Vlad Voiculescu, despre acuzele la adresa sa: ”Nu mă simt rușinat de perioada studiilor și muncii mele la Viena” / Cum a ajuns acesta la o universitate de prestigiu

de G.S.     HotNews.ro
Duminică, 29 noiembrie 2020, 14:15 Actualitate | Esenţial


Vlad Voiculescu
Foto: AGERPRES
Apar tot mai multe atacuri împotriva mea pornind de la studiile pe care le-am făcut la Universitatea de Economie din Viena, scrie pe Facebook liderul PLUS București, Vlad Voiculescu.

”Pe scurt, sunt acuzat că am stat prea mulți ani la o facultate de prestigiu din Viena, că am ajuns în mod suspect pe posturi bune din instituții de top vieneze, că diploma de studii ar fi falsă. Ca de obicei, acuzele devin oglinda lor și a valorilor pe care le împărtășesc în anturajele lor, cu diplome obținute prin plagiat, cu studii de doctorat luate pe repede înainte, cu pile și nepotisme”, spune acesta.

Postarea lui Vlad Voiculescu:

Cred că e de datoria mea să explic în detaliu cum stau lucrurile. Iată povestea pe larg a traseului meu de după absolvirea liceului, din comuna Brănești, la Viena, de la liceul din Pucioasa, la una dintre cele mai prestigioase universități europene.

Eram în clasa a XI-a când m-am gândit prima dată să plec la studii în străinătate, în 1999. Era mai degrabă o fantezie, fiindcă trăiam încă vremurile în care nu se putea ieși din țară fără viză.

Erau câțiva săteni care în anii ‘90 plecaseră la muncă în țări străine. La întoarcere deveniseră în sat ”neamțu”, ”americanu”, ”belgianu” iar noi, copiii, ne uitam la ei cu fascinație și un pic de invidie. Singurele rude pe care le aveam în străinătate erau la Viena, în Austria - mătușa la care am locuit în primele 6 luni de studii.

În Brănești sau Pucioasa nu aveam profesori de germană pe vremea aceea. La școală se preda engleza și franceza. Acesta fusese de altfel și motivul pentru care ai mei mă mutaseră de la școala din sat (unde mama era învățătoare și tatăl fusese profesor de sport) la școala din Pucioasa: să îmi ofere perspectivele celui care cunoaște limbi străine.
Din fericire, am găsit în județ o profesoară de limba franceză care studiase și germana în facultate, așa că a putut să mă ajute în încercarea mea de a învăța limba germană.

Mi-am ales facultatea și m-am înscris la studii de la un internet cafe din Târgoviște, în strigătele celor care jucau Doom, Descent și Mortal Kombat sau își căutau perechea pe mIRC. În satul meu încă nu aveam nici telefon direct (apelurile mergeau printr-o doamnă centralistă), de internet nici nu putea fi vorba.

Mi-am depus dosarul online la Facultatea de Administrarea Afacerilor (în germană Betriebswirtschaftslehre), nu mai știu exact toate dosumentele solicitate, dar îmi amintesc că deși procesul mi s-a părut simplu la vremea aceea, trăiam cu teama că sigur am făcut ceva greșit.

Câteva săptămâni mai târziu, am primit o invitație în Austria pentru a depune documentele necesare (Einladungsbrief). Mi-am luat viza pe baza invitației, după multe ore de așteptat la Consulatul Austriei. A fost o întreagă aventură pînă am ajuns cu documentele în biroul de înscrieri al Universității, unde, după o discuție de câteva replici în germană, am aflat că am fost acceptat. Părea ireal.

Cursurile erau gratuite, nici pe cazare nu am plătit nimic în primul semestru, fiindcă am stat la ruda mea de acolo. Restul anilor i-am petrecut la cămin sau în apartamente închiriate împreună cu 1, 2 sau 3 alți studenți.

Faptul că nu știam limba la un nivel adecvat, altoit pe un fond de timiditate cruntă, nu m-a ajutat. Am învățat germana traducând cuvânt cu cuvânt cursurile și cărțile de la facultate.

Mi-am căutat de lucru din primul an, dar doar din anul doi am reușit să mă angajez pentru a mă susține: am lucrat într-un laborator de calculatoare al universității, am împărțit flyere pe stradă, am montat scene de concert, locuri de joacă pentru copii și am vândut bilete la concerte pe stradă. Am acceptat orice job pentru a-mi putea continua studiile. Job, mult spus: eram plătit la negru, românii nu aveau drept de muncă în Austria decât dacă depășeau un salariu de cca. 1.400 euro / lună. Nu era cazul meu în acei ani.

La 22 de ani am avut primul job serios: întors la București în vacanța de vară, am fost acceptat, cu examen, la câteva luni de practică în cadrul Deloitte. Acolo am lucrat cu profesioniști internaționali din domeniul bancar, care m-au îndemnat să aplic la un post dintr-o bancă specializată în finanțarea proiectelor publice de infrastructură din Europa Centrală și de Est. Așa am ajuns, tot la 22 de ani, să mă angajez și să lucrez într-un domeniu în care am rămas următorii 10 ani.

