VIDEO IPS Teodosie amenință că va acționa în instanță autoritățile dacă interzic pelerinajele de Sf. Andrei: „Niște restricții care n-au logică”

de S.J.     HotNews.ro
Vineri, 13 noiembrie 2020, 13:44 Actualitate | Esenţial


IPS Teodosie
Foto: Facebook
IPS Teodosie, Arhiepiscopul Tomisului, amenință că va acționa în instanță autoritățile naționale și județene dacă vor interzice pelerinajele la Mănăstirea Sf. Andrei la sfârșitul acestei luni, transmite Constanța de azi.

Arhiepiscopul Tomisului susține că nu există niciun motiv pentru a fi interzise evenimentele religioase de la lăcașul de cult cu ocazia sărbătorii Sf. Apostol Andrei. Ierarhul amenință în primă fază că, dacă pelerinajul va fi interzis, va căuta niște avocați foarte serioși pentru a ataca în instanță decizia.

Ulterior revine și consideră că e mai bine ca să nu mai aștepte o decizie a autorităților și să obțină singur o decizie în instanță, favorabilă organizării pelerinajului: „Trebuie să avem chiar o sentință în sensul acesta și vom face o intervenție. (…) voi căuta cei mai iscusiți juriști, care deja m-au căutat”, a anunțat acesta la postul de radio al arhiepiscopiei, potrivit Dobrogea Live.

„Eu voi începe demersurile, îmi caut niște avocați foarte serioși, pentru că, nu putem să fim împiedicați să mergem la vatra noastră părintească, la originea noastră spirituală. Vom ține toate regulile, este un loc atât de larg acolo”, a precizat IPS Teodosie.

„Cum să nu ajung eu la peșteră în ziua Sfântului Andrei. Este imposibil! Și cum să nu ajungă constănțenii acolo? Dar, eu cred că pot să ajungă toți românii. Este adevărat Apostolul tuturor românilor. Aici nu este o sărbătoare locală, este o sărbătoare națională, și chiar a fost pusă în calendar ca sărbătoare națională, sărbătoarea Sfântului Andrei, alături de 1 decembrie, de asemenea sărbătoare națională, care ține de unirea tuturor românilor într-o singură țară”, a declarat arhiepiscopul Tomisului.

Acesta a adăugat că nu se mulțumește cu „restricții care nu au nicio logică și care restrâng drepturile noastre de închinători”.

„Eu voi face toate demersurile. De azi într-o săptămână când ne vedem trebuie să avem deja… vom merge chiar să ne susținem drepturile noastre de închinători, în instanță. Eu nu mă mulțumesc cu niște restricții care n-au logică și care ne restrâng drepturile noastre de închinători”, a mai precizat Teodosie.



Miercuri, acesta s-a aflat în fruntea unui sobor de preoți care au oficiat o slujbă religioasă noaptea, pe străzile comunei constănțene Cogealac, pentru „alungarea” COVID-19.

Mai mulţi locuitori s-au alăturat soborului de preoți, în total fiind vorba despre peste 20 de oameni. În spatele alaiului a circulat o dubiță cu boxe prin care răsuna slujba.

În perioada pandemiei, IPS Teodosie s-a făcut remarcat prin mai multe declarații și acțiuni controversate. În 16 mai, a doua zi după instaurarea stării de alertă, arhiepiscopul Tomisului a împărtăşit mai mulţi copii pe treptele din faţa catedralei Sf. Petru şi Pavel din Constanţa, folosind acelaşi potir şi aceeaşi linguriţă.

De asemenea, Arhiepiscopia Tomisului a luat o decizie fără precedent- să refacă în noaptea de 25 spre 26 mai slujba de Înviere în toate bisericile și mănăstirile care țin de arhiepiscopie, decizie criticată de către Patriarhie.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















12537 vizualizari

  • +50 (62 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Vineri, 13 noiembrie 2020, 13:48)

    [anonim]

    • +19 (39 voturi)    
      pai de aia... (Vineri, 13 noiembrie 2020, 14:49)

      ion_de_la_tara [utilizator] i-a raspuns lui

      de aia ii bateau comunistii in beciuri, pentru ca prind un tupeu fara margini si prostesc un intreg popor cu credinte de mii de ani, pre-medievale, doar spre imbogatirea lor fara efort.
      • -17 (25 voturi)    
        Identificare (Vineri, 13 noiembrie 2020, 16:30)

        izitoc [utilizator] i-a raspuns lui ion_de_la_tara

        Dragule,
        daca ai atata curaj, te rog sa te identifici pentru a-ti trasmite o citatie personalizata pe temeiul art. 369 din Codul Penal.
        mersi cu anticipatie!
        Un jurist
        • +2 (8 voturi)    
          Dar dumneata ...? (Sâmbătă, 14 noiembrie 2020, 9:20)

