BOR a realizat decalogul pentru alegerile parlamentare ”responsabile” / Printre criterii, politicile împotriva avortului

de N.O.     HotNews.ro
Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 16:50 Actualitate | Esenţial


Credinciosi
Foto: Captura video
Biserica Ortodoxă Română (BOR) îndeamnă credincioșii, printr-o ”recomandare pastorală”, să meargă la alegerile parlamentare și să ”aibă în vedere realizarea binelui țării și promovarea valorilor creștine”. În acest sens, BOR a realizat, ”pentru aprecierea candidaților la alegerile parlamentare din acest an, ”10 criterii orientative”.


Care sunt cele 10 criterii orientative potrivit BOR:


I. manifestarea credinței în Dumnezeu și a responsabilității față de comunitate;
II. apărarea libertății religioase și susținerea activităților spirituale și sociale ale Bisericii;
III. respectul pentru persoana umana și promovarea culturii vieții: promovarea familiei tradiționale, firești, formată din bărbat și femeie, menită să conceapă alte vieți; implementarea de politici împotriva avortului, eutanasiei, cercetărilor pe embrioni umani, clonării;
IV. promovarea unei educații naționale integrale, care îmbină cunoașterea intelectuală cu formarea morala și spirituală;
V. apărarea și promovarea sănătății fizice, psihice și morale/spirituale a poporului român;
VI. diminuarea sărăciei, dezvoltarea economică și creștere demografică a României;
VII. apărarea și promovarea patrimoniului cultural și spiritual național;
VIII. apărarea resurselor naturale, ocrotirea mediului și dezvoltarea agriculturii, ca baze ale responsabilității pentru generațiile prezente și viitoare;
IX. sprijinirea comunităților de români din jurul granițelor și a diasporei române, precum și promovarea de proiecte de încurajare a românilor să revină în România;
X. apărarea și promovarea cu demnitate a intereselor poporului român, pe plan extern și intern.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















25788 vizualizari

  • +41 (67 voturi)    
    demagogia e unicul criteriu pt BOR (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 17:12)

    Roman_Cetatean [utilizator]

    Adica acei politicieni care se dau (sau sunt) crestinopati/ortodoxopati, afiliati la CpF, ce dau din gura, vorbesc nonstop din Biblie, dar daca ii cauti la fapte, fie ai suprize extrem de neplacute (gen Becali, care si-a facut mare parte din avere furand de la popor si falindu-se cu firimiturile pe care le mai arunca la saraci), pana la unii ca Neamtu pentru care ospiciul pare locul cel mai potrivit.

    Conform cerintelor de mai sus, BOR agreaaza doar politicienii demagogi, ipocriti, care fac cruci toata ziua, citeaza din Biblie si cam atat.

    Astia mai "oengisti", care se lupta zi de zi pentru copii saraci, oamenii bolnavi, orfani, copii bolnavi, gen Valeriu Nicolae, unii din USR/PLUS,, etc, nu sunt "ok"pentru BOR, ca sunt prea ocupati sa faca ce zice Biblia, nu sa tot recite din ea...
    • +24 (38 voturi)    
      Din nou acești paraziți disperați (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 19:23)

      gebica [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      Se bagă unde nu le fierbe oala și se amestecă în politică, uitînd că menirea lor de educare a sufletelor în spiritul „așa ziselor valori creștine” nu le mai stă demult în preocupări, căci nu le aduce satisfacerea lăcomiei lor nestăpînite și nemărginite.
    • +24 (36 voturi)    
      Cum ar fi... (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 19:42)

      grongobar [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      ...sa votam politicieni care respecta caracterul laic al statului roman si nu mai dau sute de milioane pe catedrale si referendumuri inutile?
    • +29 (41 voturi)    
      Am o varianta mai buna (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 19:42)

      fl0rin [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      Eu am sa votez cu cei care:
      - vor stopa urgent finantarea cultelor de catre stat
      - vor taxa si impozita bisericile dupa aceleasi reguli ca pe orice alt agent economic
      - vor interzice orice fel de implicare a bisericii in scoala si in politica
      - pentru punerea in aplicare a celor de mai sus nu vor ezita sa aplice cele mai drastice sanctiuni cand situatia o impune
      • -10 (10 voturi)    
        și tătă lumea în căzarmă (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 23:10)

        di livio [utilizator] i-a raspuns lui fl0rin

        să trăiți!, primim și noi pensii speciale militare dacă merem la căzarmă?...„să aplice cele mai drastice sancțiuni cînd situația o impune”... așe ca-n căzarmă, mai că avusei orgasm cînd cetii asta cu aplecatu drastic și impus
  • -16 (40 voturi)    
    off (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 17:13)

    exis [utilizator]

    "a incropit"? nici cand faceti un articol in care contributia autorului e de 5%, nu reusiti sa mimati, macar, obiectivitatea. Mama lui de jurnalism!

    Mulțumim, am corectat.
    • +17 (27 voturi)    
      MESAJ CATRE REDACTIE (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 22:15)

      n_a [utilizator] i-a raspuns lui exis

      Nu inteleg de ce ati corectat... "incropit" era termenul adecvat; probabil a fost scris in graba, pe un colt de sutana, de catre Preafericitul impreuna cu Ciolacu la Sfanta Liturghie de Sf. Dimitrie.
      Aparent politically correct, textul nu inseamna altceva decat ilustrarea ipocriziei unei institutii retrograde, incapabila sa se reformeze, bantuita de stafiile perioadei comuniste si care sacrifica sanatatea populatiei in numele unor minuni in care nici inaltii prelati nu cred. Dar, o populatie mentinuta in obscuritate e unealta potrivita pentru mentinerea la putere a inaltelor fete bisericesti, mult mai interesate de politica si de privilegii decat de bunastarea credinciosilor.
      Credinta exista, credem in ea si in traditii, ca parte a culturii noastre, dar o putem pastra in suflete si nu e obligatoriu sa ne inchinam in catedrale imense sponsorizate de primarie, cheltuind sume uriase cu care se puteau infiinta centre de ajutorare a celor nevoiasi.
  • -14 (50 voturi)    
    Normal. (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 17:13)

    Soarele [utilizator]

    Normal că BOR militează anti-avort și anti-LGBT. Ăsta este rolul lor, asta este puterea lor. La fel cum LGBT își manifestă puterea prin impunerea PC în societate, așa și BOR și alte reprezentante ale regiliei organizate își folosesc mijloacele de comunicare spre a trage balanța spre ei.
    În definitiv, orice om care are cât de cât bun simț, știe că în religiile cu izvor iudeic nu se poate și cu **** în fund, și cu sufletul în Rai. Și prin extensie, nici cu avort.
    • +14 (28 voturi)    
      Nu cumva (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 19:02)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui Soarele

      mai vor o felie din tort? Nastere, botez, nunta, inmormantare...poate vor sa preia si avortul. Iar daca totusi nu, de ce se baga? Mai bine ar lucra la puterea rugaciunii, sa aiba efect si asupra ADN-ului uman, nu numai la ploaia din norii cerului.
  • +31 (63 voturi)    
    Decalogul crestinului pesedist (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 17:18)

    freethinker1 [utilizator]

    Totul despre indoctrinare, inchistare, nationalism-comunism; nimic despre deschiderea spre lume, valorile si cultura occidentala, modernizare, progres.
    BOR se straduie cu o consecventa demna de o cauza mai buna sa fie o frana in calea dezvoltarii tarii. Nici nu ar putea fi altfel, ii convine de minune sa vada credinciosii inapoiati spirutual, lingand moaste, inconjurand biserici in genunchi si contribuind dupa puterile lor la prosperitatea marii afaceri neimpozitate numita BOR.
    • -16 (28 voturi)    
      Tu.. (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 18:56)

