Purtătorul de cuvânt al Arhiepiscopiei Tomisului: "Nu Biserica a umplut spitalele, ci colcăiala de interese enorme pe niște cârpe, numite măști"

de I.H.     HotNews.ro
Luni, 30 noiembrie 2020, 19:23 Actualitate | Esenţial


preot Eugen Tanasescu
Foto: Facebook
​Purtătorul de cuvânt al Arhiepiscopiei Tomisului, preotul Eugen Tănăsescu, sare în apărarea arhiepiscopului Tomisului, IPS Teodosie, în controversa cu autoritățile privind organizarea pelerinajelor, și susține că "nu Biserica a umplut spitalele, ci colcăiala de interese enorme pe niște cârpe, numite măști".
Reamintim că Arhiepiscopia Tomisului a cerut la Tribunalul Constanţa anularea unei decizii a Comitetului Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă prin care se interzice ca la pelerinaje să participe alte persoane în afara celor care au domiciliul în localitatea unde se desfășoară. Solicitarea a fost respinsă de instanță. Cu toate acestea, IPS Teodosie i-a chemat pe credincioși, dar și autoritățile, la peştera Sfântului Andrei din localitatea Ion Corvin, unde luni dimineață a oficiat slujba de Sf. Andrei.

În toată acestă controversă care s-a întins pe câteva zile a intervenit și purtătorul de cuvânt al Arhiepiscopiei Tomisului, preotul Eugen Tănăsescu.
  • "Nu-l scoateți vinovat pe IPS Teodosie, pentru că niște cinici v-au dat cârpe de doi lei, de s-au umplut spitalele. Au apărut retorii care se agită irațional că "ce alegi, Peștera sau ATI?" și că IPS Teodosie incită la nerespectarea legii. Le atrag atenția că-s orbi și surzi. Credincioșii au fost purtați prin frig, ploaie, soare, după hatârul guvernanților, că vezi Doamne, e pericol la Biserică. Asta în vreme ce n-au fost probleme cu înghesuiala de prin metrou, mall-uri sau alte temple ale comerțului", a scris preotul pe Facebook.
El spune că "nimeni nu răspunde că 90% (mai nou) din măștile puse <<spre protecție>> au fost niște cârpe" și că "a trecut virusul prin ele ca deciziile guvernanților prin birouri, fără nici o opreliște".
  • "Dar important e să supraveghem credincioșii cu elicoptere. Filtrele poliției sunt mai ceva ca măștile. În vreme ce SUA și Franța au anulat interdicțiile discriminatorii.
  • Nu Biserica a umplut spitalele, ci colcăiala de interese enorme pe niște cârpe, numite măști.
  • Pe care au tupeul să le și redenumească "acoperitoare faciale" doar ca să-și acopere, juridic, șmenul. În rest, vă lasă să le cumpărați ca păcăliții, că tot nu vă protejează.
  • Când expui populația la infectare, cu o cârpă neconformă în peste 90% (!!!)din cazuri, când transportul în comun e prima cale de transmitere a virusului și poți merge oriunde pe proprie răspundere, vii și repeți obsesiv că n-ai voie să mergi la o slujbă undeva în pădure...", și-a continuat preotul mesajul.
Concluzia purtătorului de cuvânt al Arhiepiscopiei Tomisului: "Statul practică prea mult dubla măsură".






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















14001 vizualizari

  • +72 (104 voturi)    
    Si uite asha Teodosie... (Luni, 30 noiembrie 2020, 19:30)

    bogdan1477 [utilizator]

    ... dupa ce a umilit guvernul incalcand carantina ca asha vrea muschiu lui, acu ii mai arunca si o flegma in fatsa. Iar guvenrul tace cuminte, sa nu supere biserica in prag de alegeri. De babele care vor umple spitalele dupa evenimentele astea nu-i pasa oricum nimanui.
    • -53 (87 voturi)    
      Asa, si? De ce te urmareste grija babelor? (Luni, 30 noiembrie 2020, 20:26)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      Asa, si? Daca "nu-i pasa nimanui", de ce te urmareste taman pe tine grija babelor? Nu-ti mai iei sporul de COVID?
      • +15 (23 voturi)    
        ca nu au grija si apoi se duc la supermarket (Luni, 30 noiembrie 2020, 21:41)

        jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        tot cu masca pusa aiurea si poate lua si cineva apropiat.
        Si pentru ca neplatind contributii de sanatate pun probleme unui sistem sanitari asa cu probleme.
        • +6 (8 voturi)    
          E mai buna carpa asta decat nimic. (Marţi, 1 decembrie 2020, 11:20)

          dezamagitul [utilizator] i-a raspuns lui jorj_bv

          Pericolul nr. 1 santeti voi securisti si turnatorii lui ceasca din fruntea bisericii ,care va credeti dumnezei pe pamant.
          Nu stiti ce rau faceti bisericii prin comportamentul vostru de hiene flamande dupa o viata de huzur acesti baroni ai bisericii si care nu aveti nici o legatura cu ceia ce predicati in biserica. Daca nu va treziti din secolul XVII si i-i hraniti pe oameni cu minciuni si inselaciuni sa va mearga voua bine o sa ajunga biserica sa nu mai aiba credinciosi. Sa creada saracii oameni indobitociti ,ca daca pupa niste oase sau merg la diferite pelerinaje (chiar in momente periculoase ca acum, pentru cei care traiesc in prejma acestor crediciosi fanataci care nu inteleg realitatea momentului) . Au ajuns sa creada ca se insanatosesc si au intelegere in casa daca practica asemenea obiceiuri perimate , dupa cum i-i invata preoti din secolul XX. Facet-i niste sondaje si vedeti cata lume mai frecventeaza biserica ,in afara de pomeni, botezuri , nunti si inmormantari sau credinciosi doar de paste si de craciun iubitori de cat mai multe chefuri de parca nu ar fi mancat tot anul. Fariseilor care puneti sa se roage lumea la chipuri cioplite si sa se roage la moaste de sfinti inventati. Nu uitati Dumnezeu si Isus sant cei la care trebuie sa ne rugam si numai ei ne pot vindeca . Rugaciunile ne pot ridica moralul ceia ce este bine , dar de boli te poti vindeca doar la medic cu medicamente sau operatii.
          Nu uitati ca toti pseudo slujitorii biserici santeti platiti bine de noi din impozite si taxe.Chiar si multele biserici goale sant platite de noi. Pentru spitale ,scoli , autostrazi ,trenuri nu s-a investit ca pentru biserici. Sa ne mai dea 100 de lei la pensii si salarii nu sant bani. Nu uitat ca nu santeti stat in stat si o sa dispareti de pe scena tarii.
          • -1 (3 voturi)    
            Mai buna la ce ? (Marţi, 1 decembrie 2020, 13:50)

            ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui dezamagitul

            ca sa ce ?
            Imi explici cum se raspandeste un virus ?
            Intra si prin ochi si urechi.
            Ce face, ne coasem ochii si urechile ?

            M-au oprit jandarii cand eram pe bicicleta, sa-mi pun masca.
            Noaptea mintii.
            De la cine prinzi sars cov pe bicicleta sau in camion, mai ?
            Dar la biserica ?

