Orban: Garantez 100% că nu va fi niciun lockdown; nu ne putem permite din punct de vedere economic

de I.B.     HotNews.ro
Miercuri, 2 decembrie 2020, 21:24 Actualitate | Esenţial


Ludovic Orban
Foto: Captura Facebook
Premierul Ludovic Orban a declarat miercuri seara că ''nu va fi niciun lockdown'' după alegerile parlamentare, motivând că România nu îşi poate "permite din punct de vedere economic".

"Garantez 100% că nu va fi niciun lockdown. România nu îşi poate permite aşa ceva, nu ne putem permite din punct de vedere economic, din punct de vedere al perioadei care urmează. Aşa ceva nu se va întâmpla. Deci, cine mai susţine aşa ceva, spun că este o bazaconie şi că este de fapt o minciună de campanie în încercarea de a mai reduce susţinerea pentru PNL. Şi preşedintele a spus foarte clar: nici vorbă de aşa ceva. Nu se pune problema unei închideri a activităţilor economice", a afirmat Orban la România TV, citează Agerpres.

El a explicat că în ultimele zile s-a observat un trend descendent al cazurilor de infectare cu noul coronavirus.

"De şapte-opt zile avem un trend descendent şi ce este foarte important, în ultimele cinci zile din şapte numărul persoanelor vindecate a depăşit numărul persoanelor infectate. Este adevărat că s-a testat mai puţin pentru că au fost zile libere şi nu au funcţionat toate centrele de testare, dar activitatea de testare se reia începând de astăzi în condiţii mai normale, în funcţie de solicitările de testare", a spus premierul.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















8919 vizualizari

  • -12 (26 voturi)    
    cam... (Miercuri, 2 decembrie 2020, 21:25)

    Mihalav [utilizator]

    cat costa viata mea?
    • +3 (19 voturi)    
      Cat produci (Miercuri, 2 decembrie 2020, 22:56)

      Victtor [utilizator] i-a raspuns lui Mihalav

      Cam asta este pretul ei. Nu produci nimic, nu costa nimic.
    • +12 (20 voturi)    
      auto-autolockdown (Miercuri, 2 decembrie 2020, 23:05)

      Marian74 [utilizator] i-a raspuns lui Mihalav

      Cine te impiedica sa te autolockdown-ezi? Stai in casa ptr totdeauna, e mai sigur. Afara sunt riscuri, poate sa te loveasca o masina.. Ma rog, o sa mori de foame, dar asta nu e un risc, e o certitudine. Riscul este cand nu stii ce o sa intample!
    • +2 (6 voturi)    
      viata celor cu copii si rate de platit cat costa? (Joi, 3 decembrie 2020, 9:41)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Mihalav

      statul e obligat sa aleaga intre a inchide tara si a falimenta romania inclusiv pe cei cu rate la banci si a lasa economia sa functioneze liber dar stiind ca in felul asta multi oameni cu comorbiditati vor muri

      in oricare caz tu distrugi viata cuiva, ori a celor care isi pierd locul de munca daca se inchide tara ori a celor cu comorbiditati

      pt ca nu poti opri covid decat daca inchizi tara
  • +15 (49 voturi)    
    Bai Orbane (Miercuri, 2 decembrie 2020, 21:34)

    Maspp [utilizator]

    Garantiile tale nu valoareza nici cat un sul de hartie igienica. Ca sa oferi garantii trebuie sa fii facut din alt material. trebuie sa ai niste principii, o rigoare, niste repere , o cultura, un caracter, etc. Nu e cazul la tine. Tu maine o intorci ca la Ploiesti.
    • 0 (14 voturi)    
      100% ? (Miercuri, 2 decembrie 2020, 22:33)

      Soarele [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

      Nu! maxim 40%, că după aceea arde pe gât!
  • -18 (34 voturi)    
    Cu alte cuvinte. (Miercuri, 2 decembrie 2020, 21:38)

    Marionette [utilizator]

    Mai bine muriti cat incercati sa munciti, Nu ne pasa de voi. Macar spune clar de la inceput.
    • +7 (25 voturi)    
      Marionele (Miercuri, 2 decembrie 2020, 21:58)

      Costi888 [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      Mai lasa ne frate. Stai baricadat in casa si gata.. tot faci polologhia pandemiei mai ceva ca OMS.. stai naiba in casa, comanda ti mancare, izoleaza te si gata..
    • +2 (4 voturi)    
      Nu erai tu (Joi, 3 decembrie 2020, 10:14)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      Nu erai tu ala care spunea ca o sa avem 5000 de morti pe zi acum si ca o sa ne impiedicam de cadavre pe strazi? :))
      Tu iti mai recitesti comentariile cateodata? Incearca, o sa te ajute sa te echilibrezi.
  • +7 (31 voturi)    
    Sica tu nu poti garanta nimic (Miercuri, 2 decembrie 2020, 21:51)

    mihaipricop [utilizator]

    ca te altoieste dulapul de la cotroceni sau, mai rau, sefii mari de la bruxelles, daca ti-o iei in cap.
    • 0 (10 voturi)    
      Ar fi o chestie sa asculte de Bruxelles (Joi, 3 decembrie 2020, 7:53)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui mihaipricop

