Un șofer a murit după ce a refuzat să oprească la semnalul polițiștilor, care l-au urmărit și l-au împușcat

de G.S.     HotNews.ro
Joi, 17 decembrie 2020, 15:26 Actualitate | Esenţial


Masina Politie
Foto: Facebook
Un bărbat care a fost împuşcat joi de poliţişti în județul Botoșani, după ce a refuzat să oprească maşina la semnalele acestora, a decedat, transmite Agerpres.

Potrivit medicului Georgiana Lazăr de la Unitatea de Primiri Urgenţe a Spitalului Judeţean Mavromati, bărbatul de 34 de ani nu a răspuns manevrelor de resuscitare efectuate la faţa locului.

Şoferul a fost împuşcat în zona hemitoracică stângă, iar glonţul este posibil să îi fi pătruns în inimă sau să-i fi secţionat aorta.

Anchetatorii susţin că victima este din judeţul Iaşi şi nu se cunoaşte deocamdată motivul pentru care nu a oprit la semnalele poliţiştilor.

Acesta a fost împuşcat joi de un agent de poliţie, după ce a refuzat să oprească maşina la semnalele unor echipaje aflate în urmărirea sa, a declarat purtătorul de cuvânt al Inspectoratului de Poliţie Judeţean Botoşani, Delia Neniscu.

Potrivit sursei citate, echipajul de poliţie de pe raza oraşului Flămânzi a fost sesizat de poliţişti din cadrul IPJ Iaşi despre faptul că se află în urmărirea unui autoturism, al cărui conducător auto nu a oprit la semnalele acestora şi există posibilitatea să se afle sub influenţa băuturilor alcoolice, reprezentând astfel un pericol pentru traficul rutier.

Trei echipaje de poliţie aflate în teren, pe raza oraşului Flămânzi, au încercat interceptarea autoturismului în trafic. Conducătorul auto a intenţionat să intre în coliziune cu autospecialele, impactul fiind evitat în ultima clipă de către poliţişti.

"S-a procedat la urmărirea acestuia, fiind executate focuri de avertisment în plan vertical şi ulterior înspre pneurile autoturismului", a afirmat Neniscu.

Ca urmare a executării focurilor de armă, şoferul a fost rănit, iar autoturismul a părăsit partea carosabilă intrând într-un şanţ de la marginea drumului. Poliţiştii au acordat conducătorului îngrijiri medicale, solicitând, totodată, intervenţia unei ambulanţe la faţa locului.

Cercetările vor fi preluate de către Parchetul de pe lângă Tribunalul Botoşani.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















24972 vizualizari

  • -55 (83 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 17 decembrie 2020, 15:31)

    [anonim]

    • +19 (31 voturi)    
      Bine au facut! (Joi, 17 decembrie 2020, 17:28)

      Beer-gummy-bear [utilizator] i-a raspuns lui

      De ce nu a oprit?
      • +19 (25 voturi)    
        Felicitări polițiștilor! (Joi, 17 decembrie 2020, 19:35)

        Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Beer-gummy-bear

        ... de data asta nu s-au mai făcut preș in fata unui bombardier. La cât mai mulți in 2021!
  • +56 (90 voturi)    
    In noianul de vesti proaste (Joi, 17 decembrie 2020, 15:32)

    Martinezu [utilizator]

    mai avem si o veste buna. La mai des!
    Omul si-a asumat riscul si a primit ce si-a dorit!
    Sper ca echipajul sa fie premiat.
    • -28 (50 voturi)    
      Esti sigur? (Joi, 17 decembrie 2020, 17:11)

      TrickyWicky [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      In vest nu se impusca ci se lasa soferul daca exista risc sa si continue druul si apoi se fac investigatii pt prinderea lui.
      Ce se va intampla? Probabil familia rudele vor vre sa l razbune. si localnicii vor dori sa detina arme pta se razbuna.
    • -26 (40 voturi)    
      Ce putin pretuiesti Viata (Joi, 17 decembrie 2020, 17:27)

      marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      Ah, dar stai, poate cumva esti Dumnezeu si i-o poti da inapoi...
      • +4 (6 voturi)    
        . (Vineri, 18 decembrie 2020, 9:40)

