Klaus Iohannis, după reportajul recorder.ro privind demisia inginerului Ianculescu: Resping categoric orice numire în funcții publice a unor persoane care nu întrunesc condițiile legii și nu au experiență în domeniu

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 27 noiembrie 2020, 15:38 Actualitate | Esenţial


Klaus Iohannis
Foto: Presidency.ro
Președintele Klaus Iohannis respinge „categoric orice demers de numire în funcții publice a unor persoane care nu întrunesc condițiile cerute de lege și nu au experiență în domeniul în care sunt propuse, după ce publicația recorder.ro a publicat un reportaj privind demisia inginerului Ovidiu Ianculescu din funcția de director al Sistemului de Gospodărire a Apelor Mureș deoarece „postul său era promis unui membru PNL”, după cum scrie publicația citată.

Totodată, președintele Iohannis afirmă că a discutat cu premierul Ludovic Orban „despre necesitatea accelerării procesului de audit în sfera administrației publice, ca demers absolut obligatoriu pentru reconstrucția României pe baze și valori solide”.

„În acelaşi timp, i-am cerut premierului ca măsurile care se impun în urma acestui proces de audit să fie luate exclusiv pe criterii care țin de competență și respectarea legii”.

Potrivit reportajului recorder.ro intitulat „Singur împotriva partidului. „Copile, nu te pune cu ei că te vor face praf!”, „Ovidiu Ianculescu este inginer și, la numai 36 de ani, a ajuns directorul Sistemului de Gospodărire a Apelor Mureș, o instituție cu peste 400 de angajați, care gestionează infrastructura de apă din șase județe”. Recorder.ro afirmă că acesta nu a fost niciodată membru al unui partid politic și „și-a câștigat funcția exclusiv pe baza pregătirii profesionale”.

„La începutul acestui an, după ce conducerea Apelor Române a fost preluată de liberalul Ervin Molnar, Ianculescu s-a trezit cu trimișii acestuia în birou: i s-a pus în față o coală albă și i s-a cerut să-și dea demisia pentru că postul său era promis unui membru PNL. Ovidiu Ianculescu s-a consultat cu colegii mai bătrâni și cu un avocat, dar toți i-au spus același lucru: „Copile, astea sunt vremurile. Nu te pune cu partidul aflat la putere, că te vor face praf”. Așa că și-a dat demisia”, afirmă recorder.ro.



Ervin Molnar (PNL) prezintă însă o situație ușor diferită: acesta firmă că fostul director ABA Mureș Cristian Bratanovici este de fapt nașul lui Ovidiu Ianculescu, pe care l-a numit fără concurs, în 2017, în funcția de inginer șef al SGA Mureș.

Acesta mai spune că nașul Bratanovici, „numit de PSD director general adjunct la Apele Române”, este implicat într-un dosar de luare de mită iar în 2020 „dosarul penal a fost finalizat și trimis în judecată”.

Mai multe pe pagina de Facebook a lui Ervin Molnar.

Alex Nedea, unul dintre autorii reportajului recorder.ro, a replicat la acuzațiile lui Ervin Molnar:

„Mesajul pe care l-ați postat (...) ocolește destul de stângaci elefantul din încăpere, mutând discuția spre rudele lui Ovidiu Ianculescu și încercând să-l discrediteze. Este o manipulare facilă și pe alocuri ridicolă, așa că vă invităm, încă o dată, să discutăm despre fapte”.

Răspunsul complet al ziaristului, pe pagina sa de Facebook.

Iată mai jos declarația de presă a președintelui Klaus Iohannis cu privire la numirile in functii publice:

„Resping categoric orice demers de numire în funcții publice a unor persoane care nu întrunesc condițiile cerute de lege și nu au experiență în domeniul în care sunt propuse. Este inacceptabil, mai ales în perioada atât de complicată pe care o traversăm acum, provocată de pandemia de COVID-19, ca în poziții importante în structurile centrale sau locale ale administrației să fie promovați oameni mediocri, fără experiență, impostori sau alte persoane care nu dețin calitățile și calificările necesare.

Considerarea recompensei politice drept unic principiu de funcționare a statului este apanajul unei mentalități învechite și reprezintă totodată un afront adus cetățenilor și o frână în dezvoltarea oricărei societăți democratice. Sistemul bugetar nu mai poate fi cadrul în care își găsește facil locul o clientelă politică incompetentă.

Toate partidele trebuie să înțeleagă faptul că statul, prin tot ceea ce întreprinde, se află în slujba cetățeanului. Aceasta este viziunea mea pentru România Normală, proiectul pe care mi l-am asumat și pentru care românii mi-au acordat susținerea lor. Este imperativ ca funcția publică să își recapete credibilitatea și demnitatea, iar acest lucru a început să se întâmple deja, pentru că în administrație sunt promovați și foarte mulți profesioniști, oameni integri și dedicați.

La fel de adevărat este că încă mai există la nivel național excepții, numiri controversate care aruncă o umbră, adesea nemeritată, asupra modului în care diversele instituții își îndeplinesc misiunea publică.

Politicile guvernamentale sunt puse în practică de către autorități și instituții locale, conduse de persoane care aplică, își asumă și răspund, inclusiv în fața legii, pentru aceste decizii. Nu există însă niciun fel de justificare pentru promovarea unor persoane care nu dețin competențele necesare. Cei care nu pot sau nu vor să își îndeplinească atribuțiile nu au ce să mai caute în sistemul de stat.

