Iti dai seama ca cele din 2020 au fost castigate cu influenta facebook si tweeter? Acum par a fi de partea ta, dar gandeste-te oleaca in perspectiva...
      • +7 (27 voturi)    
        grav e ca au asteptat atat de tarziu (Luni, 11 ianuarie 2021, 19:49)

        dorsy [utilizator] i-a raspuns lui Pacala se intoarce

        trebuia banat demult. Altii au patit la fel pentru mult mai putin. E un personaj toxic pentru democratie.
        • -5 (23 voturi)    
          Dorsy-ilica, nu faptul ca e banat e problema (Luni, 11 ianuarie 2021, 20:21)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui dorsy

          Ci faptul ca nu FB sau Twiter hotaraste asta in lipsa unui limbaj obscen sau care sa instige explicit la violenta ceea ce nu s-a intamplat.
          Da, cineva il poate da in judecata pentru faptul ca acele cuvinte puteau fi interpretate ca instigare la violenta dar pentru asta exista justitie. FB si Twiter sunt simultan canale media, acuzatori, judecatori si executori.
          Te-ai prins unde e problema?
          • +4 (18 voturi)    
            Sa-i da in judecata friend (Luni, 11 ianuarie 2021, 20:36)

            cicoare [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

            si mai lasa vrajeala cu interpretarea. El stie ce a transmis si aia ai lui au inteles perfect, de asta s-au plans ca au fost tradati dupa ce escrocul s-a dezis de ei de frica puscariei.
    • -4 (20 voturi)    
      E un abuz al unei companii private,decizie politic (Luni, 11 ianuarie 2021, 17:33)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui Dilematic

      1. Alexei Navalny: “an unacceptable act of censorship”

      “The ban on Twitter is a decision of people we don’t know in accordance with a procedure we don’t know,”

      “based on emotions and personal political preferences”.



      2. France’s finance minister Bruno Le Maire.

      Mr Le Maire told France Inter on Monday that he was “shocked” by Twitter’s move.

      He added: “Digital regulation should not be done by the digital oligarchy itself . . . Regulation of the digital arena is a matter for the sovereign people, governments and the judiciary.”
      • +6 (24 voturi)    
        fals (Luni, 11 ianuarie 2021, 19:47)

        dorsy [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        e banarea unui nebun care incita la violenta.
      • +3 (13 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Luni, 11 ianuarie 2021, 22:37)

        [anonim] i-a raspuns lui Kivek

        • +2 (2 voturi)    
          usurel (Marţi, 12 ianuarie 2021, 14:25)

          srpc [utilizator] i-a raspuns lui

          conpania aia privata traieste de pe urma publicului, presteaza un serviciu; daca nu-mi plac serviciile Orange pot apela la instanta; daca nu-mi plac serviciile Facebook unde pot apela?
          • -2 (2 voturi)    
            Diferenta (Marţi, 12 ianuarie 2021, 15:03)

            Dinu-I [utilizator] i-a raspuns lui srpc

            Orange iti ofera servicii contracost intimp ce FB serviciile sunt gratuite nu-i asa ?
            Calul de dar nu se cauta in gura spune un proverb romanesc.
            • +2 (2 voturi)    
              Nu-i gratis deloc (Marţi, 12 ianuarie 2021, 15:45)

              CezarN [utilizator] i-a raspuns lui Dinu-I

              Ofera acel serviciu in schimbul datelor tale personale pe care, sub o forma sau alta, le vadn pentru a face bani.

              Nu stiu cine te-a invatat pe tine ca exista servicii gratis, dar cere-i banii inapoi. Dealtfel, cele asa-zis gratuite sunt cele mai scumpe. Le platesti cu propria-ti identitate. Ceea ce este evident in cazul tau.
  • -4 (64 voturi)    
    hopa... (Luni, 11 ianuarie 2021, 15:51)

    Ismail Paine de circ [utilizator]

    .. daca pana si socialistii din europa iti zic ca ai o problema cu democratia si free-speech-ul... e cazul sa te culci.
    • +4 (14 voturi)    
      as! (Luni, 11 ianuarie 2021, 20:53)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

      As spune ca bine ai facut - tot ce zice socialistul/ comunistul european trebuie inteles pe dos mai ales in cazul Trump.