            De ce barurile sunt deschise ?
            Pe terasa in decembrie nu se prinde covid ?
            • +3 (3 voturi)    
              Prin picaturi respiratorii aerosolizate pe mucoase (Marţi, 1 decembrie 2020, 14:54)

              jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui ruskimushki

              Nas, ochi si gura. De urechi nu stiu ...
              Daca respiri mai profund sau ii tusesti unuia in fata i-ai dat omor. Sau invers... Important e ca cel care are boala sa poarte "carpa", preferabil si cel care nu o are ...
              Daca purtati amandoi masti, puteti sa stati de vorba si juma de ora, mai ales in aer liber ... nu numai sa va intersectati pe pista
              Unde sunt barurile deschide? Doar terasele exterioare si restaurantele hotelurilor. Nu te imbolnaveste localul, ci cel de langa...
      • +19 (31 voturi)    
        de ce? (Luni, 30 noiembrie 2020, 22:15)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Pentru ca e trist sa vezi un guvern prea slab in a impune aplicarea propriilor norme de distantare si a niste popi dornici de spectacol si bani calcand pe cadavrele unor batrani pacaliti.
        Si pentru cine e interesat, aveti aici un articol care explica foarte argumentat tot circul asta bisericesc de Constanta: https://www.hotnews.ro/stiri-opinii-24445999-traditia-andrei-moastele-lui-eminescu-cruciadele-ips-teodosie-tomitanul.htm
        • 0 (0 voturi)    
          guvernul lui veo ar fi reusit eradicarea virusului (Marţi, 1 decembrie 2020, 21:29)

          ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          taman in pnom penh, capitala australiei, de unde vine covidexul.
      • +5 (7 voturi)    
        Doamne, (Marţi, 1 decembrie 2020, 7:29)

        Jar [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        de unde apar oamenii astia! Ma, am fost testat pozitiv,azi am iesit din izolare si familia din carantina si tot imi mai tremura sufletul cu gandul la o eventuala criza pentru ca spitalele sunt ocupate.De asta ai grija de "babe",ma.
        La mii de infectati pe zi,mai fac astia fata cu sporul de Covid? Ca la mine n-au ajuns...
        Doamne,de unde apar oamenii astia!
        • 0 (2 voturi)    
          bipedul (Marţi, 1 decembrie 2020, 11:26)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui Jar

          căruia i-ai răspuns, ăla cu privirea tâmpă, e din pepiniera din Kiseleff nr. 10. Se cunoaște mai ales după inteligență.
    • +49 (67 voturi)    
      >>>> (Luni, 30 noiembrie 2020, 20:51)

      GemstonePig [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      Cea mai misto chestie este ca babuinul asta si talibanul teodosie sunt platiti din bani publici. De la noi toti.
    • +23 (27 voturi)    
      teodosie e disperat (Luni, 30 noiembrie 2020, 21:22)

      1anonim [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      ca nu mai iese banutul !! La fel de disperat e si bitmann care simte cum saraceste, si atuci protesteaza ca sa iasa iar la susanele. Deci tanasescu a primit ordin sa dea cu fumigene, asa ca a prins din zbor chifteluta cu mastile neconforme, si a zvarlit si el mai departe.
    • +13 (17 voturi)    
      Ca si in politica (Luni, 30 noiembrie 2020, 22:23)

      mimiloi [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      unde politicul se autoconfunda cu tara, clerul bisericii se declara biserica. Adica dati in noi - dati in toata multimea credinciosilor. Aceeasi jalnica atitudine de a se scunde in spatele unor mase de oameni.
    • -7 (9 voturi)    
      Citeste articolul HN (Marţi, 1 decembrie 2020, 1:05)

      TrickyWicky [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      3ste jumatate din .asti sunt neconforme nu protejeaza cu nimic
      • +7 (11 voturi)    
        Unde spune ca nu protejeaza cu nimic (Marţi, 1 decembrie 2020, 11:42)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui TrickyWicky

        Tu ai citit doar titlul si poza?
        "Peste 31 de milioane de măşti de protecție au fost oprite temporar de la comercializare, în ultima săptămână, iar alte peste 90.000 de măşti au fost scoase definitiv de la vânzare"

        Deci, ca sa-ti desenez, 31 de mil de masti aveau ceva hartsogaraie lipsa, iar 90.000 erau de-a dreptul neconforme. Asta nu inseamna ca toate cele 31 mil nu protejeaza. Si nici macar nu inseamna ca cele 90.000 nu protejeaza deloc, ci ca nu-s la standarde europpene.

        Si nu putem folosi capacitatea slaba a ANPC de a controla marfa din supermarket ca sa organizam paranghelii religioase prin pesteri in plin covid, pe motiv ca oricum se infecteaza toti si care are de murit moare oricum.
        • -2 (2 voturi)    
          tu ai auzit de biohazard (Marţi, 1 decembrie 2020, 17:22)

          TrickyWicky [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          Ai auzit de chemtrails? Mastile nu protejeaza in razboiul asta bilogic hibrid
          • 0 (0 voturi)    
            marturisesc ca am avut nevoie de google (Marţi, 1 decembrie 2020, 19:43)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui TrickyWicky

            Acu inteleg. Clar, la razboiu' hibrid singura varianta de raspuns e acceptarea sortii din miorita. Cu asha balaur nici n-are sens sa incerci sa te lupti
          • +1 (1 vot)    
            Chemtrails este o teorie (Marţi, 1 decembrie 2020, 20:13)

            andypandy [utilizator] i-a raspuns lui TrickyWicky

            Cand se vor gasi ceva dovezi ca sa o sustina putem discuta cu placere. Pana atunci putem consulta studii reale despre masti care arata ca purtarea mastilor de toata lumea minimizeaza sansele de transmitere. Iaca asa: https://smartairfilters.com/wordpress/wp-content/uploads/2017/12/Mask-Fit-Test-Smart-Air-Saint-Cyr-EN-768x576.png

            ... sau cu un test si mai practic de la Japonezi - https://www.japantimes.co.jp/news/2020/10/22/national/science-health/japan-masks-block-coronavirus/.

            Foarte interesanta este partea asta cu teste cand doar o persoana poarta masca sau ambele persoane ar purta masca - "A cotton mask on the receiver head reduced its viral uptake by up to 40% compared with no mask. An N95 mask, used by medical professionals, blocked up to 90%. ...

            When a mask was attached to the coughing head, cotton and surgical masks blocked more than 50% of the virus transmission."
  • +60 (88 voturi)    
    90% sunt carpe? (Luni, 30 noiembrie 2020, 19:47)

    D.M.A.Gogu [utilizator]

    Stie domnia sa din sursa sigura... totusi, nu vorbim despre masti ce trebuie purtate in sectii Covid, ci despre cele simple. Le poti spune carpe, dar doar daca au gauri sau sunt purtate necorespunzator nu ajuta.

    Oricum, pentru cel al carui cuvant dl Tanasescu il poarta, ca mastile sunt mai bune sau nu decat niste simple carpe este complet irelevant. Pur si simplu IPS nu poarta. Cat priveste spitalele, nu zice nimeni ca biserica le-a umplut, ci ca prelati precum Teodosie contribuie cu spor la cresterea nr-lui de cazuri: isi indeamna "oitele" sa nesocoteasca autoritatile, mai dau si exemplu personal. Daca ar face fiecare la fel, unde s-ar ajunge?

    Apropos, s-a ocupat cumva Arhiepiscopia Tomisului de procurarea unor masti care sa fie mai bune decat cele 90%, asa, ca sa dea un exemplu?
    • -30 (58 voturi)    
      spune ANPC-ul (Luni, 30 noiembrie 2020, 20:02)

      mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui D.M.A.Gogu

      ca majoritatea de pe piata nu se califica ca masti ci acoperitoare faciale. Foloseste functia cautare, in stanga sus, gasesti 3-4 articole chiar pe site-ul hotnews pe aceasta tema. Popa ii ataca de data asta cu argumente, transportul in comun ar fi trebuit limitat drastic, ceea ce nu s-a intamplat, desi e principala sursa de infectare.
      • -31 (43 voturi)    
        Vindecarea aproape instantanee, minunea Biblica (Luni, 30 noiembrie 2020, 20:50)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

        Vindecarea aproape instantanee de "pandemie", minunea Biblica se va intampla cand COVID NU va mai fi finantata: nu-sporuri, nu-raportari "speciale", nu-alocatii, nu alte sporuri, nu sume pentru "informare corecta", nu-importuri "speciale", nu-obligatii de vaccinare, etc. NU intregii industrii COVID ... si intr-o luna veti uita ca a fost COVID.