În urma cazului de la Mureș semnalat de către mass-media, am avut o discuție cu Prim-ministrul României, Ludovic Orban, despre necesitatea accelerării procesului de audit în sfera administrației publice, ca demers absolut obligatoriu pentru reconstrucția României pe baze și valori solide. În acelaşi timp, i-am cerut premierului ca măsurile care se impun în urma acestui proces de audit să fie luate exclusiv pe criterii care țin de competență și respectarea legii”.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















15735 vizualizari

  • +35 (65 voturi)    
    vrajeala ieftina (Vineri, 27 noiembrie 2020, 15:41)

    comentacu [utilizator]

    Domnu' presedinte, luati dvs. CV-urile celor din anturajul dvs. si vedeti ce competenta si experienta au in respectivele domenii.
    S-au calificat la locul de munca, incasand degeaba salariu...
    • -20 (38 voturi)    
      Poti da exemple concrete (Vineri, 27 noiembrie 2020, 16:35)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui comentacu

      In afara de ia tu si vezi ca am dreptate?
      • +14 (24 voturi)    
        in reportaj (Vineri, 27 noiembrie 2020, 17:23)

        CNBC [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

        Gasesti referinte in articolul de la recorder legat de apele romane, toti "profesionistii" din PNL in functii de conducere. Au aceleasi apucaturi ca si PSD-istii din pacate, dezamagitor si trist in acelasi timp. Parca nu a murit USL-ul.
      • +13 (25 voturi)    
        ITI DAU EU EXEMPLE (Vineri, 27 noiembrie 2020, 17:43)

        Scarface1000 [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

        ca sunt aici vecin de sat cu Ministrul Transporturilor Lucian Bode si il stiu din tinerete ce a facut si unde a muncit inainte sa devina politician!
        Omu inainte sa fie ministrul Transporturilor nu stia diferenta intre o autostrada si o carare!

        Toti salajenii stiu ca pe acest om nu il califica ABSOLUT NIMIC sa fie in acel post...
      • +2 (10 voturi)    
        cel mai drag exemplu pentru mine este (Vineri, 27 noiembrie 2020, 18:18)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

        Nelutzu nu Nelutzu tractoristul ci Nelutzu Tataru

        parol ca i-a scris Presedintelui ca m-a enervat cu o prostie spusa la toata tara si i-a spus ca trebe sa verifice prin consilierii domniei sale orice ce vine de la guvern ca sunt Multi adunati acolo care nu prea stiu pre ce lume sunt, iar pasul 2 sa ceara sa plece dansul, cel de la Sanatate...

        a doua zi dupa trimiterea depesei il intreaba presa exact despre chestiunea cu prostia spusa la care dansul presu zambeste si arunca glumitze

        fix pix nu gust glumitzele atunci cand spuse prostii in spatiul public.

        acu vreo doua zile cred ca am stat langa Nelutzu in autobuz - prea semana cu el... Poci descrie modul in care era imbracat - si cu greu mi-am tinut vorba dar omul a remarcat ca aveam greatza in priviri...

        Sunt multi omule, prea multi pentru gustul meu...

        daca scapa unul - doi hai mai inchideam un ochi dar asa...

        Bre si toti se cred distepti de nu ai loc sa intorci vorba in loc de atata inteligentie ce radiaza unii...
      • +15 (17 voturi)    
        Exemple in Iasi (Vineri, 27 noiembrie 2020, 18:23)

        vlad.pe [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

        Costel Alexe si-a pus finul Vice la CJ, Mihai Chirica, seful PNL Iasi, este inconjurat de rude, fini, cumnati angajati la conducerea institutiilor publice, Iohannis ii umileste pe românii care muncesc si sunt promovati pe merit, nu pe pile si pe culoare politica.

        Verificati ca peste 60% din cei care conduc Invatamantul Local sunt membri PeNeLe.

        PNL a devenit cu adevat Ciuma Galbean, nu va dura mult si vor ajunge in aceeasi colt al istoriei la fel ca PeSeDe.
    • +4 (8 voturi)    
      dar un PEEENEEELEEE (Vineri, 27 noiembrie 2020, 18:09)

      numaiamnume [utilizator] i-a raspuns lui comentacu

      de ce nu a spus? E ipocrizie sau e implicat in mafia si coruptia PEEENEEELEEE-ului?
  • +11 (35 voturi)    
    Ar fi fost un moment bun domnule Președinte (Vineri, 27 noiembrie 2020, 15:53)

    Mirobo [utilizator]

    de resetare a relatiei dumneavoastra(stat) cu cetațenii.
    Mai exact demiterea PM și a guvernului și repunerea în funcție a domnului care a fost obligat să demisioneze.Da da- cu gesturi/pași mici vom ajunge la normalitatea pe care eu mi-o doresc.
    Intr-un timp mai scurt decat PSD, PNL a adunat mai mulți antisimpatizanți datorită magăriilor făcute și nu în ultimul rând a pasivității dumneavoastră.
    Cu toții facem compromisuri.Dar există o limită.
    Să vă mai votez?
    În cine să mai am/avem încredere?
    Păreați o busolă bine reglată.Uite că nu mai e cazul !
    Caragiale e omniprezent.Știți la ce mă refer.
    • +9 (15 voturi)    
      Apele Romane? (Vineri, 27 noiembrie 2020, 17:50)

      anonim3 [utilizator] i-a raspuns lui Mirobo

      Pana la proim-ministru, era suficient si proportional sa fie demisi ministrul mediului si prefectul de Mures.
    • -8 (12 voturi)    
      absurd (Vineri, 27 noiembrie 2020, 18:36)

      Ike [utilizator] i-a raspuns lui Mirobo

      ce pretentii nesimtite de pesedist sadea ai, asa ceva.....
      • +6 (8 voturi)    
        Daca unul spune sa se faca dreptate e psd-ist? (Vineri, 27 noiembrie 2020, 19:53)

        sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Ike

        Domnii de la PN cred ca nu inteleg ca s-au ascuns destul sub povestea asta "noi salvam tara de PSD"

        O salveaza de PSD ca sa o fure ei si mai abitir si sa impanzeasca aparatul de stat cu amante, soferi si analfabeti, toti in posturi de conducere. Iar oamenii care protesteaza - calcati direct pe cap de cei care "salveaza tara de PSD". Intr-o maniera care depaseste chiar si rautatea PSD-ului.