      Valtran [utilizator] i-a raspuns lui freethinker1

      ...ce articol ai citit ? Ca din cel prezentat nu rezulta nimic din ce povestesti tu.
    • +11 (27 voturi)    
      PERFECTĂ DESCRIEREA B.O.R.-ULUI! (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 19:19)

      prec [utilizator] i-a raspuns lui freethinker1

      100% real!
    • +15 (29 voturi)    
      Subscriu (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 19:36)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui freethinker1

      I. Politica si Credinta nu au ce cauta impreuna iar discriminarea bazata pe Religie nu e permisa
      II "apărarea libertății religioase" dar daca esti de alta religie mai sunt atat de pro-activi?
      III. sa educe PSD despre "respectul pentru persoana umana" cand le aratam niste clipuri interesante de la TV, gen cand PRO TV le-au aratat lui Ciordache si altor pesedisti poze cu ce au facut cei iesiti pe recurs compensatoriu sau faimoasa "la spital de stat e ca la privat" si cat de indiferenti au fost acei mari zei fata de cei de jos. ipocrizia BOR e mare. Cat despre familia traditionala, cate sotii au majoritatea parlamentarilor? Cati dintre ei si-au bagat familia in puscarie implicand-o in scheme de coruptie ca interpusi? Aia e familia traditionala sprijinita de politica. BOR ce parere are? Cat despre avort, femeia e stapana pe propriul corp si nu ai voie sa ingradesti drepturile cuiva. Cat despre emrbioni sa nu uitam de celulele stem si cat bine fac si ce potential au. Dar deh, Biserica ardea oameni care sustineau ca Terra se invarte in jurul Soarelui, deci de ce ma mir?!
      IV. da sa ne zica ce parere au despre Ekateryna Abramburovyci
      V. Asta e o gluma... PSD a distrus sistemul Educational si al Sanatatii in 30 de ani; cat despre Medicina, isi mai aduce aminte cineva despre manualele controversate de Religie udne scria ca daca esti bolnav tre' sa stai sa te rogi, in loc sa te duci la doctor? Sau sa discutam ca nu promoveaza masurile anti-covid?
      VI. populism... poti sa promiti orice, vorbele nu costa si e simplu sa dai bani cand nu-s ai tai; fara sustinere economica falimentezi tara, dar se pare ca BOR e experta si in asta
      VII Patrimoniul Cultural? PSD a distrus Cultura... cate cladiri monument nu-s lasate in paragina, iar altele au aviz de distrugere.?
      IX BOR marea prietena a Diasporei. Cum a aparat Diaspora cand a sabotat-o Mele la EuroPar?
      X. Veorika a promovat intens interesele poporului roman

      Bazat pe asta, BOR zice nu votam PSD... eu asa inteleg.
      • +14 (16 voturi)    
        Exact (Duminică, 8 noiembrie 2020, 0:09)

        tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        TLDR version:
        1. cat mai multa religie (cre(s)tina evident)
        2. cat mai multa protectie a popilor in fata legii
        3. anti-gay marriage bible thumping
        4. cat mai multa religie in scoli
        5. iar cat mai multa religie aka sanatate spirituala (lol)
        6. anti avort bible banging
        7. cat mai multe biserici
        8. cat mai multe paduri si rezervatii naturale trecute in buzunarele BOR
        9. sifonare de bani cu proiecte absurde
        10. netezirea terenului pt legi anti-defaimare si anti-blasfemie
      • -16 (18 voturi)    
        Nu subscriu (Duminică, 8 noiembrie 2020, 4:09)

        Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        I. De ce - ca asa zici tu? Orice politica e teologie. Tehnocratia liberala care domina mai nou lumea e o religie absolutista.
        II Fiecare religie pentru ea - ce e asa de complicat? Pentru restul exista Soros.
        III. Cand poti sa omori fiinte umane fara nici o consecinta legala - ba chiar cu asistenta statului, as zice ca orice alta grija paleste prin comparatie.
        Familia traditional e familia stiintifica: mama+tata =copii. Orice altceva e creationism ateu irational.
        IV. Oamenii mici discuta persoane, oamenii mari discuta principii
        V. Minti, nu scrie nicaieri "in loc sa te duci la doctor"
        VI. Cresterea demografica e populism, importul masiv de imigranti e pesemne solutia non-populista
        VII Inseamna ca BOR e critica fata de PSD.
        IX La I scriai ca "Politica si Credinta nu au ce cauta impreuna"
        X. Sa vina cineva mai bun decat Viorica

        Bingo - daca apare cineva mai bun decat PSD dupa criteriile astea, votam cu ei.
    • +17 (29 voturi)    
      Corect (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 19:36)

      fl0rin [utilizator] i-a raspuns lui freethinker1

      BOR si PSD sunt doua fatete ale aceleiasi tumori.
      • +10 (20 voturi)    
        da (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 22:34)

        Beer-gummy-bear [utilizator] i-a raspuns lui fl0rin

        Unul te vrajeste sa pui botu, iar celalalt te casapeste! La sfarsitul zilei isi impart 50 - 50!
        Nici nu le mai pasa ca religia nu are ce cauta in politica! Etic, legal, sau din orice alt punct de vedere!
    • -13 (35 voturi)    
      Omul fara identitate - visul elitei fara frontiere (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 20:13)

      Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui freethinker1

      Daca un stat nu isi "indocrineaza" poporul, il vor indoctrina altele. Un stat nu poate exista fara o constiinta nationala si identitate comuna.
      • +9 (11 voturi)    
        Da (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 22:53)

        imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

        Dar constiinta nationala si identitatea comuna nu au legatura cu relgiia, credinta sau spiritualitatea. Si cu atat mai mult nu au legatura cu superstitia.

        Poate tu ti-ai face un popor care se orienteaza in functie de horoscop. Oamenii care imbratiseaza stiinta si nu "misticismele" pseudo-samanilor |intelepti" prefera alte abordari, mai rationale.

        BOR zice pe scurt "voteaza-i p-aia care iti dau masuri populiste si care sprijina BOR".

        Daca asta reprezinta pentru tine "constiinta nationala si identitatea comuna" sau criterii de vot, nu stiu ce sa zic...
        • -3 (3 voturi)    
          Stiinta, nenicule (Duminică, 8 noiembrie 2020, 17:29)

          Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

          Religia e la baza constiintei nationale si identitatii comune, ti-o poate spune orice antropolog. In occident popoarele dispar pe masura ce dispare religia.
      • +6 (6 voturi)    
        "indoctrinare"? esti sigur de cuvantul asta? (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 23:25)

        Beer-gummy-bear [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

        Avem valori in istoria Romaniei dupa care sa ne ghidam! Nu avem nevoie de BOR cu lingurita ei de covid, de imbulzeala la racla de cadavre, la incurajarea mamelor adolescente sau familiilor sarace dar cu multi copii, care vor sa vada femeile la cratita, care nu respecta iubirea de cat daca e cum spun ei (desi ei fac alt fel), care au afaceri imobiliare si nu platesc taxe, care iau banii oricarei mamaite necajite daca aceasta ii ofera, care nu respecta viata umana prin sfidarea eforturilor tuturor de limitare a pandemiei, care nu inmormanteaza decedatii (pe terenurile oferite gratuit de catre stat ca cimitire in ADMINISTRAREA bisericii) daca nu si-au platit taxa stabilita de ei, arbitrar...!
  • +21 (45 voturi)    
    susținerea activităților bisericii (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 17:19)

    sfarleaza [utilizator]