          hepcallvasile1278490666411 [utilizator] i-a raspuns lui izitoc

          Daca sunteti atat de onest , dumneavoastra de ce nu va identificati ?
          In ceea ce priveste citatia ,aveti dreptul legal sa faceti orice sesizare daca considerati ca va fost adus un prejudiciu dar in cazul de fata sfatul meu ar fi sa aveti portofelul la dumneavoastra , la finalul procesului o sa fiti nevoit sa platiti o suma frumusica !
        • 0 (4 voturi)    
          PUNE MÂNA PE CARTE (Sâmbătă, 14 noiembrie 2020, 11:39)

          gibon47 [utilizator] i-a raspuns lui izitoc

          Juristule - izitoc- pune mâna pe carte și învață măcar cum se scrie corect „ați” !!!!
          • +3 (3 voturi)    
            Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 14 noiembrie 2020, 12:42)

            [anonim] i-a raspuns lui gibon47

    • +9 (15 voturi)    
      E clar, are e har (Vineri, 13 noiembrie 2020, 16:49)

      Hababaeba [utilizator] i-a raspuns lui

      Asta e un mic Trump cu barba, rezolva in instanta.
      Eh, nu doar atata. Mai da o tsara si cu tamaie inainte, sa fie sigura decizia.
    • +8 (12 voturi)    
      citez (Vineri, 13 noiembrie 2020, 21:36)

      fl0rin [utilizator] i-a raspuns lui

      "Satane in sutane"

      Si cu asta autorul a spus tot ce era de spus.
  • +38 (50 voturi)    
    HOHOHO.. (Vineri, 13 noiembrie 2020, 13:49)

    Ismail Paine de circ [utilizator]

    .. barbosu care se inchina la inchipuiri si bani vorbeste de logicā.. hā hā hā hā..
    • +23 (31 voturi)    
      Stimate domn, (Vineri, 13 noiembrie 2020, 15:15)

      Rebecka [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

      eu zic sa fim intelegatori!Barbosului viclean in rochie i s-o fi ferfenitit de prea multa purtare mantia aia de cativa metri, tichia cea aurita i-o fi intrat la apa,incaltarile i s-au gaurit in talpa de atata alergatura pe care le face prin zloata,noroaie,praf,numai si numai din mila si iubire crestineasca intr-u alinarea suferintelor celor bolnavi si ajutorarea celor nevoiasi.....Bietul de el!Are nevoie urgenta de bani pentru a inlocui cat mai repede obiectele de mascarada,iar banii:ioc!A fost un an greu si banii n-au mai curs dupa pofta inimii sale de drac cu chip de om......Iar vita de vie,pe care a plantat-o numai pe hartii false.n-a dat roade.........
  • +28 (36 voturi)    
    un personaj (Vineri, 13 noiembrie 2020, 13:49)

    Captain Obvious [utilizator]

    caruia i se da prea multa importanta
    • +22 (28 voturi)    
      ai dreptate dar as completa .. (Vineri, 13 noiembrie 2020, 14:54)

      Withdrawal [utilizator] i-a raspuns lui Captain Obvious

      de acord cu tine, prea multa importanta din partea presei

      dar as completa ca prea putina atentie din partea autoritatilor. Unde sunt ochii lui Vela ?
      • +11 (15 voturi)    
        ochii (Vineri, 13 noiembrie 2020, 16:40)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Withdrawal

        ca ochii (ai lui vela) dar ce facem cu faptele?
        În ce bază legală ipochimenul teo și-a plimbatr alaiul de lingușitori cu sutană, noaptea, cu mașina de poliție însoțind cioporul care aducea incantații lui Belzebut?
        Sunt chiar curios ce va scrie el acțiunea în justiție.
  • +26 (34 voturi)    
    Toti suntem egali in fata legii (Vineri, 13 noiembrie 2020, 13:53)

    imi_pasa_de_romania [utilizator]

    Poate pe "clasicul" legislativ unii sunt "mai egali" ca altii in fata sa, dar in natura, cand vine selectia naturala, nu iarta pe nimeni care nu respecta un pericol, indiferent de cetatenie, etnie, culoarea pielii sau religie.