        Ar trebui sa aiba grija liberalii, ca nu mai sunt doar ei si PSD-ul acum pe piata, Oamanii pot alege si altceva
        • -4 (10 voturi)    
          prostii (Vineri, 27 noiembrie 2020, 20:57)

          Ike [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

          Prostii, amice, dar stai cu ochii pe A3 daca asta te coafeaza.
          Cat despre vot ai doua varinate val;abile,PNL sau USR+ altceva nici nu intra in discutie.
          - Daca votezi PNL, e perfect pentru dl. Presedinte Johannis, si in sfarsit putem schimba legislatia, nu directorasii de la stat. Legislatia, schimbi directia generala a tarii, nu doi-trei trebadusi. Aici e miza.
          - Daca votezi USR+, la fel de bine, dl. Presedinte Johannis are o relatie excelenta cu USP+, mai ales cu + stim bine ca dansul l-a lansat in politica mare pe Ciolos fost prim minitru interimar, tehnocrat. USR+ are un program si mai radical de schimbare a legislatiei, deci e la fel d ebine cu votarea PNL.
          - daca votezi orice altceva, ori esti fost comunist, securist or ruda al acostora or simplu idiot.
          Eu zic ca cu toat diversiunea asat pesedista, vom avea fain frumos un parlament cu majoritate PNL+USR+ si ne vedem de treaba, avand speranta de schimbare reala.
          • +2 (6 voturi)    
            PNL nu e o varianta (Sâmbătă, 28 noiembrie 2020, 8:50)

            sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Ike

            Ia gandeste un pic, ca vorbesti de Antena 3. A DAT ANTENA 3 ACEST REPORTAJ PE POST? NU???? NU???

            Cum se poate, domnule, dusmanul de moarte al liberalilor NU a dat pe post acest reportaj?

            Blatul PSD-PNL se vede si de pe luna, dar refuzati sa il vedeti si o sa va doara. USRPlus e singura varianta reala de a incerca sa iesim din aceasta mocirla.

            Si inca ceva: vedeti la ce nivel de control asupra televiziunilor si asupra media in general a ajuns PNL-ul. Dragnea nici nu visa la asa ceva.

            In acest moment, e un pericol major pentru tara sa dam prea multa putere PNL-ului. USRPlus e singura varianta
            • -1 (3 voturi)    
              deci (Sâmbătă, 28 noiembrie 2020, 21:22)

              Ike [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

              deci urmaresti A3? eu nu, absolut deloc, habar nu am ce transmit, dar am aruncat ca la peste momeala, ai muscat-o :)
              Bravo
  • -7 (33 voturi)    
    pe bune acum! (Vineri, 27 noiembrie 2020, 16:07)

    levierul [utilizator]

    mereu poporul se plange ca nu are loc pe criterii de corectitudine, dar cand vor sa aiba succes in viata, merg mereu pe pile, pe relatii, pe "am pe cineva", pe "sunt prieten cu cine trebuie".
    Astea sunt metehne, traditii. Vreti un politician care sa fie corect? Uita-va cine sunteti voi si apoi aruncati in el. Uitati-va ce ati cere voi de la politicieni si apoi comentati.

    Nu ii iau apararea. Il laud!. E mult peste voi, peste noi, peste dezideratul omului corect din Romania anului 2020. Practic, incearca sa spuna ce visati, si sa va si spuna ca nu se poate, ca tine de voi. Doar nu puteti sa imi spuneti ca l-a numit Iohannis pe habarnistul ala.
    • +3 (13 voturi)    
      Chiar pe bune? (Vineri, 27 noiembrie 2020, 17:31)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui levierul

      Pai, nici Ceausescu nu l-a omorat pe dizidentul Gh. Ursu. Doar i-a incurajat pe slugi s-o faca. Intr-o Rromanie declarata "democrata". Ca si acum.
      • -2 (8 voturi)    
        daca (Vineri, 27 noiembrie 2020, 17:52)

        levierul [utilizator] i-a raspuns lui atc

        daca ai fi trait atunci si ai fi avut memorie, ti-ai fi adus si aminte cat de tare se inghesuiau oamenii la un carnet de partid si apoi la cantinele partidului. Ce sa iti spun de nomenclatura! Crezi ca il iubea cineva pe Ceausescu sau era comunist din convingere cand se facea membru de partid? Se duceau strict pe interes! Atat.
        • +4 (4 voturi)    
          evident (Sâmbătă, 28 noiembrie 2020, 11:53)

          atc [utilizator] i-a raspuns lui levierul

          Ai dreptate, nu ca acuma, cand toti se-nghesuie din dragoste in jurul Prompterului, a bufonului sau, a Ralucii, Citului, Alecsi si cati mai sunt!
    • +8 (12 voturi)    
      dar nici ca nu stia ce se intampla (Vineri, 27 noiembrie 2020, 18:25)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui levierul

      In partid si numa Orban este di vina...

      Si cel mai bun contra-exemplu pentru Dvs este numirea Primarului de la SIbiu care se duse ca o tuta , cica nu stia ca nu mai este valabila interdictia, a pierdut la prima instanta dar a castigat la a doua, desi un caz similar, de la alt partid, a pierdut peste tot...

      Bre, ma lasi???

      PS
      am exemplu elocvent de care se loveste zilnic si pe care presu l-a caracterizat ca fiind o persoana care isi da silinta, dar a se intelege ca nu are capacitatea, si acesta este nimeni altul decat Ministrul Sanatatii...Ca sa nu mai vorbim de loaza numita sa gestioneze vaccinarea..Bre, prea multe si se vad asa de bine...
      • +5 (7 voturi)    
        Evident ca Iohannis stie. Si Orban (Vineri, 27 noiembrie 2020, 19:48)

        sile_v [utilizator] i-a raspuns lui ..13

        Pentru ca nu sunt accidente. E politica partidului sa capteze absolut orice functie publica, pe modelul PSD. fac asta de aproape un an.

        Si liberalii fac asta cu o furie parca mai mare decat aia de la PSD. Cine se opune, e calcat pe cap, detasat la 2-3-400 de km de casa. Sau i se desfiinteaza postul si e trimis acasa.

        Si ce pun liberalii in loc? Oamenii ca baiatul de mai sus, care nu stiu pe ce lume traiestc. Antreprenori de pompe funebre ca sefi de spital. Vanzatori de alcool la Gospodarirea Apelor si asa mai departe,

        Cum poate spune Iohannis sau Orban cu nu stiu de asta? Discutam de politica oficiala a partidului liberal.


        Si de ce pun oameni atat de nepregatiti? Unu, pentru ca nu au altii. Doi: pentru ca un astfel de om raspunde imediat la comenzi, e recunoscator partidului, stie ca fara acea numire el care si acum navete cu bere, ca baiatul de mai sus.
    • +8 (8 voturi)    
      Relativism moral de doi bani (Vineri, 27 noiembrie 2020, 19:17)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui levierul

      Pe principiul asta nimeni nu are nicio vina.