    Adica bani in buzunarele popilor, net, fara impozit! Asta'i mesajul principal, restul e umplutura de luat ochii.
  • +26 (50 voturi)    
    Din păcate (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 17:21)

    Captain Obvious [utilizator]

    Suntem în secolul 21 și ii mai băgăm pe ăștia in seamă. Ce treabă au ei cu alegerile?
    • -12 (28 voturi)    
      "astia" vor mai fi prin jur si de acum inainte. (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 19:03)

      baimarean [utilizator] i-a raspuns lui Captain Obvious

      Deci ne obisnuim cu gandul acesta.
      Si oricat nu le-ar convine "altora", au drepturi egale (nu inferioare, nici superioare)
      Sau cerem gazarea lor ?
    • +6 (8 voturi)    
      pai, na! (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 23:30)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Captain Obvious

      Au un bazin electoral - si unii nu-si permit sa-l neglijeze >:
  • +29 (49 voturi)    
    Corectie (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 17:21)

    vlad.pe [utilizator]

    I. BOR a manifestat responsabilității față de comunitate cand indemna poporul la nesupunere inainte de Paste?

    II. Cum justifica BOR faptul ca PMB a donat BOR peste 4 milioane Euro iar in Pandemie Spitalele cereau donatii pentru masti? Cum explica Banescu (lol) ca aceast lucru se incadreaza in apărarea și promovarea sănătății fizice, psihice și morale/spirituale a poporului român?

    III. Diminuarea sărăciei, mergeti in satele sarace din Romania, cea mai mare vila si cele mai scumpe masini sunt in curtea preotului si a primarului.

    IV. Cum incurajeaza BOR proiectele de încurajare a românilor să revină în România? Cu pupatorii de moaste, cu batranii care stau la cozi luni sa pupe moaste care sunt accesibile si in timpul anului?

    V. Cum apara BOR demnitatea si interesele poporului român, pe plan extern și intern? Cu episcopul de la Husi care a fost acuzat de pedofilie si inca este pictat in Biserica Ortodoxa? Faptul ca BOR inca ii plateste salariul evidentiaza ipocrizia conducatorilor Bisericii Ortodoxe Romane care astfel isi atrage singura ura poporului român.
    • +10 (22 voturi)    
      Nu BOR îi plătește salariul (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 19:39)

      gebica [utilizator] i-a raspuns lui vlad.pe

      Ci statul român (laic), adică toți contribuabilii, indiferent dacă vor sau nu. Normal ar fi ca popii să fie plătiți numai de către cei care beneficiază de serviciile lor inestimabile.
  • +32 (52 voturi)    
    ATEII ??? (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 17:23)

    BlueX [utilizator]

    noi astia restul care nu suntem religiosi, noi ATEII avem dreptul sa existam si VOI astia din BOR sa nu ne conduceti regulile de zi cu zi in viata ?
    • -13 (25 voturi)    
      Dar nu vi le-a impus nimeni (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 18:40)

      Mihai_P1 [utilizator] i-a raspuns lui BlueX

      Nu inteleg de ce te ataci
      • +12 (14 voturi)    
        Dar (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 23:32)

        Beer-gummy-bear [utilizator] i-a raspuns lui Mihai_P1

        Interzicerea avortului cum ti se pare? Nu e o impunere!? Nu te constrange?! Nu iti schimba viata radical fara ca tu sa vrei sau sa poti avea controlul?!
        Problema e ca biserica nu are ce cauta in politica si atat!!!
    • -19 (33 voturi)    
      Voi, ateii.... (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 18:58)

      Valtran [utilizator] i-a raspuns lui BlueX

      ....sunteti minoritari intr-o tara ortodoxa. Care asa va ramane in veci.
      • +13 (15 voturi)    
        asa mai spunea si unul.. (Duminică, 8 noiembrie 2020, 0:31)

        CNBC [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

        Acum 21 de ani, tot asa, inainte de paste, ca Romania va fi stat democrat cand va face plopul pere. Stai linistit, generatiile care vin se vor lepada de indobitocirea bisericii.
        • -10 (10 voturi)    
          Dobitocul... (Duminică, 8 noiembrie 2020, 0:59)

          Valtran [utilizator] i-a raspuns lui CNBC

          .....nu este dobitoc din cauza bisericii. El s-a nascut asa .
          Si cine era ala care spunea acum 21 de ani ca Romania nu va fi stat democratic ?
          Oricum, ce treaba are Biserica Ortodoxa Romana cu democratia ?

          A parcurs epoci mult mai grele si a supravietuit.
          Va supravietui si democratiei, indiferent de ce sustin sfertodocții si intelectualii auto-declarati.
    • +7 (15 voturi)    
      Constitutia garanteaza drepturile tuturor. (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 19:04)

      baimarean [utilizator] i-a raspuns lui BlueX

      TUTUROR.
    • -15 (31 voturi)    
      Da (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 20:30)

      Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui BlueX

      Ateii au dreptul sa existe intr-o tara de crestini. Nu au dreptul sa o transforme intr-o tara de atei.
      • +7 (9 voturi)    
        SI VICE (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 23:09)

        BlueX [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

        si crestinii trebuie sa impuna regulile lor, sau dupa cum vezi mai pe la musulmani... se impun... asta vrea si crestinismul... nu mai este vorba de suflet , de credinta este vorba de a conduce de a reglemanta legi ? sau ne limitam cand vorbim de reguli la cetateni si nevoile lor ? abem drepturi crestine si drepturi de oameni ? deci biserica isi impune regulile .. ne intoarcem la arderea vrajitoarelor ? la inchizitie ?
      • +3 (9 voturi)    
        Ba avem dreptul (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 23:30)

        feroviarul123 [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

        Cu ajutorul BOR-ului o sa reușim.
        • -11 (13 voturi)    
          Nu stii ce vorbesti (Duminică, 8 noiembrie 2020, 3:42)

          Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui feroviarul123

          O sa reusiti sa duceti romanii la extinctie si sa-i inlocuiti cu imigranti.
          • +7 (9 voturi)    
            Ateii nu au nevoie sa distruga religia (Duminică, 8 noiembrie 2020, 8:48)

            domos [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

            Se ocupa popii de asta.
      • +9 (11 voturi)    
        o tara (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 23:40)

        Beer-gummy-bear [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

        nu ar trebui sa fie de atei sau de credinciosi in oricare religie... o tara ar trebui sa fie complet detasata politic de asa ceva! Daca tu consumi religie, poftim si cotizeaza la ONG BOR, daca mie imi prezinta interes alt ceva, sustin cauza aia. Religia si statul amestecate duc la ISIS Erdogan, Arabia Saudita...
        Ateii nu incearca sa converteasca sau sa constranga credinta nimanui, aia ar insemna sa daramam bisericile... dar nu e corect ca popii sa fie platiti din banii publici! Cu atat mai mult sa decida BOR daca vei avea copii!
        • -10 (10 voturi)    
          Absurditati (Duminică, 8 noiembrie 2020, 3:39)

          Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui Beer-gummy-bear

          Sa decida BOR daca vei avea copii? Da ce, te insemineaza BOR artificial cu forta?
          • +6 (6 voturi)    
            Vor sa interzica avorturile si o zic pe fata (Duminică, 8 noiembrie 2020, 14:23)

            Ioan.Toma [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

            "III. (...) implementarea de politici împotriva avortului, eutanasiei". In Polonia, barbosii cu rochite aproape ca au reusit. Deci BOR vrea sa te oblige sa duci sarcina pana la captat si sa nasti un prunc, fie ca va avea malformatii, sindrom Down sau alte handicapuri. Un Setalcott, de ce nu?
            • -4 (4 voturi)    
              Adevarul iese la suprafata (Duminică, 8 noiembrie 2020, 17:35)

              Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui Ioan.Toma

              Aa, deci tu esti un bigot care instiga la ura impotriva oamenilor cu handicap, si un eugenist care vrea sa le elimine, fix ca Hitler.
              • +4 (4 voturi)    
                Hai sa-ti explic altfel (Duminică, 8 noiembrie 2020, 18:53)

                Ioan.Toma [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

                Daca ai lasa gravida o femeie (sa presupunem prin absurd ca ai gasi vreuna dispusa), iar ea ar afla ca embrionul prezinta malformatii, ai obliga-o sa-l tina?