        Calin123 [utilizator] i-a raspuns lui marc.andre

        Bai voi nu intelegeti deloc? Omul nu a oprit la semnalele politistilor, el fiind probabil sub influenta alcoolului si drept urmare fiind un pericol pentru alti participanti la trafic. E ca si cum ai vedea un om pe strada cu mitraliera in mana dar il lasi in pace pana cand chiar impusca pe cineva. Voi va auziti ce vorbiti?
        • -4 (4 voturi)    
          Dar tu te auzi? (Vineri, 18 decembrie 2020, 10:54)

          n4c [utilizator] i-a raspuns lui Calin123

          "fiind probabil sub influenta alcoolului"

          Sa omorim oameni pe presupuneri, asta propui tu.
  • +43 (59 voturi)    
    bun inceput! (Joi, 17 decembrie 2020, 15:35)

    oaresicare [utilizator]

    Semne bune, Politia incepe sa se ia in serios, incepe Revolutia de data asta din Moldova?
    • -29 (39 voturi)    
      Daca CIA-ul doreste... (Joi, 17 decembrie 2020, 16:35)

      rmanea86 [utilizator] i-a raspuns lui oaresicare

      o sa faca una si in Moldova cum a facut la Timisoara.
    • +2 (6 voturi)    
      normal (Joi, 17 decembrie 2020, 22:57)

      was [utilizator] i-a raspuns lui oaresicare

      Au primit pistoale noi, acum glontul omoara peste 20 de metrii.
  • +53 (75 voturi)    
    Politistul a proceddat corect (Joi, 17 decembrie 2020, 15:38)

    Stefan-cel-Mare [utilizator]

    atata timp cat nu a oprit la niciun avertisment al politistilor, singura solutie ramasa a fost folosirea armei din dotare. Nu avem alta solutie pentru instituirea statului de drept decat cu frica in infractori
    • -24 (38 voturi)    
      Dar cauciucuri impuscate nu "se poarta"? (Joi, 17 decembrie 2020, 17:28)

      marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui Stefan-cel-Mare

      Eh?
      • +13 (15 voturi)    
        să tragă cu panseluțe... (Joi, 17 decembrie 2020, 19:37)

        Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui marc.andre

        .. ca bombardierul n-are chef să se supună legii.
      • +4 (4 voturi)    
        Tu știi ce-i aia? (Vineri, 18 decembrie 2020, 10:43)

        BEDE [utilizator] i-a raspuns lui marc.andre

        Pariu că nu ai tras niciodată cu pistolul.
        Dacă est să tragi cu pistolul dintr-un vehicul în mișcare în alt vehicul în mișcare este mare lucru dacă nimerești ceva, iar ca să nimerești fix cauciucurile este extrem de improbabil.
    • -4 (6 voturi)    
      intr-o tara normala (Vineri, 18 decembrie 2020, 9:01)

      jescu [utilizator] i-a raspuns lui Stefan-cel-Mare

      Daca nu e vorba de salvarea evidenta a vietii altcuiva, un politist nu are dreptul sa omoare "un om", o fiinta umana. Politistul o sa raspunda probabil in fatza legii, daca avem asa ceva. In Anglia putini politisti poarta arme si la ei crima organizata si atentatele teroriste sunt mult peste nivelul Romaniei: https://www.nbcnews.com/news/world/why-london-won-t-arm-all-police-despite-severe-terror-n737551
  • -45 (79 voturi)    
    Este una dintre consecințele (Joi, 17 decembrie 2020, 15:40)

    gebica [utilizator]

    Terorii instituționalizate de mai mulți ani și în curs de perfecționare în cadrul actualei isterii psihotice.
    Atît valorează viața unui om în ochii derbedeilor în uniformă, încurajați la maxim după 10 august. Adică o pot suprima pentru simpla supoziție că exista posibilitatea să se afle sub influenţa băuturilor alcoolice. În curînd vom fi împușcați dacă nu purtăm mască sau dacă îndrăznim să cerem lămuriri milițienilor atotputernici.
    • +31 (43 voturi)    
      dar tu (Joi, 17 decembrie 2020, 16:36)

      alex34 [utilizator] i-a raspuns lui gebica

      esti cumva din aia de urla abuz la orice actiune a politiei? f bine au facut, in tara asta toti terminatii fac ce vrea muschii lor iar daca sunt trasi la raspundere zbiara tare abuzzz, doar asa i-a invatat psd de fiecare daca cand esti acuzat e clar un abuz, legile sunt pentru fraieri
      • -10 (22 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Joi, 17 decembrie 2020, 17:36)