      Orice porcarie ar face un om politic, vine cineva si ne spune: asta e poporul, nu putem sa il acuzam. Toti suntem hoti, toti suntem ticalosi, toti avem pile.

      A, stai asa, am mai auzit mesajul asta. Era de la puscariasul Adrian Severin.
  • +19 (31 voturi)    
    ce bla bla steril (Vineri, 27 noiembrie 2020, 16:08)

    Roman_Cetatean [utilizator]

    "vor face un AUDIT (de cine? vreo firma de casa a partidului PNL, ha ha ha!), care sa auditeze admin publica"...bla bla. Ce vor constata acestia, stim deja: toate bune si frumoase, institutiile acelea performeaza de zor cu oamenii PNL (dooooh!, ce credeati), toti competenti, totul straluceste.
    Asta din seria minciunilor frumos ambalate, ca si cu traseistii de la PSD, ProROmania, care au venit masiv la PNL. "am vorbit cu premierul Orban". Asa...bine ca ati vorbit, ce masura importanta ati luat.
    Mult mai corect era sa fi anuntat o ANCHETA a Corpului de control, de ex, sau DNA (ca acolo e cam abuz in serviciu). Adica o plangere la DNA. Sa decida Justitia (in care ei cica au maxima incredere, ha ha ha), daca a fost sau nu corect , legal, ce s-a intampla si se intampla acolo.
    De ce nu a facut asta? DNA e bun doar pt alde Tudorache, PSDisti sau chiar Barna, cand devin prea incomozi? sau cum?
    • +3 (7 voturi)    
      Un audit? Domnule Iohannis, aici e un sistem! (Vineri, 27 noiembrie 2020, 19:30)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      Poate domnul presedinte nu a vazut reportajul pana la capat. Acolo spune ca in 13 JUDETE S-A PROCEDAT FIX LA FEL. PNL a numit oameni cu zero experienta ca directori in posturi care cem minim 5 ani, doar pe baza de carnet de liberal

      Mai vreti? Carmen Grozavu, inspector la Serviciul de Gospodărire a Apelor Cluj. A protestat duipa schimabrile politice prestate de PNL, A fost detasata la Galati, sa isi tina gura.alta data.

      Mihai a fost juristul Ambulanței Neamț. Și a rămas până când ”a început să facă valuri.” Adică a văzut că unele contracte nu erau în regulă. A făcut reclamații și a ajuns și-n fața unui ministru, Florian Bodog. ”S-a uitat pe acte și mi-a spus că în alte părți se fură mai mult. ” Totul s-a sfârșit prin desființarea postului său.

      Tara scapa de PSD rapid pentru ca se penelizeaza rapid. Cu pile, amante, purtatori de geanta cu carnet de partid. Nu doar incapabili, dar si gata sa raspunda la orice comanda.legata de bani, resurse, contracta. CUm sa nu raspunzi la comenzi cand tu stii ca esti nul si ca, in mod normal, aveau ZERO sanse sa fie acolo, prin merite personale?

      Domnule Iohannis, ne cam luati de prosti.
  • +18 (34 voturi)    
    numiri politice (Vineri, 27 noiembrie 2020, 16:13)

    atc [utilizator]

    1. Nu ne spune prompterul Romaniei ce-a facut cu plangerea adresata lui de catre dl. Ianculescu. Nu cumva a trimis-o spre rezolvare celor care l-au demis?
    2. Asta da tupeu:" Este imperativ ca funcția publică să își recapete credibilitatea și demnitatea, iar acest lucru a început să se întâmple deja, pentru că în administrație sunt promovați și foarte mulți profesioniști, oameni integri și dedicați." Vorbeste cumva KWI despre cunoscutele numiri de tot felul de circari drept directori de spitale, in plina pandemie?!
  • +15 (23 voturi)    
    Ok, a respins categoric (Vineri, 27 noiembrie 2020, 16:20)

    Lovercraft [utilizator]

    Now what?
    • +3 (7 voturi)    
      pai cum a condamnat petrov comunismul, (Vineri, 27 noiembrie 2020, 18:58)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      ramane cum am stabilit
    • 0 (6 voturi)    
      Acum nimic. Ramane ca in tren (Vineri, 27 noiembrie 2020, 19:56)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      Iar noi mergem frumos la vot sa votam PNL, ca sa scapam tara de PSD.
  • +18 (30 voturi)    
    Ciocu' mic, noi suntem la putere! (Vineri, 27 noiembrie 2020, 16:22)

    spirache [utilizator]

    In afara de eternul audit, de România Normală, de bla-blauri se revine la situația de dinaintea poftelor lui Ervin Molnar, se revine la repunerea în funcție a inginerului Ianculescu? Nici nu contează că au fost schimbați în mai multe județe alții. Ne aruncă și nouă o frimitura de echitate dl președinte reparând ceea ce a stricat corpul de control de la Apele Române? Ceva vizibil, ceva care să se întâmple azi, mâine. Până una, alta Recorder scria ca l-au detașat la Baia Mare pe inginer. Face naveta la familie 200 de km. Echitate liberală. Ciocu' mic, noi suntem la putere!
  • +14 (28 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Vineri, 27 noiembrie 2020, 17:00)

    [anonim]

  • +15 (21 voturi)    
    bine (Vineri, 27 noiembrie 2020, 17:05)

    nahir [utilizator]

    d-le Președinte dar cu tânărul ăsta care a fost ”răsplătit” un an de zile cu detașare la 200 km de familie, cum rămâne?
    N-ar fi normal ca musiu Elvin Molnar să fie zburat din funcție și împreună cu el și ceilalți ttrepădusi numiți pe criterii pesedace în locul unor oameni cu experiență?
    N-ar fi normal să-i reinstalați în fucnțții (începând cu Ovidiu Ianculescu) pe cei care au fost forțați să-și dea demisia de mafioții penaliști? Orbane, ai înțeles?
  • -1 (19 voturi)    
    Ianculescu, un nou caz Rarinca? (Vineri, 27 noiembrie 2020, 17:09)

    demaGOGU [utilizator]

    ...pentru cei care isi mai amintesc de acolo a inceput demantelarea Binomului.