      Aia au zis sa nu inchida scolile. El a facut pe dos ca sa iasa numarul de infectari mai mic pentru a putea face alegeri.
  • +7 (17 voturi)    
    da, da (Miercuri, 2 decembrie 2020, 21:55)

    heimdallr [utilizator]

    Și dacă totuși va fi lockdown o să ne spui nonșalant: "M-am înșelat." Că din gură toți putem spune orice. Uite și eu dacă sunt prim ministru în patru ani fac 4444 km de autostradă, trecem la euro și luăm toți aceeași valoare numerică la salariu dar în euro nu în roni, triplez pensiile, șoricul gros nu se va mai plăti că se găsește în exces în România etc. Să dau din gură sau din tastatură nu mă costă nimic.
  • +6 (22 voturi)    
    pai (Miercuri, 2 decembrie 2020, 22:03)

    cucuveauamov [utilizator]

    in martie ne perimiteam economic?
    • -3 (7 voturi)    
      Ala n-a fost lockdown (Joi, 3 decembrie 2020, 0:28)

      Mihai_P1 [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      A fost doar partial. Asta nu a precizat, daca poate fi unul partial, cu unele activitati inchise.
    • +2 (6 voturi)    
      nici in martie nu ne permiteam (Joi, 3 decembrie 2020, 9:48)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      tocmai de aia a ajuns deficitul la 9% din PIB de la 3%

      au vrut si ei sa faca ce fac alte guverne, a fost tot o reactie politica pt ca unii (nu foarte inteligenti) ca Arafat au zis ca daca stam in casa o sa dispara covid singur

      s-a dovedit ca nu poate fi oprit, era logic dar te pui cu ei
      • +3 (5 voturi)    
        :)) (Joi, 3 decembrie 2020, 10:15)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        Ii luau pe sus cu izoleta si-i tineau in spitale cate o luna si pe asimtomatici de parca aveau ciuma bubonica sau Ebola :)))
        Niste cretini...
  • +9 (21 voturi)    
    Lol (Miercuri, 2 decembrie 2020, 22:15)

    HP [utilizator]

    Dar până acum și-a permis, de a ajuns deficitul la 9% și avem scădere economică masivă ?
  • 0 (14 voturi)    
    Săptămâna viitoare (Miercuri, 2 decembrie 2020, 22:19)

    galeo [utilizator]

    O va întoarce că la Ploiesti, cum că a înțeles presa greșit.
  • -1 (11 voturi)    
    noi ce facem?? (Miercuri, 2 decembrie 2020, 22:29)

    virtuos [utilizator]

    inchiriem cabana aia de revelion sau ne-o luam pe cocoasa in ultima zi??
  • +9 (11 voturi)    
    jumatate de adevar (Miercuri, 2 decembrie 2020, 22:29)

    cmariusalin [utilizator]

    da, nu vor opri activitati economice
    doar putina carantina, declaratii...
  • -7 (21 voturi)    
    Of, porumbelul (Miercuri, 2 decembrie 2020, 22:51)

    subcultura [utilizator]

    Deci nu va fi lockdown pt ca nu ne putem permite dodv economic, insa dpdv medical pare ca zici ca ar cam trebui, nu? Ori esti prost, ori te doare in cot de aprox 150-180 de morti pe zi, cam asta reiese

    Sica pe 10 decembrie: cum am garantat nu facem lockdown, doar carantina locala in toata tara
    • +3 (11 voturi)    
      Subcultura (Joi, 3 decembrie 2020, 6:39)

      Costi888 [utilizator] i-a raspuns lui subcultura

      Esti amuzant cand incerci sa faci pe desteptul.. doar ca nu ti prea iese. Pai normal ca din punct de vedere medical ar trebui sa fie lockdown. Toate tarile ar fi stat in lockdown daca s ar fi putut, pana ar fi incetat pandemia. Problema e ca nu se poate..
      • +1 (3 voturi)    
        Multumesc pt atacul la persoana (Joi, 3 decembrie 2020, 11:44)

        subcultura [utilizator] i-a raspuns lui Costi888

        Realitatea e ca in alte tari se moare mult mai putin, se testeaza mult mai mult, se fura mult mai putin.
        • 0 (0 voturi)    
          La noi, in Romania , inclusiv statul nici pe (Joi, 3 decembrie 2020, 21:52)

          deval [utilizator] i-a raspuns lui subcultura

          departe ''de drept'', ne spune prin legislatie , ca trebuie sa furam ! Sanatos, traditional........
  • 0 (12 voturi)    
    Cat de dancilez sa fii sa spui asa ceva de la (Joi, 3 decembrie 2020, 0:15)

    deval [utilizator]

    Palatul Victoria ??!! Cum sa garantezi ? Tot asa garantati si pentru dezvoltarea Romaniei ?
    Asta seamana cu aia de acum cateva zile cand a zis ca vor fi noi masuri, daca ''procentul de infectare e mare....''
  • +5 (15 voturi)    
    probabil o sa-mi iau niscaiva (Joi, 3 decembrie 2020, 0:19)

    festina [utilizator]

    injuraturi, la ce postari citesc acum.