    Pentru BOR sunt intotdeauna exceptii.
  • +31 (41 voturi)    
    Il doare pe IPS la basca lui de aur (Vineri, 13 noiembrie 2020, 13:54)

    Martinezu [utilizator]

    de enoriasi.
    • +11 (15 voturi)    
      Stimate domn, (Vineri, 13 noiembrie 2020, 15:17)

      Rebecka [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      subscriu!Sanatate si o zi buna va doresc!
  • +36 (44 voturi)    
    Exemplu clar (Vineri, 13 noiembrie 2020, 13:54)

    AndreiIV [utilizator]

    Poti sa scoti omul din pestera dar nu poti sa scoti pestera din om.
    • +8 (14 voturi)    
      ce om ai vazut tu? ... a naiba amoeba... (Vineri, 13 noiembrie 2020, 16:22)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui AndreiIV

      ce om ai vazut tu? ... a naiba amoeba...
  • +23 (31 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Vineri, 13 noiembrie 2020, 13:54)

    [anonim]

  • +22 (34 voturi)    
    popa vorbește de logică (Vineri, 13 noiembrie 2020, 13:55)

    hdd [utilizator]

    tre să ai credință, nu logică!
    Parcă așa era învățătura.
  • +20 (30 voturi)    
    A mai crezut unu in Muntenegru Covidu` o prosfora (Vineri, 13 noiembrie 2020, 13:57)

    UnOarecare [utilizator]

    ma intreb insa aia care se infecteaza si au simptome grave ce vor crede apoi...plus aia pe care o sa-i infecteze primii...
    • +5 (11 voturi)    
      sa dea D-zeu sa fie acelasi sfarsit... (Vineri, 13 noiembrie 2020, 16:26)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

      sa dea D-zeu sa fie acelasi sfarsit...
  • +23 (31 voturi)    
    Extraordinar (Vineri, 13 noiembrie 2020, 13:58)

    Akylas [utilizator]

    Are si tupeu, acest individ... Succes cu instanta....
  • +28 (40 voturi)    
    Teodosie joaca PNL pe degete (Vineri, 13 noiembrie 2020, 13:59)

    emil bobu [utilizator]

    Face ce vrea, invie Iisus la comanda lui Teodosie, isi bate joc de toti, face tone de bani de la fraieri, iar statul l-a scapat de puscarie.
  • +22 (34 voturi)    
    Tupeu de popa care nu a fost bubuit cand trebuia ! (Vineri, 13 noiembrie 2020, 14:01)

    Susufler0 [utilizator]

    Dar cand ministrul actual de Interne e poreclit "Staretul" si cea mai mare dorinta a sa (exprimata intr-un interviu) este ca dupa ce se lasa de politica sa primeasca o manastire al carei bland staret sa ii fie, ce pretentii mai putem avea ?
  • -40 (50 voturi)    
    lasând caterinca la o parte (Vineri, 13 noiembrie 2020, 14:02)

    hdd [utilizator]

    popa are dreptate.

    Nu putem închide societatea.
    Restricțiile trebuie înlocuite cu recomandări insistente și promovări.
    Statul nu are dreptul să îngrădească libertatea cetățeanului în situația în care suntem.
    Măsuri de prevenție, DA!!
    Amenzi și coerciție, NU!!
    Iar asta vine de la unul care a respectat totul cu strictețe.

    Johannise, dacă nu te ascultă lumea, dă-ți demisia, tată. Nu pune pulanul pe lume, că nu suntem în China.

    Dacă tot faci alegeri, fă și un referendum, și întreabă-ne dacă te împuternicim să iei măsuri de carantinare, dacă suntem de acord cu închiderea școlilor și respectă-l, nu ca Băsescu cu 300 parlamentari.

    Scenariul actual este foarte, foarte departe de apocalipsa prezisă în Martie, dar guvernanții și epidemiologii s-au îmbătat cu putere.
    • +20 (26 voturi)    
      Aberezi (Vineri, 13 noiembrie 2020, 15:00)

      AndreiIV [utilizator] i-a raspuns lui hdd

      Aici vorbim de o majoritate ce se comporta ca o turma de oi, in special cei care se ingramadesc si se calca in picioare la aceste "slujbe".
      Daca erau oamenii capabili sa respecte ceea ce deja este prea mult ca si ingaduinta, eram bine.
      Restrictile sunt pentru ca spitalele si medicii nu fac fata, altfel toate oile puteau sa moara acasa, dar ele se vor ingramadi si/sau vor trebui duse la spital dupa. Nu e loc pentru toata turma.
    • +19 (23 voturi)    
      Da si nu... (Vineri, 13 noiembrie 2020, 15:05)

      FlorinG [utilizator] i-a raspuns lui hdd

      Nu putem inchide societatea, dar putem limita contactele inutile. Mergem la lucru si la cumparat alimente, nu si in cluburi, terase sau biserici. Chestie de bun-simt. Si ba, statul poate limita drepturile boilor, atunci cand boii nu inteleg ca e spre binele lor sa respecte regulile de bun-simt, care nu ar trebui impuse, doar indicate, ar trebui sa fie suficient. Pentru oameni e, cu boii e mai greu.
    • +13 (17 voturi)    
      adhd, pai daca e cum spui tu, (Vineri, 13 noiembrie 2020, 15:40)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui hdd

      atunci de ce nu si-au dat demisia la 10 august Dragnea, Carme Dan, seful politei, seful Jandarmeriei ?