      Free-speech means to be responsable!

      cineva a sarit de la balaceanca direct la WH - s-a intamplat numai ca a existat un excelent VP...
    • -5 (13 voturi)    
      poate pana la urma socialistii europeni (Luni, 11 ianuarie 2021, 20:55)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

      Provin totusi din social-democratie pe cand democratii americani au sarit peste etapa asta direct la socialism-democratic. Cum cu mandrie se autointituleaza aripa AOC- Sanders.
      Pana acum vreun an priveam cu suspiciune actiunile UE cu privire la high-tech insa se pare ca au avut dreptate.
  • -6 (48 voturi)    
    buna dimineata (Luni, 11 ianuarie 2021, 15:53)

    mmmircea [utilizator]

    e ceva putred in Danemarca, ma rog si in Danemarca, dar acolo oamenii au iesit in strada sa ceara libertate de miscare. Aici vorbim de cateva corporatii IT pe care le-a mancat, s-au scarpinat, iar acum va urma supra-reglementarea din partea UE care va infiinta niste comisii si comitete de control.
    • +2 (2 voturi)    
      o opinie de bun simt (Marţi, 12 ianuarie 2021, 16:03)

      jondo [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      interesant ca ai primit minusuri.
      si cred ca sunt aceleasi foci care desi nu sunt de acord cu suprareglemetarea in europa, au aplaudat cenzura lui trump.

      freedom of speech? da. atata timp cat suntem de acord. :)
  • -6 (68 voturi)    
    se trezesc si europenii, in sfarsit (Luni, 11 ianuarie 2021, 15:56)

    srpc [utilizator]

    e chiar culmea sa stabileasca niste privati ce politica se face si ce nu
  • -5 (71 voturi)    
    Exact asta e problema! (Luni, 11 ianuarie 2021, 15:56)

    doz2018 [utilizator]

    Nu conteaza daca ne place sau nu Trump.
    Inchiderea contului pentru exprimarea unor opinii arata ca astia sunt mult mai periculosi si mai imbecili decat bolsevicii anilor 50. Cu aia exista un dialog in prelaabil "inchiderii contului" in timp ce astia procedeaza precum mao zedong.
    Sa vedem cine urmeaza
    Werlome to the new era!
  • +12 (68 voturi)    
    Problematica (Luni, 11 ianuarie 2021, 16:03)

    jovial [utilizator]

    Adica trebuiau inchise mai demult. Dementii care incita la violenta nu au dreptul sa foloseasca aceste platforme ca sa submineze democratia si statul de drept. Si trebuie mers pana la capat cu judecarea si condamnarea pentru instigare la lovitura de stat. Altfel va face la fel daca are prilejul.
    • +3 (3 voturi)    
      si cine stabileste asta? (Marţi, 12 ianuarie 2021, 14:27)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui jovial

      compania privata? nu cumva aia promoveaza politica patronilor, desi presteaza un serviciu public?
  • -8 (40 voturi)    
    Ati crezut ca ii puteti folosi dar ati ajuns slugi (Luni, 11 ianuarie 2021, 16:07)

    CezarN [utilizator]

    Asta ati patit-o voi, politicienii. De la voi au invatat acesti golani ai internetului manipularea, de la tine, Putin, Trump, Macron, Erdogan, toti ati crezut ca sunteti destepti si ii puteti folosi sa adunati voturi.
    Acuma, s-a dovedit ca sunt mai smecheri decat voi si s-au dedulcit si ei la manipulare.
    Eu intreb doar ce ar cauta un presedinte de stat sau cancelar pe Facebook? Nu are statul respectiv resurse sa-i asigure un sait securizat prin intermediul caruia sa comunice cu lumea? Aaa, s-a dus la agatat fraieri si voturi. De ce ar face un presedinte trafic/bani pentru Facebook sau Twiter? Nu exista saitul oficial al guvernului sau presedintiei? Cine vrea sa-i vada opiniile o pate face acolo.
  • -8 (34 voturi)    
    Bravo (Luni, 11 ianuarie 2021, 16:10)

    Casalot [utilizator]

    Angela Merkel, unul dintre cei mai buni politicieni contemporani. Printre putinii cu o viziune mai echilibrata.
  • -5 (61 voturi)    
    O situatie problematica in America (Luni, 11 ianuarie 2021, 16:11)

    mmagic [utilizator]

    Jumatate din alegatori se pare ca tin mult cu Trump, il admira si ... va place, nu va place asta e poporul American.