        In China, pandemia a fost rezolvata pentru 1,4 miliarde de oameni (mai mult decat America de Nord si Europa, inclusiv Rusia, la un loc). Azi, China are 18 noi cazuri.

        Minunea biblica a avut deja loc. In China.
        • +6 (14 voturi)    
          Am inteles (Luni, 30 noiembrie 2020, 21:31)

          ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          Deci "nu-sporuri", "nu-importuri speciale", "nu-alocatii" dar da-partid unic, da-comunism, da-dictatura- si Covid dispare intr-o clipita, ca in tara visurilor tale. Adevarul tau e alb cu pete negre sau negru cu pete albe? Ca o minune de bibilica...
        • +11 (19 voturi)    
          minune comunista, nu Biblica. (Luni, 30 noiembrie 2020, 22:10)

          Ike [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          In China epidemia locala s-a incheiat prin 2 luni de carantina severa. Cand partidul comunist chinez decide ca trebuie sa stai in casa 2 luni, nu iesi fara masca, apoi asa se intampla. Nu e loc de manifestari, de prostii antimasca mitinguri si altele. Ori stai in casa, ori stai la puscarie. Tu alegi.
          • -17 (21 voturi)    
            Daca micutul tau neuronas (Marţi, 1 decembrie 2020, 0:16)

            newlook [utilizator] i-a raspuns lui Ike

            Daca micutul tau neuronas crede ca "epidemia" "s-a inchis prin ordinul de a sta in casa pentru 1,4 miliarde de oameni", atunci sa cauti in cizmulite; Mos Niculaie vine sigur pentru tine!

            Baiete, si in China exista COVID, dar sunt numai 19 cazuri la intrega populatie pentru ca se raporteaza banal, ca orice boala infectioasa, ca orice gripa.
            Pentru ca in China nimeni NU primeste bani pentru COVID, asta e diferenta, nu "comunism", "dictatura" si ce mai aflati voi in bula de facebuci. Alea NU au relevanta in speta de fata.
            • +5 (7 voturi)    
              Nu au stat chiar toti la fel de mult (Marţi, 1 decembrie 2020, 1:18)

              jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui newlook

              Majoritatea au stat in carantina de anul nou chinezesc la sfarsitul lui ianuarie, prelungit cu o saptamana. Lockdown-ul s-a ridicat dupa 2 luni, si inca 2 saptamani in Wuhan.
              Provincia Hubei din care e Wuhan s-a inchis complet. Vreo 70 milioane. Le venea mancare de la ceilalti, plus doctori , medicamente si materiale (masti, combinezoane).
              Diferenta e ca ei au verificat serios pe trenuri si aeroporturi, mai ales pe cei veniti de afara dupa. La noi, au revenit poate 1 milion de diasporeni pe care nu i-a testat nimeni, plus cati plimbareti intre masurile Chinei si lockdown-ul european. Iar apoi s-a dus lumea prin Grecia sau Bulgaria, sau pe la mare - nu i-a testat nimeni la venire sau sa verifice carantina riguros.
            • +4 (8 voturi)    
              stai jos, nota 4. (Marţi, 1 decembrie 2020, 3:05)

              Ike [utilizator] i-a raspuns lui newlook

              daca taceai, filozof ramaneai.
            • +2 (6 voturi)    
              Nu te-a durut neuronul cand ai afirmat (Marţi, 1 decembrie 2020, 11:36)

              AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui newlook

              ca sunt doar 19 cazuri fiind ca se raporteaza banal ca orice gripa?
              Mai exact faptul ca partidul alege sa minta face ca virusul sa nu existe?
        • -6 (10 voturi)    
          in China sunt vreo 70 mil. de crestini (Luni, 30 noiembrie 2020, 23:20)

          richter [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          de la vreo cateva zeci de mii cu vreo 50 ani in urma, si numarul lor creste exponential in ciuda prigoanelor atroce, crestini autentici practicantiin timp ce in vest credinta crestina cam apune si nr.crestinilor-(Europa inseamna asfintit din sanscrita de unde provine termenul, Vlacav Havel a avut o expunere pe aceasta tema) in 2030 China va avea 200mil.crestini ! Deci,sunt sperante vizavi de China-
          • -2 (10 voturi)    
            Si care-i legatura intre COVID si Crestinism? (Marţi, 1 decembrie 2020, 0:42)

            newlook [utilizator] i-a raspuns lui richter

            Si care-i legatura intre COVID si Crestinism, ca religie? Ca eu nu ma prind, nici in sensul dat de popi, nici in sensul dat de #rezistenti?
            • 0 (4 voturi)    
              simplu- (Marţi, 1 decembrie 2020, 4:59)

              richter [utilizator] i-a raspuns lui newlook

              cand i-ati raspuns lui <mmmircea> ati folosit sintagma <minunea biblica> chiar daca cu alt sens- termenul biblic minunea, (in sensul biblic) l-am legat de ce scriam in comentariu. Si da, e o minune ca in China nu s-a propagat in masa virusul, dimpotriva, a fost stapanit; chiar nu se explica cu toate masurile luate de China un numar asa mic de cazuri/imbolnaviri/decesesi se poate face o legatura cu tarile europene ,asa-zis crestine, care au abandonat in mare parte credinta biblica si nr. asa de mare de cazuri-chiar fara credinta, compratia/diferenta ramane-
            • +2 (4 voturi)    
              pai... (Marţi, 1 decembrie 2020, 9:09)

              gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui newlook

              asta ar fi un bun inceput..."Papa Francisc a anulat tradiționalul act de venerație care avea loc pe 8 decembrie din centrul istoric al Romei, din cauza pandemiei"...
        • 0 (2 voturi)    
          Doar China a produs virusul e normal. (Marţi, 1 decembrie 2020, 10:21)

          dezamagitul [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          S-a dovedit ca ei l-au fabricat, daca nu izbucnea in mai multe locuri din lume in acelasi timp.Nu stiu daca i-au dat drumul sau l-au scapat. Degeba se dau acum fete mari si fac propaganda de miloane de euro ca nu de la ei a pornit. Atunci de la cine, de la Dumnezeu? Si daca s-a intamplat accidental si nu au stiut cum sa izoleze tara inchizand granitele pana disparea la ei sa nu infecteze toata lumea din dorinta lor bolnava de a conduce lumea in avantajul lor . Nu stiu de ce marile puteri pe care nu le-a ocolit nici pe ele aceasta tragedie din neglijenta si dezineresul unei mari puteri. Ma mir ca America Europa si alte puteri nu cer despagubiri pentru daunele provocate.
      • -17 (47 voturi)    
        aglomeratia la metro, mall-uri e buna (Luni, 30 noiembrie 2020, 20:57)

        aero [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

        Evident ca popa are dreptate.
        Guvernul pare ca are un razboi contra ortodoxiei.. Nu sunt practicant, dar nu pot sa nu observ ura contra credinciosilor ordodocsi - ca se duc la Sf Parascheva, la Sf Dumitrie - atacati ca o hoarda de primitivi, desi sunt oameni, in general in varsta, nu asa patimasi ca niste "hooligans" - si totusi, in urma acestor pelerinaje nu s-a intamplat nimic care sa duca la ura incredibila a autoritatilor fata de ortodocsi (nu au fost focare).
        Nu imi place nici Teodosie, nici BOR-ul, dar prea multa ura au anumiti oameni..Oare lui D-zeu nu mai are dreptul sa-i placa nici macar "lemnul si locurile mici"?
        • +3 (7 voturi)    
          Nu s-a intamplat pt ca au fost reduse (Marţi, 1 decembrie 2020, 0:43)

          jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui aero

          daca veneau 100 mii de gura casca sa dea cu cardul pe la Parascheva ca anul trecut cum crezi ca era? In conditiile in care se puteau duce cu 2 spatamani inainte fara sa stea macar a coada ...
          Dar oare a facut cineva vreo statistica? Omul nu ia COVID din biserica, ci de la persoana cu care a discutat ...
          E fals ca nu se mai poate merge la biserica, doar ca slujbele se tin pe distantare, preferabil in aer liber (azi parca au intrat cateva zeci in biserica, mno 4-8mp fiecare) ... stii, gen invierea sau nu stiu ce inconjurare a bisericii in genunchi si alte ritualuri medievale.
        • +4 (8 voturi)    
          pai... (Marţi, 1 decembrie 2020, 9:15)

          gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui aero

          aglomeratia de la metro sau mall este un rau ...hai sa spunem inevitabil...nu toata lumea are automobil si toata lumea are nevoie de bunuri de larg consum...de rugat la Bunul Dumnezeu, se poate ruga fiecare si in privat...nu ai nevoie de intermediari pentru a fi auzit de El...si nici nu trebuie sa fii intr-o locatie anume..."parerea mea"(N.V.)
      • +8 (10 voturi)    
        gresit (Luni, 30 noiembrie 2020, 21:48)

        jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

        au verificat cateva loturi, despre catre stiau sigur ca nu au certificare de masca de protectie sau marcaj CE si le-au numit numarat numai pe alea. Pentru cele 10% "bune" probabil a aparut pana la urma documentul de certificare.
        Cele 35 milioane masti ajungeau pentru 2 zile ... hai o saptamana, ca unii iesim mai rar din casa. Au trecut vreo 40 saptamani, iar astea nu au ajuns (integral) pe piata
        Acoperitoarele faciale sunt fularele, esarfele, mastile produse artizanal din carpa, etc ... ia cauta un filmulet de la slujba de la pestera asa-zisa a lui Andrei (fara dovezi istorice) sa vezi toti popii pe scena fara masti, iar apoi tocmai pe purtatorul de cuvant cu un fel de fular care nu-i acopera nici gura ... ala e bullet proof
      • +7 (11 voturi)    
        Asa va fi (Luni, 30 noiembrie 2020, 21:49)

        D.M.A.Gogu [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

        Insa nu a vorbit nimeni despre masti FFP (sau cum le-o si zicand celor folosite in situatii speciale). Daca poarta oamenii masca, fie si o "carpa", aerul exhalat nu se raspandeste atat de puternic. Nu te protejeaza pe tine, dar ii protejeaza pe altii in cazul in care, fara sa stii, esti infectat.

        Evident ca si transportul in comun trebuie evitat, iar daca trebuie neaparat sa iei autobuzul, ia unul neaglomerat. La fel, nu te duce la mall-uri la ore de varf si fa-o, oricum, doar cand e necesar. Sigur, exista si alte masuri ce pot fi luate. Insa atitudinea ierarhilor "rebeli" suna a whataboutism: noi sa nu organizam pelerinaje sau liturghii aglomerate? Dar ce se intampla cu... (a se completa dupa dorinta, exista destule optiuni). Intai sa se opreasca respectivii, iar apoi vom vedea daca o facem si noi. Scuze, un om intelept ar spune: da, trecem prin momente grele, respectam regulile, insa fiti atenti ca efortul nostru e in zadar daca nu o fac si altii. In schimb, Teodosie & co ataca autoritatile, submineaza credibilitatea in masurile luate (iarasi, perfectibile, fara indoiala) si indeamna la nerespectarea masurilor, argumentand ca daca ti-a venit timpul, pleci. E cinic...

        Exista destui preoti ortodocsi care au inteles situatia si se straduiesc sa faca bine asa cum pot. Nu am auzit ierarhi ai altor confesiuni care sa procedeze la fel ca si Teodosie si altii de la varful BOR, sa se planga ca sunt prigoniti si sa ameninte. Nu e nimic anti ortodox si cu atat mai putin anti credinta. E regretul ca, in momente grele, unii isi vad interesul propriu.
      • +1 (3 voturi)    
        Au testat cateva modele suspecte (Marţi, 1 decembrie 2020, 1:24)

        jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

        adica le lipsea certificarea si au interzis tot lotul. La 5-10% a aparut certifcarea. De aia e procentul ala urias.
        33 milioane de masti ajung 2 zile, hai maxim o saptamana ca unii ies mai rar din casa.
        Mai sunt pana la restul de 40 saptamani.
  • -40 (62 voturi)    
    respect, dom părinte (Luni, 30 noiembrie 2020, 19:51)

    di livio [utilizator]

    așa-i, expui populația la infectare cu cîrpe neconforme și nime nu răspunde...amu, dom părinte, iar se dădu alarma în cazărmi, nasol pt seku, din alarmă în alarmă...se tem sekuriștii de popi ca sarsailă de tămîie, nu l-au uitat pe Tokes Laszlo...nu se știe niciodată ce poa să iasă din nemulțumirile credincioșilor
  • +32 (54 voturi)    
    Nu i mai (Luni, 30 noiembrie 2020, 19:52)

    Costi888 [utilizator]

    Bagati in seama pastia. Romania este totusi un stat laic..
    • +19 (29 voturi)    
      o fi laic (Luni, 30 noiembrie 2020, 20:16)

      Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui Costi888

      doar declarativ si pe hartie..in rest..vedem ca nu prea
    • -25 (55 voturi)    
      Nici vorbă (Luni, 30 noiembrie 2020, 20:20)

      alecu-jilavu [utilizator] i-a raspuns lui Costi888

      România nu este un stat laic.
      Sintagma „stat laic” nu apare absolut nicăieri în nicio lege. Cu atât mai puțin în Constituția României.

      Singurul stat laic din Europa este Franța.
      Apropo, în Franța instanța de contencios administrativ tocmai a decretat toate măsurile pe biserici drept ilegale și discriminatorii.

      A scris într-un colț de articol și Hotnews despre asta.

      Altfel spus, până și într-un stat laic pe bune (adică nu România) drepturile religioase sunt mai bine apărate decât sub guvernarea PNL.
      • +5 (17 voturi)    
        ai dreptate ! m-am declarat ateu la recensamant! (Luni, 30 noiembrie 2020, 20:34)

        Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui alecu-jilavu

        si tanti care il facea a incercat sa ma convinga ca sunt ortodox din cauza ca sunt botezat !
        • -5 (19 voturi)    
          Ateismul (Luni, 30 noiembrie 2020, 21:41)

          Arminius [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

          a devenit religie. A luat toate defectele religiilor din trecut si se doreste a fi una cu Statul.
      • +19 (23 voturi)    
        dupa parerea dvs... (Luni, 30 noiembrie 2020, 21:06)

        mamenervat [utilizator] i-a raspuns lui alecu-jilavu

        Romania ce fel de stat este, daca nu este laic? Ca pe mine, de exemplu, pana la varta asta de 70 de ani, nu m-a intrebat nimeni pana acum, si nici n-am votat, referitor la statul roman, ca fiind altceva decat un stat laic, si asa si trebuie sa si ramana, ca doar nu vreti sa fie declarat stat ortodox, vrem nu vrem, obligatoriu! Dvs, cu BOR-ul, noi astilalti cu Dumnezeu, fara intermediari, si asa avem loc sub soare, toti, intr-un stat laic!
      • +10 (14 voturi)    
        Ba da (Luni, 30 noiembrie 2020, 22:00)

        sparrow [utilizator] i-a raspuns lui alecu-jilavu

        Nu stii ce înseamnă Laic... Avem Constituție, deci e stat laic. La varful statului e președintele, nu Patriarhul BOR ( din fericire) . În Iran e Sharia, e stat islamic, au la vârful statului Ayatolahul... e o paradigma teologico-politică. O amestecatura extrem de periculoasă.
        • +2 (4 voturi)    
          Scuze! (Luni, 30 noiembrie 2020, 23:11)