    mutatis mutandis, cazul inginerului Ianculescu poate avea o portanta, si deci consecinte similare.
    • -1 (5 voturi)    
      Tocmai pe otreapa aia hoata ti-ai gasit de exemplu (Vineri, 27 noiembrie 2020, 19:52)

      UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Aia era o interlopa unsa cu toate alifiile si cu mai multe condamnari si tu o promovezi pe aici! Lasa dreaq haznaua 3 ca tampeste!
      LOL
  • -11 (25 voturi)    
    Hasi sa nu mai facem atata circ... (Vineri, 27 noiembrie 2020, 17:16)

    AdevaratulProfet [utilizator]

    ...e ok, PNL a gresit grav la faza asta...Pe de alta parte e clar ca oamenii PSD-ului din sistem trebuie inlocuiti. Cel care l-a angajat pe baiatul acesta si l-a promovat s-a dovedit a fi nici mai mult, nici mai putin decat un pesedist corupt(cum sunt majoritatea, de altfel)

    Apoi cei care sariti aiurea la presedinte, nu uitati ca datorita lui, nu suntem acuma un Belarus sau o Venezuela...Fara opozitia lui ferma fata de PSD-ul lui Dragnea...asta am fi fost, un Belarus sau o Venzuela, iar cei de Recorder, cel mai probabil ar fi fost interzisi....

    Asa ca e ok, sa blamam PNL-ul pentru greselile din ultimul an, insa parca mult, mult prea repede uitam balaurul cu care am luptat in perioada 2016 - 2019, noi societatea civila, si presedintele a fost mereu de partea noastra!!!
    • -4 (10 voturi)    
      Corect! (Vineri, 27 noiembrie 2020, 17:59)

      olariub2005 [utilizator] i-a raspuns lui AdevaratulProfet

      KI a fost ultimul bastion de care ticalosii din PSD s-au impiedicat si nu au putut duce Romania in URSS
      • -1 (5 voturi)    
        Mai degraba sutele de mii de oameni din strada (Vineri, 27 noiembrie 2020, 20:22)

        sile_v [utilizator] i-a raspuns lui olariub2005

        Mai degraba sutele de mii de oameni din strada au facut PSD-ul sa tremure si sa dea inapoi.

        Asa a fost anulata OUG 13, de frica oamenilor din piete Si manifestatiile au continuat un an si jumatate. Iar protestul din 10 august 2018 a aratat PSD-ul in fata tarii asa cum era. Si de aici incolo a urmat dezastrul pentru ei.
        • -2 (4 voturi)    
          corect (Vineri, 27 noiembrie 2020, 22:03)

          Ike [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

          si acum d ece-i aperi pe "nevinovatii" pesedisti? ii vrei inapoi?
          • -2 (4 voturi)    
            Eu votez USRPlus (Sâmbătă, 28 noiembrie 2020, 8:51)

            sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Ike

            Mi se pare singura optiune valabila acum.
            • 0 (2 voturi)    
              perfect (Sâmbătă, 28 noiembrie 2020, 21:24)

              Ike [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

              perfect, vezi cum ti-am raspuns mai sus:

              - Daca votezi PNL, e perfect pentru dl. Presedinte Johannis, si in sfarsit putem schimba legislatia, nu directorasii de la stat. Legislatia, schimbi directia generala a tarii, nu doi-trei trebadusi. Aici e miza.
              - Daca votezi USR+, la fel de bine, dl. Presedinte Johannis are o relatie excelenta cu USP+, mai ales cu + stim bine ca dansul l-a lansat in politica mare pe Ciolos fost prim minitru interimar, tehnocrat. USR+ are un program si mai radical de schimbare a legislatiei, deci e la fel d ebine cu votarea PNL.
              - daca votezi orice altceva, ori esti fost comunist, securist or ruda al acostora or simplu idiot.
              Eu zic ca cu toat diversiunea asat pesedista, vom avea fain frumos un parlament cu majoritate PNL+USR+ si ne vedem de treaba, avand speranta de schimbare reala.
          • 0 (2 voturi)    
            Ce (Sâmbătă, 28 noiembrie 2020, 20:29)

            savatuf [utilizator] i-a raspuns lui Ike

            faceti ba, va dati dreptate unul la altul. Nu vezi ca sunteti singurii pe aici care sunteti in balarii.
            Dati oameni competenti afara din serviciu si tot psd e devina ....medicamente.
    • +8 (14 voturi)    
      haida de (Vineri, 27 noiembrie 2020, 18:33)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui AdevaratulProfet

      Habar n-am daca ala era conectat la psd, probabil ca da, dar cand inlocuiesti cu japca un inginer in domeniu cu un lipitor de afise, chiar nu-ti pute nimic?!?

      TREBUIE inlocuiti, dupa cum spui, la stilul asta? Pai in cazul acesta, pesede-ul macar punea specialisti. Sper sa ai parte de un doctor schimbat pe aceleasi criterii, cu specializare de maturator.
      • +4 (8 voturi)    
        Exact, apararea asta e complet pe dos (Vineri, 27 noiembrie 2020, 20:13)

        sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

        "Noi scapam tara de pilele PSD si punem oameni competenti"

        Doar ca in cazul asta, omul ala (care nici macar nu e membru PSD, ca sa stim) terminase o facultate de profil, avea 10 ani de experienta si luase un concurs. PNL l-a dat afara cu amenintari gen mafia si a pus in loc un agent de vanzari bauturi alcoolice, prin delegare.

        Pai eu sunt confuz in cazul asta. Sa inteleg ca de fapt PSD-ul nu e atat de rau pe cat PNL-ul?
      • -4 (6 voturi)    
        pesede-ul macar punea specialisti. (Vineri, 27 noiembrie 2020, 22:02)

        Ike [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

        in ce Univers paralel??
        • +4 (8 voturi)    
          esti chior? (Sâmbătă, 28 noiembrie 2020, 1:34)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Ike

          Inlocuit un inginer hidro cu un vanzator de automate? Vezi si la sibiu, unde au inlocuit, la fel, un inginer dar cu un penelist care a terminat managementul turismului. Bine, taticu e primar pnl.
        • 0 (2 voturi)    
          Meserie (Sâmbătă, 28 noiembrie 2020, 20:33)

          savatuf [utilizator] i-a raspuns lui Ike

          sti ce imiplace mie la tine cum aprobi modul jegos prin care a fost amenintat omul asta sa isi dea demisia...deci ba retine AMENINTARE sa nu se puna cu partidul...vezi ce girezi chiar daca esti troll .
    • +5 (9 voturi)    
      Si am scapat de PSD ca sa dam de unii mai rai? (Vineri, 27 noiembrie 2020, 19:38)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui AdevaratulProfet

      Adica dam afara pilele de la PSD si bagam toti analfabetii si toate amantele noastre?