    O sa fie o mare problema pentru Biden sa-i impace pe acestia.
    • +3 (17 voturi)    
      hoarda se va risipi (Luni, 11 ianuarie 2021, 21:13)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui mmagic

      1. Pentru ca o sa le lipseasca capul.

      2. Multi dar mai slabutzi si fara de cap, sunt vai de ei

      3 Daca se lucreaza si la ei bine la coruptie sa vezi cum se rupe pisica in doua -

      numai ca pentru 3 Biden trebe sa aiba... si nu le vad si nici opozitia nu le vede...

      dar raman pct 1+2
      • +1 (1 vot)    
        gandesti in termeni de "hoarda" (Marţi, 12 ianuarie 2021, 15:42)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui ..13

        Si daca hoarda pe care o numesti astfel tocmai a descoperit ca se poate si altfel?
        US e un star federal in care auto-guvernarea ajunge pana la cele mai mici niveluri. De la serfiul si presedintele comitetului scolar pana la guvernator sunt o multime de functii alese. Crezi ca fara Trump republicanii vor avea un recul?
        Si vorbind de hoarde,nu crezi ca "adunarile pasnice" BLM si Antifa care au devastat, incendiat si jefuit 8 luni de zile nu merita mai degraba denumirea asta?
  • -8 (42 voturi)    
    Eh... (Luni, 11 ianuarie 2021, 16:17)

    Gigi Kent [utilizator]

    Ce-i veni? O ultima sclipire de ratiune?
    • -2 (28 voturi)    
      De ce Zuckerberg și alți privați și nu Merkel? (Luni, 11 ianuarie 2021, 16:52)

      bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Să se dea o lege ca doar statul să blocheze oamenilor pe internet, așa cum vor marii lideri politici, nu după capul unor privați care nu au făcut nimic măreț în viața lor.
  • -4 (50 voturi)    
    Angela, cu mintea ei ordonata de nemtoaica (Luni, 11 ianuarie 2021, 16:17)

    Susufler0 [utilizator]

    si fara pasiunea latinilor, a dat un "diagnostic" corect problemei in discutie !
  • -6 (34 voturi)    
    vorbim de monopol si aliante impotriva noilor veni (Luni, 11 ianuarie 2021, 16:24)

    hopsinoi [utilizator]

    ti sau de cenzura?
  • -7 (37 voturi)    
    Ce s-a schimbat? (Luni, 11 ianuarie 2021, 16:26)

    bilbofil [utilizator]

    Nu de mult, cancelarul Merkel spunea că libertate de exprimare are limite. Acum, că este vorba de un lider în exercițiu al unei administrații federale, limitele încep să devină problematice?

    Am impresia că d-na Merkel îndeamnă la rîndjul ei la violență și ar fi cazul ca și conturile ei să fie suspendate. Libertatea de exprimare are totuși, cum a declarat, niște limite.
    • +1 (1 vot)    
      nu e vorba de un lider al unui stat federal sau nu (Marţi, 12 ianuarie 2021, 15:52)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui bilbofil

      E vorba de orice functie aleasa in ceea ce numim lumea occidentala si unde zeii informatiei pot taia accesul sau influenta alegerile fix dupa cum vor ei.
      Hai sa o gandim asa, esti presedinte, cancelar, rege, sef de stat si vezi cum un Trump, presedinte in exercitiu al US este banat ca unul care a folosit cuvinte obscene. Chestia asta da fiori pe sira spinarii oricui. mai exact FB/twiter sau xxx sunt perfect deasupra legii si fac ce vor. Iar actiunile lor pot determina rezultatul unor alegeri mai mult decat pot face zeci de organizatii politice interne sau externe.
  • -3 (55 voturi)    
    e un ABUZ al unor platforme care au MONOPOL (Luni, 11 ianuarie 2021, 16:31)

    Kivek [utilizator]

    e evident un abuz al acestor platforme care au MONOPOL si care pot face ce vor ele cu datele tale.

    de exemplu de la 1 ianuarie 2021 toti utilizatorii WhatsApp au fost OBLIGATI sa accepte noi conditii de utilizare prin care Facebook are dreptul sa inregistreze si sa foloseasca adresa ta de email si numarul de telefon pt a face $$$$
    • -4 (20 voturi)    
      Două abuzuri nu fac dreptate (Luni, 11 ianuarie 2021, 16:50)

      bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      Soluția este simplă: dacă ștergi postări sau suspenzi conturi altfel decît ca urmare că postările constituie sau par în mod clar a constitui fapte penale, înseamnă fie încălcarea clauzelor contractuale, caz în care măsura trebuie anulată și partea prejudiciată despăgubită, fie renunțarea la statutul de simplu distribuitor de informații și implicit transforamrea în redacție care răspunde solidar pentru conținutul postărilor, cu consecințele civile și penale de rigoare.