                Ai fi de acord sa se nasca rodul unui viol sau incest? I-ai impune potentialei mame sa duca sarcina pana la capat?

                Face BOR ceva pentru aceste femei? Face vreo Biserica (ortodoxa ori catolica ori...) ceva pentru ele? In afara de a le jecmani cu "tarifele" pentru serviciile asa-zis spirituale, in fapt pure placebo? Le ajuta cu ceva? Le creste copiii?
  • +31 (49 voturi)    
    Sper cat de curand ca (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 17:25)

    /./ [utilizator]

    biserica sa nu mai fie finantata de catre stat, banii din impozitele mele nu mai vreau sa mearga la gasca asta de hoti.Sa facem ca in Germania, cine vrea religie sa ii fie retras din salar sau sa plateasca fiecare cum vrea.M-am saturat de gasca asta de hoti si impostori
  • +21 (37 voturi)    
    Averi (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 17:27)

    AntonH [utilizator]

    Nimic de averi?
  • +23 (43 voturi)    
    Nu-s... (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 17:39)

    Nonidem [utilizator]

    Nu-s extrordinare cele 10 porunci ale BOR!Extraordinar este amestecul acesteia in chestiuni care nu o privesc-recte alegerile.Devine din ce in ce mai evident ca Romania nu mai este un stat laic.Propun schimbarea numelui in Republica Ortodoxa Romania!
    • -15 (27 voturi)    
      Biserica are autoritate morala (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 18:42)

      Mihai_P1 [utilizator] i-a raspuns lui Nonidem

      Nu politica, ci morala. Ca atare poate sa exprime punctul de vedere propriu. Nu a facut nici politica, nici guvernare sau legislatie. A facut niste propuneri de ordin moral.
      • +9 (11 voturi)    
        "Autoritate morala"? (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 23:43)

        Beer-gummy-bear [utilizator] i-a raspuns lui Mihai_P1

        Pomohaci, barladeanu, spagoveanu, etc...
    • +10 (22 voturi)    
      Numai una ca ASTA ar mai lipsi! (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 19:50)

      Rebecka [utilizator] i-a raspuns lui Nonidem

      Am fi,pe buna dreptate, de batjocura lumii intregi!Pana si dracul ar rade de noi!Onorate domn,pentru numele lui Dumnezeu,NU LE DATI IDEI!!!!!Multumesc!
  • +29 (43 voturi)    
    Dar de ce vor enoriasii tineti comt? (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 17:49)

    Mindrunner [utilizator]

    Adica sa platiti impozite ca orice contribuabil???
    • +3 (15 voturi)    
      Banii (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 20:29)

      vlad.pe [utilizator] i-a raspuns lui Mindrunner

      Banii sunt ochii dracului, scrie in Biblie
      • -2 (16 voturi)    
        In ce versiune a Bibliei ati citit asta: (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 21:05)

        baimarean [utilizator] i-a raspuns lui vlad.pe

        "Biblia-hazlie"?
  • +31 (49 voturi)    
    Bine ati venit in evul mediu, versiunea 2020 (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 17:50)

    dandra [utilizator]

    1. impotrvita avortului ca mai putini nascuti inseamna mai putine botezuri, nunti si inmormantari. Nu pot permite sa le fie afectat profitul
    2. drepturile femeilor nu conteaza in orice religie de pe aceasta planeta, macar cu asta se aseamana toate religiile
    3. biserica si politicienii nu doresc un popor educat care sa gandeasca singur. vor oameni suficienti de capabili sa munceasca dar fara sa gandeasca cum sunt furati si prostiti
    4. ganditi-va cati bani are biserica si cum nu platesc taxe. vi se pare corect?
    5. interesele popurului roman? au vrut de fapt sa spuna interesul lor si banii pe care ii primesc si cate masini scumpe isi pot lua.
    6. apărarea și promovarea patrimoniului cultural și spiritual național - adica toate averea bisericii primita de la stat gratis si pentru care nu platesc nimic. Mai grav, romanii, indiferent de religie sau credinta le platesc salariile lor.
    7, IMPOZITATI BISERICA SI CINE ESTE PENTRU SUSTINEREA BISERICII ROMANESTI SA COTIZEZE si sa ne lase pe restul in pace.

    Isus a spus ca te poti ruga oricand oriunde, in casa, sub o piatra, acolo gasesti credinta si nu in biserici aurite.

    Tz, tz, tz ce tie si tu piosenia asta, cand mergi in masini scumpe si esti imbracat in haine aurite, in timp de 700.000 de copii se culca fara sa fii mancat in aceasta tara.
    • -13 (27 voturi)    
      Isus a spus ca cine primeste un copil, (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 18:44)

      Mihai_P1 [utilizator] i-a raspuns lui dandra

      pe el il primeste.

      Nu e nici un ev mediu, sunt principii morale.
    • -15 (29 voturi)    
      Viitorul e evul mediu sau nu va fi deloc (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 20:28)

      Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui dandra

      1. Mai putini nascuti inseamna extinctia poporului roman.
      2. A fi preot nu e un drept al omului, deci cum sa fie un drept al femeii.
      3. Globlismul corporatist vrea oameni suficienti de capabili sa munceasca dar fara sa gandeasca cum sunt furati si prostiti
      4. Fals.
      5. Elita fara frontiere nu recunoste ca un popor poate avea interese, ei nu recunosc decat universalismul distructiv de identitate.
      6. Adica recunosti ca inafara bisercii nu exista patrimoniu cultural si national
      7. Biserica este impozitata si sustinuta cum se cuvine
      8. Isus a numit templul din Ierusalim Casa Tatalui Meu.
      9. "Nu numai cu paine va trai omul" - a zis un om foarte pios.
  • -14 (40 voturi)    
    foarte frumos ! (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 17:53)

    codrean [utilizator]

    Mai urmeaza doar ca Statul Roman, impreuna cu toate Cultele din Romania sa gaseasca metodele, caile, institutiile prin care aceste principii sa poata ajunge la minte si inima romanilor, promovate-aplicate fara ostenttie si sectarism religios !
    • -4 (10 voturi)    
      Cu mintea este o problemă mai complicată (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 19:54)

      calincb [utilizator] i-a raspuns lui codrean

      este suficient să ajungă la inima românilor.
      Credeţi că ne descurcăm la nivelul acesta?
      Vede cineva ceva de genul acesta la principala cultă din ţară?
      După aceea putem vorbi şi de secte. Dar întâi să avem o cultă. Sau ocultă?
  • -1 (21 voturi)    
    cum va suna ? e bine ,e rau ? (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 17:54)

    richter [utilizator]

    ami place de BOR asta, tot timpul e la conducere , indiferent cine castiga sau pierde alegerile; acum inteleg, romanii s-au declarat popor crestin cu peste 90% - trebuie sa aibe si un popor valorile si princiipiile lui- care ar fi alea ? astea scrise de BOR cum sunt? sau cu ce ar putea fi inlocuite si de ce si care ar fi urmarile?
    • +7 (17 voturi)    
      Nemuritorul Caragiale cred ca ar fi mandru (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 20:12)