          PERIFERIGERI [utilizator] i-a raspuns lui sparrow

          Din greșeală am apăsat pe minus. Aveți dreptate.
          România este un stat laic.
      • +8 (12 voturi)    
        Nu e definita nicio atributie data BOR (Luni, 30 noiembrie 2020, 22:01)

        jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui alecu-jilavu

        Nu exista o religie oficiala de stat sau nationala.
        Si lipsind existenta unei legi sau a unui articol legat de subordonarea fata de biserica, inseamna ca nu e un stat dominat de clerici - deci e laic, per se.
        • -2 (2 voturi)    
          Asculta-l pe Rares Bogdan (Marţi, 1 decembrie 2020, 7:26)

          Dinu-I [utilizator] i-a raspuns lui jorj_bv

          Ca in toate cuvantarile sale vorbeste de ortodoxie si biserica o7todoxa ca fiind Nationale. Iar patriarhul este platit cu salariu de la stat cat a primului ministru. Si probabil va avea si pensie speciala.
          • +2 (2 voturi)    
            Dar asta nu subordoneaza statul (Marţi, 1 decembrie 2020, 13:40)

            jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Dinu-I

            Am avut si patriarh concomitent si prim-ministru. Si parca Garda de Fier era pe val atunci ...
            Beneficiile materiale ale patriarhului si mitropolitilor sunt date de interesele electorale ... la fel ca si enormele sume alocate de la buget pentru a contrui noi si noi catedrale.
            Asta desi lumea s-a schimbat:
            - Notre-dame se reconstruieste din donatii, desi este un simbol arhitectural al Parisului.
            - Constructia la Sagrada Familia continua pe baza taxelor de vizitare.
            • +1 (1 vot)    
              N-o fi subordonare ci doar imbarligare politica (Marţi, 1 decembrie 2020, 20:31)

              Dinu-I [utilizator] i-a raspuns lui jorj_bv

              Mi-ar fi placut sa nu aud nici un politician si nici o plata a vreunei "fete bisericesti".
              Biserica este o "charity organization" in multe tari "ca afara" si se sustine din contributia enoriasilor / donatii. Asa cum ati dat si dvs. doar doua exemple celebre.
      • +1 (1 vot)    
        inca (Marţi, 1 decembrie 2020, 12:36)

        tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui alecu-jilavu

        Inca un analfabet functional! Tu ai incercat macar sa te documentezi inainte de debitezi aberatii pe net?

        Art 29 Constitutia Romaniei

        Libertatea conştiinţei ARTICOLUL 29
        (1) Libertatea gândirii şi a opiniilor, precum şi libertatea credinţelor religioase nu pot fi îngrădite sub nici o formă. Nimeni nu poate fi constrâns să adopte o opinie ori să adere la o credinţă religioasă, contrare convingerilor sale.

        Nu apare nicaieri cuvantul crestin in constitutie! C orice alt stat laic, esti aparat sa iti practici basmele dar in acelasi timp nu poti forta pe nimeni sa iti urmeze basmele cu serpi vorbitori, capisci ?
  • +46 (58 voturi)    
    pelerini (Luni, 30 noiembrie 2020, 19:56)

    nimrod [utilizator]

    Numa' trei sute? Deci n-a luat-o nimeni peste camp. La asta ar trebui sa reflecteze BOR, nu la ce nu intelege ca, bag sama, cei mai multi dintre ei sunt teologi nu epidemiologi, n'asa? Trei sute? Nici de-un priveghi...
  • -51 (77 voturi)    
    nu-mi vine sa cred! (Luni, 30 noiembrie 2020, 20:00)

    mariokempess [utilizator]

    Este pentru prima data cand sunt de acord cu un popa.
    • +29 (53 voturi)    
      Spitalele le-au umplut virusul si prostia (Luni, 30 noiembrie 2020, 20:09)

      UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui mariokempess

      Daca toti purtau masca de inceput nu ajungeam la gradul asta de infectare.
      • +1 (19 voturi)    
        Asa o fi? (Luni, 30 noiembrie 2020, 20:40)

        Mihai_P1 [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

        Pe bune, 94% din masti au fost retrase fie si temporar. Cite din ele au fost purtate si nu au protejat? Nu e ciudat ca atunci cind guvernul a luat masuri, nici alea prea puternice, a scazut numarul de infectari? Oare purta lumea masti proaste si de-aia se infectau atita?

        Lucrul asta ar trebuie analizat independent, in ceva laboratoare, la nivel UE. Mie mi se pare ca si doar posibilitatea asta e grava.

        Se pare ca nu ne-am invatat dupa Hexi Farma. Cumparam un produs cu lunile si apoi ne gindim sa-l verificam. Ca de testat mai putin.
      • -9 (25 voturi)    
        ia seama (Luni, 30 noiembrie 2020, 20:53)

        mariokempess [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

        acum vreo 3 luni nimeni nu purta masca si dupa cate imi amintesc nu erau atatia infectati.Oare de ce?
        • +4 (6 voturi)    
          pentru ca era vara? (Luni, 30 noiembrie 2020, 22:14)

          Ike [utilizator] i-a raspuns lui mariokempess

          pentru ca era vara?
      • -4 (10 voturi)    
        Ai uitat (Luni, 30 noiembrie 2020, 21:43)

        Arminius [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

        ca in primele doua luni ni se spunea ca mastile sunt degeaba? Despre care inceput vorbesti?
        • +1 (3 voturi)    
          incepand de cand? (Marţi, 1 decembrie 2020, 2:09)

          jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Arminius

          eu am cumparat masti pe 9 aprilie, cam prima tura la 3 lei bucata pe emag, in 25 ianuarie s-a facut lockdown in Hubei, iar in Europa cam deodata cu Romania prin 8-15 martie.
          Avand in vedere ca nu erau nici pentru spitale, nu a fost decretata obligativitate de la inceput, plus ca preturile erau de peste 10 ori mai mari decat normal. Dar nu a durat 2 luni pana cand au spus ca sunt utile. Acuma daca tu iti iei informatiile de pe flasneta roz a QAnon...
    • +10 (22 voturi)    
      De ce nu? (Luni, 30 noiembrie 2020, 20:29)

      Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui mariokempess

      Aparent aveti acelasi nivel de inteligenta.
      • +1 (5 voturi)    
        Daca ai vrut sa-l lauzi, ai reusit (Luni, 30 noiembrie 2020, 20:42)

        Mihai_P1 [utilizator] i-a raspuns lui Orpheus

        .
        • -5 (7 voturi)    
          esti (Luni, 30 noiembrie 2020, 21:50)

          mariokempess [utilizator] i-a raspuns lui Mihai_P1

          adanc,bro!
      • -1 (5 voturi)    
        bravo! (Luni, 30 noiembrie 2020, 20:49)

        mariokempess [utilizator] i-a raspuns lui Orpheus

        esti haios.
    • 0 (2 voturi)    
      E urgenta atunci (Marţi, 1 decembrie 2020, 9:54)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui mariokempess

      Sa faci un control medical de specialitate. La psihiatrie
  • +29 (45 voturi)    
    Gandire manageriala (Luni, 30 noiembrie 2020, 20:01)