      PS. Sau asta cu "daca nu te asculta, da-ti demisia", e pt toti, mai putin pt pesedei ? :)))))
    • +6 (10 voturi)    
      Societatea zici! (Vineri, 13 noiembrie 2020, 16:43)

      john-doe [utilizator] i-a raspuns lui hdd

      Societatea nu este = biserica noastra ortodoxa! Libertatea asa zisului cetatean, care da iama la biserica pentru rezolvarea problemelor de zi cu zi ,poate fi si chiar trebuie sa fie ingradita pentru a respecta libertatea noastra, a tuturor, de a ne duce viata fara interferenta (ingradirea) habotnicilor religiosi!
    • +5 (11 voturi)    
      Tocmai ai picat (Vineri, 13 noiembrie 2020, 16:46)

      Hababaeba [utilizator] i-a raspuns lui hdd

      de pe alta planeta probabil. Ca de aia nu ai aflat ca recomandari insistente am avut pana acum si rezultatul il vedem. Ca de la unul care a trait ceva ani cu bastinasii: daca nu ii arzi la buzunar nu functioneaza. Nu e o remarca generala ci doar statistic vorbind.
  • +18 (24 voturi)    
    :) (Vineri, 13 noiembrie 2020, 14:03)

    ionutionut [utilizator]

    Pai normal ca o sa-si ia avocati buni, ca doar nu ii plateste din buzunarul lui.
  • -8 (26 voturi)    
    Teo for president (Vineri, 13 noiembrie 2020, 14:05)

    mmmircea [utilizator]

    am incercat monarhia, n-a mers, am trecut la republica populara, a esuat si aia lamentabil. E momentul sa trecem la republica ortodoxa, scapam de parlament, ca si asa toaca banii degeaba.
  • +15 (23 voturi)    
    Zici ca-i Saruman (Vineri, 13 noiembrie 2020, 14:08)

    bcsb [utilizator]

    O sa te lase, stai calm, vin alegerile. Au lasat Sf Dumitru, Paraschiva (partial), o sa te lase si pe tine, nu te mai plange...
  • +25 (33 voturi)    
    Zadarnicirea combaterii bolilor (Vineri, 13 noiembrie 2020, 14:12)

    chirul [utilizator]

    De ce autoritatile nu aplica legea in cazul lui Teodosie?
    • -16 (22 voturi)    
      reciteste: (Vineri, 13 noiembrie 2020, 14:51)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui chirul

      "Vom ține toate regulile, este un loc atât de larg acolo”, a precizat IPS Teodosie.
      • +17 (21 voturi)    
        despre reguli (Vineri, 13 noiembrie 2020, 15:26)

        Dancing Dwarf [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        regula este ca nu sunt permise adunarile / reuniunile
        in spatii deschise/inchise, publice/private.. daca toata societatea face un efort intr-o directie, biserica de ce ar face altfel?
        • -9 (13 voturi)    
          Regula (Vineri, 13 noiembrie 2020, 16:33)

          Altiro [utilizator] i-a raspuns lui Dancing Dwarf

          Interzis pt biserica da, dar nu pt mall, n-asa?
          • +7 (11 voturi)    
            ce are una cu alta? (Vineri, 13 noiembrie 2020, 17:39)

            Dancing Dwarf [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

            la mall nu au loc adunari/reuniuni.
            • -4 (8 voturi)    
              mda (Vineri, 13 noiembrie 2020, 19:08)

              Altiro [utilizator] i-a raspuns lui Dancing Dwarf

              La mall si in piete virusii n-au acces..
              • +1 (7 voturi)    
                este simplu.. (Vineri, 13 noiembrie 2020, 21:28)

                Dancing Dwarf [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

                e o chestiune de probabilitati: in piete, la biserica, la petreceri, etc., adica in aglomeratii mai mari si mai dense, virusul se va raspandi mai repede.
      • +10 (14 voturi)    
        si cum (Vineri, 13 noiembrie 2020, 15:36)

        cont_nou [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ, ce faci?

        El poate sa zica ca o sa respecte tot, dar ma indoiesc amarnic ca enoriasii prezenti vor respecta ceva.
    • +10 (12 voturi)    
      Logic (Vineri, 13 noiembrie 2020, 15:07)

      FlorinG [utilizator] i-a raspuns lui chirul

      Daca biserica anu plateste impozite, e logic sa nici nu beneficieze de serviciile statului, in cazul de fata de lege, nu ?
  • -12 (24 voturi)    
    soluția (Vineri, 13 noiembrie 2020, 14:12)

    hdd [utilizator]

    e f simplă:

    1) referendum: "Doar acolo unde este absolut necesar, sunteți de acord să împuterniciți guvernul să declare carantină locală pe perioade limitate?" (Mandat doar până în Dec 2021, apoi alt referendum)

    2) referendum: "Sunteți de acord cu închiderea școlilor și cursurile online?"