        [anonim] i-a raspuns lui alex34

        • +12 (18 voturi)    
          mai bine (Joi, 17 decembrie 2020, 20:51)

          alex34 [utilizator] i-a raspuns lui

          vezi sa nu te zboare unul pe capota cand vii tu voios cu punga de la piata, si apoi sa se dea jos sa-ti mai arda si vreo 2 picioare ca i-ai indoit tabla, atunci sa vezi ce-o sa mai tipi tu ca unde e politia si ca e vestul salbatic, eu zic ca ai mai multe sanse
      • -4 (20 voturi)    
        Nu sunt deloc din ăia (Joi, 17 decembrie 2020, 19:15)

        gebica [utilizator] i-a raspuns lui alex34

        Dar cred că aici poliția a comis cel puțin un abuz. Respectarea ordinii publice se poate și trebuie făcută prin alte mijloace decît omorîrea contravenienților. Nici pentru cele mai grave delicte nu se mai permite așa ceva. Cu singura excepție în care intervin prostia și ticăloșia, căci astea nu pot fi puse sub controlul legii de niciun milițian.
    • +15 (23 voturi)    
      Ai idee? (Joi, 17 decembrie 2020, 17:35)

      Beer-gummy-bear [utilizator] i-a raspuns lui gebica

      Stii ca in Romania, foarte multe persoane sunt efectiv rapite de pe strada? Daca in acea masina era cineva rapit, si de asta nu a oprit soferul?! Trebuie sa stie lumea ca politia mai si trage! Nu razi de ei ca au Loganuri si ca tu ai BMW si poti fugi!
      • -14 (24 voturi)    
        Accept să facă orice (Joi, 17 decembrie 2020, 19:19)

        gebica [utilizator] i-a raspuns lui Beer-gummy-bear

        E necesar pentru imobilizarea făptașului, mai ales că aveau zeci de procedee la dispoziție. E inacceptabil să iei o viață trăgînd în direcția pneurilor și nimerind omul în inimă. Cît trebuie să fie cineva de prost ca să creadă asta?
        • +9 (15 voturi)    
          iar vorbesc snowflakerii pe net?? (Joi, 17 decembrie 2020, 19:39)

          Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui gebica

          ... despre cum trebuia procedat într-o situație din viața reala? mai sunteți mulți?
  • -32 (62 voturi)    
    Sa analizam textul (Joi, 17 decembrie 2020, 15:43)

    TheFreeOne [utilizator]

    "există posibilitatea să se afle sub influenţa băuturilor alcoolice, reprezentând astfel un pericol pentru traficul rutier" => daca e posibil sa fie baut, atunci nu reprezinta u pericol, E POSIBIL sa reprezinte un pericol.
    Propun ca soferul sa fie acuzat de tentativa de omor, iar oamenii legii sa fie premiati cu pensii speciale.

    Ce se mai aude cu jandarmii aia care au pulverizat spray de la mica distanta spre fata unui suspect, ucigandu-l pe loc? Au fost decorati cu cea mai inalta distinctie a statului roman ???
    • +19 (33 voturi)    
      dar daca merge cu viteza ca sa scape de politie? (Joi, 17 decembrie 2020, 16:45)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui TheFreeOne

      aia nu e sigur periculos?
      Se vad numerele straine ucrainiene, deci mai apare si posibilitatea contrabandei sau a infractiunilor similare ...
    • +20 (30 voturi)    
      ... (Joi, 17 decembrie 2020, 16:56)

      ak33 [utilizator] i-a raspuns lui TheFreeOne

      Putea sa nu consume nici un strop de alcool dar dacă se repezea cu masina în mine iti garantez ca ii goleam în încărcător în el.
    • +7 (17 voturi)    
      sa analizam obligatia legala de a opri la (Joi, 17 decembrie 2020, 18:11)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui TheFreeOne

      semnalele agentului de politie.
      E asa greu sa respectam legea? E mai corect, analitic vorbind, sa punem viata proprie impreuna cu ale altora in pericol? Stii ca o masina de o tona e o scula de ucis foarte eficienta in mainile unui tembel? Mult mai eficienta decat un pistol.
      iti urez succes la nerespectarea legilor! Si sper sa nu ai norocul idioatului din articol!
  • +31 (47 voturi)    
    Foarte Bine ! (Joi, 17 decembrie 2020, 15:43)

    un domn [utilizator]