Când m-am angajat, deja terminasem toate examenele de la facultate, cu două excepții, și nu scrisesem încă lucrarea de Magister (așa se cheamă titlul universitar pe care l-am obținut ulterior - echivalentul unui Master). La Wirtschaftsuniversität Wien nu te presau să termini studiile - era strict responsabilitatea fiecărui student când se înscria la examene. Pe unii îi responsabilza - ca mai devreme sau mai târziu să își finalizeze studiile, pe alții îi determina să renunțe. La Wirtschaftsuniversität Wien sub 20% dintre cei care începeau facultatea o și finalizau cu titlul de Magister. Și da, știu că pentru România acest lucru pare ne necrezut.

Și în cazul meu a durat până să predau lucrarea finală și să devin Magister. Și eu m-am gândit să renunț, fiindcă deja aveam un job bun. Am avut apoi al doilea job și mai bun. Am luat un credit de 140.000 de euro cu care am finanțat datoriile familiei.

Pe lângă serviciu, organizam tabere de limbă germană pentru copiii din satul meu natal și orașul în care făcusem liceul. Cred că proiectul s-a născut tocmai din frustrarea resimțită de mine în primii ani de studiu. Puțin mai târziu, când am aflat că lipsesc medicamente esențiale pentru copiii care suferă de cancer, am început să strâng bani, să le cumpăr din Viena, Ungaria și alte câteva țări și să le trimit în țară printr-o rețea care a devenit Rețeaua Citostaticelor și a ajutat vreo 2.500 de oameni să primească tratamentul de care aveau nevoie.

La serviciu mergea totul bine, făceam o mulțime de lucruri care îmi umpleau sufletul așa că dacă prietena mea de atunci nu m-ar fi convins să predau lucrarea finală, n-aș fi dobândit niciodată titlul de Magister. Lucrarea de Magister a primit notă maximă. Atașez aici diploma și prima mea fotografie de CV.

Nu mă simt rușinat de perioada studiilor și muncii mele la Viena, ci recunoscător. Și nu am absolut nimic de ascuns, ba din contră. Mă bucur să răspund și să lămuresc oricând orice aspect al educației sau al muncii mele din Austria.
A fost un drum greu pentru mine, drumul greu al fiecărui român care pleacă dintr-o familie modestă de la țară la studii sau la muncă în străinătate și care își construiește o lume pornind de la ceea ce este și ceea ce poate învăța să fie.

Cam asta e. Sigur, atacurile absurde și pe alocuri ridicole vor continua. Pentru că sistemul nu vrea să fie deranjat. Atacă prin orice cale, caută până la rude cu care aș putea să mă și însor de “apropiate” ce sunt, se duc chiar și fizic să afle cum stau lucrurile la Viena (le doresc succes și aștept cu interes să aflu ce idei amuzante mai scot “pe piață”).”






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















32272 vizualizari

  • -55 (107 voturi)    
    Am vărsat o lacrămă (Duminică, 29 noiembrie 2020, 15:27)

    Lovercraft [utilizator]

    pt această Maică Tereza, după cum îl numea marele maculatorist Liiceanu...
    Sniff sniff
    • +40 (78 voturi)    
      așa e, (Duminică, 29 noiembrie 2020, 16:37)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      dacă nu fură ca dragnea și vâlcov, nu e mitoman ca ponta, nu-i lichea ca ciordache sau trădiceanu, ipocrit ca ciolacu, analfabet ca viorica sau vanghelie, fanfaron ca teodorovici, slugă ca plumb, tudorel toader ori shaideh, dacă nu are nicio astfel de ”calitate”, nu e bun.
      • -5 (7 voturi)    
        asa e, (Luni, 30 noiembrie 2020, 13:29)

        gillda_47 [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        Se pare ca aveti toate "calitatiie" pe care le-ati enumerat, caci nu degeaba se spune: cunosti la hoti, pentru ca esti hot, cunosti la mincinosi, pentru ca esti mincinos, cunosti la lichele, pentru ca esti lichea, etc., etc.,...asa ca mai usor cu pianul pe scari...nu ati enumerat dintre pnlisti si usristi desi multi se calca pe picioare ca sa ajunga in frunte!!
    • +12 (44 voturi)    
      "Ironia" insignifiantei (Duminică, 29 noiembrie 2020, 18:49)

      contributor.bis [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      Majoritatea "comentatorilor" de pe aici nu a nici o diploma cu care sa se laude. Au, în schimb, o ura viscerala pe capra vecinului.
      De peste 70 de ani, intelectualii au fost "dusmanii" poporului. Parea un slogan demagogic fara consecinte.
      Realitatea ne dovedeste ca toxicitatea Partidului bolsevic are bastarzii ei, ce-si perpetua micimea pâna în zilele noastre.
      Trista mostenire...
      Daca judecam dupa "nivelu' " "comentariilor", "studiile" autorilor acestora corespund mai degraba zonelor de umbra a marginalitatii unei Românii ignorante, care, din spatele unui ecran, încearca sa-si ascunda insignifianta.
      • -8 (18 voturi)    
        Sublim spus (Luni, 30 noiembrie 2020, 0:09)

        Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui contributor.bis

        păcat că într-un mod agramat....
        • 0 (2 voturi)    
          Loverboy, ai luat minusuri cat tot anul! (Marţi, 1 decembrie 2020, 14:51)

          Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

          E bine ca avem de cine sa ne batem joc si sa-l punem la punct cu argumente. Te asteptam si cu alta ocazie, ca sa facem dovada ca PSD e votat doar de inculti, prosti, hoti, interlopi, comunisti si incompetenti.
  • +41 (77 voturi)    
    Un om (Duminică, 29 noiembrie 2020, 15:29)

    Costi888 [utilizator]

    Care s a zbatut sa ajunga unde a ajuns.. chiar daca poate a avut ajutor din diferite parti. Cei care il condamna sau il ataca si au plagiat lucrarile de licenta la facultati gen spiru si alte centre de excelenta..
  • +6 (34 voturi)    
    De ce sa va simtiti rusinat? (Duminică, 29 noiembrie 2020, 15:33)

    Irina25 [utilizator]

    Un coleg de facultate (Chimie, Universitatea din Bucuresti) a terminat facultatea in zece ani (anii in care a ramas repetent au fost mai multi decat cei in care a promovat). A ajuns foarte bine si e foarte mandru de el. Nu degeaba se spune ca "repetentia e mama invataturii".
    • -4 (18 voturi)    
      Cunosc senzatia (Duminică, 29 noiembrie 2020, 16:57)

      dealucaragiale [utilizator] i-a raspuns lui Irina25

      Pentru ca in facultatea de chimie sunt profesori tutancamonici care te pun sa inveti ca papagalul cursurile lor lipsite de continut... cel putin in primii doi ani! Jos palaria celor care termina!
  • -36 (84 voturi)    
    Adica (Duminică, 29 noiembrie 2020, 15:34)

    martino12 [utilizator]

    recunoaste ca a fost ultra-mega repetent, mi-ar fi jena sa spun ca am absolvit o facultate in zece ani. L-a intrecut pana si pe Crin Antonescu:) Nu stiu cum de mai are tupeul sa iasa in fata, cu asa o catastrofa de CV. Ma rog, poate a fost crescut in eprubeta si pregatit pentru ceva anume, altfel nu se explica joburile de top din perioada repetentiei, pardon studiilor universitare.
    • +24 (70 voturi)    
      Comentariu de PSD-ist ! (Duminică, 29 noiembrie 2020, 15:53)

      Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui martino12

      Bai omule, nu vrei sa intelegi nimic din efortul facut de acest om. Nu este o facatura de absolvent facuta "pe puncte" ca toti psd-isti de doi bani.
      Pentru voi nimic nu se face prin munca si efort.
      • -14 (50 voturi)    
        ok (Duminică, 29 noiembrie 2020, 16:35)

        martino12 [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

        Luati-va beizadeaua piloasa si repetenta si spalati-va cu ea pe cap. Daca astea va sunt valorile, m-am lamurit. Sa vedem cu cate procente veti deconta la alegeri, ipocritilor.
        • +19 (41 voturi)    
          Corect! (Duminică, 29 noiembrie 2020, 17:28)

          DurAndrei [utilizator] i-a raspuns lui martino12

          Ai foarte mare dreptate! Ce valoare e Voiculescu asta? Nimic! Zero!
          Valoare adevarata e (s)parlamentarul ala cu n+1 masterate la informatii si altele, cel cunoscut sub numele real de "Ciasuri"! Sau cei doi mari deputati, Stativa si Solomon care au fost agresati bietii de ei intr-o saormerie! Alea valori! Sau cum am putea sa-l uitam pe chelnerul hot, repetent, parnaias Dragnea?
        • -4 (32 voturi)    
          Vor deconta multe procente, nu-ti face probleme! (Duminică, 29 noiembrie 2020, 18:05)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui martino12

          Vor deconta multe procente, nu-ti face probleme!

          Romanilor le plac catusele si calusele, nu baunastarea...si vor vota in consecinta. Sper ca USR(i) sa castige alegerile, sa fie uraganul perfect pentru Romania.
          • +4 (8 voturi)    
            Ha ha, auzi, "romanilor nu le place bunastarea" (Luni, 30 noiembrie 2020, 11:44)

            Tore [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            Idolii tai au stat la putere cea mai mare parte a timpului de dupa revolutie. Romanii s-au lamurit ce bunastare a adus PSD. Doar au uitat sa o extinda si la oamenii normali, au pastrat-o toata pentru ei.
        • -2 (10 voturi)    
          hehe (Luni, 30 noiembrie 2020, 7:52)

          transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui martino12

          Nu vor "deconta" cu nici un procent, dimpotriva.
          Pana acum nu am votat niciodata usr dar de data asta o sa-i votez.

          Cineva care e atacat de #ciumarosie ingrozita merita sa conduca Tara.