      Întgr-o lume întreagă la cap. În lumea cancelarului Merkel, pentru care libertatea de exprimare trebuie să aibă limite, problema nu este că au fost închise conturile cuiva în mod arbitrar, ci că au făcut-o actori privați și nu autorități ale statului, sub control politic.

      Și doar dacă acest lucru se va întîmpla, bloicarea sau închiderea conturilor se transformă în cenzură. Mai ales că în acest caz nu mai poate exista posibilitatea legală a mutării utilizatorului și a postărilor sale pe o platformă alternativă, precum Signal sau MeWe ori Minds.
      • +7 (21 voturi)    
        Nu e nici un abuz (Luni, 11 ianuarie 2021, 17:21)

        kanes [utilizator] i-a raspuns lui bilbofil

        Abuz e sa il lase in continuare sa faca rau prin mesajele incitatoare. Legea si justitia sunt de partea lor.
        • +1 (1 vot)    
          ei nu mai spune? (Marţi, 12 ianuarie 2021, 15:56)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui kanes

          pai nu trebuiau sa astepte un ordin al Justitiei, dat conform legii?
          Sau intai tragem si dupa aia intrebam cine a fost?
          Ca sa suspenzi un post de televiziune cu o licenta legala iti trebuie un ordin judecatoresc sa faci asta(vezi cazul OTV-ului). De unde pana unde twity sau FB se substituie justititiei si legii si interpreteaza ce am vrut eu sa spun?
    • +11 (39 voturi)    
      Nu e nici un fel de abuz (Luni, 11 ianuarie 2021, 17:04)

      plictisitu [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      E doar decizia unei companii private sa-si foloseasca produsul asa cum crede de cuviinta, fara a incalca nici o lege. Cui nu-i convin regulile de utilizare, faptul ca informatiile personale nu raman private, etc, nu are decat sa nu (mai) foloseasca acest produs. Daca destule persoane vor inceta sa folseasca produsul, compania isi va inchide portile, risc pe care Faceboos si Twitter si l-au asumat. Cand Trump folosea aceste canale pentru a-si transmite GRATIS mesajele spre miliarde de destinatari, serviciile erau bune, nu? Ei, a invatat si el ca nimic nu e gratis in lumea asta, acum plateste pretul.
      • -4 (12 voturi)    
        mecanismele pietei libere.. (Luni, 11 ianuarie 2021, 20:35)

        Dancing Dwarf [utilizator] i-a raspuns lui plictisitu

        ..nu sunt intotdeauna suficiente, de aici necesitatea unor reglementari, si acestea exista in toate industriile. Un exemplu diferit e ca nu iti poti alege clientii dupa criterii de rasa, etnie, etc si asta mi se pare in regula. Pentru ca multi ar sacrifica profitul pentru niste convingeri proprii indoielnice.
        In afara de asta, in astfel de probleme delicate si mai ales in probleme de acest nivel politic FB si Twitter nu cred ca au competenta sa decida.
      • +4 (14 voturi)    
        right (Luni, 11 ianuarie 2021, 21:19)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui plictisitu

        compania isi rezerva dreptul de a isi selecta clientii in conformitate cu un anumit ccod de conduita.
        • +1 (1 vot)    
          aia cu codul de conduita e simpla cand vorbim (Marţi, 12 ianuarie 2021, 16:07)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui ..13