      Si vedeti si cum o fac. Cu aroganta maxima. Cu ura fata de cei ce se opun

      Baiatul ala (care nu e PSD-ist, intelegeti asta?) a fost trimis la 200 de km de familie, ca nu si-a tinut gura. Si tara e plina de cazuri de oameni calcati de PNL pe cap. Carmen Grozavu, inspector la Serviciul de Gospodărire a Apelor Cluj a protestat impotriva numirilor police. A fost detasata la Galati, sa isi vada familia o data pe luna, pana invata sa isi tina gura. Mihai - juristul Ambulanței Neamț - dat afara pentru a aratat niste achizitii umflate ministrului, Florian Bodog. Naivul de el, credea ca se face dreptate. A fost dat afara prin desfiintarea postului.

      Toate cazuri reale, documentate de ziaristul Catalin Striblea.

      Asa scapam de PSD? In felul asta? PNL preiatara din mainile PSD ca sa si puna amante, soferi in posturi ca sa poate mulge ei bugetul public? Si atunci care mai e diferenta?
    • +1 (1 vot)    
      Gagiule (Sâmbătă, 28 noiembrie 2020, 20:26)

      savatuf [utilizator] i-a raspuns lui AdevaratulProfet

      omul a luat un CONCURS nu a fost NUMIT de nimeni, asa ca nu mai bate campii , sustii o aiureala care pute rau , dar mai sunt unii ca tine care trebuie sa promoveze toate mizeriile facute de politic.
  • +12 (20 voturi)    
    PNL (Vineri, 27 noiembrie 2020, 17:49)

    Scarface1000 [utilizator]

    alta culoare, Aceasi mizerie ...
  • +4 (10 voturi)    
    Din pacate... (Vineri, 27 noiembrie 2020, 17:55)

    tomi2381 [utilizator]

    Astia pusi in functiile astea vor fi urmatorii ministrii/secretari de stat si altele...ca na au in CV functii de conducere...stiu cum e treaba...conduc oameni...
    Solutia? Habar nu am...resetare...alta tara...
    • +2 (6 voturi)    
      Alta clasa politica (Vineri, 27 noiembrie 2020, 19:38)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui tomi2381

      Asta e solutia.
  • +4 (10 voturi)    
    Minciuni a la Iohannis (Vineri, 27 noiembrie 2020, 17:56)

    Ibit [utilizator]

    Numirea Liviei Stanciu ca judecator la CCR dupa ce l-a albit pe Iohannis in dosarul de incompatibilitate , cum se cheama oare ?
    Recompensa politica , nu ?
  • +8 (14 voturi)    
    Domnu Presedinte sa Traiasca! (Vineri, 27 noiembrie 2020, 18:30)

    ..13 [utilizator]

    Dar inca nu a intrat DNA-ul peste achiztiile din pandemie

    Si cand o intra iarasi o sa spuna ca DNA-ul face si drege

    intre timp, in toate tarile sunt scandaluri cu folosirea abuziva/necorespunzatoare a banilor din pandemie numa RO, ca o floricica, nu are inca nici un caz si nici un necaz...Noi intotdeauna am fost curati, incoruptibili si devreme acasa...

    Sa Traiasca Domnu Presedinte - dar asa NU MERGE!

    PS
    la gradinitza mergea faza cu marile realizari, cu oamenii numiti ca fiind competenti dar acum nu mai tine - Ghinion!!!!
  • -7 (13 voturi)    
    Deci (Vineri, 27 noiembrie 2020, 18:44)

    Ike [utilizator]

    Deci un pesedist nemembru de partid a primit un sut in fund in Martie, iar recorder face valva in Noiembrie cu 10 zile inainte de alegeri???
    Wow curat murdar coane Fanica, curat e vina lu' Johannis.
    PSD-ul numa competenti a numit in functie din 1990 incoace, absolut numai genii.
    E doar impresia mea sau recorder asta e un fel de A3 cosmetizat?
    Calm si votam PNL ca sa scapam de toti pesedistii.. Maxim vot USR+, alta alternativa nu este. Iar cu USR+ Johannis lucreaza manusa, c emai, doar dansul l-a lansat pe Ciolos in politica ca prim ministru interimar, tehnocrat.
    Deci, sarim peste diversiunea recorder si ne vedem de traba anti pesede.
    • +4 (8 voturi)    
      so? (Vineri, 27 noiembrie 2020, 19:41)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Ike

      Schimba cu ceva faptele si inregistrarile?!? Sau pentru tine e ok schimbarea unui pesedist cu un penelist, pe orice alt criteriu in afara de o minima competenta, cum ar fi studiile in domeniu? Ala macar era inginer, asta impus e un nimeni in domeniul ala.
      Daca schimbau un habarnist cu un inginer penelist, mergea. E fix invers insa, cu dedicatie de la aia care se dau altfel.
      • -2 (8 voturi)    
        da (Vineri, 27 noiembrie 2020, 20:39)

        Ike [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

        Da, pentru mine e ok schimbarea tuturor pesedistilor, indiferent daca cu un penelist sau altceva, sa zdrobim ciuma rosie o data pentru totdeauna.
        Problema nu este ca pesedistul era competent si de aia a fost schimbat, problema este ca s-a mai taiat un brat din caracatita pesedista cu aceasta schimbare.
        Cat priveste compententa, sigur, omul e inginer cu diploma, nimic de zis. Dar asteapta pana nu cumva va aparea ca are diploma falsa. Va fi 'recorder' la fel de obiectiv? Doar intreb nu dau cu parul.
        OK, nu are diploma falsa, dar eu unul m-am saturat de ingineri facuti pe banda si care nu stiu nimic. Nu mai zic de ... dottore Puie Monta.
        Daca era un inginer competent activa in domeniul privat, isi facea o firma in domeniul lui de inginerie si dadea de lucru altora. Post caldut la stat, mersi inginerie. si0a angajat si nevasta subalterna, nu?
        Daca era competent dupa cum credeti, dat afara de la stat nu i-ar fi trebuit mult timp sa-si gaseasca alt job pe competente in privat.
        Nu a facut-o, asta spune mult.
        • +4 (8 voturi)    
          bai nene (Vineri, 27 noiembrie 2020, 21:32)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Ike

          Ii iei diploma inginerului hidro si incerci sa i-o demontezi in toate felurile, de la posibil falsa, la una proasta. Ce dracu crezi ca-si poate deschide pe domeniul lui, o hidrocentrala?