          Pesedake, #NUscspati!!!
    • +8 (26 voturi)    
      mușcă-ți (Duminică, 29 noiembrie 2020, 16:48)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui martino12

      limba. dragnea e repetent.
      Din curiozitate, de unde ai tras concluzia că ar fi repetent? Din faptul că și-a luat diploma de masterat mai târziu decât data la care și-a terminat studiile? În cazul ăsta faci o mare confuzie între sistemul Spiru Haret și cel din Viena. Să fii la 28 ani vicepreședinte al unei divizii a Erste Bank, în Austria nu e la îndemâna oricui.
      • 0 (18 voturi)    
        taticu' (Duminică, 29 noiembrie 2020, 20:14)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        Evident, nu oricui. Dar unuia cu parinte securist, sigur ii e:
        " Vlad Voiculescu a publicat, marți, un lung text pe pagina sa de Facebook în care recunoaște că tatăl său a fost colaborator al Securității, și recunoaște totodată și gradul de rudenie cu Nic Voiculescu, un cunoscut lobbyst pe piața medicamentelor,..."
        Asa zice el, da' poate n-o fi adevarat !?
    • +4 (18 voturi)    
      esti definitia analfabetului functional (Duminică, 29 noiembrie 2020, 20:26)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui martino12

      Citesti un text dar nu intelegi ce vrea sa spuna.
      Omul ti-a explicat foarte clar ca sistemul austriac nu obliga pe nimeni sa isi dea acea licenta imediat dupa terminarea studiilor. Diferenta intre un repetent si unul care isi da licenta la 5-10 ani dupa terminarea facultatii e imensa.
      PS stiu cel putin doi tipi care aveau facultatea intrerupta fiindca erau deja pe functii ff mari si pur si simplu nu aveau timp sa isi dea prapaditele de examene. Oricum , dupa 10 ani de practica in domeniu deja puteau sa le dea ei lectii fostilor profesori.
      Dar tu se pare ca admiri mai mult neamul Dacila!
  • +13 (41 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Duminică, 29 noiembrie 2020, 16:00)

    [anonim]

  • -18 (56 voturi)    
    Ce coincidenta ! (Duminică, 29 noiembrie 2020, 16:02)

    Dinu-I [utilizator]

    Avea o matusa in Viena (frate/sora a tatalui sau mamei) la care a stat 6 luni dar nu ne spune cuma a ajuns acolo cand romanii ca el lucrau la negru.
    • +7 (29 voturi)    
      Abia ce ti-a spus ! (Duminică, 29 noiembrie 2020, 16:37)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Dinu-I

      PS. Roaga-l sa-ti "deseneze" ca sa intelegi, pt ca tipul e bun si poate chiar iti deseneaza ! :))))
  • -13 (43 voturi)    
    Myth buster (Duminică, 29 noiembrie 2020, 16:16)

    Gigi Kent [utilizator]

    A distrus atatea mituri cu acest post incat imi vine sa rad. Pai "eram plătit la negru, românii nu aveau drept de muncă în Austria". Pai cum un membru URSS+ sa fie platit la negru? Si asta in Austria unde nu exista asa ceva?

    Dincolo de lipsa de simpatie politica pentru domnul Voiculescu pe care il cunosc personal e cam greu de justificat durata studiilor mai ales pentru cineva din Romania.

    Ani de-a randul si eu am fost surprins de aceasta practica, prezenta cel putin in Austria dar banuiesc ca si in restul Europei de Vest si alte tari occidentale. Foarte putini termina facultate pe durata normala (4 ani pe vremea noastra) iar acum 3+2.

    Motivele sunt mai multe:
    1. Culturale. E o practica larg raspandita, chiar e la moda sa studiezi mai mult timp. Unii schimba facultatile in mod repetat, de multe ori nu finalizeaza nici una.
    2. Poti castiga bani si fara facultate / diploma.
    3. Multi nu iti pot permite sa se autosustina sau nu sunt sustinuti de familie sa finalizeze repede cursurile si e greu sa muncesti si sa studiezi bine in acelasi timp.
    4. Mai exista si varianta in care oamenii vor bani pur si simplu, cat mai multi, nu au rabdare. O vad din ce in ce mai mult la generatiile tinere. Vor repede 2000 de euro pe luna. Pe vremea mea era ok sa stai intr-un camin ieftin, sa mai cari niste mancare de acasa o data pe saptamana samd. Acum vor iPhone, genti de firma, excurisii exotice etc.