          de cuvinte obscene sau care incita direct la violenta/ omor/etc
          Cand insa Twiter, o simpla platforma care monetizeaza continut, decide ca anuntul de neparticipare la inaugarea lui Biden e o invitatie la violenta e mai mult decat un cod de conduita.
          Daca ai acuza un om de incitare la violenta pentru asa ceva orice instanta ti-ar da cu flit.
          Dar twiter e concomintent legislativ al propiilor norme, judecator si executor al sentintelor. Cred ca stii ca inca de pe vremea romanilor a aparut nevoia sociala de a separa cele trei functii.
  • +9 (61 voturi)    
    Cucoana,daca incepi si matale sa inciti la (Luni, 11 ianuarie 2021, 16:35)

    persuasiv [utilizator]

    ura si violenta,din Deutschland,pe buna dreptate iti vor inchide contul.Omenirea nu mai are pofta de inca....ce a fost odata.Ma intelegi?
    • +1 (1 vot)    
      Domnu persuasiv, de ce sunteti asa abscons? (Marţi, 12 ianuarie 2021, 16:09)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui persuasiv

      Adica ce a mai fost odata si nu mai are chef lumea? Va referiti la WW2? la fascism? la comunism?
      Spune-ti domne cu subiect si predicat ca inca nu va cenzureaza nimeni aici.
  • -5 (43 voturi)    
    EXACT ! Bravo Dna Merkel (Luni, 11 ianuarie 2021, 16:38)

    Ed___ [utilizator]

    Poate scoateţi capul din gândirile anti şi pro Trump şi vedeţi că platformele au devenit platforme politice pentru cine plăteşte mai mult

    Inacceptabil
  • +11 (41 voturi)    
    E ca si cum un proprietar de carciuma (Luni, 11 ianuarie 2021, 16:42)

    clint [utilizator]

    refuza sa serveasca un client beat, recalcitrant, care a darmat o masa si a spart niste sticle iar madam Merkel spune ca e "problematic"...

    Bineinteles, clientul are dreptul sa denunte "discriminarea" catre forurile statului, iar aceasta, alaturi de propriile fapte, sa fie judecate de catre persoane abilitate, conform legilor in vigoare.

    In definitiv, un privat isi selecteaza clientii si in cazuri exceptionale ii da afara de pe proprietatea lui. Repet, exceptionale. Sunt multe, multe nuante si multe distinctii, dar mi-e tot mai greu sa inghit acest neoliberalism prin care nu mai ai niciun drept pe proprietatea ta, nici sa iti dai angajatii lenesi afara, nici clientii batausi, ci trebuie sa joci dupa "reglementarile" tot mai multe si mai "tolerante" ale statului, devii un fel de "mandatar" din vremea comunista, doar ca pe proprietatea ta, nu a statului. Care mai e sensul notiunii de proprietate? Este statul tolerant cu proprietatea? Intr-o lume libera, problemele astea se regleaza altfel, nu prin reglementare acerba, sunt pentru reglementarea unor situatii gen nu il servesti pe unul care nu ti-a facut nimic dar nu iti place tie de fata lui, dar chiar si situatia asta se rezolva prin concurenta libera, cerere si oferta, nu prin reglementare 100%. L-ai dat afara pe nedrept, se duce in pravalia de vis-a-vis, si nu cred ca vrei. Deci nu il dai afara asa, fara motiv. La fel si cu retelele de socializare, il da una afara, nu e problema, se muta pe alta. Problema lu' Merkel ar trebui sa fie ca de facto nu existe monopol pe o singura retea de socializare, sau sa fie doar cateva, cu aceeasi orientare politica. E clar ca retelele de socializare au, din motive lesne de inteles, un anumit tip de politca, mai globalist-incluziva ceea ce coincide cu cea a democratilor, dar nu trebuie sa ne oblige sa facem cu totii politica lor, ceea ce, de facto se cam intampla
    • -4 (22 voturi)    
      Total gresit ! (Luni, 11 ianuarie 2021, 17:33)

      CezarN [utilizator] i-a raspuns lui clint

      Trump nu a distrus infrastructura hardware sau software a Twiter sau Facebook. El doar a folosit un serviciu.
      Mai curand este ca atunci cand iti cumperi o masina si aia refuza sa iti vanda pe motiv ca esti hot si ai cazier. Nu asa se face. Ei iti vand masina si, daca furi cu ea, exista LEGE care iti va confisca masina.
      Nu putem sa ne transformam toti in diriguitori morali ai societatii, in judecatori, in cenzori cu dreptul de a permite sai interzice altora accesul la niste servicii.
      Daca Twiter sau Facebook vor sa fie un club inchis, sa se declare ca atare, sa faca abonamente pe bani si sa permita accesul doar pe referinte, etc.