    3) Încurajarea carantinării personale. Cine crede că se protejează astfel, să fie liber să muncească de acasă, acolo unde se poate; creat cadrul legal facilitator, iar angajatorul
    să nu poată refuza asta pentru nimeni din domeniul serviciilor/muncii de birou.

    4) încurajarea deschiderii magazinelor non-stop prin acoperirea de către stat a sporurilor de noapte pentru angajați. Bonuri de ordine la intrarea în magazin și așteptarea în mașini, cu display la vedere în exterior/parcare.

    5) Încurajarea serviciilor de livrări prin reduceri de taxe acordate firmelor de livrare și deducerea costurilor de livrare din impozitul personal

    6) Declararea de zone roșii și marcarea lor, acolo unde nu se respectă măsurile de iginenă (distanțare, mască etc.).
    La fel ca bulina roșie pe blocurile cu risc seismic.
    DAR FĂRĂ AMENZI, FĂRĂ BULAN ȘI SCANDAL, cu vorbă bună.
    Crede-mă, dacă te roagă poliția să-ți pui masca, 99% din persoane se conformează.

    7) În loc de amenzi, campanii de conștientizare în cluburi și restaurante. Cu poliție + voluntari + pliante. Nu bulan, rugăminți. Să ne fie rușine, nu frică.

    _______
    Morala
    _______
    Statul trebuie să respecte cetățeanul, chiar incult și ireverențios.
    Până la urmă, politicienii primesc același nivel de respect și încredere cu care tratează și ei votanții.
    Trebuie schimbată această mentalitate a politicienilor în care cetățenii sunt niște câini cărora le mai dai câte un șut din când în când, că oricum nu te înțelegi cu ei.
    Românii trebuie să se vindece de masochism și să se prețuiască mai mult pe ei înșiși.
    Libertatea câștigată acum 30 ani trebuie apărată cu pumnul strâns.
    • +5 (11 voturi)    
      Ceea ce propui tu (Vineri, 13 noiembrie 2020, 14:52)

      Task Damager [utilizator] i-a raspuns lui hdd

      Suna frumos, dar din lunga noastra istorie reiese ca romanului ii lipseste o caracteristica importanta: altruismul
      Pana si tu ai picat si tu testul asta cand ai scris "cine crede ca se protejeaza" Te autocarantinezi, porti masca, stai departe de ceilalti ca sa II PROTEJEZI PE CEILALTI, nu numai ca sa te protejezi pe tine...
    • +6 (10 voturi)    
      intrebare (Vineri, 13 noiembrie 2020, 15:26)

      atoni99 [utilizator] i-a raspuns lui hdd

      Locuiti in Elvetia?
    • +11 (15 voturi)    
      nu intelegeti un lucru (Vineri, 13 noiembrie 2020, 15:44)

      cont_nou [utilizator] i-a raspuns lui hdd

      "DAR FĂRĂ AMENZI, FĂRĂ BULAN ȘI SCANDAL, cu vorbă bună."

      Nu merge intr-o societate in care o mare parte este formata din analfabeti functionali, oameni needucati, inconstienti, egoisti.

      Cetățeanul, incult și ireverențios ascultade amenzi, bulan si frica. Din pacate nici atunci.

      Ca sa schimbi mentalitatea politicienilor, trebuie in primul rand schimbata mentalitatea alegatorilor, iar pana acolo e drum lung.
  • +19 (27 voturi)    
    Popii ăştia (Vineri, 13 noiembrie 2020, 14:15)

    fokerul [utilizator]

    nu se lasă până nu ne bagă pe toţi în spitale. N-au niciun Dumnezeu.
  • 0 (20 voturi)    
    Opinia publica este bulversata, pe buna dreptate (Vineri, 13 noiembrie 2020, 14:16)

    Dilematic [utilizator]

    de tratamentul inegal aplicat culturii, respectiv cultelor.
    Teatrele,si cinematografele s-au inchis, bisericile raman insa deschise.

    De ce ?

    Pe o scara valorica, libertatea religioasa nu poate fi departajata de libertatea de creatie. Iar in ceea ce priveste riscul de infectare, s-a demonstrat deja prin mai multe studii ca posibilitatea de infectare la un spectacol, daca sunt respectate toate masurile de preventie recomandate, e extrem de scazuta, in schimb epidemiologii au depistat cateva lanturi de infectare legate de participarea la slujbe.

    Sa fie vorba despre superioritatea numerica a "beneficiarilor" ? Daca intr-adevar cei care participa regulat la slujbele religioase sunt mai numerosi decat spectatorii de teatru, cinema si concerte, atunci masura ar trebui sa fie aplicata exact invers. In logica reducerii contactelor intre oameni ar fi fost mai adecvat sa se restrictioneze accesul la biserica, nu la institutiile de cultura.