    Avand in vedere cele expuse mai sus e si de inteles de ce termina asa putini facultate (20%). Cancelarul Austriei, Kurz, nu a absolvit acelasi WU si a ajuns totusi cancelar. Cat de grea e facultatea si de prestigioasa WU e o smecherie ieftina a domnului Voiculescu pe care nu o apreciez. Cine vrea sa invete poate invata chiar mai bine la ASE Bucuresti. O vreme aveam si eu un sentiment de inferioritate ca nu am studiat afara dar apoi mi-am luat o certificare internationala in 4 ani din 10 maxim posibil (din aia cu pass rate-uri mici). Respect pentru limba germana. Si mie mi-a fost greu.
    • +4 (6 voturi)    
      certifucare (Duminică, 29 noiembrie 2020, 17:07)

      paniri [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      ce certificare are pass rate-uri mici? stiam de cfa ca trebuie luate examenele in max 10 ani dar nici nu asta nu mai stiu dc e valabila in prezent, iar ratele de promovare nu mi se par chiar mici.
      • -1 (7 voturi)    
        40-50% pe examen (Duminică, 29 noiembrie 2020, 20:22)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui paniri

        Doar ca sunt 14 examene si foarte multi renunta pana la final.
        • +3 (3 voturi)    
          ahaaa (Duminică, 29 noiembrie 2020, 21:33)

          paniri [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          la acca sunt cateva examene cu rata de promovare undeva la 80% si mai multe undeva la 30-40%. 14 examene sunt si acolo. nu stiu de limita de timp.
          cerinta de experienta ai avut?
          • 0 (2 voturi)    
            Pentru a fi membru (Luni, 30 noiembrie 2020, 13:35)

            Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui paniri

            Dupa terminarea examenelor esti afiliat si nu poti folosi ACCA sau FCCA. Cunosc profesori care erau doar afiliati pentru ca nu aveau experienta practica. Cu 3 ani de experienta devii si membru. Examenele nu depind de experienta practica insa aceasta ajuta.
            • 0 (0 voturi)    
              multumesc de informatii (Luni, 30 noiembrie 2020, 14:56)

              paniri [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

              si succes pe mai departe!
    • +2 (26 voturi)    
      Gigi Kent PSD (Duminică, 29 noiembrie 2020, 17:51)

      Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Bai Gigi postezi numai idiotenii psd-iste de ani de zile. Lasa-ne cu idiotii, hotii, smenarii, infractorii tai !
      • 0 (8 voturi)    
        Cam da (Duminică, 29 noiembrie 2020, 19:31)

        Casargoz [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

        Cam inspumati comentatorii pe HN. Atacuri la persoana , minusuri :)
        Sunt postaci de partid? Niște intelectuali fini și rasați.
        Dar pierd vremea. Opinia nu se mai formează in subsolul ziarelor de 10 ani
  • -9 (29 voturi)    
    nu ii mai luati in seama! (Duminică, 29 noiembrie 2020, 16:41)

    mike_the_hunter [utilizator]

    Nu va mai luati dupa toti frustratii si securiostii ...Romania o tara plina de insi mediocrii si care colcaie de invidie...am o cariera asemanatoare cu a Dv ...si eu am revenit, dar din Germania, dar nu ma stie lumea fiindca n-am intrat in politica si n-o sa intru vreodata. Asa trebuia sa faceti si Dv....Romania are politicienii pe care merita ...niste insi cu cariere mediocre in cel mai bun caz...KWI, Orban, Ciolacau, Dancila, Dragnea, Dan Barna etc....singurul cu o cariera solida in spate e Basescu, dar are alte metehne mari ..blonde, sticle si pahare.
  • +1 (27 voturi)    
    Incultii ataca intelectualii (Duminică, 29 noiembrie 2020, 16:53)

    emil bobu [utilizator]

    Classic PSD.
  • +6 (28 voturi)    
    BRAVO ! (Duminică, 29 noiembrie 2020, 17:04)

    Ion Alexandru [utilizator]

    Parcă CV-ul lui Vlad Voiculescu arată altfel decât CV-urile pline de masterate și doctorate luate, toate odată, în paralel, într-un an sau doi la fără frecvență de către "intelectualii" din PSD. Uneori de întrebi ce caută unul ca V. Voiculescu în cocina politică din România.
    • -2 (4 voturi)    
      BRAVO ! (Luni, 30 noiembrie 2020, 14:11)

      gillda_47 [utilizator] i-a raspuns lui Ion Alexandru

      Cred ca a avut / are rude la secu / intelligence !!! BRAVO ! Ala nu e CV...e Autobiografie!!! Asa ca esti un userist / pnlist / pmpist prost!!!
  • -6 (22 voturi)    
    e simplu (Duminică, 29 noiembrie 2020, 17:09)

    titu_maior [utilizator]

    Sa arate public diploma aia, daca chiar a terminat studiile...
  • -5 (19 voturi)    
    Iar am pierdut ceva (Duminică, 29 noiembrie 2020, 18:07)

    Casargoz [utilizator]

    Chiar diplomele lui Voiculescu erau cea mai mare problema in tara asta :)