      Insa atunci cand ai facut o biata carciuma ca si afacere publica nu ai dreptul sa refuzi servirea cuiva pentru ca este tigan, blond, comunist, conservator sau rasist. Societatea are legi si dupa ele se conduce, nu dupa un carciumar sau fabricant de paine.
      De ce nu ar avea si altii dreptul, pe aceeasi logica, sa-i nu-i mai vanda lui Trump apa, hrana sau medicamente, ca in SUA mai toate aceste servicii sunt particulare. Sa-l lapidam in piata publica, atunci.
      NU! Exista legi si ele trebuie sa guverneze societatea, nu fiecare dupa capul lui, oricati bani ar avea.
      • +1 (11 voturi)    
        Trump nu a fost inchis pentru ca a fost "tigan" (Luni, 11 ianuarie 2021, 21:32)

        clint [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

        ci pentru ca din cauza felului in care a folosit retelele de socializare au murit oameni.
        Daca ii refuz unui client un serviciu pentru ca vad ca omoara oameni cu el nu e totuna cu a-i refuza unui client un serviciu pentru ca asa am chef. Daca trec pe rosu sau tai banda continua ca sa las sa treaca salvarea si sa salvez o viata, nu stiu daca e prevazuta in Codul Penal situatia, nu ar trebui sa mi se ia permisul, chiar daca, strict conform legii, am incalcat-o, si chiar daca, in urma unui proces voi castiga.

        Si comparatia cu masina, ai vinde masina daca ai sti ca omul o va folosi ca sa calce deliberat oameni nevinovati... daca ar fi venit la mineriada un miner sa cumpere o coada de topor ca sa bata studenti de la tine din magazin, si tu ai fi stiut asta, probabil ca ai fi facut-o fara sa clipesti, pentru ca tu nu ai voie sa faci discriminari. Eu nu as fi facut-o, si daca as fi fost acuzat, mi-as fi explicat punctul de vedere: am crezut ca asa mai salvez niste vieti. Dar asa sunt unii, cred ca niste sloganuri simple, egalitariste, tin loc de morala, etica si chiar empatie. Nu domle, asa au crezut si comunistii, si minerii, ca ei lupta in numele egalitatii, si au aruncat lumea intr-o bezna fara ratiune, morala, samd.
        • +2 (2 voturi)    
          si in urma actiunilor BLM sau Antifa (Marţi, 12 ianuarie 2021, 16:14)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui clint

          au murit oameni si au fost pagube de milioane de dolari.
          Le-a interzis cineva conturile?
          Stii ce sustineau democratii? au fost demonstratii pasnice, doar o mica parte bla-bla.
          Sunt de acord 90% din demonstranti BLM erau pasnici dar asta nu inseamna ca restul de 10% nu au fost dincolo d elege
          La fel si in cazul demonstratiilor de la Capitoliu, 90% din demonstranti se afla la peste o mila distanta, doar o mica parte au fost cei care au provocat haosul.
          Si totusi Twitter si FB trateaza diferit violentele si isi aroga dreptul de judecator.
  • +9 (45 voturi)    
    Nu numai conturile trebuie inchise (Luni, 11 ianuarie 2021, 16:49)

    lenty [utilizator]

    Trump trebuie inchis pentru incitare la violente. Arestat si incarcerat. Lege si ordine.
  • +11 (37 voturi)    
    Sint companii private, punct (Luni, 11 ianuarie 2021, 16:50)

    Coco Whistle [utilizator]

    Presedintele poate comunica in alte modalitati, dar ce sa te faci daca el minte non stop si incita impotriva statului de drept? Unii americani vor dictatura si nu stiu sa piarda, nu-si folosesc capul ci doar asculta orbeste ce le spune idolul. Cineva zimbeste pe sub mustata anilor 1940.
    • -4 (4 voturi)    
      as adauga ca... (Marţi, 12 ianuarie 2021, 0:42)

      Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      presedintele trump nu are conturile blocate si nici casa alba, dar individul trump da. se pare ca primele doua au ceva control stablit si nentu nu are direct acces la ele.
    • +2 (2 voturi)    
      nu zau? (Marţi, 12 ianuarie 2021, 14:33)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      deci companiile private traiesc din bani adusi de acasa de patroni, nu extrag profit din societate? pai daca e asa, sa serveasca intreaga socoetate, lasandu-se cenzurate de Justitie, nu sa faca ce au chef, fara drept de apel
  • +12 (36 voturi)    
    Madam (Luni, 11 ianuarie 2021, 17:06)

    dasim [utilizator]

    daca neo-nazi ar incepe sa faca in Germania ce au facut in SUA cred ca era interzis direct Twitter pana sa fie suspendat contul idiotului are ar fi incitat la violente.
    • -1 (1 vot)    
      daca marmota... (Marţi, 12 ianuarie 2021, 16:20)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui dasim

      daca poporul german ar fi suficient de tampati sau satul de politicile globaliste ale lui Merkel ar vrea sa treaca la neo-nazi interzicerea Twiter ar fi egala cu zero.
      Din fericire, asta nu se va intampla in viitorul apropiat sau indepartat.
      Numai ca sunt siderat cum toti vad dupa colt fascisti, neo nazi dar nimeni nu vede Antifa sau BLM defiland cu insemnele clasice ale comunistilor interbelici.
  • -6 (34 voturi)    
    Si va avea consecinte (Luni, 11 ianuarie 2021, 17:06)

    Casargoz [utilizator]

    Justitia ar trebui sa inchida un site, sau mai ales un server( furnizorul de servicii nu ar trebui sa se preocupe asupra continutului) nu uar trebui sistat un serviciu de catre un actionar sau un drector.
    In fata abordarii Amazon, europa va lua probabil masuri gen
    Reglementarea serviciilor de cloud (cel mai probabil, si nu numai. )
    Nu poati opri serverele cuiva fara o decizie a unei instante, doar pentru asa a decis actionarul principal. Daca intr-o zi nu e e acord cu politica Polonie privind avorturile si opreste toate serviciile pentru polonia din motive personale. Ceea ce nu este ok.
    • +7 (17 voturi)    
      Trump sa se duca in justitie (Luni, 11 ianuarie 2021, 18:11)

      tarsic [utilizator] i-a raspuns lui Casargoz

      nu-l opreste nimeni. Nu poate sa ordone el in casa unor privati.
    • +6 (14 voturi)    
      Trump sa se duca in justitie (Luni, 11 ianuarie 2021, 18:11)

      tarsic [utilizator] i-a raspuns lui Casargoz

      nu-l opreste nimeni. Nu poate sa ordone el in casa unor privati.
    • +6 (12 voturi)    
      Trump sa se duca in justitie (Luni, 11 ianuarie 2021, 18:11)

      tarsic [utilizator] i-a raspuns lui Casargoz

      nu-l opreste nimeni. Nu poate sa ordone el in casa unor privati.
      • +1 (1 vot)    
        ba da (Marţi, 12 ianuarie 2021, 14:34)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui tarsic

        trebuie ca Justitia sa aiba drept de interventie fulgeratoare si sa ordone redeschiderea conturilor, daca asa vrea judecatorul; nu patronii decid
      • +1 (1 vot)    
        sa mori tu? (Marţi, 12 ianuarie 2021, 16:37)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui tarsic

        Nu trebuiau privatii sa se duca intai in Justitie? Sau contractul ala la care iti dai acordul pe o platforma de tipul asta e in afara legilor tarii si doar Organul Suprem al republicii Twiter are voie sa iti interpreteze cuvintele?
        Ma intreb retoric de ce naiba nu renuntam la Politie, Procuratura, judecatorie care costa al naibii de mult cand avem niste baieti infailibili la Tw/fb care determina in 5 minute daca esti vinovat sau nu.
  • -7 (11 voturi)    
    Unde-s (Luni, 11 ianuarie 2021, 17:55)

    rana [utilizator]

    cei anti Trump ?
    Da' cum e posibil așa ceva ?
    Haideți să tăbărâm pe ea... !
    Nu fiți ridicoli... ce mai stați ?
    Dați cu parul, nu vă jucați, fraților !
  • +9 (13 voturi)    
    Istoria nu poate fi contrafactuala (Luni, 11 ianuarie 2021, 17:55)

    kkciosuldelahamangia [utilizator]

    Dar ma intreb, ce ar fi fost daca in Germania interbelica ar fi fost un ,,supervizor'' care sa reduca la tacere ,,social-media" controlata de Joseph Goebbels, ministrul propagandei naziste ?
    • +3 (5 voturi)    
      sa mergem mai departe (Luni, 11 ianuarie 2021, 21:34)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui kkciosuldelahamangia

      ce s-ar fi intamplat daca europenii de atunci s-ar fi opus clar planurilor nemtesti si a celor rusesti???