    Dar depinde numai de noi , nu de Orban, sa nu avem lockdown.
    Cu masca, igiena si evitare locuri aglomerate.

    Ca de muncit trebuie sa muncim toti, ca avem facturi de platit...
    • +3 (11 voturi)    
      romanii sint needucati, nu au cultura necesara (Joi, 3 decembrie 2020, 4:56)

      Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui festina

      sint multi f multi care sint infectati, doctorii banuiesc prin prisma simptomelor dar nu ii trimit sa faca teste. chiar si asa nu se duc ca sa nu fie monitorizati de militie. se intilnesc cu alti indivizi, isi rezolva problemele, impart virusul la greu iar daca cineva moare merg la pomeni ca de e de mincat, baut si ..asta e. e nebunie mare in romania, cineva ne-a luat mintile ...politicieniilor nu le pasa, au ajuns la concluzia ca scapa cine poate ...aveti grija voi cei care credeti ca voua nu se poate intimpla ori ca acest virus nu e mortal sau nu exista. sinteti inselati...intr-o saptamina va cinta popa niste versuri...
    • 0 (0 voturi)    
      masca, igiena si evitare locuri aglomerate (Vineri, 4 decembrie 2020, 19:04)

      spy [utilizator] i-a raspuns lui festina

      esti sigur ca au efect, functioneaza?
  • +2 (10 voturi)    
    Numai dacă pierzi alegerile (Joi, 3 decembrie 2020, 3:02)

    alecu-jilavu [utilizator]

    Dacă pierzi alegerile și PNL scoate sub 28%, atunci da, te cred pe cuvânt. Ba chiar și eu pot garanta că nu vor fi probleme.

    Dacă însă PNL scoate 28 sau mai mult - nu există niciun motiv rațional pentru ca vreun om să te creadă pe cuvânt măi Sică.

    Un lucru e sigur - dacă ieșim suficient de mulți la vot să votăm împotriva ta, băieții ăia de la STS pe care i-a decorat Klaus zilele treucte nu vor avea prea mult spațiu de manevră.
    • 0 (4 voturi)    
      Coane Alecule itz zic un Adevar Trist : (Joi, 3 decembrie 2020, 8:24)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui alecu-jilavu

      USR 48 %
      PNL 29 %
      UDMR 5%
      P$D 10 % ( cu mare indulgentza, datorita furt electoral in Vrancea, Teleorman, Buzau, Vaslui, Olt, Dolj, etc )
      ProPonta, PMP NU intra in Parlament
      Minioritati, Independenti, Autostrada ptr Moldova si alte partide Regionale incropesc diferenta
  • -1 (3 voturi)    
    Neconcludent (Joi, 3 decembrie 2020, 5:49)

    tontu [utilizator]

    Ce va fi dupa alegeri vom vedea ca s-ar putea sa-i sara randul lu' nea Ludovic. Dupa mijlocul lunii, poate chiar mai repede, se va relua trendul ascendent al infectarilor si va dura cam pana spre sfarsitul lui ianuarie.
  • 0 (2 voturi)    
    CUVANTUL LUI L. ORBAN (Joi, 3 decembrie 2020, 10:38)

    jidanul [utilizator]

    Pe vorbele si spusele lui Lucovid Orban nu te poti baza nici cat mergi la wc sa-ti faci necesitatile fiziologice. Spusele lui Orban sunt exact ca vorbele PDL-istilor, Turcan, Predoiu, Stolojan si altii ca ei, care dimineata minteau intr-un fel, la pranz altfel si seara si mai mult si apoi au taiat salariile, au impozitat pensiile si au facut dezastru. Acum avem aceleasi minciuni dar acum sunt minciuni PNL-pdl, spuse de L. Orban. Romanii trebuie sa nu mai repete greseala si eroarea cu guvernele Basescu-Boc si sa mearga in numar foarte mare la vot, sa schimbe, sa darame acest guvern care si-a batut joc si isi bate joc de toti romanii, incalcand legi si drepturi fundamentale ale omului, distrugand siguranta financiara, sanatatea si viata romanilor. Fiecare minut pe care acest guvern il petrece la conducerea Romaniei este o catastrofa.
  • 0 (0 voturi)    
    deci (Vineri, 4 decembrie 2020, 19:02)

    spy [utilizator]

    clar, ma duc sa iau hirtie. o sa fie stare de urgenta, nu lockdown


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by