    Un argument injust - spun ierarhii Bisericii - caci nu e o competitie intre cultura si culte ! Au dreptate, nu ar trebui sa fie, dar atunci de ce doar domeniul culturii este pedepsit ???

    Pana la urma, impresia ca religia e mai importanta pentru stat, decat cultura, este devastatoare si nu e o falsa problema.
    E vorba despre valori.
    Si despre influenta politica.
    Un episcop ori un patriarh e mult mai bine plasat politic, decat o mie de artisti !!!
  • +11 (23 voturi)    
    Deoarece (Vineri, 13 noiembrie 2020, 14:22)

    JustinCase [utilizator]

    Deoarece pupatul de cadavre are logică.
  • +15 (23 voturi)    
    cata ipocrizie (Vineri, 13 noiembrie 2020, 14:24)

    cont_nou [utilizator]

    sa vorbeasca despre lucruri lipsite de logica
  • +11 (19 voturi)    
    vorba (Vineri, 13 noiembrie 2020, 14:26)

    drago [utilizator]

    Pe cine nu lasi sa moara nu te lasa sa traiest!
  • +16 (26 voturi)    
    Stai sa inteleg... (Vineri, 13 noiembrie 2020, 14:30)

    plictisitu [utilizator]

    ...deci omul asta care organizeaza procesiuni de alungare a COVID-ului, ne explica cum e cu logica. Pai daca comunicarea cu divinitatea e asa de buna, de ce mai are nevoie de justitia pamanteasca?! Asta nu se poate rezolva cu o rugaciune? Intreb si eu, ca nu ma pricep... Si ce ne facem daca drepturile voastre de inchinatori ne afecteaza direct drepturile si viata noastra de neinchinatori? Asta cum o rezolvam?
  • +7 (19 voturi)    
    logic sa iasa banul (Vineri, 13 noiembrie 2020, 14:31)

    snowflake [utilizator]

    daca pelerinajele sunt interzise atunci nu is largeste teodose baza de contribuabili si trebuie sa se bazeze dor pe amaratii din constanta cand ar putea sa profite si de amaratii din Bucuresti macar.
  • +9 (19 voturi)    
    Poate cineva (Vineri, 13 noiembrie 2020, 14:31)

    BibiAfricanul [utilizator]

    sa dea pe "MUTE" vocea acestui ipochimen?
    E pe aratura de multa vreme si nesocoteste legile cu o nonsalanta care trebuie considerata de autoritati.
  • +11 (21 voturi)    
    Mda (Vineri, 13 noiembrie 2020, 14:31)

    Cataleya [utilizator]

    Satane in sutane.
  • +2 (12 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Vineri, 13 noiembrie 2020, 14:32)

    [anonim]

  • +6 (16 voturi)    
    Demagogie (Vineri, 13 noiembrie 2020, 14:32)

    Alexa.99. [utilizator]

    si vraja de 2 bani la care sa aplece urechea doar naivii si needucatii care i-ar duce trena unuia ca el.
    Cand nu esti in stare sa faci ceva concret pentru oameni, incepi cu: "Dumnezeu, moaste, rugaciuni."
    Se poate ruga fiecare acasa, cu familia lui, fara circuri de tot soiul, cozi la schelete, tavaleli, umblat cu icoane si boxe prin sate.
  • +6 (14 voturi)    
    CINEVA a spus: (Vineri, 13 noiembrie 2020, 14:33)

    gamoto [utilizator]

    Da Cezarului ce-i al Cezarului! Habotnicia nu ajuta nimănui, nici macar clerului...
  • +14 (22 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Vineri, 13 noiembrie 2020, 14:34)

    [anonim]

    • +2 (8 voturi)    
      Buna observatia (Vineri, 13 noiembrie 2020, 14:51)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui

      Orban a avut "curajul" sa o dea pe aia cu "adolescentii sunt raspandacii", ca nu il costa nimic electroral.

      Hai, Orban, ai curaj si da-o si pe aia cu "Pelerinii de la procesiunile religioase sunt raspandacii".

      Da nu prea cred.
    • -3 (11 voturi)    
      Eroare (Vineri, 13 noiembrie 2020, 15:07)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui

      BOR plateste impozit pe salariile personalului clerical si auxiliar, pe trenurile si cladirile din proprietate. Sunt scutite de impozit ectivitatile specifice cultului sau veniturile investite in centrele social-filantropice(peste 800-azile, orfelinate, spitale, scoli, gradinite, centre pt victime ale violentei, ale drogurilor, pt bolnavi in faza terminala, cantine etcin care si-au gasit adapost zeci de mii de romani - apropo de 'empatie' si de 'neoameni'). BOR asemnea celorlalte 17 culte functioneaza dupa acelasi regim precum ONG-urile(legea 489/2006). Ateii si liber-cugetatorii(0,21% dintre romani-cf.INStatistica) ar trebui sa plateasca salariile si pensiile de lux ale ateilor comunisti si securisti ai vechiului regim.
      • -1 (7 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Vineri, 13 noiembrie 2020, 15:58)