      Rebecka [utilizator] i-a raspuns lui richter

      de personajele reprezentative ale celebrei sale opere!!!!bor((intentionat cu litera mica) il reprezinta cu maiestrie pe Catavencu,personajul guraliv,ticalos,santajist,avar,avid de putere(si bani),iar udmr((tot cu litere mici) pe Dandanache al politicii romanesti:,,Eu,cu familia mea de la 48(90!)in TOATE Camerele,cu TOATE PARTIDELE.......si da-i si lupta!Si lupta si da-i!!Si da-i!
  • +20 (38 voturi)    
    rasa mamai voastre de impostori (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 17:59)

    rov [utilizator]

    daca nu va reformati in 20 de ani dispareti natural, lipitorilor!
    • +8 (18 voturi)    
      N-o să-i plângă nimeni. (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 19:23)

      prec [utilizator] i-a raspuns lui rov

      Și nici n-o să le ducă dorul.
    • -5 (13 voturi)    
      si @prec (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 21:08)

      baimarean [utilizator] i-a raspuns lui rov

      Cota de pariuri egala cu cea din vrenea Imperiului Roman?
  • +19 (39 voturi)    
    BORsecuristi (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 18:02)

    mariancristescu77 [utilizator]

    ""VII. apărarea și promovarea patrimoniului cultural și spiritual național" - ala furat cu ajutorul Partidului de BOR de la greco-catolici nu e tot patrimoniu?
  • -15 (43 voturi)    
    Recomandari pertinente (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 18:03)

    Victtor [utilizator]

    Sunt sintetizate dorintele oamenilor normali din Romania. Oare cine s-ar impotrivi acestor recomandari ?
    • +3 (15 voturi)    
      Pai sa vedem (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 18:42)

      andypandy [utilizator] i-a raspuns lui Victtor

      Probabil toate doamnele mai tinere, persoanele care nu sunt religioase si chiar si BOR in definitiv caci "apărarea libertății religioase" a oamenilor de o alta religie/credinta decat BOR inseamna ca ar trebui sa-i lase in pace cu toate cele.
    • -6 (18 voturi)    
      O sa ai o surpriza... (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 19:22)

      marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui Victtor

      Asteapta putin si citeste la comentarii aici

      :)
    • +4 (20 voturi)    
      Domnule, (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 20:16)

      Rebecka [utilizator] i-a raspuns lui Victtor

      v-as talmaci eu gandul,dar educatia primita ma obliga sa ma abtin in a va trimite oareincotrova!Totusi,de la mine un sincer SICTIR!
  • +14 (36 voturi)    
    Stati asa (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 18:12)

    TheFreeOne [utilizator]

    Eutanasia e ok daca scapa pe cineva de chinuri (poate e bolnav terminal etc.).

    Mai bine avort decat sa ai 17 copii care sa iti moara de foame prin casa, din care sa trimiti 3 la casa de copii, 2 sa munceasca prin sat, 2 la produs, 2 sa te ajute in gospodarie, 2 la furtisaguri, 2 in casatorii aranjate cu niste nemernici (se poarta abuziv) cu mai multi bani, 2 in spital, 2 la manastiri sa ii vindece preotii cu Dumnezeu. Plus ca trebuie sa ai pe cineva in familie bun la matematica sa tina evidenta asta a numerelor, eu am reusit, dar nu stiu daca intr-o familie numeroasa mai ai chef de matematica.
    • -9 (25 voturi)    
      Stati fara grija (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 19:08)

      baimarean [utilizator] i-a raspuns lui TheFreeOne

      Sunt destule contraceptionale...chiar mai multe decat pe vremea cand v-ati nascut.
      Si apoi: Nu va va ingroapa nimeni cu forta.
      Incinerarea e apanajul oricarui care face calcule matematice de genul celor de mai sus
      • +2 (4 voturi)    
        Este foarte posibil (Duminică, 8 noiembrie 2020, 2:25)

        TheFreeOne [utilizator] i-a raspuns lui baimarean

        Ca religia cu biserica si cu Dumnezeu sa condamne si folosirea metodelor contraceptionale.
  • +17 (35 voturi)    
    BOR, shefu' la popor (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 18:16)

    msd [utilizator]

    Nu mai inteleg nimic!
    BOR si PSD au intocmit o lista de valori si ni le vaccineaza in cap tuturor?
    BOR se erijeaza in institutie de forta, partid politic, ce -i asta?
    Pe BOR ii intereseaza resursele naturale si interesul national? omg
    Ii pasa lu' BOR de sanatatea fizica a oamenilor si de nivelul de trai? Pai sa refuze banii de acatiste si shpga la inmormantari, ca majoritatea bautzelor fac sacrificii enooorme sa poata cotiza conform standardelor BOR si sa nu-si lase urmasii datori, cand le-o suna ceasul. Sa dea BOR, la schimb cu acatistul, o punguta cu cinci masti GRATUIT si sa-si invete enoriasii sa le si poarte.
    Hai BOR, umbla la banuti si arata ca suferi cand vezi saraci. Vorba nefericitului de Codrin, fiul al domnului si el, FA CEVA!!!
    Ma frec la ochi si-mi da cu rest. Rusine bai shmecherilor!
    • -5 (19 voturi)    
      Delict de opinie. (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 19:09)

      baimarean [utilizator] i-a raspuns lui msd

      Legiferati?
  • +13 (33 voturi)    
    BOR si politica (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 18:29)

    andypandy [utilizator]

    O simbioza de nedesfacut pitita printre sfaturi de moralitate umana. Zau, n-as avea nimik cu BOR daca s-ar ingriji cu sfiintenie de viata spirituala a oamenilor ce ii bat la porti si nu ar mai avea aceste manifestari de extindere si asupra celorlalti de parca toti trebuie sa ne aliniem la libertatea religioasa pe care BOR o ingaduie. Daca o data imi mai vine parintele bisericii din zona la usa sa-mi spuna cu cine sa votez si ce legi sa sustin o sa-l rog sa vina cu chitantierul data viitoare cand mai cere donatii.
    • +10 (18 voturi)    
      exact (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 19:01)

      clam [utilizator] i-a raspuns lui andypandy

      aici e problema. daca s-ar limita la a oferi sfaturi celor care le solicita, pentru a le facilita accesul la o viata vesnica in ceruri sau ce mai vor ei, n-am avea nici o problema. dar in momentul in care isi propun sa influenteze legislatia - adica aia care e comuna pentru toti, inclusiv pentru atei, ar trebui ca societatea sa-i trimita frumos la locul lor. dar e greu cand societatea in ansamblul ei este una in care drepturile minoritatilor si drepturile femeilor sunt incalcate flagrant.
    • +8 (14 voturi)    
      Onorate domn, (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 20:25)

      Rebecka [utilizator] i-a raspuns lui andypandy

      mai de folos ar fi o matura,din aia cu coada de lemn!In lipsa maturii,un facalet este la fel de bun........
    • -3 (3 voturi)    
      zau (Duminică, 8 noiembrie 2020, 6:33)

