Teva Pharmaceuticals, una dintre cele mai mari companii de medicamente generice și inovative din lume, își extinde procesul de rebranding început în 2018 în SUA și continuat și în Europa, astfel încât imaginea sa corporate și produsele sale la nivel global, inclusiv în România, să fie așezate sub același brand și identitate vizuală.

Teva - identitate vizuală nouă Foto: Teva

Noul brand este o etapă firească pentru Teva, după un lung proces de achiziții la nivel global, pentru a deveni o organizație unitară, mai simplă și mai agilă și, totodată, un nou angajament pe care compania și-l ia în relația cu pacienții, cu profesioniștii și alți parteneri din domeniul sănătății. Știm că sănătatea este un subiect privit holistic, în care tratamentul și actul medical reprezintă doar o parte, oamenii fiind în egală măsură preocupați de prevenție, calitatea informației și a dialogului cu personalul medical, precum și de accesul la toate acestea într-un mod rapid, inclusiv prin mijloace tehnice moderne: aplicații, platforme online și alte resurse digitale. Tocmai de aceea "Rolul Teva Pharmaceuticals în România este nu doar de a produce și a pune pe piață medicamente care salvează vieți într-o gamă largă de afecțiuni, ci și acela de a crea o experiență de calitate pacienților care folosesc produsele farmaceutice Teva. De aceea, lansarea noului brand Teva în România vine și cu un nou website care oferă, printre altele, informații de interes general despre produsele farmaceutice Teva disponibile în România pentru tratarea afecțiunilor din diverse arii terapeutice precum neurologie (de ex. scleroza multiplă), oncologie, hematologie, psihiatrie, afecțiuni respiratorii. Ne dorim să fim cât mai aproape de pacienții din România prin intermediul unei comunicări moderne și deschise, pacienții fiind în centrul tuturor acțiunilor pe care le întreprindem", a declarat Stana Moisescu, director general Teva Pharmaceuticals România (foto atașată).

Noul website Teva România poate fi vizualizat prin accesarea link-ului www.tevapharm.ro.

Teva Pharmaceuticals este prezentă în România încă din anul 2006. În 2016, Teva a achiziționat la nivel global compania Actavis, divizia de medicamente generice a grupului Allergan. În urma acestei tranzacții și a integrării activităților la nivel local, au rezultat in România 3 unități de business distincte: Unitatea Comercială, Centrul Global de Excelență în Farmacovigilență și Sindan Pharma, fabrica de medicamente oncologice din București.

"Sub umbrela noului brand, precum și prin acțiuni concrete de sprijin al pacienților și comunității medicale din România, prin implicare activă în diverse acțiuni cu caracter social și de sprijin în folosul comunității, ne dorim ca Teva să își consolideze prezența pe piața din România și să contribuie nemijlocit la sănătatea și calitatea vieții pacienților români", a mai spus Stana Moisescu.

Implementarea actualei strategii de brand și a identității vizuale Teva se va desfășura până la finalul anului 2021, urmând ca noul brand să se regăsească pe tot portofoliul de produse farmaceutice Teva din România.

Despre Teva

Teva Pharmaceuticals dezvoltă și produce de peste un secol medicamente care îmbunătățesc viața oamenilor.. Misiunea Teva este aceea de a fi lider global în domeniul medicamentelor generice și biofarmaceutice, cu un portofoliu care include peste 3.500 de produse, în aproape toate ariile terapeutice. Prin puterea inovației și o organizare unitară, Teva oferă medicamente de calitate și opțiuni de tratament accesibile pentru milioane de oameni din întreaga lume.

În România, prin intermediul unui portofoliul important de medicamente generice dar și inovative, medicamente cu prescripție, dar și OTC-uri și produse cosmetice, Teva pune la dispoziția pacienților și a profesioniștilor din domeniul sănătății soluții terapeutice de calitate care se adresează unei game largi de afecțiuni, de la scleroză multiplă, boala Parkinson și alte afecțiuni neurologice și psihiatrice, la patologii oncologice, hematologice, infecțioase (ex. infecția cu HIV), respiratorii (astm bronșic, BPOC, răceală și gripă).

Obiectivul TEVA în România este să mențină și să dezvolte în continuare un business sustenabil, astfel încât să poata contribui pe termen lung, prin produsele și acțiunile sale, la îmbunătățirea sănătății și a calității vieții unui număr cât mai mare de pacienți.