        [anonim] i-a raspuns lui Altiro

      • +4 (10 voturi)    
        nu mai aparati (Vineri, 13 noiembrie 2020, 16:07)

        cont_nou [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        o instututie inapoiata al carui singur scop e sa indobitoceasca oamenii.
      • +3 (11 voturi)    
        ba baiatule.... (Vineri, 13 noiembrie 2020, 16:13)

        thebblack [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        stii care este asemanarea dintre centrele social filantropice ale bisericii ortodoxe romane si mos craciun? toata lumea a auzit de ele, dar nimeni nu le-a vazut. o lista concreta cu ele si exact ce au facut nu ar strica. evident, aia e mai greu de produs decat "peste 800".

        si iarasi arunci o cifra asa, la plezneala. 0.21%. pai la ultimul recensamant a trecut aia din oficiu ortodox iar dupa observatia mea ca NU sunt ortodox o dadea la intors ca nu are voie sa stearga, ca nu are formulare destule, ca etc. cu mine nu a functionat vrajeala, dar multi altii probabil nu i-a interesat sau nici nu au bagat de seama. 0.21%? poate nu chiar 21% dar in mod cert mult mai multi decat 0.21. si oricum mult mai putini ortodocsi.
        • -1 (3 voturi)    
          Ai dreptate (Vineri, 13 noiembrie 2020, 19:51)

          Alynna [utilizator] i-a raspuns lui thebblack

          Vreau si eu un exemplu de calugarite ortodoxe voluntare in spitalele covid la capataiul amaratilor sau cel putin la telefon pt a ajuta dsp
          • +4 (4 voturi)    
            Arhiepiscopia Timisoarei (Sâmbătă, 14 noiembrie 2020, 10:48)

            Altiro [utilizator] i-a raspuns lui Alynna

            Marți(10.noi.), la inițiativa Mitropolit Ioan, Arhiepiscopia Timișoarei a oferit Spitalului „Victor Babeș” și Spitalului Județean Timișoara lenjerii de pat de unică folosință și alte materiale de protecție,
            confecționate de maicile de la Centrul eparhial din 1.000 de metri de material.
            Cu o săptămână în urmă, maicile au confecționat peste noapte nu mai puțin de 2.600 de prosoape de unică folosință pentru secțiile de Terapie Intensivă ale acelorași spitale.
            În perioada de urgență, Mitropolia Banatului a donat aproximativ 15 tone de alimente instituțiilor medicale și sociale din județul Timiș.
  • +3 (9 voturi)    
    Saruman... (Vineri, 13 noiembrie 2020, 14:40)

    BIM15 [utilizator]

    Izbitoare asemanarea https://images.app.goo.gl/Uje9vSxBMRZ6EmpU7
    • -1 (5 voturi)    
      @BIM15 (Vineri, 13 noiembrie 2020, 16:27)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui BIM15

      Da-ne o poza cu tine si vei fi surprins ce asemanari izbitoare ti se vor gasi..
      • +1 (5 voturi)    
        Uite poza aici (Vineri, 13 noiembrie 2020, 17:56)

        BIM15 [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        https://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/1/1481/21449/13712948/2/7029291-mediafax-foto-ciprian-sterian.jpg

        acum da-ne si tu poza ta...
  • +2 (10 voturi)    
    asteptam (Vineri, 13 noiembrie 2020, 14:45)

    gica pantalon [utilizator]

    pe Alui si Setalcott sa ne spuna cum sta treaba
  • -3 (7 voturi)    
    teo si corona (Vineri, 13 noiembrie 2020, 15:00)

    jos [utilizator]

    nu va mai lamentati atita! teodosie este un reprezentant demn a bor-lui si romanilor!!!astia sintem!!
  • +3 (13 voturi)    
    Dragii mei, si in alte tari mai e Corona (Vineri, 13 noiembrie 2020, 15:10)

    Salut_Mitica [utilizator]

    Dar nu mai avem popii si toata lumea la dat cu parerea.

    Daca o sa va uitati la numarul de decese per milion de locuitori Romania e in frunte. 4-500 de morti per 1 million.

    In loc sa intelegem toti ca dom'le, e greu acum, stam cuminti in casa, nu exageram, facem slujbele online sa protejam batranii si cand scad numerele deschidem tara.

    Acum e nevoie de solidaritate, sa intelegem si sa acceptam ca vin niste restrictii si sa fim uniti..

    Da de unde, acum pe toti sfintii si inalt prea sfintitii ii mananca in fund sa iasa in fata si sa fie vedeta.