          Tu vezi cu cine a fost inlocuit? Ce studii are ala mah, care sa aiba legatura cu apele? Chiar asa, "argumentezi" fara un minim bun simt logic?!?

          Daca inginer era penelistul si vanzator pesedistul, era ok si n-as avea o problema cu schimbari de genul asta. E fix INVERS in cazul asta.

          PS: n-ai zis nimic de barba inginerului. O fi a lui, o fi falsa. Mi se pare ca ai ratat un argument major in desfiintarea lui.
          • -5 (7 voturi)    
            vrajeala (Vineri, 27 noiembrie 2020, 23:59)

            Ike [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

            Era competent ca asa zice el? angajat prin concurs serios sau aranjat de nasul pesedist? pana la postul de director, angajat sau numit? Si-a angajat si nevasta ca subalterna, asa se zice prin alte locuri, poti confirma sau nega asta? Ca vad ca sti mai multe decat mine.
            Nu poate sa-si deschida nimic pe domeniul lui? ha, insemna ca 100% din toate promotiile de ingineri hidro de zeci de ani, toti dar absolut toti sunt angajati doar la stat? La statul dedeaba, timpul trece, leafa merge.
            Tudorel Toader este prof univ si totusi e paralel cu justitia, nu are nici o legatura.
            Give me a break, niciun director din tara asta nu e angajat pe bune, la stat, pe competente. toti, doar politic.

            A fost schimbat un politruc cu altul. Nimic mai mult, nimic mai putin.

            Atata timp cat politrucul plecat e pesedist, chiar nedeclarat public, pentru mine e ok.
            Poate cam stangace manevra PNL, dar vezi ca schimbarea nu e de azi, de ieri, ci de 8 luni, asta ca alt motiv sa nu ma impresioneze diversiunea asta politica.

            PS-ul tau e ridicol dar continua, te rog.
        • +2 (2 voturi)    
          Competentii (Sâmbătă, 28 noiembrie 2020, 20:12)

          atc [utilizator] i-a raspuns lui Ike

          Si eu cred ca aia competentii lucreaza la privat. Asa cum au facut Prompterul Romaniei si bufonul sau. Toata viata lor, numai joburi la privat au avut?! .
    • +4 (6 voturi)    
      Deci, nu, nu va uitati la fapte (Vineri, 27 noiembrie 2020, 20:29)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Ike

      Omul ala s-a agitat din martie, a incercat tot ce depinde de el.

      A facut proces pe cale civila pentru recuperarea postului, i-a scris un memorandum lui Iohannissi, in final, disperat, a facut plangere penala.

      Si evident ca nu s-a intamplat absolut nimic. Ati auzit pana acum despre cum se zbate inginerul Ianculescu u din TgMures sa i se faca dreptata?

      La recorder s-a dus la modul disperat, dupa ce a vazut reportajul lor, Mafia Padurilor, din octomvrie 2020, in care Ilie Covrig povestea cum fusese dat afara tot de politicienii PNL, ca nu aduce bani destui la partid.

      Deci, nu aveti dreptate. Omul chiar a incercat inainte prin toate mijloacele legale. De abia acum a aflat lumea de el, deci a facut bine
      • -5 (7 voturi)    
        Și marmota învelea ciocolata în staniol... (Vineri, 27 noiembrie 2020, 21:56)

        Ike [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

        Deci daca omu' a deschis dosar civil anem doua cai de verificat, s-a inchis?
        - da, cu ce verdict? favorabil nu cred ca si-ar fi luat postul inapoi. Nefavorabil, deci destituire legala, asat e, ia-o de la capat, cauta-ti job in alta parte
        - nu s-a inchis dosarul in justitie: atunci astepti pana se termina judecata, altfel mersul la presa e suna a intimidare a justitiei, zic eu ce se poate las acui dosar penal mult mai grav.
        Deci, si intr-un caz si in celalalt nimic de compatimit aic.
        Daca a incerat toate mijloacele legale si a pierdut, atunci chiar am dreptate si rezulta ca 'recorder' o mare diversiune politica, nimic mai mult. Recorder si opinia publica nu-i dau jobul inapoi, singuar miza cu reportajul recorder nu este primirea jobului inapoi, dreptate pentru el insusi, ci un atac mizer tipic pesedeist, nimic altceva.
        O alta fata uranta a pesedistilor, care nu accepta ca au pierdut in justitie.
      • -5 (7 voturi)    
        Ilie Covrig povestea (Vineri, 27 noiembrie 2020, 21:59)

        Ike [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

        povestea Ilie Covrig, alt pesedit care a primit un sut in fund... ce sa-ti zic sunt impresionat pana la lacrimi... fugi de aici si nu mai apara toti infractorii pesedisti.
    • 0 (2 voturi)    
      Amice (Sâmbătă, 28 noiembrie 2020, 20:36)

      savatuf [utilizator] i-a raspuns lui Ike

      esti tare-un pesedit nemembru psd - logica de troll
      • 0 (0 voturi)    
        da amice (Sâmbătă, 28 noiembrie 2020, 21:28)

        Ike [utilizator] i-a raspuns lui savatuf

        tu ai impresia ca toti cei care voteaza un partid sunt membrii ai acelui partid? asta-i logica ta? logica de fier.
        • 0 (0 voturi)    
          Si (Duminică, 29 noiembrie 2020, 16:18)

          savatuf [utilizator] i-a raspuns lui Ike

          tu esti mama omida , sti cum voteaza sau ce simpatii are omu...logica de troll
  • +3 (7 voturi)    
    oops (Vineri, 27 noiembrie 2020, 19:19)

    anginsan [utilizator]

    peeneelee
  • +5 (7 voturi)    
    respingi,ai? (Vineri, 27 noiembrie 2020, 19:40)