    Nu e nevoie sa te uiti la diplome te uiti la persoana : Veorica Si oricine altcineva :
    ce alegi?
  • +7 (23 voturi)    
    de prin diferite vagauni (Duminică, 29 noiembrie 2020, 18:14)

    cristi_an [utilizator]

    sar oamenii de nimic care nu au facut nimic la viata lor...au fost niste inutili, hoti, prefacuti...si moartea ii asteapta la final. Sar ca niste hiene in haita gata sa sfasie orice le reaminteste de cat de pramatii sunt.
    • 0 (10 voturi)    
      Doamne fereste! (Duminică, 29 noiembrie 2020, 20:22)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      "....sar oamenii de nimic care nu au facut nimic la viata lor...au fost niste inutili, hoti, prefacuti...si moartea ii asteapta la final."
      Esti sigur, chiar nu mai avem nici o speranta, noi astia " de nimic"? Doar tu cu viata vesnica? M-ai facut invidios!
    • 0 (2 voturi)    
      de prin diferite vagauni (Luni, 30 noiembrie 2020, 14:32)

      gillda_47 [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      Alooo, useristi din vagauni, nu mai sariti. ca va rupeti picioarele sau noada!!! Doamne fereste !
  • 0 (16 voturi)    
    il apreciez pe Val V insa (Duminică, 29 noiembrie 2020, 19:03)

    Stapanu [utilizator]

    povestea lui de succes sufera pe alocuri "sg rude pe care le aveam în străinătate erau la Viena - mătușa la care am locuit în primele 6 luni de studii (!) (...) la 22 de ani am avut primul job serios: întors la București în vacanța de vară am fost acceptat cu examen la (...) Deloitte // deja poa' sa intre viorile; in sfarsit Vlad V, da' sa te vedem mai departe
  • 0 (14 voturi)    
    Cum a ajuns (Duminică, 29 noiembrie 2020, 19:53)

    vodatepes [utilizator]

    Cum a ajuns acesta la o universitate de prestigiu? Simplu Din greseala, A vrut sa ajunga la Paris si a ajuns la Viena. Sta prost cu geografia.
  • -3 (11 voturi)    
    Nu mă interesează "explicațiile" beizadelei (Duminică, 29 noiembrie 2020, 22:04)

    backtothedarkages [utilizator]

    .
  • 0 (20 voturi)    
    Baiatu' se simte cu musca pe caciula (Duminică, 29 noiembrie 2020, 22:12)

    6case [utilizator]

    Interesant este ca VV este in politica din 2017 dar abia anul acesta s-a aflat s-au nu a vrut sa spuna si a ascuns. De ce oare? Cand ceri de la altii transparenta te rog baiatu(VV) fa un pas in spate. Cineva spunea ca nu oricine ajunge sef in ERSTE. Important este ca si-au dat seama cu cine au de-a face si i-au dat un sut in dos. Nu vreau sa aud de persoane care ajung in functii importante in afara tarii si brusc pleaca pentru ca se gandesc la tarisoara lor (sau bunastarea lor in politica)
  • -1 (21 voturi)    
    asa e la u$erei (Luni, 30 noiembrie 2020, 0:49)

    miculescu-rucar [utilizator]

    colibab diploma de licenta inchipuita, raoul trifan de la timis, vvoiculescu la pm capitalei, toti cu studii doar de ei stiute
    • +1 (9 voturi)    
      hehe (Luni, 30 noiembrie 2020, 7:56)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

      Zi zau pe$$$$$$$$edake.
      • 0 (6 voturi)    
        iartă-l (Luni, 30 noiembrie 2020, 11:59)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

        pe prostovan, Habar n-are că Vlad Voiculescu este membru PLUS, nu USR.
        • -2 (4 voturi)    
          oooo! (Luni, 30 noiembrie 2020, 14:02)

          miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          ce greseala inpardonabila! ai dreptate loser-ule!
          deci nu e din noua securitate,ci din cea veche!
          asa se explica legaturile lui cu viena! daa, daaa, acum am inteles!
      • 0 (4 voturi)    
        zic zââââât! (Luni, 30 noiembrie 2020, 13:55)

        miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

        la m.tanase,gheorghe pudila si genericull lor, sociopatul cu tiglele luate de vant!
  • +5 (13 voturi)    
    trita fanita (Luni, 30 noiembrie 2020, 1:21)

    miculescu-rucar [utilizator]

    dupa capiță!
    va mai aduceti aminte de individul asta?
    facut inginer agronom prin decret prezidential de gheorghiu dej, ajunge sef la o intreorindere de comert exterior-la fel ca motanul felix sic, este arestat pentru escrocheriile facute, suma vehiculata ca fiind furata se ridica la 328 milioane de dolari, despre care securitatea sustinea ca se afla in conturi din strainatate.
    cele doua fete emigreaza in elvetia-banci multe si foarte discrete. una din ela se casatoreste cu ghici cine?
    cu baiatul unui turnator la securitate!
    cam astea sunt datele problemei.
  • -1 (13 voturi)    
    Un demagog de scoală nouă (Luni, 30 noiembrie 2020, 10:14)

    D_Poroineanu [utilizator]

    Desigur acești neisprăviți nu pot fi ca și vechea gardă, dar în raport cu ceea ce înseamnă performanță și profesionalism azi, 2020, acest VV nu e departe pe o scară a valorilor de Dăncilă et Fam.

    1. Te duci la o universitate fără sa înțelegi perfect limba. Măcar studenții africani făceau un an de curs pregatitor.
    Ce-a putut el înțelege din anii aia de studiu fără să priceapă limba la nivel universitar? Nimic. Un papagal pur si simplu. Era copil, nu știa nimic, ci doar memora. Un ROBOT!