    Sa Invete Restul din Aceasta Poveste !
  • +29 (45 voturi)    
    ... (Joi, 17 decembrie 2020, 15:43)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    foarte bine...
  • +38 (56 voturi)    
    felicitari politiei (Joi, 17 decembrie 2020, 15:56)

    numaiamnume [utilizator]

    Desi deja stim ca justitia de la noi cauta orice varianta sa-i faca scapati pe infractori, iar probabil politistii vor fi vinovati ca nu l-au lasat sa ne omoare pe strazi.
    • -15 (21 voturi)    
      'Felicitari Politiei' ??? Pt ca a OMORAT un om??? (Joi, 17 decembrie 2020, 18:33)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui numaiamnume

      nu credeam ca rasa umana poate sa coboare atat de jos incat sa feliciti o persoana care a UCIS fara rost o alta persoana si fara ca altcineva sa fie in pericol
      • +10 (14 voturi)    
        om?? (Joi, 17 decembrie 2020, 19:40)

        Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        .. sau infractor?
        • -2 (4 voturi)    
          de unde reiese ca e infractor???? (Vineri, 18 decembrie 2020, 10:08)

          Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

          si infractorii nu sunt oameni???
          • +1 (1 vot)    
            Liviu Dragnea (Vineri, 18 decembrie 2020, 11:01)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

            E Om ! Dar te ocupi de el ?
          • +2 (2 voturi)    
            mi se pare corect (Vineri, 18 decembrie 2020, 11:06)

            costelo999 [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

            si infractorii sunt oameni deci sa li se respecte drepturile, inclusiv lu dragnia ....
  • -14 (28 voturi)    
    BLM (Joi, 17 decembrie 2020, 15:58)

    MAGArusul [utilizator]

    La noi? Nu pot sa cred.
  • -17 (37 voturi)    
    Pacat (Joi, 17 decembrie 2020, 16:04)

    Contrache [utilizator]

    Manevra executata prost, soldata cu victime. Neglijenta sau instinct criminal?
  • -14 (48 voturi)    
    Vai de capul patului ! (Joi, 17 decembrie 2020, 16:16)

    backtothedarkages [utilizator]

    Trăgând focuri de avertisment "înspre pneurile autoturismulu", l-au nimerit în inimă. Ar fi de râs dacă n-ar fi de plâns.
    • +3 (11 voturi)    
      nu știu de tine. (Joi, 17 decembrie 2020, 19:42)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui backtothedarkages

      .. dar eu imi râd în barbă la gândul cum intră plumbul într-un bombardier..
  • -15 (39 voturi)    
    omg (Joi, 17 decembrie 2020, 16:17)

    Kvothe [utilizator]

    doamne fereste sa foloseasca polotistul arma intr-o zona mai populata.. a tintit roata si a nimerit aorta..
    • +4 (8 voturi)    
      stai liniștit snowflakere... (Joi, 17 decembrie 2020, 19:42)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Kvothe

      ca pe net esti in siguranță.
  • -11 (37 voturi)    
    Cuvântul cheie: "înspre" ! (Joi, 17 decembrie 2020, 16:20)

    backtothedarkages [utilizator]

    Deducem că la antrenamente (în cazul fericit că se fac !), ei nu învață să tragă la țintă, ci doar "înspre" țintă !!!
    • +6 (10 voturi)    
      Fac antrenamente (Joi, 17 decembrie 2020, 17:41)

      Beer-gummy-bear [utilizator] i-a raspuns lui backtothedarkages

      fac antrenamente in care tinta este in miscare si incearca sa evadeze, iar ei trag de pe o platforma in miscare? In plus, nu cred ca a tras de la 20 de metri intr-o urmarire in viteza!
  • -14 (40 voturi)    
    politie ca-n america, asta ati vrut (Joi, 17 decembrie 2020, 16:23)

    Gryphus [utilizator]

    la cati mai multi impuscati
    • +2 (12 voturi)    
      Nu, gresesti, nu-i asa in US ! (Joi, 17 decembrie 2020, 17:57)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Nu, gresesti !

