Menținerea unei culturi organizaționale active, motivarea membrilor echipelor, dezvoltarea lor personală și alinierea acestora la obiectivele companiei se află printre prioritățile tale, în special în contextul actual? Mirro.io, aplicație completă de management al performanței echipelor, este soluția potrivită pentru toate aceste cerințe.

Mirro by ZitecFoto: Zitec

Perioada de la începutul pandemiei și până în prezent, în care cei mai mulți angajați au fost nevoiți să lucreze de acasă, a generat o serie de provocări legate de comunicarea eficientă și organizarea echipelor din companii. În acest context, aplicația Mirro simplifică lucrul de acasă prin crearea unui birou digital unitar, legat printr-o platformă prietenoasă, accesibilă și inovatoare. Astfel, prin intermediul Mirro, membrii echipelor pot fi mult mai ușor conectați unii cu ceilalți, implicați în obiectivele companiei și încurajați să ceară și să ofere feedback în timp real în ceea ce privește proiectele derulate.

Iată de ce ar trebui să iei în considerare soluția Mirro pentru compania ta:

Încurajează cultura feedback-ului

Una dintre cele mai utile funcționalități ale Mirro este că permite fiecărui membru al echipei să-și arate aproape instant recunoașterea pentru reușita unui coleg sau a altei echipe, dar și să ceară feedback atunci când simte nevoia. Acest lucru va încuraja un climat de lucru transparent, apreciativ și va îmbunătăți constant cultura organizațională în compania ta. Iar atunci când vrei să celebrezi acțiunile sau skill-urile care au dus la reușite cu impact pozitiv business-ului, o poți face ușor prin kudos. În plus, sesiunile formale de feedback pot fi înlocuite de comentarii mult mai prietenoase și vizibile doar celui căruia îi sunt destinate.

Motivează-ți membrii echipei prin dezvoltare personală

Mirro pune accent atât pe performanța fiecărui membru al echipei, cât și pe interacțiunea dintre colegi oferind o perspectivă de ansamblu asupra evoluției fiecărei persoane încă din momentul în care s-a alăturat companiei tale. Aplicația ține evidența tuturor kudos-urilor, feedback-ului și sugestiilor obținute, oferind o imagine clară asupra realizărilor fiecărui coleg, pentru a-l ajuta să se dezvolte atât la nivel profesional, dar și personal.

Aliniază echipa la obiectivele companiei

Cu Mirro poți seta obiective pentru echipele din compania ta sau pentru fiecare membru al acesteia, urmărind foarte simplu evoluția lor. În acest fel, toată lumea va fi implicată și își va aduce aportul la îndeplinirea cu succes a obiectivelor. Ai la îndemână mai multe filtre prin care poți obține toate rapoartele de care ai nevoie, totul prin intermediul unei interfețe intuitive.

Poți reduce timpul alocat aspectelor administrative

Mirro acoperă funcționalități administrative din zona resurselor umane, precum gestiunea contractelor de muncă și a documentelor aferente, istoricul angajatului, situația concediilor sau diverse adeverințe, într-o variantă simplificată și accesibilă. Membrii echipei tale vor putea controla sau completa cu ușurință aspecte administrative direct din platformă, de exemplu atunci când vor să-și ia concediu sau au nevoie de două ore libere pe care să le recupereze ulterior. Noile rapoarte și grafice oferă informații utile despre distribuția echipei pe diverse criterii, distribuția concediilor și a salariilor, și te vor ajuta să analizezi în mod obiectiv datele legate de administrarea de personal.

Ai acces la multiple funcționalități utile

Fiind o soluție Software as a Service (SaaS), Mirro nu necesită instalare. Aplicația poate fi accesată direct din browser, de pe orice fel de dispozitiv, inclusiv de pe mobil. Mirro beneficiază de tehnologia cloud Microsoft Azure care asigură un nivel de securitate ridicat și o protecție avansată a datelor. Pentru a facilita folosirea unui set complet de aplicații, Mirro este integrat cu soluții precum Google Calendar sau Outlook, iar autentificarea utilizatorilor se face prin single sign-on (SSO). Implementarea durează doar câteva ore, față de câteva zile sau săptămâni, cum se întâmplă în cazul unor aplicații similare.

Soluția Mirro a fost dezvoltată deZitec, lider pe piața de IT & digital marketing din România. Lansată în prima parte a anului trecut în urma unei investiții de 1 milion de euro, aplicația este rezultatul unei experiențe de peste 17 ani a companiei ca angajator de top în industria IT. La începutul lunii octombrie 2020, Mirro s-a lansat la nivel internațional odată cu listarea pe platforma Product Hunt, una dintre cele mai mari platforme internaționale de resurse pentru industria tech.

De la începutul acestui an, numărul de utilizatori ai Mirro.io a înregistrat o creștere de 300%, aplicația fiind utilizată în prezent de companii locale și internaționale precum: FreeNow, 7card, NETOPIA Payments, AdoreMe.com, Moore Stephens, CCL Industries, RefundIt, JustClick Media, sau VodWorks. De asemenea, în 2020, aplicația Mirro a intrat pe noi piețe precum: Ecuador, Paraguay, Brazilia, Portugalia, Franța, Germania, Slovacia, Estonia, Israel sau Noua Zeelandă.

Companiile interesate pot solicita testarea gratuită a aplicației Mirro timp de șapte zile, cu toate funcționalitățile incluse, pentru un număr nelimitat de utilizatori, accesând https://mirro.io/try-mirro/.