      Victor Micea [utilizator] i-a raspuns lui andypandy

      Stii ce inseamna "zau" ? Cu adevarat ateii se roaga fara stie ce fac.
  • +14 (22 voturi)    
    Despre smerenie (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 18:34)

    valli [utilizator]

    Este pur și simplu un manifest anti USR. Până să apară o forță reformatoare în România, BOR a stat cu deștul în nas și a lăsat hoția să-și facă de cap în țară. Când românii și-au iar lumea în cap de foame iar instituții precum justiția, învățământul, educația au fost făcute praf, biserica își vedea de propria prosperitate și acomodare cu mai-marii țării. Este încă o dovadă că biserica este o forță conservatoare care a frânat și frânează dezvoltarea societății. Se amestecă în alegeri într-un stat laic! Ca în Rusia, Serbia, Polonia, Ungaria sau Turcia. Au văzut că acolo, alături de dictatori, morga și tupeul mai pot ține loc de reformă.
  • +13 (23 voturi)    
    de cand dicteaza BOR politica unei tari laice? (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 18:34)

    revo [utilizator]

    Constitutia spune ca Romania este un stat laic.
    De ce mai exista aceasta formatiune anacronica?
    De ce este finantata de Stat?
    DE CE NU PLATESTE IMPOZITE SI TAXE, CA TOT POPORUL?!
  • +13 (21 voturi)    
    Decat sa faca o lista de 10 puncte , (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 18:39)

    kokos [utilizator]

    nu mia bune ziceau doua cuvinte :"votati psd"?
  • +9 (23 voturi)    
    uite de-asta (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 18:41)

    clam [utilizator]

    trebuie sa sanctionati la fiecare pas crestinopatii. pentru ca ei te iau cu libertatea de credinta, cu dreptul lor sa creada fara sa fie umiliti bla bla... si cum ii lasi un pic, nu-i bagi in seama, hop, incearca sa-ti fure tie cate un drept, incearca cate o mizerie gen interzicerea avorturilor, referendumul pt familie... daca nu esti atent cu dezaxatii astia, a doua zi te trezesti ca-n handmaid's tale. nu e nevoie de prea mult, uitati ce s-a intamplat in polonia.
  • +11 (21 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 18:51)

    [anonim]

  • -11 (23 voturi)    
    avortul e crima (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 18:52)

    ViorelT [utilizator]

    Avortul e crima si sunt de acord cam cu tot ce au scris. Si as vota orice partid care apara viata si familiile.
  • +9 (19 voturi)    
    i-auzi (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 18:55)

    codyrocco [utilizator]

    teoretic, suntem un stat laic... ce-i f_te grija pe astia de la BOR despre chestii politice?
    am stai, am gresit din prima...
  • -12 (24 voturi)    
    nu prea-s optiuni (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 18:57)

    ViorelT [utilizator]

    La inceput ma gandeam sa votez Usr. Dar l-am auzit pe Barna cum tine partea poponarilor si drogatilor si am renuntat la idee...
    • +10 (16 voturi)    
      Link sau doar sunteti preocupat de homosexualism? (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 21:42)

      UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui ViorelT

      ....ca de minciuni PSDiste ne-am saturat in astia 30 de ani in care au distrus Romania!
  • +9 (23 voturi)    
    Ăștia nu mai au pic de rușine. (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 19:25)

    prec [utilizator]

    Și nici jenă.
    • -11 (17 voturi)    
      Ai dreptate (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 23:19)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui prec

      Cand te uiti la suvoiul de injuraturi adresate bisericii si credintei romanilor e clar ca nu e nici rusine, nici jena. E incredibil ce pot gandi acesti 'progresisti', culmea, botezati de parintii lor in numele lui Iisus. E ca o intoarcere in timp, in perioada stalinista a regimului comunist cu lozinci de tipul "popii ne minte, tovarasi"..
  • +14 (24 voturi)    
    Astis chiar ca-s rupti de realitate (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 20:33)

    bogdan1477 [utilizator]

    Dupa ce si-au luat-o cu referendumul pentru familie, acu incep cu avortul. Asta in conditiile in care multi dintre clientii lor au trait perioada ca Leana Ceanusescu a interzis avortul ca sa creasca populatia... Vor ajunge la 20% incredere, undeva pe la nivelul parlamentului.
  • +10 (16 voturi)    
    . (Sâmbătă, 7 noiembrie 2020, 21:30)

    Simbad [utilizator]

    Sintetizat, tot acest rahat al BOR se rezumă astfel: Votați PSD!
    • -6 (10 voturi)    
      Ce concluzie pot sa trag? (Duminică, 8 noiembrie 2020, 3:31)

      Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui Simbad

      Sintetizat, USR se rezuma astfel: atei, anti-libertate religiosa, pro-avort, anti-educatie, anti-sanatate, pro-saracine, pro declin demografic, anti-patriomoniu, anti-mediu, anti-diaspora, anti poporul roman.
      Nu am facut decat sa citez manifestul BOR, dar pe dos.
      • +5 (9 voturi)    
        Si din el ati ajuns la minciunile despre USRplus? (Duminică, 8 noiembrie 2020, 13:23)

        UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

        Sintetizat votam USRplus ca de PSD, UDMR si PNL ne-am saturat in ultimii 30 de ani in care au distrus Romania cu minciuna, coruptia si incompetenta!!
        • -3 (5 voturi)    
          Logica pro avort (Duminică, 8 noiembrie 2020, 14:39)

          Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

          Evident nu ai urmarit threadul. Asta era concluzia pre-opinentului Simbad.
          • +4 (4 voturi)    
            Logica dvs e pro coruptie,minciuna si incompetenta (Duminică, 8 noiembrie 2020, 16:33)

            UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

            Daca atribuiti USRplus fara nici o dovada astea: "atei, anti-libertate religiosa, pro-avort, anti-educatie, anti-sanatate, pro-saracine, pro declin demografic, anti-patriomoniu, anti-mediu, anti-diaspora, anti poporul roman."

            Probabil sunteti un pensionar cu pensie speciala, bugetar sau aveti interese financiare in raport cu o entitate de stat...altfel nu vad cum sa va "stea in gat" in asa hal un partid caruia nu i-ati citit programul.

            Deci votam USRplus ca sa dispara prostia si minciuna din Romania!
            • -4 (4 voturi)    
              Hooo (Duminică, 8 noiembrie 2020, 17:41)

              Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

              Domle, inca o data iti spun, citeste ce am scris. Nu eu atribui alea USRului, ci Simbad.
              Dumneata tragi concluzii despre persoana mea, despre care nu stii nimic, dar esti incapabil sa intelegi un argument.
              • +2 (2 voturi)    
                . (Duminică, 8 noiembrie 2020, 18:42)

                Simbad [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

                @Setalcott: Amice, ești în stare să înțelegi ceea ce am scris eu? Dacă nu, lasă-ne pe noi, ăștia care înțelegem. Țara asta e sătulă de fățărnicia, minciuna, libidoșenia și servilismul BOR. Aceleași ”atribute” sunt valabile și pentru PSD.
  • +7 (13 voturi)    
    very funny (Duminică, 8 noiembrie 2020, 8:42)

    Coresponedntu [utilizator]

    Sarlatanii emit un decalog pentru laici cand ei nu isi respecta cel elaborat de conspirationistii biblici :

    (1) Să nu ai alţi dumnezei afară de Mine: BOR are multi zei la care se inchina, Euro, $, podoabe de aur, Mercedes samd.

    (2) Să nu-ţi faci chip cioplit: BOR promoveaza infatisarile, adorarea, pupatul pozelor asa zis icoane, Isus rastignit, troite, cadavre deshidratate asa numite moaste, toate adorate de incuiati.