      In US, cel putin in statele in care am locuit, NU este asa. Politistul trebuie sa dovedeasca ca a tras (si trage mortal, din prima) pentru protectia altora sau propria protectie. Din cauza asta NU se trage in spate, nu din cavalerism. Tot asta face ca oamenii normali sa aiba incredere in Politie, generic vorbind.

      Evident, asta-i regula, asta-i legea; in viata reala exista si aplicari de-a-ndoaselea...asta nu inseamna ca pregatirea politistilor se face altfel decat cum spune legea.

      Ca idee generala, cele de mai sus se aplica in toate statele, de catre toate formele de politie (statala, municipala, serifi), sau asociate.
    • +4 (10 voturi)    
      doamne ajută (Joi, 17 decembrie 2020, 19:44)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      2021 la cât mai mulți bombardieri ca ăsta.
  • +13 (35 voturi)    
    pana la urma (Joi, 17 decembrie 2020, 16:23)

    bancher [utilizator]

    Politia a facut ceea ce trebuia sa faca. Data viitoare poate trage si in infractori, nu doar in simpli cetateni.
    • +6 (10 voturi)    
      Stim deja (Joi, 17 decembrie 2020, 17:30)

      marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      O sa traga "inspre" infractori dar vor nimeri pneurile....
    • +4 (6 voturi)    
      cand simplul cetatean nu a respectat legea (Joi, 17 decembrie 2020, 19:47)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      Si anume nu a oprit la semnalul politistilor a devenit un infractor. Ai auzit de politica geamurilor sparte?
      • +1 (9 voturi)    
        Uite aici (Joi, 17 decembrie 2020, 21:26)

        TheFreeOne [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        Ce au patit unii care au oprit:

        https://www.libertatea.ro/stiri/fratele-biancai-dragusanu-batut-de-politisti-din-timis-2104273
        • 0 (0 voturi)    
          asa si? (Vineri, 18 decembrie 2020, 14:36)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui TheFreeOne

          Si pe mine ma opreste odata camla 3 ani politia dar niciodata nu m-a batut bestial. Pe tine?
          Si ce faci acum? Nu mai opresti la semnalul agentului de frica sa nu te bata?
  • -14 (40 voturi)    
    asa se intampla (Joi, 17 decembrie 2020, 16:28)

    jescu [utilizator]

    Asa e cand dai prostilor pistoale performante. Pistoalele Carpati erau mai mult decat suficiente. Sa nu spuna politistii ca un betiv la volan fara discernamant din cauza bauturii trebuia omorat ca nu se putea altfel. Probabil o sa mai auzim multe accidente din astea de acum incolo.
    • +10 (22 voturi)    
      . (Joi, 17 decembrie 2020, 16:57)

      ak33 [utilizator] i-a raspuns lui jescu

      Ce as vrea ca un inofensiv din asta la volan sa dea peste tine pe trecerea de pietoni. Atunci ți ai fi dorit ca polițistul sa ii bage doua boabe in cap
      • -4 (14 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Joi, 17 decembrie 2020, 17:33)

        [anonim] i-a raspuns lui ak33

        • +6 (10 voturi)    
          .. (Joi, 17 decembrie 2020, 19:09)

          ak33 [utilizator] i-a raspuns lui

          ai vazut clipul?
          daca nu , stai acasa
  • -10 (28 voturi)    
    E normal asa... (Joi, 17 decembrie 2020, 16:37)

    newlook [utilizator]

    Acum nu foarte mult timp, in apropiere de Navodari (CT), pe un drum necirculat, in camp, politistii au urmarit o masina pentru ca nu a oprit la semnal si au impuscat ... pasagerul din spate; pe sofer nu l-au nimerit. In afara de moartea pasagerului in cauza, nimic nu s-a intamplat dupa aceea.