    MarkTwain [utilizator]

    Nu, Biserica nu a umplut de una singura spitalele cu bolnavi de Coronavirus. Dar contribuie la asta, crestineste si eficient. In cele din urma, pentru infectatii mai putin norocosi, spitalul va fi anticamera cimitirului. Iata o strategie eficace de maximizare a slujbelor de ingropaciune (contra cost). Cu impact favorabil ulterior in numarul de parastase (tot contra cost). Teodosie merita deja de la Daniel un bonus consistent pentru anul financiar 2020.
  • -26 (54 voturi)    
    Momentul ala rar (Luni, 30 noiembrie 2020, 20:02)

    sentenced [utilizator]

    Cand eu si BOR suntem pe aceeasi lungime de unda.
    Vorba aia, 'the enemy of my enemy is my friend'.
    • +7 (15 voturi)    
      momentu' ala rar... (Luni, 30 noiembrie 2020, 23:09)

      festina [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      cand un BOR si un BOU sa aduna:)
      Scuze, n-am putut sa ma abtin...
  • +30 (56 voturi)    
    ortodocsii - rusinea crestinismului (Luni, 30 noiembrie 2020, 20:02)

    Crup [utilizator]

    Nu stiu daca Hotnews o sa-mi publice comentariul asta. Si chiar daca il publica, o sa primesc zeci de minusuri si de injuraturi de la voi. Dar nu-mi pasa.
    Orice ortodox normal la cap, cand vede stirea asta, ar trebui sa roseasca de rusine ca inca mai este ortodox. Credinta stramoseasca? Da, daca esti grec. Daca esti roman, nu e credinta stramoseasca, e rusinea stramoseasca!
    • +9 (9 voturi)    
      hm (Luni, 30 noiembrie 2020, 21:15)

      Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui Crup

      Nu are legatura ce declara orice prostan cu religia ortodoxa. Pampalaul ala de la Constanta s-a trezit si el vorbind.

      Atitudinea corecta e "purtati masca nu de frica mortii, ci din iubire fata de viata".
    • +2 (2 voturi)    
      Sa nu exageram totusi (Luni, 30 noiembrie 2020, 22:07)

      Hababaeba [utilizator] i-a raspuns lui Crup

      Nu as baga toti crestinii din tara in aceeasi oala cu *** de la Constanta.
  • +26 (44 voturi)    
    Este evident (Luni, 30 noiembrie 2020, 20:06)

    fdaniel [utilizator]

    Este evidentă dorința acestui preafericit infractor de a crea animozități înainte de alegeri.
  • +25 (43 voturi)    
    ! (Luni, 30 noiembrie 2020, 20:08)

    tudorr [utilizator]

    Cam ce grad la securitate are nenorocitul ala de "teodosie" pe nick name ul lui de bugetar aflat in slujba lumii?
  • +28 (46 voturi)    
    ??? (Luni, 30 noiembrie 2020, 20:10)

    cpan [utilizator]

    dar de dubla masura a faptului ca nici un preot nu a primit azi vreo amenda pentru nepurtarea de masti si participoarea la un pelerinaj restrictionat vad ca nu aminteste domnia sa. Un om de rand daca este surprins in constanta fara masca este amendat imediat....

    si cand te gandesti ca toata popimea asta este platita de statul roman .
    • +14 (24 voturi)    
      Multi nu inteleg cum e cu masca. (Luni, 30 noiembrie 2020, 21:06)

      Mihai Bucur [utilizator] i-a raspuns lui cpan

      Este adevarat ca majoritatea mastilor acorda destul de putina protectie purtatorilor. Fiindca daca unul fara masca stranuta in apropierea ta si e infectat, picaturi de saliva vor ajunge pe masca ta, pe parti din fata ta, in jurul mastii, la ochi, pe frunte etc. De acolo, unii virusi vor trece pe sub masca si chiar prin masca. Dar masca e purtata in primul rand nu pentru a-l proteja pe purtator, ci pe ceilalti din jur. Poate nu ni s-a spus asta clar fiindca atunci multi romanasi cretini si nesimtiti n-ar mai purta masca decat de frica amenzilor. In transportul public si in magazile se cere ca toti sa purtam masca fiindca o persoana infectata care tuseste sau stranuta ar infecta pe toata lumea pe o raza de multi metri. Si cand vorbeste, raspandeste virusul cel putin la un metru.Cu masca pe fata, cel care tuseste sau stranuta nu transmite virusul mai departe de cateva zeci de cm, sau cativa centimerti doar, cand vorbeste cu masca pe fata.
      In alte tari, la metrou de exemplu, vezi poza unei femei sau a unui barbat cu masca si ei zic exact asta: port masca pentru a va proteja pe voi. Purtati si voi pentru a ma proteja pe mine. Iar daca vine unul si zice: pai atunci de ce sa port, ca eu stiu ca nu sunt infectat, raspunsul e dublu; 1. n-ai cum sa fii sigur ca nu esti infectat si 2. trebuie sa porti masca, adica sa respecti regula, daca vrei ca si ceilalti sa poarte masca si astfel sa te protejeze pe tine.. Aadar, realitatea e ca majoritatea mastilor il protejeaza destul de putin pe purtator. Cu toate acestea, purtatul mastilor de catre toata lumea micsoreaza drastic raspandirea virusului. Iar asta e valabil si pentru asa-zise masti neconforme, caci pana si o batista la gura unui infectat care tuseste, ii protejeaza intrucatva pe cei din jur.
  • +32 (46 voturi)    
    Daca asta e viitorul BOR, viitorul nu suna bine (Luni, 30 noiembrie 2020, 20:10)

    AliKimiku [utilizator]

    Ce Doamne iarta-ma nu pricep toti ca nimeni nu are nimic cu credinta(sau ma rog, majoritatea) problema sunt Biserica ortodoxa sau mai bine zis anumiti oameni care o reprezinta , ca Make Spagoveanu sau nenea Eugen asta. Cum puisorii mei sa iti dai cu parerea asupra calitatii mastilor cand seful tau spune ca oricum daca moare careva se duce la Domnul deci nu-i mare scofala. Il anunt pe idiot ca si un buff, o masca de ciclist sau un fular pe fata e mai mult decat nimic.
    Biserica face de mult politica PSD-ului dar sa te bagi ca musca in lapte cand propriul judet e campion la imbolnaviri necesita ceva diavolism.
    • +1 (1 vot)    
      BOR este Directia a V a a P$D (Marţi, 1 decembrie 2020, 13:33)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

      Din vremea lui Teoctist
  • +28 (40 voturi)    
    . (Luni, 30 noiembrie 2020, 20:13)

    AdiSun [utilizator]

    Oare cum se face ca Purtătorul de cuvânt al Arhiepiscopiei Tomisului, preotul Eugen Tănăsescu, este tot o fiinta de o obraznicie epopeica?
  • +10 (14 voturi)    
    minti (Luni, 30 noiembrie 2020, 20:16)

    Mistrelutz [utilizator]

    eu nu te cred
  • -15 (29 voturi)    
    bun (Luni, 30 noiembrie 2020, 20:20)

    cucuveauamov [utilizator]

    bun, bun, bun ...orban, cine e o carpa, nu poate purta nici macar o masca
  • +16 (36 voturi)    
    preaobraznicia unui fericit (Luni, 30 noiembrie 2020, 20:21)

    Rosebud [utilizator]

    Zice presa:
    Mult discutatul pelerinaj de la Mănăstirea Sfântul Andrei din judeţul Constanța a adunat luni peste 500 de creştini care au ţinut să vină în ziua de praznic a Sfantului ocotitor al României.