    (3) Să nu iei în deşert Numele Domnului, Dumnezeului tău; căci Domnul nu va lăsa nepedepsit pe cel ce va lua în deşert Numele Lui: acest avertisment al lui Bau Bau nu a fost respectat de turnatorii BOR in relatia cu Securitatea.


    (4) Adu-ţi aminte de ziua de odihnă, ca s-o sfinţeşti: In ziua a saptea se face banul pentru BOR, nu e zi de odihna ci zi de produs.

    (5) Cinsteşte pe tatăl tău şi pe mama ta: no comment

    (6) Să nu ucizi: Crimele in numele religiei, nu numai ale BOR, au fost cele mai odioase din istoria omenirii. Toate razboaiele au avut substrat religios, de la inceputuri pana la cele din Iugoslavia, iar mai recent, terorismul islamic. BOR a promovat sclavia (robia) tiganilor pana in sec XIX. A turnat la Secu, a facut intotdeauna pact cu dictaturile, multi nevinovati fiind ucisi.

    (7) Să nu preacurveşti : aici BOR are multe pacate, in manastiri calugari inclonati joaca dansul fetelor de la Capalna. Dar mai grav decat relatiile hetero si homosexuale care sunt optiunea fiecaruia, este pedofilia (cazuri Pomohaci si alti ierarhi) sexul cu minori sub amenintare si constrangere.

    (8) Să nu furi: no comment, multe pacate, inclusiv neplata taxelor si impozitelor prin santajarea politicului este un furt din avutul natiunii.

    (9) Să nu mărturiseşti strâmb împotriva aproapelui tău: cati luptatori anticomunisti au ajuns in puscarii turnati de oamenii BOR, semeni greco catolici vanduti de popi ortodocsi.

    (10) Să nu pofteşti casa aproapelui tău; BOR a acumulat averi imense, o halca neimpozitata din PIB ul tarii. BOR pofteste orice este material
  • +5 (9 voturi)    
    very funny (Duminică, 8 noiembrie 2020, 8:45)

    Coresponedntu [utilizator]

    Sarlatanii emit un decalog pentru laici cand ei nu isi respecta cel elaborat de conspirationistii biblici:

    (1) Să nu ai alţi dumnezei afară de Mine: BOR are multi zei la care se inchina, Euro, $, podoabele de aur, Mercedes samd.

    (2) Să nu-ţi faci chip cioplit: BOR promoveaza infatisarile, adorarea, pupatul pozelor asa zis icoane, Isus rastignit, troite, cadavre deshidratate asa numite moaste, toate adorate de incuiati.

    (3) Să nu iei în deşert Numele Domnului, Dumnezeului tău; căci Domnul nu va lăsa nepedepsit pe cel ce va lua în deşert Numele Lui: acest avertisment al lui Bau Bau nu a fost respectat de turnatorii BOR in relatia cu Securitatea.


    (4) Adu-ţi aminte de ziua de odihnă, ca s-o sfinţeşti: In ziua a saptea se face profit pentru BOR, nu e zi de odihna ci zi de produs.

    (5) Cinsteşte pe tatăl tău şi pe mama ta: no comment

    (6) Să nu ucizi: Crimele in numele religiei, nu numai ale BOR, au fost cele mai odioase din istoria omenirii. Toate razboaiele au avut substrat religios, de la inceputuri pana la cele din Iugoslavia, iar mai recent, terorismul islamic. BOR a promovat sclavia (robia) tiganilor pana in sec XIX. A turnat la Secu, a facut intotdeauna pact cu dictaturile, multi nevinovati fiind ucisi.

    (7) Să nu preacurveşti : aici BOR are multe pacate, in manastiri calugari incolonati joaca dansul fetelor de la Capalna. Dar mai grav decat relatiile hetero si homosexuale care sunt optiunea fiecaruia, este pedofilia (cazuri Pomohaci si alti ierarhi) sexul cu minori sub amenintare si constrangere.

    (8) Să nu furi: no comment, multe pacate, inclusiv neplata taxelor si impozitelor prin santajarea politicului este un furt din avutul natiunii.

    (9) Să nu mărturiseşti strâmb împotriva aproapelui tău: cati luptatori anticomunisti au ajuns in puscarii turnati de oamenii BOR, semeni greco catolici vanduti de popi ortodocsi.

    (10) Să nu pofteşti casa aproapelui tău; BOR a acumulat averi imense, o halca neimpozitata din PIB ul tarii. BOR pofteste orice este material.
    • -3 (3 voturi)    
      Si tu esti funny (Duminică, 8 noiembrie 2020, 17:55)

      Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui Coresponedntu

      (1) Retorica ieftina
      (2) Ateii se folosesc de teologia protestanta pana uzurpa traditia. Dupa aia denunta teologia protestanta cum au facut cu cea ortodoxa.
      (3) Nu vad legatura
      (4) Ziua a saptea e sambata
      (5)
      (6) Va incapatanati cu principiul: o minciuna repetata la nesfarsit devine adevar
      (7) Homofobia iese la iveala
      (8) Calomnie fara nici o sansa in fata unei instante.
      (9) Nu stiu, si nu stii nici tu.
      (10) Minciuni si exagerari.
  • +6 (12 voturi)    
    Un mare pas catre evul mediu (Duminică, 8 noiembrie 2020, 9:15)

    cgi [utilizator]

    Parerea mea este ca acest gest ascunde in spate o mare ticalosie si un atac, poate fara precedent, la democratie.
    Nu stiu cati dintre enoriasi (intr-o tara cu analfabetismul functional aflat la cote alarmante) sunt capabili sa analizeze decalogul asta si sa il alinieze cu ofertele si doctrinele diverselor partide politice.
    Prezentul decalog da preotului legitimitatea de a spune raspicat in biserica cu cine sa voteze enoriasul.
    Josnic!
  • +8 (12 voturi)    
    PSD&PNL + BOR = LOVE (Duminică, 8 noiembrie 2020, 9:48)

    laura2 [utilizator]

    paduchii astia de la BOR is bine mufati la banii publici, indiferent ca e un guvern PSD sau PNL. singurii de care le e frica sint cei de la USR, pentru ca stiu ca aia nu or sa apeleze in vecii vecilor la aparatul lor de propaganda de prin biserici.
    • -3 (9 voturi)    
      Credinciosi si 'atei' (Duminică, 8 noiembrie 2020, 14:09)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui laura2

      INStatistica: 99,79% dintre romani(87%-ortodocsi) s-au declarat ca apartinand unuia din cele 18 culte recunoscute de stat. Doar 0,21% s-au declarat atei sau fara niciun dumnezeu. Romanii, ca neam, s-au nascut crestini si asa vor ramane pana la capat, ori cat de mul ii va deranja asta pe progresisti, socialisti, comunisti, neomarxisti si ce or mai fi ei..
      • +4 (6 voturi)    
        bani de la bugetul tarii pt mercedesul lui daniel (Duminică, 8 noiembrie 2020, 15:12)

        laura2 [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        dati bani bisericii ca daniel nu are destule mertane. in ast' timp popimea nu ingroapa omul daca vaduva nu ii da banii inainte. poti sa bati cifrele alea cit vrei, nu or sa schimbe faptul ca BOR este o sugativa de bani, care vinde favoruri pe bani, oricui da mai mult.
        • -3 (5 voturi)    
          Centre social-filantropice (Duminică, 8 noiembrie 2020, 19:33)