    Fapta de vitejie a politistilor care au ciuruit o masina (si un pasager) ce nu prezentau niciun fel de pericol public a fost apreciata de comunitatea #rezist -iubitoare de caluse si catuse.

    Mai mult decat atat, romanii, in ansamblul lor, au preferat sa voteze promisiunile de si mai multe caluse, si mai multe catuse in locul bunastarii care incepuse deja sa se arate pentru majoritatea lor.

    Acum, ca un alt sofer e impuscat in spate de autoritati...e doar in spiritul lucrurilor intr-o tara ce-si continua drumul spre nazificarea populatiei deja talibanizate.
    • +9 (11 voturi)    
      bre ne lasi... (Joi, 17 decembrie 2020, 17:57)

      qwerasdf [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      cand oamenii nevinovati, cu mainile ridicate, si-au luat bataie de la fortele de "ordine", atunci era bine ca organul legii punea piciorul in prag.

      Acum esti brusc scandalizat de abuzurile comise de organul legii... vai, vai...

      tu esti ca si babuinii aia de la blm cu negrii care se opun arestului, dar apoi sunt vazuti ca niste martiri
      • -8 (10 voturi)    
        (editat de moderator. ultimul avertisment) (Joi, 17 decembrie 2020, 22:05)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

        .....

        Eu vorbesc pentru oamenii normali, care pretuiesc viata si libertatea, nu pentru talibanii care pretuiesc sclavia si "statul de drept".

        Iar aia de la BLM (cu care, apropos, nu sunt de acord) nu sunt "babuini"...dar tocmai existenta unuia ca tine le legitimeaza comportamentul incorect.
    • +2 (8 voturi)    
      zise postacul sovietic unde (Joi, 17 decembrie 2020, 19:51)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      si in ziua de azi, politistul de circulatie are si un Kalasnicov in spate. Iar cand se apropie de masina oprita se apropie din unghiul mort si cu tocul la pistol desfacut si mana pe el.
      Si totusi ma intreb ce se intampla daca nu opream acolo? Oare Kalasnicov-ul ala era de turta dulce?
  • +19 (25 voturi)    
    cei care ii condamna pe polisti (Joi, 17 decembrie 2020, 16:45)

    qwerasdf [utilizator]

    probabil ca din cand in cand mai trag cate un sprit cu baietii si conduc "afumati". Altfel nu pot sa-mi explic cum esti de acord cu unul care e baut si nu opreste la cererea politiei? Daca in urmatorul sat dadea peste niste copii, mai cretinilor?! Atunci era tot politia de vina ca nu l-a oprit in trafic, ca au fost niste incompetenti.

    Stim cu totii cat de grave pot fi consecintele conducerii sub influenta bauturilor / drogurilor. Cum il chema pe jigodia drogata, fiul lui iorgulescu, care l-a omorat pe tatal a 2 copii? Sunteti de acord cu criminalii astia, nu?
    • -2 (14 voturi)    
      Si daca politia (Joi, 17 decembrie 2020, 17:55)

      TheFreeOne [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      Impusca nevinovati (maturi sau chiar copii) din greseala ? S-a mai intamplat...
      • +5 (9 voturi)    
        ești safe...... (Joi, 17 decembrie 2020, 19:45)

        Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui TheFreeOne

        ... pe net nu cre ca poti fi împușcat.
    • 0 (10 voturi)    
      Cei care ii condamna pe politisti (Joi, 17 decembrie 2020, 18:15)

      TheFreeOne [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      - au vazut faza cu fratele Biancai Dragusanu oprti de poitisti si... (cautati pe google continuarea)
      - au vazut faza de la Constanta cand niste politsti s-au luat de alti politisti, i-au torturat, i-au dezbracat, le-au simulat o executie mafiota prin impuscare (da bah search despre eveniment ca m-am plictisit sa tot scriu)
  • +12 (22 voturi)    
    Problema (Joi, 17 decembrie 2020, 17:15)

    hamurabi [utilizator]

    este ca acest sofer, tinanad cont de comportament, putea sa ucida un nevinovat, sau mai multi ! Deci e bine sau nu ca a fost impuscat ?
    • -3 (9 voturi)    
      Si politia (Joi, 17 decembrie 2020, 17:55)