    2. Începi să lucrezi cand studiul la o universitate reputată presupune 80-100 de ore de muncă pe săptămână. Dacă avea minte primea o bursa,dar nu are. L-au primit doar că era din Europa de Est, fără merit.
    3. Accepți să fi Ministrul Sănătății tu neavând nicio pregătire în domeniu. Un dezastru, o fraudă, o impostură. Și mai criticam pe ăia de la Mureș.

    4. Cum adică iți dai licența, diploma de absolvire, nu de Magister, după 10 ani? Ce mai ști tu după 10 ani de rânit la tot felul de firme.
    Ca să ai Diplomă de Master (Magister cum se laudă) trebuie să ai un Bachelor în ceva. Cum adică mă, de la liceu la Magister. Ce nerușinat!
    Omul e o fraudă gen Andrușca sau Bădălău, dar de modă nouă, un pic de ștaif, de glitter.

    Cei care au școală reușesc să vadă că omul e doar un self-made man cu o dorință cruntă de a parveni. A găsit modalitatea ONG și n-o mai lasă din mână. Când ascunzi atâtea mizerii nu ai cum să scapi de vortexul interiorului.

    Iar de VP pe la firme serioase, e doar pentru idioți. Acolo ajungi VP după 20 de ani și un traseu profesional impecabil, nu fără licență în ceva.

    Dacă mai e adevărat că mătușa era soția șefului SIE/CI la la Viena, ăia care l-au sinucis pe Marin Ceaușescu pentru a goli conturile, avem IMPOSTORUL PERFECT.
    Cred că avem suficiente cazuri de impostori ca să nu mai credem nici în ei.
    Cioloș, Allen de la Brașov, ăla de la Timișoara, Barna cu 500EUR/oră consultanță pe fonduri UE, Țoiu cu abandonuri de facultăți serioase, ăla cu familia-ultra bogată,e
    • +3 (7 voturi)    
      Stimate tovarase Poroineanu (Luni, 30 noiembrie 2020, 12:21)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui D_Poroineanu

      Daca va abtineati de la mizeria cu matusa sotie de securist poate mai aveati o minima credibilitate.

      In resta sa le luam pe rand.
      1. 80% din studentii romani sunt niste roboti in primul an de facultate. Unii raman asa si dupa ce termina.
      2. Pe vrema aia nu existau cote speciale pentru Europa de est iar peste 50% din studentii din Europa de vest muncesc in timpul studiilor. Stiu ca dvs sunteti obisnuit cu studentul bibelou de portelan care toaca banii parintilor dar realitatea va contrazice.
      3. nu vad legatura intre o functie politica si altceva decat omul in sine.
      4. Dupa 10 ani de ranit la diferite firme ajungi sa dai lectii profesorilor de la Universitate.Dar pentru dumneavoastra se pare ca hartia e mai pretioasa.
      In rest comparatiile cu Badalau si Dancila nu va zgarie pe logica?
      PS mizeria cu matusa este epocala. e sublimul rahatului in ventilator
      • 0 (6 voturi)    
        Al Chimice! (Luni, 30 noiembrie 2020, 13:17)

        D_Poroineanu [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        Cum probabil nu v-a căzut cașul de la gură nu vedeți nicio legătură.
        1. Studenții români adevărați umplu planeta de profesori universitari. Desigur sunteți un mare statistician.
        2. Pe vremea aia li se făcea milă de noi și ne acceptau dar nu ne integrau. Chiar nu vă spune ceva că a fost acceptat fără examen de limbă? Ce putea el comunica cu colegii lui? Âââ, aaaa, uuuu? A lucrat pe proiecte legate de România, adică aveau nevoie de un sclav care să le spună ce și cum în România.
        3. Omul politic este omul cel puțin perfect etic, moral. Uitați-vă ce bazaconii spune, când reușește să îngâne ceva. Nu e un zoon politikon, e doar un impostor de factură mai lustruită dar fără conținut. Talking head, empty shell, coquille vide.
        4. Dacă n-ai bază academică zdravănă nu poți să știi ceva. Exclus ca praxisul să depășească academia. Are ceva publicat? Are ceva peer-reviewed? Poate el îngheba idei solide? Trivia!

        Am două facultăți - una elită în România și alta top 50 mondial. WU nu e chiar așa de elită cum minte năpârstocea de VV. Ai văzut Țoiu cum bâguia că a trecut de la Electronică si Telecomunicații la Comunicații, la jurnalism adică. Ce jmenuri de oameni. Viitori senatori adică.

        Da, după ce a recunoscut că tac-său turna la Secu a mai recunoscut că avea un unchi la Viena care era șeful SIE. Desigur acel unchi avea o soție, adică mătușa cu pricina. Ce hal de prichindel a mai scos și Cioloș. Dar cine se aseamănă se adună. Cum a ajuns Cioloș din obscur inginer horticol la Cluj, Ministrul Agriculturii? După ce încaleci imoral nu ai decât să continuii imoralitățile și nu mai poți fi dat jos.