    În teritoriu sunt prezenţi şi reprezentanţii forţelor de ordine. Sute de jandarmi şi poliţişti se află la faţa locului, reglementează circulaţia în zonă şi îi atenţionează pe cei prezenţi să menţină distanţarea fizică şi să poarte mască. Deocamdată, nu au fost împărţite amenzi, ci doar avertismente.

    Deşi suntem în stare de alertă, iar pelerinajele au fost interzise, în zonă au ajuns credincioşi din toată ţara, din oraşe precum Bucureşti, Braşov, Ploieşti.

    Înalt Preasfinţia sa Teodosie oficiază această slujbă cu alţi 200 de preoţi din judeţul Constanța.

    Legea nu e pentru toți.
    Dublă măsură.
    Stat în Stat.
    BOR deasupra TUTUROR.
    De ce nu l-a ars pe Teodosie nimeni până acum?
    De frica afuriseniei. Brațul legii învârtit în pumn s-a oprit într-o cruce presărată peste poala popii.
    Sub prelata sutanei se poate ascunde un ferrari care te poate propulsa la putere. Sau în gard.
    Depinde cum îl conduci.
    Sursa: https://feher.live/2020/11/30/preaobraznicia-unui-fericit/
  • +32 (52 voturi)    
    Crapa de ciuda! (Luni, 30 noiembrie 2020, 20:26)

    Cataleya [utilizator]

    Teodosie si cohorta lui sunt dezamagiti ca "mioarele" si-au vazut de treaba lor si nu s-au bulucit cu sutele de mii din toata tara ca sa-l preamareasca pe el, pe Teodosie, nu pe Sf.Andrei,
    S-au facut de ras toti acei 150 de popi.
    Acum dupa esecul lui Teodosie, se incearca mentinerea conflictului in atentia publica pt a-i sustine pe PSD-istii pupatori de moaste si atat de darnici cu popimea.
    La fel s-a dezumflat si Șoșoaca lui Teodosie.
    Ea venise pornita pe scandal, in ideea ca politia n-o va lasa sa participe la pomelnic, avand in vdere ca nu domiciliaza in comuna cu pestera.
    Dar politistii au lasat-o sa treaca, dezumfland-o ca pe-o basica de porc uitata-n soare.
    A ingaimat ea ceva de genul "Daca nu ma lasau pe sosea, o luam pe aratura si tot ajungeam" dar planurile ii fusesera dejucate de politisti.
    Acum fac in continuare circ cu toate ca nu-i mai baga nimeni in seama.

    Legea a permis locuitorilor comunei Ion Corvin sa participe la paranghelie, dar din cei 1900 de locuitori nu au participat decat foarte putini, avand in vedere ca se vb de 3-400 de persoane, din care 150 au fost popi.
    Iar aceasta participare foarte scazuta i-a infuriat la culme pe Teodosie si pe Șoșoaca lui si pe alti cativa purtatori de sutana.
    "Mioarele" au fost neascultatoare si trebuie pedepsite!
  • +10 (22 voturi)    
    valea popilor turbati (Luni, 30 noiembrie 2020, 20:33)

    beretaneagra [utilizator]

    de rasul ortodoxismului
  • +19 (33 voturi)    
    ... (Luni, 30 noiembrie 2020, 20:37)

    Ecce_Homo [utilizator]

    Eu n-am mai vazut mesaje atat de pline de ura ca mesajele publice ale BOR de anul acesta.

    Mi-ar fi placut mai degraba mesaje de tipul: sa ne ingrijim de aproapele nostru, sa avem grija de noi si de cei din jurul nostru, sa nu ii imbolnavim pe cei dragi, sa ne rugam pentru a trece mai usor si intregi peste aceasta perioada, sa avem incredere ca va fi bine etc.

    De ce simte BOR nevoia sa transmita astfel de mesaje inveninate? Nu reusesc sa inteleg. Nu-si dau seama ca asa arunca samanta de furtuna? Ca dezbina in loc sa uneasca?
    • +3 (11 voturi)    
      Iti spun eu de ce (Luni, 30 noiembrie 2020, 21:53)

      Arminius [utilizator] i-a raspuns lui Ecce_Homo

      Pentru ca numai perdantii societatii sunt obligati sa-si inchida activitatile. Hotelierii, restaurantele, pietele taranesti, scolile si bisericile. In Bucuresti metrourile gem de lume, in mall-uri e aglomeratie de nici nu zici ca-i pandemie. Daca nu inchidem, apai sa nu inchidem. Sa reglementam, dar se vede ca nu sunt in stare.
      • +2 (4 voturi)    
        nu chiar (Marţi, 1 decembrie 2020, 1:54)

        jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Arminius

        1. hotelurile au fost inchise doar in starea de urgenta si cand e carantina in zona. Restuarantele lor functioneaza
        2. Restaurantele au fost inchise, intradevar. Dar unii au revenit cu delivery si apoi la terasa
        3. pietele taranesti au fost deschise, acum in majoritatea locurilor mai sunt doar morcovi si cartofi ca deja a dat zapada. Gradul de purtare corecta a masti e redus, tranzactiile toate cu schimb de bani
        4. la scoli se poate face un pic de militarie inauntru, dar adolescentii se imbratiseaza o data iesiti pe poarta. Iar apoi se kk pe ei daca anunta unul din clasa ca are virusul. Aerisirea ar fi dificila iarna
        5. Bisericile au fost deschise dupa lockdown, doar slujbele s-au facut afara unde nu se putea respecta distantarea (2 m de fiecare alta persoana care nu e familie, undeva pe la minim 4m2 de persoana). Pelerinajele sunt insa periculoase, mai ales prin prisma transportului cu autocare, microbuze, tren alaturi de alte persoane.
  • +16 (26 voturi)    
    de citit (Luni, 30 noiembrie 2020, 20:37)

    beretaneagra [utilizator]

    Papa Francisc a decis să anuleze tradiționalul act de venerație pe care pontifii îl fac pe 8 decembrie la statuia Fecioarei Maria din centrul istoric al Romei, în Piazza di Spagna. Decizia este motivată de actuala stare de urgență sanitară și cu scopul de a evita riscul de infectare între persoane, se arată într-un comunicat de presă al Sfântului Scaun, potrivit Vatican News.
  • +4 (18 voturi)    
    Arhiepiscopia Tomis (Luni, 30 noiembrie 2020, 20:40)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Lagar de exterminare condus e un criminal
  • +2 (20 voturi)    
    cat despre masti (Luni, 30 noiembrie 2020, 20:48)

    Ecce_Homo [utilizator]

    Dragilor, v-ati bucurat cand ati luat 50 de masti cu 10 lei? Va bucurati cand le refolositi? Cand stati cu ele transpirate, umede? Cand le bagati in buzunare si apoi le folositi iar? V-ati bucurat cand ati cumparat masti fashion si cu strasuri? V-ati bucurat cand ati cumparat bucati de panza de la orice croitoareasa cu explicatia ca sustineti afaceri roamanesti? Ei uite ca acum v-o da un perot peste nas.
    Eu am continuat sa cumpar masti scumpe iar acum cumpar unele produse in Popesti Leordeni de la un om care a revitalizat o fabrica cu istorie si care acum produce si masti si viziere, cu avize, recomandate de medici in care am incredere si tot ce trebuie. E drept ca nu-s 2 lei si-un leu.
  • +9 (25 voturi)    
    ultima lumanare (Luni, 30 noiembrie 2020, 20:51)

    hmc [utilizator]

    abia astept dupa alegeri sa ramana fara monopol pe lumanari. si fara scutirile de taxe.
    mai cumpar o lumanare, ultima, pentru decesul BOR ului.
  • +8 (20 voturi)    
    Si uite-asa (Luni, 30 noiembrie 2020, 21:09)

    Godzillagrrr [utilizator]

    Cu alde Teodosie & Co bagati tare in fata de catre BOR, se destrama bruma de respect pe care o merita preotii buni.
  • +10 (28 voturi)    
    Sunt satul ca BOR sa fie deasupra legii (Luni, 30 noiembrie 2020, 21:10)

    emil bobu [utilizator]

    M-am saturat de ticalosii astia.