      TheFreeOne [utilizator] i-a raspuns lui hamurabi

      Putea sa ucida nevinovati. S-a mai intamplat!
  • -5 (15 voturi)    
    Titlu corect: sofer ucis de politie (Joi, 17 decembrie 2020, 17:38)

    marc.andre [utilizator]

    Rog corectare.
    • +4 (8 voturi)    
      titlu corect (Joi, 17 decembrie 2020, 20:41)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui marc.andre

      Marius Constantin Vântu a fost condamnat definitiv, în 2015, după ce a fost protagonistul unui dosar de trafic de persoane şi trafic de minori.

      Citeste mai mult: adev.ro/qlhl69
      Poate citesti articolul si vezi intreaga poveste.
  • +8 (12 voturi)    
    Bine ca a inceput Politia sa ia masuri (Joi, 17 decembrie 2020, 17:47)

    Deja [utilizator]

    Cica era un interlop recidivist, condamnat pentru trafic de minori si rapire. Bine ca a luat Politia masuri si nu a reusit sa omoare pe nimeni acum. Il facea justitia din RO disparut ca si pe alde Iorgulescu, Savulescu et comp.
    Deci, nici o pierdere pentru umanitate.
  • -5 (15 voturi)    
    Citat: (Joi, 17 decembrie 2020, 18:02)

    TheFreeOne [utilizator]

    "Poliţiştii au acordat conducătorului îngrijiri medicale"
    Cam cate gloante de ingrijiri medicale i-au dat? Un incarcator intreg?
    • +1 (5 voturi)    
      cui ii pasă? (Joi, 17 decembrie 2020, 19:46)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui TheFreeOne

      .. fără numar.
  • -3 (11 voturi)    
    De ce spuneti (Joi, 17 decembrie 2020, 18:03)

    TheFreeOne [utilizator]

    Ca era beat?
    Vad ca il transformati direct in infracotor si criminal!
    Articolul zice ca nu se stie de ce nu a oprit.
  • -1 (11 voturi)    
    Multi crestini la tastatura astazi (Joi, 17 decembrie 2020, 18:10)

    TheFreeOne [utilizator]

    (in virtutea faptului ca sant romani).
    Poate asa se si explica suportul acordat politistilor, poate ca tine cumva si de religie, o nevoie din aia biblica de razbunare, biblia fiind plina de razboaie, batai, lupte religioase, sacrificii, crucificari, tot felul de abominatii pe care cartea aia le gaseste ok ;)

    Mi se pare funny, omul asta putea fi Iisus sau Isus in cadrul fugii in Egipt :))))
  • +2 (10 voturi)    
    astia care-l aparati pe sofer... (Joi, 17 decembrie 2020, 18:31)

    liviu_ [utilizator]

    o intrebare:
    - daca omora ala pe vreun om cu masina cine era de vina?!
    tot politia, nu?!

    politia a facut (si face in continuare) multe tampenii...
    doar ca ce e descris in articolul asta nu este una dintre ele!
    • -1 (11 voturi)    
      Hai să-i omorîm (Joi, 17 decembrie 2020, 19:27)

      gebica [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Pe toți cei de care nu ne place cum conduc pentru ca nu cumva să omoare ei pe cineva.
    • -2 (8 voturi)    
      Nu era de vina politia (Joi, 17 decembrie 2020, 20:28)

      TheFreeOne [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Nici la Nisa nu a fost, nici nicaieri.
      Stii cazuri cand politia a fost acuzata sau chiar condamnata in justite ca nu a oprit soferi prin impuscare?
      Spune-mi si mie cateva!
  • -1 (7 voturi)    
    Bla, bla,bla.. (Joi, 17 decembrie 2020, 19:47)

    spirache [utilizator]

    Iar or sa apara 2 tabere: tabăra individualistilor progresiști pt care ceea ce a făcut ,, milițianul" e un act odios, statul e dictatorial și îngrădește libertatea fluturilor care cred ca apa caldă vine doar prin deschiderea robinetului și tabăra colectiviștilor conservatori pt care polițistul și-a făcut datoria oprind pericolul public, statul e prea lax in aplicarea legilor, favorizând tot soiul de clanuri și indivizi și care știu că apa caldă vine dacă funcționează niște sisteme termice operate de niște muncitori cu vaselină pe mâini. Eterna luptă între empaticii colectiviști și izolații libtarzi.
  • +3 (13 voturi)    
    O stire de ziar local. Intr-o tara normala... (Joi, 17 decembrie 2020, 21:13)