      Atunci au lasat sa fie anexata Austria, invadata Polonia, Cehoslovacia si apoi sa vezi surpriza: au mers mai departe...
    • +1 (1 vot)    
      Cand Hitler+ Goebels au ajuns la putere (Marţi, 12 ianuarie 2021, 17:46)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui kkciosuldelahamangia

      Ultimul nu avea nici cel mai mic control asupra presei. Nu presa ia adus la putere.
      Si in orice stat democratic, presa e totusi supusa unor legi. Numai ca platformele online sustin ca eu nu sunt presa, continutul lor nu este editorial si deci nu se supun acelor legi.
  • +11 (19 voturi)    
    Merkel si altii uita (Luni, 11 ianuarie 2021, 18:16)

    Arizonian [utilizator]

    Ca vorbim de firme private si nu de servicii de stat.

    Adica e ok pentru un cofetar privat in SUA sa respinga o comanda pentru o nunta de homosexuali, insa il bagam pe Trump pe gatul altor firme private?

    Cand e vorba de serviciul public, e discutia diferita si un parlament poate sa decida cand unui client i se poate respinge serviciul. Insa cand e vorba de firme private, ele insele pot sa decida pe cine vor client sau nu si cui vor sa le ofere acces la servicii, mai ales la cele neplatite.

    Lui Trump et co nu le convine social media, pot sa se duca unde le convine, insa cred ca FBI o sa inceapa a inchide servicii de media sociala daca promoveala violenta pe spatiul public.
    • -3 (11 voturi)    
      cazul cofetariei (Luni, 11 ianuarie 2021, 22:23)

      Dancing Dwarf [utilizator] i-a raspuns lui Arizonian

      a fost o exceptie, de aceea am si auzit de el. Regula este ca nu iti alegi clientii pe astfel de criterii.
    • +1 (1 vot)    
      Domnu Arizonian, cand comanzi un tort nu semnezi (Marţi, 12 ianuarie 2021, 17:52)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Arizonian

      nu esti de acord cu 20 de pagini scrise marunt cu termeni si conditii. Iar cofetarul nu iti va folosi datele personale si orientarile sexuale/profesionale/sociale in scopuri comerciale. Comparam mere cu pere padurete.
  • +10 (18 voturi)    
    he! (Luni, 11 ianuarie 2021, 19:44)

    revo [utilizator]

    Madam Merkle a uitat ca acum cativa ani a ordonat cenzurarea stirilor despre atacurile si violentele comise de proaspetii migranti.

    Daca atunci, dupa atacurile din preajma sarbatorilor de iarna, cetatenii ar fi fost mobilizati de extremistii neo-nazisti, pe net, sa-i omoare pe noii sositi, cum ar fi fost? Dar daca se mobilizau sa-i atace biroul?
  • +9 (15 voturi)    
    Democratiile mor din cauza oamenilor slabi (Luni, 11 ianuarie 2021, 20:17)

    kolbar [utilizator]

    Cei care cred ca Raul poate fi adus la masa de discutii. Asa l-au tolerat pe Hitler pana le-a scos ala pe nas democratia.
  • +3 (7 voturi)    
    Ei, uite de asta trebuie reglementate (Luni, 11 ianuarie 2021, 23:03)

    Joro [utilizator]

    si sparte monopolurile gigantilot IT care au devenit niste puteri supra-statale. Nu le poti influenta politica interna, dar le poti, ca stat, limita sau interzice accesul pe anumite piete. Asa cum ei au cerinta sa te conformezi standardelor lor (cuu tate ca si aici este discutabil, vezi cati dementi au inca conturile active), tot asa le poti impune ca daca vor sa fie disponibili intr-o anumita regiune (de exemplu Europa) sa se conformeze unor standarde impuse de reprezentantii zonei respective. Si sa plateasca impozitele acolo unde produc banii, bu unde vor ei.... Ce ziceti? Nu merge si asa?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by