    Bitman are o parere si el, si toate ziare trebuie sa il tipareasca.

    Alt cantaret mananca ceapa si asta o sa protejeze.

    Dragi jurnalisti, nu ii mai publicati pe toti ca zapacim populatia.

    Pareri si opinii in afara ariei de competenta nu ar trebui publicate.

    Esti cantaret, vorbesti despre muzica.
    Esti popa, vorbesti de religie.
    Esti doctor pediatru, nu ai ce dai sfaturi despre corona.
    • -2 (8 voturi)    
      dar tu esti plin de sfaturi (Vineri, 13 noiembrie 2020, 15:44)

      mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui Salut_Mitica

      ai si pentru cantareti si pentru popi si pentru doctori...
  • -12 (14 voturi)    
    shit m-au convertit astia (Vineri, 13 noiembrie 2020, 15:45)

    EXEs [utilizator]

    In clipa in care ajunge un preot sa iti spuna ca nu ai logica e momentul sa te inchizi la manastire si sa te autoanalizezi extrem de profund.
    Nu stiu cat timp crede unchiul Klaus ca mai poate sa faca copy/paste la deciziile lui Merkel. Nici macar germanii nu reactioneaza prea bine la restrictiile de acolo. In ceea ce priveste rezultatele cu plafonarea la 10000, mi se pare extrem de discutabila eficacitatea masurilor. Daca se dubleaza numarul de teste sunt convins ca ajungem la 20000 lejer. Suntem condusi de incompetenti habarnisti in clipa in care preotii ajung sa para cel putin mai rationali.
  • +2 (8 voturi)    
    Logica? (Vineri, 13 noiembrie 2020, 15:54)

    Traian2015 [utilizator]

    Ce logică are să nu te duci undeva după 11 seara? Ce logică are să nu te duci in altă localitate cu mașina proprie? Papa are dreptate: a spus că respectă regulile: mască, 2m, spălatul pe mâini.
  • +4 (8 voturi)    
    mda (Vineri, 13 noiembrie 2020, 16:15)

    thebblack [utilizator]

    restrictiile nu au logica. mai ales atunci cand ai mereu cate un grup care e exceptie la aceste restrctii. nu i separe niimanui ciudat ca e mereu acelasi grup?
  • -2 (6 voturi)    
    De acord (Vineri, 13 noiembrie 2020, 16:36)

    john-doe [utilizator]

    Poti sa ajungi la pestera si sa ramai acolo vreo 20 de ani, o sa ai o surpriza cand o sa iesi si o sa vezi cum arata lumea!
  • +2 (8 voturi)    
    Nu enumai .... (Vineri, 13 noiembrie 2020, 18:05)

    danmarian [utilizator]

    hot - scapat de puscarie de Justitia Romana ! Dar e si prost si obraznic ! De ce nu se aplica legea si pentru acest pungas cu barba ?
  • -1 (5 voturi)    
    Curiozitate (Vineri, 13 noiembrie 2020, 18:22)

    spirache [utilizator]

    Nu am dat niciodată atenție acestui fapt, dar cineva spunea ca ,, Viața este un șir limitat de alegeri." Citind ce zice Spagoveanu realizez ca Viața este un șir nelimitat de pelerinaje: Paști, Taierea Capului cu Izvorul Tămăduirii, Sf Parascheva, Sf. Dimitrie, acum Sf Andrei, ...(la nesfârșit).
  • -1 (3 voturi)    
    Duceti-va cauza direct la Sf. Petru, (Sâmbătă, 14 noiembrie 2020, 10:08)

    John M. [utilizator]

    ca, aici, pe pamant este legea cea care va spune ce puteti face cu paranghelia voastra si ce nu. V-ati gandit -sincer!- cati oameni ati imbolnavit la cozile voastre cu moaste?!
  • +2 (4 voturi)    
    Popilor, nu sînteți mai presus de lege ! (Sâmbătă, 14 noiembrie 2020, 11:17)

    sergiu.luchian [utilizator]

    Popilor ! Nu vă mai ajung banii și averile.

    Vă jucați cu viețile oamenilor săraci cu duhul și ușor de manipulat pe care-i controlați de secole.
    Ar trebui să lucrați cu lumea spirituală, nu să vă îngrijiți de cea materială și pupatul de oase, prin chemarea enoriașilor la aglomerări spre împărtășirea virusului și crearea de noi focare de infecții !!!

    Respectați măsurile de protecție împotriva pandemiei !
    Nu sînteți mai presus de lege și ordine.

    Binele comun îl prevalează pe cel individual.
    • +2 (2 voturi)    
      Citeste si articolul (Sâmbătă, 14 noiembrie 2020, 14:44)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui sergiu.luchian

      nu doar titlul: "Vom ține toate regulile, este un loc atât de larg acolo”, a precizat IPS Teodosie. "


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by