    V. Istina [utilizator]

    La noi mare valva. O masina refuza sa opreasca, ba chiar incearca sa loveasca masinile politiei si este urmarita peste 80de km! Nu stie ce om normal la cap poate sa ia apararea soferului... Putea sa fie oricine, un modest dar aiurit profesor de filozofie ori un criminal notoriu, beat crita. Politia ar fi trebuit mai devreme sa-l opreasca, nu dupa 80! de km! Doar norocul chior a facut sa nu existe alti raniti.

    Si cine era totusi la volan? Doar un proxenet recidivist, acuzat printre altele si de rapire de minori... Profesorul a avut noroc de data asta, insa politia... ar fi trebuit sa traga mult mai devreme, si mult mai precis!
  • -1 (11 voturi)    
    Legea le da dreptul (Joi, 17 decembrie 2020, 22:13)

    PowerIon [utilizator]

    sa omoare un om pentru ca nu a oprit.
    Dar acel om putea fi identificat si pedepsit de justitie. In ziua de azi exista suficiente mijloace.
    Urmarirea de catre politie are de obicei urmari colaterale, pagube materiale, posibile pierderi de vieti omenesti nevinovate.
    Legea e proasta!
    • +5 (7 voturi)    
      bai omule (Vineri, 18 decembrie 2020, 9:03)

      Scarface1000 [utilizator] i-a raspuns lui PowerIon

      iti cer sa gandesti! Daca acel infractor care fugea de politie intra in sotia ta acre conducea regulamentar si era impreuna cu copii si ii omorea pe toti trei ( fac o supozitie doar ca sa gandesti si din alt punct de vedere lucrurile) !

      Unde mai punem ca acel om a facut trafic de minor si a dus fete de 14 ani la PROSTITUTIE in Germania deci era si proxenet!!!
    • +3 (5 voturi)    
      legea e lege daca facem execptii unde ajungem?? (Vineri, 18 decembrie 2020, 9:37)

      viziru [utilizator] i-a raspuns lui PowerIon

      legea e lege daca facem execptii unde ajungem??
      • +1 (1 vot)    
        Legea nu e lege in RO. Sau nu pentru toti (Vineri, 18 decembrie 2020, 12:46)

        Deja [utilizator] i-a raspuns lui viziru

        Ca sa dau doar un exemplu din sute de mii: cazul Tandarei.
  • +6 (10 voturi)    
    Politistii au procedat corect! (Joi, 17 decembrie 2020, 23:22)

    StefanDaniel [utilizator]

    Se pare ca l-au urmarit in trafic vreo 40km. In SUA il impuscau la km 2. In cazul de fata politistii au actionat corect pentru ca nu a raspuns la avertismente si exista riscul sa intre in coliziune cu alta masina si sa moara oameni nevinovati, copii, etc. Sper ca delicventii si vitezomanii care fug de politie sa invete ceva din intamplarea asta.
  • 0 (8 voturi)    
    Uite aici unul (Joi, 17 decembrie 2020, 23:23)

    TheFreeOne [utilizator]

    Care nu a raspuns la comenzile politiei:

    https://www.youtube.com/watch?v=5MQjsXRqLmA

    Enjoy !!!
    • +1 (7 voturi)    
      vai saracutzu.. (Vineri, 18 decembrie 2020, 4:16)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui TheFreeOne

      ... sigur ca bombardieru nostru era la fel. dupa ce a condus ca nebunu 40km sa scape de politie. jet ba!
  • +2 (2 voturi)    
    acuma n-o mai ardem cu fiecare viață contează? (Vineri, 18 decembrie 2020, 15:18)

    Mariobrutte [utilizator]

    Numai la Covid e valabil sloganul? A naibii dublă măsură.

    Apropo, au tras în el după ce se răsturnase în șanț cu mașina, cititi știrea originală din presa locală (MonitorulBT).


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by