    Fu Thien Zbang [utilizator]

    toți „respingeți” dar nu faceți nimic concret!
  • +1 (11 voturi)    
    Adevaratii profesionisti nu lucreaza la stat (Vineri, 27 noiembrie 2020, 19:45)

    BIM15 [utilizator]

    Eu sincer nu cred ca in institutiile publice din Romania exista vreun sefulet cat de mic, care sa fie numit pe criterii de competenta. Chiar si pentru posturi de liftiera sau femeie de serviciu se da spaga la sefi pt angajare. Asa functioneaza 80-90% din tara asta, nu putem nici macar trece strada fara sa "dam" ceva, sau sa primim dupa caz.
    Astfel mi se pare cusuta cu ata alba povestea acestui tanar inginer profesionist ajuns sef peste 400 de angajati din 6 judete la numai 36 ani. Cat de usor a avut acces la media nationala pentru mediatizarea cazului sau, si a devenit peste noapte subiect de campanie electorala.
    Oare daca trimitem la Recorder un presupus caz de concediere abuziva, coruptie, hartuire din mediul privat (da, exista si aici) chiar publica?
    Aici pare un caz clasic de epurare/razbunare politica, asa functioneaza lucrurile in aceste institutii de stat. Iar cei care se "baga" in sistem stiu f bine cum stau lucrurile.
    Asta e sistemul corupt si din interior nu se va schimba niciodata!
    • +4 (10 voturi)    
      Alt relativist moral (Vineri, 27 noiembrie 2020, 20:34)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui BIM15

      Tot sistemul e corupt, nu mai e nimic de facut, nu se va schimba niciodata. dar si e "cusuta cu ata alba" povestea, ca sa fie.

      Nene, aici e o nedreptate cat casa. Nu intoarce capul in partea cealalta, ca maine iti vine si tie randul sa fii calcat pe cap.

      Asta daca nu cumva din cealalta, a alora care calca pe cap.

      "Adevaratii profesionisti nu lucreaza la stat"

      Sa iti aduci aminte de asta daca iti ia casa foc sau ai un accident grav si trebuie sa ajungi la urgenta sau iti este atacata familie de niste pungasi. Sa nu apelezi la pompieri, politie sau la urgenta Floreasca, sa suni la aia din mediul privat, ca aia de la stat nu sunt buni. Atata aroganta, nene,...
    • -1 (3 voturi)    
      bun - schimbarea va veni din afara (Sâmbătă, 28 noiembrie 2020, 11:26)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui BIM15

      Si prin unele parti deja a venit spre disperarea #ciumeirosii.

      din pacate PNL-ul a ratat oportunitatea de a eradica coruptia din sistem - a adus oameni noi dar care nu erau competenti si cel mai bun exemplu este ceea ce se intampla acum la MSanatatii. Un dezastru pe toata linia.

      mare pacat.

      gasirea si promovarea oamenilor competenti chiar daca ei nu sunt ai partidului inseamna ca stii sa te pregatesti pentru ceea ce urmeaza si, cum spuneam, din pacate PNL-ul nu a executat. S-a ocupat cu racolari, care sunt facile, dar nu a aerisit institutiile inainte si de aceea avem acelasi iz puturos in sistemul public.
    • 0 (0 voturi)    
      profesionistii (Sâmbătă, 28 noiembrie 2020, 20:22)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui BIM15

      Sa-nteleg de la tine caK .Wi, Orban, Citu, Alexe, Tataru, Alexandru, Turcanu, s.a. sunt niste neprofesionisti? Ca doar nu s-or fi privatizat si astea?
  • +6 (10 voturi)    
    Iohannis face eforturi uriase sa nu pronunte PNL (Vineri, 27 noiembrie 2020, 20:36)

    sile_v [utilizator]

    Eu cred ca e deja prea mult ce face PNL-ul si tot sprijinul disperat (si cam ipocrit) al presedintelui nu are cum sa ii ajute.

    Adevarul had ne iese in fata: PNL face la nivel local excat aceleasi mizerii ca si PSD-ul, daca nu chiar mai rau.
  • +6 (8 voturi)    
    in locu lui Iohanis (Vineri, 27 noiembrie 2020, 21:14)

    Scarface1000 [utilizator]

    demiteam guvernul si il puneam PRIM MINISTRU pe Ilie Bolojan! Printre putinii oameni din PNL cu adevarat integru,profesionist si om de mare valoare!

    Dar cum sa demita ei acuma inainte de alegeri conducerea de la Mures si sa piarda voturi acolo...

    Hienele!!!
    • +1 (1 vot)    
      degeaba (Sâmbătă, 28 noiembrie 2020, 12:32)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Scarface1000

      Muresul e fief politic al UDMR, orice ar face Joianul
  • +5 (5 voturi)    
    conditiile legii ... (Sâmbătă, 28 noiembrie 2020, 9:54)

    sareta [utilizator]

    Care nu intrunesc conditiile Legii ,dar daca Legea facuta de criminali prevede ca pot ocupa functiile de conducere ale Directiilor de Sanatate Publica orice contabil.jurist ,inginer ,croitor ce mai este de zis ?Guvernul matale NU a vrut sa schimbe aceasta prostie criminala .Oare de ce ?Este programat un genocid si noi n-am aflat ?
  • +4 (4 voturi)    
    meandrele concretului si sinergia faptelor (Sâmbătă, 28 noiembrie 2020, 16:49)

    BernierC [utilizator]

    "necesitatea accelerării procesului de audit în sfera administrației publice, ca demers absolut obligatoriu pentru reconstrucția României pe baze și valori solide" - Bravo El presidente! Pana si Ion Ilici ar fi fost mandru de asa o fraza elocventa a limbajului de lemn, golit de orice continut, etica, adevar, bun simt. Toti politicienii sunt la fel, sunt precum spermatozoizii: doar unul dintr-un milion se poate transforma in om.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by