    Oare nu mai bine votati altfel de data asta? Poate altii vor face treaba si ii vor face si pe ticalosii din BOR sa respecte viata umana, nu sa-i lase sa se infecteze.
    • -2 (10 voturi)    
      Lol (Luni, 30 noiembrie 2020, 21:57)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      Așa cum fac guvernanții, care lasă oamenii să folosească transportul în comun, cauza principală a infecțiilor ?
      • -1 (3 voturi)    
        Stimabile, (Marţi, 1 decembrie 2020, 11:53)

        Rebecka [utilizator] i-a raspuns lui HP

        in loc de transport in comun ce sa foloseasca pentru a se deplasa la si de la locul de munca?Imposibil sa le poata creste aripi celor care sunt obligati sa foloseasca aceste mijloace de transport!Asadar va intreb:in situatia data,dumneavoastra ce propuneti?Sanatate si o zi buna va doresc!
        • -2 (2 voturi)    
          Lol (Marţi, 1 decembrie 2020, 13:04)

          HP [utilizator] i-a raspuns lui Rebecka

          Nimic, sa stea acasa, daca sunt atat de speriati de bombe.

          Iar daca nu sunt speriati de bombe, ceea ce nu e cazul, atunci sa se ridice complet toate restrictiile.
  • +5 (9 voturi)    
    Comparatie (Luni, 30 noiembrie 2020, 21:20)

    VR007 [utilizator]

    Papa Francisc a anulat pelerinajul desfăşurat anua, pe 8 decembrie, de Suveranii Pontifii la statuia Fecioarei Maria din centrul istoric al Romei, în Piazza di Spagna. Această hotărâre a fost luată din cauza numărului mare de persoane infectate cu noul coronavirus şi pentru evitarea transmiterii intracomunitare a virusului.
    • -3 (5 voturi)    
      ,mai răsfirați mă băieți, mai răsfirați (Luni, 30 noiembrie 2020, 23:29)

      di livio [utilizator] i-a raspuns lui VR007

      .
  • +9 (13 voturi)    
    Nu vreti voi... (Luni, 30 noiembrie 2020, 21:22)

    ciuma.rosie [utilizator]

    ...popii astia smecheri sa platiti impozite si taxe ca tot romanul ? De ce sa fiti o categorie privilegiata fata de noi astia care purtam carpe pe fata ...securisti ordinari ce sunteti, ati turnat prietenii si familiile pe vremea “impuscatului” si tot tupeu aveti in continuare
  • -6 (12 voturi)    
    Marea aglomerație (Luni, 30 noiembrie 2020, 21:28)

    galeo [utilizator]

    E acum pe Valea Prahovei, nu mai încap aia nici pe DN1.
    Nu în biserici.

    E bine totuși că biserica a ieșit la lupta, după atâtea atacuri in aceste 6 luni de pandemie folosită că arma ideologică.
  • +4 (8 voturi)    
    Sa le spuna asta copiilor ramasi pe drumuri si (Luni, 30 noiembrie 2020, 21:38)

    Alui [utilizator]

    Vaduvelor/vaduvilor din cauza bolii asteia! L-am ascultat vorbind pe episcopul Tomisului. Parca vorbea un muncitor cu ziua de la sat. Scoala ioc! Omul e prost, dar are curaj ca nu se atinge nimeni de el. Daca ar muri de Covid ar fi chiar ironia sortii! Daca sunt prosti care il asculta si se iau dupa el, si mor, cu atat mai bine pentru tara asta!
  • +4 (8 voturi)    
    o golanie.... (Luni, 30 noiembrie 2020, 22:20)

    minus [utilizator]

    care nici nu trebuie comentata, doar notata.Orice golan are o justificare pentru faptele lui.
  • +4 (8 voturi)    
    cea mai retrograda religie crestina (Luni, 30 noiembrie 2020, 22:21)

    Remarque [utilizator]

    Chiar sa vrei sa fii practicant, bunul simt iti spune sa stai deoparte. De cate ori am avut nevoie de biserica, popii s-au comportat odios, in asa fel incat sa ma indeparteze. Nepasare, avaritie, superficialitate - ca sa numesc doar cateva din atributele serviciilor lor.
  • +11 (15 voturi)    
    Alo, DNA, facem si noi un dosar (Luni, 30 noiembrie 2020, 22:28)

    dandra [utilizator]

    pentru zadarcinia pandemiei?

    zic si eu asa, nu sunt specialist in pandemii.

    o stai, am uitat, e vorba de biserica romaniei, adevaratii conducatori ai tarii, cei care controleaza votantii din tara asta.

    lasati, am gresit eu, nu va mai deranjati, asta suntem noi in acesti ani.

    noapta buna Romania, tara din evul mediu.
  • +4 (6 voturi)    
    Asta e este... (Luni, 30 noiembrie 2020, 23:34)

    spirache [utilizator]

    Dacă ii dai nas spagarului Ivan, el se suie pe divan.
  • +6 (8 voturi)    
    ... (Marţi, 1 decembrie 2020, 9:05)

    Sarmis [utilizator]

    Papa a anulat pelerinajul anual la Fecioara Maria din cauza epidemiei. La ei nu a fost o problemă.
    Doar popii inculți, murdari și lacomi din Balcani continuă indobitocirea maselor, nefiind capabili să iasă din evul mediu.
    Dar atunci când Șeful cel Mare îi cheamă să le spună că Dumnezeu nu ne vrea proști, se duc repede pe banii credincioșilor la cel mai bun spital in sunet de sirene.
    Pentru că viața lor e mai prețioasă decât cea a proștilor pe care îi mână ca niște oi.
  • +2 (2 voturi)    
    Mor de ras! (Marţi, 1 decembrie 2020, 10:08)

    Vali Cel Batran [utilizator]

    Ati primit de la romani un jab de v-a facut KO!
  • +3 (5 voturi)    
    Episcopie Tomis (Marţi, 1 decembrie 2020, 11:43)

    casian.petridean1606763569594 [utilizator]

    Vai de voi căutători de pesteri!
    Vai de voi care ziceți că vă rugați pentru mai marii oarașelor și satelor!
    Vai de voi care spuneți (inclusiv în comunism) să ne supunem autorităților!
    Dar atunci de ce îndemnați turma la nesupunere?
    Voi spuneți asta din fariseism și din interes și nu din credință!
    Ați auzit de farisei si saduchei?
    Oare cu ce vă deosebiți de ei?
    Oare nu dați si voi cu pietre după IIsus ?
    Asta vedeți voi important la Sf. Apostol Andrei că a stat prin pesteri?
    El căutau HARUL si mărturiseau pe IIsus?
    Nu primea bani de la autoritățile de atunci pentru slujba lor,
    Plata era în ceruri!
    Eroii vremurilor de azi îi găsim în categorii sociale, precum medicii, infirmiere, militarii, jandarmii etc. și nicidecum în BOR, care pune FRÂNE și nu întelege lucru cel mai important iubire de aproapele!
    Oare nu denaturați voi mesajul lui Christos? Oare nu ar trebui să purtați și voi măști (CÂRPE) pentru a demonstra iubirea de aproapele?
  • +1 (1 vot)    
    Are si BOR (Marţi, 1 decembrie 2020, 13:17)

    Levellers [utilizator]

    oameni cu har si cu o vasta cultura, dar sunt dati de-o parte de impostura si fariseism (ca-n orice institutie romaneasca).


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by