        Spune că "nu se simte rușinat". La cât șorici are pe obraz, ar fi și culmea să mai simtă ceva. IMPOSTOR scrie pe fruntea lui.

        Și scrieți românește dacă tot vreți să comunicați ceva. Știu, e greu, totul e greu!
      • -3 (3 voturi)    
        bey nea kaisa (Luni, 30 noiembrie 2020, 14:10)

        miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        cu k de la kimicul sau de la kkt? ai tras prea multe kimikale pe nas! esti asa din nastere sau din misiune?
    • -1 (5 voturi)    
      De ce ? (Luni, 30 noiembrie 2020, 13:06)

      dinromania [utilizator] i-a raspuns lui D_Poroineanu

      Trebuie sa va fie tare dor de doamna Dancila daca o aduceti in discutie.
      • 0 (4 voturi)    
        Dancila e epitomul imposturii de factura veche (Luni, 30 noiembrie 2020, 13:29)

        D_Poroineanu [utilizator] i-a raspuns lui dinromania

        V. Voiculescu e cel de factura nouă. E doar o chestiune de nivel dar tipologia e aceeași.
        Cum stă VV la masă cu N. Dan, cu C. Armand, cu Goțiu, cu Ungureanu, cu Drulă? Foarte bine, știu!

        Hai, puțină obiectivitate, nu putem rata și momentul ăsta. România nu poate și nu trebuie să fie condusă de semi-docți, de impostori intelectuali. Cine mai are vreme să mai aștepte încă o generație pentru a vedea ce iese și din ăștia?
        Orice pată trebuie taxată imediat.
        De ce cel de la Brașov nu are diplomă universitară? Ajunge experiența lui de " fonduri europene" ca să fie Primar în 2020?

        Hoți de speranțe, asta e și clica asta nouă.
        • -2 (2 voturi)    
          o adunatura de neispraviti! (Luni, 30 noiembrie 2020, 14:14)

          miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui D_Poroineanu

          nu au ispravit nimic, adica nu au terminat nimic in domeniul universitar si s-au facut politicieni de "moda" noua.
  • +1 (5 voturi)    
    cu parere de rau (Luni, 30 noiembrie 2020, 11:18)

    dinromania [utilizator]

    Am citit printre randuri niste comentarii. Aventurile lui prin strainatate imi sunt cunoscute. E greu cu limba germana e adevarat. Am trecut prin ce a trecut el, fara matusa sau neamuri. Asta nu ma face pe mine mai breaz. Matusa nu poate da examen in locul lui.
    Comentariile unora imi confirma sa nu ma mai intorc in tara veci
    • 0 (4 voturi)    
      Testul de limbă e OBLIGATORIU! (Luni, 30 noiembrie 2020, 13:43)

      D_Poroineanu [utilizator] i-a raspuns lui dinromania

      Cum să începi o facultate fără să înțelegi ce se vorbește? Bașca că trebuie să accesezi partea superioară a limbii, nivelul filozofic, academia.
      Mai ales nemții care sunt extrem de pretențioși, pentru că țin să nu-i infecteze pe ceilalți.

      Dacă se află că i-au fost plătite cursurile, că a făcut WU pe bani e bun de lapidat.
      • +1 (3 voturi)    
        poate aveti dreptate... (Luni, 30 noiembrie 2020, 15:34)

        dinromania [utilizator] i-a raspuns lui D_Poroineanu

        -la facultate se cere nivel de cunostinte B2 (e un nivel tangibil)
        -mama tata bunicu securist sau nu, anturajul nu te iarta ca esti roman. Acea imagine superficiala care predomina conationalii nostrii nu ne usureaza calea spre succes.
        -toti studentii mananca de pe jos daca nu au sprijin si lucreaza pe unde apuca
        -la facultatile de elita exista profesori din toata lumea ceea ce inseamna ca exista si cursuri in limba engleza
        - eu am ajuns unde am ajuns cu cetatenia maghiara, cea romana nu m-a ajutat. OARE DE CE (pt ca cetatenii maghiari sunt mai tari ca cei de securisti?)
        - e clar ca nu sunteti pus la punct cu facultatile din strainatate. Oamenii acolo sunt mai OPEN MINDED
        - se pune accent pe potential nu neaparat pe greseli lingvistice.
    • -2 (2 voturi)    
      cu parere de rau (Luni, 30 noiembrie 2020, 14:41)

      gillda_47 [utilizator] i-a raspuns lui dinromania

      ...inseamna ca ascunzi ceva, mai tritza!!!
  • -1 (5 voturi)    
    CV vs. Autobiografie (Luni, 30 noiembrie 2020, 13:52)

    gillda_47 [utilizator]

    Autobiografia dl. Vlad Voiculescu e...sublima...nici Paunescu in a sa "De la Barca la Viena...si inapoi" sau De Amicis in "Cuore" nu au fost mai patetici!!! Am varsat doua lacrimi, vorba aceea: un ochi rade si altul plange!!!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by