          Altiro [utilizator] i-a raspuns lui laura2

          BOR are in grija sa peste 800 de centre social-filantropice(azile, orfelinate, policlinici, spitale, centre pt victime ale violentei, ale traficului de fiinte umane, ale consumului de droguri, centre pt bolnavi in faze terminale, cantine pt saraci, scoli, internate, gradinite etc) in care si-au gasit adapost zeci de mii de romani. ONG-urile ateiste(subventionate din banii credinciosilor) si 'progresistii' au in grija doar injuratul bisericii..
          • +2 (2 voturi)    
            astea sint vrajeli ieftine (Luni, 9 noiembrie 2020, 9:59)

            laura2 [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

            poti continua pina miine cu campania asta de marketing pt BOR, realitatea e ca nu mai ai pe cine sa pacalesti. chiar si oamenii simpli de la sat, care sa zici ca nu prea sint neaparat informati si sint oameni cu frica lui dumnezeu, chiar si ei stiu cam cit poate capul popimii. nu degeaba vorba 'fa ce zice popa si nu ce face popa' are asa rezistenta pe meleagurile noastre. ni-s lamuriti, bre, cu BOR SRL, si ti-as zice sa mergi sa vinzi marfa la alta masa, dar realitatea e ca va stie toata piata si putini mai cumpara de la voi. si or sa fie din ce in ce mai putini. zi faina.
  • +4 (8 voturi)    
    PNL si Coalitia pentru Familie (Duminică, 8 noiembrie 2020, 10:01)

    laura2 [utilizator]

    pentru cine a uitat: pe linga BOR, cei de la PNL traiesc o frumoasa poveste de dragoste si cu cei de la Coalitia pentru Familie, cei cu referendumul din 2018.

    'Biroul Politic al PNL a votat luni ratificarea unui protocol cu Coalitia pentru Familie prin care vor sustine organizarea referendumului de revizuire a Constitutiei in privinta definirii familiei. '

    https://www.hotnews.ro/stiri-politic-21414558-conducerea-pnl-votat-protocol-coalitia-pentru-familie-pentru-sustinerea-referendumului-revizuire-constitutiei.htm

    NEVER FORGET!
    • +2 (2 voturi)    
      plus plus plus ! (Luni, 9 noiembrie 2020, 13:36)

      sfarleaza [utilizator] i-a raspuns lui laura2

      Sper sa vedem la alegeri in decembrie cati isi aduc aminte !
  • +5 (7 voturi)    
    si dacă eu aș vrea să candidez (Duminică, 8 noiembrie 2020, 11:00)

    Mariicaialbastri [utilizator]

    cu următorul program în aplicarea punctului V -”apărarea și promovarea sănătății morale/spirituale a poporului român”:
    - publicarea tuturor dosarelor de colaborator al Securității ale înalților ierarhi ai BOR (de la episcop în sus) între 1947-1989;
    - publicarea unei monografii despre cum înalții ierarhi ortodocși din Transilvania, Banat și Bucovina de Nord conduși de mitropolitul Vasile Mangra de la Sibiu, s-au opus în 1916 intrării României în război, împotriva Puterilor Centrale (A se vedea pentru detalii scrisoarea circulară nr. 2602 prin care au calificat trupele Vechiului Regat care au intrat în Transilvania drept „lupi îmbrăcați în piei de oi și amețiți de făgăduielile lui Iuda”, respectiv „români ucigători de frați”). Ce părere are BOR despre asta, e bine pentru sănătatea spirituală a poporului Român ca acesta să cunoască cum s-a comportat Biserica sa în vremuri de restriște?
    • -4 (8 voturi)    
      Sanatatea spirituala a romanilor (Duminică, 8 noiembrie 2020, 14:03)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui Mariicaialbastri

      Mihai EMINESCU: "Biserica ortodoxa, maica spirituala a romanilor e de optsprezece sute de ani păstrătoarea elementului latin de lângă Dunăre. Ea a stabilit și a unificat limba noastră într-un mod atât de admirabil, încât suntem singurul popor fără dialecte propriu-zise; ea ne-a ferit în mod egal de înghițirea printre poloni, unguri, tătari și turci, ea este încă astăzi singura armă de apărare și singurul sprijin al milioanelor de români cari trăiesc dincolo de hotarele noastre. Cine-o combate pe ea și ritualurile ei poate fi cosmopolit, socialist, republican universal și orice i-o veni în minte, dar numai român nu e“ (Mihai Eminescu, „Liber-cugetător, liberă-cugetare“, „Timpul“, 2 februarie 1879).
      • +6 (6 voturi)    
        tot Mihai Eminescu (Duminică, 8 noiembrie 2020, 18:16)

        Coresponedntu [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        Religia - o frază de dânșii inventată
        Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug,
        Căci de-ar lipsi din inimi speranța de răsplată,
        După ce-amar muncirăți mizeri viața toată,
        Ați mai purta osânda ca vita de la plug?
        • -4 (8 voturi)    
          tot Mihai EMINESCU (Duminică, 8 noiembrie 2020, 19:26)

          Altiro [utilizator] i-a raspuns lui Coresponedntu

          RUGĂCIUNE
          Craiasă alegându-te
          Îngenunchem rugându-te,
          Înalța-ne, ne mântuie
          Din valul ce ne bântuie;
          Fii scut de întărire
          Și zid de mântuire,
          Privirea-ți adorată
          Asupra-ne coboară,
          O, maică prea curată
          Și pururea fecioară,
          Marie!
          Noi, ce din mila sfântului
          Umbră facem pamântului,
          Rugămu-ne-ndurărilor
          Luceafărului mărilor;
          Ascultă-a noastre plângeri,
          Regină peste îngeri,
          Din neguri te arată,
          Lumină dulce clară,
          O, maică prea curată
          Și pururea fecioară,
          Marie!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță
K2 - Povestea ”muntelui sălbatic” - Tragedii și victorii pe un monument fantastic din piatră, zăpadă și gheață

​INTERVIU Cum ne ferim de conspirațiile pe seama vaccinului anti-COVID: Fiecare reacție adversă cunoscută până acum e exagerată de conspiraționiști. Ți se dă de înțeles că vei păți cu certitudine acel lucru

VIDEO Vlog-ul lui Cristian Presură: Cum combat experții în Sănătate principalele temeri legate de vaccinul anti-Covid

Vaccinarea profesorilor rămâne prioritate doar în vorbe / Sindicate: Nu pot să se programeze, unora le este teamă să meargă la școală nevaccinați / Cazul concret a două învățătoare

Afacere păguboasă pentru stat: Peste 90 de milioane de măști din Vietnam zac într-un antrepozit vamal, fără prea mari șanse de a mai fi folosite

​ANALIZĂ Cât plătește Primăria Sectorului 2 pentru curățenia stradală și ridicarea gunoiului și de ce este mizerie pe străzi / Mesajul primarului pentru oamenii care aruncă gunoiul pe stradă: Îi vom amenda

Ghidul înregistrării unei persoane juridice în platforma de vaccinare anti-COVID: Cine si cum poate programa la vaccinare angajații unei firme

„Cel mai greu proiect de infrastructură al României”. Drulă: „Sunt atât de multe tâmpenii făcute pe acest proiect” / Detalii despre Autostrada Unirii A8

Cutia neagră a banilor publici. Secretariatul de Stat pentru Culte a alocat anul trecut o sumă record de 750.000 de lei Mănăstirii „Sf. Cuv. Parascheva", ctitorită de PF Daniel. Ani la rând Curtea de Conturi a constatat nereguli la SCC

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by